Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dieselové Maserati Ghibli oficiálně: 202 kW a 600 N.m

Časy se mění. Pod kapotu sériového Maserati se nastěhoval vznětový motor. Ghibli se ve světové premiéře představuje v Šanghaji.
Zpět na článek
21. 4. 2013 19:09
22. 4. 2013 06:11
22. 4. 2013 08:25
22. 4. 2013 12:12
21. 4. 2013 20:57
21. 4. 2013 21:03
21. 4. 2013 22:31
22. 4. 2013 13:24
22. 4. 2013 13:45
22. 4. 2013 14:15
22. 4. 2013 13:25
22. 4. 2013 13:26
22. 4. 2013 14:31
22. 4. 2013 19:12
21. 4. 2013 19:31
21. 4. 2013 21:16
21. 4. 2013 21:49
22. 4. 2013 10:21
22. 4. 2013 21:55
22. 4. 2013 22:19
22. 4. 2013 10:35
22. 4. 2013 11:47
22. 4. 2013 13:49
22. 4. 2013 14:23
22. 4. 2013 14:56
22. 4. 2013 15:03
22. 4. 2013 16:03
23. 4. 2013 09:08
22. 4. 2013 20:01
22. 4. 2013 21:39
Avatar - Hammunasakra
21. 4. 2013 18:27
Na DEBUTanta..
..to "jde" - Jaguar XF 3.0D 202 kW/600 Nm tu mezi námi již nějakou dobu je a je to VÝBORNÉ auto s VÝBORNÝM motorem, tak uvidíme co Maserati..
PS: Jinak do Ghibli stejně raději BENZÍN (od Ferrari :yes: :-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2013 18:55
Re: Na DEBUTanta..
by ma zaujmalo kto si toto nadherne sportove auticko kupi so smradlavym dieslom.. to bude asi nejaky exot ;-) ... lebo kto ma peniaze na taketo auto a chce skutocne maserati telom aj dusou tak urcite pojde do benzinu nie je o com :yes:
21. 4. 2013 19:03
Re: Na DEBUTanta..
Taky nevím kdo kupuje v téhle cenové kategorii ropáky, ale realita, je realita...Spíš by měli posílit prodejní síť pokud chtějí zvýšit prodeje....
Avatar - WinDiesel
21. 4. 2013 19:20
Re: Na DEBUTanta..
Jedno vím jistě, toppore, ty to nebudeš, a těm, co na to mají a uvažují o koupi, laskavě nech možnost volby.
21. 4. 2013 19:25
Re: Na DEBUTanta..
Podívej se na proklamovanou cenu tohoto modelu, podívej se, kolik konkurentů z D3 se prodává v naftě a pak, pak to zkus znova. :-!
Avatar - CHerokee
21. 4. 2013 19:32
Re: Na DEBUTanta..
Přesně. Nejhezčí auto na denní ježdění...

Zbývá jen jeden, zato zásadní problém. Kvalita našich vozovek...
Avatar - WinDiesel
21. 4. 2013 20:59
Re: Na DEBUTanta..
Auto jako Maserati musí slalom mezi dírami zvládat snadno - brnkačka.
U6 někdo vymyslel automatický detektor děr, specielně pro ČR? To by byl příspěvěček, zvláště ve tmě, kdy naše oči jaksi nestíhají ...........
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 08:19
Re: Na DEBUTanta..
Sám mám úzkoprofilovky 18" a v Ostravě to je adrenalin a to stačí jet 50. Brácha za poslední měsíc na 17" 2 defekty a jeden proražený disk. Takže jo cesty a malá síť prodejců a servisů.... jinak za mě tohle dieselové Maserati :yes:

Dekoder by se v noci a zvláště za deště hodil... červeně by na plexi zobrazil ty kritické, žlutou střední a zelenou ty v pohodě... ať to je jak na semaforu >:D
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2013 21:13
Re: Na DEBUTanta..
porovnavat D3 s maserati je ako skleneny padelek s drahokamom ;-)
21. 4. 2013 21:46
Re: Na DEBUTanta..
Předvedl jsi pohled děcka. :-!
Avatar - guze
21. 4. 2013 22:06
Re: Na DEBUTanta..
Co jinýho bys od něj čekal?
Avatar - WinDiesel
22. 4. 2013 10:12
Re: Na DEBUTanta..
Děláš ze sebe hlupíka, Toppere.
21. 4. 2013 18:52
Italská kráska
Jojo raději benzín...ale ropák je bohužel nutnost...
Jinak auto vypadá nádherně, jsem rád za každou alternativu k D3 :-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - WinDiesel
21. 4. 2013 19:21
Re: Italská kráska
To mne vždy pobaví .......... :-) jako že benzín není ropák? Benzín se nedělá z ropy?
Avatar - CHerokee
21. 4. 2013 19:33
Re: Italská kráska
:yes: >:D ... to používají většinou ti co mají 1,2 HTP
21. 4. 2013 19:55
Re: Italská kráska
Dobře ne ropák(já to tak mám podle toho krásnýho disel dýmu, který je stejný jako když u nás v chemičce spalují voňavou "ropu" :-)
21. 4. 2013 20:12
Re: Italská kráska
Jistou dobu již mají všechny diesly DPF. Žádný oblaka kouře se nekonají. :-!
21. 4. 2013 20:24
Re: Italská kráska
Ano, ale já potkávám pořád hodně silničních lokomotiv ;-\
Ale jinak je to volba zákazníka a vlády kolik z čeho vyždímat...c
Avatar - WinDiesel
21. 4. 2013 20:56
Re: Italská kráska
I tady se pleteš. Ty co nevidíš (ty co nekouříš) - nevnímáš a je jich zatraceně hodně. Však se nad tím zkus zamyslet nebo si vyhraď 1 den k pozorování - a budeš v šoku jak moc dieselů, které on the road uvidíš, nekouří ..............
Avatar - WinDiesel
21. 4. 2013 20:55
Re: Italská kráska
Sakra, souhlas. :yes:
Avatar - Ham.
21. 4. 2013 20:32
Re: Italská kráska
Říká se tomu požadavky trhu, bez dieselu a 4x4 by nemuseli to auto ani do ČR dovážet. Takhle mají celkem pokryté všechny zásadní požadavky klientů. Je docela překvapení a úspěch, že dokáží vše nabídnout hned od začátku, to je na velkou pochvalu. Teď jde o to aby zajistili v ČR solidní služby na které jsou zákazníci této třídy zvyklí.
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 08:23
Re: Italská kráska
Souhlasím.
Avatar - WinDiesel
21. 4. 2013 20:50
Re: Italská kráska
Hochu, aktualizuji si svůj sofware, chtělo by to update. Tvůj sofware je asi tak 8-10 let starý .............. >:D
21. 4. 2013 19:09
Co dodat?
Snad jen - NAFTA PATŘÍ DO KAMEN - BRAVO BENZÍN!!! :yes:
Rozbalit vlákno
29
Avatar - WinDiesel
21. 4. 2013 19:23
Re: Co dodat?
Něco inteligentnějšího by nebylo? Něco co obsahuje nějakou informaci, ne blábol?
Avatar - WinDiesel
21. 4. 2013 20:51
Re: Co dodat?
Konstatování s nulovou informační hodnoutou. Děkujeme, odejděte.
Avatar - WinDiesel
21. 4. 2013 20:58
Re: Co dodat?
Ale ten první blábol - to se ti chělo, což? Uvědomil sis, že ses jen zařadil ke stádu ........ , kteří bez znalosti problematiky vykříkují hovadiny? Chceš být považován za inteligenta nebo za pitomce?
21. 4. 2013 21:16
Re: Co dodat?
Nafta je neekologická, drahá, a nespolehlivá ;-)
22. 4. 2013 06:11
Re: Co dodat?
b) je správně :-)
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 08:25
Re: Co dodat?
:yes: taky mi více voní benzín, ale na denní ježdění je diesel lepší. Na víkendy a pro radost pak třeba nějaký ten roadster v benzínu nebo motorku ;-)
Avatar - WinDiesel
22. 4. 2013 10:15
Re: Co dodat?
100%, to první mám dobře ošéfováno, to druhé, na tom stále pracuji ..... >:D
Avatar - Aladeen
21. 4. 2013 20:57
Re: Co dodat?
:yes: nafta patrí do poľnohospodárskych strojov a do lokomotív ! Bohužiaľ cena benzínu nás núti si kupovať tie Zetory ;-\
Avatar - WinDiesel
21. 4. 2013 21:01
Re: Co dodat?
A co konkrétně máš za Zetor, džine? Nebo jen tak o traktorech plácáš?
Avatar - Aladeen
21. 4. 2013 21:03
Re: Co dodat?
Mal som niekedy Zetor 25-A :yes: , Poviem ti že zvukom mi dosť pripomínal terajšie TDI
21. 4. 2013 21:50
Re: Co dodat?
Ale houby. 8-s :no:
Avatar - Aladeen
21. 4. 2013 22:31
Re: Co dodat?
čo krivíš ústami ? je to tak ! na služobnej jette má 1,6 tdi zvuk ako nejaký riečny parníček a keď idem v noci cez nejakú ulicu tak zobúdzam ľudí :no: zvuk je proste des ...
22. 4. 2013 09:06
Re: Co dodat?
Aspoň tu nelži. Jetta má normální CR diesel, nijak hlučný rozhodně není. A už vůbec se to nedá srovnat se starým Zetorem. Jde vidět, že máš něco s ušima. :-! :no:
Avatar - Aladeen
22. 4. 2013 13:24
Re: Co dodat?
S ušami máš niečo ty ! Choď si ich vyčistiť ! >:-[]
22. 4. 2013 13:36
Re: Co dodat?
Takže máš cosi s hlavou. No, nepřekvalips. :-!
Avatar - Aladeen
22. 4. 2013 13:45
Re: Co dodat?
[odkaz] Jetta Diesel 1,6 >:D :yes:
22. 4. 2013 14:00
Re: Co dodat?
Vidím, že máš zásadní problém určit hranici mezi vtipným a trapný komentářem.

