Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Designový duel: VW Passat EU vs. VW Passat NMS

Na první pohled téměř k nerozeznání, ve skutečnosti jsou ale mezi evropským a americkým Passatem značné rozdíly.
Zpět na článek
26. 2. 2011 19:01
26. 2. 2011 19:42
27. 2. 2011 10:38
26. 2. 2011 19:58
26. 2. 2011 20:11
26. 2. 2011 20:15
26. 2. 2011 20:21
26. 2. 2011 20:26
26. 2. 2011 20:34
26. 2. 2011 20:44
26. 2. 2011 21:13
26. 2. 2011 21:14
27. 2. 2011 12:03
27. 2. 2011 18:59
26. 2. 2011 20:15
26. 2. 2011 20:28
26. 2. 2011 20:27
26. 2. 2011 21:28
26. 2. 2011 20:28
26. 2. 2011 20:41
26. 2. 2011 21:28
26. 2. 2011 22:02
26. 2. 2011 21:03
26. 2. 2011 21:19
26. 2. 2011 21:31
26. 2. 2011 21:33
26. 2. 2011 21:49
26. 2. 2011 21:53
26. 2. 2011 21:58
26. 2. 2011 20:39
26. 2. 2011 20:43
26. 2. 2011 20:46
26. 2. 2011 21:01
26. 2. 2011 21:07
26. 2. 2011 21:10
26. 2. 2011 22:07
26. 2. 2011 22:13
26. 2. 2011 22:14
26. 2. 2011 22:26
27. 2. 2011 08:17
27. 2. 2011 11:12
27. 2. 2011 08:56
27. 2. 2011 11:02
28. 2. 2011 13:34
27. 2. 2011 11:58
27. 2. 2011 01:10
27. 2. 2011 11:07
27. 2. 2011 11:35
28. 2. 2011 11:07
27. 2. 2011 13:50
27. 2. 2011 16:01
27. 2. 2011 17:11
27. 2. 2011 18:17
27. 2. 2011 18:54
27. 2. 2011 10:41
27. 2. 2011 11:07
27. 2. 2011 11:17
27. 2. 2011 16:10
27. 2. 2011 16:33
28. 2. 2011 01:56
27. 2. 2011 11:30
27. 2. 2011 16:13
27. 2. 2011 22:25
27. 2. 2011 13:42
27. 2. 2011 16:15
26. 2. 2011 20:00
26. 2. 2011 20:13
26. 2. 2011 21:29
26. 2. 2011 22:36
26. 2. 2011 22:38
27. 2. 2011 11:35
27. 2. 2011 08:18
27. 2. 2011 12:24
27. 2. 2011 11:14
27. 2. 2011 16:23
27. 2. 2011 14:00
27. 2. 2011 16:16
27. 2. 2011 17:48
27. 2. 2011 18:15
27. 2. 2011 18:46
27. 2. 2011 22:23
27. 2. 2011 23:50
28. 2. 2011 01:51
26. 2. 2011 20:37
26. 2. 2011 20:59
26. 2. 2011 21:53
27. 2. 2011 00:22
27. 2. 2011 08:59
27. 2. 2011 07:17
neregistrovaný "RangeCar"
27. 2. 2011 11:32
27. 2. 2011 14:44
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 2. 2011 15:05
28. 2. 2011 01:44
28. 2. 2011 10:19
28. 2. 2011 14:20
neregistrovaný "metropolis"
Avatar - Rojin
26. 2. 2011 19:01
Nerozhodně
Já v tom vidím remízu. U EU verze co se týká exteriéru se mi víc líbí přední část, u NMS zase víc ta zadní. Interiéru vévodí více palubka EU, a výplně dveří zas NMS...
Ale jako celek je EU hezčí. V tom jsem se utvrdil, když jsem ho měl šanci před týdnem důkladně prozkoumat naživo. Vypadá mnohem lépe než na fotkách a ta spousta chromu na čelní masce a dalších částech auta působí famózně.
Jednoznačně dávám autu ať EU nebo US verzi :yes:
Rozbalit vlákno
2
26. 2. 2011 19:42
Re: Nerozhodně
A já už chtěl VW chválit, že opustila své " chromované období ". Snad to s Passatem nebude s tím chromem naživo zase tak špatné. Jinak US verze mně přijde designově čistší. Až na zadní dveře a jejich návaznost na C-sloupek. Tam je jednoznačně lepší řešení u EU verze.
Avatar - Rojin
27. 2. 2011 10:38
Re: Nerozhodně
:-) Rozumím, ale ve skutečnosti to působí velmi dobře. Je to na osobním pohledu a pocitu ;-)
26. 2. 2011 19:05
NO, KDYZ UZ...
....potom US verzi. Ve srovnani cena/hodnota jiste vede. Vzhledove je na tom o fous lepe. Vnitrnim prostorem rovnou o tri. Vzhled pristrojove desky je jiz tradicne hrozny, ani ergonomicky take nedosahuje spicek tridy. EU verze ma analogove hodiny na nejhorsim moznem miste. Je to zbytecnost, ktera posunuje zbytek stredoveho stitu mnohem niz, nez je zdravo a tim trpi jiz zminena ergonomie.
Exterier, jeho vzhled, komentovat nebudu. Obe verze jsou prilis fadni a na hledani jakehokoliv pozitiva nedokazi dostatecne zaujmout. Mozna za zminku stoji rozdil designu prednich svetel. Zde jiste vede NMS, EU verze je na hranicich nevkusu.
Takze v tomto duelu (pro me)"vyhrava" NMS.
Rozbalit vlákno
0
26. 2. 2011 19:58
PASST NA GARÁŽ
V roce 2010, v roce kulatého letopočtu přijel nový Passat. Diskuze stíhají diskuzi, ohnivá prohlášení střídají chladné odsudky. Podívejme se na nového Apoštola reálně, a to okem dospělého člověka, okem poučeného řidiče, tedy okem toho, komu je Passat prioritně určen.

Tak především registrujme to hlavní (ve vizuálním kódu) s čím nový Passat přijíždí. Do třídy vnáší nebývalý prvek elegance, dokonce míru elegance z třídy luxusních vozů. Kdo čekal letadlo utržené ze řetězu neví, co je Volkswagen, neví co je střední třída a neví co je auto. Žijeme v éře cizelování značkových markant. Prakticky každá evropská automobilka se našla ve výrazu (tohle dopadá především na německé a severské značky), a ten, kdo se zatím najít nedokázal, na své tváři intenzivně pracuje. Registrujme tedy, že nový Passat tvář Volkswagenu podtrhuje, je to ten známý dominantní švihák, který získal navíc dávku elegance, noblesy a dávku až tiché, tajuplné krásy.

Generačně vzato nebylo jednoduché na předchozí generaci Apoštola navázat, vždyť co může být ve středním mainstreamu dokonalejšího, než předchozí Passat? Popravdě... nic. Volkswagen dokázal takřka nemožné, dokázal posunout karoserii Passata o patro výše. V tomto kontextu nelze než napsat, že nový Passat velmi přesvědčivě dokumentuje značku Volkswagen jako supermainstreamovou značku, vyrábějící jak esteticky, tak technicky to vůbec nejlepší, co lze v daných třídách pořídit, viz. např. POLO, SCIROCCO, GOLF, TOUAREG.

Auto jako takové lze samozřejmě hodnotit izolovaně, není ovšem od věci porovnat nový model s jeho konkurencí na trhu. Upřímně, kdo by se mohl postavit doslovné klase Apoštola? S velkou rozvahou lze jistě napsat - nikdo. Nikdo.Volkswagenu se podařil mistrovský tah, stvořit referenci ve třídě. Design Passata se naplno rozvine do dvou let, kdy bude na silnicích vídán v počtech na jaké jsme zvyklí z modelu předchozího. Tehdy prokáže v každodenní silniční pohledeové konfrontaci svou vysokou dávku estetické nadstavby. Nadstavby o které se konkurenci může jenom zdát.

