Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Diskuse: řídili jste někdy pod vlivem alkoholu?

Řídili jste někdy pod vlivem alkoholu, nebo jiných návykových látek? Přiznejte se, v diskusi na AUTO.CZ vám pokuta ani ztráta bodů nehrozí.
Zpět na článek
15. 7. 2006 11:49
neregistrovaný "dCi"
15. 7. 2006 12:49
neregistrovaný "rr147gta"
15. 7. 2006 14:08
neregistrovaný "Leaving"
16. 7. 2006 19:06
neregistrovaný "E55AMG"
16. 7. 2006 23:56
neregistrovaný "Harry Ventil"
15. 7. 2006 11:49
neregistrovaný "cread"
15. 7. 2006 11:51
neregistrovaný "BIZI"
15. 7. 2006 11:56
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
15. 7. 2006 11:59
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 7. 2006 19:11
neregistrovaný "gtr"
15. 7. 2006 12:19
neregistrovaný "RadekKedlubna"
15. 7. 2006 12:27
neregistrovaný "Giorgio"
15. 7. 2006 13:01
neregistrovaný "Erkil1452"
15. 7. 2006 13:13
neregistrovaný "Lubo"
15. 7. 2006 13:17
neregistrovaný "LukyB"
15. 7. 2006 13:38
neregistrovaný "zden"
15. 7. 2006 13:43
neregistrovaný "don Pedro"
15. 7. 2006 14:30
neregistrovaný "Jirka"
15. 7. 2006 14:42
neregistrovaný "Hanz"
15. 7. 2006 15:16
neregistrovaný "Ian van Kohl"
15. 7. 2006 15:00
neregistrovaný "Mr Puschkin"
15. 7. 2006 17:24
neregistrovaný "Pavel"
15. 7. 2006 18:39
neregistrovaný "Al Bundy"
17. 7. 2006 10:09
neregistrovaný "sepo"
17. 7. 2006 15:44
neregistrovaný "Al Bundy"
15. 7. 2006 19:56
15. 7. 2006 21:04
neregistrovaný "Hans"
15. 7. 2006 21:14
neregistrovaný "Alessio"
16. 7. 2006 03:46
neregistrovaný "Varadero"
16. 7. 2006 23:27
neregistrovaný "Harry Ventil"
15. 7. 2006 20:53
neregistrovaný "Vasek"
16. 7. 2006 22:30
neregistrovaný "anonym"
15. 7. 2006 21:07
neregistrovaný "Matus V"
15. 7. 2006 21:32
neregistrovaný "Ali G"
16. 7. 2006 22:35
neregistrovaný "anonym"
15. 7. 2006 21:50
neregistrovaný "Charger"
16. 7. 2006 10:09
neregistrovaný "Charger"
16. 7. 2006 10:40
neregistrovaný "ZZ"
16. 7. 2006 22:30
neregistrovaný "Jozki."
16. 7. 2006 22:36
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 08:46
neregistrovaný "Jozki"
17. 7. 2006 09:36
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 09:47
neregistrovaný "Jozki"
17. 7. 2006 10:23
neregistrovaný "ZZ"
16. 7. 2006 10:41
neregistrovaný "ZZ"
16. 7. 2006 17:49
neregistrovaný "P911T"
16. 7. 2006 21:52
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 09:28
neregistrovaný "P911T"
17. 7. 2006 09:38
neregistrovaný "ZZ"
15. 7. 2006 21:57
neregistrovaný "lada"
15. 7. 2006 22:26
neregistrovaný "R32"
15. 7. 2006 23:14
16. 7. 2006 00:38
neregistrovaný "Al Bundy"
16. 7. 2006 03:55
neregistrovaný "Varadero"
17. 7. 2006 15:39
neregistrovaný "Al Bundy"
17. 7. 2006 00:49
neregistrovaný "Harry Ventil"
15. 7. 2006 23:19
neregistrovaný "mato"
16. 7. 2006 06:42
neregistrovaný "Marek"
16. 7. 2006 08:04
neregistrovaný "freeman"
16. 7. 2006 08:47
neregistrovaný "sr"
16. 7. 2006 09:43
neregistrovaný "Martyr"
16. 7. 2006 09:54
neregistrovaný "McPowel"
16. 7. 2006 10:10
neregistrovaný "Charger"
16. 7. 2006 10:44
neregistrovaný "ZZ"
16. 7. 2006 10:59
neregistrovaný "ZZ"
16. 7. 2006 11:29
neregistrovaný "foorrest"
16. 7. 2006 11:56
neregistrovaný "Badczech"
16. 7. 2006 12:09
neregistrovaný "řidič"
16. 7. 2006 13:37
neregistrovaný "Jack"
16. 7. 2006 13:47
neregistrovaný "bleach"
16. 7. 2006 15:27
neregistrovaný "Euniqo"
17. 7. 2006 00:12
neregistrovaný "Harry Ventil"
16. 7. 2006 15:39
neregistrovaný "anonym"
16. 7. 2006 17:25
neregistrovaný "Racerka"
16. 7. 2006 20:28
neregistrovaný "hladik2"
16. 7. 2006 21:59
neregistrovaný "Ivana"
16. 7. 2006 22:45
neregistrovaný "skejpa"
16. 7. 2006 23:43
neregistrovaný "Vladimír Novotný"
17. 7. 2006 08:23
neregistrovaný "Lukas"
17. 7. 2006 09:30
neregistrovaný "wrx"
17. 7. 2006 10:01
neregistrovaný "sepo"
17. 7. 2006 10:56
neregistrovaný "Dzosua"
17. 7. 2006 11:02
neregistrovaný "Dzosua"
17. 7. 2006 11:00
neregistrovaný "pandan"
17. 7. 2006 14:32
neregistrovaný "kikirís"
17. 7. 2006 19:01
neregistrovaný "1nt3GraC2"
17. 7. 2006 19:37
neregistrovaný "Wartburg 353W"
19. 7. 2006 09:25
neregistrovaný "Moreli"
neregistrovaný "dCi"
15. 7. 2006 11:49
Ano
Co si pamatuji, tak párkrát, jednalo se většinou o rána s pořádným zbytkovým alkoholem. Opravdu nametený jsem bezprostředně usedl za volant jen jednou. Nikdy se mi/nikomu nic nestalo a dnes bych si za to nafackoval. :-!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "rr147gta"
15. 7. 2006 12:49
Re: Ano
"Opravdu nametený jsem bezprostředně usedl za volant jen jednou. Nikdy se mi/nikomu nic nestalo a dnes bych si za to nafackoval." to iste sa stalo aj mne a vidim to presne tak, ako si to napisal. Bolo to, ked som mal 18 a vodicak som mal asi dva tyzdne. co k tomu dodat...
