Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Diesel pro Picanto

Kia Picanto dostane tříválcový turbodiesel o objemu 1,1 l.
Zpět na článek
16. 12. 2005 15:28
neregistrovaný "krtek"
16. 12. 2005 15:39
neregistrovaný "Michal"
16. 12. 2005 22:49
neregistrovaný "Petr"
17. 12. 2005 10:23
neregistrovaný "ACE"
17. 12. 2005 20:26
neregistrovaný "patrik"
20. 12. 2005 10:22
neregistrovaný "Pavel"
18. 12. 2005 17:33
neregistrovaný "misoo"
24. 2. 2006 15:16
neregistrovaný "HoJa"
16. 12. 2005 16:15
neregistrovaný "Saki"
16. 12. 2005 22:18
neregistrovaný "Petr T."
17. 12. 2005 09:36
neregistrovaný "Wik"
17. 12. 2005 09:41
neregistrovaný "JakubL"
17. 12. 2005 00:04
18. 12. 2005 11:04
neregistrovaný "IT"
18. 12. 2005 17:37
neregistrovaný "misoo"
18. 12. 2005 21:18
neregistrovaný "IT"
19. 12. 2005 12:14
neregistrovaný "misoo"
19. 12. 2005 18:00
neregistrovaný "IT"
18. 12. 2005 21:18
neregistrovaný "prekladys"
19. 12. 2005 09:40
neregistrovaný "Petr T."
27. 12. 2005 01:44
neregistrovaný "mimi"
neregistrovaný "krtek"
16. 12. 2005 15:28
bez titulku
Moc malý auto na diesel. Akorát další superčmoudil.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal"
16. 12. 2005 15:39
konečně něco pro mě
Hm, tak už se těším. Druhé nejnižší povinné ručení a velmi nízká spotřeba. Velikost auta jsem si ozkoušel na autosalónu v Brně - jako řidič nemám s místem problém (ani v loktech) a budu jezdit sám, takže víc nepotřebuju. Doufám, že cena bude příznivější než u Pandy 1,3 Diesel a taky to není tak vysoké a je to trochu širší, takže to snad bude mít i lepší jízdní vlastnosti v zatáčkách jako Panda.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Petr"
16. 12. 2005 22:49
Re: konečně něco pro mě
No, už dlouho nástup tohoto motoru sledujue, Kia ho ohlašuje od začátku roku a stále nic. Super objem a na ten objem slušný výkon. Otázka je, jak se bude chovat 3-válec. 1,4Tdi od VW je hrůza, tak doufám, že tento 3-válec bude lepší. Jinak na miniauto je Picanto super vybaveno - kotouče i vzadu, myslím že s tímto motorem to může být velký hit, pokud cena nejvybavenější verze včetně klima bude někde kolem 300 tisíc. Náklady na provoz dieslu nemusí být velké, moderní diesly mají výměnu oleje i za 30 tis km. Zajímal jsem se i o 1,3 mutijet v Pandě, panda umožňuje supervýbavu i s dvojzonovou klimou, ale bohuže základní cena 1,3 MJ je někde přes 300 tis a s výbavou je to skoro 400 a to už není únosné. Další , kdo používá 1,3 MJ 51kW je Opel v Agile a Corse (ti si za to nechají zaplatit ještě více jak Fiat) a Suzuki v Ignisu (má snad být i ve Swiftu). Bohužel Ignis nemá ani nastavení volantu a jeho jízdní vlastnosi jsou v testech dost kritizovány. Nejvybavenější verze Ignisu s tímto motorem byla nedávno v akci za 320 tis, což nebylo až tak špatné. ale odolal jsem a čekám , jak to dopadne s Picantem. Trochu jsem se rozepsal, ale chci malý diesel a tohle jsou v podstatě jediné maloobjemové diesly. Bohužel jejich ceny jsou u nás takové, že je to motorizace, kterou málokdo kupuje. Já jsem však na diesly zvyklý a rději mu dám přednost i v takto malém autě.
neregistrovaný "ACE"
17. 12. 2005 10:23
Re: konečně něco pro mě
Nedej na testy a běž se s Ignisem projet. Má jízdní vlastnosti dost slušné (samozřejmě vzhledem ke kategorii, určitě lepší než Panda, ta má jen dost dot. novináře)
neregistrovaný "patrik"
17. 12. 2005 20:26
Re: konečně něco pro mě
A ještě bych dodal - když Ignis ve své kategorii kraluje světovým rally, tak to s tím podvozkem opravdu nebude tak zlé. I já bych doporučil dojít se s ním projet... osobně (185 cm) mám spíš problém s tím pevným volantem, když jsem zkusil spustit sedačku, zároveň se sedák zaklonil a já do něj zapadl jak do kadibudky, když jsem ho vytáhl do nahoru (a tím do roviny), už mi zase nepasovaly pedály - chce to pečlivě vyzkoušet. Kdybych byl na malá auta, tak bych ale o Ignisu přesto velmi vážně přemýšlel.
neregistrovaný "Pavel"
20. 12. 2005 10:22
Re: konečně něco pro mě
Určitě běžte Ignis vyzkoušet. Mám jako služební Ignis 1,3 (r.v. 2004), najel jsem s ním už něco přes 25.000 km, celkově bude už mít k 70.000. Podvozek je dost hrozný, posaz taky nic moc (mám 187 cm). Sedadlo nejde dát dost dozadu. Konstrukčně o generaci starší než např. Fabia. Taková lepší Felicia ;-) Ale má taky své přednosti. Je naprosto spolehlivý. Nepokazilo se na něm ještě vůbec nic. Ani jedna žárovka jěště nepraskla. Zvýšený posaz a lepší přehled je také velké plus. Dobrá je klimatizace. Spotřeba dlouhodobě 7,4 l naturalu 95.
neregistrovaný "misoo"
18. 12. 2005 17:33
Re: konečně něco pro mě
dokup si tam sirsie kolieska s co najvacsim diskom a uvidis jak ti to bude sediet v zakrutach ! ;-) :yes:
neregistrovaný "HoJa"
24. 2. 2006 15:16
Re: konečně něco pro mě
...súhlasím s Tebou, mám 1,1-ku, a ja ke´d sa do nej napáskujeme štyria, nemáme zásadný problém s miestom. Kufor je samozrejme skôr iba symbolický.
neregistrovaný "Saki"
16. 12. 2005 16:15
bez titulku
nevím nevím, ty provozní náklady budou asi vyšší než u benzínu. A řekl bych že diesel je lepší na delší tratě než do městského vozítka. Ale uvidíme. :-O
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Petr T."
16. 12. 2005 22:18
Re: bez titulku
Tak si spočítej, kolikrát si necháš vyměnit svíčky za 200 tisíc km. Tak 8x4x100 (při 25tisícovém intervalu výměny svíček)= 3200 za svíčky a 8x 300 = 2400 za práci. A je tu rozdíl 5600 oproti dieselu. Tak jaképak vyšší náklady u dieselu? A pokud máš dobrý dieselový motor, tak vydrží 500 tisíc km. Tou dobou už je benzín dávno po generálce nebo v kopru.
neregistrovaný "Wik"
17. 12. 2005 09:36
Re: bez titulku
No já jen aby se ten "dízlíček" vůbec někdy zaplatil ve spotřebě.Tipuju,že bude mít spotřebu tak o 2 možná 3litry menší než benzín a jelikož je to městský auto tak ten nálet kilometrů nebude zas vysoký,tak jen aby se ta nafta vyplatila.Jsou to ale jenom moje dohady.
neregistrovaný "JakubL"
17. 12. 2005 09:41
Re: bez titulku
Jenže servis není jen o svíčkách.. Článků na téma benzín vs diesel se napsalo už spousta a především záleží kolik km ročně auto najezdí. Většinou to je mezi 10 až 20 tisíci ročně.
BTW všeobecně je servis dieselu dražší, než benzinu...
Osobně si myslím, že pro někoho, kdo hledá maloobjemový diesel je tohle auto zajímavou možností..
