Kazdej by se mel drzet svyho kopyta - Ferrari nedelat 4mistny, Porsche nedelat HNUSNY gaziky, VW luxusni radoby S-Klasse atd. Trh si to asi zada, ale je to skoda. A v pripade VW vykrik do tmy.
Jestli to nevíš tak tohle je náhodou tradiční typ pro Ferrari. Vždycky mělo v nabídce 2+2 coupe.GT prostě k Ferrai patří jako V12. Jestli to bude tak hezký jako ty skici tak se těším na fotky. 456GT dostane pořádného nástupce kterej bude taky tak pěknej.Motor bude prej malinko oslabený srdce z Enza-to bude nářez!!!!!!
Ted je mozny ze kdyz Maserati bude delat SUV, Ferrari se pusti do MPV :-) Fujtajxl :-( Ale tohle 2 + 2 vypada aspon na skicach dobre a 456 je sice nadherna, ale po 11 letech nastupce potrebuje.... premyslim jestli nekdy delalo Ferrari jeden model s minimalnimi zmenami takhle dlouho.... jo vlastne Testarossu/512 TR/F512 M (1984-1996)....
Nemůžu si pomoct, ale tohle "Ferrari" mi připomíná podvráťáka Porshe 911 a 924. Podle mě by se mělo Ferrari držet supersportů, jinak půjde do kytek. Anebo taloši na němce nestíhaj, tak blbě pindaj a kopírujou a kopírujou :)
Nepripada mi divny 2+2 u ferrari. SUV by bylo tragedie, ale kdyz to budou zakaznici chtit... Snad ne. U maserati se nedivim, protoze jinak by nemelo sanci. Co se tyce treba caynee, tak uz jsem si taky zvyk.
Vážení, máte zajímavé názory, každopádně se Ferrari jako vždy nesnaží nijak vyjít z konceptu předchozích kreací, a to je dobře, nic méně mě malinko zklamaly první fotografie, a je pravdou že je toto nové coupé hodně podobné (z boku) novému Porsche GTR (a nebo je tomu naopak?!). Ale jde spíše o to že Ferrari bude vždy mým koněm číslo 1 !!! Ikdyby začali vyrábět nákladní automobily. Proč ne!? Nezáleží na tom co automobilka vyrobí, ale jestli se to líbí lidem a je-li to bezpečné vozidlo, což v případě sportovních vozů, je extrémně důležité!!! Enzo Ferrari je mým vzorem a tak držím této firmě a návrhářskému studiu Pininfarina i nadále palce!!! Mějte se všichni skvěle!