Dieselová Pro a Proti VI: Typické poruchy turbodmychadel
3
/
10
Prohlédnout znovu
Dieselová Pro a Proti VI: Typické poruchy turbodmychadel
VČASNÁ VÝMĚNA VZDUCHOVÉHO FILTRU zabrání podtlaku v sání a odsávání oleje z turbodmychadla do motoru
|
acz
VÝMĚNA OLEJE s použitím předepsané specifi kace snižuje opotřebení a vyhřívání hřídele
|
acz
Stačil nasátý kamínek a následkem je rozlomená turbína
|
acz
CIZÍ TĚLESO maličké lopatky turbíny zdecimuje. V tomto případě to byl odlomený kousek ventilu.
|
acz
ZATUHLÁ REGULACE VTG způsobí ji dlouhodobý chod s nízkou zátěží. Pohon navíc bývá plastový.
|
acz
NEČISTOTY V NASÁVANÉM VZDUCHU obrušují lopatky kompresoru, někdy z původních hran až dokulata
|
acz
nesprávně provedené utěsnění může zablokovat mazání nového turba
|
acz
Abarth
|
acz
NEDOSTATEK OLEJE dokáže nejen vypálit hřídel turbodmychadla, ale i roztrhat její ložiska. Zde motor 1.6 HDI
|
acz
Přehlédnutý ucpaný přívod oleje
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz