Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Diskuse: líbí se vám tuning?

Mnohým řidičům, hlavně pak těm mladším, nestačí mít obyčejné sériové auto. Touží se co nejvíce odlišit. Co si myslíte o tuningu?
Zpět na článek
16. 7. 2005 20:46
neregistrovaný "Karel"
16. 7. 2005 20:49
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
17. 7. 2005 21:24
neregistrovaný "anonym"
16. 7. 2005 22:34
neregistrovaný "Dejv"
16. 7. 2005 23:15
neregistrovaný "Gybby"
17. 7. 2005 00:02
neregistrovaný "Scooby"
18. 7. 2005 08:22
neregistrovaný "steaven"
15. 11. 2006 11:22
anonym
16. 7. 2005 23:35
17. 7. 2005 00:27
neregistrovaný "geroc"
17. 7. 2005 09:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 7. 2005 09:43
17. 7. 2005 09:45
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 7. 2005 11:58
neregistrovaný "Bzuco"
17. 7. 2005 17:22
neregistrovaný "anonym"
17. 7. 2005 12:14
neregistrovaný "PROTON"
17. 7. 2005 17:23
17. 7. 2005 21:14
neregistrovaný "Skylord"
16. 7. 2005 23:44
neregistrovaný "Passat"
17. 7. 2005 00:23
neregistrovaný "Marko"
17. 7. 2005 08:51
17. 7. 2005 09:12
neregistrovaný "Marko"
17. 7. 2005 12:18
neregistrovaný "*s*"
17. 7. 2005 21:09
neregistrovaný "Skylord"
17. 7. 2005 12:06
neregistrovaný "PROTON"
17. 7. 2005 12:12
neregistrovaný "PROTON"
17. 7. 2005 01:29
neregistrovaný "MB"
8. 9. 2006 08:49
neregistrovaný "Krysař13"
17. 7. 2005 01:54
neregistrovaný "misoo"
17. 7. 2005 01:57
neregistrovaný "patres"
17. 7. 2005 02:16
neregistrovaný "tomas"
17. 7. 2005 07:47
neregistrovaný "Cool-hand"
17. 7. 2005 08:32
neregistrovaný "tamin"
17. 7. 2005 08:47
neregistrovaný "Kovadlina"
17. 7. 2005 09:02
neregistrovaný "tamin"
17. 7. 2005 08:36
neregistrovaný "Kovadlina"
17. 7. 2005 08:58
neregistrovaný "Marko"
17. 7. 2005 08:52
neregistrovaný "Eros"
17. 7. 2005 09:36
neregistrovaný "Gybby"
17. 7. 2005 09:31
neregistrovaný "Elitebiker"
17. 7. 2005 09:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 7. 2005 11:29
neregistrovaný "Marko"
17. 7. 2005 12:42
neregistrovaný "Bzuco"
17. 7. 2005 20:47
neregistrovaný "PROTON"
17. 7. 2005 20:09
neregistrovaný "brasci"
17. 7. 2005 10:02
neregistrovaný "kosch"
17. 7. 2005 12:27
neregistrovaný "*s*"
17. 7. 2005 10:13
neregistrovaný "Pavel"
17. 7. 2005 10:42
neregistrovaný "tamin"
17. 7. 2005 13:37
neregistrovaný "king"
20. 7. 2005 01:52
neregistrovaný "machturbo"
17. 7. 2005 12:05
neregistrovaný "Jacob"
17. 7. 2005 12:17
neregistrovaný "František kadlček"
17. 7. 2005 12:23
neregistrovaný "manin"
17. 7. 2005 12:37
neregistrovaný "kosch"
17. 7. 2005 12:47
neregistrovaný "Bzuco"
17. 7. 2005 22:38
neregistrovaný "anonym"
18. 7. 2005 11:53
neregistrovaný "Ron Jeremy"
19. 7. 2005 00:05
neregistrovaný "petrt"
17. 7. 2005 13:34
neregistrovaný "king"
17. 7. 2005 15:01
neregistrovaný "vasek"
18. 7. 2005 09:41
neregistrovaný "pxpx"
17. 7. 2005 15:08
neregistrovaný "Vlada"
17. 7. 2005 15:59
neregistrovaný "Krecoun"
17. 7. 2005 19:11
neregistrovaný "Martin"
17. 7. 2005 19:14
neregistrovaný "Jan Předota"
17. 7. 2005 19:48
neregistrovaný "Mesil"
17. 7. 2005 19:50
neregistrovaný "kokyn"
17. 7. 2005 20:11
neregistrovaný "johan"
17. 7. 2005 20:41
neregistrovaný "radio"
18. 7. 2005 09:56
neregistrovaný "pxpx"
17. 7. 2005 20:44
neregistrovaný "R0NN!E_6_6_6"
17. 7. 2005 20:58
neregistrovaný "kosch"
20. 7. 2005 01:59
neregistrovaný "machturbo"
18. 7. 2005 09:09
neregistrovaný "jirka"
16. 11. 2006 08:41
neregistrovaný "elviiis"
17. 7. 2005 22:52
neregistrovaný "Saman"
18. 7. 2005 09:55
neregistrovaný "mc."
18. 7. 2005 15:03
neregistrovaný "Frema"
17. 7. 2005 23:05
neregistrovaný "147GTA"
17. 7. 2005 23:19
neregistrovaný "Kapr"
18. 7. 2005 07:31
neregistrovaný "Bankéř"
18. 7. 2005 09:28
neregistrovaný "Chemic"
18. 7. 2005 09:56
neregistrovaný "ciello"
18. 7. 2005 10:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
29. 7. 2005 09:44
neregistrovaný "LUKINEK"
18. 7. 2005 11:46
neregistrovaný "GTI"
18. 7. 2005 12:50
neregistrovaný "jirka"
18. 7. 2005 19:14
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 7. 2005 09:45
neregistrovaný "ciello"
18. 7. 2005 10:52
neregistrovaný "petriik"
18. 7. 2005 11:47
neregistrovaný "Gybby"
18. 7. 2005 12:59
neregistrovaný "petriik"
18. 7. 2005 15:41
neregistrovaný "Gybby"
18. 7. 2005 18:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 7. 2005 15:25
neregistrovaný "petriik"
15. 11. 2006 11:07
anonym
18. 7. 2005 11:55
neregistrovaný "jerevan"
19. 7. 2005 10:10
neregistrovaný "mart"
19. 7. 2005 19:16
neregistrovaný "nzoom"
20. 7. 2005 17:16
neregistrovaný "luk"
29. 7. 2005 09:42
neregistrovaný "LUKINEK"
3. 8. 2005 10:44
neregistrovaný "Lussy"
15. 11. 2006 10:29
neregistrovaný "elviiis"
23. 1. 2007 11:37
anonym
4. 5. 2007 17:39
neregistrovaný "Shellby"
30. 9. 2007 11:17
anonym
neregistrovaný "Karel"
16. 7. 2005 20:46
Líbí-nelíbí
Není to o tom jestli se mi líbí tuning nebo ne.V článku poukazujete na spoilery,široká kola a co největší odlišnost.Nikde jsem ještě nečetl o tom že tuning zahrnuje lepší brzdy-aby se ta kára dala ubrzdit(ne jenom jednou),protože v serii ty brzdy vadnou.Může být vytuněná kára,ale zvenku to bude ,,beránek,,není jenom odlišnost od ostatních , je jiná sorta lidí,nejsou to jen přibližovadla-jsou to AUTA.
No a TI kteří poslouchají zvuk jejich AUTA raději než naplno osolené bedny-Ti k tuningu patří.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
16. 7. 2005 20:49
Re: Líbí-nelíbí
Máte pravdu, kvalitní muzika či lepší brzdy - to je taky "tuning". Jsem rádi, že zde padl tento názor. Díky za něj
neregistrovaný "anonym"
17. 7. 2005 21:24
Re: Líbí-nelíbí
Tomáši, co takhle zveřejnit příspěvek, který tuning hodnotí z pohledu legality provedené úpravy (to nikdo nechce slyšet co ?). Neboť jak je vidět na silnici lidová tvořivost českých rukou je, zdá se, bez omezení. Seriózní stránky, a to i v diskuzi, by měly naznačit pro i proti.
neregistrovaný "Dejv"
16. 7. 2005 22:34
Líbí-nelíbí
Já osobně jsem velký příznivce tuningu. Na dobře udělaný auto je radost pohledět. A tuning není jen o nejmohutnějších spojlerech nebo o hlasitých výfukech tuning je hlavně o zlepšení jízdních vlastností vozu a že se chce každej tuner odlišit od ostatních to je normální, každej chce mít tu svou káru jedinečnou a nej. Tuning je totiž velice krásnej koníček.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Gybby"
16. 7. 2005 23:15
Re: Líbí-nelíbí
Tuning je možná zajímavej koníček, ale je třeba si uvědomit,že větší spoiler nebo jasnější barva neudělá z Fábie Golfa GTI nebo Astru OPC. Objem ničím nenahradíš, stará a okřídlená poučka...Kdo má zkušenosti s šestiválcem, ví, že sebelepší čtyřválec je druhá liga, ať už se týká zvuku či pružnosti.Některá auta jsou pěkná, ale nic se nesmí přehánět.Sám jsem příznivcem pouze úprav interiéru, mám své auto pěkně přizpůsobené a to mi udělá radost, jelikož v autě strávím dost času. Z venku je hlavní, aby bylo auto umyté a pak se člověk nemusí stydět...
neregistrovaný "Scooby"
17. 7. 2005 00:02
Re: Líbí-nelíbí
No, moc s tebou nesouhlasím ohledně toho, že sebelepší čtyřválec hraje druhou ligu šestiválci. Nevím jaký auto máš, ale často právě třeba přeplňované čtyřválce jsou daleko pružnější, živější a zábavnější, než mnohé nenažrané těžkopádné šestiválce. Vlastnosti motorů není možno posuzovat paušálně tak jak jsi to udělal ty. Jinak ale souhlasím s prezentovanými názory, že tunng není jen o exterieru, ale hlavně o tom, co má auto pod kapotou... takže odpověˇna otázku : ANO, tunning je super, nejlépe komplexní tuning celého vozu
neregistrovaný "steaven"
18. 7. 2005 08:22
Re: Líbí-nelíbí
Chlapcek netrep.To ze objem nicim nenahradic citujes americanov.Kludne si ja so svojim 4 valcom trufnem na golfa wr6 a nebudem mat problem a to mam iba 1.3 ale + T.
anonym
15. 11. 2006 11:22
Re: Líbí-nelíbí
Ja myslel že tohle je forum a ne růžová knihovna
ty nejsi dejv , ale daniel a ještě k tomu steel.
16. 7. 2005 23:35
BERTOŇÁK
Já tenhle text tu už publikoval... před dávnou dobou... možná si tuning zaslouží repete... : Adresát - Alfa Romeo, věc - žádost o zaměstnání. Vážení, u nás v ulici mi říkaj Berťoňák. Je to prej po nějakým dobrym tuningáři z jihu, tam od vás. Tuningoval údajně nějakýho Favorita. Toho jsem neviděl, žiju v Česku, tak nehodnotím, moje zásada. Jarda je taky dobrej, bydlí vedle mně na pavlači a tuningujem spolu u nás v ulici. Já osobně začal s tuningem poměrně brzo, hned jak jsem napošestý udělal papíry na osobák. Soustavně jsem totiž bojkotoval testovou otázku o povinným vybavení auta. Měl jsem na tohle už tehdy dost ustálenej názor, ale trojúhelník mi tam nějak nepasoval a nepasuje dodnes. S Jardou jsme u nás na konci ulice koupili za tři tisíce dvougaráž a tam tuningujem. Nesvítí tam světlo a tak tuninngujem potmě. Tuningujem škodovku, stopětku. Je o tři roky starší, než já, ale mně to nevadí. Jí asi taky ne. Začali jsme vytahováním přední kapoty. Trvalo nám dva roky, než jsme jí v tý tmě vybouchali až do úrovně předního nárazníku. Jarda dělá v depu na nádraží. Tam sehnal vyřazený nádražácký signální baterky. Parádní lampy. Obě jsme je zabudovali na předek. Můžem na nich lankem za jízdy měnit zabarvení, tak máme takovej pojízdnej semafor. Za lanka měl tahat Jarda, nemá papíry. Jarda je taky ortodoxní tuningář, takže mi odsouhlasil i výměnu předních sedadel za sáně. Na skládce u nás v ulici jsem vyhráb pěkný anatomický sáně. Seděj ve stopětce jak kdyby byly od Recaro (říká Jarda), to je prej taky tuningář, neznám ho, asi tuninguje v jiný ulici, tak nehodnotím. S Jardou jsme chtěli vyjet na první projížďku v létě. Tři roky na tom makáme, pořád ve tmě, je to facha. Včera napadl sníh a my ráno zjistili, že se propadla na garáži střecha. Tři roky práce v háji. Jarda brečel. Já taky. Byl to šok. Tento dopis vám píšu z postele, jsem teď pod sedativama a snad se z toho brzy vyhrabu. Z tuningem potmě končim, cejtim, že mám na víc a chtěl bych nastoupit u vás do vývoje. Určitě bych byl posilou. Zatím vám zdarma posílám můj poslední tuningovej nápad. Jde o obrácenej kabriolet. Jako, že upicnem střechu a přední sklo a ponecháme jen sklo zadní. Navrhuju to vyzkoušet u vašeho modelu 159. Bude to bomba. Předem děkuju za odpověď. S pozdravem - tuning forever. Bertoňák. P.S. Jarda mi dnes koupí po šichtě lístek na vlak. Počítám s Váma.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "geroc"
17. 7. 2005 00:27
Re: BERTOŇÁK
Obvykle mi vadí tvoje(vaše)zaujetí jednou značkou, ale tohle je velmi pěkné. I když je to s nadsázkou doporučoval bych to každému "tuningáři" si před spaním přečíst.
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 7. 2005 09:05
Re: BERTOŇÁK
Výstižné. Nikoliv však vyčerpávající, co se tuningových doplňků a jejich nesmyslnosti týče, takže mě svrbí prsty a asi něco napíšu o krtkovi. Jinak psychologicky máš Jardu a Bertoňáka na jedničku.
17. 7. 2005 09:43
Re: BERTOŇÁK
Napiš Krtka.
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 7. 2005 09:45
Re: BERTOŇÁK
Už dole maká jako černej.
neregistrovaný "Bzuco"
17. 7. 2005 11:58
Re: BERTOŇÁK
neregistrovaný "anonym"
17. 7. 2005 17:22
Re: BERTOŇÁK
neregistrovaný "PROTON"
17. 7. 2005 12:14
Re: BERTOŇÁK
Geniální!!!
neregistrovaný "Skylord"
17. 7. 2005 21:14
Re: BERTOŇÁK
To je právě to... Bertoňák asi moc neví o designu... narozdíl od Bertoneho a dalších. Proč auta navrhují skuteční designéři? Pak si nějaký idiot upatlá z laminátu spojlery a další "vychytávky" a Bertone se může jít bodnout.
neregistrovaný "Passat"
16. 7. 2005 23:44
nejlepší věc co můžete pro své auto udělat
Tuning je nejlepší věc kterou můžete pro své auto udělat.Zkrášlovat auto mě vždycky bavilo a hodně.Taky se mě líbí neony,velká litá kola a hlavně zvýšení výkonu,u tuněného auta si potom člověk nemůže být jist jaké vlastně je,může to být obyč. auto ale co když ne.......viděl sem Fabii 2.0 s úpravou (rozšířené blatníky,brzdy Brembo,veliká závodní kola,NOS) a ta měla 289 PS a V-max 290 Km/h!!! jakou má akceleraci to už tam udáno nebylo pravdou je že ji prodávaly za 1.500.000 Kč a byla tuším do 2 měsíců prodaná.Zkrátka a dobře tuning je ta nejlepší věc pro Vaše auto
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
17. 7. 2005 00:23
Skor nie!
Ja som vpodstate za tuning. Ak prebieha decentnym sposobom - zvacsa formou "paketov" priamo od vyrobcu (nijak nasilne napadnych), maximalne od firiem, ktore vedia co robia (Arden - Jaguar, Alpina -BMW, etc...): tiez decentne. Ak je to nejaky paket, vyber z diskov, kombinacia priplatkovych interierovych materialov/doplnkov (pozor! Predpoklada sa vrodeny cit pre estetiku!) a snad aj nejake mierne zvysenie parametrov motora: nic proti. Je to urcite vitane. Ale, prepacte mi mili tuneri, ak niekto devastuje tisice hodin prace (idealne a zvacsa) talentovanych a studovanych designerov pridavanim kridiel z Tupoleva (pozicane od Bertonaka), prvoplanovo agresivnych naraznikov, roznych clon, blatnikov ako z DTM a velkymi napismi Pioneer, Remus, atd na zadnom skle, alebo chlpatym volantom v kombinaci s Recaro sedackami, tak na to vsetko by mal byt paragraf. (myslim obrazne).
Rozbalit vlákno
8
17. 7. 2005 08:51
Re: Skor nie!
Je to tak. Koneckonců je známou věcí, že míra amaterského tuningu je nepřímo úměrná intelektu a vkusu vlastníka vozidla. Tam je zakopán pes
neregistrovaný "Marko"
17. 7. 2005 09:12
Re: Auto z kolotoca
Ano, ano. Ja naviac nerozumiem (nechcem to teraz nijak odsudzovat - kto chce a potrebuje to, nech to robi) preco niekto, kmu sa dostane do ruk napr. Skoda 110R z toho spravi cierne NIECO, a nepokusi sa to uvest do povodneho stavu. Mat zachovaly original - to sa vzdy ceni. A bude! Mat nejaku "garazovu" prafrazu na 130RS - to sa hodi skor do kolotocov. A cim to bude starsie, tym viac. (Cim netvrdim, ze garazove auta su zle: ibaze to by som musel byt v GB v 50. rokoch a 20 rocny fagan by mi musel povedat vetu: Pomahal som otcovi opravovat Spitfiry.. ).
17. 7. 2005 09:54
Re: Auto z kolotoca
99% tuningu je projevem zoufalství podprůměrných. Snaha zaujmout při nevědomosti vlastní neschopnosti. Ta pramení z neznalostí souvislostí, historie, estetiky a kulturního povědomí obecně. Tuning bytů nevidíme... i když i tam a zejména tam by bylo na co koukat - ty kostkované plastikové ubrusy, Švejkové z drátu na zdi, pod tím nápis TO CHCE KLID a pod tím porcelánovej jelen na pletené dečce. Tuning aut je viditelný... a o to "působivější"
neregistrovaný "*s*"
17. 7. 2005 12:18
Re: Auto z kolotoca
Pekny rozhovor páni. Súhlasim s Vami do bodky! ps:další dobry prispevok GTI ("Bertoňák"). Rovnako dobry,ako nedavno o Corvette,dávnejšie o Porsche,alebo o Velebení SAABu. Fajn Ta čítat,naozaj.
17. 7. 2005 17:24
Re: Auto z kolotoca
Děkuju ti.
neregistrovaný "Skylord"
17. 7. 2005 21:09
Re: Auto z kolotoca
Tak na to si káp .
Ty vytuněný byty si dovedu představit.
neregistrovaný "PROTON"
17. 7. 2005 12:06
Re: Auto z kolotoca
neregistrovaný "PROTON"
17. 7. 2005 12:12
Re: TUNING IQ
Souhlasím s GTI, v mnohých tunerů je míra nízkého IQ a vytunění auta přímo úměrná. Něco jiného je tuning od fajnšmekrů jako je AMG, Carlsson, Alpina. Hlavně AMG skoro vždy design auta zvedne. O technice ani nemluvě. Posadit se do sedalel Recaro je skvost, ať je namontuješ kam chceš.
neregistrovaný "MB"
17. 7. 2005 01:29
Nechci tuning souditi
Ale ještě jsem neviděl JEDINÉ "vytuněné" auto, které by nevypadalo trapaně a nevyloudilo na mé tváři úsměv. Ale třeba takové časem příjde...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Krysař13"
8. 9. 2006 08:49
Re: Nechci tuning souditi
Zkus si zajít na www.westcoastcustoms.com a kochej se,tam opravdu neuvidíš stodvácu s pluhem místo předního nárazníku,s chlupatým volantem a kostkama na zpětným zrcátku.Doporučuju zejména galerii dvojice Mustangů
neregistrovaný "misoo"
17. 7. 2005 01:54
tunning
ono zalezi co si kto pod slovom tunning predstavuje. vseobecne sa da pod slovom tunning predstavit vlastne kazda nova nestandardna napevno primontovana vec do auta. od noveho autoradia, cez folie na oknach az po komplet novy motor... zalezi na financnych moznostiach a vkuse majitela... ja osobne nemam rad tunningy opticke, skor som za "vlka v ovcom ruchu" nad kreaciami ala skoda 120 s 10cm vyfukom, striebornym sprejom nastriekane puklice aj s gumami (okrem krajov - nech to ma aspon XY/35/R18 ), cierne folie, milion nalepiek atd atd... sa iba zasmejem... ale zato ked vidim "obycajne auto", s jemne znizenym podvozkom, primerane vacsim vyfukom, vkusnymi sirokymi a velkymi hlinikacmi, potichu si to brble a pritom ide jak blesk, tak mi leze husia koza a hovorim si, ze take si raz dam spravit ked budem velky
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patres"
17. 7. 2005 01:57
bez titulku
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!Je to na nic!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tomas"
17. 7. 2005 02:16
bez titulku
rad si pozriem fotky z tunnovanych aut ale skoro vzdy je to na úrovi
detí čo ledva skončia učnovku!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cool-hand"
17. 7. 2005 07:47
Tuning x Tuzing
Abych pravdu řekl, tuning moc rád nemam. Je to asi hlavně tim, co na silnicích potkávam. Různé po domácku "spíchnuté" kreatury. Ale samozřejmě s citem udělané auto (třeba i hodně zásadně a k nepoznání) mě dokáže potěšit. S optickým tuningem, by podle mě měl jít ruku v ruce i technický tuning - motor společně s brzdama!!!, podvozek...
Co nesnášim, jsou přílišně zamračená světla, rádobyxenony, zatmavení zadních lamp vyjetým olejem, ledky a stroboskopy - v zrcátku za tmy buděj dojem auta s majákem a to mě ukrutně vytáčí!