Co ocenit dále? Jistě kabinu, ergonomicky bezvadnou, materiálově exklusivní. Sedadla Passata pak nejlépe dokumentují jistotu s jakou designéři aut Volkswagenu přistupují k práci na modelu. Vše je uvnitř spičkově vybalancováno - pohledový, uživatelský i materiálový komfort. Kompozičně nemá přístrojová deska chybičku, v komplexu řidičský ideál.

Passat těží i z výhody, plynoucí z četného modelového spektra koncernu jako celku. Nemusí tedy usilovat o to, vnutit jeho majiteli, že si koupil největší auto na světě, vždyť pokud chce zájemce větší koncernový vůz, bere logicky AUDI A6. Touto výhodou nedisponují žádní jiní konkurenti, a podle toho to pak ve střední třídě také vypadá...

Z pohledu techniky nelze na novém Passatu nalézt prakticky nic, co by bylo ke kritice, ať už se jedná o nedostatek, či přebytek. Motorová paleta benzínu i nafty pokrývá výkonové spektrum bez jediné výhrady. Doplníme-li tradiční možnost pořídit čtyřkolku, dvouspojku, nově jistě i adaptivní tlumiče, získáváme premianta třídy ještě před tím, než vyjede na silnici.

Nový Passat je doslovný silniční třídní klenot, definuje svou třídu, definuje image, definuje styl. Své konkurenci utekl o jednu estetickou epochu.

Někomu harmonizuje tvar karoserie sedan, někomu jinému kombi. Nic mimořádného, někteří výrobci nás v této třídě sice hýčkají i karoserií liftback, avšak tím výčet možností prakticky končí. Ne tak docela, produkční jednička Evropy, Volkswagen přišel s nejúchvatnější karosářskou třídní variací, jakou lze vůbec na tomto světě v této době pořídit. Ano ano, znalí ví, PASSAT CC, VOLKSWAGEN PASSAT CC.

Segmentární aktivita Mercedesu, který jako první v novodobé historii dokázal vytvořit čtyřdveřové coupé nachází v mainstreamu konečně důstojného pokračovatele. Co je však v tomto kontextu důležité – ono nestačí stvořit v prémiové třídě nový objekt zájmu (CLS), je především nutné nový styl zpřístupnit středním vrstvám, ty totiž počnou tvořit ikonu.

Tak jaký je, Apoštol nebe. No především je v rámci mainstreamu bezkonkurenční. Vydařený, stylotvorný, krásný až snový. Nižší karoserie, dravčí přikrčený postoj, širší rozchod kol, exkluzivní kokpit, to vše vrhá Passata do supermainstreamových sfér. A pak, tímto vozem pozvolna utichají orgastické tance kolem služebních sedanů… Představenstvo ti asi těžko odsouhlasí dvoudveřové kupíčko k reprezentaci společnosti, ovšem čtvery dveře, to je jiné presso. Tedy nic nebrání tomu, aby se Passat CC stal kultovním náčiním mladých horkokrevných úspěšných mužů.

Rokem počátku výroby cecečka , rokem 2008 se začíná psát nová historie aut. Volkswagen (jako vždy) stojí na čelní příčce, definuje svou dobu, a spolu s Mercedesem udává směr. Při pohledu na šaramantního Apoštola mi na mysl vytanula až úsměvná scéna z filmu Casino Royale… co by Bond, James Bond dal tehdy za to, kdyby ke golfovému klubu mohl přijet v novém Passatu CC…

I přes značnou šíři estetického koridoru, který vymezuje vizualitu současných aut, zůstává i nadále požadavek na eleganci jakýmsi středobodem designových zájmů všech automobilek. Jistě, elegance, nadčasovost, optické harmonie, pohledům libé křivky, nikoliv nepodobné dokonalým křivkám krásných žen… to vše odráží soustavný zájem jak designérů, tak kupců aut. Jeli tedy středobodem krásy elegance, pak středobodem aut je střední třída. Kategorie, jejíž reprezentant pohodlně odveze čtyři dospělé osoby, reprezentant, který velikostí navozuje důstojnost, dominanci, tedy synonyma věrně svět aut doprovázející.

Čas od času se světovým designérům zdaří stvořit ikonu. Ikonu elegance, ikonu stylu. Ikonu, která přesáhne meze své třídy, ikonu, která zatřese ustálenými hodnotovými měřítky. V tomto kontextu je zcela mimořádným, ojedinělým produktem vozidlo z produkce koncernu VOLKSWAGEN, totiž PASSAT CC.

Pozorovatel užasne nad tím, jaké kouzlo dokázali tvůrci vtělit do tohoto vozu. Jde o takřka absolutní harmonii, absolutní dokonalost tvaru. V měřítku své třídy přesahuje Passat CC do jiných světů. Přitom tohoto efektu dosáhli designéři poměrně jednoduchými “fintami” – zjemněním střechy, důsledným zaoblením záďi a zdominantněním tváře. Napohled přirozené, v praxi výjimečné.

Pasat CC v sobě koncentruje vše, po čem může řidič toužit – elegantní základní tóny linií karoserie jsou dramatizovány akcenty z říše dravců – nízká stavba a široký rozchod. Panovačný pohled je pak vyvažován jemnou zádí s geniální kompozicí zadních světel.

Ve střednětřídním mainstreamu jistě dnes není přitažlivější vůz, než-li Passat CC. Vůz na silnicích celé Evropy působí jako démant, popírá svůj třídní původ a směle se tak řadí k designové ikoně, jakou je z prémiového segmentu Mercedes-Benz CLS.

Elegance vnějšku je doprovázena (to u VW tradičně) také vysokou elegancí vnitřku.

Kokpit, přístrojová deska, kompozice středového tunelu, volant, sedadla, to vše je vyvedeno v nejkvalitnějších materiálech a s akcentem té nejnáročnější automobilové estetiky. Doplníme-li tuto charakteristiku ještě o klasickou volkswagenovskou ergonomii, stává se Passat CC objektem zájmu nejen řidičů, sedlajících tradičně střední třídu v mainstreamu, nýbrž i řidičů ze segmentu prémie.

Volkswagen tímto modelem (tak jako v případě Phaetonu či Touaregu) naplňuje svůj status, co evropské automobilové jedničky, jakož i status automobilky, která se zvolna z mainstreamu přesouvá do vyšší sféry. Jistě ne nadarmo naplňuje v Evropě termín supermainstream než právě automobilka Volkswagen.

Tedy závěr – Volkswagen vytvořil v Passatu CC auto, které buďto máš v garáži, nebo o něm sníš. Jiná možnost dnes vlastně ani neexistuje.

Jak zakončit toto naše passátní čtení? No slovem nejpovolanějšího, slovem profesionálního testéra. Následující text je otištěn v jednom z posledních evropských respektovaných testů, které PASSAT úspěšně asbsolvoval, jedná se o test AUTO.CZ z měsíce února 2011. Text samotný je jistě ústřední esencí toho, proč je PASSAT přitažlivý již pro více než šestnáct miliónu dosavadních majitelů. Tedy nyní slíbená citace:

"Jestli však chcete být hýčkáni vždy a všude, bude vaší volbou Passat Variant. Ten byl totiž z testované trojice (Mondeo, Superb, pozn. aut.) jednoznačně nejpohodlnější. Cestující byli od nástrah českých silnic téměř dokonale izolováni, za celou dobu testu jsme nezaznamenali ani jediný nepříjemný ráz do zad což rozhodně nebývá zvykem. Jízdní vlastnosti jsou proto logicky mnohem méně sportovní než je tomu v případě Mondea, i tak nás však překvapila ochota podvozku projíždět zatáčky na limitu..."

Nelze, prostě nelze než připojit - BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE. :yes:
Rozbalit vlákno
63
Avatar - Johny.Rico
26. 2. 2011 20:11
Re: :-D :-D
>:D >:D >:D Hned jak jsem to viděl, neubránil jsem se smíchu >:D >:D >:D Musel jsem to hodit do wordu a výsledek? 1244 slov přesně >:D Lepší skore tu v životě nikdo mít nebude >:D
26. 2. 2011 20:15
Re: :-D :-D
Hlavně, jestli už to umíš zpaměti ;-)

P.S. To víš, o těch nejlepších se také nejlépe píše. Koktačky pod fiatem snad znáš, ne?
Avatar - Johny.Rico
26. 2. 2011 20:21
Re: :-D :-D
Vy pořád berete Fiat automobilku jako konkurent VW jo? >:D To je jak srovnávat svou střešní solární elektrárnu s ČEZ >:D

Neumím, ono mě obvykle příspěvky, u kterých musím 3x (!!!) scrollnout, abych se dostal od vrchu dolů jaksi neberou >:D

Začni psát max 140 znaků u každé VW jak na Tweetru a máš tu šanci ;-)
26. 2. 2011 20:26
Re: :-D :-D
:-) Klid, uvolni se, hoď kopyta a to co v nich nosíš na stůl, zhoupni se v křesle, mírně přivři voči, nalaď tam něco od Pink Floyd, zatop pod kotlem nějakým tím skotským jantarem na dva prsty a... pozvolna se začti do textu... Uvidíš, že v pondělí ráno už ti bude připadat návštěva v prodejně VW jako běžná rutina.

P.S. Napiš pak, cos vybral...
Avatar - Ronault.
26. 2. 2011 20:34
Re: :-D :-D
Denní rutina? Jako že tam pojede opět s reklamací auta? >:-[] >:D
26. 2. 2011 20:44
Re: :-D :-D
>:D ne ne, bude žadonit o katalogy... a jednou...
26. 2. 2011 21:13
Re: :-D :-D
Ty už si kucka stahujou v PDF a tisknou u táty v práci ;-)
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2011 12:03
Re: :-D :-D
Promiň, co to jsou ta kucka ?
27. 2. 2011 18:59
Re: :-D :-D
To jsi v podstatě i ty. Zeptej se svýho cvokaře, určitě ti to potvrdí.
Avatar - Atlis
26. 2. 2011 20:15
Re: :-D :-D
velke firmy si diskuterov bezne platia, pokial chlapcovi platia aj za dlzku textu, tak docela zarobil... :yes:
26. 2. 2011 20:27
Re: :-D :-D
To je copypaste z blogu. ;-)
Ale vypadá to na místní rekord. >:-[]
26. 2. 2011 20:27
Re: :-D :-D
Nemusíš to tu zrovna tak nahlas skloňovat, normálně si to přečti, lehni si, pod hlavu si dej milión, zasni se a... v pondělí ráno šupem do prodejny.
Avatar - Atlis
26. 2. 2011 21:28
Re: :-D :-D
v zivote by som tu chybu neurobil ;) :-!
Avatar - Ronault.
26. 2. 2011 20:28
Re: :-D :-D
Délka tvého příspěvku je 8582 znaků včetně mezer, což je 4,7 normostrany, kdybys k tomu přidal nějaké tabulky a obrázky, tak máš pěknou menší seminární práci na VŠ hotovou. Jen je otázkou, jestli by její hodnotitel nebyl třeba Fiatař...

Délka článku je 4783 znaků včetně mezer, čili diskutér v jednom příspěvku téměř dvojnásobně předčil redaktora. Tomu říkám pecka >:D

Navrhuji přejmenovat nick na GIT (gasto-intestinální trakt) >:-[]
26. 2. 2011 20:41
Re: :-D :-D
Tedy, tu vysokou školu, kde by Wolffa nechali bez dozoru učit, bych chtěl vidět... >:D ;-)

P.S. Jednou mi tu nějaký kolega napsal, že můj textík o tom, jak se kupuje auto (je to na blogu) použilo jeho dítě jako slohovou práci ve škole a dostalo jedničku >:D To bylo milé. Jen doufám, že to byl alespoň maturitní ročník a ne nějaká pomocná škola...

Avantime mi dneska délku příspěvku prostě prominout musí :-)
Avatar - Ronault.
26. 2. 2011 21:28
Re: :-D :-D
Na gender studies tady v Brně na FSS by možná zapadl. >:D

Řekl bych, že těch pojmů se ujalo více, dokonce já používám běžně sousloví "bazarový kovboj" nebo "olizovač bazarového plotu" >:D , ale že budeš citován ve slohovkách, tomu říkám úspěch. Možná by to chtělo sepsat vlastní knihu, pak tě budou muset citovat oficiálními citacemi.
26. 2. 2011 21:03
Re: :-D :-D
A co pitvat žábu, už umíš? Jen jestli si jí po 8582 neprokuchnul dvanácterník
Avatar - Ronault.
26. 2. 2011 21:19
Re: :-D :-D
Žábu jsem ještě nepitval, ale jestli potřebuješ veterináře, tak se obrať na mou drahou, ta tě klidně odoperuje ;-)
26. 2. 2011 21:31
Re: :-D :-D
Ještě jde o to, co je tvoje "drahá"... Aby nebyla nafukovací ;-)
Avatar - Ronault.
26. 2. 2011 21:33
Re: :-D :-D
Veterinářka, to se dalo odvodit z té věty ;-)
26. 2. 2011 21:49
Re: :-D :-D
No a? Dneska je možný všechno... nafukovací veterinářka, do čokla z jedný strany něco nasypeš, z druhý vypadnou pevný ho.v.ínka, předškolačka si je v televizní reklamě pomalu sune do herbáře s rozzářeným úsměvem... ;-)
Avatar - Ronault.
26. 2. 2011 21:53
Re: :-D :-D
Nevím, jestli jsi na tom už tak špatně, že máš nafukovací partnerku, ale já zatím opravdu ne ;-) Jinak jo, možný je všechno, stačí se podívat "co" všechno dneska má přístup k internetu a může diskutovat ;-)
26. 2. 2011 21:58
Re: :-D :-D
No, a ještě počítá písmenka...
Avatar - kosmonaut
26. 2. 2011 20:39
Re: :-D :-D
To teda znovu čumím :-O
26. 2. 2011 20:43
Re: :-D :-D
U tebe zde jistě nic překvapivého ;-)
Avatar - kosmonaut
26. 2. 2011 20:46
Re: :-D :-D
Nezlob se na mě, ale nepíšeš náhodou ty autosalonové katalogy? Sloh stejný, zaujetí stejné. Chybí jen obrázky z popiskama ;-)
26. 2. 2011 21:01
Re: :-D :-D
A kdybych psal, bylo by to snad diskuzně špatně? Hele, o Apoštolovi se to píše samo i tobě, no schválně, dej si... ;-)
Avatar - kosmonaut
26. 2. 2011 21:07
Re: :-D :-D
Kdo říká že špatně? Jen těch pravd bývá v oněch firemních tiskovinách poněkud více, než by byla... ehm... pravda.
Passata jsem si dal níž. A ano, šlo to samo :-)
Avatar - Emel
26. 2. 2011 22:07
Re: :-D :-D
To jsou ale kecy... bůh nás chraň až VW udělá nějaké opravdu nové a dobré auto.
26. 2. 2011 22:13
Re: :-D :-D
Někdo ti ukradnul nick, nebo si sbíral pevný ho.v.ínka od souseda? Který auto z koncernu VW je špatný, aby nás musel chránit ten imaginární blud, ale pohádku o lišce si nech pro wolfy
Avatar - Emel
26. 2. 2011 22:14
Re: :-D :-D
Exemplárně špatný je snad Fox... ale já narážel spíš na to "opravdu nové".
26. 2. 2011 22:26
Re: :-D :-D
VW je prostě jen lepší konfekce, ale která nezklame a neurazí. To jen místní milovnící "propadáků" se s tím neumí vyrovnat a jásají, když je jejich pseudomiláček, kterýho si nikdy nekoupí, o 5 příček nad ním v nějaké tabulce. Fox je hlavně "špatný" v ceně, ale evidentně to VW žíly netrhá, když trhá rekordy jinde. Nojo, ten píár a flíty, tam to bude...
Avatar - Emel
27. 2. 2011 08:17
Re: :-D :-D
Nojo, cena je úhelným kamenem, ta ze všeho nejvíc rozhoduje, s čím se bude srovnávat. Pokud by Fox stál jako Logan, bylo by vše jinak.

