Dieselová Pro a Proti VI: Typické poruchy turbodmychadel
9
/
10
Prohlédnout znovu
Dieselová Pro a Proti VI: Typické poruchy turbodmychadel
VČASNÁ VÝMĚNA VZDUCHOVÉHO FILTRU zabrání podtlaku v sání a odsávání oleje z turbodmychadla do motoru
|
acz
VÝMĚNA OLEJE s použitím předepsané specifi kace snižuje opotřebení a vyhřívání hřídele
|
acz
Stačil nasátý kamínek a následkem je rozlomená turbína
|
acz
CIZÍ TĚLESO maličké lopatky turbíny zdecimuje. V tomto případě to byl odlomený kousek ventilu.
|
acz
ZATUHLÁ REGULACE VTG způsobí ji dlouhodobý chod s nízkou zátěží. Pohon navíc bývá plastový.
|
acz
NEČISTOTY V NASÁVANÉM VZDUCHU obrušují lopatky kompresoru, někdy z původních hran až dokulata
|
acz
nesprávně provedené utěsnění může zablokovat mazání nového turba
|
acz
Abarth
|
acz
NEDOSTATEK OLEJE dokáže nejen vypálit hřídel turbodmychadla, ale i roztrhat její ložiska. Zde motor 1.6 HDI
|
acz
Přehlédnutý ucpaný přívod oleje
|
acz
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem