Pět let od uvedení páté generace modelu Polo přichází Volkswagen s modernizovanou verzí. Na první pohled ji skoro nepoznáte, pod kapotou však nezůstal kámen na kameni.
Tohle auto bylo krásné už před Faceliftem. Proti hurvínkovi jak nebe a dudy.
Co je pravdy na tom, že třetí generace Fabie bude mít pořád staré TSI motory? Je to trochu divné, když Polo už dostalo novou generaci.
To je nepravděpodobné. Pokud stihnou homologaci do září, tak by je teoreticky mohli používat ještě jeden rok, měla by ale mít stejné motory jako faceliftované Polo.
Už z hlediska plnění emisních norem by tomu asi tak být nemělo. Pokud navíc vezmeme v potaz to, že by museli vyrábět dva druhy motorů...jedině, že by se ještě pár posledních kousků válelo v rohu na skladě.
Jak jsem napsal, když stihnou homologaci, budou mít rok navíc. Jen si nejsem jistý, do kdy by ji museli stihnout. Září jsem tedy střelil od boku, později určitě ne.
Co se výroby motorů týče, to je právě (alespoň pro mne) velká neznámá. Žije si prakticky vlastním životem. Určitě postupně přechází na nové, ale pořád vyrábí staré a pokud bude možnost použít starý motor a bude se jim to hodit, proč by ho nepoužili.
Teoreticky to tedy možné je (vzhledem k mně dostupným informacím). Žádnou takovou informaci jsem ale nezachytil a ani neočekávám, že by něco takového udělali.
Otázka je, čo myslíš pod "starými" motormi. Ak myslíš doterajšie TSI s 8 ventilmi a rozvodovou reťazou, tak tieto určite nezostanú a budú rovnako ako v Pole EA211, t.j. 16v s rozvodovým remeňom. Ak ale pod novými myslíš 1,0TSI, tak tie nemá zatiaľ ani samotné Polo.
Za väčší otáznik/problém považujem podvozok, teda či Fabia III bude mať už najnovšiu MQB, alebo zostane na podvozku doterajšieho Pola.
Podvozok bude mať určite zo súčasného Pola, o tom sa písalo už dávnejšie. MQB dostane najprv až nasledujúca generácia Pola, po ňom Ibiza a Fabia zase až nakoniec. Situácia s Fabiou I, teda že mala nový podvozok skôr ako Polo sa už údajne nebude opakovať.
A nemáš to jedno? Aj keby dostala novú platformu, bude na nej najjednoduchšia verzia podvozku, ktorá nebude od súčasnej ani zvlášť lepšia, a pochybujem, že nejak výrazne väčšia. Myslíš, že dopad pre užívateľa je tak výrazný, aby sa zaujímal konštrukčný základ karosérie?
Skelet z Pola/Ibiza, väčšina skla tiež, motory a prevodovky detto, myslíš že tam dajú iné nápravy, alebo to budú inak ladiť? Dosť pochybujem. Škoda nie je Audi. >:D
Ale veď sa na to auto mrkni poriadne, by som sa stavil, že bude možné zamieňať aj jednotlivé karosárske diely bez väčších úprav (rovnako ako pri Fabii I a vtedajšieho Pola). Predné sklo a sklá v predných dverách počítam budú tiež rovnaké. Trochu inak poprehýbaný plech "darcu orgánov" nezakryje. On sám veľký šéf Winterkorn sa svojho času vyjadril, že urobte mi z Golfu 5 nové auto, ale okná musia ostať rovnaké, pretože sú drahé a vznikol Golf 6. Myslíš že Fábiu budú vyvíjať a vyrábať zbrusu nový skelet? Veď zmysel koncernového zdieľania je hlavne o tom. Zdieľať čo najviac možných konštrukčných skupín a mať 3 - 4 modely rôznych značiek pre rôznych zákazníkov. Takže ak vezmeme ako základ súčasné Polo, z neho menšími úpravami majú Ibizu, zase po určitých úpravách vzniklo A1 a logickým záverom príde teraz Fabia III.
...co se týče vzniku G VI tě nechám vyhledat to, co jsi napsal. Podle mě je to nesmysl. VW group sdílí u stěžejních modelů podvozkové platformy, motory, převodovky apod. Nikdy ne skelet. Píšu stěžejní, aby jsi tu nezačal operovat s dvojčaty.
Žádná Fabia ani Octavia nebo případně Yeti nemají skelet z jinýho koncernovýho sourozence. U Supu I. šlo o ověření prodejnosti velkýho modelu, druhá generace šla už svou cestou.
Nezmyslom to nie je. To že sa o tom bežne nepíše neznamená že o tak nie je. Dosť sa pohybujem v autoopravárenskom prostredí a viem o čom hovorím. Skús si niekedy pozrieť naživo odstrojenú prednú časť trebárs Fabie I. a vtedajšieho Pola (toho s okruhlymi svetlami). Podobne na tom bola Octavia I. Golf 4 spolu s A3 I. A koncern VW a podotýkam, že nielen on, ale funguje to naprieč koncernmi, používa buď rovnaký alebo mierne pozmenený (rozumej natiahnutý alebo skrátený rozvor) skelet. Pokiaľ možno tak aj čo najviac skiel. Dám iný príklad, Octa 3, Golf 7 a Leon 3. Golf a leon okrem zadnej časti skoro dvojičky. Octa samozrejme iný rozvor a úplne iný zadok. Ale stavil by som sa že predné sklo a bočné okná budú pasovať naprieč. Alebo súčasná C4 a predch 308. Na prvý pohľad diametrálne odlišné autá (znalci vedia že technika rovnaká), ale skelet rovnaký >:D Ďalšie príklady nájdeš u H/K medzi i30 a Ceed, Picanto a i 10, i20 a Rio, dokonca aj Sportage a ix 35 toho majú spoločného viac ako na prvý pohľad vidno. Verejné tajomvstvo bolo zdieľanie nielen niektorej techniky vrámci vtedajšieho Fordu medzi Volvom a Fordom. Taký Focus má s S V 40 i C30 spoločného oveľa viac ako sa dočítaš v oficiálnych materiáloch. Ono niekedy je vodítko aj taký nákup neoriginálneho náhradného dielu a vtedy občas človek čumí na drát, čo z čoho všetko na čo pasuje a bez prispôsobenia. Veď o tom celom tie koncerny a aliancie atď vlastne sú. Rozložiť náklady na vývoj a následne výrobu na čo najviac kusov výrobkov, kedy je návratnosť investície rýchlejšia a hlavne samotná investícia rentabilnejšia.
Ak píšm hlúposti, tak mi to vyvráť. Prípadne obleč si montérky a choď sa niekedy mrknúť aj na niektoré rozobraté a potom budeš čumieť. Takto od stola každý geroj.
V 90. tych rokoch to začalo a v tejto dobe to prebieha ešte viac. Akurát sa automobilky naučili jednu kostru (niekedy s malými zmenami) " zabaliť " na niekoľko spôsobov aby vyhoveli viacerým zákazníkom. Podotýkam, že je to trend naprieš automobilovým spektrom, nielen VW, ten ma len napadol ako prvý (a najokatejší) príklad No a čo sa vyhľadanie vyjadrení M. Winterkorna - na to fakt nemám ani čas ani chuť. Fakt je ten, že Golf V. bol predajne očividne neúspešný a urýchlene spravili s minimom nákladov nástupcu. A bolo to práve na pokyn najvyššieho šéfa, ktorý nastavil mantinely. Možno ti to uniklo, ja to mám stále v "živej" pamäti.
To si myslím, že není pravda. Co by si tím pomohli? Staré motory = vysoké emise. Podle mě dostane Fabia stejné motory řady EA 211, ale možná starou platformu, holt někde se to šetření musí projevit.
...jak test tak zejména auto na mě působí rozpačitě. Jakoby tester chtěl mermomocí najít světelný paprsek, který by ukázal alespon jednu věc, která by byla mocným argumentem. Je to takové ryboračí nemastnoslané auto. Poloauto. ...všude je nějaké ale. .... i ty hvězdičky budí ale....u designu je jasně vidět zejména zepředu, že je to stará kára. Zadek dobrý. Jediné, co je bez debat je interiér, ... celé je to ...ale.
Plusy
•Decentní, avšak znatelné změny designu
•Tichý a kultivovaný motor
•Výborná spotřeba paliva
•Přesná manuální převodovka
•Intuitivní ovládání
Minusy
•Málo místa na zadních sedadlech
•Menší vnější zpětná zrcátka
•Výraznější turboefekt motoru
•Nízká horní hrana čelního skla
Plusy:
Decentni zmeny do plusu je hodne mimo.
Souhlas s hodnocenim motoru
Spotreba je mimo. Vyssi jak stare atmo vyssiho vykonu a to i u dalsich japonskych atmo motoru vykonu cca 74kW.
[odkaz]
[odkaz]
presna prevodovka je u kazdeho japonce. Ti patri na spicku a jsou etalonem ve tridach
intuitivni ovladani jedine pokud jezdite koncernovym autem. Pokud jezdite japoncem, tak je kazd take intuitivni. Takze zase subjektivni hodnoceni. Rozhodne lepsi by bylo hodnoceni ergonomicke a to je prumerne.
Minusy:
S temi se da souhlasit a musi byt znatelne, kdyz uz je i na koncernovem auto.cz napisi ;-)
Popravde je to tak na 2 hvezdicky. I to jsou schopni dat na auto.cz nekoncernovemu autu, ktere patri do nadprumeru. Dale by to chtelo zahrnout spolehlivost a jsme jasne mimo a neni duvod toto kupovat.
Souhlas Poloautem, zaslouzene by byly tak 2,5 hvezdy maximalne
Subjektivně jsi to napsal zajímavě, pánové se ale musí držet alespoň trochu objektivity. To co vyhovuje tobě osobně nemusí sednout dalším 245-ti lidem z tří set.
Beru vyjádření Ji/Riho...surově a subjektivně. Podle jeho kritérií je to napůl. Žádný srovnávání, žádný shazování. Jednoduchý jako facka. Ale pouštět se do boje s nějakými tabulkovými hodnotami je nesmysl.
nezapoměl.... na tvůj diskuzní autovýprask se prostě zapomenout nedá.... ale jo, uznávám, kličkoval jsi dobře... ale jen do té doby, než jsi se začal tahat na vlastní nudli kolem krku.... podotýkám, že ta nudle byla z nossalita :-)
Je milé, jak mi to chceš nutně nandávat a nějak... nemáš z čeho. Neb co tady předávíš, je jen takové dětské okopávání kotníků. Ale nevadíš mi, i ty si potřebuješ na někom očividně ulevit. Si posluž. ;-)
...děkuji. Já vidím jako milé to, jak se snažíš uměle a zároveň neumětelsky tvořit zájem o svou osobu.... dále je hezké, že se mnou nepoužíváš -ej, -aj - malej, velkej, blízkej, rychlej.... jsi z regionu Severní Morava a z důvodu pocitu vlastní důležitosti... nic, to je tvůj boj, ... na tobě si ulevili už jiní a neseš si to celý život ;-)
Ten jsem si zkusil v Aygu, tam je to docela čipera, ale pro Yarise automat (jasná priorita) jedině s 1.33. Ten variátor sám o sobě žádná sláva, takže jsem zkusil pro porovnání i manuál se stejným motorem - tady má 1.2 TSI zřetelně navrch.
Ano má...je to atmo ze starý školy, ale bohužel utlumený normama. Ten motor nejede a žere. Asi bude spolehlivej, z firmy šel po 130kkm těžšího provozu bez jediný závady. Spotřeba 7,5.
Tak to na něj nemusím ani vytahovat "těžkej kalibr" TSI. Stačí kolega z Nipponu. Suzuki 1.2. Ne že by to byl nějakej trhač asfaltu, ale jezdí slušně a i s HDM automatem a mým zacházením spotřeba kolem 6 litrů (ano, zprůměrovaná používáním lehčí ženskou nohou) a třeba když jsem ho dřel na kost, dvojka-omezovač-trojka-omezovač,co to jelo, výjezdem na Cínovec, ukázal mi nahoře PC 7.6 litru . S manuálem se dá bez přemáhání jezdit za 5.5 litru. V nižších otáčkách je samozřejmě TSI i tak příjemnější, hlavně pružností, ale tahle 1.2 tě nenutí příliš na atmosféry nadávat.
A co tak zazracneho Mazda vydolovala? Nerypu, ptam se vazne. K tem atmosferam ze stary skoly... Nejvetsi vliv maji emisni limity na reakci na plyn, takze rucicka se hybe stejne rychle, akorat je auto pocitove linejsi (proto chip tuning atmosfer a zarucenejch 20kW navic py*o). Dalsi fakt je, ze drive ty atmosfery pracovaly v lehcich a mensich autech, ale pochybuju, ze by nejake atmosfere ublizily EURA v papirovych hodnotach (zrychleni, kroutak, vykon, maximalka).
Narozdíl od jiných R4 atmo se motor krásně sbírá odspodu a lehce vytáčí (chybí dojem, že máš vyšší kvalt než ve skutečnosti). Pružnost pak trochu připomíná přeplňovaný motory a navíc má výkonovou špičku. Musím uznat, že mi před rokem vůbec nesedl v Ma6 (byl to sice automat, ale...). V Ma3 funguje perfektně, tohle je po dlouhý době, co mi přišlo, že má atmo větší výkon než se píše v tabulkách.
Hodnocení nehodlám rozebírat, ale zkušenost s Polem mám zhruba rok starou, když jsem vybíral malé auto pro manželku. Kladem Pola je bezpochyby vzhled, takovej baby-Golf. Jinak ovšem neurazilo ani nezaujalo. Pro mě trochu rozpačité dojmy. Ale zas jinej náhled na auto máš, když ho vybíráš jako jediné do rodiny, jinej když je to jedno z dalších. Taže shrnuto - Polo je dobré, ale Golfem svojí třídy není.
