Diskuse

Dieselgate číslo 2? Američané objevili u Audi další podvodný software

6.11.2016

Koncern Volkswagen se stahuje z nejvyšších pater motoristického sportu. A zdá se, že jedna z jeho značek má další problém. Pochopitelně na něj opět přišli v USA.

 

  • 817 Reagovat !

    foto Pixla

    Pixla 06.11.2016  19:35

    Hon na myš

    Mám objednané jedno príma koncernové auto a sem si jistý, že emisní limit nezná, briketa vyběhne co kilometr a je to jedno všem. Ten tlak na koncern mi začíná vadit, protože už nejde o emise, ale o řízený tlak na obhajce smlouvy o přístupu k EU trhu. Možná by EU měla přijmout emisní normy na traktory z USA >:D EU na to ale nemá koule....
    • 143 Reagovat !

      foto mrazik

      mrazik 06.11.2016  19:58

      « Re: Hon na myš

      Mozna to je rizene cilene na koncern VW, ale to ze podvadel je pravda. V USA to berou jako podvod na zakaznika, ktery nedostal to co bylo v technickych parametrech osobniho automobilu a na to jsou hodne citlivy. Lez bude vzdykcy lez, i kdyz je to bezvyznamna lez.
      • 53 Reagovat !

        foto Petr80

        Petr80 06.11.2016  21:41

        « Re: Re: Hon na myš

        No to je samozřejmě velmi naivní domněnka. Jako že Američani bojují za spravedlnost? Je to regulérní obchodní válka, konkurenční boj .... nebo si snad myslíte, že někdo investuje miliony dolarů, jen aby bojoval za spravedlnost a čistý ovzduší?
        • 01 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 07.11.2016  08:24

          « Re: Re: Re: Hon na myš

          Já bych se nedivil, kdyby si to ten naiva fakt myslel ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto ryccardo

        ryccardo 07.11.2016  08:24

        « Re: Re: Hon na myš

        Zapomněl ses podepsat ty Mirku Dušíne >:D
    • 111 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 06.11.2016  20:18

      « Re: Hon na myš

      Nejde o emise... jde o podvod.

      Možná za tím je i obchodní zájem. No, ale jen EU úředníci jsou tak blbí, že likvidují vlastní průmysl ve prospěch to čínského.

      Ať nepodvádí a můžou v pohodě v US prodávat.

      A v Číně, pokud vím, má VW problémy taky... jak se tady tou Čínou ohánějí.
    • 23 Reagovat !

      foto Johnnn

      Johnnn 06.11.2016  20:27

      « Re: Hon na myš

      USA není EU. V EU podvádějí a kradou ti velcí a nic se jim nestane. Tady se chytají malé ryby. V USA dostanou po rypáku i velké ryby. Nemluvě o tom, že VW to zase až tak moc nepálí, když se snaží udělat dieslovou díru do světa v USA a jde na to s podvodem. Samozřejmě že si ho pořádně tamější silní hráči proklepnou. Nějaký Mitsu/Rencek švindl je jim ukradený.
    • 61 Reagovat !

      foto Ivanko

      Ivanko 06.11.2016  20:28

      « Re: Hon na myš

      Tu aj keby o tom vedeli tak to majú u zadku, podstatné je že im šlapala ekonomika. Čo tam po nejakých emisiach, ludia môžu kludne skapať, hlavne aby sa sypali peniaze
    • 12 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 06.11.2016  20:31

      « Re: Hon na myš

      Taky si myslím, že jde o TTIP.
      • 22 Reagovat !

        foto Pixla

        Pixla 06.11.2016  20:40

        « Re: Re: Hon na myš

        Děkuji a poklona, já už se lekl že jde o emise a bubáky z laufů, Tato hra je o level jinde, bohužel....
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 07.11.2016  10:19

        « Re: Re: Hon na myš

        Sorry ale >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
  • 84 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 06.11.2016  19:36

    Pravověrným je to ale jedno...

    pamatuji si ten znechucený výraz přijímacího technika ve značkovém servise VW, když jsem odříkával závady při předávání auta na první prohlídku... po 30tis km.
    A tón, jakým mi sdělil, že na 30 tisících se jen mění olej...

    Nápadně to připomínalo film Kalamita a "tady se troubí"... ale pravověrným je i to jedno.

    Nechápu, ale je to jejich boj.
    • 58 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 06.11.2016  20:36

      « Re: Pravověrným je to ale jedno...

      Já zase nechápu, co jsi chtěl říct. A co má s DG společného tvůj nekvalitní nespolehlivý Passat a zřejmě nic moc autorizovaný servis. Hádám tím chceš říct, že tvé oblíbené Fiaty a Alfy jsou vzory spolehlivosti a jejich autorizáky s radostí vítají nespokojené zákazníky?
      Tvůj boj.
      • 41 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 06.11.2016  21:27

        « Re: Re: Pravověrným je to ale jedno...

