Diskuse v sekci News a Moje.auto.cz pouze pro registrované

Diskuse v sekci News a Moje.auto.cz pouze pro registrované

 
22.3. 2008 redakce AUTO.CZ

Před pár lety by nás nejspíš něco podobného ani nenapadlo, doba a český internet se ale mění. Proč mohou nyní do diskusí přispívat pouze registrovaní?

Portál Auto.cz vloni oslavil desetileté výročí, ale v záplavě nových projektů a povinností nebyl na vzpomínání a bilancování příliš čas. Navíc nejsme z těch, kteří se rádi pitvají v událostech minulých a místo toho hledíme vpřed, snažíme se vymýšlet a realizovat nové projekty, uvádět v život nové služby, a to vše pro vás, naše čtenáře. V průběhu roku 2007 jsme bohužel začali pozorovat jeden negativní jev, který nás donutil na začátku roku 2008 zasednout za rokovací stůl a podívat se zpět.

V prvních letech existence Auto.cz tvořily českou internetovou populaci desítky tisíc nadšenců. Ti s radostí vítali každý kvalitní projekt a hltali jím servírované informace. Diskuse obsahovaly více méně věcné příspěvky a konstruktivní kritiku. Tedy alespoň tak to chodilo u nás na Auto.cz. S internetovým populačním boomem se bohužel začala situace měnit a vyvrcholila právě na přelomu roku 2007 a 2008. Kvalitní a věcné příspěvky v našich diskusích začaly vytláčet osobní útoky, urážky a výmysly.

Věcnou diskusi o autech a motorismu až příliš často střídalo vzájemné osočování, překřikování a urážení vyhnané někdy do extrému. Naši administrátoři místo plodné práce trávili v poslední době i hodiny označováním flamů. Uživatelé služby Moje.auto.cz v reakci na urážlivé příspěvky závistivců začali stahovat recenze svých vozů, ti odolnější místo konstruktivní debaty o svém voze odráželi útoky anonymních přispěvatelů.

Příspěvky anonymů tímto přerostly ve vážný problém, kterým jsme se museli zabývat. Pokud někdo uráží nás, redakci Auto.cz, dokážeme se s tím vyrovnat, pokud však někdo útočí na naše čtenáře, kteří na základě toho začnou z Auto.cz utíkat a například stahovat recenze svých vozů, na což v konečném důsledku doplatí zase čtenáři, nemůžeme to nechat být. Po vzoru velkých zahraničních a některých českých portálu jsme proto zavedli zatím mírné opatření.

Od včerejšího dne mohou do diskuse v sekci News a Moje.autocz přispívat pouze registrovaní uživatelé. Vězte, že ze všech možných opatření se skutečně jedná o opatření mírné, které snad pomůže z Auto.cz vytlačit invektivy a bezobsažné bláboly. Některé zahraniční portály světové velikosti zavedly mnohem tvrdší opatření a vyžadují splnění několika podmínek, aby mohl být příspěvek vůbec publikován. Nechceme zajít tak daleko, ale chceme kultivovat diskuse na Auto.cz.

Věříme, že ti z vás, kteří si chtějí povídat o autech a konstruktivně kritizovat, budou s tímto krokem spokojeni.

Saúdové jsou pod tlakem, Jemenu svítá naděje Saúdové jsou pod tlakem, Jemenu svítá naděje

Rijád, klíčový účastník konfliktu, čelí po vraždě…

Akcie, měny & názory Petra Zahradníka: Ekonomický decoupling Akcie, měny & názory Petra Zahradníka: Ekonomický decoupling

Hospodářský růst i u nás začíná vykazovat známky…

Plzeňská Škoda Electric představila nový elektrobus Plzeňská Škoda Electric představila nový elektrobus

Plzeňská Škoda Electric představila na pražském veletrhu…

 
 

Přidat názorDiskuse: Diskuse v sekci News a Moje.auto.cz pouze…






Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Kia Optima po faceliftu má české ceny. Za super cenu nabízí úžasnou výbavu Kia Optima po faceliftu má české ceny. Za super cenu nabízí úžasnou výbavu

Omlazená Kia Optima dostala dva nové motory. Benzinová…

Vedení FCA si sype popel na hlavu. Přiznává, že se v Maserati chybovalo Vedení FCA si sype popel na hlavu. Přiznává, že se v Maserati chybovalo

Nejnovější šéf koncernu FCA uvedl, že některé dřívější…

 





 
Rozvod OHV v Evropě už skoro nenajdete. v USA ale žije. Z dobrých důvodů

Rozvod OHV v Evropě už skoro nenajdete. v USA ale žije. Z dobrých důvodů

Dnes 13:56

Motory s tyčkovým rozvodem OHV bývaly dříve zcela běžné. Dnes na ně však v Evropě skoro nenarazíte. V USA ale stále žijí a těší se oblibě motorářů. Jaké mají výhody?




Blesk.cz

Essential udělá ze svého smartphonu zařízení pro audiofily. Pomocí jediného modulu

Essential udělá ze svého smartphonu zařízení pro…

Majitelé smartphonu Essential PH-1 mohou mít předčasný vánoční dárek, který ocení především příznivci kvalitního…

Vypadlík ze StarDance Gondík si musel vybrat: Tanec, nebo manželství?!

Vypadlík ze StarDance Gondík si musel vybrat: Tanec,…

Další kolo StarDance nezvládl a na parketu popletl, co mohl! Nohy se mu ale asi nemotaly jen trémou. Kvůli…

 

iSport.cz

Problém pro Motor, přišel kontumačně o dvě výhry. Prospal vzal vinu na sebe

Problém pro Motor, přišel kontumačně o dvě výhry.…

Hokejistům prvoligových Českých Budějovic byly kontumovány poslední vítězné zápasy v Kladně (3:2) a Ústí nad…

Hapal prohrál a řeší Weisse. Nedostal šanci, tak odešel z lavičky!

Hapal prohrál a řeší Weisse. Nedostal šanci, tak…

Má za sebou první sraz u slovenského národního týmu, a hned aby řešil náladovost svých hráčů. Lavičku, které…

 

Reflex.cz

Bartuška: Česko a celý náš svět je v ohrožení, za pár let uvidíte, Rusko tu jaderné bloky stavět nebude!

Bartuška: Česko a celý náš svět je v ohrožení, za…

Rusové to nebudou! Zmocněnec pro energetickou bezpečnost Václav Bartuška má jasno v tom, kdo by v Česku neměl…

100 let nezávislosti Polska: Poláci jsou jiní, než si většina Čechů myslí

100 let nezávislosti Polska: Poláci jsou jiní, než…

Přestože je Polsko náš důležitý soused, převládají o něm i jeho obyvatelích v Česku často zvláštní stereotypy.…