Ty trapné, z drtivé většiny, píší duchem prostší jedinci. :-!
Avatar - Aladeen
22. 4. 2013 14:15
Re: Co dodat?
A dá sa s tebou vôbec diskutovať na úrovni ?...
Si ako GTI (to nie je kompliment) nevieš prijať názor iných , musíš večne nejak poučovať . Keď nesúhlasíš tak to napíš SUBJEKTIVNE !
S Jettou mám už nejakých 50 000 najazdených a motor je to dobrý , pružný , ale keď ide človek pod 50km/h , tak to tam proste rapčí , darmo že je to dobre odhlučnené , stále to dosť počuť (aspoň u Jetty) a keď si človek stiahne okienko cez leto tak to už vôbec nie je príjemné ;-\ A to nie je vybehané auto , má len nejakých 75 tisíc km ;-)
22. 4. 2013 19:22
Re: Co dodat?
Co je to za úroveň, srovnávat moderní CR diesel se starým Zetorem???
8-s

Tohle nemůže zdravý, znalý a svéprávný jedinec myslet vůbec vážně. To se na mne nezlob. :-!
Avatar - WinDiesel
22. 4. 2013 10:17
Re: Co dodat?
Proč lžeš, hochu, taxikář mne svezl Superbem z letiště, a ač opravdu VW nemusím, musel jsem konstatovat - je to tichoučké, o motoru nevíš.
Mimochodem, ty rozumbrado, slyšel jsi někdy moderní traktory s common railem?
Motory si jemně vrní a slyšíš spíše ostatní mchanizmy, můžeš klidně na nějaký traktorový zvuk zapomenout.
Ale já jsem zapomněl, vždyť ti sem chodíš jen plácat.
Avatar - Aladeen
22. 4. 2013 13:25
Re: Co dodat?
V interiéri je to ok , ale keď si človek stiahne okienko , tak je to des ;-\ Inak motor je ok , ale ten hluk PS. Superb je iná Liga ako Jetta ;-)
22. 4. 2013 13:26
Re: Co dodat?
Na volnoběh diesel pořád chrochtá. A nikdy to nebude jinak.
22. 4. 2013 14:31
Re: Co dodat?
JJ, jen u šestiválců je občas nýtování přímovstřikovýho benzínu na volnoběh tak tvrdý, že by si člověk myslel, že tam má naftu :-)
22. 4. 2013 19:12
Re: Co dodat?
Ještě jsem neviděl nikoho, koho by to tímto způsobem zmátlo. Ten zvuk je sice jiný než u klasického benzínu, ale do nafty to má hodně daleko.
22. 4. 2013 19:23
Re: Co dodat?
Hodně právě že ne. ;-)
21. 4. 2013 19:31
Spaghetti Bolognese
Špagety nešpagety, tohle auto je fantastický kočár a zařídí snad Maserati, potažmo Alfě (Guilia) lepší budocnost :yes:
Něco takového jsem snad ani nečekal. Smekám všechny klobouky!
Rozbalit vlákno
39
Avatar - CHerokee
21. 4. 2013 19:34
Re: Spaghetti Bolognese
Zařídí tehdy, pokud splní vysoké nároky evropského zákazníka na kvalitu a servisní služby. A tam v této kategorii D3 stanovila hranici vysoko.
21. 4. 2013 20:02
Re: Spaghetti Bolognese
Servisovat maserati? Leda v Praze nebo ve Vídni a kdo na to má čas? Na tom budou muset nutně zapracovat. :-!
21. 4. 2013 20:59
Re: Spaghetti Bolognese
S Maybachy servisují Kangoo, s R8 Fabie, tak by to mohl zvládnout i Fiat
s Lancií, Alfou, Jeepem a Maserati.

Bohužel realita asi bude spíš okolo té Prahy a Vídně ;-\
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 08:27
Re: Spaghetti Bolognese
No právě a to je dost limitující...už vidím jak si ve Fiatu kvůli dvěma zákazníkům pořídí testovací stolici...
22. 4. 2013 09:11
Re: Spaghetti Bolognese
Jseš úplně mimo...
Už dnes ti jsou při troše snahy schopní opravit v kterémkoliv servise Fiat jakékoliv Maserati... Už dnes mají kluci přístup do objednávkového softu na díly pro Maserati (Alespoň tam, kde už majitelé servisu maserati mají a nejsou to výjimky). Hledáš problémy kde nejsou... Problém dnes je jen v ceně. Maserati je drahé.

Mimoto, třeba Motortec (nevěřil bych, že to napíšu) v Brně, reagoval celkem promptně na prodejní servisní požadavky Jeepu... a to je celkem taky dost specifická produkce a značka, se kterou Fiat zkušenosti neměl... A jde to a jde to docela dobře.
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 09:16
Re: Spaghetti Bolognese
Objednávací software je jedna věc a vyškolení techniků a testovací stolice druhá...
22. 4. 2013 09:28
Re: Spaghetti Bolognese
O jaké testovací stolici prosím pěkně mluvíš...?
Je to auto, není to raketoplán..., tedy většina věcí už je dnes s tímto autem kompatibilní..a co není, tak je jen věcí školení a software... Prober se... ;-)
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 12:15
Re: Spaghetti Bolognese
Za prvé mi vadí tykání za druhé testovací stolice je třeba. A kompatibilita Fiatu s Maserati...to pochybuju. První věc, co se dělá v dnešních servisech, tak auto jde na diagnostiku. A na každý typ musí být vyškolený člověk, který s tím umí...
22. 4. 2013 14:30
Re: Spaghetti Bolognese
Jistě a v čem je ten problém?

Fiat má to stejné, jako koncern má VAG... Osobně znám majitele servisu Fiat, co má Maserati a servisuje si ho sám u sebe. Všechno co zmiňuješ má. Tak kde je teda ta pointa? Ano. Sám tomu rozumí a nezaměstnává lamy..., tak jako je tomu jinde..., nicméně znovu ti říkám, že po zaškolení (některé osoby jsou neproškolitelné) a po zpřístupnění těch správných podkladů to může servisovat každej, kdo na to má hlavu a trochu peněz... Hledáš problémy kde nejsou... Proškolení mimochodem probíhá na každý nový model... každého výrobce... Ghibli je normální produkční auto, jen trochu dražší a exkluzivnější... Servis Praha, Brno, Ostrava, Olomouc, Plzeň Hradec... Nevidím v tom problém... Nicméně, třeba Stradale asi nezvládnou... to je závodní speciál...,a le o tom řeč není... Řeč je o rel. běžné managerské limuzině....
22. 4. 2013 14:41
Re: Spaghetti Bolognese
Nejde o diagnostiku, ale o přístup a ten v ČR prostě u prémie chybí. Všeobecně...a u lowcostovýho Fiatu bych ho ani učit lidi nechtěl.
22. 4. 2013 09:17
Re: Spaghetti Bolognese
To je zase moudrost.

Už vidím, jak mi moták, co je zvyklej šťourat se ve Fiatech, leze do Maserati za 3 mega.

Vlčku, když má někdo opravit auto v autorizáku, musí být na to především proškolený. A to něco stojí. O nějakých objednávkách dílů to opravdu nikdy nebylo a nebude. :-!
22. 4. 2013 09:27
Re: Spaghetti Bolognese
No jo ksichte. Jenže tomu v dnešním světě prostě nezabráníš... Maserati není auto (alespoň ne Ghibli), kvůli kterýmu by ti vezli do Prahy Giuseppeho v bílých rukavicích, tedy servis bude na stejné úrovni jako je tomu všude jinde...

Takže.. V Bentley se ti bude rýpat úplně stejnej patlal (vlastně už rýpe), jako se rýpal ve Fabii, takže.. v Maserati se může rýpat stejnej patlal, jako se rýpal v Unu... Je to irelevantní a je to jen věc abys zase mohl akorát házet ty svoje rypáky...ksichte.
22. 4. 2013 09:28
Re: Spaghetti Bolognese
Opět si se projevil, opět si dokázal, že o problému nic nevíš, neznáš, neumíš.

Já opravdu nemůžu za to, že jsi takovej trouba pro zasmání a politování, to je čistě tvoje zásluha. :-!
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 09:29
Re: Spaghetti Bolognese
Vaše urážení a nevědomost jsou smutné. ;-\
Avatar - WinDiesel
22. 4. 2013 10:20
Re: Spaghetti Bolognese
Nevědomost Volfíka je ovšem do nebe bijící. Jo, určitě si hrdý majitel maserati zajede pro servis do nejbližšího Fiatu.
To by z Maserati udělalo Fiat .............. a konec. Basta.
Avatar - Andromeda
22. 4. 2013 11:47
Re: Spaghetti Bolognese
A jak mnohý hrdý majitel Audi zkousává, že jeho zázrak je opravován těmi samými, na tom samém místě , jako Fabie, Caddy , občas i jiné značky - mluvím o značkovém servisu ??? Pokud prodejce prodává vícero značek, není to až tak nereálné ...
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 12:16
Re: Spaghetti Bolognese
V autorizovaném servisu musíbýt vybavení pro Audi a vyškolení technici.
22. 4. 2013 13:20
Re: Spaghetti Bolognese
No vidíš to a zase si tady ze sebe udělal úplného vola. Sám a bez problémů a při tom by nám tady na to bohatě stačil pepíno. Takže to co jde u koncernu VW (který prodává pod jednou střechou od LUpa až po bentleye, vč. Porsche) u Fiatu nejde?
Takže zatímco, ty přijdeš do Porsche, kde si vedle stojící Fabie vybereš Bentley, tak to stejné u Fiatu nejde...J8 si to umím představit, jít si pro Maserati do Motortecu, když už v nedávné minulosti tam stála 8C Competecione a nějak nemístně nepůsobila. To samé se servisem.. Tam ti okna myje ten stejnej lojza, co je myl před tím na Fabii... Představa, že dneska mají servisy na to, mít speciální (extra super místa) pro jiné extra značky je úsměvná... a ano, jak píše ten blb pepa, mluví to jen o neznalosti... Prostě v našich končinách to je a bude problém vždycky. Je jen potřeba se s tím smířit... takže ano... Budou proškolení technici, kteří dnes dělají třeba AR, tak si přiberou Maserati. Budou mít jiné normohodiny, jiný čas a řekněme jinou diagnostiku, ale ruce... ruce a mozek budou mít furt stejný... Funguje to jinde, bude to fungovat i tady... A speciální modely, jako je stradale a spol, stejně bude umět servisovat opravdu jen ten servis ve Vídni, či Praze... To je realita, která funguje u všech ostatních značek a aut..., jen některá děcka potřebují kverulovat a psát neustále hovadiny...
P.S. Ono dnes bohatě stačí, když někdo do Porsche dojede s Cayennem... to je taky legrace, jak kolem toho pobíhají ti kluci, co na tom max. umí něco vyměnit a to ještě když se zadaří... (protože jsou tady vyučení na Feliciích)... U toho Fiatu to nemůže reálně fungovat hůř....
22. 4. 2013 13:41
Re: Spaghetti Bolognese
Kde se prodává Bentley společně s škodovkou či VW pod jednou střechou? :-!

Ty zde jen a opět teoretizuješ, ale o reálném problému nevíš zhola nic. Což si svými pindy opět dokázal. :yes: :-!
22. 4. 2013 14:24
Re: Spaghetti Bolognese
Pepku, vím, že je to zbytečný, ale třeba tady... (stejná firma, co prodává škodovky a Seaty):
[odkaz]

Mimoto, Bentley je trochu extrém, ale třeba Porsche stojí na servise běžně i v Brně... Mimoto, nedivím se, že si to se svým intelektem nepobral, sem se ti už snažil dřív jasně říct (tvé zvolání alá školení mne pobavilo), že většina (netvrdím, že všechny) servisů Fiat by už dnes zvládlo Ghibli odservisovat, protože mají přístup k jejich katalogu dílů, přístup k servisním úkonům atd.., protože hodně těchto servisů už dnes prostě třeba čtyřidveře servisovalo...

A třeba v Brně není problém vyčlenit prostor je pro Maserati (už dnes tam bylo 8C Competezione), mají tam Jeepy (což taky nejsou v některých specifikacích levná auta) atd.. a problém to není... Prostě jen kverulujete a hledáte problémy kde nejsou...
22. 4. 2013 14:42
Re: Spaghetti Bolognese
Ano, máš typicky italskej přístup...postavit italskýho šlechtice vedle Pandy. Ani noha ze zájemců o Mase tam nepáchne.
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 14:50
Re: Spaghetti Bolognese
:yes: no a samo služby pro zákazníka Fiatu nebudou stačit pro zákazníka Maserati.
22. 4. 2013 14:53
Re: Spaghetti Bolognese
Mě bez hlasitýho ozvání se zatím nestačily ani služby M-B, Audi, BMW nebo Jagu. Všechno jedna pakáž. Zbytečný o tom psát story. Stejně jako u japonců neplatí to co jinde. Prostě je to v lidech a chopvání jako takový je děs, stejně obecně tak přístup. I u sasíků člověk získá násobně lepší chování než kdekoliv u nás. A to nemluvím o tom, že mi nedávno dva lidi potvrdili, jak jsou spokojeni u prémiovek v Polsku...v Polsku!!!
22. 4. 2013 19:29
Re: Spaghetti Bolognese
Znova se tě, natvrdlíku, ptám, kde se prodávají pod jednou střechou.

To cos nalinkoval, bys mohl vědět, že Bentley má vlastní budovu, tedy vlastní střechu. :-!

Porsche v Brně velmi dobře znám, ten salon je mezi dvěma, ale opět má své lidi a nikdo neběhá z jednoho servisu od škodovek (ten je zcela mimo budovu), ale ani od Audi či VW, se kterými salon sousedí. :-!
22. 4. 2013 13:23
Re: Spaghetti Bolognese
A ještě jedna poznámka...
Prosím pěkně, to vybavení pro Audi se od toho vybavení třeba pro škodovku liší v čem konkrétně? Jako to tam mají jiné zvedáky? Nebo jiné zařízení pro geometrii, nebo jiné rázové utahováky? nějak ti nerozumím... Třeba ta diagnostika je je jen o softu a tu už si dneska umí koupit za pár korun kde jakej Lojza, když to trochu přeženu..., zvlášť když je to koncernová technika..
Je vidět, že ta masáž o tom, že má někdo něco víc funguje spolehlivě... Ano existjí určité spec. přípravky, např. na rozvody, ale to nebývá zásadní problém....
22. 4. 2013 13:40
Re: Spaghetti Bolognese
Aha, ale na školení, tedy vedomostní vybavenost těch techniků, to jsi tak trochu opomenul, co?
No nic novýho, když vo tom víš guvno, lepší držet rypák. :-!
22. 4. 2013 15:25
Re: Spaghetti Bolognese
No nechci se vkládat do vaší impo...zantní diskuze, ale zrovna o vědomostní vybavenosti techniků z autorizovaných servisů mi radši nikdo nemluvte. Často by se mohli od Lojzy z garáže co učit ;-)
22. 4. 2013 19:34
Re: Spaghetti Bolognese
Ale o tom to není. Já tu jen tvrdím, že technici v autorizáku jsou vždy proškolení, že to jsou mnohdy kopyta, je věc jiná. Kdo se něco naučí a je schopný, jde makat na svý triko, vydělá si víc.
22. 4. 2013 12:44
Re: Spaghetti Bolognese
Chce to nejdříve znát poměry a potom se pokusit diskutovat. Jinak člověk rychle zapadne do bedničky plácal a teoretik. ;-)
22. 4. 2013 13:23
Re: Spaghetti Bolognese
Maserati stejně jako Ferrari Fiat je, stejně tak jako je Bentley folksvágen....
Avatar - WinDiesel
21. 4. 2013 20:54
Re: Spaghetti Bolognese
Tak první 2 roky mohou žít z nadšenců, kteří si chtějí pr... vozit v Maserati. Potom budou muste vymyslet ale něco opravdu kvalitního ............................ třeba Antonín Charouz ??????? Nebo to může mít Emil Frey v jednom baráku se Ssangyongem, minule když jsme tam byl, se v rohu krčil Fisker ............. :-)
22. 4. 2013 14:57
Re: Spaghetti Bolognese
Tak to by byla hodně velká netrefa, u Emila jsem neservisoval, ale s korektním a uslušným jednáním u o řádek výš nic moc příteli.
21. 4. 2013 21:08
Re: Spaghetti Bolognese
To mě napadlo hned jak chtějí zvýšit prodeje u Alfy i Maserati..Můžou mít auta..ale taky kdo a kde je prodá...D3 v každým větším městě a prodejní místa Alfy a Maserati spočítat na jedný ruce...
22. 4. 2013 14:32
Re: Spaghetti Bolognese
Prosím tě, kde je v ČR servis D3 na vysoký úrovni? Mám vyzkoušenou Ostravu, Prahu, Brno...a tragédie.
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 14:51
Re: Spaghetti Bolognese
Mercedes Moravia Sever v Ostravě na hodně dobré úrovni. Služby zákazníkům, akce, rychlý servis. Teda až na huštění gum, to jim fakt nejde.

Vyzkoušel jsme už řadu aut a prodejců + servisů, ale MB luxusní služby.
22. 4. 2013 14:55
Re: Spaghetti Bolognese
Tam jsem skončil zatím u zájmu o nákup, kdy mi jako alternativu ke společníkem poptávanýmu BMW 530d hrdinně prodejce tvrdil, že na tenhle typ bohatě stačí E220CDI co má na skladě. jednak prej není pětka obecně stejná třída jako E a i C ho hravě ve všem porazí. Pak už samozřejmě nebyl důvod dál jednat :-)
22. 4. 2013 19:36
Re: Spaghetti Bolognese
>:D :yes:
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 22:20
Re: Spaghetti Bolognese
Ano to byl asi Otakar.... to on tvrdí pořád. A je mi to na něm sympatické, já taky tvrdím, že rejže nemají na Harleye a to ty motorky ani neprodávám...
Avatar - beibej
21. 4. 2013 21:10
tohle nakopne image značky
přímo do koulí. aby za pár let nebylo maserati jen lepší diselovej fiat. pak má zbejt místo pro lancii. :no: :no:
proč není diselové i ferrari ff?
Rozbalit vlákno
1
21. 4. 2013 21:56
Re: tohle nakopne image značky
Ona v tom má prsty i Eu a její emisní normy...
Avatar - Pepa_007
21. 4. 2013 21:16
Hustý
Koukám, že už i boháči musí šetřit a jezdit na naftu..... . :-(

Nikdy to nepochopím. Dám dvě mega za auto a koupím si jej s dieslem abych ušetřil na palivu pár drobných....... . >:D
Rozbalit vlákno
5
21. 4. 2013 21:49
Re: Hustý
No, jde vidět, že se tě to netýká. ;-)
Avatar - WinDiesel
22. 4. 2013 10:21
Re: Hustý
To bys pochopil, kdybys ty peníze měl, takhle jen fantazíruješ.
Avatar - Pepa_007
22. 4. 2013 21:55
Re: Hustý
Tušíte proč tomu tak je? Proč se vyrábějí velká luxusní auta za několik miliónů a lidé je vyžadují s dieslovým motorem? Aby ušetřili? Zátah motoru? Zvuk motoru? Prosím sem s tou informací. Pokud ji tedy máte. Poučte mne.
U majitele stavební firmy a nebo farmáře pochopím - doma má "levnou" naftu zadarmo, ale jiní vlastníci luxusních aut s dieslovým motorem?

Já jsem zatím o koupi nového auta za 2mega Kč neuvažoval. Takže jsem nad tím hlouběji nepřemýšlel.

No flame.
Avatar - Pepa_007
22. 4. 2013 22:19
Re: Hustý
Už jsem na to možná kápl. Je to dojezd??
Abych najel na Německou dálnici, nastavil na tempomatu 250km/h a nemusel každou hodinu tankovat???
V článku je rozdíl ve spotřebě uvedené mezi naftou a benzínem cca 3l/100km.
Avatar - Hammunasakra
22. 4. 2013 23:23
Re: Hustý
Není. Jednak (dnes) na německé dálnici nastavit 250 km/h můžete, jen VELMI VÝJÍMEČNĚ tak ale celou hodinu pojedete a i když to (téměř) "vyjde", tak každou hodinu věru tankovat NEtřeba (SL 6.3 AMG, V8 6208 cm3). V reálu zastavíte třeba na 700 km trase jednou = no problem (doporučení na pauza každé 2 hodiny určitě ZNÁTE ;-)
21. 4. 2013 22:20
euro byrokratický nesmysl
nevěřím tomu, že naftový motor v Maserati nějako zásadně zvýší prodeje, v zásadě si ho může koupit jenom nějaký východoevropan co nemá na plnohodnotné maserati a chce vypadat jako že na to má. Úspora pár korun za ušetřené palivo u auta kde hodina v servise se uvádí v tisících je holý nesmysl. Pravý důvod vzniku těchto paskvilů je někde jinde než vyhovět požadavkům trhu - EU nařizuje automobilkám nějaké průměrné emise vyráběných modelů, proto vznikají naftové Jaguáry, hybridní ferrari a porsche, prostě výrobci sportovních aut to mají těžké, ale když takové Porsche, které normálně žere 18l/100 udělá hybrid a vykáže spotřebu 3l/100, tak si strašně statisticky polepší - a debilní euro politik už nevidí, že je to spotřeba jen na čistě el. pohon prvních 100km, zkrátka vlk se nažere a koza zustane celá - ať žije ekologie a ekobyznys.
Rozbalit vlákno
29
21. 4. 2013 22:48
Re: euro byrokratický nesmysl
Já si myslím, že tohle auto bude pro Maserati tím průlomovým modelem - konečně totiž nabídli všechno, co skutečný kupec potřebuje.
A je krásný mít pod kapotou uječenej osmiválec z Ferrari, ale zkus žít se skoro dvacetilitrovou spotřebou...to není už jen o financích, to je i o pohodlí a dost omezeném akčním rádiusu.
21. 4. 2013 23:22
Re: euro byrokratický nesmysl
to může napsat jen typickej východoevropan :D, promiň, ale bez urážky - to co si napsal je fakt hovadina. Těch 6lirů je nereálný - na dálnici to ve skutečnosti bude tak 8-9, ve městě 12l, na servisu se nic neušetří a řešit spotřebu techto aut je fakt to poslední co by měl majitel řešit. Já jsem zvyklej jezdit s benzínovou V6 a podle parametrů tohoto Maserati bych mu s velkou pravděpodobností naložil, což by mě jako majitele nového Maserati pěkně nas**lo, ale myslím, že by mě spousta majitelů benzínových V6 potvrdila mé zkušenosti, že spotřeba sice nikdy neklesne po 8-9/100, ale pokud zrovna nezávodím a pojedu v klidu s využitím velkého krouťáku, tak se jedná o strašně pohodovou jízdu bez častého řazení, v tichu a i tak budu rychlejší než 95% aut na silnici a spotřeba bude menší, než by při takové rychlosti měl 4válcový benzin o polovičním objemu. Když se chci vyřádit, musím holt počítat s 20litrovou spotřebou, ale jestli budu cestovat na dálku, tak když budu mít na Maserati, na pneumatiky, oleje, pojištění, servisní prohlídky atd., tak mě nějaký 2-3l/benizínu na 100 navíc fakt nerozházej, nehledě na to, že si myslím, že 10let staré maserati s naftovým motorem s 200Kw bude na rozdíl od benzínového zcela bezcenné.
22. 4. 2013 01:13
Re: euro byrokratický nesmysl
Jak starým dieselem jsi to jezdil? Ne, že bych diesely miloval, ale tvá představa o spotřebě je úsměvná. Záleží samozřejmě na stylu a provozu, nicméně město spíš za 8 než 12, pokud jezdíš po dálnici ustálenou rychlostí, pak 7. Pokud na to nedočkavě šlapeš (ale pořád nejezdíš nějak výrazně přes povolené rychlosti), tak 9. A to je vyšší střední s pohonem všech kol, automatickou převodovkou a hmotností něco pod dvě tuny.
22. 4. 2013 20:27
Re: euro byrokratický nesmysl
Starší žral míň :-) jo zlaté původní 1.9 TDi, nicméně si nemyslím, že má představa o spotřebě je mimo mísu, nevím s čím jezdíš ty, ale tvé údaje odpovídají 4válcové naftě v Octavii, ale 3litrová V6 ve spojení s dvoutunovým autem a širokými pneumatikami a špuntem ve výfuku zvaným filtr pevných částic prostě za takové hodnoty jezdit nebude a je to vyzkoušený. Co se týče ustálené rychlosti na dálnici - tak jde i o to jaká rychlost to bude, nicméně moje už 5tiletá zkušenost s motorem 3,2 V6 v benzínu je taková, že při ustálené rychlosti 140km/hod na dálnici lze dosáhnout spotřeby 9l/100 (alespoň na německý benzín) a to moje auto má sice šestku, na kterou se dá jet plynule od 1500 otáček, ale to odpovídá nějakým 40km/hod, protože převodovka je čistě sportovní, nicméně nevidím důvod k tomu, aby u luxusní limuzíny s dálniční šestkou nebo sedmičkou či automatem měla být spotřeba benzínu v tomto režimu oproti naftě nějaká drastická s nutností tankovat každých 300km >:D a navíc benzínový šestiválec v takovém autě určitě nebude při takové jízdě uječený jak tu někdo psal, ale bude si jen krásně ševelit.
22. 4. 2013 21:35
Re: euro byrokratický nesmysl
Kolik starších šestiválcových třílitrů mělo 150+ kW? :-) Teď nafťáka nemám, ale jsou to čísla z třílitrových dieselů v F10 a C7. Mezigeneračně šla spotřeba slušně dolu. Průměr se dá držet kolem sedmi (když se někomu bude chtít, udrží se i pod). Ustálenou jsem myslel 130. Ustálená 200 by byla tak za 12-13.
22. 4. 2013 22:28
Re: euro byrokratický nesmysl
Audi A6 3.0 TDI Quattro město 13 - dálka 9-10. Výkon 180kw - kámoš je z toho neštastnej, dal za to nekřeťanský peníze, prodat se mu to nedaří a za dva roky tratí statisíce na ceně a neřekne tomu jinak než ZIL. Byl zvyklej na Octávku 2.0 TDi která jezdila za 7. Stejnej motor co má ta Audi dávaj do Panamery a taky má prej jezdit za 6l/100 - prostě totální nesmysl. Na to aby člověj jezdil na spotřebu nepotřebuje 180Kw. Jo a já když jsem se snažil, tak jsem s 3.2 dokázal jet na běžné silnici - nikoliv dálnici za 8.1 l benzínu s průměrem 72,-km/hod, ale nepřekročil jsem 110km/hod a 2500ot, - defakto jsem jel podle předpisů a byl slabý provoz.
23. 4. 2013 08:19
Re: euro byrokratický nesmysl
>:D Vidíš, s Panamerou Diesel jsem po Francii jezdil opět kolem 7 litrů. Znám jednoho majitele, hodně cestuje po Francii a UK a drží se mezi 6-6,5. Byl hodně příjemně překvapený, protože takovou spotřebu nečekal. Zamiloval jsem si GTS a Diesel byla nečekané překvapení. Jezdil jsem s ní normálně (relativně plynule na rychlostních limitech), ne jako se svým soukromým, které se nepodívá pod 20, jak je rok dlouhý. Jak jsem tu kombinaci moc nemusel a 184 kW mi připadalo žalostně málo, tak tohle auto bylo velmi příjemným společníkem a uměl bych si ho představit v garáži, kdybych opět potřeboval něco na dálky.

V tom případě ať ji reklamuje, nechá přeměřit v nezávislé zkušebně a případně se s nimi soudí. Nebo ať si nechá vyměnit nohu. Na 7 se nemusíš nijak zvlášť snažit. Pokud jezdíš opravdu hodně ve městě, pak 8. To neplatí jen pro ty standardní diesely kolem 180 kW, ale i pro ty dvoustupňově přeplňované kolem 230 kW, rozdíl ve spotřebě je mezi nimi do půl litru, pokud jezdíš stejným stylem. Za některých okolností mi dokonce přijde, že jsou ještě úspornější. Není to jen o dieselech, s 335i jsem měl běžné dojíždění kolem 8 litrů. Kdo by jezdil opravdu defenzivně, nejspíš by to srazil někam k 7. To jsou krásná čísla. Tím vtipnější mi vždy připadají výsledky čtyrválců. Nezní nic moc (u dieselů bych to přeformuloval na zní otřesně), výkon nic moc (kromě silných přeplňovaných benzínů) a spotřeba velmi podobná (největší rozdíl se projeví ve městě).

Na běžnou jízdu skutečně 180 kW nepotřebuješ, ale jsou to těžká auta a člověk také občas potřebuje předjíždět. A někdy se mu zachce nedělat nic jiného, než to drtit, v Německu nadoraz využívat neomezených úseků.
23. 4. 2013 11:39
Re: euro byrokratický nesmysl
Reklamovat :-) Tak ten byl dobrej >:D >:D >:D , ten kámoš není jedinej s tou zkušeností, vlastně neznám osobně nikoho komu by to žralo takl málo jak uvádíš ty a prostě tomu neuvěřím dokud to neuvidím na vlastní oči, že když člověk bude jezdit normálně, nikoliv jako spořilek, že to bude brát tak málo a že to bude o tolik úspornější než benzín, že by se mě vyplatilo si do auta sportovní značky dát naftu.
23. 4. 2013 14:10
Re: euro byrokratický nesmysl
Mně to zase tak velký rozdíl mezi dieselem a benzínem nepřijde. S 535i jsem toho moc nenajezdil, nicméně ustálená 130 znamenala rozdíl asi 1,5 litru. Některé delší trasy zvládala pod 8 litrů. Teď si nejsem jistý, ale myslím, že měla xDrive. Pokud není problém v autě, tak je buď v provozu, kterým jezdíte, nebo mezi sedačkou a volantem.
23. 4. 2013 16:27
Re: euro byrokratický nesmysl
>:D - teď moc nechápu o co se přeme :), já tady celou dobu hájím benzin, protože si myslím že tvrzení o velké spotřebě benzínu, která by u luxusního sportovního sedanu ospravedlňovala použití nafty podle mě není na místě. To že mám kamaráda, který jezdil s Octávií II 2.0TDi v průměru za 7 a s Audi má při stejném stylu průměr 11 je fakt a že druhý kamrád s Audi S6 2.7Tdi na tom je úplně stejně a přitom se služební Octávií 1.4 TSI jezdí v průměru za 5.5l benzínu je taky fakt, takž se stojím za tvrzením, že velký naftový motor není na spotřebu žádná výhra.
24. 4. 2013 11:24
Re: euro byrokratický nesmysl
Nikde jsem také nepsal, že benzíny berou hodně. Spíš mají lidé větší problém se krotit a pod zátěží se u přeplňovaných motorů rozdíl často citelně zvětšuje.

Jsou země, kde je benzín pomalu sprosté slovo. Nafta je přeceňovaná, o tom žádná. Nicméně někomu bude stačit rozdíl na papíře a z toho plynoucí rozdíl v poplatcích a daních. A někomu za to ty dva až tři litry budou stát. Stačí se podívat na Porsche. V Evropě dieselů neprodá zrovna nejméně a začíná je pomalu vyvážet i za louži.
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2013 19:41
Re: euro byrokratický nesmysl
:yes: :yes: :-)
Avatar - Pepa_007
22. 4. 2013 21:59
Re: euro byrokratický nesmysl
Skoda Octavia Combi 1,6TDI 2010. Ve dvou lidech. Dálnice s trochou města je průměrně za 6,1-6,5l/100km. Na diesel bych si představoval méně. Kolem 5l/100Km.
Je to ale nižší střední třída. Pohon jen předku a hmotností lehce nad jednu tunu.
22. 4. 2013 09:11
Re: euro byrokratický nesmysl
Máš to dost pomotaný.
Předně, žádný Maserati nijak zvlášť cenné není. Krom nějakých limitek. Všechny ostatní se prodávají za neskutečně nízké ceny (oproti těm prodejním). To i Porsche drží cenu lépe. Druhá věc je ta, že diselové auta jsou obecně jako ojetiny držší.

Sám znám několik lidí, kteří spotřebu, potažmo náklady na palivo, řešit nemusí, ale stejně jezdí dieslem, protože prostě nechtějí trávit hromady času na pumpách. Vadí jim přesně ten promrhaný čas a rozdíl v kvalitě cestování je zanedbatelný.
22. 4. 2013 09:24
Re: euro byrokratický nesmysl
První odstavec je typický tvůj text, tedy slátanina maximálního rozsahu, druhá část je bohužel pravda...
22. 4. 2013 09:31
Re: euro byrokratický nesmysl
Aha, a kolik Maserati jsi řídil? Tipuju že ani jedno.
Já tu čest měl. A i o tom ostatním píšu čistě z blízké zkušenosti. :-!
22. 4. 2013 09:43
Re: euro byrokratický nesmysl
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
22. 4. 2013 00:44
Re: euro byrokratický nesmysl
Naopak si myslím, že to bude mít úspěch na západ od hranic ČR. Když vytáhneš hlavu z písku a vypadneš z domova, tak zjistíš, že v těhle zemích se kolikrát platí pořádné prémium za vyšší normovanou spotřebu. Úplně skvělé je, když se podle ní počítá silniční daň. To jsou ty státy, kde se BMW a spol. prodávají se základními diesely. Ne výhodní Evropa.
Avatar - Hammunasakra
22. 4. 2013 02:03
Re: euro byrokratický nesmysl
Prostě NAFTA je pro Evropany :-| BENZÍNy pro zbytek planety :yes: ;-)
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 08:30
Re: euro byrokratický nesmysl
Už i v USA pomalu přicházejí na naftu... ono to je asi nevyhnutelné.
Avatar - Hammunasakra
22. 4. 2013 10:01
Re: euro byrokratický nesmysl
(evropské) Automobilky se tam snaží "tlačit" dieslové motory již roky a naštěstí to zas tak rychle (jak si možná představovali) NEjde = tam to (nejspíš - snad) bude ještě DLOUHOdobá záležitost... ;-)
Avatar - WinDiesel
22. 4. 2013 10:23
Re: euro byrokratický nesmysl
Už ne jen Evropské značky a mimochodem tlačí je tam docela úspěšně... je to jen o zvyku - těžko se kupuje a porovnává diesel tam kde není vůbec v nabídce.
22. 4. 2013 21:26
Re: euro byrokratický nesmysl
No nevím no, možná máš tu hlavu v písku ty, nebo by sis měl uvědomit co vlastně píšeš, ale po pořadě - je pravda, že na západě jsem už dva roky nebyl, ale je třeba si ujasnit, co kdo z nás považuje za západ. Bývalá NDR to určitě není a já sám jsem byl zaskočen, jak radikálně se změnil vozový park během průjezdu bývalou NDR směrem do původního západního Německa. Zatímco východ německa je téměř stejný jako u nás - spousta Octávií, Fábií, Golfů a Oplů, tak v blízkosti Lucemburských hranic jsem nepotkal ani toho Opla, natož Škodovku! Za to v Porshe 911 tam jezdí i policajti a v naftovým maserati by tam byl každej určitě povážován za exota. Švícarsko je na tom podobně, severský státy mají naftu maximálně na topení, Anglie taky naftu moc nepreferuje, a Italové a Francie - to už dneska není západ, tam se dneska mají už hůř než u nás. No a pak píšeš o těch daních, to nemohu ani potvrdit, ani vyvrátit, netuším kolik peněz to je a jaký zásah do financí potencionálního majitele maserati to je, ale pokud je to s těmi daněmi pravda tak se předčti můj nadpis - euro byrokratický nesmysl, prostě u nafty lze v ideálních podmínkách docílit lepší normované spotřeby a že realita je pak jiná už nikoho moc nezajímá. Jo a ještě k tomu BMW - v německu, v tom opravdu západním je BMW hodně úspěšné, protože je to pro ně běžné auto (jako Škoda u nás), na Škodovky, Fordy a Oply tam koukaji jako my na Hyundaje a za luxus tam považují Mercedes, kdežto u nás je to ve stejné rovině jako BMW. A ta podstata o které se tady celou dobu bavíme je určitá exluzivita, kterou Maserati má, nádherný zvuk silného benzínového motoru - za to lidi platili, stejně jako si lidi kupují BMW, protože má zadní náhon a kdyby mělo poháněnou přední nápravu (což by bylo ekonomicky výhodnější), tak už to prostě nebude BMW s jízdními vlastnosmi na kterých si zakládá. Ani VW se nepodařilo prorazit ve třídě luxusních aut - Phanteon byl propadák - zkrátka určitá skupina lidí si nemůže dovolit jezdi ve VW i kdyby byl ze zlata a stejně tak si nedokážu představit nikoho jinýho než východoevropana v naftovým maserati :-)
Avatar - Righ
22. 4. 2013 02:17
Re: euro byrokratický nesmysl
Konečně pořádná analýza! Vidim to dočista stejně, naftový Mase si může koupit jenom zaprděnej východoevropan, stačí se kouknout za hranice směrem na západ a člověk zjistí, že tam nafťáky prakticky nejezděj, obzvlášť v prémii abys je pohledal. A když už na nějakýho narazíš, stejně v něm sedí nějakej eurobyrokratickej eko-sockomouš! A propó nebejt tý proklatý unie, taky mám zato, že by automobilky nafťáky ani nevyráběly - stačí se podívat, jak skvěle se dařilo třeba tebou zmiňovanýmu Jagu nebo Maserati v čistě benzinový éře. Jestli to takhle s tim nekompromisnim prosazováním dieselu ze strany EU půjde dál, takový Infiniti nebo Lexus evropskou prémiovou konkurenci už dočista přejedou, přinejmenším teda na tom Západě.

A k těm výrobcům sporťáků - ty to maj dneska fakt těžký, vysokovýkonný modely už se skoro nedělaj a aut s výkonem přes 200 koní je ve srovnání s dobou ještě tak před 10-15 lety doslova jako šafránu. Navíc musej sportovní výrobci účelově vyrábět ty hnusný ekomrchy, protože když udělaj stokusovou limitku hybridů se spotřebou pár litrů na sto, tak to váženej průměr vyprodukovaných emisí koncernů jako VW nebo Fiat pošle radikálně k zemi. Snad se ke kormidlu jednou dostanou borci formátu českých webových diskutérů a bude zase dobře. Věřim, že k tomu máme namířeno. ;-)
Avatar - Ham.
22. 4. 2013 13:52
Re: euro byrokratický nesmysl
:yes: >:-[] >:-[] >:-[]
22. 4. 2013 14:34
Re: euro byrokratický nesmysl
>:D Pěkně, jen mám z tý ironie zaplácanou klávesnici >:-[]
22. 4. 2013 21:32
Re: euro byrokratický nesmysl
Super shrnutí... :yes: >:D >:D
22. 4. 2013 13:55
Re: euro byrokratický nesmysl
Mirku, myslíš, že naftové sedany a limuzíny jsou jen doménou východní Evropy? Máš setsakra malej rozhled. Nehledej v tom jen EU, znám spoustu dobře situovaných lidí, kteří si zvolili naftu...
22. 4. 2013 18:58
Re: euro byrokratický nesmysl
Východní Evropa je opravdu nejvíc postižená naftou, např. Anglie si na to moc nehraje. Myslím si že rozhodně nemám malý rozhled, nevím jaké dobře situované lidi znáš, co si zvolili naftu, nicméně já neodsuzuji naftový motor jako takový, ale jde o to v jákém autě a za jakých podmínek je použit a určitě se tak nemusí vždy jednat o ekonomicky výhodnou volbu a občas, jako v tomto případě i nelogickou. Výhodnost koupě auta s naftovým motorem nelze obhájit pouze udávanou nižší spotřebou, ale i spoustou vedlejších aspektů - jako jsou náklady na servis, kupní cena, prodejní cena atd. Jezdím-li pouze okolo komína a najezdím za rok max 10000km, nemá pro mě žádný smysl kupovat naftové auto, ale je pro mě ideální atmosferický benzín 1.6 s výkonem okolo 100koní, který si v tomto režimu řekne 0 10l/100. Obdobně výkoná nafta si vezme 8/l, ale servisní náklady a pořizovací cena bude vyšší a ve fínále to znamená prodělek. Najezdím-li km o něco více a má průměrná trasa třeba do práce je alespoň 15km, má smysl se zamyslet nad nějakým dieslem s obdobným výkonem. Budu-li dělat managera a najezdím ročně třeba 40000km a na větší vzdálenost, je ideální nějaké 2.0 TDI v Octavce, Superbu, Passatu.., ale koupit si V6 v naftě opravdu není žádná ekonomická výhra, díky evropskému laboratornímu měření spotřeby sice vykáží 6l/100, ale realita je úplně někde jinde. kamarád byl zvyklej na Octávii 2.0TDI se 7l spotřebou a zlákala ho Audi A6 3.0 TDI s údajnou spotřebou rovnající se Octávce, jenomže to je najednou 13l ve městě a 10 na dálku, žádnej držkák to není, servis drahej a už rok se mu to nedaří prodat a cena padá a padá. Sám říkal že si mohl koupit radší RS6 - že spotřeba by nebyla o moc větší, ale zábava by byla někde jinde a to co by projezdil oproti naftě navíc, tak stejně prodělá na ceně auta při prodeji. Pokud se střední třídy budeme bavit o naftě - jedná se většinou o dražší variantu auta, u luxusních a sportovních aut to je pak naopak ten základ - prostě si auto koupit pro image.
Avatar - Pekelná Micinka
21. 4. 2013 22:55
Tupý trojzubec
Tak na to tak koukám... a? Nezahřmělo. Prostě to nějak nefunguje.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Johny.Rico
21. 4. 2013 23:51
Re: Tupý trojzubec
Ono je nutné se asi projet, pak se ti na té tmavé obloze možná rozsvítí :-)
22. 4. 2013 07:46
Diesel? proč ne!
Ale proboha nějaký pořádný, dát si do Maserati výtvor od VM Motori ;-\ to je fakt rouhání.
A jinak samozřejmě, diesel do Maserati je trapas.
Rozbalit vlákno
15
22. 4. 2013 07:57
Re: Diesel? proč ne!
To VM Motori, to bude asi dlouho používaný bič, podobně jako Fiaty reznou, že? Pán je omezený, nebo aspoň neumí číst...

P.S. Těším se na toho druhýho experta (myslím tím Barika), jak tady vypisoval, že tobdue jen dražší Chrysler... a já ho tam zatím tak nějak nevidím... >:-[]

Motory vlastní konstrukce, podovozek vlastní konstrukce, pohon vlastní konstrukce, převodovka vlastní konstrukce... >:-[]
22. 4. 2013 08:59
Re: Diesel? proč ne!
Ajajaj tak to jsem jim křivdil:-) Budou mít vlastní diesel! No, tak uvidíme jak se pochlapí :yes: každopádně benzín bude sázkou na jistotu:-)
22. 4. 2013 09:06
Re: Diesel? proč ne!
Tak o tom není pochyb...

Pravdou je, že když sem byl mladý a nezkušený, taky sem nechápal, jak někdo může chtít do takového auta diesel...

Pravdou je, že jezdíš-li pravidelně Řím - Miláno, Praha Vídeň.. a podobně, tak je opravdu opruz bezpodmínečně každých 300 km zastavovat u benzinové pumpy, ve dne v noci... a to je potřeba si ještě uvědomit, že jsou země (většina), kde tolik otevřených pump jako u nás prostě není...
Proto diesel... Prostě je tady ta alternativa... a je to dobře.. To auto půjde hodně na odbyt... Hodně.
Jinak je to alternativa... Němci obecně nabízejí i silnější diesel, ale řekl bych, že 250 kW diesel je už skutečně jen okrajovou záležitostí, tenhle je plně dostačující...., parametrově odpovídá ak nějak tomu, co se dnes čeká. Italové jsou silnější v benzinech, Němci trochu v dieselech, ale nicméně, tohle je opravdu dobrý počin.
22. 4. 2013 09:25
Re: Diesel? proč ne!
Rozdíl mezi srovnatelně silným benzínem a dieselem je 2 litry na sto. Dojezd 300 km na nádrž je možný tak u naprosto nejsilnějších verzí, ale i třeba M5 dokáže ujet na nádrž 450-500 km....
22. 4. 2013 09:31
Re: Diesel? proč ne!
Reálně je to u těchto aut bohužel mnohem víc, než dva litry..., tohle fakt není Octávka... Opravdu.., Benzin si prostě pápne, když tomu šlápneš na krk, ten diesel se drží i s těžkou nohou v rozumných mezích..., reálný rozdíl v průměru bude spíš 5 litrů a to už je znatelný rozdíl..
22. 4. 2013 10:01
Re: Diesel? proč ne!
Rozdíl mezi srovnatelně výkonným benzínem a dieselem je dva litry. V extrémech je to více, ale nikdo nejezdí při denním ježdění extrémně. Fakt je ten, že v tomto případě nejde o stejně výkonné benzínové a dieselové motory, ty benzínové motorizace budou daleko silnější.
Avatar - WinDiesel
22. 4. 2013 10:26
Re: Diesel? proč ne!
U takovýchto aut je rozdíl klidně 8 litrů. Na běžné ježdění je benzín prostě nevhodný. na sport je ok, tam diesel není vhodná volba. A sýjimkou pár propagačních akcí se tam diesel ani necpe.
22. 4. 2013 13:35
Re: Diesel? proč ne!
Benzín je - už i cena napoví - prostě lepší zboží. Ne každý na něj má a na tom není nic špatného. Ale špatné je, když se mi někdo snaží namluvit, že nafta je vlastně lepší. Levnější - možná. Ale lepší?
Avatar - WinDiesel
22. 4. 2013 10:25
Re: Diesel? proč ne!
Benzín je jasná výhra vysoké spotřeby a uječeného motoru.
22. 4. 2013 10:51
Re: Diesel? proč ne!
Ještě pořád jsou na světě zákazníci, kteří spotřebu neřeší. Je to prima pocit :yes:
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 12:19
Re: Diesel? proč ne!
V Saudské Arábii :-) . Jistě u Harleye spotřebu neřeším. U auta, s kterým jezdím denně jo.
22. 4. 2013 13:24
Re: Diesel? proč ne!
To není nijak v rozporu s mým tvrzením. Ještě pořád jsou na světě zákazníci, kteří spotřebu neřeší, ty jsi evidentně z těch, co spotřebu řeší. Je nějaký důvod s mým tvrzením nesouhlasit?
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 14:55
Re: Diesel? proč ne!
Jen, že jic bude v zemi max pár desítek. Znám kolegu Harleyáře, co peníze neřeší, patří mezi 10 nejbohatších v zemi a přesto si teď pořídil velkého amerického hybrida. I když v jeho případě může jít o styl. Ale nepochybuju o tom, že řeší spotřebu flotilových vozů svých podřízených.
22. 4. 2013 17:35
Re: Diesel? proč ne!
srovnání spotřeby 530i vs 530d
[odkaz]
cena 530i 1,195 vs 530d 1,280 M
skutečně se něco ušetří?
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 22:20
Re: Diesel? proč ne!
Já mám 220 CDI na denní ježdění a jezdím pod 6 litrů... takže jo, S benzínem za 8. A to nemluvím o SUV, kde to je vidět nejvíce
Avatar - euro89
22. 4. 2013 10:35
Spotřeba
K dieselu pod kapotou Maserati se už vyjadřovat nebudu - stejně na tom nic nezměním a aspoň se teď pozná, kdo je jen bohatej idiot a kdo má opravdu vkus. :-! Ale co nemůžu pochopit, je to zavádějící měření spotřeby. Dřív se u aut uváděla opravdu reálná spotřeba a člověk věděl do čeho jde, ale dneska...? Chci vidět, kdo s tim Maserati bude jezdit za 6,3 na sto >:D Já mám např. u služebního Punta 1,3M-Jet dlouhodobý průměr 6,5l/100km a to jsem se začal krotit ( míval jsem 7,2l)... Je pravda, že normální motor ( rozuměj alespoň V6) není třeba tolik vytáčet, ale i tak nevěřím spotřebě pod 9 u dehtu a pod 12 u benzínu.
Rozbalit vlákno
9
22. 4. 2013 11:47
Re: Spotřeba
S tym Puntom jazdis iba dialnice s plynom na podlahe, ci ako sa ti to podari? Aj podla [odkaz] si v top ten najvyssej spotreby. :-)
Avatar - euro89
22. 4. 2013 13:49
Re: Spotřeba
Vůbec ne, většinu km najezdím po Praze. Ale když už jedu po dálnici, tak ve 150km/h to žere víc, než kolik mi v té samé rychlosti bral bavorák 728i. Krásná ukázka toho, jak jsou malé motory "úsporné", pokud chce jezdit člověk normálně a nedělat brzdu provozu. :-)
[odkaz]
22. 4. 2013 14:23
Re: Spotřeba
Malej nafťák není na nějaký větší závodění na dálnici, to se spolehni.
Avatar - CHerokee
22. 4. 2013 14:56
Re: Spotřeba
Odeálním kompromisem jsou diesely kolem 2 litrů...dobré do města i na dálncici. Samo a každodenní ježdění.
22. 4. 2013 15:03
Re: Spotřeba
Ideální kompromis mi přišla 4,4TDV8 v novým RR >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 4. 2013 15:40
Re: Spotřeba
:yes: :yes: :yes: :-)
22. 4. 2013 16:03
Re: Spotřeba
>:-[] Jsem celkem zvědavý na šestiválec s kompresorem. Jaký bude projev a spotřeba v porovnání s TDV8.
Avatar - CHerokee
23. 4. 2013 09:08
Re: Spotřeba
Tak to určitě, ale to je jiná cenová relace a i velikost.... do města.
22. 4. 2013 20:01
Re: Spotřeba
Ist 150 na aute, ktore ma 165, ci 170 maximum je mierne odveci, potom je spotreba jasna :-)
Male motory zvladaju rozumne do 120-130, potom to vela zerie.
Ale podla webspotreby mas dialnic dostatok, aj toho mesta.
Ale i tak vela.
Na skusobnej jazde som s tym motorom spravil 4L v meste :-)
22. 4. 2013 21:39
Servis
Ještě přidám malý dovětek k diskuznímu vláknu ohledně servisních míst. Myslím, že bude úplně stačit Praha, Vídeň a Brno, protože nejvíce bohatých lidí bydlí stejně víceméně v okruhu těchto měst (ještě možná Ostrava). Ostatní to mají vždy do 100 km dojezdu, což je hodina jízdy. Nějaké výspy kolem hranic nemají smysl. Neprodávají se tam žádná nová auta, takže Mase už tuplem ne... Jsem z Trutnova a když se podívám na parkoviště kolem paneláků nebo kolem obchodních center, tak si připadám jak na vrakovišti... :no:
Rozbalit vlákno
0
22. 4. 2013 21:45
Správná cesta
Maserati se dle mého názoru inspiruje cestou Porsche. Aby mohlo se ziskem vyrábět exkluzivní vozy, doplní svůj sortiment o masovější modely, které mu zajistí stálý odbyt a příjemný zisk generovaný z každého prodaného vozu. Pak bude moci s lehkým srdcem tvořit malosériové modely, které mu dodají punc vyjímečnosti... :yes: Rozhodně je smysluplnější vyrábět 47.000 masovek a k němu 3.000 exkluzivit a být ve vatě, než vyrábět jen těch 3.000 exkluzivit a třást se, zda budu mít na vývoj následníka. I AM vidí, že sám se s pěti tisíci prodanými vozy dlouhodobě neudrží...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
23. 4. 2013 09:10
Re: Správná cesta
Pod tento názor bych se podepsal. A pro nás je to dobře... na cestách to bude zase o něco zajímavější a pohlednější. Širší výběr...