        O Alfách tady moc nemluvím... a nikdy jsem nenapsal, že FIAT nemůže mít závadu. Co je ale fakt je, že přístup lidí v servise je nebe a dudy.
        U Fiata se o mě starají, u Škodovky i VW jsem obtěžoval a byl jsem typická "vrána k oškubání".
        To je prostě moje zkušenost. Jinou nemám. Tak z ní vycházím.
        >:-[]
        • 24 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 06.11.2016  21:42

          « Re: Re: Re: Pravověrným je to ale jedno...

          V autosalonech Fiat mají na každého zákazníka spoustu času, to chápu a nepopírám.
        • 30 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 07.11.2016  03:18

          « Re: Re: Re: Pravověrným je to ale jedno...

          Sorry, ale je to o lidech. Já kvůli otřesně neprofesionálnímu přístupu, který dodnes ještě nikdo nepřekonal nekoupil v roce 2008 domů Fiat GP a na firmu 159 2,4JTD Q4. Podotýkám, že se jednalo o celkovou sumu 1,5mio. Ani to lidi od prodejce Fiat/AR nedonutilo aspoň k náznaku ochoty a slušnosti.

          Takže podobná prohlášení jako VW vše fuj nechme strejcům k pivu a hlupákům ;-)
          • 20 Reagovat !

            foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

            T.E.S.L.A už na ACZ serie 07.11.2016  07:34

            « Re: Re: Re: Re: Pravověrným je to ale jedno...

            Predaj VW skvelý. Servis - na opačnom póle. Žiaľ.
            Predaj u Fiata - zväčša hrozný. S výnimkou jedného predajcu, ktorý v BA prevádzkuje pod jednou strechou predaj značiek Fiat a Nissan spolu. Servis neviem, aleje vonkoncom zbytočný, keď kvôli neschopnosti predajcu Fiata proste nevezmeš...
            • 20 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 07.11.2016  08:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pravověrným je to ale jedno...

              Je to kus od kusu, ale já teda s koncernem (více prodejců) také nemám nejlepší zkušenosti jak s prodejem (kdy je to skoro obtěžovalo), nákupem originálního příslušenství (opět otřesné, chtít originál VW kola za bratru 4x7 tisíc je obtížné a ani jim nestojí za to se podívat do počítače), až po servis, kdy v jednom případě přístup zlý nebyl (ganrančka), v dalších případech ale totální zklamání (závady v záruce), navíc odřené auto při předání a svádění, že už to tak bylo...

              Já si nemohu pomoci, ale nejlepší zkušenosti jsem měl vždy v Renaultu a to kdekoliv. Asi i v této automobilce jsou si nějak majitelé a servis blíže >:-[]

              Ještě bych tu něco mohl napsat o servisní síti Ford ČR, ale to už by bylo moc >:-[]
          • 20 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 07.11.2016  07:48

            « Re: Re: Re: Re: Pravověrným je to ale jedno...

            Tak to ja mám opačnú skúsenosť s Fiat-om (profesionál).
            Predaj a predajca úplne skvelý,ale prvý a asi aj posledný krát som bol u nich v servise.
            Ludia fajn,ale nič neklaplo ako sme sa dohodli.
        • 00 Reagovat !

          foto mezek

          mezek 07.11.2016  14:22

          « Re: Re: Re: Pravověrným je to ale jedno...

          Promiň, ale nejde ani o značku jako takovou, ani o "značkový" servis. Vše je jen o přístupu lidí....
          Já se vždy jen osypu, když míjím servis Auto KP Plus. Fiat si u nich koupím vždy, pan Černý (vedoucí prodeje) je příjemný a sympatický pán.
          Ale do servisu tam raději nejezdím. To, co mi tam na autech vždy provedli, mi stačilo...
          • 00 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 07.11.2016  14:51

            « Re: Re: Re: Re: Pravověrným je to ale jedno...

            Tohle přece musí být jasný každýmu jen trochu normálnímu člověku. On je ale bohužel nemocný. A to nepíšu jako urážku či nadávku. Tzv. selektivní slepota se tomu myslím říká. Namíchaná s trochou nenávisti a cinknutá mesiášským komplexem, kdy si myslí, že musí všechny chudáky (ovce) varovat před koupí aut z toho hnusného koncernu, ve kterém měl zřejmě smůlu na mizerný šmejd.
    • 18 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 06.11.2016  20:50

      « Re: Pravověrným je to ale jedno...

      Jedinej kdo je tady pravovověrnej seš TY! Vymydleno v hlavě značkou FIAT a to neskutečně. >:D Takže koště a zameť si před vlastním prahem. :no:
    • 01 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 07.11.2016  08:28

      « Re: Pravověrným je to ale jedno...

      Co si tam měl prosím tě na 30 tis za závady? Jinak nevím jak to vypadá ve značkovém servise VW, ale jestli tak jako ve značkovém servise Škoda, tak no nazdar. Tam se tě snaží okrást snad i uklízečka.
  • 27 Reagovat !

    foto Machyrek

    Machýrek 06.11.2016  19:53

    Borci

    Slusna vychytavka :yes:
    • 145 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 06.11.2016  20:19

      « Re: Borci

      No - a to je právě to smutný.

      Podvod je obdivován... to jsou ale frajeři.

      A když používají stejnou logiku cikáni, tak to odsuzujeme!
      Okrást gadža není pro cikána zločin, ale úspěch... ten byl ale šikovnej!
      • 75 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 06.11.2016  20:43

        « Re: Re: Borci

        :yes:
      • 310 Reagovat !

        foto Machyrek

        Machýrek 06.11.2016  21:02

        « Re: Re: Borci

        Nepovazuji to za podvod.
        • 17 Reagovat !

          foto King-of-rain

          King of rain 06.11.2016  21:14

          « Re: Re: Borci

          Možná by jsi měl, ale to samé dělá i FCA.,K tomu se ale on velký kritik jak jde o Němce nikdy nevyjadří. >:D
          • 62 Reagovat !

            foto Ja-Prvni-123

            Ja Prvni 123 06.11.2016  21:36

            « Re: Re: Re: Borci

            A k čemu bych se jako měl vyjádřit?
            Že i Fiaty produkují víc emisí v běžném provozu, než v laboratoři? A kdo ne. Moc s emi to nelíbí, ale podobně jako spotřeba jde o teoretický údaj "za optimálních podmínek".

            Že nějakej šašek v Německu napsal, že se má diesel od Fiata zakázat, protože po 20 minutách provozu vypne svůj režim pro snížení emisí?
            To jseš vážně takovej prosťáček, nebo to jen tak děláš?
            Studenej motor běží se špatným spalováním = hodně emisí = náročnější odstraňování. Takže je to logická funkce zvyšující účinnost systému.

            Jaká je logika za otáčením volantem? Třeba ji jen nenalézám...

            A proč jsem na Němce alergickej? Protože jsou k tomu všemu povýšení a drzí... odjakživa, od Viléma, přes Hitlera, až po Merklovou.

            Auta jsou mizerný, jen předražený, a pomáhají si podvody a účinným marketingem. To, že je lidstvo zbllbý a na reklamní kecy slyší už není jejich vina - "jen" toho využívají.

            A to je asi tak všechno, co jsem k tomu chtěl říct.
            ;-)

            Howgh.
            • 03 Reagovat !

              foto lowkick

              lowkick 07.11.2016  09:45

              « Re: Re: Re: Re: Borci

              Je dobře, že jsou na světě Fiaty pro lidi jako ty...potkat tě v servisu Audi, jak se hádáš o pětistovku na zakázce, bych nechtěl >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 07.11.2016  10:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Borci

                Majitel Audi samozřejmě nějakou pětistovku už neřeší [odkaz] >:-[]

                Jo sorry = já zapomněl že po AutoRevue tu zablokovali i Autoforum :yes: :yes: >:D

                Nejnespolehlivější motory nemá Fiat ten je na docela pěknym 12 místě ale zrovna Audi na fakt nepěknym 36 místě :-)

                Hezky vyřešený autocz oblbování = nejen že tu taková statistika nevyjde = ale bloknem i web kde takový info vycházej :yes: :yes: >:D >:D >:-[]
                • 10 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 07.11.2016  10:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Borci

                  Hmm, to blokování je těžká ubohost.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 07.11.2016  11:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Borci

                    A proto ho ACZ rozšířil na další autoweb ;-\
                • 00 Reagovat !

                  foto lowkick

                  lowkick 07.11.2016  11:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Borci

                  Přes všechny tvé palce, smajlíky a odkazy spoléhám na svou vlastní téměř dvacetiletou Audi (potažmo D3) statistiku. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 07.11.2016  13:13

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Borci

                    Výmluvný ;-)

                    A tim chceš říct co? :-)
        • 11 Reagovat !

          foto Johnnn

          Johnnn 06.11.2016  21:32

          « Re: Re: Re: Borci

          Tomu se říká tzv. dynamická morálka.
        • 61 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 06.11.2016  21:54

          « Re: Re: Re: Borci

          jasně, číňani taky kopírování nepovažují za porušování autorských práv, cikáni taky nepovažují krádež za něco špatného, politici taky nepovažují lhaní a krádeže za bílého dne za podvod... Zkrátka jde jen o odraz tvé (ne)morálky :-!
        • 11 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 07.11.2016  08:31

