Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dieselgate: Britové vyšetřují Škodovku, jestli nepodváděla

Mladoboleslavské automobilce Škoda Auto hrozí ve Velké Británii žaloba od tamního ministerstva dopravy kvůli podílu na emisním skandálu, který zavinil její mateřský koncern Volkswagen. Úřad zkoumá možné zatajování informací ze strany české automobilky.
Zpět na článek
15. 6. 2016 14:36
15. 6. 2016 14:45
15. 6. 2016 14:53
15. 6. 2016 14:56
15. 6. 2016 15:22
15. 6. 2016 19:36
15. 6. 2016 15:55
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2016 13:54
Nejlepší jízda na webu
Tohle sem dorazilo s takovym zpožděnim ze už to možná vyšetřili >:-[]
Rozbalit vlákno
27
15. 6. 2016 15:19
Re: Nejlepší jízda na webu
Já si připadám jak v * mlejně. Co chtějí vyšetřovat? Škodovka používá VW motory, který při emisích fixlujou. Motory vyrábí VW a od něj je kupuje celý koncern, takže není co vyšetřovat. Podvodný motory se nachází v autech napříč celým koncernem. Není nutný vyšetřovat extra VW, Seat, Škodu atd. To nemá v Británii někdo co na práci nebo jaký to má význam?
Avatar - _Karel_
15. 6. 2016 16:47
Re: Nejlepší jízda na webu
:yes: :yes: :yes:
15. 6. 2016 17:10
Re: Nejlepší jízda na webu
Vsetkym je jasne co sa stalo, teraz uz len zvolit najlepsie riesenie - zosrotovat vsetky podvodne kary!
15. 6. 2016 17:35
Re: Nejlepší jízda na webu
Řešení hodno mentálního giganta.
15. 6. 2016 17:39
Re: Nejlepší jízda na webu
Jasne, ty mas urcite lepsie - nechat tie podvodne kary jazdit dalej, ze?
Avatar - _Karel_
15. 6. 2016 18:41
Re: Nejlepší jízda na webu
Sešrotovat miliony zánovních aut a vyrobit nové je daleko ekologičtější.
Teda podle měření v reálu ostatní nafťáky mají velice podobný emise, ale to je vlastně jedno. Sešrotovat. A ekologicky vyrobit nový z tříděných petek.
Avatar - WinNatural
15. 6. 2016 23:10
Re: Nejlepší jízda na webu
Pokud se pálí nebo likviduje oblečení s falešnými "značkami", tak proč ne?
Ale - samozřejmě jsem proti v obou případech, přesto by měl mít výrobce povinnost všechny auta do jednoho upravit tak, aby emise splňovaly bez ohledu na výsledné vlastnosti auta, tedy klidně za cenu snížení výkonu.
16. 6. 2016 09:21
Re: Nejlepší jízda na webu
Kristova noho.
Porušení práva k ochranné známce je snad něco jiného než homologace. 8-s
16. 6. 2016 11:21
Re: Nejlepší jízda na webu
Jo to mi přijde naprosto trestuhodný. Na jedný straně to spálíme a na druhý to stát pro humanitární potřeby koupí. Tomu se říká ***ůvmlejn 8-s
16. 6. 2016 20:40
Re: Nejlepší jízda na webu
Šrotují se i automobilové plagiáty. Proč ne? Protože po silnicích jezdí a budou jezdit i auta s ještě horšími emisemi. Sešrotování by bylo nepřiměřené přínosu/ vzniklé škodě. Podstatné je zajistit, aby se to do budoucna neopakovalo. Přiměřenější by bylo jim zpětně upravit, jakou normu plní. Pokud by plnila starší normu, tak by je to strčilo na stejnou úroveň jako starší auta, co se týče poplatků, zákazů vjezdu atp.
22. 6. 2016 19:06
Re: Nejlepší jízda na webu
Souhlas. :yes:
16. 6. 2016 09:13
Re: Nejlepší jízda na webu
Podívej se, představ si, že si necháš postavit barák, firma ti jen předá klíče.
Pak příjde nějaký ocas, který ti vysvětlí, že kolaudace byla podvod a rovnou ti řekne, že zejtra dojede buldozer a tvůj barák ti tedy zboří. Bo tak to přeci nemože byť.

V pořádku?
Tedy, máš to v hlavě v pořádku? :-!
16. 6. 2016 15:23
Re: Nejlepší jízda na webu
Dobrej příklad .Kolaudace byla podvod,protože firma použila při stavbě materiál,který tě bude ohrožovat na zdraví.
Takže ano zbourat (pokud to půjde tak opravit,vyměnit materiály,neprodleně) a ta firma ti uhradí veškeré škody.A ať si to dělá jak chce,více už si u ní nekoupíš.
Nebo by jsi snad bydlel v něčem co ti bude způsobovat zdravotní problémy?Vědomě?
Tedy,máš to v hlavě v pořádku? :-!
16. 6. 2016 15:33
Re: Nejlepší jízda na webu
Ty "materiály", si sem zatáhl ty sám, ta hlavo vymetená. Já o nich nepsal ani čárku.
Takže opet jsme svědky toho, jak zde někdo konstruuje óbrblbost, jen proto, aby obhájil svoji hloupou myšlénku.

A mimoto. Podívej se kolem sebe, z čeho a kdo staví, či postavil. Některé "domy" nejsou dobré ani jako chlév pro zvířata. A stejně v nich bydlí lidé a stejně jim je nikdo nechce bourat.

Ty máš prostě chronický nedostatek vlastní soudnosti. A snažíš se to balit do nějakých "materiálů". Materiále. 8-s
16. 6. 2016 16:50
Re: Nejlepší jízda na webu
Tak jako emise NOX jsou škodlivé zdraví tak je i u staveb možný vliv na zdraví kvůli použitým materiálům.Nic víc,nic míň. Proto byla kolaudace,homologace podvodem.
Vycházíme z tvého příkladu a dáváme stejný vliv na zdraví lidí.
Nedostatek soudnosti máš ty.
Závady které poškozují zdraví se musejí ve všech případech odstranit,není-li to možné není možné užívání.
Některé bydlení není vhodné ani pro zvířata....dobrý ale v době kolaudace třeba splňovali v pohodě bez podvodů...,tak co by jsi chtěl bourat.Dříve homologovaná (bez podvodů) auta také smí jezdit, proč ne.
Problém je nesplnění pravidel v době schvalování.
16. 6. 2016 17:07
Re: Nejlepší jízda na webu
Kolik domů jsi ty sám zkolaudoval?

Vidím, že žádný. Protože bys jinak nepsal takový kraviny.

PS: jestli si postavíš barák z radioaktivních vepřovic, je ouřadovi u kolaudace srdečně jedno. :-!
16. 6. 2016 17:37
Re: Nejlepší jízda na webu
Je vidět že ty jsi nikdy nic nekolaudoval.
Co třeba měření radonu,před stavbou a na kolaudaci.Je to ouřadovi srdečně jedno?
Myslíš že když ti nevyjde rozbor vody z vlastní studny,zdroj pitné vody,že to ouřadovi bude jedno?
Myslíš že se chodí na kolaudaci najíst a napít?
Jseš si jistý,že kdyby ze stavebního odboru zjistily zdravotně závadný materiál,že by to přehlédli?
Hodně velká benevolence vládne v koncernu VW a jejich dodavatelů,jinde to tak volné není.
16. 6. 2016 17:52
Re: Nejlepší jízda na webu
Píšěš kraviny. Zbytečná diskuze.
16. 6. 2016 18:54
Re: Nejlepší jízda na webu
Ano,když nemáš praktické zkušenosti v ničem tak je zbytečná diskuze,v tom souhlasím.
16. 6. 2016 15:33
Re: Nejlepší jízda na webu
Double.
16. 6. 2016 16:57
Re: Nejlepší jízda na webu
Tohle přirovnání má ten záhrdel že to že by byla kolaudace získána podvodem musel konstatovat ten stavební odbor nebo třeba soud. A to se u homologací doposud nestalo.
20. 6. 2016 20:23
Re: Nejlepší jízda na webu
No ty si to napsal tak krásně, že je hned i pitomci patrný, že zatímco VW auto svým provozem zabíjí jen projede kolem, tak auta ostatních výrobců, bez ohledu na stáří, svými plyny lahodí plicím >:D >:D Seš za tuhle propagandu placenej nebo je to skálopevný přesvědčení od přírody >:D
16. 6. 2016 11:19
Re: Nejlepší jízda na webu
No je to logický a taky to tak dopadne. Nejsme zatím ještě v takovým kocourkově, abychom šrotovali nový auta a zároveň spousta lidí dál jezdilo v 20 let starých popelnicích.
Avatar - Hammunasakra
15. 6. 2016 21:17
Re: Nejlepší jízda na webu
To je protože škodovky maj celoevropskou homologaci právě v Británii = proto je vyšetřujou tam

[odkaz]
16. 6. 2016 11:23
Re: Nejlepší jízda na webu
To je sice zajímavý poznatek. Díky za něj, ale to mi pořád nevysvětluje proč se to děje? VW je výrobce motorů pro celý koncern a je potřeba tudíž řešit ten problém s VW ne se Škodovkou nebo Seatem.
16. 6. 2016 16:53
Re: Nejlepší jízda na webu
Je jedno kdo je výrobcem motorů (nebo třeba ŘJ :-) )homologuješ ten konkrétní model toho kterého výrobce, proto to má každej solo. Ale to že budou jakože prověřovat každou značku solo je hlavně pro vytváření dojmu jak se to řeší, v reálu je to jedno protože NEDC je samozřejmě stejný pořád, ať to homoluguješ v D nebo GB.
16. 6. 2016 20:30
Re: Nejlepší jízda na webu
Motory nevyrábí jen VW, i když Škoda snad vznětové nedělá (jen MPI a TSI), ale třeba Audi ano (i čtyřválce). Má však vývojové kapacity a jsou v jedné skupině, takže klidně mohli vědět něco podstatného. No a zatajování a ničení důkazů nebude bez trestu.
Avatar - Hittman
15. 6. 2016 14:36
Jako
laik se zeptám, proč prostě ten šidítkový software, který tedy proleze Euro 5 při testech, nenainstalují na stálo, tím pádem by motor jel pořád v limitu Euro 5, ne?
Rozbalit vlákno
6
15. 6. 2016 14:45
Re: Jako
To je napad! Ne vazne, ten motor by potom nejspis hur jel, vic zral a nicil se.
Avatar - Hittman
15. 6. 2016 14:53
Re: Jako
No ty úpravy, které budou muset udělat, stejně nic jiného nepřinesou..
15. 6. 2016 14:56
Re: Jako
A proč by ne, když někdo chtěl za každou cenu "ušetřit". >:-[] I vzhledem k tomu, že při splnění té normy by ta auta měla nižší výkon při větší spotřebě. PS. To mělo být k XTad.
15. 6. 2016 15:22
Re: Jako
I cesta je někdy cíl, takže pokud se bude dostatečně dlouho řešit náprava motorů, tak se najednou po letech zjistí, že jsou ty auta už dávno po životnosti a není tudíž co upravovat. >:D
15. 6. 2016 15:55
Re: Jako
Pojem muset není na místě, pokud se budem bavit o evropě tak je fakticky nic nenutí jakékoliv úpravy dělat, takže jak píše výše ryccardo - přijdou s nějakým návrhem, homologační autority jim to nepovolí s odůvodněním že by to měnilo paramtery homologace (např. ta vyšší spotřeba resp. emise céočka), takže budou vymýšlet další řešení a kolečko se bude opakovat.
15. 6. 2016 16:03
paradox jednadevitly
Smrdi nejvic, ale protoze je euro nic, tak ji nechaji byt
Rozbalit vlákno
3
Re: paradox jednadevitly
1.9TDI PD je Euro 3. Pokud by pokračovali ve vývoji tohoto motoru, byl by dnes VW na špici. Jenže i ten koncern řídí ekonomisti... :no: :no: :no:
Avatar - pelikoš
15. 6. 2016 19:43
Re: paradox jednadevitly
no, je vidět, že ten nick je hoden mistra
16. 6. 2016 12:09
Re: paradox jednadevitly
Dost me prekvapila aktualni reklama Mitsubishi, neco jako nestracejte cas s Francouzem a nekdo tam tlaci ozraleho Francouze - patrne narazka na porouchane auto - a kupte si kvalitu made in Japan. Uz jenom cekam protikus z Francie ohledne reziveni Japoncu a podvody ze spotrebou.