Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Detroit: Chrysler Crossfire Roadster

Na letošní léto nachystal Chrysler otevřenou verzi Crossfiru, který se bude prodávat jako model 2005. Uspěje proti koncernovému sokovi – právě představenému Mercedesu SLK druhé generace?
Zpět na článek
8. 1. 2004 20:54
neregistrovaný "joker"
8. 1. 2004 22:26
neregistrovaný "vedeni"
9. 1. 2004 10:40
neregistrovaný "Danny"
9. 1. 2004 17:13
neregistrovaný "Michal"
12. 1. 2004 11:17
neregistrovaný "DeeDee"
12. 1. 2004 17:28
neregistrovaný "Michal"
10. 1. 2004 18:08
neregistrovaný "Ace2"
11. 1. 2004 09:42
neregistrovaný "Michal"
12. 1. 2004 18:05
neregistrovaný "merc"
12. 1. 2004 20:36
neregistrovaný "Z"
13. 1. 2004 17:09
neregistrovaný "Michal"
13. 1. 2004 19:00
neregistrovaný "merc"
14. 1. 2004 16:58
neregistrovaný "Michal"
14. 1. 2004 17:47
neregistrovaný "merc"
neregistrovaný "Martin"
8. 1. 2004 19:29
ak bude cena 25% nižšia ako SLK, pár tisíc nadšencov si to v
Ak cenu podsadia o 25% voči SLK, vymenia ten hnusný sivý past za čierny, resp milšie vyzerajúci, tak potom to má fajn šancu v amerike, v európe z toho predajné čísla ako Voyager asi nebudú, ale pri cene o tých 25% dolu by som si tento Mercedes kludne kúpil a pár tisíc nadšencov by ešte určite našli. Na techniku sťažnosti nebudú. Pri snahe byť reálny a odmieslieť si pár detailov, ktoré sa dajú vylepšiť, je to o.k.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "joker"
8. 1. 2004 20:54
bez titulku
velebnosti, jdu blejt
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vedeni"
8. 1. 2004 22:26
humus
Tohle proti novymu SLKacku nemuzu uspet ani nahodou - uz jenom proto, ze je to vlastne STARY SLKacko, akorat mnohem hnusnejsi. Ten interier, kterej mercedesu slusel, tady v kombinaci s chrysler prvky vypada priserne. A i ve skutecnosti pusobi dost lacine (max. to zachranuje cervena barva - trosku). Nevim ted presne, kolik to bude stat, bude urcite lacinejsi nez SLK, ale tak cca na urovni Nissanu Z - a to pak neni co resit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Danny"
9. 1. 2004 10:40
??? :-O
Ježišmarjá to si snad dělaj *!?!?!?!? Ty Američani sou fakt nevkusný křupani. Co má jako znamenat ten středovej panel ze starýho SLK??? To jako nejsou schopný vymyslet něco originálního a myslej, že to spraví akorát stříbrný provedení???? * OFF USA REDNECKs!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Michal"
9. 1. 2004 17:13
Re: ??? :-O
za to nemůžou Američani ale ten "Dieter" co ho tam nasadil MB. prý fúze rovných (Chrysler+MB). to by pak ve Stuttgartu musel šéfovat nějakej "Bill"
Originální auta stavěl Chrysler právě do doby, než ho skoupili Němci!
Don't Mess With Dodge!
neregistrovaný "DeeDee"
12. 1. 2004 11:17
Re: ??? :-O
No pravda je, že kdyby měl designu u MB šéfovat nějakej "Bill", tak bych se šel nejmíň na tejden vožrat žalem, protože co v oblasti designu předváděj v posledních letech ve Stuttgartu, to je prostě FANTAZIE!!! Viz model,kterej mi v poslední době nedá spát = CLS :-o Ten jestli jednou potkám face to face, tak mě nejspíš klepne...
neregistrovaný "Michal"
12. 1. 2004 17:28
Re: ??? :-O
a budeš to mít nastejno, jako kdyby ses vožral
neregistrovaný "Ace2"
10. 1. 2004 18:08
bez titulku
No narozdíl od vás, mě to připadá jako hodnotné a kvalitní auto s designem spíše pro executive třídu a designem sice umírněnějším, ale zase tak rychle nevyčichne. Chrysler design dělat umí a dělá ho velmi dobře. To že si ho vy nekoupíte asi DaimlerChrysler příliš trápit nebude
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Michal"
11. 1. 2004 09:42
Re: bez titulku
a co se tobě líbilo víc: 300M nebo 300C ? Já myslím že ovlivnění designu ze strany Němců je zřejmé i když urputně tvrdí, že ho nechali na Američanech. O uzoučkých bočních oknech tvrdí, že je to odkaz na 50.léta v USA, ale faktem je, že se jedná zároveň o aktuální designérský styl Bundesrepubliky. K vrcholu ho dovedli zatím v Seatu Altea.
neregistrovaný "merc"
12. 1. 2004 18:05
Re: bez titulku
ja osobne si myslim, ze novy model 300C vyrabeny od letoska v serii je mnohem lepsi a dustojnejsi, take ma pohon zadni napravy coz se pro auto dlouhe 5 metru daleko vice hodi. Osobne si myslim, ze prave s timto modelem udela v USA velky tresk, protoze podobne auto jak Fordu tak GM chybi.
neregistrovaný "Z"
12. 1. 2004 20:36
Re: bez titulku
Ano, je "mnohem lepsi a dustojnejsi, take ma pohon zadni napravy", s tím vším se dá souhlasit, ale ztratil pořádnej kus Chrysler originality (nejvýrazněji Cab Forward). :-/
neregistrovaný "Michal"
13. 1. 2004 17:09
Re: bez titulku
zadní poháněná náprava je dobrá věc, ale netýká se designu.

a jestli bude 300C takovým průlomem jako Pacifica, která všem dealerům rezne ve skladech, tak teda těpic....

já si taky zahraju na jasnovidce....vidím pokračování propadu akcií Chrysler, které trvá od doby, co ho vlastní MB. vidím stále menší prodeje nudných modelů (Crossfire ještě ujde, ale ty ostatní..)....fakta mluví jasně. už teď je chrysler s odbytem v USA stále slabší a slabší.
neregistrovaný "merc"
13. 1. 2004 19:00
Re: bez titulku
Chrysler neni samostatna firma, takze se neobchoduje. Firma je DaimlerChrysler AG, takze ztraci DaimlerChrysler a ne Chrysler. Je jasne, ze kdyby MB videl jak to dopadne, tak by se do fuze/nakupu nikdy nepoustel.
neregistrovaný "Michal"
14. 1. 2004 16:58
Re: bez titulku
a bylo by to dobře pro všechny. jestli měl Chrysler nějaké finanční problémy a proto se musel nechat koupit, tak ted má problémy ještě větší a drží ho jen dotace od M-B
neregistrovaný "merc"
14. 1. 2004 17:47
Re: bez titulku
myslim, ze v dobe fuze, zadne financni problemy Chrysler nemel. Chteli se spojit za ucelem rustu a uspor, ale bohuzel si nasli spatny cas. Stejne si myslim, ze MB je tak prestizni znacka, ze spojovani se s jakymkoli jinym vyrobcem nema cenu, protoze muze akorat ztratit. Bohuzel v dnesnim profitmad trhu chce kazdy setrit a uvedomime si, ze jestli usetri treba diky uzivani spolecnych dilu na jednom aute EUR 100 tak to celkem muze delat celkove za rok EUR 400 milionu, coz neni k zahozeni.