          « Re: Re: Re: Borci

          :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 07.11.2016  10:24

          « Re: Re: Re: Borci

          Vtipný = co jo? ;-)

          Ty znáš v oboru nějakej větší podvod? Rozsahem nebo dopadem? Nebo taky ne? :-)
          • 00 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 07.11.2016  20:52

            « Re: Re: Re: Re: Borci

            Ještě 10 let zpátky neměla EU nereálný požadavky v podobě EURO norem, takže nebylo třeba žádný takovýhle fígle vymýšlet. Dopad na trh to má prakticky nulovej. Celá kauza je hlavně o tom, že VW bude platit dost peněz. Jinak se nic zásadního neděje. Nebo pozoruješ, že se za ten rok automotive market výrazně změnil?
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 08.11.2016  01:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Borci

              Viz reálný měření v provozu = plnit umí i levnější Citroen i supervykonný BMW 50d = podvádět není nutný
              • 00 Reagovat !

                foto ryccardo

                ryccardo 08.11.2016  12:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Borci

                Mě by hrozně zajímalo jaký zvláštní technologie, kterýma VW nedisponuje umožňují Citroenu a BMW dosahovat zázračně nízký emise bez podobných fíglů.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 08.11.2016  15:04

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Borci

                  Jaky zázračný technologie? Dneska to tdi už taky umí = prostě nepovedená generace motorů = místo dalšího vývoje to obešli Dieselgate softwarovou fintu

      • 14 Reagovat !

        foto Petr80

        Petr80 06.11.2016  21:48

        « Re: Re: Borci

        Právní podvod možná, morální nikoliv. To už je zoufalství, jak bojovat s tou legislativní a úřednickou mašinérií.
      • 02 Reagovat !

        foto JohnST

        JohnST 06.11.2016  22:24

        « Re: Re: Borci

        Fiat ma inak najhorsie emisie zo vsetkych meranych aut. Zatlka to ale je to fakt. A v spolahlivosti je roky na poslednych prieckach. :-!
      • 01 Reagovat !

        foto ryccardo

        ryccardo 07.11.2016  08:30

        « Re: Re: Borci

        A jak konkrétně se má zákazník v tomhle ohledu cítit okradený?
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 07.11.2016  10:21

        « Re: Re: Borci

        :yes: :yes: :-!
  • 74 Reagovat !

    foto nebezpecnavosa

    nebezpecnavosa 06.11.2016  20:17

    A co na to čipařské firmy a jejich alchymistické zázraky ?

    Kdy se tahleta jejich činnost jednou provždy zakáže ?
    • 25 Reagovat !

      foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

      T.E.S.L.A už na ACZ serie 06.11.2016  20:33

      « Re: A co na to čipařské firmy a jejich alchymistické zázraky ?

      Až sa zakážu spaľovacie motory. Čoho sa možno ešte dožijeme.
      • 42 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 06.11.2016  21:18

        « Re: Re: A co na to čipařské firmy a jejich alchymistické zázraky ?

        Ty jsi rudej nebo zelenej komanč že chceš pořád něco zakazovat? Hodil by si se do EU parlamentu nebo do EK. Tam je spousta přikazovačů a zakazovačů. Tam bys zapadl ...
        • 21 Reagovat !

          foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

          T.E.S.L.A už na ACZ serie 07.11.2016  07:39

          « Re: Re: Re: A co na to čipařské firmy a jejich alchymistické zázraky ?

          Kde niečo zakazujem? Konštatujem nevyhnutné - proste to prv či neskôr príde. Prečo si taký vzťahovačný? Nie každý, kto podporuje elektrinu, tak je odporcom benzínu a nafty. Zrovnaj si to trošku v hlave.
      • 30 Reagovat !

        foto Johnnn

        Johnnn 06.11.2016  21:39

        « Re: Re: A co na to čipařské firmy a jejich alchymistické zázraky ?

        Spalovací motory se zakážou sami. Důvodem bude drahé palivo a náklady na ekologické motory resp ekologické normy. V EU možná ne, ve zbytku světa ano.
  • 93 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 06.11.2016  20:45

    Náskok díky...

    ...technika to opravdu není >:-[] ;-)

    Opět ale buďme spravedliví - nedivme se Audi, že podvádí. Podvádějí i jiní. DIvme se tomu, že to v EU nikomu nevadí!!!
    • 53 Reagovat !

      foto King-of-rain

      King of rain 06.11.2016  21:17

      « Re: Náskok díky...

      Ono v zásadě je to tak, že NEpodvádět nebylo možné.(každý musel)Kdyby to někdo dělal dle předlohy, tak by ty auta byla nekonkurence schopná a drahá atd.
      • 04 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 06.11.2016  21:21

        « Re: Re: Náskok díky...

        :yes:
      • 52 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 06.11.2016  21:48

        « Re: Re: Náskok díky...

        ale o to snad jde, ne? Jestliže by daná auta byla nekonkurenceschopná a drahá, tak se zkrátka nemají vyrábět. Nebo vyrábět drahá a nekonkurenceschopná auta, která nikdo nebude pořádně chtít a vytvořit tak tlak na to, aby se někdo zamyslel nad regulativy. Ale ne podvádět.
        • 35 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 06.11.2016  21:52

          « Re: Re: Re: Náskok díky...

          :-O už tě vidím, jak zrovna ty- levičák jak poleno, říkáš všem zaměstnancům továrny- chlapi, jděte na rok domů, nebudeme teď chvíli vyrábět, a oni se ti mamlasi v Bruselu určitě chytí za nos a zmírní kvůli nám normy. Jo,jo- fakt- celej ty a tvoje sociální cítění ;-)
          • 22 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 06.11.2016  21:56

            « Re: Re: Re: Re: Náskok díky...

            a on je někdo nutí vyrábět diesely??
            • 33 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 06.11.2016  21:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Náskok díky...

              Zákazníci?
              • 13 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 06.11.2016  22:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náskok díky...

                Pokud zákazníci budou kupovat drahé a nekonkurenceschopné diesely, tak kde je problém?
                A pokud si zákazníci uvědomí tu nekonkurenceschopnost dieselu, dají přednost benzinu nebo jinému druhu pohonu, kde je problém?
                • 33 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 06.11.2016  22:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náskok díky...

                  Tvoje teorie je naivní jak blonďatá patnáctka. Museli by se domluvit všichni výrobci do jednoho, že seknou s "levnými" diesely, pak by asi zákazníci museli změnit své chování. Utopické.
                  • 33 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 06.11.2016  22:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náskok díky...

                    Ne. Jen EU by musela přestat být pokrytecká a výrobci by museli všichni přestat podvádět.

                    V jednom máš ale pravdu - je to utopické ;-\
                    • 30 Reagovat !

                      foto kuny

                      kuny 07.11.2016  07:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Náskok díky...

                      mas pravdu, socialni stat je pokrytectvi.
        • 01 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 07.11.2016  08:35

          « Re: Re: Re: Náskok díky...

          Máš neskutečně idealistický pohled. Tak takhle jak si to představuješ svět skutečně nefunguje. ;-)
    • 41 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 06.11.2016  21:21

      « Re: Náskok díky...

      V USA se ale značky podvádět obávají. Tam je EPA a další organizace a tam se plnění norem opravdu kontroluje. Nejhorší je když se nějakým způsobem ošidí kupující - zákazník - uživatel vozu. Tam už platili snad všichni a hodně a za docela malé odchylky ve stanovení normované spotřeby, naposledy Hyundai.
      • 41 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 06.11.2016  21:51

        « Re: Re: Náskok díky...

        Ano, ale o tom to je. V US se bojí podvádět, zatímco v EU moc dobře ví, že podvody se prostě vyplatí. Resp. je to ještě horší, protože EU se vlastně tváří, že ten podvod není podvodem a je přeci legální.
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 07.11.2016  07:45

        « Re: Re: Náskok díky...

        Nejaky zakaznik statnim urednikum nelezi ani v zadeli...jde jim jen o jejich job..... >:-[]
  • 43 Reagovat !

    foto GM-rja

    GM.rja 06.11.2016  20:51

    No tedy ...

    Ale, tak i samotné "4 kroužky pro teploušky" mají problém s podvodem? Proč to nepřiznali hned "z jedné vody"? No jo, skopčáci ...
    Toto bych jim nechal v USA sežrat ještě víc.
    • 22 Reagovat !

      foto Ja-Prvni-123

      Ja Prvni 123 06.11.2016  21:21

      « Re: No tedy ...

      Tý brďo... budeš tady prohlášen za nesvéprávného...

      ;-)
  • 31 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 06.11.2016  21:32

    Machalovy titulky?

    Koukám změna titulku? Co je na tom triku geniálního? Podle (ne)natočení volantu rozeznání testu? Máte hodně nízkou představu o genialitě.Tohle by napadlo i středoškoláka. :no:
    • 32 Reagovat !

      foto kuny

      kuny 06.11.2016  21:42

      « Re: Machalovy titulky?

      vid... a jen proto, ze opakovani je tatka moudrosti, a minusu (palcu dolu) neni nikdy dost: vsichni detekuji emisni cyklus a na nej upravuji chod motoru. minimalne jeste tak cca rok dozadu to platilo absolutne ;-).
    • 30 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 07.11.2016  00:17

      « Re: Machalovy titulky?

      Karle, co se divíš, zaprodanec Světa motorů Machala udělá pro čtenost Auto.cz cokoliv. I vylhané titulky ve stylu Blesku. Řitní alpinismus v jeho podání dosahuje maxima.
  • 81 Reagovat !

    foto 150-kWh

    150 kWh 06.11.2016  22:02

    Geniální trik na emisní normy!

    Chceli ste asi napísať 'Geniální trik ako oklamať zákaznikov'. ACZ je asi jediný web na svete, kde vás za falšovanie údajov o realnej spotrebe vašich áut ešte aj vychvália. :-)

    Mimochodom jedná sa o všetky autá od Audi - naftové aj benzinové.
    • 40 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 07.11.2016  00:27

      « Re: Geniální trik na emisní normy!

      ACZ trvale klesá ke dnu, toto už nemá s automobilovou novinařinou pranic společné. Už dávno není jedničkou na webu, * mu dává pořádně na frak. "Skvělá" Machalova práce :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

        T.E.S.L.A už na ACZ serie 07.11.2016  12:01

        « Re: Re: Geniální trik na emisní normy!

        Dno je slabá méta, tam padne kde-kto. ACZ už je hlbšie, proste najlepší idú ďalej...
  • 22 Reagovat !

    foto topten

    topten 06.11.2016  22:07

    jde o CO2, tedy o spotrebu

    a nezda se mi, ze by ji koncern mel vyrazne vyssi nez jiny znacky
    horsi to je s jedy NOx, na ktere v podstate kaslou vsechny automobilky.
    samozrejme mimo laborator.
    • 00 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 07.11.2016  20:55

      « Re: jde o CO2, tedy o spotrebu

      Přesně tak Navíc emise CO2 mají auta prakticky pořád stejný. Už 10-20 let.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 08.11.2016  01:40

        « Re: Re: jde o CO2, tedy o spotrebu

        Viz Dieselgate nebo měření v reálnym provozu = rozdíly sou deseti násobky! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 08.11.2016  12:35

          « Re: Re: Re: jde o CO2, tedy o spotrebu

          Emise CO2 jsou svázaný se spotřebou. Takže žádný desetinásobný rozdíly se nekonají. Auto sežere o 10% míň paliva, tak nemůže vyprodukovat např. o 20% víc CO2
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 08.11.2016  15:06

            « Re: Re: Re: Re: jde o CO2, tedy o spotrebu

            Jj teoretický správně = v praxi viz měření který nezpochybňuje ani VW = rozdíly sou stovky procent :no:

            Jak to že po roce kdy to prasklo a je skoro do detailu rozebraný co a jak = že ta generace motorů je prostě na houno = nejde je opravit = když aspoň trochu splňujou co konkurence = padá jim životnost = seš furt tvrdě na straně megapodvodníků?
            • 00 Reagovat !

              foto ryccardo

              ryccardo 09.11.2016  08:38

              « Re: Re: Re: Re: jde o CO2, tedy o spotrebu

              Teď se ale nebavíme o NOx, ale o CO2. Neříkám, že VW motory generace EURO5 stojí za prd, ale už se taky, nevím teď přesně, ale 2 roky nevyrábí. Je jasný, že nejde už existující motory nijak zázračně upravit, ale to se nedá nic dělat. Už jsme tohle diskutovali 1000x. VW dát pokutu za porušování předpisů a tím to hasne. Víc se s tím stejně dělat nedá. Je to to nejlepší řešení jaký jde vymyslet. Předělávat motory je nesmysl a vykupovat miliony aut a šrotovat je silně neekologický, takže jestli si chceme hrát na ekologično, tak tohle cesta není. Jediná šance tudíž pokuta a auta nechat dojezdit.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 09.11.2016  21:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: jde o CO2, tedy o spotrebu

                NOx je kapitola sama pro sebe a opravdovej problém
                Já taky mluvim o CO2 = celá ta generace motorů VW má z nějakýho důvodu i špatný hodnoty CO2 [odkaz]%C4%9B%C5%99e… />
                Že už dneska dělaj míň emisní auta je fakt = že to tu příštích 15-20 let bude jako by tu jezdilo o 100 milionů aut víc taky :no: 8-s
                • 00 Reagovat !

                  foto ryccardo

                  ryccardo 10.11.2016  10:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: jde o CO2, tedy o spotrebu

                  No teda, že si vytáhneš takovej chabej argument k diskuzi to se trochu styď. To že panáček s nějakou starou haluškou neudělá emise, protože má něco špatně neznamená, že takhle (ne)fungují nový auta. A čím dál tím víc ekologicky šetrný auta se dělají posledních tak 20-30 let.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 10.11.2016  13:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jde o CO2, tedy o spotrebu

                    No takovejch panáčků sou miliony žejo = a není to zrovna tajemství :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto ryccardo

                      ryccardo 10.11.2016  14:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jde o CO2, tedy o spotrebu

                      Svýho času mě trápila vysoká spotřeba (tudíž emise CO2) na benzínový Laguně co jsem vlastnil. Taky byla někde chyba a auto jezdilo za 13 litrů místo 8. A bylo závadou ne vlastnost auta. Stejně jako v tom tvým odkazu.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 11.11.2016  12:59

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jde o CO2, tedy o spotrebu

                        13 litrů? Jakej výkon motoru?
                        Nicméně i bez závad sou v tom co leze z výfuku rozdíly = jak v oxidech dusíku tak oxidu uhličitym
                        • 00 Reagovat !

                          foto ryccardo

                          ryccardo 11.11.2016  16:05

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jde o CO2, tedy o spotrebu

                          83 kW.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 13.11.2016  22:20

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jde o CO2, tedy o spotrebu

                            Tak to je fakt šílená spotřeba
                            No sem zvědavej co z tohohle vyleze = že se pohnutim volantu výrazně změněj hodnoty CO2 je zřejmě fakt. I když je to lepší než úchylka s NOx za kterou bych je fakt mlátil baseballkou tak nic moc :no: :-|
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 13.11.2016  22:21

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jde o CO2, tedy o spotrebu

                            Tak to je fakt šílená spotřeba
                            No sem zvědavej co z tohohle vyleze = že se pohnutim volantu výrazně změněj hodnoty CO2 je zřejmě fakt. I když je to lepší než úchylka s NOx za kterou bych je fakt mlátil baseballkou tak nic moc :no: :-|
  • 10 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 06.11.2016  22:44

    Nariadenia a zákony sú tu na...

    ...to, aby sa porušovali alebo aspoň obchádzali. Klasika.
    • 11 Reagovat !

      foto kuny

      kuny 06.11.2016  22:56

      « Re: Nariadenia a zákony sú tu na...

      ... jisteze, kdyz prekroci miru zdraveho rozumu ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 06.11.2016  22:59

    A to si představte,

    že jednu dobu se do USA exportovaly i kloubové Ikarusy. Ty nejenže byly přímo ETALONEM výfukové apokalypsy, ale hlavně vůle ve volantu 90 stupňů na každou stranu se tam pořád ještě brala jako přímý směr.
  • 02 Reagovat !

    foto Dagmarrr

    Dagmarrr 06.11.2016  23:13

    jako v pohádce

    Mně přijde, že možná podvádějí všichni... No a jak potrestat a eliminovat slabší konkurenci, prostě se udat a začnou se pak kontrolovat všichni a všichni dostanou obrovské pokuty, všichni budou muset měnit výrobu a svolávat svá auta... No a kdo to přežije, velké koncerny... Je to jako v té pohádce, že jeden si má něco vybrat za odměnu a ten druhý dostane to samé, ale ve dvojnásobku. A tak ten první si místo peněz nechá jen vypíchnout jedno oko... A proč na STK při emisích neudělají dvě měření, to druhé se zahýbáním volantu a hned by se viděly případné rozdíly...
    • 10 Reagovat !

      foto mufik-martin

      mufik.martin 07.11.2016  08:17

      « Re: jako v pohádce

      O STK ani tak podle mě nejde, spíše o "test" kdy automobilka žádá schválení do provozu. M2 by spíše zajímalo, proč když se měří při schvalování spotřeba auta, proč není nějaký reálný test? Kdyby se ustanovila nějaká metodika, že třeba 10 aut se stejným motorem bude muset v reálném provozu ujet 10tis km a poté se udělá průměr spotřeby těchto 10 aut. Odpovídalo by to realitě a žádné podvádění by nebylo možné, protože by ta auta Jela v reálném provozu. Leda by automobilka poskytla pro testy emisí a spotřeby jiná auta, než která půjdou do reálného prodeje, jako tomu bylo u testů Pneumatik. Byla by sice drobná odchylka při měření, kdy by žáleželo trošku na štěstí s provozem, štěstí na řidiče a pád dalších faktorů, ovšem rozdíly by byly v desetinách litru. Ale hlavně, by odpovídali realitě. Prostě něco jako údaje na nejmenovaném německém serveru se spotřebou. Je tam nějaký průměr, která je reálný. Šikovní řidiči se dostanou níž, nemehla výš. Ale většina dostáhne stejných čísel.
      • 10 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 07.11.2016  09:19

        « Re: Re: jako v pohádce

        Tak by prostě automobilka najala špičkové jezdce závodů na spotřebu, respektive rekordmany jako je Plattner. Nebo by si u něj nechala vyškolit své řidiče. Tihle lidé dokáží jezdit v provozu dost pod normovanou. Nemluvě o tom, že hodně záleží na tom, kudy jezdíš a kdy. Takže to není tak jednoduché. Musí se předepsat určité parametry, podle kterých se pak nájezd validuje. Na tomhle pracují už dost dlouho. Snad příští rok, pokud se něco nezměnilo. A nijak jim to nezabrání upravit strategii v režimech, do kterých to auto při testech nikdy nepošlou, respektive v nich stráví zanedbatelnou dobu. Jen jim to znemožní používat primitivní metody rozpoznání měření (jako kola jedné nápravy na místě, když by auto mělo být v pohybu, atp.).
  • 02 Reagovat !

    foto ryccardo

    ryccardo 07.11.2016  08:22

    Hon na čarodějnice 2. díl :-)

    A po roce přichází naše velice oblíbené téma - Podvádění s emisemi epizoda 2 Audi dostává úder >:D

    Než se tu rozjede vášnivá debata jak to špatný VW respektive AUDI podvádí zákazníky, tak jen podotknu, že se jedná o emise CO2 potažmo tedy spotřebu a s tou podvádějí snad všechny automobilky, i když VW jsou v tomhle ohledu na špici. Jejich auta pyšnící se papírovou spotřebou i pod 4 litry žerou vesele o desítky procent více (emitují více CO2) a nikomu to zatím nepřišlo divné.

    Nicméně s ohledem na větu hned zkraje článku:

    "Aféra s podvodným softwarem na měření emisí u turbodieselů, pravda, odbyt Volkswagen Group dlouhodobě nijak výrazně neovlivnila. "

    si myslím, že zákazníci VW přejdou tuhle pseudokauzu se stejným mávnutím ruky jako přešli dieselgate. >:D
    • 01 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 07.11.2016  08:37

      « Re: Hon na čarodějnice 2. díl :-)

      Se spotrebou, potazmo s CO2 se v podstate o zadny podvod nejedna. Kdyz se totiz zavadela norma na spotrebu, tak jinak nez v laboratornich podminkach se objektivne spotreba nedala merit. Proto ten rozdil mezi udajem vyrobce a praktickou spotrebou v provozu.
  • 02 Reagovat !

    foto Brin

    Brin 07.11.2016  10:40

    Hloupost

    Jelikož se jedná o CO2, je jakákoliv diskuze zbytečná, protože jde o pro lidi neškodný plyn.
    • 10 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 07.11.2016  11:02

      « Hloupost

      A nekecej [odkaz] :-)
      • 00 Reagovat !

        foto ryccardo

        ryccardo 07.11.2016  20:59

        « Re: Hloupost

        Ale samozřejmě. CO2 produkuješ, když dýcháš, když si zapálíš doma krbovky, pečeš na zahradě buřty, takže řešit emise CO2 u auta je nesmysl. BTW dovedeš si představit kolik CO2 vyprodukuje takovej lesní požár několika desítek nebo stovek hektarů lesa? To je panečku ranec a že se takový neštěstí každoročně někde v suchých oblastech stane.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Facebook Messenger vám dá až deset minut na smazání faux pas

Facebook Messenger vám dá až deset minut na smazání faux pas

Facebook už delší dobu pracuje na možnosti smazání odeslané zprávy v Messengeru. To víme, vždyť v říjnu prolétly…

Nová mapa, kam nejezdit: Nebezpečí číhá v Karibiku, Afghánistán propadl. A co Česko?

Nová mapa, kam nejezdit: Nebezpečí číhá v Karibiku,…

Organizace International SOS poskytující lékařské a bezpečnostní služby představila interaktivní mapu, na které…

 

iSport.cz

Skvělý úspěch Šonky! Český akrobatický pilot se stal poprvé mistrem světa

Skvělý úspěch Šonky! Český akrobatický pilot se stal…

Akrobatický pilot Martin Šonka vyhrál poprvé sérii Red Bull Air Race. Celkové vítězství si čtyřicetiletý rodák z…

Ty vole, taková nálož! Youtuber The Top pařil CZC.cz iSport Cup. Postoupil?

Ty vole, taková nálož! Youtuber The Top pařil CZC.cz…

Nikdy předtím se žádného turnaje nezúčastnil. "Poprvé jsem se nechal zlákat!" zdůraznil Vojta Mikulík alias The…

 

Reflex.cz

Světově proslulý jazzový chameleón Emil Viklický vyráží na narozeninové turné

Světově proslulý jazzový chameleón Emil Viklický…

Emil Viklický je hudební pojem, který by jistě vystačil na samostatnou knihu. Moravský rodák z Olomouce, kde…

Svědectví ženy o svobodě a demokracii penisů. Jaká je Výstava skutečně nahých mužů?

Svědectví ženy o svobodě a demokracii penisů. Jaká…

Co s načatým 17. listopadem? Jít demonstrovat, poslechnout si koncert nebo se zúčastnit satirického průvodu? To…