Nic proti Passatu, s nějakým 2.0TSI v kombíku bych si ho uměl v garáži představit... jen mi přijde ta slohovka neadekvátní a začínám mít obavu, jestli už se nejedná o příznaky počínající duševní choroby ;-).
27. 2. 2011 11:12
Re: :-D :-D
Ta slohovka je přesným odrazem kvalit passatu, oslavou jeho karosářské různosti, oprávněnou pochvalou za doslovné eso segmentu (CC) a popisem toho, jak si Passat stojí ve světě aut - designem, prestiží, prodejními úspěchy a v neposlední řadě tím hlavním, co se v této třídě cení především - komplexním (nejlepším) sladěním všech jednotlivostí v komfortní reprezentativní celek.
Avatar - Emel
27. 2. 2011 08:56
Re: :-D :-D
Jen tak na okraj... co si myslíš o useknutí citátu v půlce věty tak, aby to vyhovovalo tvému záměru?
27. 2. 2011 11:02
Re: :-D :-D
To nebylo úmyslné useknutí, nýbrž ryze účlové a logické. Myšlénku každý dotvoří sám, samozřejmě, že limit se u komfortněji odladěného podvozku dostavuje dříve, než u podovozku odladěného více dotuha. To také samozřejmě nebylo nosnou částí hlavní myšlénky, a uvedením celého odstavce bych tříštil to, oč šlo především - že PASSAT je nejkomfortnějším vozem z testu.
28. 2. 2011 13:34
Re: :-D :-D
Rozdiel medzi úmyselným a účelovým...? Alebo je to účelové neúmyselne? Pozor na slová...
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2011 11:58
Re: :-D :-D
Naprostý souhlas..... přímo na komoru. :yes:
Avatar - Andromeda
27. 2. 2011 01:10
Re: :-D :-D
To tady ještě nebylo...Reklamní oddělení koncernu má registraci >:D a na dobrou noc nám připravilo tu o Passatovi a bratříčcích.Silná káva je ovšem demonstrace domnělé pokrevní linie s Mercedesem,to je další level dokonalosti koncernu.Skutečně nový Pašík si s Méďou bude tykat a majitel VW vlastně hirearchicky stane po boku majitele třícípé - už né jen kroužky na masce,nyní i oboje V v kruhu okupují piedestal vyjímečných...Je otázkou času,kdy nám,nechápajícímu plebsu-milovníkům propadáků,alias těm neschopným se smířit s jedinečností lidovek, bude toto zvěstováno.Už se na ten okamžik těším,blíží se rychleji,než by jeden předpokládal,že ...
27. 2. 2011 11:07
Re: :-D :-D
Jen bych tě lehce srovnal. Inspirace pro CC leží evidentně v CLS. Nevíš tu o tom jenom ty. Pokud tedy naznačuji sistou paralelu mezi CMS a CC, je to ve dvou rovinách -jednak jde o tu inspiraci, jednak jde o to, že Toím, čím je Mercedes mezi prémii je VOLKSWAGEN :yes: mezi mainstreamem. Nešlo tedy o to dávat absolitistické spojítko mezi Mercedes a Volkswagen, takhle si mé věty můžeš vykládat pouze ty.

PASSAT CC je opravdovou mainstreamovou (supermainstreamovou) lahůdkou, jde skutečně o třídní perlu, a tedy v tomto duchu také na věc musíme nahlížet. Až s obdobným esem přijde Ford, vyneseme ho tu jistě všichni (právem) do nebes. No... zatím holt to dokázal zase jen ten Volkswagen.
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2011 11:35
Re: :-D :-D
Passat cc by byl perlou, kdyby tam byla nějaká potentnější nafta.... sorry, ale 170koní a 350Nm krouťák je o ničem.
28. 2. 2011 11:07
Re: :-D :-D
K perle nepatří nafta.
Avatar - Andromeda
27. 2. 2011 13:50
Re: :-D :-D
Díky za světlo na konci tunelu -> jak jsi jistě pochopil,tak podobnou "zmateností" trpí vždy milovníci propadáků.Jen ten zbytek nemá to štěstí jako třeba já,že jim cestu z nevědomí velkoryse ukáže laskavý osvícený Garant,jenž mi dokonce objasní,že oboje V a třícípá jedno v principu jsou (ač ZATÍM každý trochu jinde).Ve své malosti jsem nejspíše předčasně zpanikařil a onu premisu aplikoval "plejstejšnově" en bloc už nyní,nevěda,že vše má svůj čas a každá vize,idea,ideologie potřebuje uzrát - ó,jak jsem se mýlil...(u neschopných nic nového,že).

Nicméně,i já jsem se dobře večer pobavil a co by za podobné chápání značky dali v doupěti obou V - jde o vlhký sen marketingu.Adoruj dále,ale mezi námi(pšššt,nikde to neříkej) - jde ZATÍM jenom o SEN(i když v těchto zeměpisných šířkách úrodnou půdu našlo ledacos)
27. 2. 2011 16:01
Re: :-D :-D
Všechna tahle argumentace "nevědomí" bohužel končí v polovině věty. Nikdo nikdy tu zatím nedokázal tenhle prapor donést do vítězného cíle, tedy uvést automobilku, která je lepší než Volkswagen. Až v sobě najdeš odvahu nejen prskat, ale přímo předhodit konkurenta VW, napiš mi to, do té doby je tvů boj jen stínem snahy.
Avatar - Andromeda
27. 2. 2011 17:11
Re: :-D :-D
Ale no tak,nejsem přece dogmatický zastánce jedné jediné automobilky - což zde dávám jednoznačně najevo dostatečně dlouhou dobu a ideologické zákopy rozhodně nehájím.Rád si vybírám a různorodost je jedině ku prospěchu věci - ve všem,aniž bych svoji volbu či vkus povyšoval nad zbytek.Konkurent VW?V každé třídě je a žijí,neskládají zbraně a umožňují Ti je uznat,posměšně komentovat nebo dehonestovat.Nedělá mi problém VW ocenit,pokud je za co a zrovínka tak odsoudit konkurenci.En bloc se ode mne nedočkáš,ale je známé,že mám empaticky blízko k Renaultu(pamatuje lepší časy),k Fordu(trošku se hledá),z jiné třídy k Saabu(ano,problém),Jaguaru(opar decentní nenucenosti) a z D3 třícípá tradičně,sportování s Lotusem(konečně se probírá ze spánku) a Porsche(klasika) - to je zhruba.Nicméně nabídka nabídka je podstatně rozmanitější a dávat si každý den vepřo-knedlo-zelo při vší úctě k němu není můj šálek.A konečně jezdím Oplíkem,tak přece nebudu tvrdit,že je mi lhostejný.

Cpeš mne do světa jednoho řešení - tvého světa.Mne udivuje,že trvale adoruješ automobilku,jejíž vůz nejen že nevlastníš - podle mne s ním nemáš ani žádné větší zkušenosti.Kdo tedy končí v polovině věty(nerozhoduje,jak budu okrasně popisovat přednosti),kdo mává falešným praporem?Citovat,nebo napodobovat reklamní tiskoviny,jakoli zručně(s nutným prvkem vlastní zábavy-jinak to není možné),sice snahou je,ale takovou klonovací - Dolly na holení není můj cíl...
27. 2. 2011 18:17
Re: :-D :-D
Na to abych věděl co je dobré a co méně nepotřebuji daný produkt vlastnit. To jako když budu hájit devětsetjedenáctku, také mi napíšeš, že jsem falešník?
Avatar - Andromeda
27. 2. 2011 18:54
Re: :-D :-D
Ne,samozřejmě že ne.Šlo mi o míru,o nic víc.Já s Passatem problém vůbec nemám(normální vůz s nedostatky),koncern beru jako jakoukoliv silnou automobilku,jenž má navíc výhodu "domácího prostředí" .Opakuji,že mi šlo o formu,sílu a rozsah Tvé oslavné ságy na VW,jenž mne donutila valit oko a reagovat -> na osobní rovinu jsem to určitě nesměřoval ;-) .
Avatar - Rojin
27. 2. 2011 10:41
Re: :-D :-D
:yes: Víc k tomu není co dodat, jen bych opakoval to, co jsi psal výše. Je to tak !
Pěkná práce - VW Das AUTO
27. 2. 2011 11:17
Re: :-D :-D
Fúha, tak toto už sa mi teda čítať nechce. Aj tak viem čo je podstatou toho príspevku. Určite je tam aspoň raz spomenutá tradičná veta, že "lepšia voľba dnes jednoducho ani neexistuje"...

No ale tak pre mňa by voľbou boli takmer vždy iný konkurenti. Aj keď proti VW nič nemám, tak stredná trieda nie je tá, kde by som šiel k VW. Do VW by som šiel len v prípade triedy Pola. Inak by som vždy volil inú značku.

Však jedno sa ti GTI uprieť nedá. Vďaka tvojim príspevkom v tunajších diskusiách som si viac začal všímať konanie automobilky VW. Nie, nestal som sa VW fanúšikom, len tak zo záujmu sledujem s čím vždy prídu a potom porovnávam realitu s tvojimi tvrdeniami. A tak by som naozaj nevylúčil možnosť, že si len jeden z marketingových ťahov automobilky z vlčieho hradu. A to som najskôr striktne odmietal. Ale keď tá tvoja aktivwita je tak okatá. Je zdravé aby niekto fandil nejakej automobilke, ale vždy to podľa mňa má svoje zdravé hranice. ;-)
27. 2. 2011 16:10
Re: :-D :-D
A zčeho usuzuješ, že fandím automobilce Vokswagen? Já píši odbobné slohovky o BMW, o Mercedesu, o Porsche, tedy o automobilkách, které jsou v dané oblasti též těmi nejlepšími. Přece bys nechtěl abych tu psal obdobně o Renaultu? To bych si musel vymýšlet... a nevěřil by tomu nikdo, takhle ti znalí si jen potvrzují svou vědomost a ti znalí méně se třeba začnou o VW zajímat více, obdobně jako to děláš ty. Tedy nejde o to, jestli jsme vrátným na hlavní bráně u VW, ale jde o to, jestli o autech světa a světě aut něco vím. To už tu holt ale musí posoudit jiní, nikoliv já. Problém totiž nejsou mé texty, problém je v tom, že ty texty tu hodnotí i (i) diskutéři, kteří o světě aut o autech světa neví nic. Nemyslím to nyní osobně, Zino.

P.S. najdi nahoře jednu myšlénku, jednu větu, která je nepravdivá, rozeber jí napadrť a na závěr napiš třeba... že Passat CC je zcela podprůměrné auto, a že čtyřdveřová coupé se v mainstreamu vyrábí jak na běžícím pásu. Pokud ti to někdo uvěří, vyhraješ.
27. 2. 2011 16:33
Re: :-D :-D
S tvrdením o BMW, Mercedesom a Porsche samozrejme plne súhlasím (BMW 3er coupe by som podľa tvojej definície označil za jeden z mojich plagátových snov). Nie, nechcem aby si obdobne písal o Renaulte. To je mi úprimne fuk. Renault ale tiež nie je najhoršia značka. Môj otec jazdí momentálne Renault a po 6-tich rokoch s momentálnym nájazdom 190 000 km sa na aute okrem bežných vecí okolo údržby neobjavila žiadna vážna závada a on je spokojný. Podobné skúsenosti má pár známych v mojom okolí. Preto napríklad ja nemám prečo napríklad o tom Renaulte hovoriť v zlom. Ale bavme sa teraz o VW. Ja predsa netvrdím, že Passat CC je podpriemerné auto. Nie, nie je. Je krásne a vo svojej triede jedno z najvydarenejších (diskutabilné sú však ohlasy na kvalitu od majiteľov). Ale ja by som ho aj tak kludne prijal. Za to klasický Passat ma necháva chladným. Podobne ako Golf. Ale to je viac menej subjektívna záležitosť, podobne ako subjektívna záležitosť je aj dizajn exteriéru a interiéru u každého auta vnímaná subjektívne každým človekom odlišne.

A vyvrátiť ti niektorú z tých viet? Tak napríklad si použil časť z testu kde bol testovaný Passat s Mondeom a Superbom. Pričom testéra považuješ ako si napísal za profesionála. On síce napísal, že Passat z tejto trojice bude najpohodlnejším z tejto trojice, ale zároveň napísal aj negatívnu kritiku napríklad k materiálom v interiéry. K tomu sa ale ty nikdy nevyjadríš. Alebo nedávno zverejnený rebríček dlhodobej kvality jednotlivých značiek, kde zrovna automobily od VW zrovna extrémne úspešné neboli. Ja narážam na to, že ty u áut od VW vyzdvihneš vždy len pozitíva, ale nikdy nespomenieš aj negatívne stránky a tie predsa majú všetky automobilky. Bez rozdielu. Ja ťa považujem za inteligentného človeka s ktorým sa dá dobre diskutovať a aj niektoré tvoje názory beriem (napríklad v min. 80% je tvrdenie "jsi než to, co máš ve své garáži" pravdivé - nie však vždy to platí, ale väčšinou áno), len tie ódy na VW z tvojej strany mi niekedy prídu doslova až prehnané. To potom pôsobí ako platená reklamná činnosť.
Avatar - Ji/Ri
28. 2. 2011 01:56
Re: :-D :-D
Zino, to je zbytečné...... můžeš jen: usmívat se a mávat ;-) >:D
ano, passat je za zenitem. Potřebují nasosat prašule na expanzi ve státech..... proto drtí náklady dolů za každou cenu a tím i novosti na poli svých modelů.
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2011 11:30
Re: :-D :-D
>:D ..... stačí napsat, že ho miluješ. Aneb když ho miluješ, není co řešit ....... no ale jinak, pominu-li některé pěsti, se kterýma by se dalo i ne upa souhlasit, na tento text nelze říci jinak než :yes: :yes: :yes: ........... Tvůj příspěvek předehnal kvality vozu hodnoceného ;-)
Jen bych prosil, NE VW - PORSCHE....tohle ne. To by tu za chvíli mohlo být i BRAVO FIAT-FERRARI...DOUBLE F. Nebo.....
....tohle by ale mohli dávat do katalogu jako přílohu č. 1. ;-) >:D chtěl bych vidět tvůj výraz, GTI, když jsi tohle odentrovával a ten lesk v očích, když jsi čekal na reakce...
27. 2. 2011 16:13
Re: :-D :-D
;-)

Jiří, na "VW-Porsche" tu mám licenci snad pět let. To, že se ta sloganová vize začíná opravdu i věcně naplňovat, mi samozřejmě činí radost, vždyť pár obdobných vizí jsem tu již odprezentoval. Některá z nich se plní nyní, některá na své naplnění čeká... :-) ;-)
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2011 22:25
Re: :-D :-D
No dobře dobře. Ale i tak neeeeeeeeee ;-) >:D nechme Ferryho v klidu odpočívat..... vždyť na tom místě odpočinku toho skvělého našince se už množí stížnosti na hluk jak se pořád obrací ;-) >:D >:D >:D >:D
27. 2. 2011 13:42
Re: :-D :-D
Teda to je onanie, na tobe by se psycholog vyradil teda :-) A s tim Bondem, to byl vtip, ze? Bond ani netusi, ze nejaky VW existuje, to uz je i na tebe moc
27. 2. 2011 16:15
Re: :-D :-D
Pravděpodobně máš dojem, že Bondovi činilo větší radost přijet do golfového klubu Mondeem... 8-s >:D To cecečko by mu tam bývalo páslo mnohem více. Takový levný... ASTON VOLKSWAGEN... :yes: ;-)
Avatar - Atlis
26. 2. 2011 20:00
Na jedno kopyto
...akurat to americke je z logickych hamburgerovych dovodov vacsie.

inak facelift passatu prospel. skoda len prilisnej uhladenosti interieru a zhorsenej kvalite materialov.
Rozbalit vlákno
0
26. 2. 2011 20:13
EUROPASSAT
Tak jsem nahoře podrobně shlédl snímky. Především musíme složit hold Volkswagenu, který umí auto jak pro Evropu, tak pro USA. To, jaká jsou estetická očekávání jedněch a druhých pak dokonale jednotlivé modely ukazují.

Čistší je samozřejmě verze evropská, která těží především z překrásných zadních bočních dveří, resp. tedy ze zadního bočního okénka, to bavorácké zalomení je prostě parádička.

Uvnitř je to snad jasné na první pohled i šilhavým vokem, EUROPASSAT vítězí svou jednoduchostí, vizuální lehkostí (kterou silně vyzdvihuji) a celkově čistým řešením. US Apoštol by mohl uvnitř bojovat se superbem.

Celkový styl karoserie hraje výrazně také pro euroapoštola. Chvalme tedy "našeho" Passata za to, že do třídy přivezl především eleganci, jakýsi pohledový uhrančivý luxus z vyšších sfér. Tenhle vizuální rys vynikne zanedlouho na silnicích až budmeme porovnávat Passata s pětistyosmi nadýchanými buchtičkami, a podobnými "aktuálními" karosářskými skvosty.

BRAVWO EUROAPOŠTOL :yes:
Rozbalit vlákno
20
26. 2. 2011 21:29
Re: EUROPASSAT
bravoooooo! apostol sa umiestnil na 65. mieste zo 70-tich v teste kvality...
za to si zasluzi velke uznanie ;-)
26. 2. 2011 22:36
Re: EUROPASSAT
Kde's to četl??? Na nějakým sci-fi serveru >:D ?
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2011 11:35
Re: EUROPASSAT
....pomohli ti?
Avatar - donPedro
26. 2. 2011 23:58
Re: EUROPASSAT
A jak toto tvé tvrzení prosím souvisí se zdejším srovnáním EU a US verse?
Avatar - white label
27. 2. 2011 00:20
Re: EUROPASSAT
To je náš chester, ten "detaily" jako souvislosti vůbec neřeší, zbytečně by ho to zdržovalo v intenzivním vymezování se vůči koncernu... >:D
Avatar - Krispos
27. 2. 2011 12:24
Re: EUROPASSAT
Tady nejde o pravdu, on reaguje na GTIho... jehož příspěvek ani nečetl >:D Není důležité hovořit k věci, ale dát to GTImu sežrat... no a pak je úroveň diskusí tam, kde je...
Avatar - donPedro
27. 2. 2011 00:06
Re: EUROPASSAT
Tož ano, jsi jistě znalec, nejen, Passatů. Nicméně tady bych já to viděl krapet úplně jinak. Tedy že výrazně svěžejší passátní větry vanou zpoza velké louže.

Jen krátce a stručně, dvě markanty:
1) palubka jest výrazně čistší v US verzi, lépe vyniká její horizontální členění, hodiny jsou (konečně!) tam kde mají být,
2) záď evropské verze jest nejslabším článkem vozu, u US verze záď s přídí tvoří daleko harmoničtější celek.

Mé tedy, ovšemže naprosto nereálné, doporučení vlkohradským jest, na chvíli se zastydět, EU verzi elegantě odšoupnouti jakkoliv kamkoliv, US verzi povýšiti na globální celosvětový model, a možná se tím i nějaké to "ojro" ušetří.

Máš-li čas a náladu, můžem to tady rozpitvati samosebou mnohem mnohem více.

Tož tak.
27. 2. 2011 11:14
Re: EUROPASSAT
Done, jen odbočím - ty nemáš na svém blogu povolenou diskuzi, musíš to zatrhnout v konfiguraci blogu. Takhle tam nemůžeme diskutovat.

P.S. Jo, můžeme se k tvému pohledu na passaty vrátit, třeba právě na přístím tvém blogu. S povolenou diskuzí :-)
Avatar - donPedro
27. 2. 2011 11:33
Re: EUROPASSAT
Díky za upozornění, dlouho jsem zde nic nepublikoval, unikly mi tudíž změny v nastavení. Snad se mi to již povedlo rekonfigurovat a komentáře by měly býti viděny. Dovolím si tě poprosit o feedback.
27. 2. 2011 16:23
Re: EUROPASSAT
Už ti to tam funguje, bravo :yes:
Avatar - skejpa
27. 2. 2011 14:00
Re: EUROPASSAT
S pistolí u hlavy bych vzal spíš americkou verzi ale upřímně, proč si kupovat "starej facelift", když můžu mít pěkný moderní nový auto :-)
27. 2. 2011 16:16
Re: EUROPASSAT
Skejpo, ty bys bral oba dva, a bez pistole, nelži si tu prosím veřejně do kapsy... ;-)
Avatar - skejpa
27. 2. 2011 17:48
Re: EUROPASSAT
Mít možnost volby, tak si passat nevemu. Téměř všechny současné modely v jeho třídě jsou mi sympatičtější. Takže ne, nelžu si tu do kapsy.
27. 2. 2011 18:15
Re: EUROPASSAT
Vidím to na tu kapslíkovku... :-) Vzhledem k tvému věku je to pochopitelné, na druhé straně uznej, že až ti bude kolem padesáti, byl by passat v této třídě jistě velmi akceptovatelným vozem.
Avatar - skejpa
27. 2. 2011 18:46
Re: EUROPASSAT
Až mi bude šedesát a změním se v usedlého starého páprdu, pro kterého je auto jen věc, co mě dopraví z bodu A do bodu B, tak ho do výběru zahrnu :-) (ale to se asi nestane...) Nebo až VW z passata udělá něco, na co se dá dívat, jako CC. (to je pravdepodobnejsi).
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2011 22:23
Re: EUROPASSAT
...až ti bude 60 tak passat bude pořád ten pašík, kterého si budeš pamatovat z mládí.... tu a tam se bude pouze měnit umístění hodin nebo použití chromu.... >:D
Avatar - kosmonaut
26. 2. 2011 20:37
Duel
Exteriér zpředu je lepší americký. V kontrastu obou už mě konečně došlo, co mi evropská verze připomíná. Volhu, konkrétně tuhle: [odkaz]
Nemyslím to ve zlém, nechci naštvat místní fanklub, jen mi ten celkový výraz, jak působí, připadá podobný.
Evropa vs Amerika - 0:1
Exteriér z boku je remíza. Evropská verze poupravila podivný kontrast linky zadních dveří, zadního blatníku a mrouskající se zádí u minulé verze [odkaz] a celek vypadá mnohem elegantněji. Amerika hraje na sportovnější notu, ale oboje je pěkně vyvážené.
Evropa vs Amerika - 1:2
Záď je jednoznačně lepší evropská. Auto zezadu získalo tolik elegance, že na něj nemá ani varianta CC. Bohužel toto nefunguje u kombíku, který vedle sedanu působí odflákle jako u generace B5. Americká verze je zezadu absolutně bez identity. Vypadá jako cokoliv z koncernu, ale co?
Evropa vs Amerika - 2:2
Interiér, no byť nejsem fandou uspořádání evropské verze, ta americká ve mě vyvolává stejný dojem láce a stáří, jako třeba Superb II, nebo Jetta. Nejde o materiály, či ergonomii. Ale o splácání všeho koncernového bezpohlavně dohromady, bez nápadu, bez vlastní identity. Prvoplánově to vypadá dobře, to ano, dřevo, kůže, světýlka, ale čert vem prý nedostačující materiály evropského Passatu. Alespoň je uvnitř svůj a má vizuální nápad.
Evropa vs Amerika - 3:2
Rozbalit vlákno
0
26. 2. 2011 20:59
K nerozeznání ?
No, řekl bych, že už na první pohled poměrně jasně rozpoznatelné modely. V duelu mi vychází hezčí ten americký. EU sedan jsem viděl zatím letmo na parkovišti a nemůžu říct, že bych byl unešený - a to se mi nový VW styl líbí asi nejvíc za celou historii a kritizovaná sterilita mi naopak vyhovuje. Asi to bylo taky tím, že byl ve zlaté metle a já jsem poměrně uchýlný na tmavé barvy (ideál: černá s ještě černější). A ten chrom - stačilo mi to na našem starém žiguliku - nesnáším.
Rozbalit vlákno
3
26. 2. 2011 21:05
Re: K nerozeznání ?
Jasně... černá/černá :yes:
Avatar - Emel
26. 2. 2011 22:06
Re: K nerozeznání ?
Viděl jsem tmavě modrou metalízu a nebylo to nejhorší... sice mám ve třídě jiné favority, ale v rámci možností to vypadalo střízlivě a elegantně.
26. 2. 2011 21:53
High five!
Když se tak kouknu na oba Passaty, nejde než dodat, že oba vypadají přesně tak, jak vypadat mají. Evropská verze na pohled dotažená do posledního detailu, nenajdeš místo, který bys vrátil designérům na stůl s tím, ať to zkusí znovu. Při srovnání fotek působí hodnotněji, jenže na NMS se musíme kouknout ne evropskýma, ale americkýma očima.

Zasaď NMS do řady Buicků, Chryslerů a Chevroletů a dojde ti, kdo právě dorazil do Ameriky ve velkém stylu, který (snad už) otevře tamním automobilkám oči, co se kvality a vzhledu týče.

Give me a five, NMS!
Rozbalit vlákno
2
27. 2. 2011 00:22
Re: High five!
Podle mě jsi to celkem vystihl s US designem. Dost věcí mají slušně odfláknutých.
Třeba "masl kárs" - nic proti nim - naprosté legendy, sen většiny z nás - burácení V8 6 litru, kapota jak kráva, mohutný zadek - no prostě chč.ju do gatí když si to představím, ale neubráním se dojmu, že v podstatě všechy - ať mustang, challenger nebo camaro mají nějak nedotažený detaily - no prostě ještě to trochu doladit.
27. 2. 2011 08:59
Re: High five!
Rozhodně, až to člověka zamrzí, ty auta mají rodokmen, charisma a předpoklady být snem každýho kluka, jenže nakonec v tobě nechaj dojem jako bunda Harley Davidson z tržnice na Rozvadově..
Avatar - Krispos
26. 2. 2011 22:16
Můj šálek čaje to tedy není...
... ale ještě počkám na nějaké foto z čínského mobilu od Iudexe, abych se ve svém názoru definitivně utvrdil. Tedy pokud tam bude přes ty odrazy něco poznat...
Rozbalit vlákno
12
26. 2. 2011 22:36
Re: Můj šálek čaje to tedy není...
Čína je jasná... předek US, zadek EU a uprostřed natažená, jako žvejkačka, pro malý čínský nožičky.
Avatar - Andromeda
27. 2. 2011 00:53
Re: Můj šálek čaje to tedy není...
To tě tak rozhodil ten reál interiér Jetty?
Avatar - Krispos
27. 2. 2011 08:18
Re: Můj šálek čaje to tedy není...
spíš kvalita té fotografie, protože trochu fotím... fotka focená praotcem všech kompaktů, převzatá z ebaye? Takhle "reálně" lze nafotit každé auto...
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2011 11:56
Re: Můj šálek čaje to tedy není...
Proč chceš u té 911ky 4S?
Avatar - Krispos
27. 2. 2011 12:00
Re: Můj šálek čaje to tedy není...
To je takový můj rozmar :-)
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2011 12:16
Re: Můj šálek čaje to tedy není...
:-) S je lepší.... ;-)
Avatar - Krispos
27. 2. 2011 12:19
Re: Můj šálek čaje to tedy není...
Jo, trhá mi to žíly... vzhledem k faktu, že na něj budu mít výhledově za 10 let, z toho úplně nespím... ale když už jsme tak offtopic, chtěl jsi mi sdělit ještě nějaké moudro?
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2011 12:54
Re: Můj šálek čaje to tedy není...
No všimnul jsem si, že máš auto snů 4s. S je dostupnější, cenově lepší, zábavnější. Pokud tohle považuješ za moudro.... Mi tady jednou poradil někdo moje auto snů - měl jsem Astona...... no a pak jsem to na radu změnil.... jinak jsem fanda každého fandy této ikony. Nechápu tu eskalaci.... pozůstatek z jiné diskuze? Nebo opravdu nechápu. Pokud jsem se tě nějak dotknul - je mi líto.
Avatar - Krispos
27. 2. 2011 13:45
Re: Můj šálek čaje to tedy není...
Já bych prostě radši tu 4-kolku.... ale přišlo mi to spíš jako diskuse do PM... momentálně ovšem plánuju na léto nákup Brouka, nejspíš kabrio a tam bude faktor zábavnosti naplněn až po okraj :-) díky faktu, že neplatím nájem, přeci jen z důchodu měsíčně něco našetřím, ale na Porsche to není :-)
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2011 15:07
Re: Můj šálek čaje to tedy není...
I když Bítl krev v mých žilách nezahřeje na 100, ale uznávám, že je to klasika a má hodně do sebe....zejména v kabriu. Přeji šťastnou ruku při výběru a hodně zábavy.... já si už vítr ve vlasech moc neužiju.... >:D >:D >:D už se češu skoro na Kojaka >:D
Avatar - Krispos
27. 2. 2011 21:51
Re: Můj šálek čaje to tedy není...
Zábava bude s renovací, protože to asi bude pěkný šrot :-) Snad to stihnu, než mi vlasy také zmizí, genetické předpoklady k tomu mám :-)
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2011 22:22
Re: Můj šálek čaje to tedy není...
...vítej v klubu ryčných hřebců ;-)
neregistrovaný "RangeCar"
27. 2. 2011 07:17
novy stary passat
europska verzia mi ani nepripada ako novy model passatu, skor by som povedal ze je to facelift, zmenili predne a zadne svetla toto je novy model ? ked tak ten americky ten americky sa mi paci ovela viac, v tom europskom si nedali ziadnu namahu zmenit interier, to ze tam pridali na palubnu dosku cinske hodinky, tym to len pokazili, ako uz niekto pisal predomnou,
americka verzia ma ovela krajsiu palubovku, zadny stlpik pri americkej verzii je perfektne navrhnuty, pri tej europskej verzii je ten slpik stary kolko 15 rokov ?
americka verzia ma krajsie zadne svetla a vlastne cely zadok europskej verzie mi pripomina superb sedan, us sa dost podoba na bmw 3.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2011 12:05
Re: novy stary passat
To není nový model, to je NOVÁ GENERACE. >:D jen zapoměli dodat: předních a zadních světel, masky.
Avatar - Rojin
27. 2. 2011 12:28
Re: novy stary passat
Já jen nevím proč se všichni diví tomu, že se po vizuální stránce až tak moc nezměnilo. Passat se prodává skvěle, navíc se líbí, tak proč ho teda nějakým drastickým způsobem přeměňovat? Navíc se toho změnilo víc než jen maska a světla .... Nová generace není přece jen o vizuálním pojetí, tady jsou nové technologické prvky. Je krásnej a navíc na vysoké technické úrovni.
27. 2. 2011 20:24
Re: novy stary passat
Souhlasím, u Porsche se taky nikdo nediví, že je x let pořád na jedno brdo - ale jistě tam ruce pryč to je přece Porsche, ikona nad kterou není.
Proč nepokračovat v něčem co funguje. Určitě by bylo trochu drama, kdyby to bylo ve stylu Civica - každá generace úplně něco jiného - ale v tom případě už vidím ty kritiky " nedrží se co je zavedený, jsou úplně blbí ha ha ha "
A pokud si představím velkého Chrise Bangla, jak "oživil" 7, 5 a interiér 3, tak děkuji nechci a radši lehce přibrousím to staré.
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2011 22:21
Re: novy stary passat
Irone, s tím porschem jsi to dost netrefil. Bud to byl tentokrát výkřik do tmy, nebo jsi Porsche ani v té tmě neviděl. U porsche právě ten rozdíl je a to dokonce i v rámci faceliftu....
Jinak souhlas, Porsche je ikona nad kterou není.
28. 2. 2011 01:05
Re: novy stary passat
No tak bixenony nemám, svítím pouze halogenkama, ale i při nich prostě vidím jednozančnou návaznost u 911 na další generace (ať je to 964, 96 nebo 7) a je to tak správně a jak jsem psal - pokud něco funguje ať se v tom pokračuje. Proto nemám ani důvod aby mě štval passat, že není úplně jiný než ten minulý ročník.
Jinak Porsche samozřejmě ikona je a to bez ironie.
Avatar - white label
28. 2. 2011 01:38
Re: novy stary passat
Souhlas!
VW šel u současného Passatu cestou většího faceliftu (o kterém se v tisku psalo už rok předem) a jen ho nakonec nazval novou generací. Neudělal to v žádném případě poprvé, ani u samotného Passatu. V předchozích případech s tím zákazníci VW žádné větší problémy neměli a nebudou je mít ani ti současní, těm je totiž jedno jestli se změna nazve faceliftem, nebo novou generací, protože to samo o sobě nemá na celkovou kvalitu vozu vůbec žádný vliv. Navíc tím pádem přijde další, celkově nová generace dřív, než kdyby se už teď jednalo o zcela nové auto (viz i Golf).
Avatar - Ji/Ri
28. 2. 2011 01:50
Re: novy stary passat
No znovu pro osvětlení:
Fakt je mi jedno, jak se tomu říká, či jak to vw nazval. Ale přijde mi, právě s ohledem na nejnáročnější trh světa, že svým zákazníkům, novým i těm věrným, nabídl tak málo. Stará kastle, ale co je horší, tak ten starý interiér, palubka. To je, jak říká můj zarytý vwfanda kamarád, podraz. I já jsem se těšil na nového pašíka, ale tohle je neodpustitelné. A passat není takovým bazalem třídy jako je golf....tam to i chápu.
Avatar - kosmonaut
28. 2. 2011 08:51
Re: novy stary passat
Vždyť to VW u Passatu dělá odnepaměti, Mlho ;-)

Třeba tyhle dvě generace jsou faceliftem:
[odkaz]
[odkaz]

Nebo tyhle dvě generace jsou faceliftem:
[odkaz]
[odkaz]

Stejně jako minulá a aktuální.
Avatar - white label
28. 2. 2011 19:59
Re: novy stary passat
Ano, generační přechod Passatu B3 na B4 je naprosto srovnatelný se současným přechodem B6 na B7.
Avatar - white label
28. 2. 2011 20:04
Re: novy stary passat
Říkáš, že je ti to jedno, ale podle toho co píšeš ti jedno (zcela jasně) není.
Pokud by tedy VW nazval tuto změnu pouhým faceliftem (jak bylo v tisku dlouho dopředu ohlašováno) a ne novou generací, co bys na tomto faceliftu podobně zásadně kritizoval? Argumenty s podrazem, nebo zcela "novým" pašíkem by byly prázdné, protože by šlo (oficiálně) jen o facelift... ;-)
Avatar - Ji/Ri
28. 2. 2011 01:46
Re: novy stary passat
Ano. Návaznost je. Ale s každým modelem přišla změna jak technická tak vizuální. Např.: 996 a 997. Rozdíl dost velký. U pass udělali změnu vevntiř akorát v těch hodinách. Ale jak se to prodá, tak proč ne.
Avatar - Ji/Ri
27. 2. 2011 11:32
Good joke.....
I na palubě amerického Passatu nalezly své uplatnění hodiny, dodávají interiéru na útulnosti.

>:D >:D v další modifikaci passatu tam budou pendlovky.... >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 2. 2011 14:44
EU Passat vs US Passat...
To je ako vybrat si medzi vtacou a prasacou chripkou.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
28. 2. 2011 01:44
Re: EU Passat vs US Passat...
>:D
27. 2. 2011 15:05
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
28. 2. 2011 01:44
Re: duely
....a tak to by byla krásná vzpomínka..... moc krásná.
28. 2. 2011 08:05
Otázka pro GTIho
Píšu to jako samostatné téma, protože bych byl moc rád kdyby jsi mi odpověděl.

Ponechám bokem svůj názor na Passat a zeptám se přímo.

Myslíš si, že passatem VW konečně prorazí na US trh a začne se tam prodávat trochu víc než podprůměrně ?
Rozbalit vlákno
0
28. 2. 2011 10:19
Otázka pro GTIho
Nejde o proražení na US trh, koneckonců Jetta je dlouhodobě nejprodávanější evropský sedan v USA, Brouk II má také poměrně slušné postavení, a tak s novým (velkým) Passatem nejde o to prorazit, nýbrž postupně získavat větší podíl na trhu. Ruku v ruce s tím jde samozřejmě postavení Koncernu jako takového, nikoliv jedné z jeho automobilek. Takže v tomto kontextu je potřeba, aby čísla zvedalo především AUDI. Co si o Porsche a Bentley myslí v USA jistě víš i ty.

Osobně vnímám aktivitu v podobě velkého Apoštola jako perspektivní. Je to auto šité na trhy USA, tedy zvyšování prodejů je reálné. Rozhodně reálnější, než tam dovážet F 500. Myslím jako 500 Foxů za půl roku... :-)
Rozbalit vlákno
6
28. 2. 2011 11:52
Re: Otázka pro GTIho
Nemůžu říct že by mě tvá odpověď překvapila.

Nicméně mám na 15. příčku mezi výrobci automobilů v USA svůj názor. A passat na tom dle mého příliš nezmění, ale to uvidíme. Třeba se děsně pletu.
neregistrovaný "metropolis"
28. 2. 2011 14:20
Re: Otázka pro GTIho
VW je najpredávanejší len v europe a to je tak asi všetko. Všade inde vo svete vedia ,že je to len nadhodnotená značka ,nie je o nič lepšia než hoci ktorá nie nemecká značka. VW sa len vezie na domácej prémiovej trojke ,jo a vďaka čínskemu trhu neprišiel o svoj Phaeton... :no:
28. 2. 2011 20:29
Re: Otázka pro GTIho
:-) Dobrej pláč :-) :yes: I když bychom nezapočítali tva buraga, pak je tak jako tak Volkswagen nyní světovou trojkou, tedy je to výrobce, který vyrábí třetí největší počet aut na světě. Tos nevěděl?
Avatar - white label
28. 2. 2011 20:54
Re: Otázka pro GTIho
Neví a vědět nechce..., že by nějaká souvislost s tím "sci-fi antiutopistickým" nickem...? 8-s ;-)
28. 2. 2011 20:26
Re: Otázka pro GTIho
Odpověď není o překvapení nýbrž o odhadu, jak si VW povede v budoucnu na trhu USA za pomocí nového velkého Passata.

Jak si VW stojí mezi výrobci v USA není ani tak důležité, důležité je, jak si stojí na trhu USA v porovnání s ostatními evropskými výrobci.