Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Aston Martin Rapide vs. Porsche Panamera: Designový duel

Zabrousíme do oblasti exklusivních automobilů, kde nás čeká Aston Martin Rapide a Porsche Panamera.
Zpět na článek
17. 4. 2011 00:19
17. 4. 2011 16:24
17. 4. 2011 19:36
17. 4. 2011 14:13
17. 4. 2011 16:22
2. 6. 2011 14:53
2. 6. 2011 13:56
17. 4. 2011 01:26
17. 4. 2011 04:00
17. 4. 2011 08:54
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 4. 2011 08:57
17. 4. 2011 09:37
17. 4. 2011 09:54
17. 4. 2011 10:42
17. 4. 2011 11:13
17. 4. 2011 11:25
17. 4. 2011 11:27
17. 4. 2011 11:35
17. 4. 2011 09:46
17. 4. 2011 10:21
neregistrovaný "makingmachine"
17. 4. 2011 10:47
17. 4. 2011 10:19
neregistrovaný "makingmachine"
17. 4. 2011 11:05
17. 4. 2011 15:42
17. 4. 2011 23:12
17. 4. 2011 22:38
17. 4. 2011 11:06
17. 4. 2011 18:36
17. 4. 2011 22:30
17. 4. 2011 21:21
17. 4. 2011 22:21
17. 4. 2011 22:31
17. 4. 2011 22:58
17. 4. 2011 23:11
27. 12. 2011 15:05
18. 4. 2011 06:43
17. 4. 2011 23:01
18. 4. 2011 06:42
27. 12. 2011 15:07
17. 4. 2011 22:30
27. 12. 2011 15:02
17. 4. 2011 21:29
27. 12. 2011 13:58
17. 4. 2011 22:42
2. 6. 2011 13:08
27. 12. 2011 14:01
27. 12. 2011 22:20
27. 12. 2011 23:07
28. 12. 2011 10:15
28. 12. 2011 09:05
Avatar - gld
17. 4. 2011 00:19
štyri dvere
Z týchto dvoch aston martin, ale celkovo v kategórii by som bral maserati quatroporte :-)
Rozbalit vlákno
11
17. 4. 2011 07:59
Re: štyri dvere
ten tu chybí a bude to stejný jako v jistém britském pořadu..kde si nakonec taky všichni 3 zvolili maserati :yes:
17. 4. 2011 08:13
Re: štyri dvere
Ono se sice říká, že nejhezčí auta se vyrábí v Itálii, ale to říkají jen ti, kteří neznají Aston Martin >:-[]
Avatar - ethicon
17. 4. 2011 16:16
Re: štyri dvere
ono se to "neříka" iba na tomto servery...ale ten Aston je krásny...Panamera pripomína velerybu vyvrhnutú na breh...na živo niečo hrozné :no: pritom porsche vyrába tak krásne autá
Avatar - gld
17. 4. 2011 16:24
Re: štyri dvere
Nesúhlasím, mne novodobý štýl astonu príliš nesedí. Ale ak je to citát z top gearu tak chápem..úplne.
17. 4. 2011 19:09
Re: štyri dvere
Co všichni máte s tím Top Gearem? To nebyl žádnej citát, ale moje vlastní myšlenka dne ;-)
Avatar - gld
17. 4. 2011 19:36
Re: štyri dvere
Tak sorry..prišlo mi to úplne ako z top gearu..tam sú na aston martin strašne zaťažení
17. 4. 2011 14:13
Re: štyri dvere
Určitě Rapide, i když, jak jsem už jinde napsal, vzhledem k mému aktuálnímu stavu bych spíš koukal po rodině DB9. Co se Maserati týče... já ho nepovažuji za plnohodnotného konkurenta. A navíc je v mých očích slovní spojení sportovní sedan oxymóron. Možná až budu mít děti, tak budu mít víc pochopení. Aktuálně jen těžko chápu, jak někdo může dát přednost sportovnímu sedanu, nebo čtyřdveřovému kupé, před klasickým GT jako je CL, GranTurismo, 6er, Virage a další. Jsou to právě GT, která jsou symbolem stylu na cestách. Taková 911 Turbo je jeden z nejlepších all-rounderů na světě, i ty děti do školy doveze (do určitého věku ;-) ).
Avatar - gld
17. 4. 2011 16:22
Re: štyri dvere
Štyri miesta a štyri dvere sú rozdiel. Pre tento typ "štvordverových kupé" existuje očividne dosť rozsiahla klientela. Inak by sa do toho nepúšťali také značky ako aston alebo porsche.

Prečo nepovažuješ maserati quatroporte za plnohodnotného konkurenta?
2. 6. 2011 14:53
Re: štyri dvere
Protože sedan není čtyřdveřové kupé (i když v tomhle případě spíš pětidveřové)? Když pomineš tohle zásadní dělení, tak bych klidně mohl říci, že z téhle "kategorie" bych si vybral Virage.

Když vezmu přímo Rapide vs. QP. Finančně se pohybují jinde. Image je taky někde jinde. Celkový projev je jiný. QP je splašený, bláznivý sedan. A to na něm bude řadě lidí imponovat. Rapide je rozvážný aristokrat. Uhlazený design, skvělé materiály a dobré výkony. Velká kupé nejsou o splašenosti, jsou o majestátnosti, eleganci. Jsou symbolem úspěchu a luxusu. Rapide a QP jsou si naprosto nepodobní. Zkrátka Rapide a Panamera se chovají tak, jak člověk od 5 metrového kupé očekává, byť mají špatný počet dveří. Ve chvíli, kdy se pohybuji ve vodách velkých AM a budu chtít Italskou divokost, tak se budu dívat k Ferrari, nikoli k Maserati.

Nepochybuji o tom, že jsou lidé, kteří čtyřdveřová kupé chtějí. Já jen říkám, že je nechápu. U Mercedesu jsem to naprosto chápal. CLS byla zajímavá alternativa k usedlému E. Mohu to pochopit u Porsche, protože 911 je celkem malé auto. Ale všeobecně tahle auta nechápu. Jsou podle mě kompromisem, který člověk nakupující auta za 3-10 milionů nemusí dělat.

Vem si, kolik managerů jezdí v kombících. Jako kdyby převáželi cement nebo rozváželi rohlíky. Dnes je svět někdy velmi úsměvný.
Avatar - white label
17. 4. 2011 16:39
Re: štyri dvere
S Maserati QP souhlas, vyloženě sportovní, velký sedan je protimluv a není náhoda, že třeba Audi/BMW nenabízí verze jako RS8/M7...
2. 6. 2011 13:56
Re: štyri dvere
Abys to nezakřikl. Když je někdo schopen vyrobit X5 M, tak věřím, že dokáže vyrobit i M7. Dnes mají lidé divný vkus.
Avatar - positivemind
17. 4. 2011 00:46
Sexbomba a ošklivka
Myslím, že je předem jasné, kdo je hezčí. Jak bylo řečeno v jednom punkovém a oprásklém britském pořadu, Panamera vypadá jako něco, co bylo po dlouhý době vytažený z přehrady - a původně to tam dostal James May.

Rapide je úplně jiná liga - jiný interiér, jiná image, exkluzivní motor. Dámy omluví, ale Panamera je proti ní taková ošklivka.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Katikakus
17. 4. 2011 01:03
Re: Sexbomba a ošklivka
Damy nemaji co omlouvat, je to proste tak - panamera je proti Rapide obludka, nebo spise prerostla obluda.
Avatar - Johny.Rico
17. 4. 2011 11:08
Re: Sexbomba a ošklivka
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Johny.Rico
17. 4. 2011 11:09
Re: Sexbomba a ošklivka
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Norge
17. 4. 2011 01:26
AM
Aston Martin je automobilova krasa a cista chut britskej design skoly a to je jedine za :yes:
Rozbalit vlákno
0
17. 4. 2011 04:00
Bez diskuze
Rapide je úplně někde jinde...Panamera sama o sobě není nijak elegantní skvost.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Johny.Rico
17. 4. 2011 11:03
Re: Bez diskuze
:yes: :yes: :yes:
17. 4. 2011 11:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 4. 2011 06:25
Špatně vybraná dvojice
Toto jasné vítezství AM jde na vrub nešťastně vybrané dvojici soupeřů. Panamera si může zasoutěžit spíše proti Hummeru.
Rozbalit vlákno
13
17. 4. 2011 08:10
Re: Špatně vybraná dvojice
Za tyto slova tě GTI ukřižuje, ten ti jistě vysvětlí jak si stojí Porsche a AM >:D
17. 4. 2011 11:41
Re: Špatně vybraná dvojice
Porsche je jednoznacne krasnejsi, protoze nabizi pohon vsech kol a preplnovany motor. >:-[]
Avatar - Krispos
17. 4. 2011 11:48
Re: Špatně vybraná dvojice
Mě osobně a zcela subjektivně se třeba ten poršáckej předek Panamery líbí víc než pseudoretro velrybí tlama AM... jistě, kdybych si měl vybrat, beru klasickou 911-ku, ale ani s Panamerou bych neměl problém, kdybych si musel vybrat z těchto dvou...
17. 4. 2011 12:08
Re: Špatně vybraná dvojice
Me "relativne" nebere ani jeden. Rapidu schazi ctyrdverovost a Panamera vypada, jako kdyz ji zapomneli v autoklavu.
Kdyby tu nebylo Quattroporte, beru taky Panameru.
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2011 11:51
Re: Špatně vybraná dvojice
Vyber si:

Překrásná modelka s dokonalou postavou, nerada mr.dá, neumí vařit.

Normální holka, milující sex, umí vařit.
17. 4. 2011 12:06
Re: Špatně vybraná dvojice
Druha. :-)
K cemu ti je uzasny auto, kdyz nevyjede z garaze.

To byla jen narazka na legendarni citat, ze kterykoli Passat je nejlepsim autem mainstreamove stredni tridy, protoze nabizi ctyrkolku a DSG. ;-)
17. 4. 2011 12:24
Re: Špatně vybraná dvojice
Nauč se vařit, pořiď si milenku a můžeš jezdit v Astonu >:-[]
17. 4. 2011 12:23
Re: Špatně vybraná dvojice
Já jsem skromnej člověk, mně stačí překrásná holka milující sex. Vařit umím sám :-)
17. 4. 2011 12:31
Re: Špatně vybraná dvojice
>:D :yes:
17. 4. 2011 12:21
Re: Špatně vybraná dvojice
:yes: >:D
Avatar - T613
17. 4. 2011 09:55
Re: Špatně vybraná dvojice
je to souboj krásy mezi broušeným diamantem a rozteklým nanukem
Avatar - Johny.Rico
17. 4. 2011 11:08
Re: Špatně vybraná dvojice
Krásně řečeno >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2011 07:58
nemoc versus kvalita
Bez zaujatosti- z téhle dvojice bych volil bez zaváhání Panameru. Volil bych spolehlivost před nějakou krásou...
Rozbalit vlákno
12
17. 4. 2011 08:16
Re: nemoc versus kvalita
Hele Dylane, zajdi radsi k Mattovi a dej si par malinovych dzusu... o jake spolehlivosti to mluvis? Tohle neni kategorie, kde se resi spolehlivost 8-s
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2011 08:33
Re: nemoc versus kvalita
Jeden vzoreček najdete i na MACZ: [odkaz]
Astona musíte milovat, abyste mu vše odpustili. Doporučuju si recenzi přečíst, jak slabé stránky tak novinky. Je to krása, ale Porsche je Porsche.
Po zkušenostech s mým ex Range Roverem jsem u aut začal řešit hlavně spolehlivost.

PS: znám další 2 majitele Astonů, a je to stejné.
Avatar - jurajos
17. 4. 2011 08:40
Re: nemoc versus kvalita
...ale inak chápeš významu slovného spojenia "designový duel"?
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2011 08:47
Re: nemoc versus kvalita
Jásně jsem napsal, že bych volil spolehlivost před krásou, tak asi ano... ;-)
17. 4. 2011 09:42
Re: nemoc versus kvalita
Pozor na tu spolehlivost. AM je sice znam tim, ze neni moc spolehlivy, nicmene to opravdu tak spatne neni!!! ted mam najeto okolo 45tis km a musim zatukat, zatim (krom te spojky, ktera uz je prepracovana a v tuto dobu uz je moznost zakoupit i novy sportshift dalsi generace se sedmi stupni) zadny velky problem. Ono je to u techto aut hodne o tom, jaky kus zrovna dostanete..... :-)
Avatar - white label
17. 4. 2011 09:46
Re: nemoc versus kvalita
Štěstí/neštěstí na konkrétní kus je všude, jde spíš o míru pravděpodobnosti...
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2011 09:52
Re: nemoc versus kvalita
Za jeden rok mě servis na Range Rover vyšel na skoro 200.000 Kč. Teprve potom jsem se dozvěděl, že diferáky a sloupek řízení měnil RR v kulanci. Já to všechno platil, AMT pak slíbilo, že něco vrátí, a nic.

Proto už nechci hrát loterii, jestli budu mít štěstí na dobrý nebo na špatný kus. Takže jasná volba je Porsche... ;-) :yes:
17. 4. 2011 10:00
Re: nemoc versus kvalita
no vidis, a to je Range Rover urcite vice mass production a vice rozsirene auto, vetsi automobilka, vice penez na vyvoj a stejne se to kazi. AM zatim drzi.....
Avatar - positivemind
17. 4. 2011 23:10
Re: nemoc versus kvalita
Range Rover je svým diferenciálem bohužel dost známý. Je jasné, že už 2x do stejné řeky nevstoupíš, ale např. verze Sport touhle nemocí netrpí.
17. 4. 2011 10:02
Re: nemoc versus kvalita
samozrejme, ale auta, ktera jsou stavena strojove by temer meli byt identicke. U rucni vyroby mas nekde vice lepidla, nekde mene lepidla apod....
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2011 09:48
Re: nemoc versus kvalita
Ahoj, jak píšu, to auto musíš milovat... ;-)
Avatar - positivemind
17. 4. 2011 23:05
Re: nemoc versus kvalita
Bez zaujatosti s tím, že máš už druhé Porsche a fandíš jim? >:D

Ne, vážně. Srovnávat o mnoho dražší Rapide s Panamerou je nemístné. A už vůbec srovnávat s Astonem 4 roky starým, to je taky hloupost.

PS: Znám taky dva majitele, jeden si už koupil druhého :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 4. 2011 08:54
Duel?
Jeden pohlad na dizajn kufru staci, aby si clovek urobil dojem o tom, kolko prace stoji za Panamerou, a kolko kompromisov za Rapidom. Ten schod v Astone je priserny, nedomysleny a neelegantny.

Aston nema zdroje - technicke, ludske, financne - aby postavil auto na urovni Porsche. Ano, Astony su pekne, elegantne, atd, ale ich povest daleko predchadza skutocnost, ktora je seriou Bondoviek, nespolahlivosti a podpriemernej kvalite dielenskeho spracovania - rucna vyroba je synonym pre "it will fall off", aby som citoval Clarksona.

Dizajnovo, Rapide je predlzenim inych modelov znacky - nic ine. Panamera nesie vsetky znaky Porsche, napriek tomu je to svojsky model - dovolim si tvrdit, ze ide o najkrajsie Porsche v historii.

Cisla hovoria jasnou recou - Panamera je najlepsie predavajuci sa model znacky.

Co sa Maserati tyka... Clarkson, May a Hammond si ho vybrali - ale ani jeden na nom nejazdi. A pravdou je aj to, ze ked pani odporucia nejake auto, je casto lepsie si vybrat to druhe.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - white label
17. 4. 2011 09:37
Re: Duel?
S většinou obsahu tvého příspěvku souhlasím, ale Panamera a nejhezčí Porsche v historii??? 8-s
To je spíš urážka historie této značky, než pochvala. Fakt, že se velká pětidveřová Porsche (Panamera/Cayenne) dobře prodávají, ještě zdaleka není důkazem toho, že vypadají lépe/mají lepší design, než ty klasická, menší dvoudveřová... ;-)
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2011 09:54
Re: Duel?
WL, sice je Panamera až třetí Porsche které bych bral, ale často se setkávám s názorem, že je nejhezčí. Každej má jinej vkus- taky díky tomu nelezou všichni za tvoji kočkou... ;-)
Avatar - white label
17. 4. 2011 10:42
Re: Duel?
Že má každý jinej vkus je pravda, proto se prodávají třeba i sádroví trpaslíci. Určitě jsou i chlapi, co se jim líbí "přerostle rozteklé" ženy, ale to jsou opravdu výjimky. A těch těch lidí, co považují zrovna Panameru za nejkrásnější Porsche v historii snad bude ještě méně, nemluvě o lidech co se designem zabývají profesionálně...
Panamera je (nejen pro mě) designově, do značné míry, "marketingově znásilněná", přerostlá 911ka... Komerční úspěch velkých Porsche vidím opravdu jinde, než v tom, že jsou na tom designově lépe, než menší klasické 911ky, přesto, že třeba současný Cayenne se povedl mnohem lépe, než jeho I. generace.

P.S. Zeptám se teda přímo tebe, je Panamera opravdu nejkrásnější Porsche v historii značky?
Avatar - Johny.Rico
17. 4. 2011 11:13
Re: Duel?
Nejkrásnější Porsche v historii značky je facelift minulé generace Porsche Cayenne Turbo. To je pro mě nejhezčí Porsche (ooo a Carrera GT, to je bomba!).
Avatar - Pekelná Micinka
17. 4. 2011 15:04
Re: Duel?
Nejkrásnější Porsche v historii je 911 co si GTI nikdy nepořídí, protože by tím přišel o sny... >:D ;-)
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2011 11:25
Re: Duel?
Nejkrásnější Porsche podle mého je 911 997- ale hlavně verze bez křídla.
Avatar - white label
17. 4. 2011 11:27
Re: Duel?
Třeba, i to je proti Panameře designový skvost...
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2011 11:35
Re: Duel?
Jinak z historie 356 Speedster- v jednoduchosti je krása. Narozdíl od ostatních ale rozhodně své názory nevnucuju, nekteří místní "znalci" to s horlivostí dost přehání... :-)
17. 4. 2011 09:46
Re: Duel?
muzu se te akorat zeptat, kde jsi prisel na tu nespolehlivost a podprumernou kvalitu dilenskeho zpracovani?? vsem kdo pochybuji o rucni vyrobe, mrknete na toto: [odkaz] sam jsem tam byl osobne a musim rict, ze jsem byl fakt prekvapeny.... :-)
neregistrovaný "makingmachine"
17. 4. 2011 10:21
Re: Duel?
Dizajnovo, Rapide je predlzenim inych modelov znacky - nic ine. Panamera nesie vsetky znaky Porsche...
:yes:
Avatar - white label
17. 4. 2011 10:47
Re: Duel?
Ale na tomto tvrzení nevidím nic objevného, dá se to klidně napsat i naopak:
"Panamera je designově zvětšením modelu jiných modelů značky (zejména 911) a Rapide nese všechny znaky Astonu."
Je snad tohle menší pravda? Jestli ano, tak v čem?
Avatar - Pekelná Micinka
17. 4. 2011 15:20
Re: Duel?
Ve všem a basta Ferdi. >:-[]
neregistrovaný "makingmachine"
17. 4. 2011 10:19
Panamera i Rapide
jsou pro mě OBA zklamáním. Pro mě vítězí Panamera v poměru 55:45. Aston má výhodu, že vypadá lépe na fotkách, Panamera vypadá úžasně v pohybu. Jinak ne dálnici Panamera Turbo Rapidovi ujede, takže kdo je 1?? ;-)
Rozbalit vlákno
14
Avatar - white label
17. 4. 2011 10:55
Re: Panamera i Rapide
Pod nadpisem tohoto článku psát o tom, kdo komu (a s jakým motorem) ujede, je trochu "ujeté", nemyslíš... ;-)
17. 4. 2011 10:58
Re: Panamera i Rapide
Nebo o spolehlivosti, že?
Avatar - white label
17. 4. 2011 11:22
Re: Panamera i Rapide
To taky, ale zrovna já jsem tu nic o spolehlivosti nepsal... ;-)
17. 4. 2011 11:25
Re: Panamera i Rapide
Vzdyt jo, neber to tak osobne. ;-)
Avatar - white label
17. 4. 2011 11:26
Re: Panamera i Rapide
Neberu, jen jsem trochu nepochopil ten otazník na konci...
17. 4. 2011 11:29
Re: Panamera i Rapide
Ze jsi tu pripominku ohledne OT mohl smerovat treba i Svihakovi. :-)
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2011 11:31
Re: Panamera i Rapide
Já prostě nedokážu hodnotit jen design, to by pak byly korejský auta hezčí než německý. Aston je krásnej, ale nechtěl bych ho, proto jsem dal hlas Panameře.
17. 4. 2011 11:39
Re: Panamera i Rapide
Tak to holt je, auta musíme hodnotit jako komplex...já jsem taky většinu času OT. Kdybych si vybíral, skončím u Maserati Quattroporte GTS, černá zvenku, rudá zevnitř. Akorát vzhledem k jejich pověsti bych si chtěl opravdu zevrubně promluvit s nějakým vlastníkem. :-)
Chápu, že po zkušenostech s RR máš na anglickou výrobu svůj názor. ;-)
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2011 11:46
Re: Panamera i Rapide
To jsem rád, že mě někdo chápe... ;-)

Třeba jsem byl hotovej z TVR Tuscan- ale pak jsem mluvil s člověkem, který měl možnost ho několikrát vyzkoušet: "Rozmazlená mrcha smrdící lepidlem". Takhle končí snění... >:D
17. 4. 2011 12:36
Re: Panamera i Rapide
Pekne dekuju, dalsi sen v tahu. >:D
Nedavno jsem v Berline potkal jedovate zelenyho Sagarise, malem me to stalo bouracku... >:D Paradni auto. Pro vlastnika asi uz min, ale i tak...
Avatar - Krispos
17. 4. 2011 12:38
Re: Panamera i Rapide
To mě stačilo potkat pěknýho Mustanga na světlech v protisměru a tomu Formanu před sebou jsem nevěnoval pozornost, dokud mi jeho tažné zařízení nenaznačilo, že se mu do kufru nepodívám, ale naopak mi on zkontroluje chladič >:D
Avatar - white label
17. 4. 2011 12:08
Re: Panamera i Rapide
Korejský auta hezčí, než německý... 8-s
Avatar - Krispos
17. 4. 2011 12:22
Re: Panamera i Rapide
Musis uznat, ze ti novi zabi bratri Rio a Picanto vypadaj lip nez Trabant >:D
Avatar - euro89
17. 4. 2011 11:05
Neni o čem
Tenhle duel se hodí akorát pro ztrapnění designérů ze Stuttgartu, protože o vítězi nemůže být ani na vteřinu pochyb. Aston Martin Rapide je společně s Maserati Quattroporte úplně jiná liga a v designu na ně nikdo nemá! :yes: Panamera v "kráse" možná porazí lidovůz Phaeton, ale na víc v designu nemá >:-[]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Johny.Rico
17. 4. 2011 11:11
Re: Neni o čem
Pozor, Phaeton není škaredý. Phaeton je konzervativní, a konzervatizmus nikdy není škaredý.

Jinak máš pravdu, není co řešit :yes:
Avatar - euro89
17. 4. 2011 15:42
Re: Neni o čem
Konzervativní je pro mě například Toyota Century nebo Cadillac DTS a oboje je mi líbí víc, než Phaeton. Ale to je věc vkusu ;-) Škoda, že evropský vkus je takový, že i kdyby se Century u nás prodávala, tak si jí tu stejně nikdo nekoupí.
Avatar - Johny.Rico
17. 4. 2011 16:48
Re: Neni o čem
Tak já rád konzervatismus, že, ale Toyota Century je už i na mě moc >:D Já jen nechápu, jak se takový barokní "hrad" může stále v této "hradní" podobě prodávat :-)
Avatar - euro89
17. 4. 2011 23:12
Re: Neni o čem
Protože je to japonský auto a japonci si na tradice potrpí. Nissan má svojí konzervativní limuzínu President a Mitsubishi mělo ještě do nedávna Debonair. Já mám tyhle auta rád, škoda, že se nikde nedaj sehnat s levostrannym řízením ;-\
Tady je Century v pohřební úpravě:
[odkaz]
Musim říct, že vypadá fakt famózně. Trošku něco jinýho, než šedej Tranzit s věncem na dvěřích jako u nás...
Avatar - Pekelná Micinka
18. 4. 2011 19:37
Re: Neni o čem
Nechci to zakřiknout, ale tímhle by mě i jako nebožtíka pěkně nasr..i ! >:-[]
Avatar - gld
17. 4. 2011 22:38
Re: Neni o čem
toyota century je super :yes:
Avatar - salamoon
17. 4. 2011 11:06
mix
exterier ma lepsi aston,interier ma lepsi porsche :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
17. 4. 2011 11:07
Není co řešit!
Panamera se tomu skvostu z ostrovů nemůže v ničem vyrovnat. Ok, může - v designu kol (Panamera Turbo), ale to je tak všechno