17. 12. 2005 00:04
IDEÁL
jo, přesně. Ideál. Kup ho manželce. Bude šťastná. Ty taky. Aspoň se budeš moc ve svý rudý Alfě pořádně rozmáchnout. P.S. Doufám je každýmu tady jasný, že tohle může težko řídit chlap. To je opravdovej ideál ženskýho vozu - malej, pružnej, klidnej. Prostě přesnej opak toho, co ta tvoje hledá pod tvejma boxerkama. Tak se probuď a kup ji Picanto. Dobře uděláš.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "IT"
18. 12. 2005 11:04
Re: IDEÁL
Ta žena bude auto posuzovat spíš,jestli se jí líbí,co se kam dá odložit,jestli je ve sluneční cloně zrcátko atd.Když jem tohle té mé ukázal naživo,tak se mne zeptala,jestli si dělám legraci,že jí to připadne-maska-naprosto nesympatické.A bylo.Chtěla benzín,cenu neřeší,chce mít v autě ticho.Nevím,jak tohle odhlučnili.Ale proč ne.Je to levné,po městě to stačí.Moje žena,aby mne vyprovokovala,má vždy před koupí dotaz:má to 4 kola a volant?Jenže... pak tam chce klimu,ABS,všechny vaky vč.hlavových a je z toho 100 tis navíc.Stejně je tu otázka:kdy se tohle auto sníženou spotřebou zaplatí oproti benzínu.Servis vyjde nastejno,tam se to už srovnává.Bude to asi spolehlivé autíčko.Proč ne? ;-)
neregistrovaný "misoo"
18. 12. 2005 17:37
Re: IDEÁL
no neviem neviem, ja by som si v tejto kategori vybral nieco z kolina. predsa tie tvary su uz par rokov mimo ;-\
neregistrovaný "IT"
18. 12. 2005 21:18
Re: IDEÁL
Ke Kolínu: na obr.to nevypadá špatně,ale realita je horší.Psal jsem,co žena v autě chce,seč provokuje 4 koly a volantem.. ;-) Byli jsme 2 projet.Jedno nemělo posilovač řízení a manévrovalo se s tím dost špatně.Pro ženy to fakt není-bez posilovače.
Když jsem spočítal-Aygo-to jediné mělo zhruba vše,co žena v autě chce mít,dostal jsem se přes 350 tis.
Fakt je,že uvnitř docela rachot a motor-3válec-nechci rozpoutat diskusi a polemiku-ale i to HTP ve Fabii má kultivovavnější chod.
Řemeslně byl Kolín také trochu nedotažen,možná je to náběhem výroby, ale není to žádná sláva.Realita.
Skončilo to u Swifta.
Tohle je asi levné,jak se s tím jede netuším,prostě to bylo smeteno z paluby okamžitě.Jen mi přijde do tak malého auta do vyloženě městského provozu zbytečný naftový motor.Asi ví co dělají,ale kdy se investice na ušetřeném palivu vrátí,to moc pod 80-100 tis nevidím.Při této porci km ve městě a okolí z toho bude stejně vrak,to i z toho Swiště konečně také. :no:
neregistrovaný "misoo"
19. 12. 2005 12:14
Re: IDEÁL
no ono to pri autach "pre zeny do mesta" neni take ruzove pri akejkolvek znacke... chyba sa najde vzdy. myslel som to hlavne designovo. ale ten swift sa mi paci, tak toho by som bral tiez. :yes: tiez si ale myslim, ze ked ma niekto na druhe auto, tak je jedno ci to stoji 250 alebo 350, hlavne nech je to male, cervene a nestoji to viac ako to prve auto... :-)
neregistrovaný "IT"
19. 12. 2005 18:00
Re: IDEÁL
misoo:Asi tak nějak.Limit byl,to zase ne,že by nebyl,a to těch 350tis.Červene nikdy!Stačí,že vládnou rudí,tak auto to nemusí tuplovat.Stálo to o pár set tisíc míň,takže i tato podmínka splněna.;-)
neregistrovaný "prekladys"
18. 12. 2005 21:18
čísla
nevím, odkud KF čerpal svá čísla, ale uvedené hodnoty platí pro německý trh pouze za měsíc listopad - viz Kraftfahrzeugbundesamt (kba.de); nově registrovaných picant 1-11/2005 bylo 16526, foxů 23251.

taktéž složka s technickými údaji 1.1CRDi(tedy i s točivým momentem) je již na oficiálních tiskových stránkách evropského zastoupení (kiapress.com) přes měsíc k dispozici...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petr T."
19. 12. 2005 09:40
Re: čísla
During 2005, a 1.1-litre diesel version of the Picanto with a five-speed manual gearbox will become available in Europe. Powered by an all-new, innovative 3-cylinder, second-generation common-rail diesel engine, it will boast high power (more than 70 ps) and high torque (over 15 kgm at just 2,000 rpm), with emissions as low as 113 g/km.
neregistrovaný "mimi"
27. 12. 2005 01:44
ha
Možno by mu viac slušalo poriadne servo.Ak to nie je auto pre RAMBA.
Rozbalit vlákno
0