Pravda najevo? .... boročku... ručník ti přijde dobírkou... lepší holá hlava, než holá myšlenka... na které jsi expert tady ty... a taky jsi expert na to, ufackovat se vlastníma pacičkama ;-) zvláště v poslední době máš vydatné období... experte :-)
Ty by sis ten ručník, a to mokrej, měl dát na hlavu, abys vychladnul a byl schopen pochopit to, co jsem tam tehdá psal.
Jenže to bys, chudáku, musel reagovat konkrétně na to, co bylo k něčemu napsané a ne na to, co bys chtěl, nebo co sis chybně odvodil, či myslel. ;-)
Velmi dobře si pamatuji na to, jak z auta, které mělo být "nejvariabilnější ve třídě" zůstala jen taková pachuť s jedním sklopným opěradlem předního sedadla. >:D:yes:
... ano....samozřejmě.... dostal jsi na sedinku až byla červená nejen od vrkuboye.... ale jo, vztekej se jako malé dítě... ;-) .... nedávno, už nevím u čeho, sis zase promasíroval dlaněmi vlastní líčka >:D .... teď tuhle nesmyslnou jossdebatu končím. nemíním rozvíjet jossvlákno. Jen pro tvou spokojenost - jsem řiditel autobusu.... :-)
Jen myšlenka na to, že jsi reagoval na své výmysly, tě může nechat v naději, že bys mohl mít někdy nějakou relativní vlastní pravdu. Takže nazdar bazar pohádkáři. ;-)
...jsi jak jedna moje krátkodobá .... ex... byla o ničem, ale hubu plnou keců a profesionálních úsudků a hodnocení :-) jsi roztomilý jako ona. ...posílám ručníky, mast a rohypnol at se z toho snad vyspíš ;-)
Taky paušalizace, že japonské převodovky jsou všechny přesné. Sám mám doma japonské auto a tam je převodovka opravdu velice dobrá, ale říct tohle o celé japonské produkci, no nevím. Abych jenom neplácal bez uvedení příkladu, v práci máme naftového forestra a že by byla jeho převodovka nějak zvlášť vymazlená, to říci rozhodně nelze.
polo sa mi vzdy pacilo v kazdej generacii to nemam problem priznat.... vzdy vyzeralo pekne efektne ale toto co nam serviruje vw dnes tak to je skutocne parada aka sa nevidi kazdy den... klobuk dole.... neskutocne mu ten dizajn sekne a sucasne polo vyzera velmi stylovo a aj tie vylepsenia ako navigacia alebo volant z golfa plus novy naraznik, maska a par dalsich detailov ..... tak to uz skutocne posuva to auto pocitovo kdesi o triedu vyssie.... je to vazne kus poctiveho kvalitneho auta uz len na pohlad... o kvalite podvozka, komforte jazdy a kvalite materialov zrejme niet najmensich pochyb.... je to uz taky povedal by som polo-golfik ... myslim ze tak blizko golfa hodnotovo a stylom aj vybavou a imidzom polo este nikdy v historii nebolo .... rovnaky pouzity volant aj navigacia ako v golfe su toho dokazom ... zacina sa nam polo pekne skriabat pocitovo kdesi uz o triedu vyssie... skutocne velmi solidne a dospelo na mna posobi jeho interier.... a zaroven ocenujem aj kompaktnost a idealne rozmery, ktore sa nesnazia tlacit auto kdesi mimo triedy
pochvala za novy agregat s remenom a euro 6 .... fakticky vykonom asi idealna motorizacia pre toto auto, nie je moc o com spekulovat.... bude to asi aj najpredavanejsia motorizacia... paci sa mi aj tato efektna modra farba na tomto testovanom kusku... skutocne ideal .... nemam slov..... krasne auto.... dokonalost.... a velka poklona vw za taketo uzasne auto.... polo je auto ktore mam vazne rad a na ktore mam slabost oproti inym vw.... nove polo je skutocne kvalitka a kto nepotrebuje velke auto a jazdi povedzme sam alebo v odvojici priapdne nejake jedno male dieta....tak myslim je fajn kupit hoci pomerne k velkosti auta drahsie ale kvalitnejsie polo ako nejakeho pochybneho fluenca ..... je to o prioritach.... u mna hodnota vitazi nad priestorom, vzdy to tak bolo aj bude....a polo je zhmotnenim skutocnych automobilovych hodnot v kompaktnom baleni
polo je vazne krasne auto... uz som precital hadam 4 testy tohto nadherneho auta po facelifte a neustale hladam nove informacie... to auto ma zaujima.... to auto ma proste dostalo, viem si ho predstavit ako idealne auto pre moje bezne potreby, aj ked mozno by mi postacilo aj 55kw mpicko bez turba.... ale to uz je debata o inom..... kazdopadne super auto... u mna kral triedy a dokonalost, velka gratulacia a poklona tomuto autu, klobuk dole, sucasne polo je klenot triedy .... raz z neho bude velka legenda ak nou nie je uz teraz :yes:;-)
Jestli trpíš záhadnou psavou nemocí, tak si otevři dokument word, popiš celou stránku ............ a pak použij tlačítko DELETE. Tak to dělej celý den, než tě to přejde. :-(
rad pisem k teme.... a o to radsej o aute ktore ma zaujima.... citat to nemusis.... ;-) ... a o nemoci inych ze sa zaujimas ..... tak to klobuk dole.... vazim si ta ... ze myslis aj na inych ;-)
Pokud nejsi schopen rozlišit s kým rozumně diskutovat a argumentovat, tak se zkus někdy opláchnout sám. Takhle se tu vymezuješ jen tak celkem zbytečně.
minulost neriesim.... plati to co som napisal teraz... ( minimalne do zajtra 7:00 ) >:D
ale nie .....vazne teraz... polo je ozaj lider triedy , uznavam jeho kvality... zrejme zacinam starnut a menim pohlad na niektore auta a dizajn.... preto sa na minulost uz moc nesustredujem ..... asi som niekde padol na hlavu.... ale myslim ze dobre mi to padlo a bolo uz nacase
Názory se vyvíjejí. Uhrovatým mládenců se design Pola a diesel pod kapotou pochopitelně nelíbí a více je oslovuje korejské vlnobití nebo fordovský interiér.
Člověk, který už mnohé v životě pochopil, může mít a pokud dostatečně vyzrál,
tak také má, zcela jiný názor, než ve 20+ letech věku. :-!
Skoro bych řekl, že z chlapce se stává muž teprve tehdy, až pochopí, že design
vozů VW je krásný a že pod kapotu každého osobního vozu patří diesel... :-!:-!:-!
Smutné je, že když místní De Bill zdejších diskuzí několika rozumným a inteligentním diskutérům v rámci jednoho ze sta příspěvků náhodou "padne" do vkusu, alespoň jeden z nich napíše:
Ono je to asi takhle: tady neprobíhá dialog, ale jen mimoběžné zlostné reakce. A výsledkem je na jedné straně "dědkovská žvanírna" a na druhé straně mladická netolerance, absence pokory, touhy po poznání a často úplná ignorance zkušeností jiných...
BTW: v dohledné době napíšu do "moje auto" zkušenosti s Outlanderem (motor 2.0TDI PD) po 200 tis km. :-!
Jde to napsat i jinak (Polo - nahoře huj dole fuj):
"......La nouvelle venue, la Clio 4 s’adjuge déjŕ la premičre place de sa catégorie, preuve de l’engagement de Renault dans ce domaine. Le magazine indique comme seuls défauts, une action sur les moyeux de roues pour la version RS, ainsi que les enrobages chromés des vitres latérales, les deux défauts étant bien sur pris en charge intégralement par Renault. Cependant, sans surprise, la présentation intérieure déçoit avec une nette régression sur le plan de la qualité perçue. La Toyota Yaris et la Mazda 2 complčtent le podium, tandis que la Peugeot 208 se contente de la 5čme place, la C3 de la 8čme. Enfin, la VW Polo (pourtant moderne) paye ses trop nombreux bugs électroniques et défaillances mécaniques la reléguant ainsi en 10čme place......"
No tak rozhodne je Pogo objektivnejsi, protoze tvrdi stejne jako fr. text, ze francouzi jsou prumerny, ale Poloauto podprumer. Samo ze vedou japonci >:D
Podle toho fr. textu jsou francouzi sice průměrní, ale Cliu to stačilo na první místo před japonci. Ale nešlo zde o kvalitu plastů, ale o závady a spolehlivost. V plastech Clio stejně jako japonci nevyniká.
Ten text je z časopisu Automobile Magazine a je to tedy něco jako třeba u nás víc medializované žebříčky z Německa nebo Británie (třeba nedávno uvedený žebříček spokojenosti časopisu What Car - JD Power).
V tom případě, bys také měl uvést, že JD Power, který provedl průzkum ve Francii, vydal žebříček, kde je tvůj Renault čtvrtý od konce (z 24 hodnocených značek). ;-) >:D:yes:
Jak říkám, pro tebe je modlou Dekra nebo TÜV, prostě závady na STKáčku. >:-[]
No a v dalších anketách je první (Automobile Magazine 2014) a druhý (Auto Plus 2014). To jsou ve Francii dva nejdůležitější žebříčky. Nějaký JD Power tam nikoho nezajímá a ta anketa se tam dělala naposledy v roce 2010 (mimochodem Dacia skončila před Toyotou, VW, Škodovkou). A dle německého Autobildu 2014 je také mezi třemi nejlepšími. A dle ADACU 2014 také patří mezi nejlepší.
Pokud sem budeš tahat nějaké ankety z archívu, tak ty mě fakt moc nezajímají. Pokud chci vědět, jak na tom kdo momentálně je, tak si vezmu cca 10 aktuálních statistik a anket a na základě toho si snad už můžu udělat nějakou představu. Rozhodně se nemotám kolem jedné ankety, která se dostane i na český web. Zkus to taky.
Na to nepotřebuju ankety z archívu, na to stačí se více koukat kolem sebe, nezpochybňovat ty negativní ankety a nevynášet do nebes nesmyslný STKáčko či anketu odtahovky. ;-)
Nevím o čem píšeš. Já se netočím kolem jedné ankety, ale aktivně vyhledávám co nejvíc zdrojů. Jak už jsem psal, zkus to taky. Ale pokud tě to nebaví, tak se na to vykašli. Ne každý má ve statistikách a číslech zálibu jako já a mám proto pochopení.
Já za to nemůžu, že jsou dnes Renaulty mezi nejlepšími. Stejně tak nemůžu za to, že dřív byly mezi nejhoršími. To si vyřiď s Carlosem. Mě brát vážně nemusíš, ale zkus brát trochu víc vážně práci těch, kteří se snaží zjistit, jak tom dnes jsou výrobci aut. A zkus si pak výsledky jejich práce trochu zanalyzovat. Pokud tě to ovšem baví. Ale to už jsem ti psal.
Tak to je novinka - Ada začal uznávať Rendlíky, ešte trochu popracujú na dizajne, a budú sa mu aj páčiť.
Aj tak nemám istotu, či je na rendlíky fetišista, alebo o nich stále píše, že je kuchár...
Když to pan Pogo nepovažoval za nutný, přeložil jsem si...jen nevím čeho se ten test v zásadě týkal. Ale nepochybuju o tom, že francouzský auta vyhoví francouzům nejlíp.
Občas je mě tě líto... proboha vždyť ty snad neděláš nic jinýho než, že sedíš u počítače! Víc autem jezdi a méně o nich povídej! A venku je krásně tak si najdi nějakou babu!
Obrovský odstavec o ničem. Říká se v něm jediné : já to auto chci a nemám na něj. Dobrá rada: i kdyby jsi ho tady opěvoval až do aleluja, napsal že jsi přečetl ještě více testů stejně ti ho nikdo za nás tady nekoupí. Zajeď do Wolfsburgu obejdi šéfy VW a třeba když budeš do nich dlouho hučet že ti ho dají. ;-)
P. S. Už vím proč se říká "hučí jak Slovák do hodin. " ;-)
Uklidni se kašpárku. Za prvé jsem nepsal že to říkám já, ale že se to říká. Za druhé mám na Slovensku pár dobrých přátel a myslím že s Topperem by měli problém všichni. A za třetí s tím vylamovánim sánek se uklidni pochybuji že bych se tě lekl.
Platí, čo som napísal. Neber si do huby Slovákov. Na "kašpárka" vrhni pohľad do zrkadla.
Ono sa totiž hovorí "hučí jak sova do hodín", nie jak Slovák, ty umelec... Píš čo poznáš, nie to, čo nevieš.
Co se říká na Slovensku je jedna věc, a co se hovoří v Ostravě druhá. A moc nevyskakuj ať do tebe nenabourá letadlo. Víš prd co se říká na Ostravsku tak piš o tom co znáš a ne o tom od čem nic nevíš.
Edit. Odkaz pro tebe [odkaz] pokud umíš hledat na stránce tak to bez problémů najdeš.
Největší výkon [kW/min-1] 66/4800
Největší toč. mom. [N.m/min-1] 160/1400-4000
Niekde je chyba v udajoch u toho noveho motora (alebo je Skoda mierne "optimisticka" co sa tyka priebehu krutiaceho momentu). Ak by mal ten motor naozaj krutiaci moment 160[Nm] v rozsahu otacok 1400-4000[rpm], tak pri 4000[rpm] by zaroven mal vykon 67[kW] (co je viac ako udavany maximalny vykon, navyse pri inych otackach). Pre poriadok:
nemyslim si ze nejako pribralo.... ci to nahodou nebude inym sprevodovanim alebo upravou softveru kvoli emisiam ( splna uz euro 6 ) ;-) ... priznam sa ze neviem v com je presne ten hacik ale nemyslim si ze vaha je pricina pomalsieho zrychlenia
Bude to zrejme dôsledok ťažších ("eko") prevodov. To by zároveň vysvetľovalo vyššiu maximálku. A ten nový motor nie je "lepší" z hľadiska výkonu, je na chlp rovnako výkonný.
U slabší verze by mělo být maximum do 3500. U silnější je do 4000. Zaokrouhlení by se o ten kilowatt postaralo, ale pak by mělo být maximum výkonu 4000-4800.
pán mička, tak čo ste teda testovali? 1,2 tsi (ako píšete v článku) alebo 1,2 tdi (ako vravíte vo videu - v čase cca 1:20)? podľa mňa je v tom teda zásadný rozdiel.
a ako si mám vysvetliť vašu reakciu (zdvihnutý palec nahor) za to, že ste sa ledva vyhrabali von z auta z tých zadných sedačiek? to je skôr na palec nadol, nemyslíte?
chcelo by to trocha objektivity a vyhýbať sa takým tým už zaužívaným frázam u koncernu, že načo meniť niečo, čo dobre funguje. prečo u niektorej automobilky je to nedostatok a u niektorej pozitívum?
inak polo je podľa mňa jedno z najlepších a najkrajších áut vo svojej triede, ale od úplnej dokonalosti má teda dobre ďaleko.
pan tester je postavou dost korba... nie je to ziaden skriatok ... myslim ze vzadu do fiesty alebo clia ci P208 by sa mu nenastupovalo lepsie .. nehovoriac o priestore nad hlavou ;-) .. v tomto smere polo obstalo na vybornu :yes:
ak chces kvalitne testy tak este jedna rada... skus autoforum ;-)
Tak proč tam nechodíš diskutovat? Nejkvalitnější test si udělá člověk sám, jelikož zná svoje potřeby a vlastní preference. Vše ostatní je jen malý vodítko.
na kvalitnych strankach moc nie je o com diskutovat..... poznas to.... zvacsa su diskusie najvacsie prave tam kde nie je prave najvacsia informacna a hodnotova kvalita....
Co jsou kvalitní stránky? Já to z testu nepoznám jaký je který auto. Musím do něj sednout a projet se.
To, že máš milion bastlu (a leckdy nepravdivýho) v každým druhým testu je něco jinýho.
Garantuju ti, že i při největší snaze o objektivitu se mnou nemusí po projetí 90% lidí souhlasit.
mňa neprekvapil ani tak ten malý priestor na zadných sedadlách (tam ozaj s nejakým komfortom nepočítam - sám mám 190 cm), ale ten palec nahor, keď odtiaľ vystúpil... alebo že by to bolo od radosti, že sa odtiaľ vyhrabal? :-)
když jsem se teď díval na video, tak jsem se skutečně přeřekl. Řeč byla o 1.2 TSI a bohužel si toho nevšimnul ani kameraman, který má nad námi většinou ochrannou ruku :-). Za přeřeknutí se omlouvám, nicméně v tabulce je všechno správně.
Video zkuste chápat trochu s nadsázkou. Původně jsem na konci řekl " jsem venku", ale ani tak trocha legrace neuškodí, nemyslíte? :-).
ja když prijedu do phy (100km, z toho 50km dalnice), tak při cca dodrzovani rychlostních limitu mam spotřebu mezi 6.5-6.8.
nez dojedu do cile, tedy se motam vetsinou10-20km po pze, tak mi většinou celkova spotřeba klesne o 0.2l / 100km, jen naprosto vyjimecne stoupne, ale to v pripade ze vic stojim nez jedu.
Vylozeny ***cky, kdy jedu 10km do prace, tam auto pul dne stoji a pak nazpátek se vejdu do 8 litru, zase opet +- dodrzovani rychlostních limitu.
takova spotřeba jen diky tomu, ze to zere nejvic nez se motor ohreje, staci jet 20km tam a za pul dne zpet a jsem tak na 6.5.
1.8tsi.
Tak u 1.8TSI je zázrak se dostat pod 7.5l. Mám s ním najeto cca 15000km v OII Combi a při vyloženě asketické jízdě jsem se dostal na průměr 7.6l. V případě normální jízdy jsem byl někde kolem 8.5l. V případě nutnosti dohnat čas abych nepřišel pozdě na jednání nebyl problém atakovat spotřebu 12l ;-)
Podotýkám, že jezdím po celé ČR, tedy převážně dálnice a okresky, nejen v Praze...
Dôvod je jednoduchý - nemám rád práve takých jak si ty. V Citroene mi povedia, že majú skvelú C3, ale nepovedia, že Polo je horšie. Robíš svojej značke hanbu.
polo principialne tazi z toho co aj golf.... proste nema ziadne slabiny a vyrazne nedostatky... a ked si vezmes suhrn priemernych az nadpriemernych vlastnosti tak ako celok hravo poraza konkurenciu ... je to taka automobilova matematika.... niekto je sice vacsi kufrom alebo ma efektnejsi dizajn ale ako celok sa na polo nechyta kedze ma povedzme malo miesta nad hlavou vzadu alebo biedny interier alebo straca body v kvalite ci praktickosti..... polo je presne po vzore golfa... kral priemernosti ... co vsak opat bohate staci k absolutnemu triumfu v triede ;-)
nikde som to nevycital... nic nove... ved tieto veci uz vieme davno... vw vzdy tazil z celkovej komplexnosti aut bez slabin..... a nikdy nevynikal ani velkymi razvormi ani rozmermi ani kufrom... vzdy to boli nenapadne auta
je to ako desatboj v sporte.... zoberme si super bezca , super ostepara a super skokana do dialky a za supera tymto borcom dajme desatbojara a dajme im vsetkym styrom tieto 3 discipliny ... ... beh, skok do dialky aj hod ostepom .......desatbojar sice ani v jednej discipline nevyhra ale celkovo bude vitaz sutaze ;-) a uplne hravo
polo je ten isty pripad ako desatbojar :yes: jednoducho bude vitaz... lebo je najkomplexnejsie po kazdej stranke a nidke v nicom moc nestraca.... za to taky bezec ostepom nedohodi ani z polovice tak daleko co desatbojar
Ty nadprůměrné vlastnosti (myslím výbavu, kterou můžu v Polu mít) má představovat to video které jsem přidal do svého prvního příspěvku, podle kterého mě někteří tipli na prodejce ( :-) ). PR zas tak nežeru, v tom videu jsou (kromě "rozdvojených osobností") představeny právě i ty funkce (LEDky, udržování odstupu za jedoucím vozidlem), které, alespoň myslím (kdyžtak mě prosím opravte), nikdo jiný ve třídě nenabízí.
Jinými slovy, můžete mít auto narvané asistenčními systémy a výbavou, ale máte pořád "jen" Polo :-) , které "neprovokuje", tak nějak "zapadá" do šedi, neznalý člověk ho nijak neregistruje.
Ano, v tom je výhoda velkýho koncernu, kterj má všechny podobný fičury už pár let a nyní je může nasadit za rozumnou cenu i do malých aut. To je výborný.
Druhá strana mince je, že 90% prodaných aut u nás vyjma akcí (máš všechno all in) bude ve střední výbavě a na prvenství Pola v jednotlivých technických vymoženostech si za pár let nevzpomene nikdo.
No a třetí věc...zkus si LED světla do Pola objednat teď. Nejde to ;-)
Nejvíc auto pro koho? Posaď do 10-ti malých hatchů mladou holku a budeš koukat co vybere. Zkusí její matka a zase jinak, to samý s mladým klukem, otcem od rodiny nebo důchodcem.
O nějakým "jakonejvícautě" si tu můžem psát do tý doby, než narazíme na osobní preference a máš vymalováno.
Berme rozumně/řešitelnou výbavu. Tou je u auta podobný třídy autoklima, vyhřívaná sedadla, navi, parkovací senzory, možnost automatu. To všechno Polo má.
Nádavkem LED světla...polovina řidičů vidí mizerně a spousta z nich to ocení.
Tohle vše beru. Při představení FL jsem zkonstatoval, že konkurence bude mít dost práce nabídku dorovnat.
Vidíš, a ja som sa tešil, že som trafil... ;-)
Ale ona tá veta vyznela tak rečnícky, ani ma nenapadlo, že by Ťa zaujímali konkrétne dôvody alebo fakty.. Tak sorry teda.
Manželka jazdí s Yarisom. Dôvod bol vtedy prakticky jeden - cena. Drahšie a slabšie vybavené. A podstatne lepšia povesť Toyoty, čo sa kvality týka. ;-) Bonusom bol variabilnejší a vzdušnejší interiér.
Taky máme doma Yaris :-), za celou dobu používání (letos 9. rok) se nevyskytl ani jeden problém/závada, auto jezdí jen na pravidelné výměny a prohlídky. Podobně jako ty, i já se v Polu cítil víc stísněně (na to, jak je Yaris malý, je vlastně docela velký).
Dnes je nejzajímavější nabídkou z portfolia Yarisu Hybrid (nejen kvůli pohonu, ale i kvůli výbavě kterou s sebou přináší), ten je okolo 400t, zkusil jsem si teď naklikat v konfigurátoru Polo v Highlinu s tou slabší 1.2 TSI a DSG, "reklamní" modrou barvou, liťáky Rivazza , a jsem na 388t, a to ještě nedošlo na ty (mnou opěvované) příplatkové prvky (udržování odstupu za 10t, zadní kamera za 5t)..těžké rozhodování :-)
pánové, je nutný neustále mlátit do mladýho kluka, kterej má evidentně rád auta stejně jako vy? Nevšiml jsem si, že by za každou cenu slepě obhajoval Kia/Hyu, ani že by plival na všechny jiný auta, ani že by byl na jiný sprostej(a že by mohl).Chodí sem spousta d.e.bilů /berenika a spol/, spousta skoro fanatiků /však vy víte/, a tenhle mladej kluk jen nestihl vydělat milion nebo půl a koupit několik aut. Troška nadhledu nebo aspoň ignorace by naškodila.
Polo je moc hezký, zvlášť interiér, ale přijde mi dost divný, když nepoznám starý auto od novýho. U faceliftu běžná věc, ale u novýho modelu?
ved ono je to facelift ;-) .. aky novy model? .... to len dnes je taka moda oznacovat facelifty aut ako nove modely.... jak napriklad hura je tu novy sportage.... pritom ide len o faceliftovany sportage ;-) ziadny novy sportage..... aj toto polo je len facelift... automobilky to radi oznacia ako nove polo... pritom ide len o facelift ... nie si sam kto ma v tom gulas ale mozno to automobilky tak schvalne robia aby nalakali zakaznikov...
POLOnéza (báseň)
Armáda těkavců rány své hojí,
na půlce života pod vichrem sťat.
V garáži pusté si Žerika zoufale... kojí,
přes obzor věnec a osudem kat.
Na blatech árie života snívá,
sám sobě vlkem, slepý napolo.
Obžebrat život, tombola zívá,
však vesmírem letí svět, POLO a Apollo.
Každá třída má svého nejlepšího reprezentanta absolutně. A každá třída má svého nejlepšího reprezentanta přepočteně. Absolutním králem se nemusíme zabývat, neb nehledáme jedince pro jedno auto, my hledáme životní optimum, nám jde především o jakéhosi třídního garážového optimála, takříkajíc referenční produkt pro optimálního jezdce, který zná sebe, svůj život a svět.
Ideální konfigurace: optimální člověk, optimální vůz. POLO? Myslím, že můžeme napsat - třídní optimál, auto s dokonale vycentrovanými vlastnostmi, vizáží a image, tedy s hodnotovým triumvirátem, který v garážích světa hraje rozhodnou roli. Teď už jde jenom o to, jakou roli hraješ ty...
Dneska si asi hulil až moc ;-) Polo rozhodně není špatné auto, ale v téhle třídě je slušnými auty dost nabito - Corsa, Fiesta, Clio, P208, Ibiza - je tedy z čeho vybírat :yes:
Určitě je z čeho vybírat. Uznávám, že zrovna toto období je jakýmsi přechodovým časem - čekání na Fabii III, vedle toho prostě je potřeba stále ctít mistra třídy, a tím nepochybně POLO stále je.
Ta cena je nižší, protože se základní výbava v Čechách neprodává a Polo začíná na Comfortline. VW tak nechává prostor pro Fabii a Ibizu. Konkurence je s podobnou výbavou za stejné peníze jako Polo. A reálný zákazník si stejně auta s cenou od nekupuje a za klimatizaci a rádio si stejně připlatí.
nemám zrovna dobré vzpomínky. Krátce jsem s ním jezdil, když byla tato generace úplná novinka (2009) a tátův tehdejší Passat byl v servisu. Čtrnáctistovka atmosféra dělala fakt randál a vibrace, které se přenášely do interiéru, byla naprosto mrtvolná a řazení bylo dost tuhé. Na druhou stranu auto vypadalo a vypadá skvěle a i celkový pocit z interiéru je výborný.
Když si vezmu, že VW udělal v těchto oblastech pokroky, tak by dnešní Polo už mohlo být něco jiného. Rozhodně zdaleka nejhezčí ve své třídě (ještě bych možná uznal jako konkurenta Fiestu, ale spíš tu před faceliftem) a určitě velmi solidní co do kvality. Bohužel je to entry level entry levelů a tam se prostě trochu šetřit musí, jinak by kupní cena letěla vzhůru. Pro mladé lidi do města však myslím není co řešit (odpustil bych si ale iPhone a iPad a koupil to sedmistupňové DSG).
FL v podobě, kdy vůz lze omladit novými světly a nárazíky, je dobrou tradicí VW :-) Vše podle očekávání.
Docela překvapivé, jak se VW u svých modelů rychle zabvuje 8V TSI, které byly přeci tak povedené...
Cenová politika v ČR odpovídá zaměření a není co vyčítat. Bohatá výbava a tomu odpovídající cena. Pro chudý východ je jednoduše určený Rapid a nově zřejmě i Fabia III. Pro ty, co si vůz stejně dovybaví, přesto vyjde zřejmě výhodněji Polo.
Polo se kupuje jako doplněk k lepší společnosti, Škoda je zkrátka entry-mainstream.
Za mě bych volil Ibizu, která s posledním FL dostala neuvěřitelný náboj. Tedy pokud si připlatíte za světla, kola atp.
Taky bych si vybral Ibizu teda, podle vzhledu exteriéru, nýbrž uvnitř je to dost plastové auto, ostatně jako třeba i Altea a jiné Seaty ( V Leon sem neseděl a Exeo na tom bylo dobře, protože je to vlastně A4 :D)
Jinak lidi ji zřejmě moc nemusí.. u nás je jí pramálo, v Německu se taky hojně nevyskytuje a právě sem v Madridu a tady sem tu novou (rozuměj stávající generaci) snad ještě neviděl, jezdí tu z nových modelů Seatu jen Toleda u taxikářů >:D
Doma ji teda taky asi nemilujou >:D
este by mozno stalo za zmienku pouzitie noveho elektromechanickeho posilnovaca v inovovanom pole.... moc chvaly na tento pocin necitam.... ma niekto skusenosti? stara verzia posilnovaca vraj bola lepsia ... musim uznat ze dizajn ma ibiza atraktivnejsi ... to bez debaty ... ale interier ma polo krajsi :yes: je to o preferenciach kazdeho z nas... ja by som bral este pred pol rokom ibizu ale po inovacii pola uz volim jednoznacne polo :yes:
Já seděl v jednom z prvních ročníků výroby a neviděl sem tam extra posun od minulé generace. Koncekonců minulou generaci (Cordobu) sem měl, tak to znám velmi dobře:) Nové polo sem nejel a Fabie je na tom stejně, to souhlasim :-) Jak už sem psal v jiné diskuzi, třeba takové Clio je v tomhle zase o kousek dál, ale je to nový model, to je taky fakt :-)
zrovna Clio se příliš co do materiálu plastů v interiéru moc nevytáhlo. Stejně jako Captur. Kvalitu plastů bych přirovnal Seatu před pár lety. A to pro Renault není pochvala :-!
No, mezi malými vozy tedy Polo opravdu k lepší společnosti nepatří. To spíše Fiat 500 (možná spíše 500L), Mini, Alfa MiTo a tak podobně. Polo je vážně spíše ten střed.
Reagoval jsem na jeho větu: "Polo se kupuje jako doplněk k lepší společnosti", kterou jsem si vyložil jako že staví Polo spíše na vrchol třídy než doprostřed.
Ale imidž stylovky mimo verzi GTI taky nemá. Jestli teda chápu centuriona správně :-) Od toho tu je A1, Mini a možná ta pětistovka.. od VW bych zde viděl Brouka, ale ten už je zas větší :-)
No já už teď moc nechápu, co je to pro tebe. Je to přirozeně hlavně věc ceny, ale v této kategorii jsou imageovky výhradně dražší vozy, takže se to překrývá. Stylové vozy jsou takřka výhradně příplatkové a tím pádem s určitým puncem prémiovosti. Mainstreamu a submainstreamu musí stačit dennodenní užitelnost a praktičnost, kombinovaná s nižší cenou.
Já netvrdím, že je levné. Jenom říkám, že je spíše ve středu. Třeba to MiTo začíná na 340, Mini tu ani nepíšu. Tím nechci nijak Polu škodit, to vůbec ne. Jinak výraz, že "za 290 si už můžu koupit kompakt" je problematický. Za ty peníze si můžu koupit i SUV (Duster), ale jaké kvality...
pojem lepsia spolocnost v pripade malych aut znie .... no prinajmensom usmevne .... ;-) .... male auto bude vzdy male auto so vsetkymi zapormi a obmedzeniami maleho a lacneho auta .... bavit sa o nejakej akoze premii v pripade malych aut je usmevne..... ale samozrejme da sa to ;-) ... clovek si dokaze vsugerovat kadeco..... pri pohlade do interiera Mini mam dokonca pocit ze mainstream od pola je kvalitou hodne pred tou vasou akoze premiou ..... ;-) a to uz je silne kafe
A1 nie je nic ine ako drahsie polo s logom audi.... opat akosi sa mi tu pojem premia mina ucinku a ostava nepochopeny... Mini je velka hracka s pochybnou kvalitou a MiTo ma kvalitou k polu este dalej ako Mini .... takze svojim sposobom je polo dokonaly premiant ;-) povedane recou scientologa a myslitela :yes:
takze mne to vychadza tak ze polo je dokonale auto vo svojej triede, na ktore je aj ta Vasa radoby-premia prikratka :yes:
gratulacia pre polo ;-) kral triedy vcelku zasluzene :yes:
Hodně by ti pomohlo, kdybys ovládl základy středoevropské interpunkce. Přece jen by to pomáhalo se ve tvých chorých úvahách nějak orientovat.
Co si napsal je samozřejmě naprosto nepravdivé a brutálně omezené. Imageovky, jak se píše výše, jsou téměř výhradně výsadou bohatších a lépe situovaných osob, protože nabízí relativně malou užitnou hodnotu za vyšší cenu, ale nabízí také určitý "fashion statement" a styl, který běžného konzumenta moc nezajímá, ale pro bohatší již může být faktorem. Nebude to jejich jediné auto (pozn. - ne každý má jen jedno auto), ale pro historická centra evropských měst bude naprosto vhodné. Ne každý musí tyto silnice brázdit v buldočích Cayennech nebo agresivních M5kách. Pak jsou tu samozřejmě také ženy, které jako módní doplněk A1ku, pětistovku, MiTo nebo Mini určitě ocení.
Že je Polo kvalitou výše než Mini? To už asi halucinuju. Tohle by nikdo rozumný nenapsal.
kvalitou je polo v interieri urcite pred mini ....
staci si pozrier akekolvek forum o znacke mini a najdes dost zaujimave nazory na kvalitu toho auta.... mozem to vyhladat ak chces
ja netvrdim ze mini nie je stylove auto... len mi pride usmevne robit z neho nejaku akoze premiu.... ked fakticky bezne polo si s nim v istych veciach povytiera zadok ;-)
cele to hranie sa na stylovky v malych autach je moc moc usmevne... preplastovana farebna palubovka a la pinball v mini vyzera ako z nejakej gycovej vystavy putovych autoradii spred 60 rokov povojnovej ery ... audi A1 zase nie je nic ine ako predrzazene polo s 4 kruzkami na kapote ..... a MiTo? ... momentalne uz auto bez buducnosti so spolahlivostou podla britskej JD power - uplny prepadak a chvost spolahlivosti na urovni slabych francuzov alebo stareho punta.... tomu ty vravis stylovky? ..... ved je to smiesne .... bezpochyby vacsia stylovka je uz aj taka fabia monte carlo ktora ma aj kvalitu aj spolahlivost a zaroven praktickost
No, "všetkých" zrovna ne.
Třeba A1 je v interiéru provedena ještě lépe. Jen někomu může "vadit" design, ale materiály, zpracování a odhlučnění jsou ještě lepší. Ale jinak mne moc lepších už opravdu nenapadá.
Já v tomto Polu ještě neseděl, ale mne teda dost překvapilo Clio (bylo to grandtour, snad je ale totožné). Měkčené plasty, hezky slícované a nové auto taky nevrže (nevim jak po 100tis km). Troufnu si říct, že je to lepší než dosluhující Fabka. Nehodnotim ergonomii ( mě renaulti celkem vyhovují svým ovládáním) a dizajn :)
V Miníkovi (té odcházející generaci) jsem sice přímo neseděl, ale prohlížel jsem si ho na autosalonu, když jsem čekal na servis svého auta. Možná to bylo novotou (nevylučuji), ale působilo tedy na mě hodně dobře a kvalitně. Tu kritiku interiéru moc nechápu. Co se týče podvozků, tak souhlasím. Na ty slyším samou chválu a to neustále. Kamarád jeden čas uvažoval o Cooper S, tak jsme se o tom hodně bavili. Že by měl být interiér Pola lepší se mi moc nezdá. To se na to Mini budu muset příště ještě detailněji podívat.
Polo vyplňuje mezeru. Podívej se na možnosti Pola, ŽÁDNÝ z konkurentů proti němu nemá co nabídnout, vyjma prémie typu A1. Od motorů, přes výbavové prvky a převodovky.
Na asistenty auto nejazdi.
Nie je postatne, co vsetko donho mozes narvat, ale ake jazdi bezne v uliciach.
Na aute je podstatne, aky je komfortny podvozok, ako sa v tom citis, kolko ma miesta a pod. Nie, ci blika a trasie volantom, ked v tom zadrichmes na mieste sofera.
V com su vynimocne motory? 90k v nafte, ci 110 v benzine je vela? 208ka ma v nafte 114k motor.
Když mám auto s DSGčkem a sháním menší, tak už nebudu chtít manuál. Kdo splní požadavek? Všichni až na koncern vypadne.
Obdobně ostatní výbavové prvky. Právě v tom se mýlíš. Polo nemá konkurenci právě kvůli svým možnostem, kdy u konkurence prostě nepochodíš. A je mi úplně jedno, že na ty prvky vůz nejezdí, prostě když chci jízdní asistenty a pokročilejší prvky výbavy, tak Polo je zcela automatickou vobou a konkurenci nemá.
Hm 50tkm a to ještě nemaš měněne turbo , vstřiky a ja nevim co ještě......podle některych diskuznich "motorařu" už bys tam měl mit teměř vše minimalně jednou měněne. Nehledě na to že tu někteři maji zname kterym se to TSI pry sype jak čaj. Takže vlastně koncern VW poušti do objehu sypaci se stroje a to se určitě vyplati.
Nevim za co mam ty palce, ale jestli je podle tebe slabej duvod nemit rad TSI protze s nim mas sam problemy s dost nizkym najezdem , dal si za auto dost penez a servis nechce druhou vymenu akceptovat, i kdyz je auto jeste v zaruce, tak pak nevim co by se muselo stat... Nebo podle tebe mam slepe duverovat modle VW jen proto, ze mi to cpou lidi tady?. Je mi jedno, co rikaj diskuteri, kterym kamaradovo auto kdesi odeslo, ja tu mluvim o aute, ktere mame v rodine a nekolikrat tydne s nim jedu i ja.... je to podle tebe duvod k ironii?
Cakal som, ze dostanes po hube za tie taraniny od "Vlcindolskych" >:D Takze to minusko ber pozitivne. Kazdy takyto "odbornik" len zlahcuje, kym nenapises, ze to mas doma a drbe sa to. "Ale ved to ma lacne diely, tak co sa stazujes ?"
Mna "olympionici" tiez okaslali, tak dalsie auto bolo uplne z inakial.
Ta masírka spíš zapůsobila na tebe. Ale zákazníci VW jsou zvláštní kategorie. Ti budou i po výměně turba a rozvodů u auta s 30 000 km psát o spolehlivém autě. :-)
Ve všem máš pravdu. Ty motory TSI se nesypou.Jsou jedny z nejlepších,co se týče spolehlivosti.Vůbec nemají problémy s napínáky a pod. A když, tak je to tím, že lidi s tím nějak moc jezdí. A i tak se to nestane úplně každýmu,takže je to v pořádku. Dokud se to nestane každýmu, není nutný to nafukovat. Moc se ti omlouvám, že jsem kritizoval TSI. Je to velmi spolehlivý motor. Všichni co ho mají doma a tvrdí opak lžou.
i když se do Pola posadíte úplně poprvé, při nastavování základních prvků (klimatizace, rádio, světla) rozhodně tápat nebudete. Všechno je zkrátka tam, kde očekáváte.
Pokial sofer nema odchodenu akurat osobitnu zakladnu skolu, moze sadnut aj do Corsy, Clia, C3, Punta, Yarisa.... a v kazdom nebude tapat a vsetko najde, kde ocakava.
Po přečtení článku mám pocit, že jsem si před 20 dny koupil jiné auto. Spotřeba 1,2 TSI ve městě se pohybuje standardně okolo 6 ti litrů. Jediné město v České republice není Praha a měření spotřeby na trase 10km v nejhustší koloně asi není nejlepší způsob. Po Hradci Králové i Plzni bez problému jezdím za necelých 6 litrů. Upřímně ani netusím jak bych musel jet, abych tam více jak 7 litrů dostal. To v podstatě nejde.
Na zadní sedadla se bez problému vejde více jak 185cm člověk. Sám mám 185 cm a vejdu se tam hodně pohodlně. Díky tomu je právě tak miniaturní kufr. Problém by asi nastal kdyby potřeboval řidič ležet jako krustě hustý gangsta, pak se tam nevejde nikdo. Co se týče viditelnosti z auta, tak je to velká slabina. Z auta není moc vidět přes boční sloupky v určitých zatáčkách.
Koupil jsem Polo Tsi před měsícem mám najeto zatím jen 600km a včera jsem najel vzdálenost 170km se zapnutou klimou 2 dospělí 2 děti se spotřebou od startu 4,3 litru a nedalo mi to moc práce-šlo by i níž! Docela bych chtěl vidět toho redaktora v reálu! Takovej ementál píše testy do auto cz? :-( Pak testy vypadají, tak jak vypadají! :no: