Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Citigo Sport – Vládce města

Bavit se o sportovnosti ve spojení se Škodou Citigo může na první pohled vypadat bláznivě, edice Sport však tohle tvrzení částečně vyvrací.
Zpět na článek
27. 11. 2013 08:51
27. 11. 2013 10:50
27. 11. 2013 19:05
27. 11. 2013 09:16
27. 11. 2013 09:31
27. 11. 2013 09:36
27. 11. 2013 13:26
27. 11. 2013 09:52
27. 11. 2013 09:55
27. 11. 2013 10:01
27. 11. 2013 10:39
27. 11. 2013 11:20
27. 11. 2013 09:59
27. 11. 2013 13:47
27. 11. 2013 14:17
27. 11. 2013 14:53
27. 11. 2013 13:42
27. 11. 2013 14:24
27. 11. 2013 15:07
28. 11. 2013 14:59
29. 11. 2013 19:58
27. 11. 2013 15:18
27. 11. 2013 15:39
27. 11. 2013 11:09
27. 11. 2013 11:21
27. 11. 2013 12:46
27. 11. 2013 13:12
27. 11. 2013 13:20
27. 11. 2013 14:10
27. 11. 2013 13:34
27. 11. 2013 13:47
27. 11. 2013 13:51
27. 11. 2013 13:53
27. 11. 2013 14:13
27. 11. 2013 14:25
27. 11. 2013 14:43
27. 11. 2013 14:43
27. 11. 2013 14:57
27. 11. 2013 15:23
28. 11. 2013 10:51
27. 11. 2013 13:36
27. 11. 2013 13:50
28. 11. 2013 10:51
27. 11. 2013 13:01
27. 11. 2013 12:06
27. 11. 2013 12:53
27. 11. 2013 14:59
27. 11. 2013 13:14
27. 11. 2013 13:33
27. 11. 2013 14:01
27. 11. 2013 14:09
27. 11. 2013 14:14
27. 11. 2013 14:23
27. 11. 2013 14:38
27. 11. 2013 15:00
27. 11. 2013 15:11
27. 11. 2013 15:28
27. 11. 2013 15:45
28. 11. 2013 13:07
27. 11. 2013 15:44
27. 11. 2013 14:17
27. 11. 2013 14:27
27. 11. 2013 14:29
27. 11. 2013 14:29
27. 11. 2013 17:03
27. 11. 2013 14:46
27. 11. 2013 14:48
27. 11. 2013 20:17
2. 12. 2013 19:21
30. 11. 2013 10:23
30. 11. 2013 21:08
Avatar - vabis
27. 11. 2013 08:47
Sport = Cígo 1.2TSI
1.0MPI je velmi povedený motor, nic proti. Ale přídomek "sport" by chtělo mít mírně ostřejší verzi, tj. CityGo 1.2 TSI ;-)

PS: a dolepte, prosím, konečně na dveře a do kufru pár kousků tepichu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - dal
27. 11. 2013 09:18
Re: Sport = Cígo 1.2TSI
To čalounění by mohli dát jako příplatkovou výbavu.
27. 11. 2013 13:27
Re: Sport = Cígo 1.2TSI
Pokud něco silnějšího přijde, tak to bude asi 1,0 TSI.
27. 11. 2013 08:51
masochismus
Koupit si za 270k nákupní tašku s proužkem navíc považuji za masochismus.

Ale musím říct že Cygnet na tom byl ještě kapánaek hůř. :-)
Rozbalit vlákno
5
27. 11. 2013 10:15
Re: masochismus
Koupil jsem si C3 Picasso 1,6Vti v nadmiru stedre vybave za 261.000 Kc. ;-)
Avatar - Francuz
27. 11. 2013 10:50
Re: masochismus
To tu ani nepis ze si kupil citroen lebo koncernisti ta uslapu >:D btw dobry vyber ;-) a vybavovo vzdy lepsie ako skoda..
27. 11. 2013 11:33
Re: masochismus
JJ...kamarád ho koupil taky tak. S panorama střechou...velmi dobrá koupě.
27. 11. 2013 19:05
Re: masochismus
A samozřejmě ti taky žere 4,5 litru, že?
A pak si ještě představ, že jsou lidi, co si za ty prachy koupí jen půlku horskýho kola.
Cena prostě není nic jiného než...číslo.
28. 11. 2013 12:14
Re: masochismus
Po 1400 km to zere 7,2 l/100 km. Pro "Puvabny Krabicoid" vazici 1400 kg na zimnich 17''-kach sirokych 205 mm to neni spatny, ze ne?

K te cene, pokud nekdo uvazuje o koupi Cigo za 270, nebude kupovat kolo za 500. :-) Ale muze se zamyslet nad tim, co nabizi konkurence.
27. 11. 2013 09:02
Slabý výkon světlometů
Jedno Citigo vlastním. Co mě trochu zaráží je "slabý výkon světlometů", protože právě naopak, já jsem nadmíru spokojen a Citigo svítí velice pěkně, více než Octavia. Takže bych to přikládal spíše ke špatnému nastavení. Nebo že by vyměnili standardní žárovky za nějaké slabší?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Snooob
27. 11. 2013 09:16
Škoda Šitygou
Pôvodne som kesi počul/čítal, že Up a spol. majú byť "imidžovky" do mesta.
Žiaľ dojem po nasadnutí je tragický - jak Dáčka...
Rozbalit vlákno
45
Avatar - dal
27. 11. 2013 09:31
Re: Škoda Šitygou
Co by za to nejenom Dáčka dala, kdyby tak jezdila!
V malých autech patří koncernový trojlístek spolu s pandou mezi to nejlepší co se dá koupit.
Škodovku nemusím ale Citigo je mimořádně povedené auto za super peníz.
Tím nemyslím verze Sport a Elegance, kde je cena už mimo.
27. 11. 2013 09:57
Re: Škoda Šitygou
Co by dalo Citigo, aby vyzeralo ako Dacka >:D
Ten interier je skutocne priserny; stredny stupen vybavy mi pripomenul casy dedovej S100. Aj usporiadanie je podobne, ale najma to spracovanie.
Nehovoriac o tom, ze tu spomenute precizne radenie sa zadrhavalo uz na novom aute s 8km na palubaku. Ale zrejme potrebuje zabehnut.
27. 11. 2013 11:01
Re: Škoda Šitygou
A co máš proti zpracování? To by mne fakt zajímalo.
27. 11. 2013 11:21
Re: Škoda Šitygou
Je to kompletne hnusne. Keby to malo napis "Made in China", tak to zodpoveda ako dizajnu, tak kvalite materialov. Plasty su hnusne nie len na omak, ale aj na pohlad.
Opracovanie hran je podpriemerne, vidiet pomaly precuhujuce kusky, co vyliezli z formy.
Chytis madlo dveri, vrzga pri stlaceni. Volant plast, povrch ako raspla.
Jedine plus toho auta je miesto vpredu (najma ked to porovnam s Fabkou), aj to preto, ze je vykuchane ako kura.

Po usadeni do interieru (akurat to bolo par tyzdnov na trhu) prisiel sok nie z kvality interieru, ale z kontrastu medzi hikanim, ktore som sa docital od novinarov a skutocnym ohmatanim si realneho auta. Pocit taky, ze toto si kupi len blazon alebo Skoda fanatik.
27. 11. 2013 11:29
Re: Škoda Šitygou
NSF obecně má zpracování interiéru na špičce své třídy.
Co tu tvrdíš ty, je buď bohapustá lež, výmysl, nebo jen fakt, že jsi nikdy neseděl v podobném autě konkurence.
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2013 12:04
Re: Škoda Šitygou
Tyhle jednodruhoVWý týpky co si myslej že všechno vod tý jejich značky je fantastický a všechno vostatní *** fakt miluju :yes: >:D >:-[]
27. 11. 2013 12:52
Re: Škoda Šitygou
To je samozrejme, ze vsetko s cim nesuhlasis je loz, vymysel a podobne, nic nove som sa nedozvedel >:D
V aute si nesedel, to je ocividne.
Navyse, ked pouzijes oci, uvidis to, o com pisem: [odkaz] [odkaz] [odkaz] Vsimni si spoje plastovych vyliskov a opracovanie hran.
Je to auto surovo tlacene na cenu; najhorsia Skodovka. Dokonca ani plastove podbehy to nema [odkaz] >:D
S Rapidom sa hodnotou lahko minaju, ale ten je o par chlpov lepsi.
27. 11. 2013 13:08
Re: Škoda Šitygou
Pěkné linky, leč potvrzují to, co jsem zde psal já. ;-)

Těžko budeš hledat podobné miniauto, které by zpracování mělo lepší. Ano, je tu nová i10, tam předpokládám zpracování obdobné, nebo i vyšší. Ale pokud se to pokusíš srovnat třeba s Francouzskou konkurencí, tak rychle narazíš. ;-)

A závěrem, co má dílenské zpracování společné s designem, materiály či jejich přítomností? O těch sem tu nic nepsal. Co ale vím, tak v ždádném miniautě jsem neviděl měkčené plasty na palubovce apod. ;-)
27. 11. 2013 13:46
Re: Škoda Šitygou
Tebe dakto pomaha s citanim prispevkov? >:D
Predsa o dizajne a zaroven o vsetkom ostatnom, co spominas som pisal JA, - dizajn, materialy, spracovanie atd... vsetko zle.
Tu mas Pandu, prejdi si celu galeriu, ci najdes take spracovanie [odkaz]
C1 je spracovanim podobne ako Citigo, len dizajn interieru ma este rozporuplnejsi a ma horsie sedacky, ale zase cenou konci tam, kde Cigo zacina >:D

Linky potvrdzuju jedine, ze si v tom nesedel ;-) Odporucam navstivit autosalon a precitnes.

Nikde neziadam makke plasty, ale tvrdy plast nemusi vyzerat ako radio z blsaku za 3eur. To predsa dokazuje konkurencia.
Avatar - wakantanka
27. 11. 2013 13:58
Re: Škoda Šitygou
Svojho času ako horúcu novinku som si to CityGo na jednom autosalóne preliezol. To o očom píšeš mi neudrelo až neviem ako do očí, skôr ma zarazilo že v tom aute smrdelo vo vnútri ako v továrni na plasty a lepidlo. Možno to bol len predsériový kus, ale poslať toto na autosalon .... No a po tomto zážitku ma to auto ako nákupná taška pre manželku prestalo zaujímať. Aj keby to jazdilo neviem ako. Takto snáď nesmrdeli ani kórejci v 90 rokoch. No a zabili to vtedy cenovkou už od 8.490 Eur, holé bosé. Ináč zvonku asi momentálne najkrajšia Škoda (hlavne potom čo zmrvili Yetiho). Ale vyššie spomínaná C3 bude asi lepšia voľba.
27. 11. 2013 14:07
Re: Škoda Šitygou
Jak dokáže smrdět auto a být mizerně zpracované, to mi potvrdila na autosalonu nová C3 Picasso. :-! :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2013 14:10
Re: Škoda Šitygou
Nojo, taky cejtim jak tady něco smrdí a to zpracování asi taky nebude nic moc >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2013 14:07
Re: Škoda Šitygou
Myslíš že C3 bude lepší volba? [odkaz] Já ti nevim, je za stejný peníze větší a má vo 10 kW a 20 Nm silnější motor. Neni to škoda? ;-)
A vůbec, nemá ani pruhy! >:-[]
27. 11. 2013 14:01
Re: Škoda Šitygou
Zrovna Panda je na tom co do zpracování prakticky stejně jako NSF a to píšu o nové Pandě! Francouzi hůře. Staří korejci ještě hůř.

Pozná to úplně jakždý, kdo je schopen se oprostit od vlastní nenávisti vůči koncernu a reálně to zhodnotit.

CitiGo znám, seděl jsem v něm, dokonce i jel. A stále tvrdím, že patří k tomu vůbec nejlepšímu na trhu, jak do prostoru, jízdních vlastností i dílenskému zpracování. Co pro mnohé bude slabší, je pouze design.

Ale chápu, ty to posatvíš celé jen na designu a pak hurá flusat na škodovku. >:D
27. 11. 2013 14:45
Re: Škoda Šitygou
Veru, treba sa oprostit od lasky k DasAuto koncernu a potom uvidis aj preslapy a nebudes blahorecit krivajuceho vola >:D

Ja som to cele postavil len na dizajne? sa ti sniva ne?
A ten, co ti cita prispevky, nech ich cita do konca. >:D
27. 11. 2013 14:54
Re: Škoda Šitygou
Já si velmi dobře pamatuju, jak ty jsi tady, tuším, že to bylo právě u CitiGoučka, vtrhunul do diskuze, jak velká voda a začal jsi svou zdejší antikoncernovou anabázi. Od té doby si tě pamatuju.

Podívej se dolů, jak to zhodnotil Vrkuboy, který sám jezdí v Pandě. NSF žádné velké přešlapy nedělá, auta jsou povedená, prostorná, fungují, velmi dobře jezdí. Jestli ty tady vytýkáš nějaké, ani nevím, co jsem na těch fotkách měl najít, nelícování, nesouměrné mezery, nebo špatnou ergonomii, tak jsi neviděl, co a jak jsou ostatní výrobci schopni do malých aut namontovat.

Ale chápu, tady je v kurzu flusat na koncern, flusat na škodovku, vysmívat se a za takové ubohé chování tu člověk dostává zelený palce, jak to všem, a hlavně škodovce, nandal.

Pak se stačí podívat na prodejní výsledky NSF a každého reálně přejde smích. Ale co, tady na diskuzích přece nejde o nějakou realitu, tady jde o vlastní exhibici a flusání na nenáviděný koncern. >:D :yes:
27. 11. 2013 16:57
Re: Škoda Šitygou
Dakde tvrdim, ze nie je priestranne? ved prave naopak, staci vediet mysliet popri citani.
Funguje kazde auto, nefungujuce chce malokto.
To, ze si ma odvtedy pamatas, je chvalitebne. Ja si ta pamatam, odkedy som tu vstupil ako kecala, ktory sa musi s kazdym povadit a kazdemu vnutit svoj jedinecny, najoriginalnejsi, najobjektivnejsi a najspravnejsi nazor >:D

Tvoj doteraz jediny "argument" su predajne vysledky, hotova slava >:D
Zial ludia maju priemerny vkus a tam sa Skodovka trafila. Co sa k tomu da viac povedat.
Uz to tu bolo 100milion-x omielane, ze priemerne veci sa kupuju. Tak ako je popularny blesk, nova, joj, a pod a casopis science si kupi mozno 1/20 ludi, co si kupi bulvarny novy cas.
Najviac predavana je 'sunka', co stoji 150Kc/kg s 50% masa a nie ta, co stoji 200Kc/kg s 90% masa.
Vysoka predajnost ani nahodou neznamena, ze je vyrobok kvalitny.
Ale mam pocit, ze to je ako vysvetlovat *, lebo je to stale rovnaky kolotoc.
27. 11. 2013 17:33
Re: Škoda Šitygou
Jasně, jak jsem psal, furt jen vkus, design...

Jistě, tady totiž asi nikoho nezajímá funkčnost vozu. Je to jen o tom si vkusně vybrat. Jak si ty myslíš. >:D
27. 11. 2013 18:34
Re: Škoda Šitygou
Pozri sa na uvod, o com dlha diskusia zacala - kontra na Dacku.
O dizajne.
Ale ty si standardne mimo, vo svojom svete a svojej teme.
Ja o voze, ty o koze.
Funkcne je kazde auto, ale pozerat sa neda na kazde.
Ale kedze toto nechapes, tak sa hraj sam dalej, spolocne nam to nepojde >:D
27. 11. 2013 18:40
Re: Škoda Šitygou
Nevím proč zrovna mi tady vnucuješ tvrzení o tom, že "Funkcne je kazde auto", když zrovna toto ty sám u jiných značek absolutně přehlížíš.

Ta funkcionalita je vždy jiná.

Vidím, že ty si taky nejspíše vybereš ženskou podle toho, jak vypadá, aby ses na ni mohl dívat, ale už ti bude jedno, že je blbá jak pučtok a nic jiného, než se na ni koukat se nedá. Ale jak se říká, každému co jeho jest. Přeji ti to. >:D :yes:
27. 11. 2013 19:06
Re: Škoda Šitygou
Ja som si uz vybral a velmi dobre, dik za prianie.
Ale chapem, ked mas zazracnicu, kde pri pohlade aj poulicne psy napina, tak si vyber musis nejak obhajit. Mas moju sustrast >:D
Cau
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 14:00
Re: Škoda Šitygou
On dal argument v podobě fotek, ty dej argument v podobě fotek. Jinak je to jen plácání játrama o futra bordelu ve tvém podání.
27. 11. 2013 14:02
Re: Škoda Šitygou
Jsi nechutný.
:-! :no:

Co je na těch Makovníkových fotkách pro škodovku "tak strašně špatně"? z hlediska dílenského zpracování? Máš tam rozdílné fugy? otřepy? nelícování?

Já vidím, že zde je možno fotit v makro režimu a ani ten neodhaluje nějaké přešlapy ohledně dílenského zpracování.
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 15:31
Re: Škoda Šitygou
...takže nemáš protiargument stejné váhy... jako vždy....
27. 11. 2013 15:41
Re: Škoda Šitygou
A co máš ty? Zase jen blbé kecy, co?

