Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault nabízí od ledna 2013 pětiletou záruku

Dovozce Renaultu poskytuje od 18. ledna na všechny nově zakoupené osobní vozy záruku 5 let, nebo do ujetí 100 000 km.
Zpět na článek
20. 1. 2013 11:39
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 1. 2013 12:03
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 1. 2013 12:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 1. 2013 12:15
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 1. 2013 12:00
20. 1. 2013 12:11
20. 1. 2013 12:35
20. 1. 2013 15:49
20. 1. 2013 20:23
20. 1. 2013 12:05
20. 1. 2013 12:18
20. 1. 2013 12:25
20. 1. 2013 12:40
20. 1. 2013 12:50
20. 1. 2013 13:08
20. 1. 2013 13:28
20. 1. 2013 13:40
20. 1. 2013 20:08
20. 1. 2013 20:25
20. 1. 2013 20:29
20. 1. 2013 22:21
20. 1. 2013 22:48
20. 1. 2013 22:54
20. 1. 2013 20:57
20. 1. 2013 21:01
20. 1. 2013 21:55
20. 1. 2013 22:02
20. 1. 2013 22:19
20. 1. 2013 22:45
20. 1. 2013 22:54
20. 1. 2013 22:56
20. 1. 2013 23:03
20. 1. 2013 23:05
20. 1. 2013 23:24
20. 1. 2013 23:28
20. 1. 2013 23:38
20. 1. 2013 23:53
21. 1. 2013 05:59
20. 1. 2013 15:50
20. 1. 2013 13:54
20. 1. 2013 14:48
20. 1. 2013 15:07
20. 1. 2013 16:00
20. 1. 2013 16:21
20. 1. 2013 16:59
20. 1. 2013 15:10
20. 1. 2013 15:20
20. 1. 2013 16:36
20. 1. 2013 17:40
20. 1. 2013 19:45
20. 1. 2013 17:40
20. 1. 2013 19:21
20. 1. 2013 15:22
20. 1. 2013 15:33
20. 1. 2013 19:47
20. 1. 2013 16:25
20. 1. 2013 19:30
20. 1. 2013 15:20
20. 1. 2013 20:54
20. 1. 2013 21:01
20. 1. 2013 22:23
21. 1. 2013 16:52
22. 1. 2013 12:10
20. 1. 2013 10:19
Pozitívna vec ...
Samozrejme je otázka ako bude fungovať..... či sa nebudú so zákazníkom naťahovať ....ale trend je jasný .... autá sú síce spotrebný tovar, ale dosť drahý a uričte si zaslúžia dlhšiu záruku ... v čase krízy nemajú zákazníci na zbytočné výdavky ...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2013 10:52
Re: Pozitívna vec ...
kriza nekriza.... kedysi mali auta mensie zaruky a pritom boli spolahlivejsie trvacnejsie a vydrzali dlhsie.... taky japonec z 90tych rokov to je nesmrtelny pojem aj dnes
Avatar - dr.biker
20. 1. 2013 11:11
Re: Pozitívna vec ...
Jenže jakou mají složitou elektrickou výbavu auta dnes a jakou měly tehdy v 90 tých letech? Dříve mělo auto maximálně elektricky stahovaná přední okna, možná elektricky nastavitelná zrcátka a výjimečně klimatizaci. Za to dnešní vozy mají tempomaty, různé světelné a dešťové senzory, systémy na hlídání mrtvých úhlů a bdělosti řidiče, atd. Zkrátka dnešní vozy jsou samá elektronika a ta se občas pokazí.
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 11:39
Re: Pozitívna vec ...
Kecy, stačí zmínit Honda Accord, Honda Legend, Toyota Camry... Trojková Octavia v základu může jen blednout závistí >:-[]

Samozřejmě, že dnes je elektroniky mnohem víc ale tvrdit, že dřív to byly max. el. stahovačky... tak to jsi chlapče hrubo v dobách uvedení Fazola, tedy 88-89 >:D >:-[] a to jsi ještě ani toho kačera netahal :-!
Avatar - dr.biker
20. 1. 2013 13:23
Re: Pozitívna vec ...
Kačera jsem opravdu netahal v letech 88-89, jezdil jsem totiž ve sportovním kočáře. >:D
Reagoval jsem na Toppera a na jeho srovnání s běžným japonským autem z dřívějších dob. Jako kluk si pamatuji nejvíc z Japonců Mazdu 323 a ta neměla až tolik elektroniky, teda až na ty poruchové vyklápěcí světla. [odkaz]
Samozřejmě vím, že existovaly luxusní auta s klimatizací v dobách, kdy jsem ještě nebyl ani na světě, jenže je jich málo oproti běžným autům běžných lidí.
20. 1. 2013 12:41
Re: Pozitívna vec ...
Výbava mého Fordu Granada r.v. 82 model 2.8i Ghia: všechny okna v elektrice, elektrické střešní okno, elektrická + vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektrické ovládání víka kufru z kabiny řidiče, centrální zamykání, klima. Ford Scorpio r.v. 86 výbava stejná +vyhřívané čelní sklo, automatický zadní stěrač při zapnutých předních stěračích a zařazení zpátečky, elektrické sedadla + elektrické opěradla zadních sedaček. O výbavě USA Fordu které jsem taky vlastnil ani nebudu psát. ;-) Jen si zkus zjistit od kdy byla v USA klima,el stahování všech oken, elektrické střechy u cabrioletu, či například automatické přepínáni dálkových a potkávacích světel. To budeš koukat. ;-)
22. 1. 2013 11:40
Re: Pozitívna vec ...
ono ani tak nejde o rozsah elektroniky ako o filozofiu.
v 90tych rokoch neboli pocitace na vysokej urovni(teda pre bezne ekonomikcy rentabilne pouzitie v autombiloch). Napriek tomu boli auta nabite elektronikou a boli spolahlivejsie. Vtedy ale elektronika nespolupracovala v takej miere ako dnes, boli to v podstate iba jednoucelove systemy. Napr renault safrane 98 mal v podstate vsetko, co mali auta strednej triedy v roku 2005. Akurat to spolu nespolupracovalo a bolo to spolahlivejsie - neslo o revoluciu(pre renault), ktora nastala o 3 roky neskor.
Boom(a to velky) nastal v nultych rokoch, kedy sa s rovnakou vervou zacala vyvijat aj elektronika v autach. Tento vyvoj bol rapidny, pretoze nez nieco dokoncili s vyvojom, tak uz boli na trhu nove modrenejsie komponenty aj s dvojnasobnym vykonom.
Automobilky nezacali davat do aut elektroniku iba z nejakej cirej mody, ale ako nutnost.
A tak ma dnes jedno auto desiatky riadiacich jednotiek, ktore su spojene s multiplexnymi sietami, ktore dostavaju indicie zo snad stoviek senzorov. A tak ono je sice dnes samozrejme ze ked auto zacne prudko brzdit, tak sa rozblikaju aj smerovky, ale bez sieti by toto bolo mozne iba komplikovane. A takto su uz dnes stovky funkcii riadene cez siete a kazda blbost ma vlastnu riadiacu jednotku. Keby to tak nebolo, tak by auto pre kazdu funkciu muselo byt pokablovane a nielenze by sa zvysila cena, ale aj hmotnost.
Kedysi vystrelil airbag bezohladu na to, ci bol sofer priputany, alebo nie. Dnes uz vdaka sietam a pocitacom nie.
Rovnako napr. ked si nezapnem pas, tak sa zabplokuje elektrinicka rucna brzda.
A milion dalsich prikladov.
Co som ale chcel povedat je to, ze nulte roky povazujem za ciernu dobu automobilizmu(ale potrebnu), kedze sa vyvojari aut nestihali ucit nove technologie a nieto este aj vyvijat soft na to.
Do toho prisiel aj common rail, ktory je ako taky zavisly na senzoroch a pocitaci, ale aj kvalite materialov, co nezvladala hlavne firma delphi(renault a ford boli naj odberatelmi).
Dnes uz boom vo vyvoji elektroniky prestal, vyvoj sa zvolnil(aj ked sa to nezda) a je predpoklad, na ovela spolahlivejsie auta, ako tomu bolo v nultych rokoch.
20. 1. 2013 11:15
Re: Pozitívna vec ...
zrovnavas nezrovnatelne, auta su konstrukcne zlozitejsie, plnia daleko vyssie emisne a bezpecnostne limity a su nacpane elektronickymi pomockami. Pri vybere akehokolvek auta plati, ze to co aute nie je sa nepokazi
20. 1. 2013 11:54
Re: Pozitívna vec ...
Japonec z 90. je synonymum pro totálně rzí sežrané auto. :-!
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 12:01
Re: Pozitívna vec ...
nicméně rozvody původní, motor nepotkaný, el. stahovačky stále funkční >:D >:-[]
20. 1. 2013 12:01
Re: Pozitívna vec ...
Co to plácáš za blbosti... už jsi někdy viděl zrezlou Toyotu Corollu??? resp. už jsi vůbec někdy viděl Corollu v servisu? Já teda ne...zato s Renaultem a dalšími Francouzskými značkami jsi v servisu furt...
20. 1. 2013 12:03
Re: Pozitívna vec ...
Ale aspoň nereznou.
Japonci obecně hnijou dost rychle...podívej se někdy zespodu na libovolný Subaru.
20. 1. 2013 12:04
Re: Pozitívna vec ...
Ano viděl, dokonce jsem s ní jezdil. Model E100.
Avatar - petrumr
20. 1. 2013 20:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 10:54
Nekvalitní francouz
Tak máme další drobnou trhlinku pro ty, co zastávají pomatenecký názor o nekvalitě a lowendovém pojetí Renaultu >:D >:D >:-[] Jo Ádo, něco ti tu zase nehraje >:-[] >:-[] >:-[]

Nedávno přišla spolupráce s prémiovým Mercedesem, nyní 5-letá záruka... Kolik že mají záruku u toho ultraspolehlivého dokonalého koncernu VW 8-s ?

Renault opět přesvědčuje, že patří k tomu nejlepšímu v dnešním mainstreamu. Skvěle Renault :yes:
Rozbalit vlákno
111
Avatar - pelikoš
20. 1. 2013 11:08
Re: Nekvalitní francouz
a ještě k tomu vypadají velmi dobře (nový clio,capture,...)oproti supr nudnému folksvágnu :-!
20. 1. 2013 11:57
Re: Nekvalitní francouz
Vypadají možná dobře i když o tom by se dalo polemizovat,protože je to záležitostí individuálního vkusu s tím,že jízdní vlastnosti Renaultů nestojí za nic...když vezmu interiér těch aut,tak je to děs..třeba středový panel v novém Renaultu Megane.. viděl někdo to rádio?.. miniaturní tlačítka dole na rádiu..sotva tam najdete něco když řídíte..nebo volant,který je také přetlačítkovaný... já bych chtěl mít v autě intuitivní ovládání jak na volantu,tak na středovém panelu a ne ,že bych to musel někde hledat a studovat manuál po nocích... v tomhle se musí uznat,že VW a Toyota jsou daleko před konkurencí oproti Francouzským vozům (Renault,Citroen,Peugeot...)...
Avatar - Alpinis182
20. 1. 2013 12:05
Re: Nekvalitní francouz
No vidíš... Mě třeba to ovládání nedělá žádný problém a to jsem s tim vozem jel asi jen 3x...

ps: když to tak porovnávám, tak jak u vw, tak i u renaultu se dají najít plusy/minusy v ergonomii interieru jak ty jsi zmínil...
20. 1. 2013 12:06
Re: Nekvalitní francouz
Přetlačítkovaný volant v Méganu? Odkdy?
Jediný případ, kdy musíš v Megošovi sahat na rádio je při posouvání alba.

Už jsem to tu psal jednou - když celej život jíš hůlkama, taky se ti zpočátku ergonomicky optimální příbor bude zdát divnej.

Ještě bys měl dodat, že mají měkký podvozek a vágní řízení, pak to bude kompletní.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:20
Re: Nekvalitní francouz
Jj, jeden z největších hlodů dnešních neznalců, Megane a všechny Renaulty mají houpavý podvozek... Po tomhle tvrzení hned vím, která bije >:D
20. 1. 2013 14:43
Re: Nekvalitní francouz
Jen si nejsem jist, že příbor je ergonomičtější než hůlky. ;-)
20. 1. 2013 15:38
Re: Nekvalitní francouz
Takhle do důsledku jsem nad tím nepřemýšlel :-)

Na druhou stranu, podle mého se daleko civilizovaněji a jednodušeji dá najíst s příborem - takovou lžicí si dáš polévku nebo omáčku z jakékoli nádoby, stejně tak si vidličkou a nožem připravíš jídlo pohodlněji než hůlkami.

Samozřejmě, záleží taky na "kuchyni", Asiati holt ta jídla připravují jinak, takže v konečném důsledku jsou ty nástroje rovnocenné - miso a rýži z misky jedině hůlkama. :-) Na cestu po Švédsku jsem si ale radši vzal pořádnou vidli a ostrý UTON.
20. 1. 2013 16:11
Re: Nekvalitní francouz
:-) Tak hůlky nepovažuji za alternativu k lžíci. A nástroji musíš přizpůsobit přípravu. Funkcí jsou hůlky spíš kleště. Rozhodně jsem tím nechtěl říct, že se jimi dá sníst vše. Ergonomie by měla být o tom, jak tě jejich ovládání namáhá.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:11
Re: Nekvalitní francouz
Volant na Renaultech je přetlačítkovaný, jo? >:D Jseš dobrý vtipálek. Já návod k svému autu ohledně ovládání radia nikdy nečetl, protože je bohužel Holandský a asi po 2 minutách mi bylo jasné, jak se rádia pod volantem ovládá. Navíc oproti tlačítkům na volantu nemusím puštět při jejich ovládání věnec volantu.
Ad Megane. Radio je níže protože je to blíže z řadící páky, takže po 2 týdnech jsi schopen, když už nepoužiješ ovládání na volantu, kde je v podstatě vše, intuitivně najít daný ovladač, ale display, který slouží k zobrazování dat je co nejblíže zornému poli řidiče.

Když něčemu nerozumíš, tak o tom nepiš.
20. 1. 2013 12:22
Re: Nekvalitní francouz
To je přesně to o čem mluvím.. U VW a Toyoty nic hledat nemusím ,protože je to ovládání intuitivní.. u Renaultu mi to bude trvat 14 dní než budu vědět kam mám šáhnout.. přesně tohle jsem měl namysli..abych byl konkrétní vezmu třeba nového Golfa a nebo novou Toyotu Auris.. pak to porovnej s Meganem a uvidíš ten rozdíl hned na první pohled...Megan je daleko za konkurencí...

Když k tomu ještě přidám jízdní vlastnosti nového Renaultu Megane a porovnám to s dvěma vozy co jsem uvedl,tak ty dva vozy jsou úplně někde jinde než Renaul Megane..prostě bych si Megana nekoupil z více důvodů..
Avatar - Alpinis182
20. 1. 2013 12:29
Re: Nekvalitní francouz
Dle mě je to všechno o tom na co jsi zvyklej, na čem jsi "odchovanej". Člověk si zvykne na všechno. To co ty tu popisuješ je dosti zaujatej pohled na dané téma...
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:31
Re: Nekvalitní francouz
Evidentně tomu nerozumíš, tak o tom nepiš.

14 dní bude max. trvat a budeš bez použití zraku schopen ovládat rádio na středovém panelu, ovládání za volantem do 10 minut.

Já osobně při používání radia Toyoty a hlavně VW nemůžu z něj spustit zrak, protože jejich menu je sice primitivní, ale rádio má display tam, kde ztrácím oční kontakt s vozovkou. A o tom je ergonomie.

Ad jízdní vlastnosti... evidetně nevíš, která bije. ;-)
20. 1. 2013 12:39
Re: Nekvalitní francouz
Měl jsem tu možnost se projet s novým Meganem a také s novým ***m a zároveň i s Novým Aurisem.. pak jsem vyzkoušel C4 a také Opla Astru.. nevím proč i Citrón byl lepší než Renault Megane ..resp. Renault Megan byl jizdními vlastnotmi nejhorší ze všech vozů co jsem popsal.. pardon horší pak už snad jenom byl Ford Focus v kombi verzi s motorem 1:0 EcoBoost.. ten dokonce při žazení poskakoval.. to k těm jízdním vlastnostem.. moc dobře vím o čem mluvím... ;-)
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 13:05
Re: Nekvalitní francouz
S Focusem a poskakování souhlasím, ale to NEJSOU jízdní vlastnosti. Focus naopak mě osobně JÍZDNÍMI vlastnostmi s tímto motorem potěšil, i na 17" kolech dokázal slušně filtrovat nerovnosti a díky lehkému motůrku je dobře ovladatelný. Bohužel litrový ecoboost má v nejnižších otáčkách problém s autem pohnout, proto ty poskoky. Dokonce mi Focus chcípl při rozjezdu a to je věc, která se mi nestala několik let. Ale po cca 10 km jsem pochopil, co motor chce a zjistil, kde dává ze sebe to nejlepší. Prostě je to motor, který má výkon, ale není pro ty, co neumí řídit, jak koukám, tak např. tebe.

Golf VI neurazil to rozhodně ne, nicméně např. řízení hodnotím pořád jako mezi ty spíše slabší ve své třídě, na dálničním přivaděči jsem si rozhodně nebyl jistý, kdy nastává chvíle ztráty kontaktu s vozovkou. Na jeho obranu, filtroval např. D1 výborně, ale co by nefiltroval, když je snad jediný, co se dostavil ke svezení na balonech o rozměru 15", na 17" už by to taková jistota nebyla.

C4 je výborná, nádherně odhlučněná, ale trochu houpavá, jízdní vlastnosti objektivně rozhodně za Meganem, nicméně na pohodovou a klidnou jízdu nemám výhrad.

Megane záleží kus od kusu, pokud jsi testoval Generation s 1,6 16V, tak bych se nedivil, ten je nastavený na hupavou jízdu, je z jiných součástek, naštěstí se u nás přestal od nového roku prodávat. Pokud jsi jel např. 1,2 TCe Dynamique, tak ten je vyladěn výborně. V podstatě nemá na dobrém asfaltu daleko k Focusu, řízení je možná ještě lepší... a to potvrdí i např. místní antiRenaulťák Vaverka... horší je to na vyložených výmolech v rychle projížděných zatáčkách, inu vlečka se nedá až tak dokonale okecat, naopak serie vraceček na dobrém asfaltu - paráda. Podstatou je ale volit 16" kola. 17" sice dodají více jistoty, hlavně v kombinaci s GT podvozkem, ale komfort posádky už trpí.

A to ses asi ještě ani nesvezl v novém Cliu...

Takže nic si z toho nedělej, se spojkou se časem taky naučíš zacházet, ale uznávám, že 1,0 Ecoboost je záludný a pro ženské a necitlivé řidiče jej nedoporučuji.
Avatar - miromen
20. 1. 2013 13:13
Re: Nekvalitní francouz
Poznaš vubec rozdil v řizeni ? Golf ma naopak jedno z nejlepšich řizeni ve sve třidě. Co ja mu vyčitam je mala strmost ale tim to vzhledem k dnešni době elektro asi tak vše. Naopak řizeni Meganu je jeho slaba stranka kde kontakt z vozovkou je opravdu velmi maly a na muj vkus je řizeni už moc přeposilovane ale oproti těm fiatim ještě ne tak hrozně.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 13:28
Re: Nekvalitní francouz
Asi jsi Megana ani nejel, samozřejmě jak píšu výše, není Megane jako Megane. A stačí se mrknout i zde na testy, ke odkazuji a i do zahraničí.
Avatar - miromen
20. 1. 2013 13:35
Re: Nekvalitní francouz
No ja už mužu teď koukat jen na ty testy a v nich pravě Megan celkově při jizdě ztraci snad nejvic a to včetně řizeni. Ja to auto po testovaci jizdě hodnotil jako takovy pruměr a neměl bych s nim problem. Problem byl v tom že jsem neměl možnost nikde otestovat 1.4TCE. Byl mi sice nabidnut tento motor na vyzkoušeni ale v GS což by bylo hodně velke zkresleni. A upřimně po vyzkoušeni Golfa jsem si na Megana a pachtěni po vyzkoušeni 1.4TCE ani nevzpomněl. Nebyla oblast kde by Megan na Golfa stačil a celkově rozdil dost velky.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 13:44
Re: Nekvalitní francouz
A kterého jsi jel, 1,6 16V?

Ad Fiat - neměl jsem s Bravem problém s řízením, to bych neřadil k tragédii. Pro mne bylo Bravo největším zklamáním v komfortu. I na 16" kolech auto vyloženě mělo snahu ze mne vymlátit duši. Když si srovnám stejný úsek s novým Civicem, tak to byl let na polštáři. Golf rozhodně patří k těm nejlepším, to se přít nebudu, nicméně ten rozdíl proti Meganu není až tak velký, samozřejmě nutno srovnávat srovnatelné, tzn. např. 1,2 TCe s 1,2 TSI apod. Naštěstí pro VW nemá nic, co by postavilo proti Generation.
Avatar - miromen
20. 1. 2013 16:08
Re: Nekvalitní francouz
Ja se pravě u předvaděček nejvic soustředim na jizdu a věci s tim spejene tzn. řazeni,řizeni,pedaly. Motor až tak neřešim. Samozřejmě pokud je v nabidce motor o ktery mam eventualně zajem upřednostnim ten. Golfy znam na 15" a 16". Megan už nevim přesně ale buď byl na 15" nebo 16" a byla to 1.6 74kw.
Měl jsem Focuse takže na řizeni jsem citlivějši a mužu řict že i u běžnych aut nižši středni jsou docela velke rozdily. A Bravo je co do řizeni alespoň podle mě huře než Megan ktery ma alespoň o něco tužši nastaveni posilovače ikdyž informace od kol jsou +- stejne. Jinak Bravo je opravdu kostitřas a nejvic se mi na něm libil interier.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 18:07
Re: Nekvalitní francouz
To ne, Mirku, by ses divil, jak rozdílné může být řízení u dvou motorizací jednoho modelu a třeba Megane je toho důkazem. 1,2 TCe má v podstatě řazení šestikvaltu na úrovni VW, oproti 1,6 74 kW s letitým pětikvaltem. Na jeho obranu ale nutno dodat, že po 100t km si sedne a po 300t km funguje stále na výbornou, ne-li lépe a s původní spojkou. Totéž v tom případě platí pro spojku a řízení, ty rozdíly jsou nečekané. I v případě Focusu to platí, u minulé generace o to více, benzíny měly hydraulický posilovač, diesely elektrohydraulický a rozdíl byl cítit.
Avatar - miromen
20. 1. 2013 18:27
Re: Nekvalitní francouz
Tak pokud tomu je tak nechavam byt a mlčim. U Golfu je jedno jakou maš motorizaci a řizeni je stejne. Jasně je trochu rozdil jestli maš na předku lehky benal nebo těžši naftu. Co mě zaraži je to že i verze GTI ma uplně stejne řizeni jako zakladni Golf včetně použiti stejnych silentbloku řizeni. 8-s
Ověřovano přimo na salonu VW. Chtěl jsem trochu poladit řizeni a tato informace mě fakt překvapila. Takže jedine řešeni jsou powerflexy ale vzhledem k zaruce se do toho raději nepouštim.
Jinak o řizenich ve FOFO II vim.
22. 1. 2013 12:15
Re: Nekvalitní francouz
1,6 74kw je megane generation, vyrabany v turecku. Je to auto, ktore rovnako vyzera, ale inac technicky je uplne ine, montuju sa donho ine komponenty, dokonca aj zvaranie je este klasicke a nie laserove.
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 14:18
Re: Nekvalitní francouz
jenže Mégane vycházel (a vychází stále) o dost levněji, přitom kvality Mégane a Golf VI byly velmi porovnatelné (ano, i já bych upřednostnil jednoznačně Golf VI ale reálně ruku na srdce, rozdíl nebyl nijak dramatický). Podotýkám, že s obojím jsem jel. největší rozdíl opravdu jízda a příčná prostornost v oblasti hlavy. Mégane prostě jel po silnici, nerovnosti jej rozhazovaly, nápravy hůře odizolované, řazení hlučnější, celkově hlučnější. Golf pohodlí, ticho, doslova žehlička nerovností, zadní víceprvek skvěle odladěn. Přestože Golf nemá zadní převis, tak s pohodlím byl srovnatelný s Octavií, která má možnost zužitkovat převis. Přitom při rychlých změnách jízdy Golf samozřejmě neporovnatelně lepší než Octavia s mamutími převisy.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 15:01
Re: Nekvalitní francouz
Víceméně souhlas, jen tedy nutno dodat, co za kola Golf měl, většina předváděček je k mání s 15", což Megane ani v nabídce snad nemá...
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 19:30
Re: Nekvalitní francouz
myslím, že obojí byly 15p., i Mégane Generation s pseudolitými koly (možná to byly 16p. ale myslím že ne). Golf prostě mnohem tišší a pohodlnější, přitom jistější. Tenkrát to ale ještě nebyl TCe s 6kv., bylo to ještě před modernizací.
Avatar - miromen
20. 1. 2013 16:16
Re: Nekvalitní francouz
Jak pišeš plusem u Golfa je celkova jizda a u mě jednoznačně celkovy pocit z interieru. To neznamena že by jej měl Megan nějak špatny apod. naopak oproti např. prvnim gen. Ceed/i30 určitě lepši. Interier Golfa mě prostě v tehle třidě dostal a těžko řict čim prostě celkovy pocit kvality a pocitu vně interieru hlavně vpředu. Vzadu už je to horši hlavně co se sedaček tyče ktere jsou pro mě docela tvrde. Jenže ja mam pulky jak 2 kminky a naštěsti vzadu nejezdim. Takova přitelkyně si vubec nestěžuje a v klidu vzadu jezdi např. při cestě do HR. Ma však jinou stavbu těla a taky tvar zadnice. >:-[]
Jak už jsem psal ja bych s Meganem určitě neměl problem ale ve finale jsem prostě byl ochoten dat vice peněz než jsem puvodně zamyšlel a tam už nebylo o čem.
Avatar - jazva
20. 1. 2013 12:32
Re: Nekvalitní francouz
napísali ti to už dvaja, ja budem tretí. To že si TY na niečo zvyknutý, ešte neznamená že to je tak absolútne správne. Keby jazdíš celý život Renaultom, tak si vo VW nezapneš ani svetlá...
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:35
Re: Nekvalitní francouz
To je bohužel pravda, kdo má hledat tu otočnou věc někde u kolena 8-s ;-) Ale beru, že někteří zase nezvládnou otočit páčkou pod volantem.
20. 1. 2013 15:04
Re: Nekvalitní francouz
Na zapínání světel na páčce jsem zvyklý z japonské produkce, ale příznivec moc nejsem. Světla zapínám jen po nastartování, popřípadě je nezapínám vůbec (automatika, jízda ve dne v zemi, kde není denní svícení, atp.). Za jízdy potřebuji dálková a ta na páčce jsou. Moje filosofie je, že k volantu nepatří, co za jízdy neovládám (jednou, dvakrát za hodinu je nějaká spodní hranice). Pokud jde o světla a VW, tak mi víc vadí ovládání mlhovek.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 15:15
Re: Nekvalitní francouz
V podstatě souhlas, osobně mi nevadí to, že zapínání světel na páčce používám jen při startu nebo u druhého auta vůbec (automatika), protože při manipulaci s tou páčkou v podstatě nelze omylem vypnout světla, ale více mi vadí u VW umístění mlhovek, které je pro mne větší překážkou.
Avatar - petrumr
20. 1. 2013 20:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 1. 2013 12:42
Re: Nekvalitní francouz
Já neříkám ,že jsem na to zvyknutý... o tom jsem nemluvil přece..jen říkám ,že jsem si šel vyzkoušet všechna auta z daného C-segmentu,abych věděl jak na tom jsou a Megan byl jak ovládáním,tak jízdními vlastnostmi jeden z nejhorších.. design má ale dobrý...
Avatar - miromen
20. 1. 2013 12:46
Re: Nekvalitní francouz
U mě to bylo podobne s tim že nejhuř jsem se orientoval u Fiatu. U VW ikdyž jsem před tim žadneho neměl a vlasně ani nekočiroval jsem byl hned v obraze jako bych auto vlastnil několik let.
20. 1. 2013 12:48
Re: Nekvalitní francouz
Konečně někdo kdo mě pochopil.. dík.. ;-) intuitivní ovládání to je to o čem mluvím...
20. 1. 2013 15:00
Re: Nekvalitní francouz
Nejvíc mne dokázal rozhodit asi Mercedes. Za řadící páku pod volantem bych střílel a na všemocné páčky mám asi alergii. Ano, z velké části je to o zvyku, ale MB navíc není konzistentní ve svém portfoliu.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:53
Re: Nekvalitní francouz
A kterým autem jsi ty showroomy objížděl?
20. 1. 2013 13:01
Re: Nekvalitní francouz
To mi zas tak důležité nepříjde čím jezdím.. mám víc aut od různých automobilek...
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 13:06
Re: Nekvalitní francouz
To je to nejdůležitější. Pokud budu 10 let jezdit Renaultem, budu mít problém s VW a naopak. Ale o tom ergonomie není.
20. 1. 2013 14:53
Re: Nekvalitní francouz
To je čistě o tom, co jsi naučený. Intuitivní je třeba doprava = další, doleva = předchozí, protože takhle "fungují" knihy. Když ovládáš něco nového, tak vycházíš z předchozích zkušeností. Objektivní posuzování ergonomie je celé o počtu pohybů, námaze svalů, kloubů, zpětné vazbě (například její jednoznačnosti - jde snadno poznat, jestli ke stisku tlačítka skutečně došlo, kolikrát k němu došlo atp.). Ergonomičtější systém může vyžadovat delší učení a zvykání, ale ve výsledku může znamenat vyšší produktivitu, menší zátěž. Příkladem budiž ergonomické klávesnice. Chvíli trvá, než se na nich člověk naučí, ale rozhodně jsou lepší. Jediný problém je, že máš pak problém psát na "normálních" klávesnicích, když si na ně zvykneš. Proto nejsou třeba v IT moc rozšířené. Navíc jsou drahé, takže roztřískání klávesnice z frustrace je mnohem dražší zábava. >:D Nepleť si pojmy s dojmy.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 15:02
Re: Nekvalitní francouz
:yes: :yes: :yes: Opětovně děkuji, aspoň někdo! :yes:
20. 1. 2013 15:24
Re: Nekvalitní francouz
Nejlepší byl asi přetlačítkovaný volant. Přímo na volantu má Mégane dvě kolébková tlačítka. :-) Možná nejméně ve třídě (překonají ho snad jen chudší výbavy).
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 18:09
Re: Nekvalitní francouz
308 nemá ani jedno, vše je ta "králičích" uších za volantem, bohužel v příští 309 po vzoru 208 už budou tlačítka :-( Ale abych nechválil 308, tak volant by měla mít určitě menší!
22. 1. 2013 12:05
Re: Nekvalitní francouz
kokos ja uplne nechapem, ako moze niekto obhajovat nieco tak neergonomicke, ako nutnost sahat na radio na stredovom paneli. Nech to ma aj jeden superintuitivny ovladac na tom stredovom paneli, tak stale sa musis na ten stredovy panel pozriet, naciahnut ruku a chytit ho. Co je ovela horsie aj na bezpecnost, cas a aj na ergonomiu, ako poslepiacky natiahnut prst a stlacit tlacitko pod volantom.
Ale polovica CZ/SK naroda odchovaneho na filckach a fabiach si bude stale trepat to svoje, lebo su uz raz nauceni hlupemu ovladaniu prstami na stedovej konzole, tak to je pre nich proste to najlepsie a vsetko ine je zle zle a zle.
20. 1. 2013 14:14
Re: Nekvalitní francouz
Smoldo007, tys mě pobavil, přetlačítkovanej volant v Meganovi. Je vidět, žes v něm neseděl... >:D
[odkaz] vs [odkaz]

Smoldo, prober se...
22. 1. 2013 11:58
Re: Nekvalitní francouz
v com su daleko pred konkurenciou?
Ma taky VW/japonci technologiu pre nizke trenie?
Ma motor splnajuci euro6?
Ma nizkoteplotny EGR?
Ma start/stop cez alternator?
Ma zlvadnuty bezklucovy vstup na urovni renaultu?

Ono sa nikdy neda jednoznacne tvrdit, ze niekto je pred niekym, a uz vobec pre laika, ktory chce vyjadrit sympatie k znacke cez argumenty. .
Avatar - miromen
20. 1. 2013 12:26
Re: Nekvalitní francouz
Co to je velmi dobře a co je to supr nudny ? Pro někoho to muže byt kyčovyty vs elegantni.
Ja nemam problem s designem ani u jedne automobilky. Jsou auta ktere se mi od nich libi a naopak i přes rozdilne pojeti. Ale co se interieru tyče tak u mě jednoznačně celkově vede VW a to jak vzhledem, materialy,zpracovanim tak ergonomii.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:36
Re: Nekvalitní francouz
A nebude to tí, že máš jednoho v garáži a před pár lety u tebe vedl Ford, kterého jsi měl tou dobou v garáži? >:-[]
Avatar - miromen
20. 1. 2013 12:44
Re: Nekvalitní francouz
Golfa jsem vybral mimo jine i na zakladě kvality interieru ktery je pro mě duležitějši než exterier.
20. 1. 2013 11:17
Re: Nekvalitní francouz
Ada este ten sok nepredychal a ani lieky nezaberaju
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 1. 2013 11:39
Re: Nekvalitní francouz
Pozri, Mercedes tiez dava sialenu zaruku a servis zadarmo, ale spolahlivostou ide o priemernu az podpriemernu znacku - podla TUV. Ono ten servis zaplati majitel auta vopred - velmi vtipnou nadobudacou cenou :-)

Sedemrocna zaruka Kia ma mnoho podmienok, a na jej plne uplatnenie musis mat bud stastie alebo dobreho pravnika.