neregistrovaný "Leaving"
15. 7. 2006 14:08
Re: Ano
Před pár léty jsem zažíval osobní,rodinnou krizi.Alkohol byl toho svědkem a jednou jsem sedl za volant s pocitem neohroženosti.Samozřejmě těžce havaroval a strávil rok v nemocnici.Jen díky pevné vůli,štěstí a doktorům neměl tenhle pocit "kinga" žádné jiné následky.A naštěstí jsem nezpůsobil nikomu jinému nešťastnou újmu.Dnes nejsem mentorem,jen kroutím hlavou. Nikomu nepřeji hloupé neštěstí způsobené ještě hloupějším myšlením.Pak je pozdě,ne každý má to štěstí co já.Poučení až do smrti...Promiňte,až do konce života.
neregistrovaný "E55AMG"
16. 7. 2006 19:06
Re: Ano
Jezdím dost často nevidím v tom žádnej problém. Ani rychlost nedodržuju. Sakra umím řídit a sám poznám kde a co si můžu dovolit. Jsem svéprávnej a ne nějaká ovce co dělá co jí kdekdo řekne.
neregistrovaný "Harry Ventil"
16. 7. 2006 23:56
Re: Ano
Nedá mi to, abych Tě nevaroval! Naše názory jsou TÉMĚŘ shodné. :-DDD !Můj známý zavírával hospodu (v Praze "Na Harfě") vždy o půlnoci po třech dnech služby. Samozřejmě musel dělat vyúčtování, takže vyjížděl kolem 1/4 na 3 ráno k domovu. To dělal asi 6 let bez problémů... Jednou si takhle zastavil v 1/2 3 (!!!) ráno na červenou na semaforech na Proseku. V klídku si zapaloval cigaretu, najednou bác, a měl Dacii o 30cm kratší, poněvadž ten pán, co jel za ním zkoumal rozkrok spolujezkyně, a semafory přehlédl! Výsledek: pán ucítil z kamaráda kořalku, zavolal policii, řekl, že on (kamarád) do něj nacouval, protože "určitě požil"!!! Závěr: bez dalšího šetření byl kámoš uznán viníkem nehody, dostal zákaz řízení na 3 roky(soudně) náhradu škody (pojišťovna tehdy ze zákona zaplatila 1/jedno/%) a svoje auto si musel nechat spravit za svoje! Celkem 31.000 Kčs v době, kdy nová Škodovka stála 48 tisíc. Nemáme to v životě lehký.....
neregistrovaný "cread"
15. 7. 2006 11:49
bez titulku
Jojo pod vlivem alkoholu jsem jel asi 2x, bylo to ale jedno 10C pivko.. a cesta asi 400metru.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BIZI"
15. 7. 2006 11:51
Dvakrát
Je to blbý, ale já jsem asi dvakrát řídil po cca dvou pivech, protože jsem na to prostě úplně zapomněl!! Je to tím, že piju málokdy a nejsem vůbec zvyklý se takto hlídat...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
15. 7. 2006 11:56
Zákaz vjezdu...
Ano, párkrát, ale "jen" bicykl. ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
15. 7. 2006 11:59
Re: Zákaz vjezdu...
A řídil jsem jen směrem na pravo, na levo (ne)zatáčela Zlá Zmije
neregistrovaný "gtr"
16. 7. 2006 19:11
Re: zkusil jsem to ...
v radotíně na motokárách.tam je to bezpečný.každýmu to doporučuju aspoň nebude zkoušet takový věci na silnici kde to nepatří!!!!a jak jsem dopad?jedno pivo znamalo dosažení nejlepšího času roku 2004 a po čtyřech pivech jsem sice nenaboural ani jednou ale čas byl pomalejší cca o 3 až 4 sec na kolo (norm čas beru asi 1,29sec)
neregistrovaný "RadekKedlubna"
15. 7. 2006 12:19
jj
Bylo to celkem nedávno,mel sem teprve cca 20dní svoje první auto.Byl sem s kamarádem v hospode dal sem si 5x dvanáctku a kdyš sem šel domů tak sem dostal chuť jentak se projet a klíčky sem mnel v kapse,tak sem sednul do auta a jezdil sem asi 15min po mneste.Dumů sem dojel v pořádku,ale tet uš bych to snat neudelal aspon doufám.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Giorgio"
15. 7. 2006 12:27
Nikdy
A doufám, že to tak bude navždy, považuji to za obrovský hazard a nezodpovědnost, člověk s alkoholem v krvi za volantem neohrožuje jen sebe, ale i jiné lidi, přijde mi to sobecké a kdyby se někomu něco stalo, nikdy bych si to neodpustil. Takže nikdy.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Erkil1452"
15. 7. 2006 13:01
Re: Nikdy
Tak tak, uz jen kvuli ostatnim bych to neriskoval.
neregistrovaný "Lubo"
15. 7. 2006 13:13
Re: Nikdy
ja som 1 riadil pod vplivom alkoholu ale len z ulice do dvoru >:D
neregistrovaný "LukyB"
15. 7. 2006 13:17
neřídil, a doufám že nikdy nebudu muset
Já nemám řidičák moc dlouho tak jsme zatím vždy vydržel úplně nepít mnoho hodin dopředu! Ale ten zbitkový alkohol je oravdu problém a člověk tak může mít rychle velký problém aniž by vlastně byl tolik na vině! "i když určitě na tom svůj díl má"
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zden"
15. 7. 2006 13:38
řidil a doufám, že nikdy
v autoškole sem řídil s 2-3 pivy skoro pokaždé ... nejezdil jsem tak upjatě a myslím, že jsem řídil líp :-), po skončení autoškoly jsem jednou za vcelku velkého provozu nasedl do auta asi po 4 pivech, nic se nestalo... jednou jsem ale nasedl za volant celkem nametený, nechtělo se mi čekat na modré anděle, protože silnice byly v půl čtvrtý ráno úplně prázdný, tu jízdu jsem po těch asi 8 koktejlech a nějakým pivu pozoroval svoje reakce a musím říct, že třeba kouknutí se do zpětného zrcátka vyžadovalo 3 vteřiny 100%ní koncentrace... snad už to nikdy neudělám, taky nevylučuju, že 1-2x jsem jel se zbytkovým alkoholem, ale to nevím, co ale vím, že s jedním, nebo dvěma pivy jsem za volant nikdy nesed, to sem ještě zodpovědný... rád bych byl, kdybych už nikdy za volant opilý nesedl, přece jenom 7 bodů... a taky je to trestný čin... a taky už je mi 19
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
15. 7. 2006 13:43
Se taky přiznám
Někdy před cca 10-ti lety cca v 10:00am se mi (resp. mé ženě) narodil, jak mu po jistém vzoru řikám, Junior (on mi zatím "Neříkej mi Juniore!!!" nikdy neřek, ale možná to jednou přijde). No a cca v 1:00pm jsem jel do porodnice, jen cca 2km, rovná cesta, na konci jedna levá a pak jedna pravá + zaparkování a zpět. Co se dělo mezi tou desátou a jednou vám snad vysvětlovat nemusím. Tož tak.
Rozbalit vlákno
1
15. 7. 2006 20:25
Re: Se taky přiznám
:-) :yes:
neregistrovaný "Jirka"
15. 7. 2006 14:30
bez titulku
ano taky sem parkrat jel pod vlivem alkoholu i drog
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hanz"
15. 7. 2006 14:42
Docela často
Docela často jsem řídil pod vlivem alkoholu dokonce i v práci úplně běžne jsem večer sel na 10 piv a ráno šel do práce samozřejmně jsem jel autem a v práci jsem řídil náklaďák dneska nepracuju jako řidič protože mi asi dvakrát sebraly papíry a kolikrát jsem platil pokutu snad ani nevím.Auto jsem měl čtyřikrát bourané dvakrát jsem skončil v nemocnici a to jsem ješte jezdil bez pásu ale nikdy si neodpustím že jsem jezdil opilý i se svojí ženou a mým synem úplně běžne no co z práce me vyhodily až po roce když kvůli nějaké změně chteli můj ŘP tak jsem jim musel říct že mi ho loni sebralydneska nemám ani dobrou práci ani ženu ani syna ani auuto jen alkoholismus!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ian van Kohl"
15. 7. 2006 15:16
Re: Docela často
Takových příspěvků by mělo být víc. A myslím si, že když někdo není úplně apatický ignorant, tak to působí mnohem víc, než bodový systém.
neregistrovaný "Mr Puschkin"
15. 7. 2006 15:00
Jojojo
Zatím jenom jednou páč jsme se s kámošem prolili pivy ale on dostal stihu tak jsem jel z party v 5 ráno já.Zbytkový alkohol byl dost znát ale unavu jsem hasil stresem protože bylo 1.7. a začal platit nový s.zákon.Říkali že má být všude plno fízlů, ale neviděl jsem zhola nic.Jsem rád že jsem vrátil dzigula zpět v pořádku. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel"
15. 7. 2006 17:24
Ano
Už sem řídil auto v době kdy sem měl v krvi alkohol, ale ne nijak závratné množství, jen z přípitku na Silvestra, ale teď už si ani toto nedovolím.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Al Bundy"
15. 7. 2006 18:39
Re: Ano
V Nemecku celkom bežne, tam majú povolené 0,8, a všetky vedecké štúdie hovoria o tom, že do 0,3 nemá absolutne žiadny vplyv na vodiča, ale na druhej strane chápem, že ani toto neni povolené, lebo kopa borcov by pod dojmom, že sú ešte pod hranicou pokúšala šťastie. 8-s
Vplyv väčšieho množstva alkoholu za volantom som si párkrát dobre otestoval pri hraní RichardBurnsRally, ktoré je poriadne náročné na ovládanie aj za triezva, a po nejakých ôsmych pivkách tie dosiahnuté časy hovorili sami za seba (keď sa mi vôbec podarilo dokončiť RS) ;-)
neregistrovaný "sepo"
17. 7. 2006 10:09
Re: Ano
RBR Forever .... najlepsia hra ... a opity sa to fakt jazdit neda :-)
neregistrovaný "Al Bundy"
17. 7. 2006 15:44
Re: Ano
:yes: By som to odporučil vyskúšať tým frajerom, čo si myslia, že aj po piatich pivách sú stále v rovnakej forme ;-)
15. 7. 2006 19:56
JE TO JEDNODUCHÉ
Řídit auto opilej či zfetovanej, to absolutně, ale ABSOLUTNĚ nejde dohromady. V aktuální bodové souvislosti píši, že jen chorej mozek může dát bodík za to, když zapomeněš dopoledne rozsvítit světla, a jen o pár bodíků víc, když jedeš zcákanej jak vodník. Tak pánové... tohle je pánskej klub milovníků aut a života vůbec... tak já píši... když tě čeká jízda - nechlastej, nechlastej, nechlastej. O feťákách nepíšu, neb ty bych rovnou házel z útesů. Zároveň křičím - nulová tolerance... opičku si laskavě vyspi a za volant sedni jen ve stavu - Terminator. Když už potřebuješ chlemtat přes poledne pivo, dej si Radegast bez alko. P.S. Ovšem... pokud zavítáš do nápojovny... s dokonale vyleštěným pultem a barmanem, kterej to s tebou umí, tam to rozjeď na úrovni... pokud nevíš jak... mrkni na "50 od GTI" tam najdeš příspěvek - Kopyta na baru. Řidičák ovšem dej barmanovi do zástavy.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Hans"
15. 7. 2006 21:04
Re: JE TO JEDNODUCHÉ
Tak tak. Alkohol za volantem bych netoleroval ani v malym množství. Já radši nepiju 24 hodin před jízdou, protože mám jen něco přes 60 kg, nejsem trénovanej a motám se už po jednom pivu a kdoví, jak dlouho to svinstvo ve mě ještě zůstane8-s
Ale dejte si bacha i na opilý spolujezdce. Já jednou rozvážel domů opilý myslivce a byl to docela zážitek ;-)
neregistrovaný "Alessio"
15. 7. 2006 21:14
Re: JE TO JEDNODUCHÉ
PS: jestli se někdy s někým tady setkám, ukážu mu, jak se zdraví myslivci ;-) >:-[]
15. 7. 2006 22:22
Re: JE TO JEDNODUCHÉ
:-) :yes:
neregistrovaný "Varadero"
16. 7. 2006 03:46
Re: JE TO JEDNODUCHÉ
Nemyslím si, že 24 hodin je nějaký směrodatný údaj. Pokud si dáš po večeři jedno nebo dvě piva (nebo sklenice vína) tak jsi ráno v pohodě a můžeš jet. Ale pokud to na nějaké party rozjedeš ve velkém stylu, tak se může stát že i po 24 hodinách nadýcháš. Pokud se jedná o delší časový úsek s konzumací většího množství alkoholu (i něčeho silnějšího), jako je např soukromá party, když začnete třeba už odpoledne a skončíte nad ránem, tak potom podle výzkumú trvá cca tři dny, než se organizmus vyrovná se zátěží z odbourávání alkoholu a nevyspání a než se reakce (res. časy) dostanou na úroveň kde bys je měl za normálních okolností. Samozřejmě pokud by tě zastavila policie tak i při své hmotnosti nenadýcháš podstatně dříve. ale já jsem byl překvapen, když mi jednou kolega přinesl program, který počítal, když se vypije třeba 1,5 litru vína za 6 hodin, jak dlouho trvá, než se to u mě (65 kg) odbourá - cca 36 hodin. Ale tolik piju opravdu výjimečně jednou za cca pět let.
neregistrovaný "Harry Ventil"
16. 7. 2006 23:27
Re: JE TO JEDNODUCHÉ
Tak si představ, že podle oficielního vzorce, se svou vahou (147 kg) mohu vypít přesně každou hodinu jedno 10* pivo (4% alkoholu), a jsem stále střízlivý! :-DDD Tak já takhle "požiji" a za hodinu, když nepřidám další, nejsem "pod vlivem"! CO TEĎ....? No, nijak toho nezneužívám, taky koukám zhubnout. ALE: s tou "párty" máš recht! Jak se to "tam pere pod tlakem", tak to má nekontrolovatelný a dlouhotrvající vliv!
neregistrovaný "Vasek"
15. 7. 2006 20:53
bez titulku
jeden klasicky nudny pripad: Jel jsem pod vlivem jednou! ... klasika...slecna z hospody rekla ze se jede k ni domu :-), no a ja jeste jako mlady nerozvazny mladik :-) sem nemohl odolat a jel jsem po nekolika pivech v sobe s vidinou krasne noci se slecnou :-) . Ikdyz jsem jel obklikou pomalu "zadem" po vedlejsich , uz bych to nikdy neudelal, uz nejsu nerozvazny mladik :-) hi hi snad :-)
Jo jeste vlastne parkrat se zbytkovym alkoholem v krvi, to snad nebylo tak hrozny ale urcite reakce byly horsi.......nastesti vse OK !!
Ted uz jezdim s alkoholem v krvi akorat na kole :-( ...tak ty dve pifka dam :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
16. 7. 2006 22:30
Re: bez titulku
no ale ani na kole to neni 2x bezpečný ovzláště pokud jedeš po silnici ... dnes rano cca ve 3 hod sem se vracel domu autem (bez alkoholu) a potkal sem cestou nekolik ozralejch na kole co jezdili po silnici sem a tam ... nastesti sem zadnyho nesejmul, ale je to pekne nebezpecny !!! :no:
neregistrovaný "Matus V"
15. 7. 2006 21:07
prvykrat ked som bol na jazde v autoskole
a momentalne ju dokoncujem cize cas nie tak davny po oslavach konci skolskeho roku >:D ale uz nikdy viac ....nebudem tak miesat alkohol do seba potom mi bolo taaak zle >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ali G"
15. 7. 2006 21:32
vyhuleny
Raz som isiel vyhuleny autom, mal som dost velku paranoju, dost som sa bal ze idem moc rychlo, tak som isiel pre istotu dost pomaly, cesta sa mi zdala strasne dlha a dost som ju prezival, hlavne prehadzovanie rychlosti. Inak najviac opitych ludi chodi po cestach v Amerike, hlavne v piatok a v sobotu vecer. Policajti totiz mozu zastavit auto len ked maju na to dovod, tym padom tu plati asi take pravidlo, ze ked clovek nie uplne spity, v zasade za volant moze. Na druhej strane ak niekoho zabijete pod vplyvom alkoholu, tak Vam hrozi dozivotie.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
16. 7. 2006 22:35
Re: vyhuleny
a tak bych to zaved i tady ... každej přece máme svou zodpovědnost ... za nehody způsobený porušením předepsaných pravidel by se mělo trestat tvrdě, ale neprudit permanentně všechny za to, že na rovný silnici kde neni ano živáčka jedou o něco rychleji než 50
neregistrovaný "Charger"
15. 7. 2006 21:50
OT: Výborné video o driftu
[odkaz]
Rozbalit vlákno
15
15. 7. 2006 23:16
Re: OT: Výborné video o driftu
:yes:
neregistrovaný "Charger"
16. 7. 2006 10:09
Re: OT: Výborné video o driftu
:-)
neregistrovaný "ZZ"
16. 7. 2006 10:40
Re: OT: Výborné video o driftu
Nespletl sis palec? :-) Většina byla japonská auta, se kterými přeci nezažiješ radostné chvilky při řízení, vzrušení, adrenalin, auta která nezatáčí ;-) Pokud byl ten palec ale správně zvolen, tak i tobě :yes: ;-)
16. 7. 2006 12:58
Re: OT: Výborné video o driftu
Nikdy jsem nikde nenapsal, že japonská auta nenesou radost, vzrušení, andrenalin. Co se týká "zatáčení", pak dle opakovaných testů Lexů z lux segmentu je, že odezva volantu není určena k orgasmům na okreskách. :yes:
neregistrovaný "Jozki."
16. 7. 2006 22:30
Re: OT: Výborné video o driftu
na tom videu bol aj lexus IS200 ak sa nemylim. takze sa s nim co-to urobit da. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
16. 7. 2006 22:36
Re: OT: Výborné video o driftu
Na to se ti dostane "vwelmi kvwalifikovwané" odpovědi, že se to s ním sice udělat dá, ale že nemáš orgastické pocity z jeho řízení :-) Já ti říkám, že v něm máš takové zážitky, které nezažiješ v drtivé většině sériové produkce ;-) PS: A na tom videu to tipuju spíš na IS300 >:-[]
neregistrovaný "Jozki"
17. 7. 2006 08:46
Re: OT: Výborné video o driftu
>:D IS300 skor mas pravdu na to treba nejaky ten vykon. :-) Patris medzi stastlivcom co IS maju alebo len najazdene km ?
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 09:36
Re: OT: Výborné video o driftu
Měl jsi přijet na sraz a dozvěděl by ses ;-) Ale třeba ti napoví LexuZZ ruleZZ >:-[]
neregistrovaný "Jozki"
17. 7. 2006 09:47
Re: OT: Výborné video o driftu
Ved som aj chcel ale ti mantaci z koncernu ma stopli. ;-\ To aby uz bol dalsi. >:D A aby ma zase nieco nestoplo. 8-s
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 10:23
Re: OT: Výborné video o driftu
Já myslím, že se po prázdninách něco upeče ;-)
neregistrovaný "ZZ"
16. 7. 2006 10:41
Re: OT: Výborné video o driftu
Paráda :yes: Driftující Japonci jsou nejlepší - nikdo na Světě jim nesahá ani po kotníky. Už se těším na Tokio Drift - sice to bude kravina, ale stejně se těším >:-[]
neregistrovaný "P911T"
16. 7. 2006 17:49
Re: OT: Výborné video o driftu
souhlas, ale treba ta M3 ci 360-otocka s S6 Avant nemeli chybu :-) ;-) >:D :yes:
PS: uz si videl new videos na GT3000.com??? nice!
neregistrovaný "ZZ"
16. 7. 2006 21:52
Re: OT: Výborné video o driftu
Průměr 265? ;-) :yes: >:-[]
neregistrovaný "P911T"
17. 7. 2006 09:28
Re: OT: Výborné video o driftu
nestaci ti snad??? ;-)
neregistrovaný "ZZ"
17. 7. 2006 09:38
Re: OT: Výborné video o driftu
Ještě jsem koukal na SLK - krásnej zvuk, jinak mě nenadchlo. Nijak mě nevzala ani ta S6 a R32, jak v něm vrže v každý zatáčce >:-[] :no: Bavilo mě ale BMW 1 na zimákách na wet roads >:D :yes:
neregistrovaný "lada"
15. 7. 2006 21:57
poučení
:-( V roce 1974 jsem jezdil jako řidič z povolání. Po skončení jízdy jsem si zašel do hospody na pivo, čekal jsem na autobus. V hospodě zrovna probíhaly dožínky a bylo tam mnoho kamarádů. Jedno pivo,druhé, třetí atd. Ani navím, kdy jsem z hospody odešel. jisté je, že autobus byl dávno pryč. Ráno jsem se probudil doma a normálně jsem šel na vlak, potom bych pokračoval autobusem do zaměstnání. Jak tak jdu, minu soupravu a až po chvili mi zapálilo, vždyť to je moje auto!!! Jak se tam dostalo dodnes nevím. Přísahám, od té doby se alkoholu nedotknu, pokud vím, že pojedu. I v neděli po zelovepřo piju minerálku, a jsem plně pro to , aby řízení pod vlivem alkoholu bylo trestným činem. Vždyť já dodnes nevím, co jsem s tou soupravou po těch dvacet kilometrů vyváděl. Strašná představa!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "R32"
15. 7. 2006 22:26
promile
No čítam tu tie "vzorové" príspevky ako by sa nemalo sadať za volant, ale ja budem oponovať. Mne sa páči zákon ako majú niektorých štátoch kde je povolené nejaké mizerné promiléé.. Prečo nie, pri takom množstve máš reakcie určite lepšie ako "klobúkový" 70-ročný dedkovia ktorý svojou pomalosťou a nepredvídateľnosťou ohrozujú premávku minimálne v rovnakej miere. :-! Tým ale nehovorím, že schvaľujem sadnúť za volant totálne ožratý... :no:
Rozbalit vlákno
5
15. 7. 2006 23:14
Re: promile
No, je vidět, že ti není 70... Až to nastane (a pokud nebudeš pít, máš větší šanci), vzpomeň cos kdysi napsal na auto.cz... s každým pivem se prodlužuje reakční doba a zvyšuje sebevědomí... morbidní kombinace, kterou ovšem postrádá právě ten 70tník. Ten má jen (možná) delší reakce. Tak proto - ani decku. Zásadně. Ani ve dvaceti ani v sedmdesáti...
neregistrovaný "Al Bundy"
16. 7. 2006 00:38
Re: promile
No tak zase jedna decka vínka Ti reakčnú dobu určite nepredlžuje (na tom sa zhodujú absolútne všetci odborníci), zato decka slivovice by už teda rozhodne cítiť bola. Súhlasím ale, že je lepšie vôbec nič, ako s tým experimentovať za volantom. ;-)
neregistrovaný "Varadero"
16. 7. 2006 03:55
Re: promile
Celkem s tebou souhlasím, jenže je problém, že při kázni některých našich spoluobčanů je riziko, že kdyby povolili celkem neškodnou hranici do 0,3 (max 0,5) tak by jezdilo mnohem více řidičů pod vlivem. jinak subjektivně si myslím, že hranice 0,8 tak jako je třeba v DE je už docela vysoká.
neregistrovaný "Al Bundy"
17. 7. 2006 15:39
Re: promile
Aj podľa mňa je 0,8 už moc - pre niekoho možno úplne v pohode, ale u nás by potom jazdil po dvoch-troch pivách úplne každý (aj tí, čo vtedy majú problém ísť po vlastných)
neregistrovaný "Harry Ventil"
17. 7. 2006 00:49
Re: promile
Máš kus pravdy. Tady se všechno svádí na chlast. Faktem je, že když vypiju pivo, zvláště po jídle, nemůže mi to nijak ovlivnit, protože mám váhu jatečního prasete! :-) Za mých mladých let byl § opilství ař od 0,7*%, a do 0.25*% se to bralo jako 0 - tolerance na chybu měření!!! Na to už se dávno zapomnělo!!! NAVÍC: když to pivo vypiju, dávám daleko větší pozor, než když jsem "nepožil" ačkoliv vím, že NEJSEM "pod vlivem", ale pivo je cítit z pusy, a nechci se kvůli cizí blbosti nechat vozit na odběr krve! (Sice by mi tam po hodině nenašli ani popel, ale byla by to zdržovačka.) Takže DÁVÁM POZOR ZA TY OSTATNÍ! (Ti Němci to mají vyzkoušené a ověřené, nevím o co jsou tedy odolnější, myslím že o nic! Přesto počítají s vlivem až od 0,8*%!) Co se dědků týče, nedělá to stáří, ale zrak! O tom jsem se přesvědčil zvláště při stmívání! Lidé po 40 ztrácí zrakovou ostrost!
neregistrovaný "mato"
15. 7. 2006 23:19
ano
Aj ja sa musim priznat ze som riadil ozraty,ked som mal asi 16 tak som na rovnej ceste ktora koncila zakrutou vybehol na pole asi s 20m ciarami a gumovym smradom,pretoze ked mi svetla zasvietili na zakrutu tak som ASI slapol na brzdy a prebudil som sa az na poli ako hadzem spatecku a nalavo aj napravo poriadny orech a ja som trafil presne medzi ne.4 kamarati tiez kvalitne ozraty len vraveli waw. Tak som bol v soku a v depresiach dlhy cas asi po roku odvtedy som riadil tiez ale vzdy len tak ze som sadal do auta a vedel co robim a max 3km cesty kt.notoricky poznam aj to z nutnosti.Moj nazor je taky ze stymi sankciami plne suhlasim,alkohol za volant nepatri a pokial sa ludia nepopalia (alebo nezabiju) tak sa neponaucia.Je rozdiel medzi tym,ze na koho ako alkohol posobi a ci sa niekto rad predvadza pokial si nieje isty ci nato ma alebo nie.Niekto dokaze aj pripity soferovat bezpecne ale krizova situacia byva kamenom urazu,je to aj o stasti.Ovsem odsudzujem ked niekto sada do auta na mol.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marek"
16. 7. 2006 06:42
bez titulku
NIKDY JSEM POD VLIVEM AUTO NEŘÍDIL..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "freeman"
16. 7. 2006 08:04
Definice
Opitý alebo ožralý to nie. Ale keď som mal 18 až 25 tak po celonočných žúrkach ktoré boli skoro každý víkend áno. Celý večer ale pijem len jeden druh alkoholu. Mal som v sebe asi tak priemerne 6-8 Gin s tonikov. Aj dnes si idem do baru a dám si dva či tri poháriky a potom idem na aute domov. A nevidím na tom nič zlé. Skôr by som povedal ak si dám pohárik šoférujem oveľa bezpečnejšie lebo si uvedomujem, že ak ma zastavia bude zle. Problém je aj v tom, že môžem byť akokoľvek opatrný ale ak do mňa vrazí niekto iný budem a ja na nafúkam budem vždy na vine.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sr"
16. 7. 2006 08:47
ano
řídil jsem jednou, měl jsem asi 8 piv, a přeparkovával jsem auto z jednoho parkoviště na druhé. Nechtěli jsme nechat, přes noc, nové auto v blízkosti jednoho rockového klubu. Zařadil jsem jedničku a krokem jsem jel asi 1 km. Naštěstí se nikomu nic nestalo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martyr"
16. 7. 2006 09:43
Alkohol za volant nepatri
Nicmene kdyz jsem mel cerstve ridicak, usedl jsem parkrat za volant i docela slusne nametenej, nikdy se nikomu nic nestalo a jako uz vetsina prede mnou bych to uz nikdy neudelal a nejradsi bych si za to nafackoval.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "McPowel"
16. 7. 2006 09:54
Je to individuální
Je to individuální, jednou jsem to na nějaké akci rozjížděl ve velkým stylu a do posletele šel kolem šest raní. Jenže jsem pak byl okolnostma donucen ve dvanact sednou za volant, cítíl jsem se fajn, dal si česnečku a vyrazil na cestu a dával si sakra bacha, anžto jsem věděl že v připadě jakekoliv kolize budu mít problem. Co čert nechtěl, po pulhodině jízdy mě zastavili cajti, dali dýchnout, ve chvili kdy jsem jim foukal jsem si byl jistej ze jsem bez papíru, ale světě div se, ani promile. Od tý doby vím, že mám rychle metabolismus takže když si dám večer v deset pár pivek, rano budu čistej jak svědomí matky terezy. :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Charger"
16. 7. 2006 10:10
OT: Rychlost nezabíjí!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
16. 7. 2006 10:44
Re: OT: Rychlost nezabíjí!
:yes:
neregistrovaný "ZZ"
16. 7. 2006 10:59
Přiznání - polehčující okolnost
Redakce vybízí k přiznání :-) OK, naposledy jsem řídil napitej v pátek večer. Měl jsem v sobě jednu a půl lahve červenýho. Řídil jsem auto z před baráku do garáže. Toho želváka bych tam nikdy zajet nenechal. ;-) K tomu chlastu - jedno dvě piva k jídlu - s tím nemám problém. Samozřejmě to nesmí být ležáky a jídlem neoznačuji topinku. Ale spláchnout husičku jednou desítkou, úplně v klidu. Stejně autem nejedu hned po jídle. Když ano, tak si dám jen malé. To nikdy nenadejcháš a nic s tebou neudělá. Když už nadejcháš, tak zapírej. Prodlužuj to jak jen to jde. Než tě odvezou na krev, tak po dvou pivech není ani stopa. Pokud se ale zmastíš jako prase, nebo nejsi zvyklý a dělá s tebou jedno pivo divy, chybí ti soudnost a zodpovědnost, tak bych tě nechal makat na pitevně, promítal ti fotky z havárek atd. Snad to pomůže. Za recidivu bych bral řidičák klidně na 5-10 let. Dle prohřešku i na doživotí. Za maření výkonu úředního rozhodnutí za katr bezpodmíněně. Chce to individuální přístup. Stejně jako měření rychlosti - viz. Chlumecká 50 nebo někde mezi zaparkovanými auty 50. Pokud víš, že budeš pít, jeď tágem, nebo si vem na cestu zpět asistenčního řidiče. Většinou jedou slušně, zaplatíš jak za tágo a jedeš svým miláčkem - žádným taxikářským hnojem. S fetem je ještě větší problém - na první pohled nic nepoznají, to už bys musel vyhulit fotbalový hřiště nebo vyšňupat Tatrovku koksu, když ale dostanou podezření, tak to odskáčeš. Když stál mejdan za prd a ještě máš matroš u sebe, tak je to úplně na draka. Navíc ti tyhle sr@čky zůstávají v těle delší dobu, kdy už nepůsobí, ale jsou tam. Poslední věc k tomuhle tématu: zakázal bych i další legální a dobře zdaněnou drogu - tabák. A nejen za volantem. PS: Už mi jednou za chlast papíry vzali. Podruhý se to už nestane - už mi nemají, co vzít >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "foorrest"
16. 7. 2006 11:29
ano ale nikdy se nic nestalo
Samozřejmě,poměrně často-i jsem byl několikrát lapen.Ale nikdy se mi nestale žádná nehoda ani malá.Dnes už si teda nerisknu ani to pivo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Badczech"
16. 7. 2006 11:56
Jen kvuli sexu....
Opilý jsem řídil jen dvakrát a to jen a kvůli sexu. Znáte to, dáte si par piv, trošku vam houkne, k tomu napíše milenka, že je sama doma a čeká. No a v tu chvíli se to pos*alo... Nejsem na to hrdý a řídit nalitej je zvěrstvo..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "řidič"
16. 7. 2006 12:09
bez titulku
A kvůli těmto lidem je tolik bouraček! Zamyslete se přátelé! :-|
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jack"
16. 7. 2006 13:37
Jo,ale už nikdy!
Bohužel,ale i já se musím přiznat-ano a to 2 krát jak ze svatby.A asi dostkrát ráno se zbytkáčem v krvi.Ale je fakt že už je to docela dlouho a teď už opravdu sekám dobrotu.Když je to špatné,jdu pěšky,nebo řídí moje přítelkyně.Ale pod vlivem?UŽ NIKDY!!!Přísahám ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bleach"
16. 7. 2006 13:47
jo
kámo že si nikdy neřídil vykalenej?? chacha musim se smat, protože neznáš život. musím se smát i těm co tvrdí, že drogy za volant nepatří. patří! neni nic lepšího než kokainovej drift. jestli chces zažít pořádnej adrenalin dej si před jízdou LSD (pokud jsi chudý lysohlávky stačí). pervitin je dobrej na okruh. Heroin? tak heroin si kámo dej před tisícikolometrovou štrekou na dovolenou
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Euniqo"
16. 7. 2006 15:27
Prave som sa vratil...
Za volant s alkoholom bohuzial sadam...je to dane tym ze okamzite ako si vypijem..auto ma priam laka..aspon zajazdit.Vobec to nedava..zmysel..prave vcera som sa vratil z chaty totalne.na mol..a nenavidim sa za to ..je pravda ze doteraz sa estenic nestalo...ale takto na mol som v zivote nejazdil..:Pametam si ako sadam do auta..potom trosku cesty.potom nic,ostatne odniesla voda..nemam potuchy ako som zaparkoval ani ako som sa dovliekol domov...nemozem odprisahat ze nesadnem za volant bez alkoholu..ale odprisaham si aspon ze nesadnem..na mol..Okrem toho uz mam dohodu..na skovavanie klucov.pretoze si sam neverim.lkohol mi chuti..no jazda este viac.a nemienim niekoho zabit...po vcerajsku mam zo seba strach!!! a to uz o niecom svedci.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Harry Ventil"
17. 7. 2006 00:12
Re: Prave som sa vratil...
Tobě bych poradil, aby sis našel hospodu u baráku: tím Ti odpadne "důvod" jízdy! No, a když si párkrát přečteš, co jsi sem dneska napsal, tak by ses snad na zbytečné projížďky mohl definitivně vysr..! Nemám pravdu? V dnešní době, kdy je aut 5 x víc, než před 15 lety by se Ti tyhle "spanilé jízdy" mohly rychle nevyplatit a znechutit!!! (To je moje osobní zkušenost!)
neregistrovaný "anonym"
16. 7. 2006 15:39
bez titulku
ano
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Racerka"
16. 7. 2006 17:25
bez titulku
Jednou jsme grilovali na chate (a pili docela dost u toho) a auto, ktere stalo na parkovisti vedle meho, zacalo horet. Zatimco druzi volali hasice, tak ja preparkovala at se tomu memu autu nic nestane. Pocita se to, nebo je to odpustitelne? Myslite, ze by mi to proslo? P.S. divim se, ze jsem dokazala tenkrat preparkovat, byli jsme mladi a rozjuchani. 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hladik2"
16. 7. 2006 20:28
Na vojně tankem T54M
Vrátil jsem se z vycházky a byl poplach,no co se dalo dělat.Ale šlo to,nic jsem nerozboural
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ivana"
16. 7. 2006 21:59
bez titulku
Ano, ale jen jednou a doufám že i naposled.Před 20 lety.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "skejpa"
16. 7. 2006 22:45
...
NIKDY ! ale nepočítá se zbytkáč ráno... třeba 0,2 promile bych eště odpustil...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vladimír Novotný"
16. 7. 2006 23:43
alkohol za volantem
Ačkoliv nejsem abstinent, pokud jsem měl řídit, a jezdím už od r. 1954, nikdy jsem před jízdou nepil nic alkoholického. V tom jsem byl ve společnosti až protivný, protože zastávám názor, že řízení pod vlivem alkoholu by mělo být posuzováno jako pokus o vraždu. Se střelnou zbraní, pokud to není samopal, zabijete max 6 - 1o lidí. Pokud nějaký šílenec vjede do hloučku lidí na chodníku, dopadne to hůře. A to nemusí být zrovna úmyslně jak to provedla kdysi ta ženská v Praze. Přeji všem jasnou a ničím nezkalenou mysl nejen za volantem či řídítky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lukas"
17. 7. 2006 08:23
Pouze * muze ridit s alkoholem v krvi
Podle meho nazoru muze ridit s alkoholem v krvi pouze nezodpovedny IDIOT! Nikdy jsem za volant nesedl a nikdy ani nesednu, pokud jenom vypiju kapku alkoholu! Zdravim vsechny normalni ridice. Lukas
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wrx"
17. 7. 2006 09:30
co?
ludia, pod vplyvom alkoholu nikdy, v sobotu minuly tyzden SKORO ozraty sused zrazil mojich rodicov. siel 80 cez obytnu zonu. nastastie sa nikomu nic nestalo, len focus bol dost rozbity...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sepo"
17. 7. 2006 10:01
bohuzel
bohuzial ano parkrat ... ale [sice slusne namlaceny] o 4 rano v horskom stredisku richlostu 20 kmh asi 500m k apartmanu po ceste kde nic nejazdi veeelmi opatrne .... to sa da este .. ale jazdit tak v meste alebo niekde na dlhu vzdialenost alebo richlostou vecsou ako je tych 20 kmh, to sa jednoducho nemoze
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dzosua"
17. 7. 2006 10:56
pod vlivem drog?
tak bych tu taky rad napsal neco k tomuto tematu, opily bych si za volant nesedl... co mam papiry jsem to udelal jen jednou a to cca pred 2 mesicema jel jsem z akce, ktera zkoncila hadkou vsech zucasnenych a fackami takze jsem opravdu nechtel zustat na miste uveznen az do rana... druhy den jsem mel vycitky svedomy a priste bych se na to vyprdnul facka nefacka. takze pit opravdu ne ani pivo, to si dam radeji kofolu. Jo ale treba po jointu to uz je horsi. jenze osobne se mi ridi dokonce lip, jsem uvolneny sinu si to krajem pekne podle predpisu a zastavuji i na nesmyslnych stopkach, protoze me ridit proste bavi a uplne si s tim hraju, absolutne nesouhlasim s tvrzenim ze zkoureny clovek je stejne nebezpecny jako opily. Samozrejme zalezi na na cloveku, nekdo by po stejnem jointu nedosel ani do postele jiny se jen usmeje a jde pocitat determinanty a rysovat... zalezi na osobe. tvrde drogy kdy clovek ma halucinace a je mimo sou jako alkohol... bez tolerance. zkourenej jsem komunikoval s policii uz mnohokrat, a proste jelikoz sem v pohode nikdy nepadlo ani minimalni podezreni takze... :-! co se tyce auta mam tedy jasno, jenze je tu jeste kolo a motorka. to je vubec nejhorsi, na kole (jezdim jiny stroj nez libertu) litam po sjezdech klidne ovinenej, pak samozrejme frcim mestem zahradky, kamosi... a pak domu treba po 10ti kouscich, vzdy bez problemu, dokonce kdyz vidim hlidku P CR provokuji a uzivam si sve absolutni svobody a nekonecne prevahy v mestskem provozu je to sranda a to jestli to polozim nekde na jumpu ci schodech je moje vec a proste to k tomu patri. motorku kociruji crosku bez papiru takze ujet vzdycky pivo nepivo, tak to taky neresim. jenze obvykle potkam tak maximalne srnku...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Dzosua"
17. 7. 2006 11:02
Re: pod vlivem drog?
jo a ikdyz se clovek chova slusne muze na to doplatit, kamarad nikdy nepil kdyz ridil jednou prijel na zahradku na babe, celou cestu ji dom tlacil jak blbec a pred domem ji nakop ze vyjede do kopce do garaze a chytnul ho mestskej dal mu flastr za to ze jede po chodniku... :-!
neregistrovaný "pandan"
17. 7. 2006 11:00
Ne
V podstatě jsem přestal pít dříve, než jsem začal řídit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kikirís"
17. 7. 2006 14:32
chlast je slast
Pod vlivem jezdím celkem dost.Minulý týden jsem při jízdě z hospody sejmul nějakou bábu na kole.Ani nevím,jak dopadla.Chvátal jsem totiž domů na fotbal a lahváče :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "1nt3GraC2"
17. 7. 2006 19:01
Re: chlast je slast
ty si * :no:
neregistrovaný "Wartburg 353W"
17. 7. 2006 19:37
Nasledky
Mam trvale nasledky z nehody, kterou zavinil ridic s 2.2 promile alkoholu. Vic dodavat netreba, domyslite si.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Moreli"
19. 7. 2006 09:25
Ano
A nakopal bych si koule do krku! :no:
Rozbalit vlákno
0