Si ty auta vyzkoušej, když o nich chceš diskutovat. Nemůžu zato, že zde nejsou fotky konkurence v tak vysokém rozlišení. Možná i proto je sem ani nedali, protože to prostě nesnesou. :-!

Ale vím, co Jiříku čekat od tebe, ty sem chodíš akorát kopat do lidí, stejně jako pár dalších individuí. Argument si tu nedal ani jeden. :no:
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 16:36
Re: Škoda Šitygou
Když ty tak, opět, všecko víš >:D ... Citygo jsem jel.... nechtěj slyšet můj názor. Znám ho i z ročního provozu, tak mi tu nepovídej. Je to fajn líbivé auto. Má spoustu nedostatků a oje.bávek, nad kterými se dá přimhouřit oko pouze v rámci cenové kategorie do150ti tisíc. Pokud se budu bavit , že utratím za pidi auto tyto peníze, budu mít i nároky plně odpovídající této cenové kategorii... snad to nebereš jako kopnutí,hysterko. Místo žvanění a hodnocení psychologických profilů by sis měl vzít do rukou nějakou odbornou ekonomickou literaturu, protože ač se do hrudi ekonoma biješ, tak jsou to jen prázdné tony, stejně jako tvá argumentace.... :-! ;-)
27. 11. 2013 16:49
Re: Škoda Šitygou
Tak ty tvoje "nároky", příště zkus zhodnotit v rámci konkurence. A co ti z toho vypadne, možná tušíš, ale bojíš se to sem napsat. Je tu totiž spousta konkurence, která nenabídne ani zdaleka tolik, jako NSF. Jenže vím, ty tu nejsi od toho, abys chválil škodovku, ty tu seš od toho, abys do ní kopal, a navíc, abys kopal i do lidí. Charaktere.

Ty tvoje nedostatky, o kterých tak erudovaně píšeš, jsem schopen vysypat z rukávu, opět se to smrskne na plechový dveře, ovládání okna spolujezdce a kufr bez tapecu.

PS: Nejsem žádný ekonom. Jen mám z toho několik zkoušek. A tys opět ukázal, že argumentačně jsi na tom tak bídně, jak tví diskuzní kamarádi. :-!
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 17:16
Re: Škoda Šitygou
Moje nároky hodnotím očima peněz. Ale znova: do 150ti tis. to řešit nebudu, za 270 už sakra ano. Nejsem plakát jako ty, očividně a beru to tak /vem si notýsek ty zkouško/: mám v ruce 250 litrů a uvažuju do jakého auta půjdu. Nehodnotím konkurenci, to tak možná na papíře, hodnotím, co a kde za ně dostanu a jaké nároky mám a jaké splní. Ty si olizuj plasty, škvíry a konkurenci. Jeden z nedostatků je např. v kufru, kde jsou plechy, na kterých u daného případu kondezovala voda a kufr smrděl jak stuchlé hadry...plechové dveře mi jsou jedno, okna to je bída, to je pravda, ale neřeším. beru to uživatelsky. A jak tak koukám, je ze mě uplný Ronaldo: kopu do lidí, do škodovky - btw. tahle značka mi je více než sympatická. V jednom souhlas: nejsem tu od toho, abych chválil škodovku a ani jinou fabriku. Prostě padni komu padni.
Takže znovu, inženýre.... teda: co to máš za školu? konkrétně? ...myslím ukončenou akademickým titulem? .... když už se oháníš vyplněným indexem? ;-) možná jsme kolegové a ani o tom nevíme :-)
27. 11. 2013 17:27
Re: Škoda Šitygou
Tohle ale není o 250 litrech, proboha! To jsi očividně vůbec nepochopil, co sem od začátku psal! Nikde není napsané, že se mám kupovat pruhovaný Citigo za čtvrt mega. Ono jde koupit s normální použitelnou výbavou za dvě stě papouchů. A dávat za auto více, než je základní cena modelu o třídu výš, je nesmysl, kterej tu tvrdím několik let. A já malý auto kupoval, světe div se, nebylo z koncernu, takže moooc dobře vím, co konkurence nabízí a jaká je. Já, si totiž svoji garáž chválit nemusím, klidně napíšu, že to co mi tam stojí, stojí v kontextu současné konkurecnce za prd.

Takže ano, chyby, které si byl schopen vypsal, nula nula nic. Plech v kufru. >:D :yes:
Ano, titul mám inženýrský. :-!
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 17:45
Re: Škoda Šitygou
....a univerzita?
27. 11. 2013 17:48
Re: Škoda Šitygou
Vysoká škola. Normální, státní. :-!
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 17:51
Re: Škoda Šitygou
....jak hodně vysoká? >:D >:D >:D měla aspoň 2 patra a bufet? ...bo bez bufetu to nejde.... to víš, ne? ...chtěl jsem napsat něco o moudrosti, která zůstala ve skriptech, ale už ti daruji mír a pokoj v duši ;-) >:D už jsi dostal dost bídu ;-)
27. 11. 2013 17:58
Re: Škoda Šitygou
Tak, asi bych se měl začít smát, že? Už? :-!
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 18:37
Re: Škoda Šitygou
Vem si k tomu zrkadielko, půjde ti to líp. Ale ne dlouho - budeš plakat... k tomu tepichu v kufru...jestli jsi zvyklý na smrdutý zápach v autě, tak nic proti... tímto končím s tebou debatu...je nicotná.... jako ty.
27. 11. 2013 18:44
Re: Škoda Šitygou
Samozřejmě, že je nicotná, bo si od začátku nepochopil, vo čem to tady bylo. A sám si tu začal něco tvrdit o citigoučku za čtvrt mega. Jasně nicko, pro tebe bude vždy jednodušší, nasázet mi minuska, či sprostě vynadat, než se pokoušet nějak argumentovat. >:D :yes:

PS: Smradlavý NSF jsem ještě neviděl. A pár jsem jich už "viděl".
27. 11. 2013 16:47
Re: Škoda Šitygou
"Nemůžu zato, že zde nejsou fotky konkurence v tak vysokém rozlišení. Možná i proto je sem ani nedali, protože to prostě nesnesou. "

Takej blbosti snad ani sam neveris >:D
27. 11. 2013 16:50
Re: Škoda Šitygou
Klidně sem ty fotky nalinkuj ty, pokud je máš.

Dávám ti prostor. :-!
27. 11. 2013 17:06
Re: Škoda Šitygou
Mas nejaku ocnu vadu? ved som hore poslal galeriu na Pandu. >:D
Ty fakt necitas prispevky do konca.
Dalsie galerie si najdes pri testoch alebo pouzi gugel, treba chciet.
Tvoju lenivost suplovat nemienim >:D
27. 11. 2013 17:24
Re: Škoda Šitygou
Doufám, že víš, co to jsou makro fotky a fotky, které jsi sem dal ty. Rozlišení ani detaily totiž nemají shodné. Ani zdaleka.

Palubovka Pandy, kerá je ve skutečnosti desetkrát větší, naproti tomu sem prdneš fotku páčky pod volantem či řadičky a rádia, které jsou ve skutečnosti min 2x menší.

Tedy pokus se znovu a lépe. Jistě, můžeš to odbýt tím, že přece to sem dávat nebudeš, ale to pak pouze potvrdíš to, že ty auta prostě stejné srovnání nesnesou, když jendo musí mít násobnou výhodu. :-!
27. 11. 2013 18:39
Re: Škoda Šitygou
OK, pokusam este raz>
Tvoju lenivost ti suplovat nemienim. >:D
Dufam, ze na druhykrat to dojde aj dalej za oci >:D
27. 11. 2013 18:41
Re: Škoda Šitygou
Jistě, bojíš se, protože nesnesou srovnání. :-!

Nebo jinak, ty fotky v takovém rozlišení tu ani nejsou a ty takové auto nemáš, abys to byl schpen vyfotit a postnout to sem. Je tedy pro tebe přirozené se schovávat za to svý plácání. >:D :yes:
27. 11. 2013 18:59
Re: Škoda Šitygou
Dam ti navnadu [odkaz] [odkaz] [odkaz]
a ked nie si dement, tak to dalej zvladnes aj sam. Iba zeby.... >:-[]
27. 11. 2013 19:05
Re: Škoda Šitygou
A teď mi řekni, co je špatně na dílenském zpracování škodovky. >:D :yes:
Ptal jsem se tu už asi 2x, vždy bez odpovědi.

Protože z obrázů i slepý vidí, že žádné průsery v podobě nelícování, rozdílných mezer či otřepů, se NEKONÁ. :-!

Ale možná bude vysvětlení prosté, nevíš, co to je dílenské zpracování a zaměňuješ to za design.
27. 11. 2013 13:09
Re: Škoda Šitygou
Dej mu prostor a on ti vysvětlí že takhle si to zákazník přál, každé zboží je vytvořeno podle přání zákazníka.
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 14:02
Re: Škoda Šitygou
>:D :yes:
Avatar - peprnik
27. 11. 2013 09:22
Dat motor 1.0 MPI a rikat tomu Sport ...
... to muze udelat snad jen nekdo z marketingu
Rozbalit vlákno
3
27. 11. 2013 20:53
Re: Dat motor 1.0 MPI a rikat tomu Sport ...
To víš to je třeba jako Focusu ST, RS říakt sportovní auto ;-\
Avatar - Nerez
27. 11. 2013 21:24
Re: Dat motor 1.0 MPI a rikat tomu Sport ...
Co se ti na tom nezdá?
28. 11. 2013 19:03
Re: Dat motor 1.0 MPI a rikat tomu Sport ...
Co se mi na tom nezdá?

Připadá ti v pořádku řadit například vedle 911, 370Z auto jako je Focus ST, Astru OPC atd? Mě ani ne. To by jsem pak mohli například Yetiho a podobné do offroadu ne? co?
Avatar - KANKUNEN
27. 11. 2013 09:33
Celá trojička jsou
designově ohavné velorexy a ta snaha šetřit na všem z nich přímo číší.
Rozbalit vlákno
1
27. 11. 2013 19:26
Re: Celá trojička jsou
Tak to prrrr, velorex byl krasavec!
27. 11. 2013 09:36
Jazda
Vystraseny pohlad redaktora ukazuje, ze jazda tymto supersportom je nezabudnutelnym zazitkom >:D [odkaz]

Rychle pruhy na istotu nazenu minimalne +5kW na brzde a za ludovu cenu len 270tis. neexistuje lepsi kauf >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JDM
27. 11. 2013 13:26
Re: Jazda
za 270 tis se dá koupit i toto [odkaz] ale bohužel to nemá rychlý pruhy >:D ale myslím že je o kapku sportovnější >:D
27. 11. 2013 09:40
Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
špičku třídy!!
Rozbalit vlákno
18
27. 11. 2013 10:02
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Korejská automobilka vyrábějící i v ČR ... nějak nechápu, kde máš to německo.
27. 11. 2013 10:34
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Vyvíjí se to tam. ;-)
27. 11. 2013 11:08
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Aha, takže kluci od Hyunaie si postavili v německu vývojové centrum (chvályhodné, dobrý výběr) a proto je to německý vůz? Takže například Honeywall (mimo jiné největší světový producent turbodmychadel) je vlastně český, když tady má vývojové centrum? Tak to se hned cítím hrději, když vyrábíme a vyvíjíme turbo pro Ferrari F1 pro příští rok. >:-[]
27. 11. 2013 11:17
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Já s ním také nesouhlasím, ale jeho myšlenkové pochody chápu. ;-)
27. 11. 2013 11:39
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Takže třeba VW Polo je německé auto nebo NE? Ja to beru tka, že auto vyvinuté v Německu je německé, je jedno kde se vyrábí, kontrola kvality je dnes všude dle norem ISO9xxx.
27. 11. 2013 11:41
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Ale houby.
Kontrolu kvality má dnes každý podle sebe. Francouzi mají jinou, Ford má jinou, koncern VW taky. Prostá devítka, jak zde tvrdíš, na automotive nestačí. ;-)
Avatar - dal
27. 11. 2013 12:55
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Základy kvality mají všichni stejné, jen záleží jaké mají mantinely(jak mají systém nastaven) a jaké použivají materiály.
Jinak ty normy jsou ISO/TS 16949(sjednocené normy dříve měli němci VDA).
Nejpřísnější normy mají tradičně japonští výrobci(používají vlastní standarty a metody jakosti).
27. 11. 2013 13:09
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Já to vím, swifter nahoře očividně ne. Příště to adresuj jemu. ;-)
Avatar - Choochoo
27. 11. 2013 13:30
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Nechces zopaknout tu posledni vetu? ;-)
"Nejpřísnější normy mají tradičně japonští výrobci(používají vlastní standarty a metody jakosti."
27. 11. 2013 13:33
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Nemám zopakovat celý můj poslední příspěvek? :-!
Avatar - Choochoo
27. 11. 2013 13:40
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
No nevim ,ale nejak me normy kvality pro traktory a podobny stroje nezajimaj ;-)
Vlastni prisnejsi normy to je to oc tu bezi ;-)
27. 11. 2013 13:41
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Tak mi tu "přísnost" o které ty píšeš, tady nějak zdokladuj. Mne by to zajímalo. Takže máš prostor.
Avatar - Choochoo
27. 11. 2013 13:44
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Hodnoceni poruchovosti vsude mozne(snad jedine mimo DE) mluvi jasne >:-[]
Coz neni subjektivni hodnoceni napr. kvality plastu a designu palubky
27. 11. 2013 13:51
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Kde máš ty konkrétní normy a jejich limity? Na to jsem se ptal.

Ale vidím, opět to skončí u obyčejného diskuzního plácání bez znalosti toho, čím se tu tak kasáš. :-!
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2013 13:56
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Ještě! Přidej! Je houšť! Dneska si fakt ve formě :yes: >:D >:-[]
Avatar - dal
27. 11. 2013 20:22
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Tady máš Toyotu: [odkaz]
Jestli to jseš tedy schopen pochopit.
27. 11. 2013 20:30
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Nevím sice na koho reaguješ, mi ovšem neříkáš žádnou novinku. A to jsem napsal už v 11:41. ;-)
Mimochodem, co linkuješ, není odkaz na nějakou normu a jí stanovené limity, ale na filozofii, která není nová a mnoho z ní přebralo i spoustu evrospkých firem.
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2013 12:57
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
:yes: >:D
27. 11. 2013 09:52
jupííí
hned si pro jedno bezim, ale ne vlatne pro 4, misto te i3
Rozbalit vlákno
0
27. 11. 2013 09:55
No
není ošklivé ale myslím že Renault Twingo je v určitých aspektech lepší než Citigo, navíc kdyby někdo chtěl sportovního vládce města tak existuje varianta Twinrun a tam má 3.5l 6V a v takle malém autě to musí být pěkný adrenalin.
Rozbalit vlákno
3
27. 11. 2013 10:01
Re: No
Twingo je ve všech aspektech lepší auto, než prcci od VW.
27. 11. 2013 10:39
Re: No
Chyba Twinga je, že nenabízí 5 dveří, má podstatně menší vnitřní prostor i kufr. Takže ve všech aspektech rozhodně ne a jak vidíš, v těch docela zásadních prohrává na plný čáře. ;-)
27. 11. 2013 11:20
Re: No
To máš pravdu že je to škoda ale abych pravdu řek ljsem z Mladé Boelslavi a většina Citig co tu jezdí jsou 2 dvéřový, ale myslim že pohodlí pro řidiče a spolujezdce je u obou vozů dobré a o to de ty zadní jsou spíš dělaný pro děti protože i v Citigu v zadu se člověk cítí stísněně.
27. 11. 2013 09:59
Vládce města?
Vládce? Snad jen do té doby, než narazí na stařičké Twingo 1,2 Tce, nebo nedej bože na Twingo RS. Obě tyto verze by s přehledem "sportovnímu" CitiGu ukázaly, kdo vládne ve městě a co to znamená přídomek sport. Není v tomto segmentu lepšího auta (co se výkonu a podvozku týče) než Twingo RS (1,6 16v 99kW). A světe div se, dokonce i na čalounění dveří zbyly peníze. >:-[]
Rozbalit vlákno
43
Avatar - twistedTSD
27. 11. 2013 10:16
Re: Vládce města?
Na Twingo RS již nenarazí.
27. 11. 2013 10:17
Re: Vládce města?
Na nové ne, což je škoda.
27. 11. 2013 10:56
Re: Vládce města?
Na našem trhu se nenabízí, což je škoda, ale jinak se ještě prodává a v následující generaci se počítá i s verzí RS (1,2 TCe, 103 kW), navíc s náhonem na zadek.
Avatar - twistedTSD
27. 11. 2013 11:15
Re: Vládce města?
No pokud já vím, tak jeho výroba byla ukončena před pár měsíci.
27. 11. 2013 10:17
Re: Vládce města?
To je právě ten problém, kdyby to auto mělo 1,2 TSI, tak dejme tomu, ale nazývat auto Sport kvůli pár polepům a přitvrzenému podvozku? No nevím, "Cígo" není špatné auto, ale za tuhle cenu už postrádá smysl. Navíc, Swift mu ukáže záda a stojí méně.
Avatar - Ozzman
27. 11. 2013 10:34
Re: Vládce města?
Já bych to spíše chápal jako stupeň výbavy... stejně jako RS ( kde je alespoň silnější motor)
27. 11. 2013 11:00
Re: Vládce města?
Jistě, že jde o stupeň výbavy.
Tady si každej myslí, že když si koupí sportovní boty a hadry, tak to z něj automaticky udělá profesionálního sportovce. >:D
27. 11. 2013 11:15
Re: Vládce města?
Což ovšem Josi nepopírá fakt, že nazvat výbavu sport, dát tomu rychlý pruhy a snížit podvozek ještě neznamená, že to není k smíchu, když konkurence nabízí opravdové sportovní verze ;-) Napsal si to přesně, Škoda se snaží svým zákazníkům vnutit pocit, že když si koupí rychlý pruhy, cool prošívanej volant, tak jsou z nich profesionální sportovci. Ono to možná i funguje...než na silnici potkají ty opravdový sportovce ;-)
27. 11. 2013 11:18
Re: Vládce města?
Dělá to tak kde kdo. Tohle rozhodně není výmysl škodovky. ;-)
Já mám v živé paměti model Peugeot 107 GT, který měl navíc jen ty pruhy.
27. 11. 2013 12:10
Re: Vládce města?
Že to dělá ten či onen je taková všeobjímající větička, která má vlastně naznačit, že to dělá i konkurence, ano dělá. To ale nic nemění na faktu, že jak konkurence, tak Cígo, vypadá s rychlými pruhy směšně, navozuje to takový ten dojem, že ta auta jsou schopnější než doopravdy jsou, tohle není 500 Abarth ani Swift Sport, tohle je městská skákačka za pár korun. Samozřejmě, kdyby to auto mělo 1,2 TSI s tím sníženým podvozkem, který už je i v této verzi dejme tomu, ale na mně to prostě působí stejně směšně, jako když vidím s rychlými pruhy Aygo a podobná auta.
27. 11. 2013 12:13
Re: Vládce města?
No a co?
Tady se pořád řeší naprostý kraviny, který nejsou pro cílovou skupinu solventních zákazníků relevantní.
Tohle není žádný RS, jakožto označení, které škodovka pro své sportovně zaměřené auta používá.
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2013 12:40
Re: Vládce města?
Ty to jako cíloVWá skupina přece musíš vědět žejo? >:-[]
Avatar - Francuz
27. 11. 2013 13:32
Re: Vládce města?
Odpadol som >:D si to zabiiil.
27. 11. 2013 21:13
Re: Vládce města?
Chtělo by to se trochu vydýchat, uklidnit. To co je nebo není kravina je značně relativní pojem, pro někoho to nesmysl je, pro jiného ne. To že si tyto "bastardizace" malých aut najdou své kupce, nikdo nerozporuje. Nakonec bych rád podotkl, že světe div se, diskuse jsou i od toho, aby se na nich řešily i ty kraviny
27. 11. 2013 21:27
Re: Vládce města?
V diskuzích, specielně tady na auto.cz se řeší především kraviny. Solventních kupců je tu, co by se za nehet vešlo, ale bychařů a těch, kterým je všechno ihned jasné, aniž by měli nějakou osobní zkušenost, je tady drtivá většina.
Co na tom, že prodejní statistiky, které nejlépe ukazují úspěšnost modelů, mluví zcela jasnou řečí.
27. 11. 2013 13:47
Re: Vládce města?
Nabízí se to, protože je po tom nějaká poptávka. Někteří lidé mají zvrácený vkus. Ale jejich peníze nesmrdí. :-) Rychlé pruhy nejsou nic pro mne, ale obecně podobná výbava může skrývat lepší sedadla, zajímavé čalounění. Proč ne. Nějak to pojmenovat musí. I když sport není zrovna nejoriginálnější.
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 17:19
Re: Vládce města?
...ano, pokud to budou umět prodat tak ať tam třeba nalepí nošené kamaše... o tom žádná :-)
27. 11. 2013 19:28
Re: Vládce města?
Co jinýho než sport k tomu měli dát?
Škoda Citygo City by asi nebylo ono :-)
Avatar - Ozzman
27. 11. 2013 11:40
Re: Vládce města?
Zánovní addidasky na nohou, či sportovní lyžařská bunda ti dvnucují pocit, že jsi profesionální sportovec? :-) Mne tedy ne >:D Stejně je to i se CiGo sport, hezky (vkusně/nevkusně, vyber dle tvého uvážení) ti jí oblíknou do sportovního oděvu a sníží podvozek.. to je celé.. jen sport., sport může dělat jak atlet, tak 150tikilový cvalík... jen každý podá jiné výkony... Nevidím v tom žádný problém. Takových modelů se nabízí tuna... co třeba Mpaket na BMW 318d ( a jemu podobné), také to z něj neudělá závodní vůz.

Edit: Ještě jsem si vzpoměl, že když jsme kupovali VW jettu, tak byly dvě vrcholné verze, jedna comfortline a pak sportline :) Lišily se alu koly a sportline mělo užší sedačky s větším bočním vedením a myslím, že za příplatek i nižší podvozek. A taky by mne nenapadlo tuto verzi spojovat s nějakým sportovním výkonem i když to má v názvu...
27. 11. 2013 10:59
Re: Vládce města?
Souhlasím, 1,2 TSI by tomuto prckovi slušela podstatně víc. Co se Swiftu týče, ten se řadí o kategorii výš vedle Fábie, Clia, 208, Corsy, Pola, atd. Do této třídy bych od Suzuki spíš zařadil Splashe.
27. 11. 2013 12:12
Re: Vládce města?
To máš samozřejmě pravdu, já myslel cenově.
27. 11. 2013 10:18
Re: Vládce města?
obavam se ze naprosto vsechny mala mestska auta ve svich "sportovnich" verzich jsou mnohanasobne vice sport nez CitiGo Sport :-)

od Twinga prez Pandu po Micru
Avatar - twistedTSD
27. 11. 2013 11:24
Re: Vládce města?
Trochu nechápu tento povyk v době, kdy slovo Sport do názvu dostává kdejaká přerostlá rodinná krabice. Kdyby chtěli dělat "sportovní verzi" s vyšším výkonem, nazvali by ji RS. Tohle není nic jiného než stylovější výbavový stupeň podobný Fabii Sport/Sportline nebo Rapidu StylePlus.

Mimochodem, ta "naprosto všechna" se dnes rovnají nula nula nic. Pokud se nemýlím, Panda rychlou verzi nějaký ten pátek nemá, Twingo RS se nevyrábí a Micra je jiný segment.
27. 11. 2013 11:48
Re: Vládce města?
Ne, na slovo sport je expert hlavně Škoda a rozhodně patří mezi menšinu (možná se nějaký ten model ještě někde najde), ale jinak nevím, že by existovala sport verze např. i10ky, Ayga, Splashe,...
Avatar - abacus
27. 11. 2013 13:07
Re: Vládce města?
Ty toho skutočne veľa nevieš.
Avatar - twistedTSD
27. 11. 2013 13:16
Re: Vládce města?
Ale vůbec ne. Každý druhý kombík je dnes nějaký Sportstourer nebo Sportback (viz "supersporty" typu Insignia či Auris), VW představil místo Plusu Sportsvan a paket či výbavu Sport (s různými doplňky) už měl Hyundai, Opel, Suzuki a x dalších.
Avatar - wakantanka
27. 11. 2013 14:09
Re: Vládce města?
Hm, dnes je to všade samý šport a pod. Ja neviem čo sa to s tými automobilkami porobilo. Nerozumiem zníženým SUV a takisto nákupnej taške s prídavkom sport. U takéhoto mestkého vozíka by som skôr čakal nejakú verziu Family s kopou interaktívnej výbavy trebárs. Ale toto? To som docela zvedavý kto si toto kúpi a hlavne koľko ich bude.
27. 11. 2013 14:17
Re: Vládce města?
Sportback ani v jednom případě není kombi (pokud mi nějaký neunikl). ;-) Nicméně je to příklad podivného použití slova sport. Z kombíků bych spíš řekl SW, tedy sport wagon.
Avatar - twistedTSD
27. 11. 2013 14:33
Re: Vládce města?
Je to možné (zase je tu hypersportovní "polokombi" A3 Sportback), každopádně se podobná označení v posledních letech neskutečně rozšiřují. :-)
27. 11. 2013 14:53
Re: Vládce města?
A3 SB je normální pětidveřový hatchback. Třídveřová A3 stojí na zkráceném rozvoru. SB odpovídá Golfu. I tak je to zvláštní označení. Když už, tak bych čekal, že třídveřová A3 bude Sportback.
Avatar - abacus
27. 11. 2013 14:21
Re: Vládce města?
Aby sme nechodili ďaleko od kategórie mini: Aygo Blue Edition Sport :[odkaz]

Samozrejme, že v prípade Toyoty to je za veľmi "prijateľných" 9300 eur/250000 Kč
v prípade Škody to bude "predražené". A to nie je prvý a typujem ani posledný výbavový stupeň, ktorý ponúka Toyota v modely Aygo.
27. 11. 2013 13:42
Re: Vládce města?
Co takhle Svišť Sport?
27. 11. 2013 14:07
Re: Vládce města?
Swift je o třídu víše ;) musíš porovnávat s Alto.
27. 11. 2013 14:24
Re: Vládce města?
Swift je asi nejmenší auto ve své třídě. Je velký asi jako třídveřové Mini. A mezi rychlými prcky bývá poměřován právě s Twingem. Nevidím v tom žádný problém.
27. 11. 2013 14:53
Re: Vládce města?
Dobře pak ale kam zařadíš právě to Alto? ;-) Ono totiž to Alto patří do třídy A a Swift do B. Já se tedy nebráním mezitřídní konfrontaci ale porovnávat 1,0 s 1,6 to už je úplně mimo mísu. Mě spíše přijde, že většině zde diskutujícím dochází argumenty tak se chytají posledního stébla a tím je slovíčkaření na téma sport. Osobně s tím názvem nemám nejmenší problém. Sportem jsou šachy i kick box... ten rozdíl asi známe všichni tak proč by nemohlo být Citigo Sport? Nakonec nabízí prvky které jsou výsadou sportovních vozů: "lízátko, křídlo, větší kola, nižší podvozek. Nějak v tom nevidím důvod pro takové šílené diskusní rojení. :-) Jasně že to není na závodění na ringu, ale je to celkem příjemné osvěžení nabídky (když pominu ty samolepky. Jako majitel pidi závodního auta můžu s čistým svědomím říct, že jízdní zážitky za volantem nejsou přímo úměrné počtu koní pod kapotou. ;-) Nicméně osobně bych raději viděl pod kapotou Citigo Sport to TSI. Co se týče exteriéru zejména na 16" tak to je celkem parádní auto [odkaz]
27. 11. 2013 15:07
Re: Vládce města?
Beru, že fakticky patří výš. Ale není zrovna typickým zástupcem. A filosofií má podle mne blíž Twingu než Cliu. Větší rozměry ho staví spíš do nevýhody než do výhody v porovnání s Twingem. A cenu má také příznivou. Opravdu s tímhle porovnáním nemám problém.
Avatar - woody-alien
28. 11. 2013 13:35
Re: Vládce města?
Jo, klidně. Však jsem to už kdesi psal, že zájemce o Citigo by se měl zaskočit podívat na Swifta a porovnat. Třídně sice výš, přesto je to městkej fracek se vším všudy. Nebudu teď porovnávat, nechci být na Škodovku zlej ;-) . Jenom si myslím, že Sport už je dost cenově odskočenej a na tohle Sport Cígo by běžnej Swift s 1.2 69 kW v pohodě stačil. Proč hned louskat ořechy pneumatickým bucharem... >:-[]
28. 11. 2013 14:59
Re: Vládce města?
Tady šlo o nejlepšího nasupeného prcka. :-) Ne o konkurenta pro Citigo.
Avatar - woody-alien
28. 11. 2013 15:31
Re: Vládce města?
Aha, tak to nic. ;-) Ovšem nejlepší nasupenej prcek je stejně můj 2-letej synátor... >:D
29. 11. 2013 19:58
Re: Vládce města?
>:D Jeden svišť lepší než druhý. ;-)
27. 11. 2013 15:18
Re: Vládce města?
Pokud jde o sport. Základem sportu bývá soutěžení. A typicky jde o sportovce, ne o náčiní. Pokud je něco sportovní, tak se dá očekávat, že to bylo vytvořeno ke sportování - přidává něco, co umožňuje, nebo usnadňuje danou aktivitu; nebo to není určené pro běžné použití. Můžou to být klidně drobnosti.

Nemám s tím problém. Nějak se to pojmenovat musí a sport je oblíbené slovo. Ale nepovažuji to zrovna za vhodné využití.

U aut jde o to, že tu byla a je nějaká skupina, která není stavěná pro přepravu, ale pro zábavu. Pro ni se vžilo označení sportovní, je celkem exkluzivní a lidé k nim neradi míchají vozy méně vznešeného původu.
27. 11. 2013 15:26
Re: Vládce města?
Jak jsem níže napsal šachy jsou také sport. ;-) Narozdíl od šachů se toCitigo jako sportovní aspoň tváří. Není to opravdu zrovna šťastná volba, ale ve světě kde je každý elektro vysavač a mixér označován jako turbo s nano technologiemi a podobně... prostě vem čert ten název, tenmě netrápí. ;-)
27. 11. 2013 15:39
Re: Vládce města?
Také se v šachu soutěží. Stejně jako se může soutěžit třeba v parkování na čas. Jen se šachovnicí a figurkami toho moc jiného dělat nemůžeš.
27. 11. 2013 11:09
SHITYGO
Auto jako takové docela hezké ale ty nálepky bych oželel, bez nich by to bylo hezčí a obzvláště hezké jsou větší bíle lakované 16" disky serpens které z toho dělají opravdu hezké autíčko. S čím ale nesouhlasím je hodnocení sedadel. Dobré boční vedení?!!! Vždyť žádné nemá! Příliš krátké sedáky a vůbec celkově horší sedačky jsem zažil snad jen v Renaultu Thália kde má člověk hlavovou opěrku mezi lopatkama >:D Mě osobně od tohoto auta odrazuje pouze motor. Jasně většina kupců s tím problém nemá, ale uvítal bych 1,2 TSI to by bylo pravdu hodně zábavné autíčko. :-) :yes: třeba se dočkáme...
Ještě bych pochválil ten display move and fun. Tyhle hračičky miluju >:D Když se zapne zobrazování otáček a teplota motoru tak si v tom člověk připadá jak v málém GTR >:D
Celkově tedy super autíčko až na sedačky a ten motor.
Rozbalit vlákno
20
27. 11. 2013 11:21
Re: SHITYGO
Jó, super autíčko, ale co ten tvůj nadpis?
27. 11. 2013 12:46
Re: SHITYGO
Vždyť je to takový * auto stejně jako Panda kterou mimochodem vlastním >:D jsou to taková nedomrlá vozítka kterým ještě nesestoupily varlata >:D Myšleno v dobrém. ;-)

Edit: v té hvězdičce bylo slovo s.h.i.t.
27. 11. 2013 13:12
Re: SHITYGO
Nemyslím si, že by tyto auta, která jsou sice malá, ale nabízejí výbornou bezpečnost, slušnou výbavu i prostor, snesly označení guvna.

Za ty bych označil valnou většinu čínské produkce.
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2013 13:20
Re: SHITYGO
Proč ty za tim prvnim slovem vůbec pokračuješ >:-[]
Avatar - Ji/Ri
27. 11. 2013 14:10
Re: SHITYGO
>:D >:D >:D :yes:
27. 11. 2013 13:34
Re: SHITYGO
Nezlob se na mě, ale já byť majitel vozu této třídy rozhodně nepovažuju tato auta za plnohodnotné stroje. ;-) Je to takový dost velký kompromis jak po stránce komfortu tak prostonosti. Opravdu jsou to auta do města nebo příměstský provoz někde na periferii.
27. 11. 2013 13:47
Re: SHITYGO
Já se na tebe nezlobím, jen koukám, že ani v této třídě nejsi schopen pochopit, že jsou auta výborná, průměrná a pak ten nejmenovaný zbytek.
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2013 13:51
Re: SHITYGO
To máš stejný jako mezi diskutujícíma.. >:-[]
27. 11. 2013 13:53
Re: SHITYGO
V této třídě za opravdu dobrá považuji Mini a F500 ale Citygo, Twingo, Panda to jsou takové poloauta (nic proti Polu). Jak říkám Pandu mám v Citigo jsem jel a nejsou to špatná auta... ale zároveň žádný zázrak. U Citygo bych vyzdvihnul ten jeho stabilní postoj, rozhodně nevypadá jako vratká krabička ala Panda. Škoda interiéru a sedaček. Ale svůj účel to plní výborně.
27. 11. 2013 14:13
Re: SHITYGO
Mini je úplně někde jinde, jak co do techniky, ceny i stylu.

Pětset je další stylovka, která cenově začíná tam, kde CitiGo končí. Rozhodně to nejsou nějakcí velcí konkurenti.

Jak si na tom, podle tebe, tedy stojí CitiGo v porovnání s Twingem, Pandou, C1, 107, Aygem, i10, Picantem, atd?
27. 11. 2013 14:25
Re: SHITYGO
Prskolety z PSA jsou asi tím nejhorším na trhu společně s Altem. Pokud nepočítám tedy ty stylovky tak na první místo řadím Pandu. Kdyby mělo NSF dotaženější interiér pak bych je řadil i na první místo protože co do prostornosti jsou na tom výborně. Absence nafty v této třídě nebolí a navíc je tu možnost volby pohonu na CNG byť tedy Fiat nabízí přestavbu na LPG za výrzně výhodnější cenu. Twingo je výborné auto, bohužel jen třídvířko což mě od jeho koupě odradilo protože soukat prarodiče na zadní lavici by byla tortura a stejně tak nemožnost otevření zadních oken což mě mimochodem vadí i u konkurence z PSA, Suzuki Alto a Renaultu Twingo. Hodnotit Picanto a i10 je pro mě trochu těžký protože jsem v žádném z těchto vozů nejel. Pokud jde o vzhled tak Picanto je strašák do zelí. Nová i10 vypadá výrazně líp. Ještě je tu Spark a něj dost váhám... na velkých kolech vypadá docela dobře ale jak je to na malých plecháčích tak vypadá opravdu legračně až směšně. Celkově musím říct že co se týče důstojnosti vzhledu tak tady vypadá nejlépe právě NSF zbytek jsou opticky takové vratké krabičky... což některým sluší Panda a některým ne Picanto.
Avatar - abacus
27. 11. 2013 14:43
Re: SHITYGO
Ešte je tu Splash. Ale to je taká vratká krabička. Ale dobre sa doň nastupuje. Má vyššie ukotvené sedačky. Takže prarodičia by si pri nastupovaní pochvaľovali.

Z týchto prckov i keď predsa o kategóriu viac jednoznačne: cenovo prijateľné - zábavné - "Svišť" Sport. A od leta sa robí i v 5dveráku. Takže...
27. 11. 2013 14:57
Re: SHITYGO
Řeknu ti to jedním slovem: CENA ;-)
A Citigo rozhodně neaspiruje na nějaký souboj proti Swiftu. Není sport jako sport. To bych mohl argumentovat tím, že je Swift prd sport když Audi nabízí sport s výrazně lepší dynamikou. ;-)
Avatar - abacus
27. 11. 2013 15:23
Re: SHITYGO
U mňa ten "Svišť" bol vo výbere, no hlavným konkurentom mal byť ešte nepredstavený Up GT. Keďže predstavenie sa akosi posunulo na budúci rok (tuším, že pôvodne to malo byť teraz na jeseň) nakoniec som to vzdal. Prišla od predajcu ponuka, ktorá sa len tak neodmieta a tak sa manželka vozí v prckovi "len" so 75 koňmi. Ale priznávam, že sa v ňom vozím radšej ako v mpv-čku. :-)
So svišťom ma manželka veľmi rýchlo odhalila, že ho nekupujem tak pre ňu ako viac pre seba. ;-)
Avatar - Ji/Ri
28. 11. 2013 10:51
Re: SHITYGO
...ano. Dívám se na to stejně... :-)
Avatar - Choochoo
27. 11. 2013 13:36
Re: SHITYGO
Nevim jestli guvno, ale guano mozna jo ;-) Je to takovy uzitecny trus >:D
Hele a prodava se to nekde, ja to ted za posledni 3/4 roku nikde nevidel. Za 270 to me po.... Za 300 je slusna nizsi stredni. popravde jsem cekal cenu za 1,0MPI do 210 a ona takova pecka :no:
27. 11. 2013 13:50
Re: SHITYGO
CitiGo je u nás ve své třídě neochvějnou prodejní jedničkou. NSF má v tomto segmentu přes 60%. Nikdo tě nenutí kupovat zrovna tohle provedení. :-!

A hle, typičtí minuskaři zde opět excelují. Ani pravdivé prodejní čísla jim nevoní. >:D
Avatar - Ji/Ri
28. 11. 2013 10:51
Re: SHITYGO
Dal jsem ti plus, ať nebečíš :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2013 13:01
Re: SHITYGO
Ty se di snad léčit >:D >:-[]
Avatar - Iv8
27. 11. 2013 12:06
Pokud to má být
vládce města, měl by mít místo "rychlých pruhů" siluetu Batmana.
Rozbalit vlákno
1
27. 11. 2013 19:48
Re: Pokud to má být
Nebo raději to promítadlo té siluety, kurňa to bych chtěl! :-)
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2013 12:53
citigo sport?
viac ako sport sa s tymi nevkusnymi nalepkami hodi nazov citigo "gyc" , vyzera to hrozne zle a hrackarsky aspon z mojho pohladu, ovela krajsie by citigo sport vyzeralo v nejakej ciernej farbe povedzme so striebornymi diskami a nejakym mriezkovanym chladicom a vzadu s nejakou decentnou koncovkou vyfuku, toto je len ciste "nasilu" vytvoreny model aby na papieri cierne na bielom bolo ze ano citigo ma aj model sport spolnili sme 5rocnicu, ale realne to nie je nic len nevkusne polepene citigo ktore si nazov sport podla mna nezasluzi, je to vysmech skutocnym sportovym ediciam inych znaciek, tolko moj nazor, dufam ze som sa nikoho nedotkol, lebo citigo ako take nie je zle auto, do mesta sikovne ale pomenovanie sport mi tu nesedi, skor ten nazov gyc sa v tomto pripade hodi lepsie
Rozbalit vlákno
26
27. 11. 2013 13:08
Re: citigo sport?
Na druhou stranu aspoň něco... takové Picanto a i10 má prd ;)
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2013 13:11
Re: citigo sport?
Za 2 stovky to může bejt jinak [odkaz] >:-[]
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2013 13:18
Re: citigo sport?
:yes: :yes: :yes:
27. 11. 2013 13:37
Re: citigo sport?
a kde máš spliter a křídlo >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2013 13:45
Re: citigo sport?
Tak křídlo to nebude problém [odkaz] a splitter ti za 3,75 US $ seženu dokonce 2 cestnej [odkaz] >:-[]
27. 11. 2013 13:49
Re: citigo sport?
Ano tím by byly tragické proporce Kia Picanto dotaženy do naprosté absurdity >:D :yes:
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2013 13:17
Re: citigo sport?
picanto a i10 su v 1,2 63KW verzii daleko sportovejsie auta ako tato parodia na auto od skodovky, podstatne su jazdne vykony pokial ide o sportovost a nie nalepky na aute, take iste si mozem nalepit za par eur aj na picanto a hele mam sportak, parada , ake jednoduche , ale takto to nefunguje, zaklad je motor a ten je v citigu bida, 95Nm a pomenovanie sport? picanto ma 121Nm a pritom nehra sa na nieco co nie je pricom ma daleko viac dovodov na to.

neviem ci sa toto u nas predava ( asi nie ) [odkaz] , takze s tym prdom nemas pravdu, a to picanto vyzera skutocne sportovejsie voci benzej verzii picanta co sa o citigu neda povedat, ta vyzera uplne rovnako ako klasicka verzia len ma par nevkusnych nalepiek
27. 11. 2013 13:42
Re: citigo sport?
Jsi teoretik ;) papírové hodnoty jsou ti k ničemu! Záleží kolik z toho papíru přeneseš výkonu a krouťáku na kola ;) a to ovlivňuje převodovka, velikost kol, třecí ztráti v přenosovém mechanismu. Dál tě ovlivňuje valivý odpor pneu, index odporu vzduchu... atd atd. Tedy vůbec nemůžeš vědět jak na tom dané vozy jsou co se týče dynamiky a i to Citygo může být rychlejší než korejští bratři v triku. ;-)
Tak mě prosím nezatěžuj údajema z létáku které mají hodnotu asi jako údáj o spotřebě. ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2013 14:19
Re: citigo sport?
picanto 1,2 63kw ---- zrychlenie 0-100 ( 11,4s )
citigo 1.0 55kw ---- zrychlenie 0-100 ( 13,2s )

teoretik - neteoretik cisla vravia jasne, picant obude urcite zivsie a nepochybne aj v pruznom zrychleni , len to musim najst ;-)

takze v tomto neuspejes
27. 11. 2013 14:27
Re: citigo sport?
Hledej šmudlo. Sprint 0-100 mě nezajímá tolik jako to pružné zrychlení.
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2013 14:34
Re: citigo sport?
kaslem ti na hlavu ;-) s prepacenim
Avatar - abacus
27. 11. 2013 14:59
Re: citigo sport?
Porovnávaj porovnateľné -litrový trojválec. Oproti Kia je trojválec trojičiek pružnejší. O radení a spojke nemá zmysel komentovať. To je "nebe a dudy".

Som zvedavý, čo povieš, ak sa prípadne zjaví odvodená verzia od VW Up! GT.
V januári sa očakáva predstavenie oturbenej verzie s výkonom cca 81 kW.
Avatar - abacus
27. 11. 2013 13:14
Re: citigo sport?
Prehovoril "odborník" na dizajn, ktorý si časopisy chodieva čítať do Tesca a autá obzerať do nákupného centra.
Čo hovorí "basmati " klub na rýchle pruhy? [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2013 13:21
Re: citigo sport?
si ma pobavil :yes: dal som ti palec hore :D

ja tam nechodievam citat casopisy ale ked su po ruke a clovek nakupuje tak si sem tam nieco precita ak ma cas, ak to nevies pochopit to uz je tvoj problem

co povies na toto [odkaz] ? lepsie ako citigo ze? aj ja hovorim
27. 11. 2013 13:32
Re: citigo sport?
Nějakej koncept, ne? Taky mám nalinkovat koncept Citiga Rally? >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 11. 2013 13:39
Re: citigo sport?
Nebyla to záááVWist? >:-[]
Avatar - abacus
27. 11. 2013 13:33
Re: citigo sport?
Ako vždy konfrontácii sa radšej vyhneš. Tak čo hovoríš na tie rýchle pruhy vo verzii Kia?
Nie sú tiež gýčové?
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2013 13:36
Re: citigo sport?
nevyhnem sa, su gycove ale rozhodne auto vyzera sportovejsie a aj sportovejsie je ako citigo ;-)
27. 11. 2013 13:46
Re: citigo sport?
Vyšším těžištěm a posazem ala záchodová mísa určitě >:D
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2013 14:02
Re: citigo sport?
tu je nejake modre s ciernymi pruhmi takze pisat ze kia ma prd nie je zrovna na mieste [odkaz] , citigo je presne to iste, bezny model s nalepkami, takze jeho nazov sport je vysmech inym autam
27. 11. 2013 14:05
Re: citigo sport?
Odporné stejně jako polepy na Citigo. O tom co je sport a definice sportu níže ;)
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2013 14:14
Re: citigo sport?
samozrejme ze to vyzera gycovo a hnusne, neznamena ze ked ma polepy kia tak ze to pochvalim , je to hnus na tom picante
Avatar - twistedTSD
27. 11. 2013 14:22
Re: citigo sport?
Tak teď jsi mě rozsekal. Picanto 1.0 50 kW s rychlými pruhy je sportovnější než Citigo 1.0 55 kW s rychlými pruhy. Z tebe objektivita přímo září.
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2013 14:29
Re: citigo sport?
ja sa bavim o 1,2 63kw verzii proste kia ponuka silnejsi motor ako citigo a pritom sa nehra na sportovca
27. 11. 2013 14:39
Re: citigo sport?
Srovnávej srovnatelné ;-) jenže to už by se ti nehodilo do krámu ;-)
27. 11. 2013 13:43
Re: citigo sport?
To je krása Toppere a kdy to uvidíme v šourůmu? >:D
Avatar - Uživatel_5340709
27. 11. 2013 13:29
Čím víc nápisů sport, tím víc sport!
EU by měla vydat normu - rozměry a kw - pod které by se nesmělo užívat označení SPORT a lepení rychlých pruhů. :-! >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2013 13:31
Re: Čím víc nápisů sport, tím víc sport!
cim viac pruzkov tym viac adidas, vsetci to pozname, dnes je divna doba ;-)

nazov sport najdes uz aj na vlozkach do topanok alebo na puzdre na okuliare ( bryle ) tak comu sa vlastne cudujeme ;-)

asi som velmi konzervativny a predstavujem si niektore veci inak ako my ich tlaci tento chory svet pred xicht 8-s co uz, nejako s tym musim zit
27. 11. 2013 14:01
SPORT
Ve světě kde jsou šachy označeny za sport může být sportovním i Citigo... tím bych to tady asi uzavřel. Hezký den. >:D
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2013 14:09
Re: SPORT
no jo aj taky curling alebo golf su sporty jak hovado :yes:
27. 11. 2013 14:14
Re: SPORT
Ty by ses sám divil, jak fyzicky náročný je golf. :-!
Takový Tiger Woods dokáže na zvednout nějakých 140 kg na bench.
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2013 14:23
Re: SPORT
no jo ja viem , kazdy golfista da teraz 140 na bench a to dokona uzkym uchopom ;-)

rovnako ako kazdy sachista je tintitko co ma 60kil aj s topankami a nosi bryle

takto to nefunguje, neda sa to pausalizovat
27. 11. 2013 14:38
Re: SPORT
Při golfovém turnaji, nachodíš nějakých 6 km a uděláš bezpočet švihů. Tohle opravdu není ukázka sportu, při kterém se vůbec nezapotíš. Což bys věděl, kdybys věděl... :-!
27. 11. 2013 15:00
Re: SPORT
U šachů se taky zapotíš... na pr.... >:D Prostě nevidím důvod proč by nemohlo citigo nést název sport, jednoduše protože definice slova sport má obrovské rozpětí. A tohle opravdu sportovně vypadá (y) [odkaz]
27. 11. 2013 15:11
Re: SPORT
Já s tím problém nemám. Tady už několikrát padlo, dnes je moderní mít všechno sport. Sporotvní sako, hodinky, outfit, Range Rover...
;-)
27. 11. 2013 15:28
Re: SPORT
Jasně Turbo, Nano, Hyper, Extra a bifidus acti reguláris >:D Prostě nejsou argumenty tak se chytnu prkotiny a tady je tím slovo sport >:D
Avatar - Iv8
28. 11. 2013 13:07
Re: SPORT
Ano, bohužel pouze vypadá.
Avatar - Snooob
27. 11. 2013 15:44
Re: SPORT
Citygo je nákupná taška!
Preto netreba zabúdať, že aj nakpovanie je šport. So ženou dokonca aj vytrvalostný... :-(
Avatar - kari.laz
27. 11. 2013 14:17
sportline
Mohli to pojmenovat sportline. Aspoň by se hned vědělo, že to bude jen vizuální úprava.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - abacus
27. 11. 2013 14:27
Re: sportline
Je kríza a tak sa s písmenkami musí šetriť. :-)
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2013 14:29
Re: sportline
no jo setrit , no este ze to nema nazov RS ;-) to by bola uz skutocne ostuda
27. 11. 2013 14:29
Re: sportline
A mělo by to historické opodstatnění >:D vzpomínka na Favorita :yes:
27. 11. 2013 17:03
Re: sportline
Zkouší něco nového. U Fabie zvolili Monte Carlo. Také jsem si na tohle starší označení vzpomněl. Nicméně u něj by padla myslím úplně stejná kritika. Takže z bláta do louže.
Avatar - Choochoo
27. 11. 2013 14:46
Skoda
Kde je clanek?
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
27. 11. 2013 14:48
Re: Skoda
A kde máš ty tvý normy, o kterých si tu tak plácal?
Avatar - Kolouš
27. 11. 2013 20:17
???
krabička s přídomkem Sport za bezmála 270 litrů... Pominu-li, že za tyhle peníze bych očekával trošku víc, tak mi ale prosím někdo osvětlete co je na tomhle sakra SPORTOVNÍHO ???? :-O
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
27. 11. 2013 20:32
a to je přesně důvod, proč tady někteří, občas včetně, mě ta
"náskok díky marketingu"... obyčejné, lehce podprůměrné a silně předražené je úplně nesmylsně vychválené do nebes!
Pak se nedivte...
:-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - vabis
28. 11. 2013 00:32
Re: a to je přesně důvod, proč tady někteří, občas včetně, m
na druhou stranu, linii drží ;-) [odkaz]
Avatar - aproximus
28. 11. 2013 10:47
Citigo Sport s pruhem
a svět se zbláznil. K dokonalosti tomu chybí u obecní pumpy koupený štítek "RS" na dveře kufru a poletíme kopec nekopec...
Rozbalit vlákno
0
30. 11. 2013 10:23
Nepochopene
Citigo je podle me hodne nepochopene auto, predevsim temi, co jsou radi, ze naskladaji celou rodinu o vikendu do fabie/octavie kombi jako do sveho jedineho auta. Ja bych si Citigo jako treti auto (mame s pritelkyni kazdy sve) klidne poridil. A reci typu za ty penize muzu mit (olitanou a stocenou) octavii me velmi bavi....
Rozbalit vlákno
1
30. 11. 2013 21:08
Re: Nepochopene
Muzu vedet k cemu? >:D
2. 12. 2013 19:19
Vládce města,
nebo zase jeden nepodařený typ ze škodovky? Jak takový mini plecháč vlastně vládne? Jzdní pruh je stejný jak pro miniplecháč, tak pro normální auto, místa na parkování jsou značená také pro normální auty, před hypermarketem je stání rovněž pro normální auta a nepočítá se, že by na jednom místě parkovaly dva miniplecháče SPORT (to by se museli domlouvat, nebo by se muselo stání nalajnovat pro mini.). Jízdní vlastnosti a pérování miniplecháče je silně "jednoduché", takže zase se do města (městské cesty) absolutně nehodí. Prostě zmetek. To raděj např. i10, které je také menší, ale technicky vyspělejší a zvládne i cesty z města do města. Ať autor článku vysvětlí, jak ten křáp vládne městu!
Rozbalit vlákno
0