Viděl jsem naživo Panameru a řekl jsem si, že horší to už snad být nemůže. Možná že bude jízdě a spolehlivě lepší, ale je to děsně škaredá věc :no: Prodává se jen proto, že je to Porsche.

Takže u mě Aston (ono nebylo nikdy vlastně co řešit...). Jednoznačně :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
17. 4. 2011 15:10
Rapide Eye Movement
Z hlediska vzhledu exteriéru nepochybuji, ale nutno zoohlednit, že Astona za cenu Panamery nepořídíte, a v tomto smyslu jej pak můžete srovnávat s čímkoli jiným, třeba Ferrari FF.
Rozbalit vlákno
0
17. 4. 2011 16:16
Aston zvladl to, o co se Porsche snazil
Cilem urcite bylo udelat sedan, ktery by vypadal jako kupe a ne jako sedan s klesajicim zadkem (CLS, Passat). Osobne mam radeji tu druhou variantu, ale v ramci moznosti jasne vede Aston. Panamera vypada, jako kdyby na Cayenna spadl Cayman. Nehlede na to, ze oba vozy obcas potkavam a v realu je rozdil jeste Rapidnejsi.
Rozbalit vlákno
0
17. 4. 2011 18:36
KOMPROMIS
Ani jeden z rivalů (rivalů?) nemá tomu druhému co vyčítat. U obou lze nalézt designové kompromisy, které pravděpodobně u Rapidu působí více nepatřičně, než-li u Panamery. Každopádně Rapid vypadá při čelním pohledu jako svoje vlastní zrcadlová ironie...

Sympatičtější, přítulnější je samozřejmě Panamera, ale to je dáno genetickým charakterem každého z vozů. Ten je jak u Rapidu tak u Panamery důsledně ctěn. Snad jen kabina Rapidu jde ve své snaze po stylu až za hranou i kýče... Auto samo je studené jak psí čumák.

Cenově to nejspíše přímí konkurenti nebudou, vždyť Panamera je v zakladu někde kolem dvou mega, takže posuzovat doslova kusovou rukodělnou práci s velkosériovým produktem pro (diamantové) masy je tak trochu mimo garáž.

Aston se mnou ani nehne, příliš načinčaný, příliš prkenný, takový aristokratický panák.

Porsche beru všema deseti. Dokonalá velká kára ke každodennímu užívání.

Vítězem je (trochu překvapivě) Porsche, ačkoliv geny předurčovaly pro vítězství právě Rapida. Jenže tomu se to všechno nějak proselo mezi prsty a zůstává víceméně více snahy a méně výsledku. Mělo by to být naopak.

P.S. U obou aut to chce tmavou barvu.
Rozbalit vlákno
28
17. 4. 2011 19:15
Re: KOMPROMIS
No nevím, jak se tak dívám na výsledky ankety (takhle jednoznačná tady snad ani nebyla), tak vítězem je nepřekvapivě AM :-)

Navíc i ti, co hlasovali pro Porsche nakonec přiznali, že mu nedali hlas pro jeho design, ale pro spolehlivost >:-[]
Avatar - Katikakus
17. 4. 2011 20:29
Re: KOMPROMIS
Objektivne si ale musime priznat, ze tento duel nebyl prilis fer. Vysledek byl snadno predikovatelny - rozslapnuty Cayenne proti brilantimu Rapide nemel nejmensi sanci. Ano, nekdo, kdo nema o designu ani paru, muze uprednostnit Panameru - pokrocile stadium sedeho zakalu a senility, budiz mu omluvou. ;-)
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2011 21:54
Re: KOMPROMIS
V tom případě je Rapide zase prodloužený Vantage, garážová splácanina z Kozomrd. Něco jako tohle: [odkaz]