Takze zarucne podmienky Renaultu si zasluzia hlbsiu analyzu nez tlacovu spravu. Chcem verit, ze ide o plnu zaruku na uplne vsetko a armada prijmacich technikov ju bude ctit.

Mozno by sa redakcia auto.cz mohla pozriet na rozne zarucne akcie - vyrobcov aj roznych nezavislych poskytovatelov. Ja mam napriklad velmi zle skusenosti s Auto Garantie.
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 11:44
Re: Nekvalitní francouz
Servis zaplatí napřed? Tak proto je Renault v ČR TAK levný - ono totiž není napřed co platit >:D >:-[]
Samozřejmě, že u Kie jsou mnohé podmínky, ale do těch 5 let tam toho do záruky spadá stále dost...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 1. 2013 12:03
Re: Nekvalitní francouz
Cakal som, ze sa toho chytis :-! Ved uvidime, ako aa budu rebricky spolahlivosti vyvijat dalej.

V kazdom pripade, Renault na tom nie je ako firma prave najlepsie a ak chce zdvihnut predaje, musi ponuknut nieco na pritiahnutie zakaznikov.

Dufam, ze to nastartuje aj dalsich vyrobcov - dvojrocna zaruka, casto s vtipnym poctom max. kilometrov je na smiech, a ponukat rozsirenie cez externych partnerov je len zbavovanie sa zodpovednosti, je to zaruka bez zaruky, ako som sa presvedcil.

Ae aj tak, radsej by som si kupil hybridnu Toyotu so zarukou tri roky (5 na hybridny pohon) ako Renault s 5 rocnou zarukou :-)
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 12:10
Re: Nekvalitní francouz
jenže problém je v tom, že žebříček spolehlivosti je stále jen žebříček, určitá fikce, odhad reailty. Tím nesnižuji jejich váhu, jen upozorňuji nad potřebou zamyslet se při výkladu jejich výsledků ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 1. 2013 12:18
Re: Nekvalitní francouz
Zamysliet sa pri vyklade... Hm. Odporucam!

Pretoze mam pocit, akoby si interpretoval vysledky z konca tabulky ako dokaz kvality ;-)

Ale nechajme to, lebo sa tu budeme celu nedelu hadat ako decka na pieskovisku a vecer budeme obaja, you and myself, zreli na Rohypnol 8-s
20. 1. 2013 19:53
Re: Nekvalitní francouz
interpretacia tabuliek kvality je trochu zlozita, kolega ma 4-ty renault a vybral ho aj pre pozitivnu skusenost z minulosti. Takisto v poslednom zamestani boli francuzske auta a nepamatam si na zavadu (nie opotrebenie a vymenu spotrebneho materialu)
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:14
Re: Nekvalitní francouz
Renault v roce 2011 snížil náklady na záruční opravy oproti rokům 2010 a 2009 o 50%, takže asi to mají spočítáno, že se jim náklady na případné záruční opravy vrátí v rostoucí jistotě klientů v kvalitu, což pomůže hodně - viz Hyundai a Kia, které za tento krok mimochodem chválím od počátku, myšleno, že jim to jen pomůže a tak se i stalo.
20. 1. 2013 11:56
Re: Nekvalitní francouz
Delší záruka je jednoznačmým plusem. Protože ji budeš potřebovat. :-!
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 11:58
Re: Nekvalitní francouz
...pravila věštkyně poté, co se 5 minut rýpala prstem v nose a koukala na dno vypitého škopka >:D >:D >:-[]
20. 1. 2013 12:01
Re: Nekvalitní francouz
Renault rozhodně napatří mezi ty, co by automaticky okupovali přední příčky tabulek spolehlivosti apod. Ten bojuje na opačném konci. Já vím, teď se budeš snažit dokázat opak, bohužel, Toyota ani Honda tohle opravdu není. :-!
20. 1. 2013 12:09
Re: Nekvalitní francouz
Až se do statistik přestanou ve velkém promítat dvojkové Laguny a Mégany a 1.9 TDI, bude všechno jinak. :-)
20. 1. 2013 12:10
Re: Nekvalitní francouz
Tak jako u jiných značek, furt se na něco čeká... Že příště už bude všechno jinak...
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:17
Re: Nekvalitní francouz
Majitelé trojkové Laguny se např. dočkali, stačí omrknout Renault forum a opravdu nespokojených nebo kazových vozů je naprosté minimum, po 200t km jsou kusy s 2,0 dCi naprosto bezproblémové. A jsou i tací, co mají najeto více.

Totéž v bledě modrém je Megane III... ty změny k lepšímu tu jsou, to vidí i slepý. Jinde šla bohužel kvwalita dolů... :-|
20. 1. 2013 12:19
Re: Nekvalitní francouz
Až budeš moci srovnat Renault s těmi nejlepšími, které jsem zmiňoval, pak tě budu brát vážně. :-!
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:22
Re: Nekvalitní francouz
Pravdou je, že Toyota a Honda Renault zatím není, ale ony ty Toyoty a Hondy za chvíli na evropském trhu pomalu ani nepotkáš... ;-)

Je mi jedno, jestli mě bere zrovna jossalito vážně nebo nebere :-!
20. 1. 2013 12:25
Re: Nekvalitní francouz
Gratuluji, že si konečně pochopil, o čem tu od začátku píšu. :-!
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 12:11
Re: Nekvalitní francouz
nechci ti kazit náladu, ale TUV report 2012 (2-3 roky):
Laguna 44. místo (stejně jako 3er)
Octavia, Passat 54.- místo

Tak nevím, kdo na co stále čeká >:-[] >:-[] >:-[]
20. 1. 2013 12:15
Re: Nekvalitní francouz
Viz já 12:01. :-!
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 12:17
Re: Nekvalitní francouz
stihl jsem edit... A jen doplním - Scénic taktéž lepší než Roomster...
20. 1. 2013 12:20
Re: Nekvalitní francouz
Já tu ale o VW nemluvím, nevím proč to sem taháš ty. A mimo to, 44. místo je od čísla 1, pěkně daleko. :-!
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:23
Re: Nekvalitní francouz
Škoda, že ti japončíci reznou, co? :-!
20. 1. 2013 12:24
Re: Nekvalitní francouz
Ti z těch devadesátých ano. :-!
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:26
Re: Nekvalitní francouz
I ti z tohoto století, viz Mazda 3, stačí se kouknout na macz.
20. 1. 2013 12:29
Re: Nekvalitní francouz
Já píšu o vlastní zkušensoti. V reakci na vrchní příspěvky.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:32
Re: Nekvalitní francouz
Aha, tak to sorry, čekal jsem, že nepíšeme jen o vlastní garáži, to je hned jiná.
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 12:31
Re: Nekvalitní francouz
bohužel ani milénium změnu nepřineslo a problémy Mazdy s korozí pokračují i nadále... A protože jsou evidentně nepoučitelní, tak ani zcela nová generace M6 to nejspíš nezmění ;-\
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 12:26
Re: Nekvalitní francouz
97. místo Honda Accord... Kvalitní japonec, že >:-[]
20. 1. 2013 12:29
Re: Nekvalitní francouz
Na ty první místa jsi, bohudík, pozapomněl, co? :-!
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 12:35
Re: Nekvalitní francouz
ne, jen jsem ti chtěl ukázat, že to s tou spolehlivostí japonců není tak křišťálově čisté.
A k Priusu - vůz je stavěný na klidnou jízdu. Při takovém režimu se dá očekávat, že auto vydrží déle...
Jasně, vím, že 2. je Auris a nemám problém Toyotu pochvált :yes:

To, že japonci si stále poměrně drží spolehlivost a Toyota v tomto ohledu převyšuje evropské konkurenty, to přeci nic nemění na faktu, že Renault se nebývale zlepšil a evrospká konkurence dopadá často hůř :-!
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:41
Re: Nekvalitní francouz
Já tedy osobně TUV v lásce nemám, i když i tam Renault stoupá, to pro mne se spolehlivostí mnoho společného nemá.

Už mám druhé auto, které je na konci této tabulky, na obou bylo přes 300t km najeto a do cíle jsem spolehlivě dojel vždy.

Osobně jsem při výběru auta pro otce prošel hlavně fora, pokud se někde řešilo jen těsnění dveří kufru a jinde se řešily nové převodovky, motory, navigace, tak jsem tušil, kde bývají vážnější potíže. A ono to auto s rozpadlou převodovkou ani na TUV nedojede.

Mimochodem v posledním autotipu byl Scénic na 100tkm, když jsem se podíval na součet oprav, tak jsem byl nadšený, v podstatě jen 2x měnili brzdové destičky, kupodivu díky tomu "skvělému" hodnocení až 34. 8-s
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 12:44
Re: Nekvalitní francouz
ale jistě, TUV (ne)= reálná spolehlivost. Nicméně i na TUV je krásně vidět, že Renault se hodně polepšil. S chrastícími rozvody aisi taky k TUV nedojedeš... ;-)
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:15
Re: Nekvalitní francouz
Jako všude, ne nadarmo tady jeden vwelký koncern dává kulanci, jinak by jej zákazníci ukamenovali za řemínky od hodinek v motoru ;-)
20. 1. 2013 12:16
Re: Nekvalitní francouz
Gratuluji k tomu, že bez VW neumíš napsat příspěvěk. :-!
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:24
Re: Nekvalitní francouz
Když se ti to nehodí, tak o svwé lásce nechceš slyšet, co? ;-)
20. 1. 2013 12:26
Re: Nekvalitní francouz
Narozdíl od tvého mindráku to všude nemusím nutně cpát. :-!

Ale já vás jednoduché chlapce chápu, nebýt úspěšného koncernu, o čem byste si pak tady psali a plácali se vzájemně po zádech, co? To by byla hotová nuda.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:33
Re: Nekvalitní francouz
A teď ještě bys měl zmínit, že tady vlastně nerad diskutuješ, že jsme všichni závisláci a bude to kompletní jossalito >:D :yes:
20. 1. 2013 13:10
Re: Nekvalitní francouz
Jsi tu za kukačku, smiř se s tím. :-!

