Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Detlef Wittig: zvažujeme prodej vozů Škoda v Austrálii

V rozhovoru, který Škoda zveřejnila v tiskových materiálech k brněnskému autosalonu se píše o rostoucích prodejích Octavie Tour, plánu vyrobit letos 600 tisíc aut, aktuálních zahraničních aktivitách Škody a záměru uvést značku na australský trh.
Zpět na článek
7. 6. 2007 11:28
neregistrovaný "uááááááááá"
7. 6. 2007 12:19
anonym
7. 6. 2007 20:19
7. 6. 2007 21:35
neregistrovaný "Rumcajs"
7. 6. 2007 12:40
neregistrovaný "Hans"
7. 6. 2007 14:07
neregistrovaný "pawelno"
7. 6. 2007 15:44
neregistrovaný "Hans"
7. 6. 2007 14:24
neregistrovaný "mamlas"
7. 6. 2007 15:26
anonym
7. 6. 2007 21:04
neregistrovaný "Pete"
7. 6. 2007 14:49
anonym
7. 6. 2007 19:03
anonym
7. 6. 2007 17:20
neregistrovaný "George"
7. 6. 2007 17:59
neregistrovaný "mamlas"
7. 6. 2007 19:51
neregistrovaný "David"
7. 6. 2007 20:30
neregistrovaný "škodovák"
7. 6. 2007 21:02
neregistrovaný "David"
7. 6. 2007 21:06
neregistrovaný "Pete"
8. 6. 2007 05:00
neregistrovaný "škodovák"
8. 6. 2007 12:31
neregistrovaný "David"
7. 6. 2007 20:42
neregistrovaný "Rider"
27. 6. 2007 10:53
anonym
neregistrovaný "uááááááááá"
7. 6. 2007 11:28
o1
tour je věčný >:-[]
Rozbalit vlákno
9
anonym
7. 6. 2007 12:19
Re: o1
hlavně levný
7. 6. 2007 20:19
Re: o1
to nie je pravda...aj tour na to jak je stary je drahy jak svina....
neregistrovaný "Rumcajs"
7. 6. 2007 21:35
Re: o1
musim se zastat Klaudia, ale je to tak....a to k tomu nepočítáme ještě tu výbavu..
neregistrovaný "Hans"
7. 6. 2007 12:40
Re: o1
Dobrý den, v srpnu 2006 jsem se rozhodoval, jakou Octavku koupit, zda O1 nebo O2. V rodině mám automechanika, který opravuje právě Škodovky a tak jsme začali diskutovat. První věcí co mi hned řekl je abych rozhodně nebral žádnou verzi TDi, poněvadž se prý hodně kazí - alespoň to prý říkají jeho známí v autorizovaném servisu VW kde mají každou chvíli na tyto motory reklamaci. Klapot dízlu není to co bych chtěl slyšet při každodenním ježdění po městě a tak tady nebyl problém. O O2 mi řekl, že je to jistě lepší a modernější auto než O1, ale že se s tím pojí i pár záludností. Jedna z nich je ta, že víceprvková zadní náprava už zdaleka nevydrží to, co klasická. Že lepší jizda je vykoupena nižší výdržností. Další věcí je větší náročnost na opravy. Vyšší riziko je i ukradení a v neposlední řadě i to, že je více prošpikovaná elektronikou než O1, což se může vymstít ve větší možnosti selhání nějakého elektronického dílu. O1 je prý již zaběhnutý typ a měla by mít už vychytaný všechny vážný mouchy. Na základě těchto info jsem porovnal cenu kombíku O1 a O2. Konkrétně u O1 jsem vybral motor 1,8 turbo+xenony, sport paket atd. U O2 motor 1,6 MPI ve verzi Ambiente+xenony a nějaké maličkosti. Na obě verze i byla nabídnuta 10% sleva. O2 se slabým motorem, s podobnou výbavou a velikostí by vyšla o více jak 50 000 Kč dráž a tak už jistě tušíte co zvítězilo..:-) Ano správně O1. Jistě nejsem sám, kdo podobně (možná pro někoho blbě) uvažuje a tak si myslím, že O1 má před sebou ještě nějaký ten rok života. Nashle.
neregistrovaný "pawelno"
7. 6. 2007 14:07
Re: o1
O nápravě je to nesmysl. Rozdíl 50 tisíc je odpovídající u těchto dvou vozů. TDI jsou nachylná na zacházení. Jinak volba to není špatná. Je to o osobních preferencí a sympatiích! Přeji hodně šťastných kilometrů bez nehod :-)
neregistrovaný "Hans"
7. 6. 2007 15:44
Re: o1
To mé tvrzení o víceprvkové nápravě je z hlavy lidí, co ty auta opravujou. Říkají něco v tom smyslu, že na německých silnicích to vydrží dlouho, ale u nás na těch výmolech ta složitá konstrukce nápravy trpí prakticky po celou dobu jízdy, nemá kouska odpočinku ... Jen tak mimochodem, už jste jeli po dálnici z Prahy na Poděbrady??? To je hrůza a děs. Upřímně lituju toho, kdo tam musí pravidelně jeztit. Jinak dík za přání.Čus.
neregistrovaný "mamlas"
7. 6. 2007 14:24
Re: o1
Ano i ne. Občas mám taky nostalgii po litinovém dieslu nebo benzinu, bez turba, s rozvodem 1 x OHV, případně OHC s řetězem, a s čistě mechanickým vstřikováním. Hezky uložit podél, vpředu lichběžník s kotoučovkou, vzadu tuhou s bubny. Řízení bez posilovače, nebo jen s hydraulickým.
Bez zvláštních nároků na spotřebu, či výkon. Je tu ale základní problém. Tedy, zda by s tím ještě šlo, ustát emise. A to už bohužel ne. A je-li nutné přejít na elektroniku a řídící jednotku, pak už je vcelku jedno, kolik tam bude dalšího elektronického smetí. Základ nespolehlivosti už byl implementován. S naprostou jistotou, se to jednoho krásného dne stejně zastaví a bude to chtít přinejmenším nějaké nové čidlo, které se kusem drátu, zapíchlým do brambory, bohužel nahradit nedá. Čímž jaksi námitky na tlukoucí čepy v nápravě, ztrácí svoji argumentační sílu, protože s nimi, se dá jezdit, dokud neupadnou. A to trvá sakra dlouho. ;-)
anonym
7. 6. 2007 15:26
Re: o1
z principu tržní logiky vaše teorie pokulhává. Dnešní výrobky (vč. aut) jsou prostě dělaný tak aby se kazili, pže jak výrobci tak servisy musí mít kačky aby bylo na cheba. ;-) Snad nečekáte, že vám auto vydrží 30 let bez závady ??? Snad jediný řešení je prostě každý auto po uplynutí lízačky (tedy po 3 letech) kopnout do pryč a pořídit další.
neregistrovaný "Pete"
7. 6. 2007 21:04
Re: o1
Myslim, ze tato "teorie" je lehce pritazena za vlasy
anonym
7. 6. 2007 14:49
Škoda rulez;)
pri predstave, kolik driv stala auta kategorie malych vozu, skladam hold Fabii I. => naprosto souhlasim, ze to byl milnik a zlom a mnozi konkurenti se ji vyrovnali az letos;)) o Octavce ani nemluve, nic krasnejsiho se necte, nez kdyz v AutoBild OII spolu s Golf Variant polozili na lopatky rozdilem tridy Astru a Focuse, resp. 1.Golfik, 2. Octavka, pak dlouho nic, pak 3.Astra a posledni svete div se Focusek...jj, Skoda je Skoda;)))
Rozbalit vlákno
1
anonym
7. 6. 2007 19:03
Re: Škoda rulez;)
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "George"
7. 6. 2007 17:20
FABIA RS!!!??? >:D :no:
Před nedávnem se vyrojily snímky údajné Fabie RS... Tak na brněnském autosalonu ji máte ;-) viz. skoda-auto.com/…ews/homepage/200
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mamlas"
7. 6. 2007 17:59
Re: FABIA RS!!!??? >:D :no:
Tak nevím. Jestli má být z Fábky dělo, tak by to asi chtělo začít z jiného konce. Kit nebo kyt, to nejezdí. :-)
neregistrovaný "David"
7. 6. 2007 19:51
Dominantni podil
No sice si udrzela prozatim dominantni podil na trhu, ale rapidne klesa :-( Jeste pred par lety se skodovka dusovala, ze se bude snazit si udrzet polovicni podil...a dnes ma pouhou tretinu...ono by mozna mila Skodo stacilo snizit ceny alespon o 10%...kdyz za nizsi ceny muzes prodavat v zahranici, tak cesky trh te uz nezabije...vic prodas a mozna i vic vydelas ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "škodovák"
7. 6. 2007 20:30
Re: Dominantni podil
:-! Nevím kde jsi vyčetl , že škodovka má již jen třetinu , ale i to by byl úspěch .většinou domácí automobilky mají něco kolem 15%.škodovka měla loni .,něco kolem 45%domácího trhu..
neregistrovaný "David"
7. 6. 2007 21:02
Re: Dominantni podil
Nekde jsem to opravdu cetl, ze za letosni prvni 4 mesice ma Skoda podil jen neco kolem 35% :-( Jak je videt nacionalni citeni se vytraci a lide se nechavaji zlakat pozlatkem....me osobne to docela mrzi...

To je sice pravda, ze jine automobilky maji na domacich trzich jen kolem 15%, ale taky ty zeme maji automobilek hned nekolik....treba v Nemecku maji domaci automobilky dohromady 65%! My mame jen jednu a bylo by smutne, kdyby zde mela jen 15%.podil :'-(
neregistrovaný "Pete"
7. 6. 2007 21:06
Re: Dominantni podil
Seat ve Spanelsku take neni nejprodavanejsi znackou...
neregistrovaný "škodovák"
8. 6. 2007 05:00
Re: Dominantni podil
:-! Letošní statistiku , jsem ještě nikde nečetl , ale jedno vím sto procentně.Nárust prodeje o proti loňsku zhruba 15% a to byl loňský rok pro škodovku rekordní.560tisíc prodaných aut.Uvědom si , že domácí prodej je sice důležitý , ale ten škodovku neživý. :-!
neregistrovaný "David"
8. 6. 2007 12:31
Re: Dominantni podil
To ja vim, ze celosvetove stoupa, jen je skoda, ze v Cechach ne...

No s tim "nezivenim" bych byl opatrny, ty ceny jsou u nas vyssi nez v zahranici!!!
neregistrovaný "Rider"
7. 6. 2007 20:42
Octa
Myslím že je to výborný nápad, a navíc se do zavazadelníku nepochybně vměstná naprůměrné množství klokanů
Rozbalit vlákno
1
anonym
27. 6. 2007 10:53
Re: Octa
nevim, nevim, jak to s tema klokanama bude, ale muzu vam rici, VW Australia tezce bojovalo proti dovozu Skodovek sem k nam do Aussie. VW z Evropskych zkusenosti dobre vi, ze Skodovka i zde bude velmi neprijemnym "vnitrokonkurentem".