Unavuje mě jak je podle pár expertů každý Porsche něco rozšlápnutýho...
17. 4. 2011 21:21
Re: KOMPROMIS
V podobných soubojích a především ve zdejších hlavách, většinou vyhraje model, který maximálně potkáš někde na dovolený se svačinou v baťohu, je trochu exotický a ještě hraje ve filmu, než auto, který potkáš kdykoliv i u pumpy v Malešicích.
Avatar - white label
17. 4. 2011 21:32
Re: KOMPROMIS
Tak něco na tom bude, stačí si všimnout, jak nejen tady, hned každý vytahuje Maserati QP (o kterém ani není článek), což je auto pro delší cestování prakticky nevhodné..., potom se logicky nabízí otázka jaký smysl a komu, vůbec dává takový sportovní a přitom velký sedan a do jaké míry se to logicky odráží v jeho (ne)prodejích...
Avatar - T613
17. 4. 2011 22:21
Re: KOMPROMIS
tak on to tady každý vytahuje kvůli designu, ne kvůli jízdním vlastnostem. A ruku na srdce než Panamera je pěknější kde co. To auto má jistě své technické a jízdní kvality, ale vzhledově je to prostě znásilněná 911
17. 4. 2011 22:31
Re: KOMPROMIS
Na tomhle - [odkaz] nic znásilněného není, je to absolutní klasa.
Avatar - white label
17. 4. 2011 22:49
Re: KOMPROMIS
Zrovna s tímto pohledem nemám problém, fotograf věděl kam se postavit, navíc hodně tmavé barvy, jako šedá, hnědá, nebo černá, to částečně zachraňují, ale co třeba tohle:
[odkaz]
[odkaz]
17. 4. 2011 22:58
Re: KOMPROMIS
Ani s tím nemám problém.
Avatar - white label
17. 4. 2011 23:03
Re: KOMPROMIS
Tak to já jo, nejhorší barva laku na Panameře je zřejmě tahle:
[odkaz]
17. 4. 2011 23:11
Re: KOMPROMIS
Z barev musí být Panamera v tmavších odstínech, to je jasné.
17. 4. 2011 23:46
Re: KOMPROMIS
Myslím, že s tímto pohledem (odkaz od GTI) nebude mít problém žádnej chlap. Jen bych tvoji větu poupravil... Fotograf věděl koho má k autu postavit >:D
Avatar - white label
18. 4. 2011 00:02
Re: KOMPROMIS
Jo, to taky... ;-) >:-[]
Avatar - T613
18. 4. 2011 06:43
Re: KOMPROMIS
souhlas.. zde je vidět, že to není znásilněná 911. Spíše jsem si vzpomněl na habsburský dolní ret
Avatar - white label
17. 4. 2011 22:34
Re: KOMPROMIS
Že je Panamera designově znásilněná 911ka (hlavně zadní partie z profilu), jsou i moje slova, která najdeš nejen v této diskusi. ;-)
A to QP se tady často zdaleka nevytahuje jen k vůli designu a nejen v této diskusi... :-)
17. 4. 2011 23:01
Re: KOMPROMIS
Všechny Porsche jsou svým způsobem znásilněný jedno od druhýho. Snad někdo nečekal, že panamera bude vypadat, jako třeba... čajka, že. :-O
Avatar - white label
17. 4. 2011 23:07
Re: KOMPROMIS
To ne, ale když se podívám třeba na Cayenne I (zejména před face) a na Cayenne II, je velmi dobře vidět (na Cayenne II), že dobře vypadat může i velké pětidveřové Porsche. Doufám, že i Panamera bude v další generaci designově podobně lépe povedená...
Avatar - Pekelná Micinka
18. 4. 2011 19:45
Re: KOMPROMIS
Mě třeba Cayenne II přijde, zejména kvůli zadním světlům, spíše méně povedené, než CI.
Avatar - white label
18. 4. 2011 22:48
Re: KOMPROMIS
Ty zadní světla jsou jediné sporné místo, ale jinak to vyznívá jednoznačně pro dvojku... ;-)
Jednička (před face) patřila spolehlivě mezi 10 nejošklivěších vozů, a to i podle mnoha designérů...
Avatar - T613
18. 4. 2011 06:42
Re: KOMPROMIS
ne, nikdo nečekal, že bude Panamera vypadat jinak (možná mnozí doufali, ale určitě to nečekali), ale Panamera se určitě nekupuje kvůli tomu, že je krásná. Krásná prostě není, je maximálně zajímavá.
Rozdíl mezi Rapidem a Panamerou je ten, že o nich zákazník bude v prvním okamžiku uvažovat jinak.
Panamera
- jméno značky
- technika/ jízdní vlastnosti
- design

Rapide
- jméno značky
- design
- technika / jízdní vlastnosti
Avatar - skejpa
27. 12. 2011 15:02
Re: KOMPROMIS
Vítězem je jasně Aston. Je mi jasný, že to těžce neseš ale je to tak jak to je. Takový rozdíl i v anketě, je celkem hmatatelným důkazem toho, že mám pravdu. Panamera se celkově moc nepovedla (vzhledově), takže tady Aston neměl zrovna moc těžkou práci...
17. 4. 2011 21:29
hmmm
Panamera je opticky strasne tezka na zadek, veze takovy batoh jako Megane. Fakt hruza >:D

[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2011 13:58
Re: hmmm
panamera nema dizajn je to beztvara zaba taky sutr, kdez to AM je diamant ;-)
Avatar - VDC
17. 4. 2011 22:42
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
17. 4. 2011 23:19
Re: zadni sterac
Dík, že si se mě zeptal! Nevím...
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2011 23:23
Design Rapide? Jaký?
Spíš bych porovnával Rapide a Vantage. Rovnou bych přidal soutěž hledej 5 rozdílů, myslím, že by to tady pár odborníků zvládlo: [odkaz] - [odkaz]

Co je to za design, když se jedno auto násilně prodlouží a přejmenuje: [odkaz] :-)
Rozbalit vlákno
5
17. 4. 2011 23:53
Re: Design Rapide? Jaký?
Tomu se říká líbivý design. Holt se prostě podle názoru většiny víc povedlo násilné prodloužení Vantage než 911, žádnou vědu bych z toho nedělal :-)

Jednoduše řečeno Aston udělal z krásného Vantage hezkého Rapida. Porsche udělalo z hezké 911 obludnou Panameru.
Avatar - Pekelná Micinka
18. 4. 2011 19:41
Re: Design Rapide? Jaký?
Vidím to obdobně, jen Panameru beru jako nepěknou, obludná je z mého pohledu až zbytečně silné slovo. :-)
Avatar - skejpa
27. 12. 2011 15:09
Re: Design Rapide? Jaký?
:yes:
Avatar - euro89
18. 4. 2011 07:49
Re: Design Rapide? Jaký?
Hlavně, že u Porsche mají tak kreativní designéry >:D Přes půl století vyrábět rozpláclý brouky, to je opravdu velká známka tvořivosti a fantazie >:-[] >:-[] Panamera vypadá zezadu jak přikrčená ropucha!
18. 4. 2011 08:08
Re: Design Rapide? Jaký?
No a u Porsche pouzivaju jeden a ten isty dizajn uz dakych 30 rokov, pre vsetky modely co vyrobia. Nevravim ze je zly, ale Panamera je tiez vlastne len typicke Porsche...

Inak z tejto dvojice je to naprosto jasne: Rapid je v dizajne o galaxiu pred Panamerou...
Avatar - Guttalax
2. 6. 2011 13:08
jj
:-) Oba vozy jsou krásné a oba-bohužel nedostupné pro mnoho lidí. :-!
Rozbalit vlákno
0
2. 6. 2011 20:06
*********VŠETKO NAJ*********
Všetko najlepšie k narodeninám, Jakub. Zas o krížik viac. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2011 13:57
rapide a panamera to je ako mercedes a trabant
samozrjeme AM :yes: jasna volba :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2011 14:01
panamera
predok z cayenne, zadok z megana a mame dizajnovy skvost >:D na svete

oble beztvare monstrum ktore posobi vsednejsie a nudnejsie ako F500 ;-) taka je panamera, ziadne emocie ziadny dizajn ziadna krasa, len bezpohlavny sutr, obla krava ;-)

AM je na mile od panamery vo vsetkom nielen v dizajne, panameru by som skor porovnal s quattroporte , s astonom martinom nemame co porovnat lebo aston je o tri triedy iny level.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
27. 12. 2011 15:14
Aston, co řešit...
Tady snad ani není třeba psát nějaké vysvětlení. Každý, kdo má zdravou hlavu, vidí ten rozdíl. Aston je daleko propracovanější a vypadá jako luxusní sedan. Samozřejmě, na Vantage to nemá. Panamera je ale bohužel (bohudík pro Rapide) daleko nepovedenějším přetvorem odkazu 911 na čtyřdvéřový sedan. Výsledek Vás uhodí do očí jak Kličkovo K.O. Panamera se prostě designově nepovedla a tak tu máme na světě jednu z těch velmi jednoznačných anket, kdy Astonu stačilo vyloženě nezkazit a stal se jasným designovým vítězem. :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 12. 2011 22:20
vec vkusu
v praxi to ale vypada tak ze panamera je zaplavena objedavkami z azie a usa tak ze v drazdanech museli nabehnout na 3 smenu. Aeston bude spokojeny kdyz proda 1000 kusu.

Kdyz prijde na lamani chleba tak lide uprednostni porsche, podobne jak u Maserati Quattroporte- sam ministerprezident italie Berlusconi ho dostal v roce 2004 jako dar od sefa ferrari ale i tak vic jezdil na audi a8 i kdyz mu zato italove nadavali, ze neni dostatecny patriot. Anglicke nebo italske auta jsou pekne na vikend, Dokonce RR pred vlastnikem BMW byl jezdici srot z ktereho si v USA delali srandu, podobne jak Jaguar v desti nepojizdne auta
Rozbalit vlákno
0
27. 12. 2011 23:07
NAKLADACKA
....az je mi te Panamery lito. Za tohle by mel byt designer na hodinu na dlazbe.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - eniel lorien
28. 12. 2011 09:05
vox
vox populi vox dei...... Ale hodnotit podla fotografii je pomerne...ehmmmm...nepresne povedzme. :-! Ale ako chlap ktory mal moznost panameru soferovat a v rapide aspon /zial/ sediet vyhlasujem remizu.. Exterier je jednoznacne v rezii britskej kary...A interier zase tej germanskej.
Rozbalit vlákno
0