PS: Hlavně si nezapomeň ujasnit priority, to co tu stopuješ, sám vytváříš.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 13:29
Re: Nekvalitní francouz
Děkuji za rady jednoho z nejméně respektovaných diskutérů, budou se hodit :-! ;-)
20. 1. 2013 19:55
Re: Nekvalitní francouz
Určitě mi záleží na tom, co si tady o mě myslí zdejší mozkoví paralympici. 8-s :-!
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 20:51
Re: Nekvalitní francouz
Proto jsi jeden z nejaktivnějších z nich! :yes: :yes:
20. 1. 2013 21:03
Re: Nekvalitní francouz
Máš upocenou snahu... :-!
Avatar - Katikakus
20. 1. 2013 21:46
Re: Nekvalitní francouz
Na to je uplne videt, jak je ti to jedno. Hlavne diky tomu, ze to nezapomenes zminit v kazde diskusi alespon trikrat... >:-[]
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 22:13
Re: Nekvalitní francouz
Je to prostě klasik, vážím si lidí, jako on, co si umí dělat legraci i sami ze sebe >:-[] :yes:
20. 1. 2013 12:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 1. 2013 12:31
Re: Nekvalitní francouz
Chlapci, máte tady článek o Renaultu, ale bez VW si tu ani neprdnete. Fakt zoufalé. :-!
20. 1. 2013 20:20
Re: Nekvalitní francouz
to iste plati ked mame clanok o vw :-!
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 20:52
Re: Nekvalitní francouz
Sebereflexe je pro něj nepochopitelný a nepolapitelný pojem, to po něm nechtěj :-!
20. 1. 2013 21:05
Re: Nekvalitní francouz
Klidně to nalinkuj. Obávám se ale, že opět tam bude většina těch samých, co je tady. :-!
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 22:13
Re: Nekvalitní francouz
S tebou v čele :-!
20. 1. 2013 22:16
Re: Nekvalitní francouz
Blá blá blá, vím, že zrovna ty si pamatuješ prd. :-!
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 22:25
Re: Nekvalitní francouz
Ano, moje paměť má určité mezery, ale oproti tvé je to pořád prémie vs lowend... a to nemluvím o schopnostech, viz tvé hledání "pružiny" (nemluvě o tom, že si pleteš pružinu s tlumičem, co ještě? Kolo s volantem?) na Megana
20. 1. 2013 23:00
Re: Nekvalitní francouz
Vůbec nevíš, o čem píšu. Ale nemám ti to za zlé, ty ze své profese o těchto věcech vědět ani nic nemusíš. Ale proboha, nedělej tu ze sebe osla. Je to zbytečné, já vím, co jsem hledal, vím, co jsem našel a vím za kolik mi to nabídli v obchodě, na vrakáči... :-!
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 23:05
Re: Nekvalitní francouz
Ty ze své profese šaška toho víš taky pomálu ;-) Motorek stěračů jsi nenašel ani na autokelly, natož v reálu ;-) ,takže nějaká fiktivní vzpěra, kterou teď nebudeš chtít ukázat z důvodu, že ji stejně nepochopíme, úplně ukradená. Ten scénař už jsi tady předvedl tak stokrát ;-)
20. 1. 2013 23:09
Re: Nekvalitní francouz
Hele, tak naposled, pro hlupce, za jakého zde momentálně jsi.

Ani lidi na renault clubu, se stejným problémem, nenašli lepší a levnější řešení, než nabídne prachsprostá škodovka. Ta je prostě pořád levnější. Ty se tady můžeš stavět na zadní, kopat nožičkama, ale nic, opakuji, nic s tím neuděláš. :-!
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 23:26
Re: Nekvalitní francouz
Tak ještě jednou, to napíšu na rozdíl od tebe bez urážek, nahoře máš odkaz na motorky ostřikovačů Meganů za 250 Kč, bez nutnosti úprav. Ty tvrdíš, že na celém renault foru všichni kvůli stokoruny přebouchávají motorky (mimochodem je ani nemají na sladě) Octavie? Tak ten je fakt dobrý! >:D
20. 1. 2013 23:33
Re: Nekvalitní francouz
Říkám, že ti blázni z Renault klubu se mi zdáli ze startu mimo. Holt divná sorta lidí. Najít si to tam můžeš klidně sám a přesvědčit se. Očividně tam čekají na tvý rady. :-!
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 23:37
Re: Nekvalitní francouz
Dej tebou tak milované odkazy, které vždy vyžaduješ :-!
20. 1. 2013 23:38
Re: Nekvalitní francouz
[odkaz]
Nažer se. :-!
Avatar - Katikakus
21. 1. 2013 11:57
Re: Nekvalitní francouz
Na tom odkazu nic o motorku z octavky neni. Ten je o u kloubu dveri... :-O
21. 1. 2013 12:52
Re: Nekvalitní francouz
Když nevíš o co jde, nereaguj, neboť budeš zase jen mimo.
PS: To není žádný kloub.
:-!
20. 1. 2013 22:18
Re: Nekvalitní francouz
trochu to zovseobecnim, ked je debata o kvalite/nekvalite vw, tak sa najde par diskuterov co hned tahaju francuzske vyrobky a to iste plati naopak. Linkovat to netreba, tyka sa to kazdej diskusie s podobnou temou ;-)
20. 1. 2013 23:10
Re: Nekvalitní francouz
V drtivé většině to tam vytáhnou pomatenci typu toppera apod.
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 11:47
OT - Mégane králem Nizozemí
Ale to je neskutečné, jak jsou v Nizozemí zaostalí, když kupujou ty nespolehlivé krámy od Rendlíka >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2013 11:59
Re: OT - Mégane králem Nizozemí
bravo megane :yes: :yes: :yes:
golf, passat, polo ---- krasne poklesy bravo

megane je paradne auto..... konecne vw polo kleslo :yes:

skoda mimo top 10 :yes: :yes: :yes:

kia 7 miesto , narast 18% :yes: :yes: :yes:

krasny trh
20. 1. 2013 12:04
Re: OT - Mégane králem Nizozemí
Holanďané nejsou zaujetí pro konkrétní značku, tím je to jednoznačně dané. Navíc vyhledávají pohodlná a úsporná auta pro své daleké cesty :-)
20. 1. 2013 12:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:43
Re: OT - Mégane králem Nizozemí
No, ono to tak easy není. Francie je v podstatě sousední stát, něco jako když poláci kupují Škodovky... a nizozemí má taky specifika jiná, obliba nafty a LPG, proto např. VW nemá plynařům co nabídnout. Ale ano, je to úspěch, po pát letech, kdy v čele nebyli jsou zase zpět.
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 12:47
Re: OT - Mégane králem Nizozemí
já ti nevím, nejsem úplně kovaný v zeměpise, ale není náhodou na rozdíl od V PODSTATĚ SOUSEDNÍ Francie čistě náhodou Německo ÚPLNĚ SOUSEDNÍ >:-[] ?
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:51
Re: OT - Mégane králem Nizozemí
Však tam taky VW poslední roky spíše Renault drtil, až letos se to koukám zase vrátilo nazpátek ;-) Znal jsem na přelomu tisíciletí mnoho holanďanů, co k nám jezdili a skoro všichni měli Laguny, Xantie, 406 apod., všichni nafta a hlavně LPG. Čím ta dlouhodobá náklonnost k fr. značkám byla, netuším.
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 14:11
Re: OT - Mégane králem Nizozemí
všichni nafta a hlavně LPG - to se snad vylučuje, ne >:-[] ?
Tak všichni nafta nebo všichni benzin+LPG?
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 15:04
Re: OT - Mégane králem Nizozemí
všichni nafta + lpg, minimum čistý benzín, hnidopichu >:-[]
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 16:28
Re: OT - Mégane králem Nizozemí
to je hezký ale stále nevím, jestli bylo víc nafty nebo benzinu s přestavbou na LPG ;-) Vyložil jsem si to ale podle pořadí, tedy že nafty bylo nejvíc.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 18:11
Re: OT - Mégane králem Nizozemí
V té době, kdy jsem se s nima stýkal vedly rozhodně auta na LPG, čistě na benzín ani jedno, nafťáci tak sotva třetina. Ale od té doby diesely zažily velký nárust celoevropské obliby, takže možná se to poměr značně změnil ve prospěch nafty.
20. 1. 2013 18:34
Re: OT - Mégane králem Nizozemí
Ronault zapomíná dodat jednu dost podstatnou věc, Holanďané jsou držgrešle.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 20:53
Re: OT - Mégane králem Nizozemí
Nedodávám to, počítám, že to z toho vyplynulo a navíc je to obecně známá věc >:-[]
20. 1. 2013 19:22
Re: OT - Mégane králem Nizozemí
Když si to přečteš jako všichni (nafta + hlavně LPG), tak ti asi těžko může vyjít, že bylo víc naftových. ;-)
20. 1. 2013 15:34
Re: OT - Mégane králem Nizozemí
Musíš si to správně uzávorkovat. >:D
20. 1. 2013 11:53
Porovnanie záručných podmienok
Privítal by som kvalitný článok, ktorý by sa venoval záručným podmienkam. Dĺžka záruky nie je dostačujúci pojem. Neviem ako to je dnes, ale keď som študoval 6 ročnú záruku u Opla, tak tam boli kryté iba niektoré závady - napríklad mechanické poškodenie motora ale nie riadiacej jednotky. Rovnako aj servisné prehliadky - je možné, že si to dá automobilka zaplatiť v predražených pravidelných prehliadkach. Pri dnešnej vyrovnanosti kvality (nekvality) áut a ich zložitosti, nové auto by som si vybral u toho, kto bude mať najlepšie záručné podmienky. Zatiaľ mi to vychádza na Kiu a Hyundai, ale je to bez "prieskumu trhu" na mieste.
Rozbalit vlákno
7
20. 1. 2013 12:02
Re: Porovnanie záručných podmienok
Nevím, mého známého stála první servisní prohlídka na Ceed 1gen facelift 1.6 lehce přes 5 000 Kč :no:
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2013 12:04
Re: Porovnanie záručných podmienok
mame v rodine lancera sportback 1,6 ... servisna prehliadka nas vysla okolo 230 eur.... zlate ceske ceny v kii :yes:
20. 1. 2013 12:08
Re: Porovnanie záručných podmienok
To jsou ty výhody dlouhé záruky >:D Především u značkově financovaných vozů nevidím důvod k placení prohlídek.
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2013 12:10
Re: Porovnanie záručných podmienok
lancer ma len 3 rocnu zaruku... za priplatok 390 eur sa da zarucna doba predlzit o dalsie dva roky..... zvazujeme ci ist do toho.... o rok sa bude treba rozhodnut ;-)
Avatar - Katikakus
20. 1. 2013 13:28
Re: Porovnanie záručných podmienok
To ho docela natahli. Pro priste zvolit jiny servis...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
20. 1. 2013 12:15
Re: Porovnanie záručných podmienok
Presne to som navrhoval vyssie.

Zaruky su minove pole. Ja som mal Car Garantie, ci Auto Garantie... Nasavacie potrubie, s premenlivou dlzkou, vyhlasili za 'trubku' a spotrebny material.