Koukněte sem, je to možná už trochu za zenitem, ale starší články jsou super www.tuzing.com
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tamin"
17. 7. 2005 08:32
Tuzing vs. tuning
Bydlím v jednom malém krásném městě na Moravě.Nechcu prozrazovat jak se jmenuje.Včera se měl konat u nás sraz na takovým plácku,plakáty hlásali, že se sjedou majitelé "vytůněných kárek", s kámošem sme se těšili, i když jsem byl poměrně skeptickej,měli přijet v 19 00 tak tam čekáme.Nic nejelo, spousta lidí naštvaná,pak, ale přifrčela Honda Civic Coupe rok asi 1994.Styl Wing West plus laminát.Auto nemělo lak tak bylo k oknům nastříkáno šedou základovkou,kapota měla dva průduchy a byla zatřená červenou základovkou a pozor to štětcem, zadek zdobilo ohromné laminátové křídlo a auto bylo celkově zahlazené,interiér byl neupravený a poměrně ošklivý.Asi o čtvrt hodiny přijeli dvě auta neupravená Barchetta nicméně nejhezčí auto srazu.Zlatý hřeb byl, ale favorit dvou nagelovaných blbečků.V základu bílý favori byl přetřěn z poloviny modrou barvou a teď asi tušíte.Správně štetcem.Kola byli klasické 13" a na nich nasazené poklice, sedadla potáhlá hnusnými modrými potahy z benzinky.Uvnitř měl audio to vám nepopíší, protože jsem radši byl 3 metry od toho vehiklu.Nejhorší bylo, že s tím machroval před třema pěknejma holkama, ty chtěli svézt a tu popelnici brali za něco úchvatného stejně jako její majitel.Před osmou jsem radši odešel.To byl teda sraz, 3 auta, jedno neupravený,druhý nedodělaný a třetí?S tuningem to nemá nic společnýho ani zdaleka.Byl to tedy tuzing.Škoda jen, že to není trestné.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kovadlina"
17. 7. 2005 08:47
Re: Tuzing vs. tuning
To se radsi takovym srazum priste vyhnes... A jaky mas auto ty ? Vis ze takovej zakazkovej tuning Golfa prijde na 250 tisic ? A kde mas dusik ? To si nasinec nedovoli.... Ale venku, to je panecku podivana.. Konkretne Anglie.
neregistrovaný "tamin"
17. 7. 2005 09:02
Re: Tuzing vs. tuning
Já mam golfa III, ale upravovat si ho budu až za rok až bude dostatek peněz.Nechcu auto sprasit tak počkám až se prachy nahrnou.Budu ladit zatím motor , podvozek a vnitřek.Karoserii si udělám sám nějak decentě.Vytažený blaťáky, lišty a stěrač vzadu půjdou pryč,čirý světla,perleťovej lak a taky pěkný kola to stačí.NOS nechci,Zbytečný vyhazování peněz.Možná kdybych stavěl showcar tak ho tam dám jinak to nemá smysl.Firmu zaměstnávat nechcu, protože mám už vizi dva roky hotovou a taky jsem dostatečně zručnej.
neregistrovaný "Kovadlina"
17. 7. 2005 08:36
Jisteze
Bez tuningu se nemuzete ani postavit na start....pral bych vam videt svyho Golfa, ale jezdim jen vecer na akcich o kterych sotva asi vite.
Rozbalit vlákno
0
17. 7. 2005 08:38
VELKÁ HARMONIZAČNÍ TEORIE
Tuning, jak uvedl na třetím výročním setkání teoretiků tuningu v Lagosu v květnu 2003 profesor McCaan nebývale eskaluje. A právě tam, v Lagosu, zazněla poprvé jeho Velká harmonizační definice (VHD), definice, která zatřásla vědeckým světem, že totiž - TAM, KDE KVETE BLBOST, VZKVÉTÁ I TUNING. Tato, bez uzardění, novátorská a geniální myšlenka profesora McCaana dopadla na úrodnou půdu všude tam, kde si jak teoretici, tak praktici nevěděli rady s kategorizací estetických markant. Koneckonců v oponentní vědecké práci, kterou přednesl akademik doc. Free z university v Kolíně se nerozpakoval sice skrytě, přesto dosti zřetelně uznat, že jsou definiční axiomy, proti kterým stojí i věda v úžasu, a vezme-li se do těchto souvislostí též zkušennost z praxe, kterou přezentovali řečníci zejména z Česka, a zde je nutno akcentovat jejich široké silniční badatelské nekonečné pole, pak lze nepochybně přijmout závěr, že uvedená průlomová definice vnese svěží vítr do tuningových proudů. Ať již se jedná o tuning teoretický, ve své podstatě gnoseologicky nevyvratitelný, či tuning praktický s nímž se lze seznámit jak na silnicích, tak zejména v řadě významných tuningových biografiích, setřiďovaných, a to je nutno vyzdvihnout, v posledních desetiletích dle jejich subkategorizační hierarchie, na jejímž vrcholu, jak geniálně predikovala akademička Curtisová stojí neotřesitelně TUNING SILNIČNÍ, slangově nazývaný též tunsing. A právě sem, jako stěžejní subkategorii lze jistojistě přiřadit veskrze originální tuningovou větev, a sice tkzvanou ČESKOU VĚTEV FAVORITÁLNĚ - FABIOSNÍ, která svým významem zásadně překračuje hranice své subkategorie, a přímo až epochálním tahem útočí na nejvyšší příčky světových tuningových ikon. Tolik jen na úvod. Pokračování jindy.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marko"
17. 7. 2005 08:58
Re: VELKÁ HARMONIZAČNÍ TEORIE
FAVORITÁLNĚ - FABIOSNÍ
neregistrovaný "Eros"
17. 7. 2005 08:52
bez titulku
Neni vazeni tuning jako tuning. Jsou-li vsak tuningovana prsa zeny, mnozi jiste promlasknou...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Gybby"
17. 7. 2005 09:36
Re: bez titulku
Tuningovaná prsa ženy jsou to samý, co co Felda s třináctistovkou 60 kW a křídlem z coulky fošny nad zadníma dveřma. Tím chci říct, že iluze něčeho silnějšího (většího) je vždycky dost odlišná od toho vysněného cíle, kterému se chceme přiblížit...
neregistrovaný "Elitebiker"
17. 7. 2005 09:31
bez titulku
Záleží jaký. Když někdo přeplácá starou Octavii vším co se tam dá narvat tak určitě ne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 7. 2005 09:40
Krtek kutí – Tuňýkování (24)
Krtek si pomalu začínal všímat, že jeho Bismarck začíná být na ulicích pro smích. Jak nespravedlivé. Jen proto, že zažil C.K. mocnářství, není přece šunka. Seznámil se s jedním moc chytrým klukem ze sousedství. Ten byl vážně nadaný, vyhrál automobilovou soutěž krásy (teda jeho vůz) Tunimice 1998. A ten mu poradil, ať Bismarcka vylepší. Krtka nebylo potřeba dvakrát pobízet. Začal od toho nejdůležitějšího. Od účelu, ke kterému byla auta stvořena. Naistaloval hudební aparaturu! Když jí poprvé na dvorku pustil, vylítla mu z Bismarcka všechna okna. No co, stejně je chtěl vyměnit za lepší. Ulicí se pak rozléhal dvouset-decibelový hit, který dokázal krtka opravdu přivést do ráže: „Chytila jsem na pasece žížalu“. Byly slyšet sice jenom basy, ale o to byla tahle skladba chytlavější. Vytřískaná okna nahradil azbestovýma deskama. Krtek se stejně orientuje hlavně po čuchu a hmatu, tak na co okna? Ještě chyběla závodnická čísla! Někde zahlídnul reklamu „Kenvelo –75%“. Ty velký pětasedmdesátky si nalepil ze všech stran na auto. A kusy papíru s nápisama Kenvelo si přišil nití na sedadla. Výfuk pak odmontoval a nahradil kusem plechového komínu z jejich činžáku. Když chtěl na oplátku na střechu domu namontovat výfuk, nějak mu spadnul do té díry a tak se na to vykašlal. Ostatně z celýho domu se začínalo ozývat kašlání tak proč se na to nevykašlat taky? Opravdové vizuální skvosty ale stále chyběly. Bylo ještě potřeba na vnitřní zpětné zrcátko pověsit pár drobností. Holku z časopisu Playkrtek, růženec a plyšovou žížalu. Navíc si kolem dokola podvozku rozvěsil vánoční žárovkový řetěz. Zpětná zrcátka uhryzal a nahradil novýma. Každé mělo pět úchytů a to je víc sexy. Navíc měla integrované blinkry, sice nefungovaly, ale krtek to tak vždycky chtěl. Kliky od dveří samozřejmě pochromované s děrováním. Aerodynamický kit zahrnoval surfařské prkno na zádi a takovou žraločí ploutev na střeše. Sakra! Zapomněl na mračítka. Ale krtek věřil, že pokud se bude za volantem hodně mračit, na image zlého krtčího kluka to bude stačit. Někdo namítne, že tuning je o vylepšování podvozku a motoru. Krtek věděl přesně, co chce. Kontakt s vozovkou a nulové naklánění. Pružiny tedy kompletně vymontoval. Motor je velká událost a krtek si ho nechal na příště. Příště totiž bude historický den. Přestaví Bismarcka na naftu!
Rozbalit vlákno
6
17. 7. 2005 09:48
Re: Krtek kutí – Tuňýkování (24)
...krtek to tak vždycky chtěl... Máme novou design-ikonu: surf-prkno
neregistrovaný "Marko"
17. 7. 2005 11:29
Re: Krtek kutí – Tuňýkování (24)
...a tie tematicke narazky na "svet" krtka: "Chytila jsem na pasece zizialu", Playkrtek su tiez
neregistrovaný "Bzuco"
17. 7. 2005 12:42
Re: Krtek kutí – Tuňýkování (24)
Krtek a Bertonak su tu uz klasici dik chalani dobre som sa dnes nasmial. Co sa tyka tunningu sme tu asi vsetci podobnych nazorov.Ti co tak "skrasluju auta su teraz v dielni nastastie alebo asi skor na nestastie
17. 7. 2005 17:25
Re: Krtek kutí – Tuňýkování (24)
neregistrovaný "PROTON"
17. 7. 2005 20:47
Re: PRO GTI
GTI mám pro tebe nabídku spolupráce s naším médiem. Více přes maily, napiš mi: proton@post.cz
neregistrovaný "brasci"
17. 7. 2005 20:09
Re: PRO GTI
dnes je fajn tema pri ktorej ako vidim sa tu da aj nasmiat.. povacsine tu mame auta skutocne radi a preto nepotrebujeme na ne hadzat kopu lacneho plastu a namiesto vyfuku tam namotnovat na kolene vyrobeny "ramus".. jedine co z toho maju je, ze sa im ani na obrubnik nepodari vyliezt bez toho aby sa pri tom nestrapnili pri dome mi parkuje jeden taky macher a ten ma stale ten svoj predny "spojler" rozflakany ... to ja nemusim.. no a audio v aute.. mne staci zakladnych 8 reprakov od vyrobcu radio s dobrym tunerom cd/mp3 prehravacom a to staci.. auto nieje diskoteka a radio tam mam na to aby mi sprijemnovalo jazdu..
neregistrovaný "kosch"
17. 7. 2005 10:02
profi tuning
osobně se mi líbí pouze profi tuning typu Brabus, 9ff, Abt atd., drtivá většina toho co jezdí u nás po silnicích a říká si to tuning, je děs a hrůza
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "*s*"
17. 7. 2005 12:27
Re: profi tuning
přesně tak!
neregistrovaný "Pavel"
17. 7. 2005 10:13
Tuning
Je určitá hranice, kdyz tuning není vylepšení, ale zesměšnění vozu, zde bohužel patří velká část laděných vozů v ČR, všechny ty stroje magických objemů 1.2 a výkonů okolo 60-ti koní, jenž mají problém se s širokými pneumatikami rozjet a jejich mohutné křídlo v zadní části vozu velmi užitečně nadlehčuje přední a tedy poháněnou nápravu ...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "tamin"
17. 7. 2005 10:42
Re: Tuning
Bohužel ano.Spousta lidí, kteří touží mít auto taky jak z rychle a zběsile, ale nemají dostatek peněz a vhodné auto.Pak to vypadá tak, ře se musí improvizovat.Překližka, kartón a vše co se doma nebo na skládce najde.Poté tito maníci jezdí na všelijaké srazy s vidinou úspěchu a chváli, která se nedostaví a právě naopak u inteligentních lidí s citem pro krásu a detail bude tůner opovrhován.Přivší smůle pak tůnery, kteří své auto umí hází do jednoho pytle s těmito lidmy a tuning odsuzují.
neregistrovaný "king"
17. 7. 2005 13:37
Re: Tuning
presne tak a nelibi se mi upravena auta u kterych neni poznat co je to za znacku. potom to vypada ze to upravil protoze se za znacku stydi
neregistrovaný "machturbo"
20. 7. 2005 01:52
Re: Tuning
Tak s tím já nesouhlasím, podle mě je nejlepší tuning, kde není poznat značka, takové auto mě vždy zaujme nejvíce. To je totiž ten pravej originál, po kterým určitě nejeden tuner prahne. A ohledně studu za značku, pro člověka s malými finančními možnostmi je nutnost koupit si třeba oktávku, z níž udělá konečně nejaké "pořádné" auto, kterému nesráší prestiž značka výrobce, protože co si budem povídat, třeba zrovna škodovka škodovkou zůstane nevždy a sebevětší emoce z auta opadnou po prvním pohledu na tuto značku.
neregistrovaný "Jacob"
17. 7. 2005 12:05
Tunig
Tuning je super!!Já tuning zbožňuju ale nemám rád ty debílky co auto zbytečně přeplácaj,nerozuměj tomu a pak machrujou!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "František kadlček"
17. 7. 2005 12:17
ano,mám rád krásná,rychlá,exclusivní,nebo něčím zajímavá aut
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manin"
17. 7. 2005 12:23
krása
tuning je fantastickej někdo rád lechčí a někdo ten úplnej.Už jen ten zvuk když si koupíte výfuk a nebo ten úžas když kolem vás projede nadupaná kára která má například kridýlko, litáky, nárazníky až na zem a motor s moha koňmi jak burácí už to je nádhera ne?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "kosch"
17. 7. 2005 12:37
Re: krása
děláš si sradnu, nebo jsi takový zoufalec, že to myslíš vážně??
neregistrovaný "Bzuco"
17. 7. 2005 12:47
Re: krása
"to teda je!"
neregistrovaný "anonym"
17. 7. 2005 22:38
Re: krása
Já mám teda radši,když prosviští tiše BMW s 350 koňmi, než když proburácí tuningovaný ubožák se 150 koňmi.
neregistrovaný "Ron Jeremy"
18. 7. 2005 11:53
Re: krása
"Nárazníky až na zem" - zvláště pak u zadního to může udělat jenom truhlík, který o aerodynamice ví "kulový". Že by třeba u Ferrari byli takoví pitomové, a u Enza to udělali špatně?
neregistrovaný "petrt"
19. 7. 2005 00:05
Re: krása
Jel sem ve vytuněném focusu a ten měl takovej nárazník že tam na dálnici ani nešla dát 6tka jak to brzdilo. Ford ho používá pro rehklamní účely jako kopii WRC, takže žádnej tuzing. Kamarád fotí pro ford, měl to pučený.Ale vypadalo to skvěle, jak kdybys jel s Krestou
neregistrovaný "king"
17. 7. 2005 13:34
bez titulku
nic proti tomu nemam sam mam snizeny auto a predelanej interier. nelibi se mi ale cesky tuning. je to o tom dat na auto co nejvic plastu a tim to hasne ale brzdy a motor zustavaji puvodni zkuste zajet do nemecka a uvidite.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vasek"
17. 7. 2005 15:01
bez titulku
Tuneři jsou většinou magoři, co umí akorát udělat(v některých případech) auto, ale neumí s nim vubec jezdit , dycky, když za nekym takovym jedu tak nikdy nevim, co od nich můžu čekat. Koukaj kolem sebe, co lidi kolem, jestli se za nima otáčí, ale provoz kolem sebe absolutně nevnímají! Proto je i mě tuning spojen se šílenstvim.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pxpx"
18. 7. 2005 09:41
Re: bez titulku
nemyslim si ze mas uplne pravdu/ s casti urcite ano/ ale auto predsa nerobi cloveka, nemozes povedat, ze ten kto ma vytunovanu karu je magor. Ja tuning schvlaujem, ale len do urcitej miery. Neznasam debilkov so 105 skodovicou, ktory tam dam kridlo jak balkonove dvere a mysli si, ze je boss. Skor nieco decentne zvonka/ trosku znizene, decentne kridlo, vyfuk, ktory ladi k autu/ a poriadne nadupane znutra. tak si predstavujem tuning.
neregistrovaný "Vlada"
17. 7. 2005 15:08
A proc ne?
O tom to prave je, ze kazdy to dela jinak. Kdyby tu jezdily samy AMG, uz by to nebyla takova exkluzivitka. At si kazdej tuninguje svoje auto jak chce - nekomu se libi to, jinemu tohle...
Nad mou muzikou by polovina zvas rekla, ze zaplacnout celej kufr je k nicemu a ze se tam neda nic dat - ja ale nic nevozim, a proto to zrovna mne nevadi. Inu ceskej narod, co neni podle myho, je na ho*no.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Krecoun"
17. 7. 2005 15:59
bez titulku
Pokud jde o profi tuning jako například AMG apd. líbí se mi. Ale pokud si někdo koupí favorita a nacpe do něj půl milionu je to totální zhovadilost. A lidi kteří s tim machrujou se snaží jen odlišit od ostatních protože většinou nic jiného neumí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martin"
17. 7. 2005 19:11
Tuneři, děkuji
Je 3:30 ráno, sobota, je horko mám otevřený okno. Spím!
Nespím! Duc, Duc _ Duc, Duc. Tuner v náší ulici přijel z párty. Naposledy vytáčí motor, jen tak naprázdno, aby se pokochal. To je krásnej zvuk prostě, paráda.
Jsem rád, že tunerů přibývá a půjde-li ekonomika nahoru budou přibývat ještě rychleji.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jan Předota"
17. 7. 2005 19:14
Tuning je super
Tuning je jednou z mých mála koníčků . Je krásné vidět hezké vytuněné auto . Avšak některá auta se tuningem promění v obludu .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mesil"
17. 7. 2005 19:48
Tuning je to nejlepší na autech!!!
Tuning je to nejlepší na autech!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kokyn"
17. 7. 2005 19:50
bez titulku
všici tu píšete, jak se vám nelíbí českej tuning a vyzdvihujete značkové upravce jo, zabejvaj se tim a maj to hezký, ale v čem je lepší magor s MB AMG kterej ho dostane od tatínka a napálí to do lidí? nejde o auta, ale o lidi a to nemůžete házet všechny do jednoho pytle
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "johan"
17. 7. 2005 20:11
Re: bez titulku
Je to fenomém posledních let,před osmi lety se jezdilo do itálie,dneska se recyklujou pet lahve a igelitový tašky Jinak je to jako u všeho,ten umí běhat,ten má smysl pro styling,tamten umí vařit
neregistrovaný "radio"
17. 7. 2005 20:41
DEFINICE TUNING vs. HRŮZING
dle mého soudu může dělat tuning jen úpravce, který může zajistit spolehlivost, bezpečnost a funkčnost upravených motorů, brzd, podvozků, světel, karoserie ... takže do této kategorie patří Steinmetz, Abt, Kleemann, Alpina, Wolf, Brabus, Arden a další. těm věřím a beru je jako exkluzivní alternativu k seriovým vozům. no a pak je tu česká garáž a spolehlivá roura z kamen, bezpečně seříznuté pružiny a funkční Tupolev. tak tyhle trouby neberu a neberu je ani jako řidiče, když jezdí po městě jako prasata a ještě k tomu za bílého dne s mlhovkama. to je ten HRŮZING.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pxpx"
18. 7. 2005 09:56
Re: DEFINICE TUNING vs. HRŮZING
mas pravdu! tuning musi mat vysledky v spolahlivosti a bezpecnosti a samozrejme aj vfdunkcnosti vsetkych komponentov. Ale nemozem suhlasit s tym, ze len vyssie menovany tuning upravci su ok. Podla mna moze byt dobre a hlavne kvalitne spravene auto aj s nasimi tuning firmami.
neregistrovaný "R0NN!E_6_6_6"
17. 7. 2005 20:44
Bez tuningu to dnes NEJDE !
Podle mne je tuning naprosto bezva lidskej výmysl, pže nebejt tuningu a tunerů, tak se za obyčejnou českou fábkou ani neohlédnu [ ] (jenom příklad) ! A ten kdo tuning kritizuje, že to przní auta apd. tak je to zvrácenej *(promiňte matko ), jelikož každej má svůj styl, někdo si potrpí na sériová auta a někdo je má rád tak trochu jiná!!! Žijeme převážně v demokratickym režimu--->pravda že každej má právo na názor ale ne na KRITIKU
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "kosch"
17. 7. 2005 20:58
Re: Bez tuningu to dnes NEJDE !
kdyby to bylo jenom v designu tak ještě budiž (i když za velkou část "tuningů" u nás by byla na žalobu za těžkou psychickou újmu, když to člověk vidí)...jenže problém, že ta auta jsou často i velice nebezpečná svému okolí, MHC budiž jedím ale zdaleka ne jediným příkladem
neregistrovaný "machturbo"
20. 7. 2005 01:59
Re: Bez tuningu to dnes NEJDE !
Tak zavři oči, jestli tě to způsobuje újmu, mé duši to totiž lahodí!!!
A jestli si myslíš, že zrovna kůli tobě přestanem, tak seš teda vedle!!!
neregistrovaný "jirka"
18. 7. 2005 09:09
Re: Bez tuningu to dnes NEJDE !
Jen na okraj, k Vašemu právnímu názoru. Ve velkém TP je věta:,,Vozidlo se shoduje s typem, jehož technická způsobilost byla schválena k provozu na pozemních komunikacích Ministerstvem dopravy ČR." Cokoliv nad rámec schválených doplňků, pak podléhá druhé větě:,,Technická způsobilost byla schválena k provozu na pozemních komunikacích.(Potvrdí se v případech, kdy je TP vydán na základě schválení technické způsobilosti jednotlivého vozidla.)" Bez potvrzení druhé věty razítkem DI, nejde v případě individuálně vyrobených doplňků, nebo provedených změn, o demokracii, ale o anarchii.
neregistrovaný "elviiis"
16. 11. 2006 08:41
Re: Bez tuningu to dnes NEJDE !
Kovu chlapi vy si nevydite pod prsty nevite nic o tuningu ani o autech. To co delate vy tuzingari s autama by mnelo bejt trestne. v nasi republice je tak 1 ze 100 aut pekne vystylovane a mozna jendno s tisice vytunene. Jste hovada skodici zdravi automobilovim fandum. Co se fabky tyce tak je asi spise fakt ze se za ni ohlidnou pac takovou vobludnost jeste nevydeli. Navic kazdej druhej tuzingar jezdi jako *. Od krizovatky ke krizovce burnout plnej knedlik a pak hvizd na brzdy (je fakt ze nedat tomu plnej knedlik tak vas predjede i deda ve stovce) pak je fakt ze kdyz slysim hovadiny jako: Honeni se po mneste to je adrenalin! tak mam chut vam rozkopat zadky. 90% tuzingaru jsou jen zas nuli , ktery nic nedokazou a mysli si ze dokazou babam a kamosum jak jsou super kdyz pojedou pres mesto 120.
neregistrovaný "Saman"
17. 7. 2005 22:52
bez titulku
Nejak sem nenasel v clanku slovo stiling, to je totis drtiva vetsina ceskych vozu co potkavame zebne na ulicich, tuning neni obri kridlo a slojlery to je stiling. Tuning znamena odladeni vozu a zlepseni jeho jizdnich vlastnosti a jeho vykonu. Vetsina tech silenych kridel je vlastne spise naobtis a beznemu seriovemu vozu po strance vykonu spise uskodi, taktes buracive vyfuky ktere neznaji odladeni na brzde. nejdrive je potreba si ujasnit pojmy a pak teprve dojmy.

Stiling
Tuning
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mc."
18. 7. 2005 09:55
Re: bez titulku
Je taky nutno udělat si pořádek v pravopise, Styling je od slova style, aproto tam patří ypsilon.
neregistrovaný "Frema"
18. 7. 2005 15:03
Re: bez titulku
Přesně tak tuning je zlepšování jízdních vlastností a výkonu auta. Nejsou to ty spousty bezúčelných plastů co si mnozí lepí na auta. To je styling, často velmi nepovedený a směšný.
neregistrovaný "147GTA"
17. 7. 2005 23:05
tuning
rad na srazy a casto jezdim... minule jsem se nadherne nasmal, kdyz na octavii 1,4 bylo asi 100kg plastu, pneu 225/18 a polepeny snad uplne vsim co se da koupit... ja radsi uznavam tuning, kdyzzlepsuji jizdni vlastnosti auta...podle mne, kdyz chci silne auto, musi auto perfektne sedet na silnici a skvele brzdit.... no a protoze ja sam jsem technicky antitalent, tak jsem si uz koupil auto, ktere nemusim tunit a udelal to za mne vyrobce a troufam si tvrdit, ze skvele.... ono nekdy na aute nalepenych plastu mene znamena vice )
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kapr"
17. 7. 2005 23:19
A co si myslíte, že dělám s rádiem či televizí atd.?
Prostě rádio či televizi naladím (provedu tuning). Má to prostý důvod. Ve výchozím naladěném stavu toho moc nevidím a neslyším. Prostě s impedancí se dají dělat různé věci. A z toho vychází, že se tuningu učastním protože nikdo místo mě mi to rádio "nenatuninguje".

Prakticky vzato se jen vyjadřuji na dané otázky a balastu kolem si nevšímám.(byt nesmyslně)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bankéř"
18. 7. 2005 07:31
bez titulku
Řekněme že 99% vytuněných aut si tuní lehce zamindrákovaný jedinci jako snahu na sebe upozornit. A většině společnosti jsou vyjma toho randálu ukradený.

Vytuněný auto, to je taková uniforma pro blbečky. Svým způsobem jsou líp vidět a tudíž i pod kontolou. Takže je vlatsně dobře že se tuní a označujou se tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MISO"
18. 7. 2005 08:11
Mne sa strasne paci tuning aky chce lebo mane to je jedno je
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Chemic"
18. 7. 2005 09:28
bez komentáře
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ciello"
18. 7. 2005 09:56
Re: bez komentáře
fakt dobrý..
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 7. 2005 10:09
Re: bez komentáře
Dokonalý.
neregistrovaný "LUKINEK"
29. 7. 2005 09:44
Re: bez komentáře
Máš pravdu
neregistrovaný "GTI"
18. 7. 2005 11:46
Re: bez komentáře
Špica...
neregistrovaný "jirka"
18. 7. 2005 12:50
Re: bez komentáře
Tak trochu jsem čekal, že se Ciello, Lonestarstate a GTI vyjádří košatěji. V době chippů se trochu pozapomnělo, že průběh charakteristik motoru není závislý pouze na středním indikovaném tlaku p(is) při spalování, ale také na mechanických ztrátach v motoru. Takové snížení hmotnosti skupiny píst-ojnice-klika použitím lehčích kovaných pístů, H-ojnic a tomu přiměřeně ubraným hmotnostem závaží na klice, dokáže snížit síly a momenty I. a II. řádu, tudíž nejen zklidnit běh motoru, ale i zvýšit jeho životnost. V dobách žigulíků se výkresy na tuto úpravu, odzkoušenou na brzdě tehdejšího ÚVMV, pořídily celkem snadno. Pokud se člověk držel při zemi a nevrtal se do vačky, snížil si spotřebu až o litr. Samozřejmě, že nikoho přitom nenapadlo bastlit si křídlo nebo spoiler, protože neměl nejmenší zájem být nápadný. Jenže to byla jiná krevní skupina lidí...
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 7. 2005 19:14
Re: bez komentáře
Tak to dopadá, když si člověk nasadí příliš vysokou laťku. Pak se stává, že zklame občas okolí. Myslím, že článek, na který odkazuje Chemic, je moc podařený a doporučuju přečíst. Souhlasím i s tím, jak je tam zmíněno, že nejčastěji se tuní stoprocentně Golf III. Já dodádám, že vede fialová barva. Fialový Golf III s zuřivým řidičem jsem viděl ve zpětném zrcátku nečekaně často vzhledem k tomu, jak málo let řídím. Obyčejně je lepší mu uhnout a pozorovat radši dým, který se valí z toho komínku vzadu. Taky by mělo zajímalo, kde si nechávají měřit emise.
neregistrovaný "ciello"
18. 7. 2005 09:45
PROBOHA.. NE..!
Na to je snad škoda slov... Estetická úroveň vyspělých tuningových jedinců provozující tuning je vidět už jen na tom v čem vystoupí ze své neidentifikovatelné hroudy poskládané tak ze Sevy... Moc nechápu význam těch divnejch světel pod autem.... ??? Snad "tuning" kterej k něčemu je... je ta akorát naviák, nášlapy, šnorchl atd...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petriik"
18. 7. 2005 10:52
bez titulku
[odkaz]
No na vychod od nas je ten tuning jeste zajimavejsi, videl jsem neuveritelne veci z Ruska (nemuzu to bohuzel najit), ale tady je taky par zajimavych kousku .
Mimochodem po obdobi kdy si vsichni tuzeri dali dozadu stejne hlinikove kridlo, si vsichni davaji na auto stejne prahove nastavce - pro ne jen mala rada - kdyz si to date na auto pod prahy a nedate nic dopredu a dozadu co by na to navazalo tak to vypada hur nez bez nich a ne kazdemu autu slusi to same, takze pokud nemate prachy tak se na to vy..... usetrite penize a me dusevni zdravi
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Gybby"
18. 7. 2005 11:47
Re: bez titulku
Tuning je ve valné míře jen taková póza, nadšení pro fanatiky, kteří nemají na pořádnou raketu a hlavní věcí je, že jim to dělá randál...Je dobrý mít pěknou muziku (ne zesilovače v kufru, to je hovadina) a silný brzdy, když už máš teda přečipovanej motor...Ale opakuji se objem ničím nenahradíš, každej, kdo se kdy svezl v minimálně šestiválcovym sporťáku nad 250 kW mi dá za pravdu...
neregistrovaný "petriik"
18. 7. 2005 12:59
Re: bez titulku
Ono je fantastické svezení i v miniautě, kam se jaksi 4litrovy osmiválec nehodi, stačí třeba 1.6 se 150koňma která při hmotnosti auta 800kg z něj udělá střelu. Objem teda určitě nahradíš - lepšíma technologiema, turbem, kompresorem a naopak nikdy nedocílíš toho aby takový motor měl rozumnou spotřebu v městském provozu. Kdyby tomu tak nebylo tak by se dělaly pořád větší a větší motory a auta by vypadaly jako lokomotivy, dřív bylo k výkonu 100 koní potřeba 16 litrů objemu dnes stačí míň než desetina - tomu se říká pokrok. každý kdo se svezl ve WRC řekne že 2 litry jsou taky docela dost a ty "kopance" od turba jsou taky nenahraditelné ...
neregistrovaný "Gybby"
18. 7. 2005 15:41
Re: bez titulku
stačí třílitr atmosférickej šestiválec Turbo je jen další položka seznamu, která se může porouchat...
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 7. 2005 18:52
Re: bez titulku
Jo a navíc má motor nižší životnost. Není nad pořádnou sbírečku benzínových atmosférických válců. Když přijíždí benzínový osmiválec Range Rover před tím, než úplně zastaví, krásně hučí. To samý auto s TD5 drkotá jak traktor.
neregistrovaný "petriik"
19. 7. 2005 15:25
Re: bez titulku
... krásně hučí protože se ty hmoty v motoru nemůžou zastavit . Turbo zas vydává hezký hvízdavý zvuk při zrychlování a když pustíš plyn tak udělá hezky "puf". Že je turbo další věc co se může pokazit to souhlasím (stejně jako klimatizace, složité elektronické nesmysly apod.), ale proč by měl mít motor automaticky nižší životnost (když pracuje v nižších otáčkách a má menší kompresní poměr), to se dá ovlivnit i materiály, zbůsobem mazání apod. Se mi zdá, že atmosférické motory v F1 nemají zrovna velkou životnost . Jinak o naftě tu nikdo nemluví.
anonym
15. 11. 2006 11:07
Re: bez titulku
Asi si toho o autech moc nevýš co a řídil si vůbec nějaké. Jestli narážiš na auta americká tak fakt že mají výdrž ale nejedou. A už vůbec nemají vysoký výkon. Mají pouze sílu čili kroitící moment. Můj vůz z japonské produkce mněl 150KW a motor 1.8turbo no a schevy corvett 5.7litru četla jen zadní spz. Tekže jen abys věděl velký obsah je na *. Potřebuješ technologii = otáčky , proměnné časování ventylů , tuebo apd. A v nemenší řadě pomšr výkon hmotnost. Seděl jsem v mnoha maxi amerikách zbožňuju charger , camaro I apd. ale nikdy bych netvrdil takovi hovadiny jako ty.
Jo a jenak český styling i tuning stojí za *.
neregistrovaný "jerevan"
18. 7. 2005 11:55
bez titulku
mne sa tuning paci a najme ten kultivovany. Ale ked nejakeho favorita a podobne spatne auta sa nedaju upravit tak aby boli pekne bez nejakych vecsich zasahov. Najviac sa mi ale paci brutalny motorovy tuning-> www.turboimports.com (Ta Supra je najlepsia,taku budem raz mat )
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mart"
19. 7. 2005 10:10
proti gustu....
Mě osobně se tuning líbí, ale je zde jeden hlavní problém najezdím dost kilometru a kdo jel v tuningovém autě po našich silnicích delší trasu tak ví o čem mluvím. Je to sedět jako v trakaři, další problém přední spojler nebo znížený podvozek, níkoprofilová kola, znám pár případů, že s tím autem nezajedou ani na parkoviště nebo musí hodně opatrně, protože je tam nějaký zlom nebo nájezd a přední nárazník by se mohl poškodit a to jsou docela drahé záležitosti. Nikomu neubírám právo ať si auto upraví jak chce, ale to se potom hodí tak na krátkou i když hezkou projížďku nebo na srazy. Prostě na normální denní provoz nepoužitělné.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nzoom"
19. 7. 2005 19:16
PIMP MY RIDE
Většina vytuněných aut,který u nás jsou vidět,jsou spíš k smíchu.
Pokud pominu Carlsson,AMG atd..,tak tak pěkný věci jsou vidět na MTV - Pimp my ride.Až na vyjímky vypadaj ty auta opravdu super.Jak z venku tak zevnitř
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "luk"
20. 7. 2005 17:16
bez titulku
Tuning mi nevadi, pokud neohrozuje bezpecnost. Auto ktere odporuje predpisum, by na tuningove srazy melo jezdit na voziku, pripojenem k normalnimu autu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LUKINEK"
29. 7. 2005 09:42
bez titulku
Tuning je super
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lussy"
3. 8. 2005 10:44
bez titulku
!!!PIMP MY RIDE!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "elviiis"
15. 11. 2006 10:29
Tuning - styling
Většinou lidé používají slovo tuning a přitom myslí styling.
Tuning znamená vylepšení = lepší kola , gumi , brzdy , motor apd.
Styling znamená změna vyzáže = spojlery , design kol , lak apd.

Já o sobně jsem vlastnil několik "natuněných" aut byli to vždy sriově vypadjící vozy (max nějaká ta nálepka - vždy na zakázku vyrobená) akorát na vůz nissan 200sx jsem dával přední světla neotvírací s čirou optikou ale i to považuji za tuning vzhledem k tomu že se celoročně svítí jsem snížil aerodynamický odpor. Jinak jsem měl vždy jen nějakou tu klisničku navrch , někdy sportovní podvozek (byl li třeba) , brzdy ,a kola. Na tunig srazi jezdím pravydelně a to proto abych se podíval jaké hrůzy u nás jezdí. Co se týče stylingu tak mi češi jsme jedni z největších prasat na světě. Gintacké tuny plastu hrozný lak apd. člověk který dá na calibru na niž je jedinné co je ucházející když už ne kvalita tak alespoň vzhled a aurodynamika a pak na ni nějaký eman namontuje spojlery a křídla apd. Další věc je i kvalite těchto "ůprav" jak někoho může napadnout přišroubovat alu křídlo jak z rogala do kufru sedana jenž se samozřejmně prohýbá a myslet si bůh ví jakej to nemá přitlak. Tak jen pro informaci DTM mají pod tím kufrem výstuhy a tráví dny v aerotunelu aby to křídlo nastavili. Navíc jestli si někdo myslí že vectra , escort nebo bmw320 (tím nechci urážet bmw pouze předchozí dvě značky) či podobný stroj má takové koně a jede tak rychle že to potřebuje tak se ku...sky plete. Inženýři v továrnách roky vymýšlí nějaký design průduchy na brzdy na chlazeni na intercooler či podobně a Nějakej českej * tam nacpe radlici jako kráva a všechno jim posere. Navíc je pěkna pi... dávat na např na omegu spojler aby vypadala jako bmw řady 5. Pokud se mi omega líby a tak mo ji chci natunit tak není problém za pár eur v německu koupit imaci plastů s omegy lotus. Rozhodně je pro mně větší machr ten kdo má repaslou schade s par koňma navíc než * s drahým bmw které vypadá jako by vylezlo s obludária.

ale je fakt že podnikání v lamino průmyslu v čechách kvete. asi taky začnu dělat plasty na vobludy.

Tuzingáři spamatujte se!
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 1. 2007 11:37
Káááťťa
Je to fakt mazec!!!!!!!!!:-*:-*:-*
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Shellby"
4. 5. 2007 17:39
TUNING
to si pište že líbí je to supper věc :-!
Rozbalit vlákno
0
anonym
30. 9. 2007 11:17
michal
jo tuning je mrdicka >:-[]
Rozbalit vlákno
0