Suciastka stala 1300 eur bez DPH - pritom v ramci zaruky vyrobcu by to bolo menene bez problemov. S autorizovanym servisom sa odmietli po zamietnuti vymeny v ramci zaruky bavit. A mne povedali, ze mi nic nebrani obratit sa na sud.
20. 1. 2013 15:39
Re: Porovnanie záručných podmienok
Jako ještě zásadnější vidím pořádný servis. Pro takový bych byl pomalu ochoten se jakékoli nadstandardní záruky vzdát. Pat a Mat dokáží nadělat škod, záruka, nezáruka.
20. 1. 2013 12:00
Sporné
Já těm dlouhým zárukám stále nějak nepřišel na chuť. Kdyby veškeré povinné prohlídky apod. byly zdarma, byl by to hezký bonus. Ale jakmile v Kia servisu mění i čerstvě dolitou kapalinu do ostřikovačů a nechají si ji zaplatit, začíná být něco v nepořádku.
Navíc pětileté auto, které najede do 20 000 ročně, to znamená maximálně nějakých 50 km denně - co se na něm může rozbít, pokud si ho člověk nechá jednou za rok zkontrolovat v NEautorizovaném kvalitním servise, kde zkontrolují stav, vymění olej a jednou za dva roky k autu dostanete i technickou a to vše za cca poloviční cenu.
Osobně si myslím, že pro "vychytání much", které mohou při výrobě vzniknout úplně stačí první dva (dražší) roky.
Rozbalit vlákno
4
20. 1. 2013 12:11
Re: Sporné
Môj problém je, že jazdím málo, ale nechcem jazdené auto. Keďže ma živí údržba strojov viem, že najviac porúch je v prvých mesiacoch - rokoch. Keďže stroje bežia 24 hodín denne, je to pekne vidieť. Voláme to, že "odchádzajú slabší jedinci". Potom sa to ustáli a v závere plánovanej životnosti to ide znova prudko hore. Keďže jazdím málo, asi nestihnem sa dostať k tomu, aby odišli "slabší jedinci". Preto je u mňa dôležitá časovo dlhšia záruka.
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2013 12:35
Re: Sporné
vela vodicov je na tom podobne..... :yes:

ja tiez nejazdim extra vela km rocne .... akurat jazdim casto a na mensie vzdialenosti .... sem tam aj dalej samozrejme ale zvacsa po meste a okolo.... niesom taxikar ale bezny uzivatel auta takze viem o com pises :yes:
20. 1. 2013 15:49
Re: Sporné
Na druhou stranu, nepřetržitý provoz za více méně neměnných podmínek je pro stroje ráj (pokud jsou na to navržené). Záleží, co máš přesně na mysli, ale třeba takový motor ti z dlouhodobějšího hlediska spíš oddělá technik, který bude provádět údržbu pouze na oko.

S malými nájezdy podle mne tolik strach mít nemusíš. Musel bys mít velkou smůlu. A pak by se ti to nejspíš rozpadlo celkem brzy.
20. 1. 2013 20:23
Re: Sporné
rozbit sa ti nemusi nic, ale auta su nacpane elektronikou a aj mala zavada ta moze stat stovky eurokreditov. Pripadne staci nejaka horsia mechanicka zavada ako rozvodova retaz a mas vymalovane
20. 1. 2013 12:05
Foto článku
Díky redakci, za tuto fotku, faceliftovaný Fluence vypadá skvěle. Už se těším, až se s ním svezu :-)
Rozbalit vlákno
1
20. 1. 2013 12:37
Re: Foto článku
Na to, jak vypadala tisková konference jsem čekal, že tady novináři dají alespoň fotky a ne jen prezentační foto od výrobce.. :no: :no:
Avatar - miromen
20. 1. 2013 12:18
Renault
Něčim se bojovat musi když se jede z kopce. Druha věc je vysoka cena servisu a ND u Renaultu.
Pokud to pujde s kosočtvercem takhle dale tak trumfne i jednu automobilku hrdě se hlasajici k čislu 7.
>:-[]
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:25
Re: Renault
Vysoká cena ND? O tom mi povyprávěj.
Avatar - 3_diamanty
20. 1. 2013 12:40
Re: Renault
ktora znacka ma dnes lacne nahradne diely?

snad uz len stara felda.....

taketo typy prispevkov su neproduktivne..... nic dnes nie je zadarmo to si musis uvedomit... vies ake ceny ND maju napr japonci? vonkajsie spatne zrkadlo na pajero stalo 10 litrov co si spred par rokov pamatam... dnes mozno uz viac.... nic nie je zadarmo.... ak niekto na ND nema nech jazdi bicyklom :yes:
Avatar - miromen
20. 1. 2013 12:50
Re: Renault
To povidej lidem kteři škudli na auto mnoho let a pak přijedou např. na prvni servisni prohlidku. Nebo si někdo koupi starši kousek a pujde pro ND z druhovyroby.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 13:08
Re: Renault
Já jsem třeba teď upoval nové silentbloky a originální díl, který prošel revizí (má jinou konstrukci, než z počátku výroby) vyšel levněji než kvalitní druhovýroba, která používá stále starou konstrukci. A dalo by se pokračovat, těch dílů, které vůbec nejsou drahé je více.
Avatar - miromen
20. 1. 2013 13:28
Re: Renault
Tak ja sice nemam Renaulta takže je to spiš JPP nebo přesněji laicky až hulvacky nahled. Ale když s nějakym zmamim přijde řeč o autech a knk. na řešeni problemu u auta tak mě pravě docela zaražeji častky za ND u Renaulta a to např. ruzne prkotiny jako spinače světel ruzne rele apod. A to jak origo tak z druhovyroby.
Navic nedavno jsem viděl letaček od nějake firmy nabizeici ND na auta a u stejnych dilu byly nejvyšši častky pravě u Renaultu. Dražši už byl jen MB a to ne o moc.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 13:40
Re: Renault
Spínač světel není přespříliš drahý, samozřejmě záleží, co se kde kupuje a či z prvo nebo druhovýroby, ale tak je to se vším, vždy je lepší prvně zajet do Renaultu a pak si cenu ověřit i v druhovýrobě, něco vychází levněji tam, něco zase kupodivu naopak. Rozhodně to ale nejsou ceny, které by byly v porovnání s konkurencí nijak vyšší. Samozřejmě opět je důležité srovnávat kvalitativně stejnou konkurenci.
20. 1. 2013 20:08
Re: Renault
Například já nedávno sháněl kamarádovi nový motorek do ostřikovačů na Megana. Snad 600 Kč druhovýroba, originál 800 Kč nebo ještě víc. Na vrakovišti si řekl celý 400 Kč. Tak jsem ho poslal do háje.

Mimoto, třeba na Octavii, který se dá na Megana přizpůsobit, vyjde na 150 kč. :-!
20. 1. 2013 20:25
Re: Renault
Fakt relevantne. Ako casto menis menis motorcek ostrekovacov?
Avatar - miromen
20. 1. 2013 20:29
Re: Renault
Je motorek do ostřikovaču podstatou teto debaty ? :-O
20. 1. 2013 22:21
Re: Renault
nie je, ale pausalne napisat o drahote nd ktorehokolvek vyrobcu na zaklade jedneho prikladu je dost mimo ;-)
20. 1. 2013 22:48
Re: Renault
Těch dílů je víc, prakticky všechno je speciální, drahé, divné.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 22:54
Re: Renault
Divný seš leda ty.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 20:57
Re: Renault
Druhovýroba stojí na Megana II 507 Kč v Autokelly a to je autokelly ještě poměrně drahé,
Octavia II - 302 Kč, 449 Kč ... až po 1054 Kč.

Kde máš ten motorek za 150 na Octavii?

Vše ceny z autokelly dne 20.1.2013
20. 1. 2013 21:01
Re: Renault
Třeba tady:
[odkaz]
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 21:55
Re: Renault
Až na to, že tohle je motorek do Octavie I brouku a v době, kdy se začala Octavia I vyrábět, se vyráběl Megane I a ten stojí např. [odkaz] 273 Kč, žádný závratný rozdíl, netuším, kde je tvých 600 Kč druhovýroba.

A dokonce na Megana II zde motorek za 258 Kč:
[odkaz]

Mimochodem, stejný prodejce na Octavii I:
[odkaz] není pod 300 Kč, takže dokonce dražší.

Měl by si ten tvůj kamarád najít nějakého lepšího rádce, ten současný stojí za hojno.
20. 1. 2013 22:02
Re: Renault
Chlapče, tohle bylo jen pro ilustraci. Díl na Renault je 2x dražší než na Škodovku. Gratuluji, že se z toho zase snažíš dělat kovbojku. Zcela zbytečně, zcela mimo.

Mimoto, tuhle radu, výměnu renaulťáckého předraženého motorku za škodovácký, jsem našel přímo na Renault klubu. A to chtěl kamarád vyměňovat ještě pružinu do pantu dveří (tlumič), ta se v druhovýrobě vůbec nedělá a originál stojí nesmyslných pár tisíc(!), na vrakáči jen pár set. :-!
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 22:19
Re: Renault
Jasně ti ukazuju, že ceny dílů jsou víceméně stejné, stačí jen umět hledat, což ty evidetně neumíš.

Takového rádce, co jsi ty, bych fakt nechtěl - autokelly
Megane I: 362 Kč
[odkaz]
Megane II: 426 Kč
[odkaz]
Megane III: 1068 Kč
[odkaz]

Budeš tady ještě dlouho hrát hlupáka nebo jen tak lžeš? ;-)
20. 1. 2013 22:45
Re: Renault
>:D Co s tím auto kelly máš? >:D :no:

Jde vidět, že absolutně nevíš, o čem tu píšu.

A jestli si bláhově myslíš, že jsem se neptal žádného mechanika, tak ptal. Ale opět o tom víš guvno a akorát tu blábolíš nesmysly. Díly na Rencka jsou bohužel dražší a to podstatně. :-!

Ti troubové na Renault klubu, vůbec neví, co tam píšou, neumí hledat, neumí poradit a že jich tam jsou takový mraky, co? Asi typičtí vlastníci Renaultů. A co teprv na vrakovišti, asi se ty potvory domluvili, ceny dílů mají řádově naprosto stejné. >:D
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 22:54
Re: Renault
Těmi smajlíky své lži nezamaskuješ, tedy hloupost.

Pokud ses opravdu ptal mechanika, tak je to stejný ňouma jako ty.

Co mám s autokelly? Je to velmi přehledný e-shop s docela slušným sortimentem, i když ne nejlepší a nejlevnější (např. MJ auto je podstatně lepší).

Díly na Renaulta, jak jsem tady dokázal (tys ale nedokázal pochopit) jsou cenově rozdílné jen minimálně, rozhodně tolik, co ty tvrdíš - viz obě lži, jak motorek ostřikovačů, tak vzpěra 5. dveří je NÁSOBNĚ levnější a dostupnější než tys uváděl. V případě motorku je to rozdíl 100 Kč a to ještě když připočteš poštovné k tvému e-shopu oproti autokelly, které je v každém trochu větším městě, je rozdíl nulový, natož aby někdo snad musel předělávat motorek z Octavie do Meganu... Takové nesmysly dokáže vytvořit jen jossalito, místní šašek ;-)
20. 1. 2013 22:56
Re: Renault
Chlapče, ty vůbec nevíš, co to je vzpěra (o které jsem nic nepsal) a pružina, neboli tlumič dveří. Ně těch pátých, ale předních a stará se o polohování a tlumí otvírání. >:D

Víš vo tom guvno, chlapečku. :-!
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 23:03
Re: Renault
Dej odkaz na tu správnou vzpěru, milej zlatej, ty bys ji nenašel, ani kdyby ti ležela na klávesnici. Ale opět teď budeš dělat z ostatních hlupáky a fakta žádná nedodáš, jako vždy ;-)
20. 1. 2013 23:05
Re: Renault
Co to tady meleš? Co to tady zkoušíš? Ty mě tady chceš něco učit o autech? Ty? Já jsem svůj první motor rozebral a zpět složil, když jsem chodil ještě na základní školu.
A nějakej zobák mě tady bude obviňovat z toho, že nedovedu hledat na internetu. Naprosto směšné! >:D :no:

PS: Druhovýroba toho polohovacího průžinového kloubu neexistuje = nejsou tu ani obrázky z obchodů a vrakoviště. Do katalogu originálích dílů Rencku nemám přístup.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 23:24
Re: Renault
Vidíš to, opět jsem měl pravdu, nějaké alibi se nám budeš snažit najít. I když jsem od tebe chtěl ten odkaz na Škodovku, která má dílů za pár haléřů plný internet, tak ani ten asi neexistuje
20. 1. 2013 23:28
Re: Renault
Chlapče, znova, já ti tady nemusím absolutně nic dokazovat. Vím, co jsem sháněl, vím, co mi předložili v obchodě, vím kolik za to chtěl chlápek na vrakovišti. Nějaké nalinkované pitomosti, jsou v tomhle ohledu naprosto irelevantní. Já tu lhát nemusím, nedělám to a pokud na mě ty takhle vyrukuješ, právem tě budu považovat za mimózního pomatence. :-!

A ještě ti napíšu, koncernové řešení, kde se o průžné a tlumené polohování dvěří stará jednoduchý ohýbaný "drát", stojí v originále polovinu toho, co chtěli za součástku se stejnou funkcí v servisu Renaultu.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 23:38
Re: Renault
Takže zase nic, nihil novum :-! Překvapí mě ještě někdy jossalito? Nevím, nevím, leda pozitivně ;-)
21. 1. 2013 05:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 1. 2013 15:50
Re: Renault
Není zrcátko jako zrcátko. Může klidně stát 65 tisíc.
20. 1. 2013 12:36
Nízká cena Renault v ČR
Vážení, když jsem si tu tak četl příspěvky o tom,že jsou Renaulty laciné šmejdy. Podívejte se na ceníky Renaultů u našich sousedů.

Megane 1.6. 16V:
ČR: 334 900,-
Německo: 397 475,-
Rakousko: 445 200,-

Pokud bych měl brát Megane s 1.5.dCI, kterých u nás jezdí poměrně dost, tak ve verzi Dynamique vyjde na 439 900,- v Německu na 553 750 a v Rakousku na 581 250,-.

Laguna 1.5. dCI Expression:
ČR: 497 900,-
Německo: 600 000,-¨
Rakousko: 649 975,-

A takto bych mohl pokračovat u všech modelů. Nízké ceny jsou nastavením obchodní politiky Renaultu ČR, který jede na nižší marže a vyšší objemy prodeje (ideální stav). Takže řeči o tom, že to jsou laciné krámy jsou trošku mimo místu.. :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 12:48
Re: Nízká cena Renault v ČR
Tak ono to není jen u Renaultu.

S přehledem třeba v nižší střední je u nás nejlevnější v této chvíli 308, za 300t 1,6 HDI s alu koly, aut. klimou, achromatickým zrcátkem.

Jinak jsou ale reálné ceny velmi velmi podobné, pokud to vypadá, že je levný dle ceníku, sleva se už pak moc mimo ceník nedá uhrát (viz aktuálně Renault nebo Peugeot), když je v ceníku relativně vysoká, tak je reálně nízká, viz Hyudai. Stačí se podívat na inzertní servery, kde prodejci avizují to, co mají na skladě.

A jsou další, kteří ceny dlouho drželi, třeba Honda a Toyota, ale už i ti jsou nyní na cenách cca 10-30t nad ostatními.

Celkově jsou roky, kdy byla auta na našem trhu drahá, pryč, dnes už se němcům a jiným vyplatí jezdit kupovat auta k nám, i Škodovky, viz Rapid.
20. 1. 2013 20:08
Re: Nízká cena Renault v ČR
S 308, to si nejsem jistý - jak se koukám do ceníku Renaultu, tak Megane Advantage s 1.6. 16V pořídíš za 279 900,-... A když se mrknu na výprodej, tak i levněji.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 20:59
Re: Nízká cena Renault v ČR
308 1,4 VTi, který je podle mě lepší než letitá 1,6 16V (i když je víceméně nerozbitná) stojí 230t Kč, ve výprodeji jsem levné Megany zrovna neviděl, ani na inzertních serverech. Navíc ta 308 je cena do výroby.
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 12:49
Re: Nízká cena Renault v ČR
přijde Áda a ten ti to jistě vysvětlí >:D >:-[] teda jestli už těch 5 po sobě jdoucích infarktů rozdejchal >:-[]
Avatar - Atlis
20. 1. 2013 13:54
zaruka
je zaujimave, ako su niektori presvedceni, ze predlzena zaruka automaticky znamena kvalitnejsi produkt a ako o nas ti vyrobcovia tak dobre dbaju. :-)

nechcem vam naburat vase sny pani, ale zaruka na auta v europskej unii je 2 roky. vsetko nad dva roky je zaruka rozsirena a vyrobca ju podmienuje servisovanim v autorizovanom servise. a tak zaruka je z jeho strany dobrovolna.

len od nedavna vieme, ze aby si majitel mohol udrzat zaruku svojho vozidla, nemusi navstevovat autorizovany servis, ale moze ho servisovat v servise nezavislom, no s dodrzanim noriem vyrobcu. dokonca si do autorizovaneho servisu mozte priniest vlastne casti, olej atd. na to ale, aby si zakaznik udrzal predlzenu zaruku, musi auto servisovat v autorizovanom servise, pretoze ak nie, predlzenu/rozsirenu zaruku s radostou odmietnu - a mozu, pretoze je, ako som uz vyssie napisal, dobrovolna. :-)

co to teda znamena? na to, aby ste mali predlzenu zaruku, treba jazdit do autorizovaneho servisu a cvakat a cvakat a cvakat. :-) isli dole ceny aut? no tak na vas zarobime v servise. ceny nahradnych dielov za posledne mesiace isli hore a dalej budu zdrazovat. a vyrobcovia spravia vsetko pre to, aby z vas aj po predaji auta vytiahli co najviac penazi. :-)

nebudte naivni, nove auto, pokial skutocne nemat velku smolu, bez najmensich problemov najazdi 150tis km iba s vymenou naplni a spotrebakov ako filtre, brzdiace dosticky a kotuce. znacka-neznacka. pri priemernom rocnom najazde 15-20tis km rocne hovorime o 8-10 rokov jazdenia. a ako urcite viete, v pripade zaruky sa pocitaju roky alebo kilometre. takze rocne nechate v servise minimalne 250E za auto nizsej strednej. filtre a olej do takeho auta stoja polovicu. takze cim dlhsia predlzena zaruka, tym viac love do pokladnicky vyrobcu. :-) a cim dlhsia predlzena zaruka (casto limitovana iba na niektore casti auta - taky ford vam da zaruku na motor, ale uz na rozvody ti-vct, ktore sa lubia pokazit uz nie), tym viac sa na vas nabalia. :)
Rozbalit vlákno
17
20. 1. 2013 15:07
Re: zaruka
Preto by mohli redaktori urobiť prehľad, čo spadá do záruky. Podobne ako Ford má to ošetrené aj Opel. Možno by stačilo, ak by dali na web kompletné tlačivá, ktoré popisujú podmienky záruky. Mne to dali v Opli ako gesto dobrej vôle, pochybujem, že tak urobia vo všetkých predajniach.
20. 1. 2013 16:00
Re: zaruka
Proč by nedali? Nemohou ti to zatajovat. Ale možná máte na Slovensku nějakou specialitu. :-)
20. 1. 2013 16:21
Re: zaruka
Asi pred dvoma rokmi ma v Kii odbili s odpoveďou, že záruka je na všetko a menia celé komponenty - nie ako iné automobilky. Príkladom bola výmena prevodovky a nie jej oprava.
20. 1. 2013 16:59
Re: zaruka
Které jiné automobilky? Řada autorizovaných servisů (možná že většina, nechci je urážet) by se do skutečné opravy nepouštěla. Ani ve chvíli, kdyby stačilo vyměnit díl za 10 €, to ti spíš naordinují výměnu celé převodovky za 8 tisíc €. Je hezké, že ti to nebudou chtít zbastlit na koleni, na druhou stranu tohle čtu jako nemáme mechaniky, ale vyměňovače, kteří nevědí, co dělají, a závadu na voze vám nenajdou. To je totiž obecný trend, neopravovat, ale měnit. Někdy to i podpoří automobilka tím, že ti jako originální ND dovolí koupit jen celou převodovku.

Podmínky ti musí dát k dispozici. Jinak bych k nim pozval na kávu obchodní inspekci.
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 15:10
Re: zaruka
Atlisi, máš samozřejmě v podstatě a v tom základu pravdu.

Bohužel realita je jiná. Kolik lidí toto ví? 3%? 5%? Více určitě ne, však prodejce to dobrovolně nepoví a ne každý má čas a chuť zkoumat detaily legislativy.

Takže ano, reálně to pro zákazníka klidně nemusí být přínosem, protože těch 150t km by auto zvládnout bez větších zásahů mělo, ale stačí se podívat kolem sebe, co z image udělala prodloužená záruka Kie a Hyundaie... Kolik lidí v tvém okolí začalo tvrdit "když je na to za pětiletá záruka!"... A image je teď pro křísící se Renault důležitější než kdy předtím.

Takže za mne ano, ani ne tak z pohledu zákazníka, jak z pohledu samotného Renaultu.
Avatar - Atlis
20. 1. 2013 15:20
Re: zaruka
Kazda moznost predlzit si zaruku je prirodzene vitana, nezavisle od znacky. :yes:

Ale prave preto, ze len malokto vie, ako to s tou predlzenou zarukou je, si myslim, ze je dobre napisat, ako to vyzera v praxi.
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 16:36
Re: zaruka
Údržba a kontrola

Každý majitel vozu KIA odpovídá za správný provoz, údržbu a dodržování předepsaného intervalu periodických servisních prohlídek. Vzhledem k tomu, že autorizované opravny KIA jsou vybaveny veškerými aktuálními informacemi poskytovanými výrobcem vozidla, potřebnými jak pro provádění periodických předepsaných prohlídek, tak i pro provádění běžných oprav, doporučuje společnost KIA provádět tyto úkony v síti svých autorizovaných opraven. Neprovedení některé z předepsaných servisních prohlídek, nebo provedení prohlídky či opravy v rozporu s technologickými postupy stanovenými výrobcem může být důvodem pro částečné nebo úplné zaniknutí záruky vozidla.

Tedy NIKDE NENÍ PSÁNO, ŽE MUSÍŠ SERVISOVAT V AUTORIZOVANÉM SERVISE! Tedy to, co jsi psal, je hloupost. Samozřejmě, reálně pak může nastat komplikace, kdy při uplatnění záruky nad rámec zákona mohou odmítnout plnění s tím, že nebyly dodrženy technologické postupy stanovené výrobcem a pak by to bylo na občanskoprávní soudní řízení, popř. mediaci nebo Černé ovce >:-[] ;-) Ale servisovat u značkového prodejce tě opravdu nikdo nenutí. Ba co víc - záruka je přenositelná i na další majitele!
Avatar - Atlis
20. 1. 2013 17:40
Re: zaruka
"Samozřejmě, reálně pak může nastat komplikace, kdy při uplatnění záruky nad rámec zákona mohou odmítnout plnění s tím, že nebyly dodrženy technologické postupy stanovené výrobcem a pak by to bylo na občanskoprávní soudní řízení, popř. mediaci nebo Černé ovce" - a o to ide. :-)
Avatar - Katikakus
20. 1. 2013 19:45
Re: zaruka
Atlisi, pises nesmysly. Je to uz nekolik let, co sef zastoupeni KIA verejne proklamoval, ze k zachovani rozsirene zaruky neni potreba navstevovat autorizovane servisy - je potreba pouze dodrzet predpsane ukony. Material muzes prinest taky vlastni.
Avatar - Atlis
20. 1. 2013 17:40
Re: zaruka
"Samozřejmě, reálně pak může nastat komplikace, kdy při uplatnění záruky nad rámec zákona mohou odmítnout plnění s tím, že nebyly dodrženy technologické postupy stanovené výrobcem a pak by to bylo na občanskoprávní soudní řízení, popř. mediaci nebo Černé ovce" - no a o to ide. :-)
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 19:21
Re: zaruka
O to nejde. Proč malovat čerta na zeď?
20. 1. 2013 15:22
Re: zaruka
prodloužená záruka u nekvalitního vozu je pro výrobce drahá - proto si ji obvykle dovolí jen ten, kdo má kvalitní výrobky,
prodloužená záruka není pro prodejce dobrovolná, jakmile podepíšete smluvní podmínky, nezbývá jim, než plnit a navíc v nich není nic o povinnosti dělat prohlídky v autorizovaném servise
já osobně uvítám, když budu mít 5 let klid, co se týče neočekávaných nákladů na auto
Avatar - Atlis
20. 1. 2013 15:33
Re: zaruka
no to urcite ;)

a ake so tu tie vylozene nekvalitne vozy v dnesnej dobe? :-)

aha. mylis si dojmy s pojami. rozlisuj dve veci - zakonna zarucna lehota - ta je dva roky. a potom vsetko nad dva roky je ciste dobrovolne zo strany vyrobcu. a podpisanie zmluvy s tym nema nic spolocne. precitaj si poriadne podmienky k svojej zaruke - pokial ti da vyrobca/predajca zadarmo zaruku na 5, 7, 150r, je na 99.9% pravdepodobne, ze je to zaruka limitovana, s presne vymedzenymi podmienkami na co sa po zakonnej lehote zaruka vstahuje. ked si kupis servisny plan, ktory vacsinou nestoji 100E, opravia ti v aute vsetko, co nesuvisi so spotrebou. ale to je uplne iny pripad.

samozrejme, su pripady, kedy vyrobca dava plnu zaruku nad zaruku zakonnu. ale to su vynimky.
Avatar - Katikakus
20. 1. 2013 19:47
Re: zaruka
Ty podminky jsou na webu, alespon u KIA, tak sem hod ta omezeni a prestan placat o necem, o cem nemas ani poneti.
Avatar - miromen
20. 1. 2013 16:25
Re: zaruka
Souhlas :yes:
Jen s tim dodatkem že je to tak jak piše niže Ronault.
20. 1. 2013 19:30
Re: zaruka
Najazdiť dnes "bez najmenších problémov 150 tis. km" určite nie je samozrejmosť ... a platí to i prémiové značky ...

Dosť často je to síce maličkosť, ale vo vozidle "nabúchanom" eletkronikou je často problém závadu identifikovať ....

Ak to je v rámci záruky ... je to problém firmy ...ak mimo záruky .je to problém zákazníka ...

A ak ma stojí ročne auto na lízingu, poistkách, palive a pod. cca cez 6 tis. eúr ročne tak riešiť úsporu nejakých 100 eúr na servise je fakt "neuveriteľná" úspora ....

Osobne mám Kiu s 5/7 ročnou zárukou a musím povedať, že sa oplatila ....

Vzhľadom na to, že išlo o nábehový Ceed z roku 2007 mal som cca 6-7 závad, ale menších ... a nič ma to nestálo....

Otec kamošky má, že vraj suprespoľahlivú Audi Q5 a mal len jednu poruchu ....

Rozdiel bol v tom, že ja som neplatil nič a on cvakal - "mŕtve" auto pre nečistotu v automatickej prevodovke .... platil síce po dohode so servisom len 50 % ceny (je VIP klient, ktorý s autami podniká), ale i tak ho nepozjadné trojročná auto (cca 50 tis. km) nepotešilo .... okrem "detailu", že to platil ..... nebol nadšený ....hlavne teraz v kríze, keď mu tak biznis nejde ....
20. 1. 2013 15:20
Cena servisu
Záleží aj na servise. Niekto posadí zákazníka do kancelárie a dá mu kávu. Prístup k autu počas opravy nemožný. Vymenia mu všetko možné aj nemožné. Doma zistí, že olej mu vymenili len asi z polovice, a podobne. Alebo mu dovolia prísť k autu, doniesť si vlastný olej, nevymenia filtre, ktoré sú OK. Aj tak sa dá vybrať značka auta.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
20. 1. 2013 17:25
Renault a ceny servisu..
Záruka je fajn argument.. :yes:
Asi museli už na KIA a Hyundai reagovat..celkem je tady korejci válcují.
Jen ceny servisních prohlídek jsou u Renaultu vysoké..proti konkurenci.
Kdo jezdí málo má výměnu oleje a servisní prohlídku u VW jen jednou za 2.roky..
Tedy u nového auta,které prodávám po 5.letech,jedu do VW je 2 krát!! :yes:
U Renaultu každý rok a ještě je dražší o několik tisíc..vyzkoušeno,měli jsme obě značky souběžně. :no: :no:
Tak alespon ta záruka...dobrý! :yes: :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 17:45
Re: Renault a ceny servisu..
A jejda, to zase máme logiku pana hospodského 8-s >:-[]
U VW, které prodávám po 5 letech 2 návštěvy? Takže:
- za 5 let najedeš tedy max. 60 000 km, tedy 12 tis. km/rok MAX?
- a prodáváš auto po 5 letech?
Jaký tohle má smysl? Máš obrovskou ztrátu hodnoty a auto ani zdaleka nevyužiješ... OK tohle stále beru. Ale proč při takovémto přístupu řešíš cenu prohlídek, když to je ve srovnání se ztrátou hodnoty naprosté minimum tím spíš, že Renault tě vyjde při nákupu dramaticky levněji??? A budeš tady řešit, jestli Renault má o 1 000 Kč dražší servisní prohlídku? Tím spíš že samozřejmě interval u koncernu je long-life, což není 30 000 km, ale MAX. 30 000 km/ MAX 2 roky? Reálně tedy klidně po 1,5 roce i při nájezdu třeba 8 000 km??
Takovéto uvažování mi připomíná náš stát, který šetří každou stokorunu ale vyhazuje lopatama miliardy 8-s 8-s 8-s
20. 1. 2013 19:31
Re: Renault a ceny servisu..
Ano, interval je to variabilní, takže záleží na používání. Tak je to ostatně vždycky, jen málokdo potřebuje interval kratší než 15 tisíc. A časový limit tam je, protože materiál stárne, takže se musí měnit, i kdyby auto stálo celou dobu v garáži.
Avatar - petrumr
20. 1. 2013 20:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 22:33
Re: Renault a ceny servisu..
to tu víme všichni, co u tebe nastane dříve >:-[]
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 22:35
Re: Renault a ceny servisu..
však já nekritizuji longlife interval a jeho nastavení u koncernu ;-) Jen tvrdím, že je to strop a realita znamená častější návštěvy.

Ale hlavně jsem se pozastavil nad smysluplností řešit rozdíl v servisních nákladech při mizivém nájezdu s ohledem na tak časté střídání vozů (vzhledem k nájezdu).
21. 1. 2013 00:52
Re: Renault a ceny servisu..
Já tě pochopil. Vzal jsem to obecně a trochu jak pro hlupáky. Intervaly bývají optimistické. Ty prodloužené obzvláště.
Avatar - Jaros71
21. 1. 2013 10:48
Re: Renault a ceny servisu..
Asi to bude tím,že auto je psané na firmu a odepisuje se 5.let..
Než platit zbytečně na daních,je to lepší řešení!! Navíc nám ŠKOFIN dal úvěr na 3.roky bez navýšení..!!!
Olej long-life vydrží bez problémů těch 30tis.km,nájezd je ročně kolem 13-14 tis.km.
Je to rodinné MPV,občas odveze nějaké zboží. :-) :-)
Ztráta např u Renaultu by byla větší,sleva u prodejce VW Porsche byla -15%,např. u Renaultu dávali -3%
Auto tedy vyšlo skoro stejně.. A prodejní cena je u VW asi vyšší,že? ;-)
Nehledě na lepší jízdní vlastosti Touranu,variabilitu,vydělávací sedačky atd..
Renault Scénic naám hořel na D1..děkuji už nechci..škoda byla přes 80tis na motoru..
:no:
A výpočet snad sedí..5 krát servis Renault cca 8tis..40tis.kč..
U VW 2 krát cca 6500 tedy 13tis..rozdíl tam je ??
Podobně je na tom např.Honda,tu máme ve firmě taky..servis ročně kolem 10tis..děsné!!
A ještě po 2,5 letech odešly kotouče ,záruku neuznali,při 45tis..cena 9tis..SUPER.
Touran má vše původní. :-)
20. 1. 2013 22:25
Re: Renault a ceny servisu..
servisny interval 2 roky/x 1000 km ma mnoho vyrobcov
Avatar - NSA
21. 1. 2013 13:42
Re: Renault a ceny servisu..
Nechápu logiku tvého příspěvku neboť má Laguna III má interval 30000km nebo 2 roky (samozřejmě dle toho co nastane dříve) , tudíž je to to samé jako u VW. Kde jsi tedy vzal ten údaj že se musí do servisu u Renaultu každý rok? Přítel má Fluence a je to totožné >:-[] :no:
Avatar - petrumr
20. 1. 2013 20:54
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ronault.
20. 1. 2013 21:01
Re: *
Nikdo tě nenutí ty hlupáku využívat pětiletou záruku, když nebudeš o ni stát, tak do autorizovaného servisu tě nikdo nutit jezdit nebude.

Do čeho jsi to bože rozum dal...
20. 1. 2013 22:23
Re: *
dnes perlis, nemusis ist do znackoveho servisu vobec a zaruku si v pripade problemu neuplatnis.
Avatar - petrumr
21. 1. 2013 16:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2013 12:10
Re: *
to iste mozes robit aj s renaultom ;-)
Avatar - KubikCv
20. 1. 2013 21:14
Intuitivní ovládání
No jasně >:D VW má naprosto dokonalé a intuitivní ovládání jen proto,že se s léty skoro nemění umístění ovladačů.....to pak když přesedlám z Trabanta do VW..intuitivně si zapnu světla naprosto stejným pohybem >:D
BraVWo :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - NSA
21. 1. 2013 13:49
Re: Intuitivní ovládání
Tím ovládáním světel jsi mě dostal - často si na to taky vzpomenu, Trabanta jsem měl >:D :yes: