Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Dlouhodobý test na 100.000 km Škody Rapid Spaceback 1.0 TSI: Podruhé s karavanem. Vydržela spojka?

Po nezvykle krátké době se opět vracíme k dlouhodobě testované Škodě Rapid 1.0 TSI. S vyměněnou spojkou auto ožilo a polyká další kilometry. Nakonec zvládlo i tu cestu do Chorvatska s karavanem.
Zpět na článek
29. 9. 2018 09:08
29. 9. 2018 11:57
29. 9. 2018 12:10
29. 9. 2018 13:52
29. 9. 2018 09:07
29. 9. 2018 09:16
29. 9. 2018 10:00
29. 9. 2018 10:16
29. 9. 2018 10:26
29. 9. 2018 10:49
29. 9. 2018 12:14
29. 9. 2018 20:13
29. 9. 2018 10:17
29. 9. 2018 10:29
29. 9. 2018 11:03
29. 9. 2018 12:19
29. 9. 2018 13:10
29. 9. 2018 13:49
29. 9. 2018 14:13
29. 9. 2018 14:23
29. 9. 2018 14:33
29. 9. 2018 12:29
29. 9. 2018 14:26
30. 9. 2018 09:52
29. 9. 2018 12:05
30. 9. 2018 01:03
29. 9. 2018 13:09
29. 9. 2018 13:09
neregistrovaný "SR20"
29. 9. 2018 13:36
29. 9. 2018 14:28
29. 9. 2018 20:16
29. 9. 2018 14:47
29. 9. 2018 19:22
29. 9. 2018 21:10
29. 9. 2018 21:43
29. 9. 2018 23:25
30. 9. 2018 01:13
30. 9. 2018 09:36
30. 9. 2018 11:15
30. 9. 2018 11:33
30. 9. 2018 09:35
30. 9. 2018 11:45
30. 9. 2018 10:00
30. 9. 2018 10:31
30. 9. 2018 10:48
30. 9. 2018 23:33
30. 9. 2018 23:38
2. 10. 2018 22:20
3. 10. 2018 19:15
30. 9. 2018 11:46
30. 9. 2018 17:54
neregistrovaný "SR20"
30. 9. 2018 14:21
30. 9. 2018 18:00
neregistrovaný "SR20"
1. 10. 2018 20:43
29. 9. 2018 08:51
Fakt dobré auto
Takže do toho Chorvatska dojeli hned na druhý pokus. Na auto co má za sebou už celých padesát tisíc kiláků fakt parádní úspěch. Velká gratulace Škodovce !
Rozbalit vlákno
32
29. 9. 2018 08:56
Re: Fakt dobré auto
Ty jo..k tomu se nemá cenu radši moc vyjadřovat.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 09:12
Re: Fakt dobré auto
Bacha = viz včerejší diskuze = sou mezi námi tací co to považujou za propagační PR text >:D >:-[]
29. 9. 2018 09:33
Re: Fakt dobré auto
Tak ono kritizovat tak, aby to pochopili vsetci okrem zadavatela je dost tazke. Ale myslim, ze sa to Vaculikovi aspon trochu podarilo , niektori tie "pochvaly" pochopili a ak tu chodi spionaz zo chciplej slepice, tak teraz ho asi zastrelia tym jednookym znakom >:D
Alebo to , ze Rapid dokaze z jednou spojkou az 4x vycuvat do kopca do zodratia oblozenia , niekto chape ako pochvalu ? :-O
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 09:35
Re: Fakt dobré auto
No někdo evidentně jo :-)
Avatar - _Karel_
29. 9. 2018 11:57
Re: Fakt dobré auto
Já teda musím říct, že mě litrový motor hodně překvapil. Nepovažuju za nic samozřejmýho, že odveze víc než tunu do Chorvatska, aniž by u toho vypustil duši. Převody a s tím související spojka jsou samozřejmě chyba, ale kolik zdejších diskutujících by si trouflo za litrový tříválec připojit tunu a vyjet?
Jsem zvědavý na rozborku po 100tkm. Za mě ZATÍM motoru náleží velká pochvala.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 12:08
Re: Fakt dobré auto
Viz peterle 11:50 ;-)

Nebo jamp 9:33

Hele = když techniku chápeš přesně opačně než MT nebo tady kalousek = fakt věříš že tys to pobral líp? :-)
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 00:46
Re: Fakt dobré auto
Ty si nedáš pokoj že? Že tě baví pořád rejt do druhejch. Se na to už vy.er
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 00:56
Re: Fakt dobré auto
Nepoplet sis příspěvky? Co ti řiká [odkaz]
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 23:24
Re: Fakt dobré auto
Nepopletl, a význam slova chronologie je mi znám, neměj obavu. Já jen, že jen co začne diskuze, tak ty hned máš nabito,a stříliš ostrejma. Pokaždé, vždycky, bez výjimky. Nejinak tomu bylo i v tomto případě.
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2018 14:45
Re: Fakt dobré auto
Viz chronologie ;-)
Avatar - Blue Sun
29. 9. 2018 12:26
Re: Fakt dobré auto
Motoru nejspíš ano, zbytku pohonné soustavy už zjevně méně. Motor sám o sobě je OK, jen k němu spárovali spojku z HTP a ta ho prostě nedává.
Nakonec je to zase jen problém v šetření nákladů. Místo skutečně potřebné spojky tam dali slabší, však to auto stejně jezdí 99% času jen s řidičem, že? Ale běda, když se najde někdo, kdo by chtěl vozit více...
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 12:47
Re: Fakt dobré auto
Klasicky je to nejblbější článek převodovka = ale ten propad výkonu při zátěži = to neni úplně ok
Avatar - _Karel_
29. 9. 2018 12:57
Re: Fakt dobré auto
Ano, je zásadní konstrukční chyba, když litrový motůrek táhnoucí 2 a 1/4 tuny se v dálničním stoupání víc zahřeje. To by se jiným motorům a zejména francouzskému tříválci 1,2 určitě nestalo. Protože o tom v žádném testu, kde s ním tahali karavan, nepsali.
Zajímalo by mě, čeho ti bůh nadělil víc, aby tím vykompenzoval to, čeho ti dal míň.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 13:39
Re: Fakt dobré auto
Jo je = i když ti to jako obVWykle nedochází = viz docela jasný vysvětlení v článku = je to konstrukční chyba

Co dal Bůh míň tobě víme = nebo tě to zatim fakt ani nenapadlo? :-)

Že kalousek nebo MT nebo Vaculík = když maj stejnej názor a ty opačnej = no tohle už snad domyslíš sám ;-)
Avatar - _Karel_
29. 9. 2018 13:51
Re: Fakt dobré auto
V článku nepíší nic ani o chybě, ani o konstrukční, trolle. Jestli jo, tak cituj. Článek jen vysvětluje důvod.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 13:56
Re: Fakt dobré auto
Ty ani nevíš co to je troll ;-)

I když si to nepochopil = tak v článku se = přesně naopak než si myslíš = píše, že to je konstrukční chyba :-)

Ty se jen jako obvykle = hádáš že pravdu máš ty a jen ty. No třeba i Šimpanz a andy a další ;-)

No a on jí má prostě ten kalousek a jirik kirij a ten Vaculík a JirkaX atd.

FAkt myslíš = že to je obráceně? Že ty..?
Avatar - _Karel_
29. 9. 2018 13:59
Re: Fakt dobré auto
Ale odcitovat neumíš....
Někde to tam píší. Vpravo dole prý.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:13
Re: Fakt dobré auto
To si děláš *? 8-s

Citoval sem už včera = ty už od včerejška tvrdíš = že to je chvála a skoro PR článek :-)

Hledej chyby tam kde sou = ne v textu, ale ve svý hlavě

Znova se zeptám = fakt věříš tomu že ty to chápeš líp a rozumíš technice líp, než diskutující který tu opakovaně vysvětlujou = že to je opačně než vydíš ty? Fakt věříš že seš technicky nad kalousem? Že v práci s textem nade mnou = to vim >:D >:-[]

Teď bez ironie = je to prostě = přesně obráceně než to celou dobu vidíš ty :-!
29. 9. 2018 14:45
Re: Fakt dobré auto
Zahřeje se pochopitelně každej motor v takový zátěži. 3,6 VR6 FSI v R36 Passatu se po dosažení 250km/h během pár desítek vteřin dostala přes 120 stupňů na oleji.
130kW TDI v Passatu B7 s kolama na kouli a výjezdem na Brenner z Itálie rychlostí cca 150km/h taky olizovala 120 stupňů. U žádnýho z nich ale výkon neklesal.
Mercedes kdysi přiznal, že posunutí omezovače dále než na 300km/h u SL65AMG není možné hlavně kvůli chlazení.
Každopádně slušný oleje mažou v tědlech teplotách ještě celkem slušně, takže v tom problém není. Temploměr u atmo V12 v posledním SL s tímhle motorem měl červený pole teploty oleje až na hranici 150 stupňů.
Problém je v konstrukci toho R3 motoru. Nicméně táhli karavan s čelní plochou jak kráva, to prostě není bežný provoz.
Nelíbí se mi, že navrhnou motor a převodovku tak, že v kombinaci nepřežije 50tkm. To, že se tomu snižuje výkon v takovým extrému by mi asi nevadilo. Někteří výrobci jako třeba Lexus (RX450 2t), nebo třeba Insignia s 1,4 mtotorem to řeší tím, že prostě sníží celkovou hmotnost soupravy, respektive vleku. RAV4 ma tuším 1500-1750Kg. Pro srovnání Tiguan má 2,5t.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 22:41
Re: Fakt dobré auto
:yes: :-!

Lexusy s V8 5.0 sou z tohohle důvodu omezený na 270 km/h = tipuju že hodně lidí to vyhodnotí jako mínus = zdravim Karla :-)
Avatar - bystron
1. 10. 2018 06:49
Re: Fakt dobré auto
Zahrati neni problem, rozjezdy vsak ano
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 22:44
Re: Fakt dobré auto
Ano = nejde o objem ani počet válců = to je rozhodnutí výrobce

Že ty opět popíráš závěry Vaculíka = to už je taková klasika ;-)

Si v dobré společnosti = jak napsal Zetti: Slusne vymyvani mozku. To by mi zajimalo, kolik tak lidi na to naleti

No ty se Šimpanzem ne >:-[]
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 00:45
Re: Fakt dobré auto
krásnej stěr >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 00:58
Re: Fakt dobré auto
Z tebe se stal mentál? >:D

Dyť blábolí v obou diskuzích = totální kraviny + viz já 0:56 :-)
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 23:27
Re: Fakt dobré auto
Neřeším mentál vs. ementál aka podstatu vašeho sporu. Mě jen pobavil ten jeho backhand, no spíš smeč, to jak ten míček na svojí polovině hřiště elegantně odpinknul :-)
29. 9. 2018 12:40
Re: Fakt dobré auto
Ja asi bez problémov, ešte nedávno sme lietali sme v dodávkach s hladkými dízlami s brutálnymi +-50kW. Toto je voči tomu raketa…..
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 12:45
Re: Fakt dobré auto
Na Berlíngo 1.9D mi nesahej >:D
29. 9. 2018 13:52
Re: Fakt dobré auto
V berlingu to bolo ok, ale tieto motoru mal transporter, ducato a podobne srandy.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:11
Re: Fakt dobré auto
My ho měli jako první poloslužebák = eště na škole. Tam se děly věci + zvládlo věci :yes: :-)
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 00:48
Re: Fakt dobré auto
Je to lehký auto, takže s tím nemají tři válce problém. Pro běžné použití ok. Měl jsem tu čest a byl jsem překvapen. Mile. Jen ten zvuk a pak i pohled pod kapotu jsou tristní :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 00:58
Re: Fakt dobré auto
No vidiš že to de ;-)
30. 9. 2018 09:13
Re: Fakt dobré auto
So zvukom nič neurobíš, ale pod kapotu sa pozerať nemusíš >:D
Avatar - Ada je zase tady
29. 9. 2018 09:02
Gratulace!
Auto s normálním motorem sice po prvních 50tis. km ještě není ani zajeté, ale pokud je pod kapotou zážehový experiment, je jistě nutno ocenit, že to s karavanem dojelo až k moři hned po zásadní opravě pohonné jednotky! :-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 09:08
Re: Gratulace!
No Ádo, pokud si došel do konce, příběh dopadl dobře a pan Foldyna si koupil Golf TDI..
29. 9. 2018 12:10
Re: Gratulace!
Však sa hovorí "Koniec dobrý - všetko dobré." ;-)
Avatar - Ada je zase tady
29. 9. 2018 13:18
Re: Gratulace!
Jistě. Nicméně více by mu nepochybně slušel 2.0TDI. 1.6TDI je moc uškrcený. Do Fabie je to ale nejlepší motor. ;-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 13:52
Re: Gratulace!
Do Fabie to už nedávají :-(
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:02
Re: Gratulace!
Do Fábie se už dává jen 5 verzí 1 litru :-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 09:07
Nesmysl
Opravdu i když z článku je cítit snaha obhájit takový motor a jsem si jist, že při používání někde na městský a příměstský provoz to fungovat bude a dokonce i dobře, tak na tahání je tu prostě diesel. I když bude třeba pomalejší, popřípadě větší benzín, ale těch v této třídě aut není.

Čtenář to pochopil a vsadil na jistotu, což je naprosto logická volba.
Rozbalit vlákno
32
29. 9. 2018 09:16
Re: Nesmysl
Jestli jsem článek pochopil správně tak k postupné devastaci spojky docházelo právě v tom normálním městském provozu, například při výjezdu z podzemních garáží ale vlastně při jakémkoliv rozjezdu a to kvůli zásadní konstrukční chybě.
Ten lehký přívěs spojku pak už jen rychle dorazil.
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 10:00
Re: Nesmysl
Obecně v zátěži, naložené auto v kopci, takový motor na to není stavěný, psal jsem to i včera, jezdil jsem pár let s HTP a i když v tom městě při běžném provozu byl motor docela živý na svou kubaturu a výkon, tak v kopcích a při naloženém autě ta indispozice byla znatelná. Nejvíce jsem měl problém v Alpách, kdy v kopci jsem měl problém se rozjet i dopředu, byl to opravdu prudký kopec...

Já si prostě myslím, že na tahání vleku je ideální 4válcový nafťák v takovém autě, samozřejmě čím větší motor, tím lepší.

Pokud si z nějakého důvodu koupím takové TSI, musím ho taky tak používat k čemu je určené a né pak brečet nad rozbitou spojkou a možná časem i horšími poruchami. Taky jsem od HTP nečekal, že bude lítat po dálnici a auto neutahám, na to jsou tu jiné motorizace..
29. 9. 2018 10:16
Re: Nesmysl
A k čemu ja takové TSI podle tebe určené ? Říkáš že není na dálnice a tahle reportáž potvrdila že ani pro městský provoz. Takže ?
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 10:26
Re: Nesmysl
Na dálnici Proc ne, ale lítat s tím v Německu pořád na plnej... To asi taky není ono..já to beru jako náhradu starých malých motorů, ve většině situaci bude rychlejší díky parametrům, ale musíš prostě pořád počítat s tím, že sis koupil litr a nečekat, že to bude ve všech situaci sloužit, jako staré čtyřválcové dvoulitry
29. 9. 2018 10:49
Re: Nesmysl
Jo teoreticky by ten motor mohl snad i úspěšně nahradit starší atmosféry s podobným výkonem.
Nicméně výrobce to zazdil volbou naprosto nevhodného zpřevodování což má za následek nejen obtížné rozjezdy, ale bohužel i brzké fatální závady
29. 9. 2018 12:14
Re: Nesmysl
Figu nahradiť! Naháňa CO2 pre flotilové emisie. ;-\
Avatar - Ada je zase tady
29. 9. 2018 13:23
Re: Nesmysl
Jasně. Hlupáci ten benzínový motorček koupí. :-)
29. 9. 2018 20:13
Re: Nesmysl
Zatim se ukazalo, ze hlupaci si koupili diesel v Nemecku. Mozna za par mesicu vyhlasime za hlupaky stejne kupujici v Cesku, kdo vi? Mozna jenom Dan.
29. 9. 2018 10:17
Re: Nesmysl
Kukám, že máš evideentne problém pochopiť , že tá spojka bola mŕtva už dávno pred zapriahnutím toho prívesu. Okrem toho 81kW a 200Nm sú parametre nedávnych dízlov, alebo atmo benzínov 1,8 . Htp sem neťahaj, 47kW a cca 110Nm?. Snáď to porovnanie ani nemyslíš vážne. Že bude väčší dízel na ťahanie x násobne lepší sa tu nikto prieť asi nebude
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 10:29
Re: Nesmysl
Ale spojku oddelaly kopce .. jinak viz výše. Pokud koupím litr, musím pořád myslet na to, že sem si koupil takový motor. Pokud chci víceúčelové auto, holt si musím připlatit, nebo jít do bazaru. Pořád se prostě jedná o malé auto se základnější motorizací.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 10:39
Re: Nesmysl
Viz popis jejího chování = stejně jí oddělá třeba popojíždění v koloně

Bazar neni řešení = za pár let v něm budou zase ty litry. Řešení je to udělat pořádně = aspoň jako třeba tu Corollu
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 11:03
Re: Nesmysl
No myslim, že jí hodně nakoplo i to, že s tim jezdilo hodně lidí, každý řadí jinak, někdo to prostě neumí.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 12:12
Re: Nesmysl
A co nevymejšlet = a nepopírat to co je o původnim nastavení v textu? :-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 12:19
Re: Nesmysl
Já narozdil od tebe taky používám i vlastní zkušenosti, slepé konstatování textu je tu pro tebe :-) Vidím to v práci na služebních autech, kdy třeba i slavna oktavka 1 s TDI má už asi 4tou spojku...
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 12:29
Re: Nesmysl
Takže = vymejšlet :-)

Že ti do tvý vymyšlený verze nezapadá změna kterou díky tomu výrobce udělal = to neva ;-)

Těch prvních 9 slov to je co? >:D
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 13:10
Re: Nesmysl
Zapadá... Já neřekl že v autě není problém, jen že střídání řidičů autům nesvědčí a že jsou borci, co odpálí spojku i na jiných autech, kde někdo na tom nalitá 0.5M. to se přeci nevylučuje..
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 13:45
Re: Nesmysl
Ne nezapadá = jestli si to nepochopil, výrobce to udělal blbě = a protože to nebylo o střídání řidičů ale "každý model musí zvládnout 12 po sobě jdoucích rozjezdů" verze před úpravou ani s maximálně se soustředícim zkušenym řidičem = ne

A sama kapitola je to "maximálně se sousředící řidič" = jinak dýmáme

Už ti to zapadá? ;-)

A těch tvejch prvních 9 slov = to bylo co? :-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 13:49
Re: Nesmysl
Nepochopils a mermomocí se chceš dohadovat.Auto problém má, nic jiného i autě nepíšu... Další věc je už pro tebe moc složitá na pochopení.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:10
Re: Nesmysl
Hu hu = to bude vono >:D

Nechci se dohadovat = rád bych, abys to co Vaculda napsal pochopil. Ale zatim to nevypadá :-)

Těch tvejch prvních 9 slov = to bylo co? ;-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 14:13
Re: Nesmysl
Jsi natvrdlej... Auto má poddimenzovaná spojku a není vhodné na takové používání... To se píše v článku, píšeš to tu ty i jiní..... A dále ke spojce obecně dodávám, že šikovný řidič tomu umi pomoci bez ohledu na auto...
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:17
Re: Nesmysl
Jsi natvrdlej = auto musí zvládnout rozjetí 12x po sobě. Jedno jakou používá techniku = tohle to nezvládne

To mi řekni = co na tom nechápeš? :-|

Ke spojce = pokud ani teď nechápeš = že takhle fungovat nesmí! Tak si fakt mimoň
Pokud je řidič motoristickej redaktor = a vysvětluje ti = že je nutný se maximálně soustředit = je slušnej fanatismus = řikat mu že kecá = že ty to chápeš líp :-)

Ultramimoň = když víš že výrobce přistoupil k úpravám
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 14:23
Re: Nesmysl
Já: to auto má hezkou barvu
Ty: auto je špatně a ty nic nechápeš
Já: mluvím o barvě
Ty: auto je špatně a ty to nechápeš..

Už vidíš jaký si b l.b ?:D Ja tu nikde nenapsal, že auto je v pořádku, nikdy a nikde, tak proč mě s tím otravuješ ? Já nikde nenapsal že redaktor kecá a tak. To si tady vedeš bij ve špatném vlákně .. proč se pořádně nepodívala na či reaguješ ?
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:27
Re: Nesmysl
Reaguju na tebe = že teď couváš nebo spíš kličkuješ = neoceňuju :-)

Že autor kecá = píšeš opakovaně s tou spojkou = že se jako obvykle snažíš bruslit a hrát to o slovíčka = to seš prostě ty ;-)

Ale je šílený = že takhle v reálu nadstandardně dlouhej náročnej a do nezvyklejch detailů jdoucí test text = část lidí chápe jako PR a doteď obhajuje jako spíš propagaci a tak vwůbec :-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 14:33
Re: Nesmysl
Cože ?? Ok.. tak asi čteš něco jiného než píšu.

Já to jako PR nevídim, naopak se mi líbí jak se pan Foldyna hezky vyléčil ... Asi by si měl min pít , protože čteš úplně něco jiného, než píšu..

Oddelanou spojku řidičem jsem zažil a ne jednou. Nevím, proč tím popiram článek, to s ním nemá co dělat.
Avatar - Blue Sun
29. 9. 2018 12:29
Re: Nesmysl
Kopce samy o sobě spojku neodrovnají. Odrovnají ji právě ty rozjezdy, kdy nenafoukaný litr nemůže autem hnout, a po nafoukání už má síly zase příliš mnoho... A zjevně to výrobce podcenil.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 12:41
Re: Nesmysl
A,to že na to Vaculík jako první ze všech recenzí upozornil = Šimpanz a pár dalších = chápou jako PR Škodovky ;-)
Avatar - Ada je zase tady
29. 9. 2018 13:27
Re: Nesmysl
Upozornil na ten fakt, že pod kapotu patří diesel! :-!
29. 9. 2018 14:26
Re: Nesmysl
No ale stejně si nedokážu..vlastně dokážu..představit,kdyby tohle postihlo francouzský/korejský auto..no vlastně nedokážu..;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:28
Re: Nesmysl
Taky výstižný :yes:
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 09:52
Re: Nesmysl
Ono by se to zas tak moc nezměnilo, ti rozumnější by stejně konstatovali, že takove auto nemůže nahradit 2x tak velký diesel a fungovat stejně v zátěži, ostatní by si plivli na poruchovou značku a pár chorých hlav by obrátilo a bagetelizivalo problém , především, kdyby to bylo s jejich přesvědčením značky a snažilo by se to obrátit proti koncernu, vytahováním jiných kauz, že koncern je horší...
Avatar - CountachSV
29. 9. 2018 09:26
Nepochopil sem
Jenom naprostej zoufalec si koupí takové auto, když i jenom v koutku duše uvažuje o tom, že by za tím cokoli tahal. Strašný, kam jsme se to dostali. A ještě si budeme nalhávat, že je to krok správným směrem. Celé to tancování kolem těchto motůrků mi připadá, jako tanec kolem evropských hranic. Do poslední chvíle je všechno super a podle plánu.... a davy přikyvujou a hlavně - podporujou 8-s
Rozbalit vlákno
100
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 09:47
Re: Nepochopil sem
Špatně to chápeš = to je ekonomie. Neni problém si koupit pořádný auto s pořádnym motorem = jen na něj většina lidí prostě nemá

A jo je lepší koupit Corollu [odkaz] než tohle = no u nás spíš tu tříválcovou krabici od mlíka s turbem = i když ta eště, zásadní problém je jako většinou u koncernu = přeVWodovka

Nevim jestli za to může menší rozdíl v objemu (no v procentech zas tak malej neni) ale 1,2 PureTECH je na tom prostě líp
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 10:03
Re: Nepochopil sem
Určitě Corolla s 1.6tkou bude lepším autem na tento režim a zvládne jízdu s vlekem.

Pokud ti nebude vadit, že ti ten Rapid ujede... mne by to nerozhodilo a Corollu vnímám jako velmi dobrou koupi za to, co nabídne za ty prachy. Pure Tech je stejná písnička jako TSI a nevěřím, že by ho karavan v kopcích neutahal... dříve či později.

A nebo koupit starší Golf TDI, jak to udělal pan Foldyna... myslím, že je z třívalců vyléčen.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 10:16
Re: Nepochopil sem
No to je to = neujede. V reálnym světě = dojedem do toho Chorvatska stejně. Záleží víc na provozu a jakou chytneš kolonu = než na motoru. Ta Corolla má poctivejch 97kW atmosféry a 4 válců = to je lepší než se opájet turbíčkem v krabici od mlíka

Rozdíl je i dlouhej táhlej = jen jednomu z nich klesá výkon pod zátěží. Jeden z nich má tradičně zlobící převodoVWku = a ten jeden je vždycky ten samej

Ale máš pravdu = lidi daj spíš na to co píšeš ty = poct že ujede = ostatní de stranou :-)

Koupit starší = původně dražší lepší vůz = má bohužel i svý negativa

Mě = z toho vychází něco jako ta Corolla = tady lidi zatim spíš nechápou proč je to dlouhodobě tak dobře prodávaný auto. Možná se blíží čas kdy to začnou chápat
29. 9. 2018 10:20
Re: Nepochopil sem
Lenže tých 97kW podáva pri viac ako 6000ot za minútu. Pozri si priebeh výkonu tej posmievanej krabice mlieka a poď naspäť podiskutovať
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 10:28
Re: Nepochopil sem
No to je snad logický ne? Turbo vs atmosféra

Jednomu dochází dech a snižuje výkon = atmosféra je prostě atmosféra [odkaz] pro tohle je to úspěšný auto = no a někdo dá spíš na ten pocit = klidně do 1.0 di ;-)

Když 3válec = tak to vypadá že král je teď 1,2 PureTECH

Nebál bych se že takovýhle texty změněj realitu = že tady se bude dál prodávat nejvíc 1.0 krabice od mlíka s turbem :-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 10:30
Re: Nepochopil sem
Král je ecoboost;) a i tak bych ji nechtěl.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 10:37
Re: Nepochopil sem
Tenhle [odkaz] to jo :yes: :-)

Ale viz materiál o 1,2 PureTECH = z pohledu spolehlivosti i chování = normální masovej motor = což ten z Fiesty ST spíš nebude = je dneska králem ten malej francouz

U nás nejrozšířenější krabice od mlíka je už asi moc malá = a v kombinaci s blbou převodovkou.. :-|
Avatar - Blue Sun
29. 9. 2018 12:32
Re: Nepochopil sem
No, pokud myslíš Ecoboost 2.3 nebo 3.5, pak jo...
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 13:11
Re: Nepochopil sem
Já jen používám sakrovu logiku, on jel jen puretech, tak je nej, já zas ecoboost >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 13:28
Re: Nepochopil sem
To právě ne >:D

Já sem jen spokojenej že k čemu sem došel před časem = se pak po letech dočtu = že to stejně vidí.. ;-)

Objektivně z víc zdrojů = je nej malej motor = no to už víš :-)

Srovnání 2.3 vs 5.0 v Mustangu Frei s Vaculíkem taky dělali = drtivě jednoznačný :yes:
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 13:52
Re: Nepochopil sem
Jel si ten ecoboost ? Nejel, tak jen papouskujes co si četl. Já Pure teh nezkoušel , tak z litrů co jsem jel se mi nejvíc líbí ecoboost. Teď sem na dálnici vyklízel Mustangu gt levej ve 200 .... To je trochu jiná liga..
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:07
Re: Nepochopil sem
Papouškuješ? Chlape ty mě s vejškou = fakt nemůžeš ukecat >:D

Ale když sis o to řek = tvoje vyzkoušení = má hodnotu nula :-)
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 14:18
Re: Nepochopil sem
Tebe neukecal nikdo, ty si sebestředný egomaniak , co má až sexuální uspokojení, když má koncern problém, už druhý den tady squattujes na diskuzi, jen aby si tu tvoji radost mohl omlatit o všechny diskutéry..

Moje vyzkoušení má hodnotu pro mne. Ty si jel v životě pár aut... A píšeš tu jako motoristicky novinář a zkušenost vlastní nemáš ..Je to jako nechat se operovat od amatéra, co si o operaci přečetl na netu.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:20
Re: Nepochopil sem
Připomenu ti o co de = ty popíráš text Vaculíka = ne já

S tim textem souhlasí kalous a další = ty ne

A ty tvrdíš = že já sem maniak :yes: >:D

Maniak za to že to nevidim jako Šimpanz ty a Karel = ale jako ten Vaculík a kalous atd. = fakt dobrý :-)

Jo pro tebe = trochu egomaniak když tvrdíš že to vnímáš naopak a přitom líp než takovejhle docela nadstandardně do hloubky jdoucí text ale budiž
Problém kterej si nepochopil je = že já s názorem chirurga souhlasim = to ty ho zpochybňuješ >:-[]
Avatar - Ozzman
29. 9. 2018 14:28
Re: Nepochopil sem
Já nikde text nepopírám , ty máš normálně halucinace, pokud sis nespletl vlákno, tak máš fakt asi zamlženo v hlavě. Já o TSI nic nepsal, ten motor sem jel 1x a nemám problém uznat to co píší v testu. Já se ptal, proč je puretech lepší dle tebe než ecoboost, protože ecoboost je chválen v testech a já ho i jel. Ty ne, ale už víš, že je horší...
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:36
Re: Nepochopil sem
Jo vim = a zdrojů je pro to fakt hodně = obsáhlej celkovej souhr po letech co dělali v spíš prokoncernoVWym Světě motorů vyšel dokonce i tady = nevim jestli úplně kompletní

A neopakuj furt tu blbost podle mne = nesmíš všechny soudit podle sebe

To je to co nejen Karla sere = že to dělám malinko jinak = což se nedá prominout :-)

Ecoboost 1,5 je asi fakt super = rozhodně o level na 1,5 TSI = v tý nižší kategorii spíš to 1,2 PureTECH

Přehřívání 1.0TSI vedoucí ke skokovýmu snížení výkonu = to je trochu extrém = v kombinaci s blbou převodovkou = celkově za asi jak 1.0Ecoboost tak za tim 1,2

Motory koncernu nikdy moc nešly = lidi se jen nechávaj opít výkonem a já nevim čim
I když tenhle litr je v reálu pohoda = s odpovídající převodovkou asi no problem

Ale myslel sem že je eště o fous dál = na to že počítaj že to bude brzy jejich nejprodávanější motor = tam to přehřívání bejt nemuselo. To je hrubka
30. 9. 2018 09:41
Re: Nepochopil sem
"Přehřívání 1.0TSI vedoucí ke skokovýmu snížení výkonu = to je trochu extrém = v kombinaci s blbou převodovkou = celkově za asi jak 1.0Ecoboost tak za tim 1,2"

- v poriadku to zrejme nebude, ale stále lepšie ako by sa mal sám popraviť, či? Schválne by ma zaujímal podobný test tých iných a lepších steroidovaných r3 a to ako sa zachovajú v podobných podmienkach....
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 09:54
Re: Nepochopil sem
No to je vono = takhle náročnější testy = jít do hloubky = to dělá snad jen Vaculík s Freiem

A vždycky to vyvolá.. :-)
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 10:03
Re: Nepochopil sem
Nejvíce si tady vyvolal ty, protože koncern a ty máš dětskou radost a obskakujes tady lidi a dokonce si i vymyslíš co píšou, aby si mohl mít protiargumenty >:D Víš, že tím toho Vaculíka akorát lidem znechutis...mne si třeba znechutil Toyotu >:D Že ty jsi placená antireklama od škodovky >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 10:08
Re: Nepochopil sem
Stačilo napsat = že trochu náročnější Culdovy texty = taky nechápeš = finito ;-)

Jestli ti kecání v hospodě = změní názor na to jaký auto si máš koupit = tak hledej chybu = tam kde je a ne ve mě >:-[]

Nicméně to že Vaculíkovy texty vyvolávaj = přesně tohle = i když u toho nejsem = to je prostě fakt

To prostě tuctový standardní lehce takovej nebo makovej text tuctovýho pisálka = nevyvolává :-)
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 10:20
Re: Nepochopil sem
Tak u toho prostě prosím nebuď, všem se nám bude lépe dýchat
Avatar - _Karel_
30. 9. 2018 10:16
Re: Nepochopil sem
Mě je Vaculíka líto. Něco napíše, mamrd si to přeloží do mamrdštiny, a hlásá překroucené závěry jako závěry Vaculíka.
Jinak souhlas, nejhorší na Toyotě, Lexusu a Vaculíkovi je hanuman.
Svými reakcemi ho jen krmíme. ;-\
Otevřu diskuzi, půlka příspěvků srance od hanumana, je to na zblití.
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 10:25
Re: Nepochopil sem
Na zblití je ozzyho šmírování = občas kombinovaný s vyhrožováním

Tvoje hluboká neznalost kombinovaná s nižšim IQ = to je prostě dáno ;-)

To že sereš na všechno co ti MT a další vysvětlili = a asi si fakt myslíš = že text chápeš líp než.. to je jen drobnej černej humor = na odlehčení těch šíleností = co se tady daj dočíst :-)
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 10:28
Re: Nepochopil sem
Nesmiruju té, máš smůlu že žijeme v sousedství a svět je malej a někteří lidi znají další lidi a tak.... ;) A že ty si tady otviras hubu tak musíš počítat s tím že te jednou někdo navštíví a ten názor ti předvede v reálu, za to já už nerucim ;)
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 10:32
Re: Nepochopil sem
Jak řikám = šmírování a vyhrožování :yes: >:D

Na to je paragraf = ale to podstatný aby sis uvědomil kam si klesnul = za co navštíví a předvede názor? Najdi koule = a napiš to = za názor na techniku?

Nebo ten imaginárníco mi vyhrožuješ že mi předvede v reálu = to bude za co :-! ;-)
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 10:39
Re: Nepochopil sem
Já jen bohužel mám smůlu, že vím kdo jsi v reálu a že se pohybujeme na stejných místech. S ničím ti nevyhrožuji, ale pokud u někoho nastves, tak mu rád prozradím, kde tě najde. To je celé ;) Tak by mě zajímalo, jestli je i na tohle paragraf... Ty si fakt mylsis, že bych si s takovým strizlikem kazil den ?? :D. Vždyť ty si tady kvicis už dva dny blahem, že koncern má špatnou spojku >:D Já mám v životě , v tom reálném, na rozdíl od tebe, úplně jiné starosti a cíle..., než dokazovat lidem na diskuzi, že jsem jediný kdo má pravdu a odborník na vše :D.
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 10:47
Re: Nepochopil sem
Už se stalo = paragraf 353 = to nevíš ani to = že to platí i pro anonym na webu? :-)

Nepohybujeme = že ty sis usmyslel kdo sem = je stejný jako že si myslíš že.. líp chápeš text >:-[]

Střízlíkem? Sakra = netvrdil si že si mě tuhle viděl? ;-)

Já nemám pravdu = to Vaculík = ty pomotáš fakt i to co pomotat nejde >:D
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 10:51
Re: Nepochopil sem
Ukaž mi kde já tobě někde vyhrožují >:D prosím, ukaž...

Když to nevím, jak tedy vím jak vypadá vaše Ravka ?

A proti mně střízlík si... :-) To není nic špatného..
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 10:55
Re: Nepochopil sem
Víš jak vypadá naše RAVka = šmíruješ

To fakt ani nevíš = kde vyhrožuješ? Nebo ti trochu lepí? ;-)
Protože to že i v anonymnim řežimu, na webu = je to furt vyhrožování = to je prostě fakt :-)

Mám 189 cm = a nejsem zrovna párátko = jestli si mě fakt viděl = víš že zas tak moc lidí který mi střízlík řikat nemůže ;-)
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 10:59
Re: Nepochopil sem
Potkal sem tě na křižovatce!! Proboha !!! Já za to přece nemůžu, že sem čekal na červené a ty si mezitím jel proti mě... Prober se, žijeme v sousedství !!

Tak to ber jako lichotku, mě si zas jako taková bedna nepřišel...

Vyhrožovat a nabidlzet předání někomu informace jsou dvě věci. Ale štekej si klidně dál ;)
30. 9. 2018 11:35
Re: Nepochopil sem
Pozrel som si na ulici susedové auto, takže ho vlastne šmírujem. No a on si pozrel to moje a už sa šmírujeme navzájom >:D .Dnes ideš, len tak ďalej, bez teba by bol tento web ako prázdne kino
Avatar - wakantanka
30. 9. 2018 14:08
Re: Nepochopil sem
Je take jedno prislovie co na teba ocividne pasuje jak * na serbel: aky velky, taky sprosty :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 15:19
Re: Nepochopil sem
A to prečo? Vieš to povedať = nebo jen takto tárať? :-)

Psát slovensky je docela prča = jestli tam sou chyby = tak sorry sem v zácviku >:D

Vel´ký kofor vraj má [odkaz] >:-[]
30. 9. 2018 17:25
Re: Nepochopil sem
Alebo milý synak, čím som ťa spravil, tým di aj zostal :-)
30. 9. 2018 10:40
Re: Nepochopil sem
Priznaj sa, závidíš mu jeho Auris :-) .Mimochodom, pokiaľ to máte k.sebe na skok, tak čudujem, že ste ešte nedali ten semafórový pretek :-)
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 10:42
Re: Nepochopil sem
Protože jeden z nás jen kecá na diskuzí a když byl na toto dotazován, zahrál to do autu a elegantně se tomu vyhnul. Nemusím říkat kdo to byl že >:D Ale plánujeme minisraz v Praze, tak ja Sakru určitě plánuju pozvat :-) Tak se může ukázat a předvést .
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 10:26
Re: Nepochopil sem
Mě nejvíce přijde smutné, ze on reaguje na příspěvky úplně mimo a pořád jen štěká , že něco nechpeme i když se k závěrům testu nevyjadřujeme, nebo mluvíme i na jiné téma, ani okrajové se tak nezmiňujeme o zaveru jeho poloboha. On prostě provokuje a i když člověk nepíše nic proti čemu by bojoval, tak si to tam vymyslí >:D To je zoufalé volání o pomoc, protože v reálu se s ním nikdo bavit nechce... Zoufalec :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 10:37
Re: Nepochopil sem
Hele dáš jednu pravdivou odpověď? Jaký máš IQ? :-)
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 10:40
Re: Nepochopil sem
245... Jakou to pro tebe bude mít relevantní informací ?
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 10:44
Re: Nepochopil sem
Přesně tuhle :-)

Furt jen lžeš ;-)
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 10:53
Re: Nepochopil sem
Příjd na sraz, dám ti vědět a pak se dočkas pravdy ;)
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 10:57
Re: Nepochopil sem
Proč pak? Tady jedeš v důsledně IQ omezenym režimu? :-)

Ale tu postavu = která mi řiká střízlík = to bych vidět chtěl ;-)
Avatar - _Karel_
30. 9. 2018 10:40
Re: Nepochopil sem
:-) :yes:
Zcela jistě nemocnej člověk. Všechny musí obejít, a každýmu po jednom říct, že specialisté- odborníci v SM došli po náročných výzkumech k tomu, že osmiválec v Mustangu je lepší, než čtyřválec. Halelůjah. Kdo by to bez nich tušil.
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 10:52
Re: Nepochopil sem
Halejujah = to máš fakt tak omezený chápání? :-)

Jak napsal white = vwy chytrolíni nemusíte nic číst = všechno víte tak nějak sami od sebe = dokonce to, že R4 bude slabší než V8 = ach můj bože, do kohos to duše dal ;-)

A ne specialisté odborníci v SM = ale sólo technika, 3-4x do roka. Že to vydá svět motorů jako Speciál s tim až tak nesouvisí, dřív to vycházelo pod jinejma názvama s jinym vydavatelem.

Byl bys radši kdyby všichni lidi byli prostoduchý jako ty = a nemusel si vymejšlet nemoci a blbosti o PR článcích atd? Nojo = asi zlatej komunismus >:D
Avatar - miromen
30. 9. 2018 14:22
Re: Nepochopil sem
Ja jel 1.2 e-thp a ten motor ma ještě dieslovějši charakter než 1.2TSI. Navic neni tak kultivovany jak 1.0EB předevšim citelne vibrace na volnoběh a k tomu horši reakce na plyn a divim se, že tohle je zmiňovano jen v některych recenzich. Když k tomu přidaš typicke nepřesne a rozbředlefrancouzske řazeni tak neni zrovna o co stat. Mam kratkou zkušenost s 1.0EB v novem fokalu a u něj se fordu podařilo zapracovat na fungovani v nižšich otačkach takže neni problem s rozjezdama a fungovanim pod 2000ot. Navic stale velmi pěkně tahne až k 6000ot. Jedine co se mi na něm nelibilo tak to "nemocny" zvuk za studena a i po zahřati se mi u něj zvuk libi ještě meně než u prvni verze.
Avatar - twistedTSD
29. 9. 2018 21:33
Re: Nepochopil sem
Prosímtě Hamuno, co máš pořád s tím snižováním výkonu, co by alfou a omegou výběru auta? Jestli si motor výjimečně sníží výkon v případě extrémní zátěže s obytným přívěsem za zadkem a ve 40 °C, aby zabránil sebedestrukci, tak už to nějak přežiju. Corolla má snížený výkon skoro pořád = v běžných otáčkách.
Avatar - _Karel_
29. 9. 2018 22:05
Re: Nepochopil sem
Takhle - uveďme si to do správných souvislostí - 1,0TSI do kopce, s karavanem, v horku - na chvíli sníží výkon - "tragická konstrukční chyba".
Prémiový Lexus velikosti Karoqa má kufr jako Citigo - "co s tím kufrem pořád máte, kdo by tam něco vozil.."
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 22:32
Re: Nepochopil sem
Proč se ty chodíš bavit o autech? Když o nich nic nevíš = a jak teď znova píšeš = ani vědět nechceš :-)

Takhle = tenhle nadstandardní text = si od začátku nepochopil = a teď se snažíš zachovat si tvář? Nebo = fakt doteď = jak sám píšeš = nechápeš? ;-)

Hele zapomněl si na A8V8TDI = taky mám jinej názor než ty = to ti M.V. vysvětlil eště preciznějš = proč ne

A lžeš = ne tragická, ale jen: konstrukční chyba. A seš holt katagorie kterou víc zajímá velikost kufru = než chování a sladění vozu to co dělá [odkaz] a jeho luxusnější verzi mimořádnym
Koho by zajímalo jak se auto chová a jak jezdí a skvěle odhlučněný = když má malej kufr >:-[]

Hele vážně = tos fakt nepochopil = že to co je detailně v textu rozebraný a jak to vzniklo a co to při větší zátěži dělá = je konstrukční chyba? :-)
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 00:58
Re: Nepochopil sem
>:D >:D >:D :yes:
30. 9. 2018 08:30
Re: Nepochopil sem
:yes: plus zrýchlenie a Vmax na úrovni Rapida, ale bez karavanu >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 09:37
Re: Nepochopil sem
To je vono teď si to trefil :yes: ;-)

Povrchní neznalou troubík dá na pozlátko = jako ty u auta typu Rapid = je pro něj zásadní.. :-)

No a někdo zas spíš na to že Toyota místo krabice od mlíka = jako soupeře tý krabice od mlíka s tendencí se v zátěži přehřívat a pak muset snižovat výkonu
1) dál používá atmosféry [odkaz]
2) proti krabiTSi od mlíka =používá o třetinu víc válců a o pětinu víc objemu? ;-)

Narozdíl od 1,5TSI ta malá krabice neni podpůrměr = že kvalitní test zkusí i náročnější polohy než objet blok a něco o tom nasmolit = to je v pořádku. Ale sou prostě lepší [odkaz]

Zajímavý = jak obrovský s tim maj některý lidi pVWoblémy = brát to podle lepší horší ;-)

Ty pro konceVWn pracuješ = nebo je to jen nepVWacenej fanatismus? :-|
30. 9. 2018 09:51
Re: Nepochopil sem
Na základe čoho si sa dopracoval k poslednej vete. Za seriózny rozbor ďakujem :-! .

Zabednená trumpeta adoruje na čokoľvek od lexusu a toyoty aj keď by mu na tanier hodili recyklované h.vno. Lexusu , ktorý udáva v špecifikácií max výkon 130kW má dynamické parametre na úrovni lowcostového pekáča.
Lexus s veľkosťou vozidiel nišˇžšiej strednej triedy ponúka vnútorný priestor pod úrovňou lowcostového pekáča. Vychádza mi, že tým pozlátkom je v tejto chvíly len ten lexus alebo koyota, ale chápem si sám , vozíš si len svoju prd€l :-! :-!
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 10:02
Re: Nepochopil sem
Na základe = tvojich príspevkov? Je to správně? ;-)

Nechápeš = ale to neva :-)

Nechápeš = filozofii Lexusu a přístup Toyoty = si na trochu nižší úroVWni. No = může se to zlepšit :yes:

Zhoršit moc ne >:-[]
30. 9. 2018 11:07
Re: Nepochopil sem
Prečítaj si moje príspevky pod testom posledného lexusa a potom sa sem dobehni ešte raz vystriekať. K dynamickým parametrom som bol dosť zhovievavý ;)
30. 9. 2018 09:42
Re: Nepochopil sem
Hamuna závidí, pokiaľ by on chcel ísť karavanom do Chorvátska, tak by si ho musel odtiahnuť na frčine, lebo auris hybrid nemôže :-! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 09:53
Re: Nepochopil sem
Mám eště RAV4 hybrid = a hlavně do Chorvatska s karavanem = nikdy = to je ten rozdíl >:-[]
30. 9. 2018 11:12
Re: Nepochopil sem
Tak choď napríklad do talianska. Mimochodom tú RAV by som chcel s prívesom skúsit. Čistá zvedavosť ako to pôjde, aká bude sporeba, atď….
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 11:15
Re: Nepochopil sem
Až zjistíš, že ta Ravka má podlahu kufru do kopce, tak tě to moc nepotěší >:D
30. 9. 2018 11:37
Re: Nepochopil sem
To mne osobne moc neprekáža, pokiaľ sa do nej zmestí moje športové náradie >:D
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 11:41
Re: Nepochopil sem
Mně to přijde už u tak průměrného kufru jako průser. Rozuměj tak, že já třeba kufr využívám a co si budeme povídat, kdyby tohle měl Kodiaq, tak je v diskuzi kolem toho haló jak u rozpadle spojky, ale u Toyoty to neva.. :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 11:57
Re: Nepochopil sem
Nojo teď si to potvrdil = ty jako obvykle nechápeš ;-)

Něco zcela jinýho = 1633 litrovej kufr v Ravce by mi nevadil větší = i když vim co se tam dá naložit = problém to teda neni. Mrňavej kufr v UX a C-HR = problém neni. Odpovídá pojetí auta = a to třeba Karlova hlava = prostě nebere :-)

To je prostě to co i tady psal Karel = že on chápe psanej text a souvislosti líp. No a nebo ne >:-[]

Problém tý spojky je mnohem větší než ti evidentně dochází = je to celkově poddimenzovaná skříň. To je fatální chyba!
Tak moc že jí museli upravit a vylepšit = ale jak správně zmínil Blue Sun = i to je málo

Když je pro tebe důležitej kufr = holt si nekupuj Lex UX a [odkaz] když hledáš skvělý odhlučnění a vymazlenej pohon a jízdní chování = tak zas na 1. místě na světě holt nebude Kaďák

Když to ale chceš dát do pořadí = velkej prostor pro zavazadla, neni pro fandu aut = to co tlačí auto do předních pořadí ;-)
Pro hodně lidí u nás jo = protože je to čim je Lex jinej = prostě nezajímá

To že má Okta větší kufr = z ní nedělá zajímavější auto než je Toybaru = ale většina samozřejmě na nějaký Toybaru kašle = a koupí si Oktu

V tom neni problém = mě to začne * od chvíle = kdy řikaj že Okta je tak nějak celkově lepší auto >:-[]
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 12:17
Re: Nepochopil sem
Ravka má podlahu kufru ve verzi hybrid v půlce zvednou a není tak rovná plocha kufru, ale je do kopce. Tohle je holý fakt a pro mne je takové auto totálně nepoužitelné. Můžeš tu do kolečka brečet, že má ale po strop velký objem, ano... Ale když tam nemohu položit věci rovné, tak je to k ničemu. To neokecás.. Tak to prostě Toyota postavila a není to rozhodně standardní řešení... Tečka. Všechny kecy co si vyplodil okolo to nezmění a vůbec s tím co píšu nesouvisí...

Oktavka má plochu v kufru rovnou... Škodovka holt přemýšlí normálně a ví, k čemu je kufr...
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 12:43
Re: Nepochopil sem
Škodovka holt přemýšlí normálně = a Toyota je taková obskurní :yes: >:-[]

Asi ti to nedošlo = ale zase nadřazuješ kufr = nad to ostatní o čem auto je >:D

A sou lidi = který to maj obráceně :-)
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 12:48
Re: Nepochopil sem
Já se mezi ty lidi neradím, neodsuzuju je, ale já kufr potřebuji. Nic jiného sem nepsal...
30. 9. 2018 14:48
Re: Nepochopil sem
Márna snaha, on to nepochopí, on vozí len svoje pozadie :-!
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 15:14
Re: Nepochopil sem
Nebyla to závist? Měl si používat šprcky >:D

Fakt si to ani po vysvětlivce v 11:57 = nepochopil? >:-[]

Ozzy jo = proto reagoval jak reagoval :-)
30. 9. 2018 16:12
Re: Nepochopil sem
Nie je to závisť, deti som plánoval ;)
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 20:56
Re: Nepochopil sem
Nic proti = mám malou neteř = a chvilku jí zvládnu i pohlídat. Třeba když brácha potřebuje na záchod :-)
Avatar - _Karel_
30. 9. 2018 17:39
Re: Nepochopil sem
Trochu přeháňka, s těma šprckama.
Evidentně to platí spíš pro tvoje rodiče.
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 20:58
Re: Nepochopil sem
A to si představ že tu chybu zopakovali >:-[]

Doufám že tvoji ne >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 15:28
Re: Nepochopil sem
Hele když potřebuješ prostor = Toyota Pro Ace Verso má až 4,5 tisíce litrů

A teď bacha = a to neni vtip = záruka až milion kilometrů :-)
30. 9. 2018 14:14
Re: Nepochopil sem
"když hledáš skvělý odhlučnění a vymazlenej pohon a jízdní chování" - nikto to nespochybňuje, lenže auto si kupujeme podľa celkových potrieb a viem pochopiť,, že niekto ten kufor potrebuje. Mne stačí kufor hb nižšiej strednej triedy, tak už neťahaj do diskusie octavie a kaďáky.
Aj fanda aút môže mať svoje potreby, rodinu atď = napísal si veľkú chobotinu = ako vždy
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 15:18
Re: Nepochopil sem
Napísal si vel´kú chobotinu = ako tak často ;-)

Tak to zopakuju a polopaticky = je celkově lepší auto a horší auto. A když si někdo nedával bacha a pořídil si školku dětí = holt hledá nějaký hodněmístný mpv nebo tak něco = a sebelepší McLaren ho nezajímá. Ozzy zas potřebuje megakuft = tak ho holt nezajímá sebelíp postavený auto s menšim nebo jen běžnym kufre. Ale pak je celkově v součtu parametrů = lepší auto

Už to chápeš? :-)
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 16:29
Re: Nepochopil sem
Zajímá, ale nekoupím si ho. Huraaaaaa konečně sis proposed a pochopils... Fakt máš za to ode mne :yes:
30. 9. 2018 16:34
Re: Nepochopil sem
Je bystrý, škoda, že nie je schopný vidieť za koniec nosa >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 20:57
Re: Nepochopil sem
Nekecej že si vidíš na špčku nosu = teda bez zrcadla :-)

To by sis moh i dosáhnout jazykem na loket = nebo? >:D
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 20:54
Re: Nepochopil sem
Takže už v tom máme jasno = napoprvý v 11:57 si to nepobral = to je ten rozdíl mezi falešnym diplomem cos mi ukázal a.. :-)

No polopatická verze zabrala = máme v tom jasno. Vás zajímá jen auto = co vyhovuje specifiky vám = mě to nejlepší
Avatar - Ozzman
4. 10. 2018 13:44
Re: Nepochopil sem
Ty si fakt myslíš , že bych si dal tu práci s vyráběním fake diplomu ??? Moc dobře víš , že je pravý... Kdybych ti chtěl lhát, tak sem to zahrál do autu jako to děláš ty... >:D A navíc... Nemám problém kdykoli dokázat, že jsem nic nepadelal... Stav se na pokec ... Ale to ty nikdy odvahu nese bereš a pro tvé tvrzení se neobtezujes hledat důkaz...
30. 9. 2018 13:11
Re: Nepochopil sem
Ja to na rozdiel od iných chápem a akceptujem, každý máme iné potreby :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 15:25
Re: Nepochopil sem
O tom žádná = ale když nepotřebuje hodně míst pro hodně dětí, nebo prostor pro vozík, nebo nebydlíš v horách kde má 4x4 smysl = pak je to o celkově v souhrnu vlastností = lepší a horší auto

A sou lidi = který nad lepšim autem ohrnujou nos = obecně. Protože oni maj nějakou specifikou potřebu = aj to na rozdiel od iných chápeš? :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 11:24
Re: Nepochopil sem
Přívěs neplánuju = ale nedávno sme s ní otočili přes 3 t. km = ve dvou a naloženou až po střechu. Nejpozitivnějš překvapily sedačky = i po těch hodinách pohoda

Teda 1500km pak pár dní na místě a pak zpátky :-)

Hodně sem zvědavej na příští generaci = hlavně Auris ale i RAVka [odkaz] působěj podle současnejch info hodně zajímavě. No my budem eště chvíli muset vydržet s těma současnejma
30. 9. 2018 11:39
Re: Nepochopil sem
Naložený vo dvoch až po strechu nie je ani len kúsok porovnateľné s tým čo si preskákal zelený rapid
29. 9. 2018 10:30
Re: Nepochopil sem
Pokud je těch 97 kW při 6 tis.ot., tak v pěti tisících to bude mít ca 82-85 kW. Tj. stále víc než TSI ve stejných otáčkách
Avatar - twistedTSD
29. 9. 2018 21:36
Re: Nepochopil sem
Já ti nevím, jak často se pohybuješ v takovém pásmu otáček?
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 22:36
Re: Nepochopil sem
Karlův bratr? >:-[]
30. 9. 2018 11:40
Re: Nepochopil sem
Keď som lietal na atmosférach, tak som nemal problém do tých otáčok zavítať
Avatar - twistedTSD
30. 9. 2018 13:38
Re: Nepochopil sem
Já na atmosféře lítám, a červeného pole se nebojím. Ale nejsou to otáčky, ve kterých bych se chtěl běžně pohybovat
30. 9. 2018 14:25
Re: Nepochopil sem
S tým samozrejme súhlasím, súčasný steroidovaný vysávač drvivú väčšinu zvláda bez zbytočnej zvukovej kulisy. Hlavne pri obsadení manželkou je hluk vytočeného motora nie veľmi žiadúci
29. 9. 2018 10:19
Re: Nepochopil sem
Mám atmo 1,6 s takouto srandou vyskúšanú a s kľudom môžem konštatovať, že okrem úplného rozbiehania asi lepšia nebude ;)
29. 9. 2018 10:21
Re: Nepochopil sem
Práve Svět motoru kritizoval Corollu 1,6, že obsadená štyrmi má problém s rozbehom do kopca.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 10:31
Re: Nepochopil sem
To neznám = ale určitě motor pod zátěží nesnižuje výkon

Myslim že tohle je správnější cesta [odkaz] nebo [odkaz]
Avatar - twistedTSD
29. 9. 2018 21:36
Re: Nepochopil sem
Ty jsi fakt kolovrátek...
Avatar - KANKUNEN
29. 9. 2018 10:42
Re: Nepochopil sem
Není atmo jako atmo, Mazda má120 koní 210Nm, pojede líp, tišeji a za míň
29. 9. 2018 10:46
Re: Nepochopil sem
4deci objemu spravia svoje
29. 9. 2018 10:48
Re: Nepochopil sem
V porovnávacích testoch bola hlučnejšia, lenivejšia, spotrebu si už nepamätám
29. 9. 2018 12:26
Re: Nepochopil sem
Koľkokrát si sa v živote rozbiehal do kopca so štyrmi maníkmi?
Avatar - twistedTSD
29. 9. 2018 21:25
Re: Nepochopil sem
Corollu na tahání přívěsu? Vždyť jí na dálnici dochází výkon i bez něj.
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 00:59
Re: Nepochopil sem
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - Zetti
29. 9. 2018 10:38
Slusne vymyvani mozku
To by mi zajimalo, kolik tak lidi na to naleti
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 10:39
Re: Slusne vymyvani mozku
To rozveď = to musíš :-)
Avatar - Ada je zase tady
30. 9. 2018 22:16
Re: Slusne vymyvani mozku
To je humus sakra :no:
29. 9. 2018 10:53
"Litrový tříválcový turbomotor, si vedl (a dosud vede) perfe
Myslel jsem, že jedna zaplacená óda redaktorů SM ze včerejška na tříválce stačí a ono ne, asi tady bude každý další den opakování stejných bludů až do úplného zblbnutí.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - WinDiesel
29. 9. 2018 11:04
Re: "Litrový tříválcový turbomotor, si vedl (a dosud vede) p
Úkol byl splněn, zadání bylo jasné. A druhý článek musel vyjít co nejdříve, aby minimalizoval škody způsobené prvním článkem.
Vychází z toho, že pan Vaculík už bohužel také pracuje v žoldu Škody. Trochu se cukal ale utřeli ho.
29. 9. 2018 11:30
Re: "Litrový tříválcový turbomotor, si vedl (a dosud vede) p
Snazili sa, ale velmi sa to v tomto druhom clanku nepodarilo. Celu snahu im spackal ten instruktor autoskoly. V podstate len potvrdil, ze tento motor, s touto spojkou a touto prevodovkou je na hov... ehm, zla kombinacia.

Ako by povedal Cimrman: "Napad jiste dobry, vysledek neni dobry"...
29. 9. 2018 11:50
Re: "Litrový tříválcový turbomotor, si vedl (a dosud vede) p
Ste jak pokazený gramofón
Tu je článok s jasnou kritikou Škody, ale vy hučíte stále tie svoje konšpiračné hlúposti.

Teddy ... veď Vaculík píše presne to čo ty. Že kombinácia motora a prevodovky nie je dobrá.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 12:19
Re: "Litrový tříválcový turbomotor, si vedl (a dosud vede) p
:yes: :yes: :-!

To nepochopení a otočení je fascinující :-)
Avatar - Ada je zase tady
29. 9. 2018 13:35
Re: "Litrový tříválcový turbomotor, si vedl (a dosud vede) p
To není kritika škody, ale doporučení dieselu. Co také jiného, že... :yes:
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 12:06
Re: "Litrový tříválcový turbomotor, si vedl (a dosud vede) p
Neuvěřitelný >:D >:-[]
Avatar - speedfred
29. 9. 2018 13:38
Re: "Litrový tříválcový turbomotor, si vedl (a dosud vede) p
>:D :yes:
29. 9. 2018 13:14
Re: "Litrový tříválcový turbomotor, si vedl (a dosud vede) p
To vypadá, že někdo neumí číst. Motor mimo přehřátí oleje v nestandardním režimu funguje, problémem je převodovka a odnáší to spojka.
Takže milý Šimpanzi, zkus příště napsat to, co je pravda a nevymýšlet si.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 13:39
Re: "Litrový tříválcový turbomotor, si vedl (a dosud vede) p
On si snad ani nevymýšlí = prostě to stejně jako Karel = nechápe :-|

Bejt vítěz zvířecího IQ testu [odkaz] někdy holt nestačí
29. 9. 2018 13:49
Re: "Litrový tříválcový turbomotor, si vedl (a dosud vede) p
Kde jsem si co vymyslel? Opsal jsem větu z úvodu článku, kde se konstatuje, že motor je perfektní. Zkus vysvětlit (když autor to neumí a kdáká co mu podstrčí), jak může být motor perfektní, když se pod zátěží přehřívá.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:08
Re: "Litrový tříválcový turbomotor, si vedl (a dosud vede) p
No = to je to chápání psaný textu = kde Karel tvrdí že nad něj neni :-)

Seš nejchytřejší zvíře [odkaz] tak to zkusme = viz jamp 9:33 v úvodu diskuze
29. 9. 2018 11:20
Zkušenosti s Rapidem
Mám aktuálně jako služební auto Rapid Spaceback 1.0 TSI v podobné konfiguraci a po ca. 5000 km mám zkušenosti s motorem veskrze pozitivní. Zvuk a vibrace bohužel třívalci odpovídají, ale kombinace výkonu, pružnosti a spotřeby je jeho silnou stránkou. Karavan bych s ním sice netahal, ale napriklad s třemi koly na střeše se na dálnici nenechal vůbec rozhodit. Jezdim navic casto po dálnici a dlouhá 6. zajisti pohodu i ve vyšších rychlostech, i když tam by už se pár koní navrch hodilo. Zmiňovaný 1.9 TDI 77 kw 5 st. v Octavii znám také a proti 1.0 TSI už nemá mnoho co nabídnout, snad jenom ta spotřeba je stále o 0,5 až 1 litr nižší...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wikinko
29. 9. 2018 17:02
Re: Zkušenosti s Rapidem
suhlas, manzelka ma G VII s 1,0 a som v soku z toho motora.
Avatar - _Karel_
29. 9. 2018 12:05
Redakce
Na titulní stránce jeden článek dvakrát, pokaždé s jiným nadpisem. Někdo v té hlavě má fakt na.ráno. :-|
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 01:03
Re: Redakce
Nejdřív jsem viděl na ráno:-) Říkám si, že bys měl spíš napsat po ránu :-) Ale pak koukám znovu a ona je tam tečka :-) :-) :-) Ano, někdo v redakci má v tý palici fakt duto pusto prázdno.
A co na to Machala? Jako tradičně...nic.
29. 9. 2018 12:24
RaPrd s TSI motorčekom a ...
s ťažným zariadením je naozaj štýlovka! Pardón, ešte je tu Monte Carlo! ;-)
Rozbalit vlákno
0
29. 9. 2018 13:00
Celková hmotnost soupravy....
No, fakt je ten, že žádný auto se kterým jsem jel s vlekem se nechová dobře, když se aktuální hmotnost soupravy blíží k celkové z TP. A je jedno, jestli je to Superb s 2,2tunovým vlekem nebo LC V8 s 3,5t. Rozjezdy do kopce to trápí oboje a je vysloveně vidět, že to už není ono. Pak si člověk musí taky uvědomit, že tyhle hmotnosti v mainstreamu tam jsou vyloženě kvůli karavanům a nepředpokládá se, že to člověk využije na víc než jednotky procent najetých km. Každopádně pokud člověk hodlá tahat těžký vleky, je vhodný si k tomu koupit velký SUV s HDM automatem (manuál pokud je to běžný auto - tím nemyslím nějaký offroad s extra krátkou jedničkou, je vždycky k prdu).
Problém je, že 3,5t vlek si za auto dá člověk, co ví jak se chovat, předvídá a dává si bacha, aby nestál v kopci na každým semaforu. Zatímco 1,1t karavan si za Rapida může dát každý, kdo má B papíry.
Tím neomlovám výrobce. Jen chci říct, že celková hmotnost soupravy je extra hraniční údaj a jak se člověk blíží k cca 70% jejího maxima, musí se prostě chovat soudně a očekávat neočekávané:)
Rozbalit vlákno
4
29. 9. 2018 13:26
Re: Celková hmotnost soupravy....
Co by kdysi dali dederoni za Rapida, když tahali byť lehčí karavan za Trabantem.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 13:45
Re: Celková hmotnost soupravy....
:yes: :-)
Avatar - wakantanka
30. 9. 2018 12:18
Re: Celková hmotnost soupravy....
A co poliaci potahali za maluchmi .... :-)
29. 9. 2018 20:10
Re: Celková hmotnost soupravy....
Lenze toto auto v tejto konfiguracii ma problemy s rozjazdami do kopca aj bez karavanu. A to je vazny problem: ze majitel si zrichtuje spojku na pokraj smrti uz beznym jazdenim. Z testu vidno, ze na to staci naozaj velmi malo: par krat sa pohnut/cuvat do kopca. Chyba na strane sofera asi nebude, lebo redaktorov ACZ tazko obvinovat z toho, ze su amateri co nevedia pracovat so spojkou.

Majitela asi zaujima nakolko je celkove auto spolahlive. Moze byt ten motor aky len chce, ale ak ho vyrobca sparuje s nevhodnou prevodovkou a spojkou, vysledok je skratka zly. A o to tu ide: o test celeho auta. Nema zmysel oslavovat vyborny motor, ked auto ako celok v teste prepadlo...
29. 9. 2018 13:09
Svět motorů
Jinak připomínka o vypínání Start-stop systému při připojeném vleku ukazuje pouze to, že ten kdo to napsal, nejel s žádným novějším autem s vlekem nebo držákem kol. Protože jak Kodiaq, tak Superb 2017 i 2018, stejně jako letošní a loňský C chcípá i s připojeným vlekem stejně jako bez něj.
Ale co, místní klaun trumpetsakra se zase za svět motorů obřadně pomodlí a svět bude v pořádku...
Napájení zásuvek v autě s připojeným vlekem je taky blbost. Záleží na tom, jak je auto pozapojovaný. Passat B7 zásuvky vypíná včetně té v kufru, zatímco Škodovky (Superb, Kodiaq, Oktávky I a II) nechávají vnitřní 12V zapnuté.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 13:33
Re: Svět motorů
Nojo sou holt lidi který si myslej že si proti Vaculdovi blb = a Šimpanzové a andy a takový sou na tvý straně ;-)

A ani těmahle žvástama = realitu = nezměníš = prostě ty budeš dál kecal teda kesumb a doufám že Vaculík bude dál psát jak píše :-)

Ty reakce nad nadstandardní test kterej nemá v rozsahu moc obdoby, nadstandardní text kterej neni svou hloubkou a znalostma moc běžnej = sou ale fascinující :yes: >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
29. 9. 2018 13:57
Re: Svět motorů
Já tu ještě nepotkal nikoho, kdo si o kesumbovi myslí, že je blb. A stejně tak jsem tu nepotkal nikoho, kdo si to nemyslí o tobě. Ale třeba se někdo najde.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:01
Re: Svět motorů
TAdy? No = to máš vysokou laťku :-)

A viz já 13:56 = neni to tady = je to skupina s kterou názorově souzníš ;-)

Takže si zkus odpovědět = jestli je lepší názorová shoda s Šimpanzem atd. nebo.. tak k čemu si došel?

Ty to od začátku vidíš jako PR text = to je opravdu zásadní nepochopení textu, vtipný že z toho obviňuješ lidi co to viděj přesně opačně než ty :-)
Dobrý shrnutí jamp dnes 9:33 v úvodu diskuze :yes:
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 14:14
Re: Svět motorů
Jo = viz diskuze = lidí co to viděj stejně jako já = je už druhej den dost

Šimpanzů co jako ty = taky dost :-)
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 01:05
Re: Svět motorů
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Přesně
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 01:28
Re: Svět motorů
Nojo = o tobě a Karlovi se Vaculík zmiňuje = a nejen tady = řiká vám štamgasti >:-[]
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 23:28
Re: Svět motorů
>:D >:D >:D
Vedle jak ta jedle
Avatar - wakantanka
30. 9. 2018 12:21
Re: Svět motorů
Podla toho ako bezmedzne obhajujes vsetko co Vaculik niekde napise, by clovek nadobudol pocit, ze to je tvoj zivotny partner alebo milenec.
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 12:40
Re: Svět motorů
Tohle je první co tě napadne? >:-[]

Tohle je jedinej důvod co tě napad? ;-)
Avatar - wikinko
29. 9. 2018 17:04
Re: Svět motorů
aj OIII nechava zasuvky zapnute.
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 01:04
Re: Svět motorů
:yes: :yes: :yes:
30. 9. 2018 09:21
Re: Svět motorů
"Napájení zásuvek v autě s připojeným vlekem je taky blbost. Záleží na tom, jak je auto pozapojovaný. " Nie je to blbosť, pokiaľ máš štandardne zapojenú 13 pinovú zásuvku, tak na jednom pine máš trvalých 12V (interiér toho karavanu) a na ďalšiom máš 12V po naštartovaní auta (chladnička v tom karavane) ;-)
neregistrovaný "SR20"
29. 9. 2018 13:09
Preklep? Nemalo tam byť 1,9 tdi ...?
Asi máte preklep:

Spotřebu vyjádřenou v litrech má Rapid 1.0 TSI o 13 % vyšší než Octavia 1.0 TSI.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
29. 9. 2018 13:36
Ehm
Pekny clanok.
To je vazny a zbytocny pruser s prevodovkou, co zabija inak zrejme slusne auto.
Zaujimalo by ma, ako by sa s tym vysporiadal 1L s DSG (tam je asi len sucha?).

Vzduchovy filter 90000km ? Su normalni (aj tak sa znizuju papierove ceny za zarucne prehliadky...) ? Ten treba vycistit kazdy rok a najneskor kazdy druhy vymenit. Pri tom svinstve, co tu lieta vo vzduchu a cim dalej, tym viac tych saharskych pieskov sa sem dostava.
To su fakt "korunove" polozky, spolu s kabinovym. A vymenitelne bez navstevy servisu.

Inak cena za druhu prehliadku skoro 8K (co je realna cena). Pocitam, ze v nejakej porovnavacke sa potom docitam, ze servisne naklady na 100000km su max 15000Kc (nerealne) :-)

Inak 0w20 mam tiez a zatial ziadne naznaky niecoho zleho. Ani ich necakam.
Rozbalit vlákno
2
29. 9. 2018 14:28
Re: Ehm
Je tam suchá a nevsadil bych si na její životnost, krom toho suché DSG je bída a to mám DSG docela rád.
Každopádně i DQ250 (mokrá 6S) pozná vlek a snaží se co nejdřív pouštět spojky. Nicméně i ta v naprostým extrému (zahrabaný auto a dlouho trvající zásahy brzdnýho systému ESP do prokluzu kol) umí zasmrdět pořádně. S vlekem ani na úplný hranici maximální povolený hmotnosti se mi to nestalo. Každopádně ani ta mokrá 6S není na tohle stavěná a nijak extra jí to nejde. Dokud je ten vlek do cca 1600kg tak úplně v pohodě, ale jak přesáhne 2tuny chce to fakt myslet dopředu. Ale jsou to opravdu extrémní situace a nikdo asi nečeká, že auto s motorem napříč, haldexem a DSG zvládne nějaký offroad.
Co to tahání zvládalo překvapivě dobře a to i jízdně byla DQ500 v Kodiaqu a ten bych z tohodle koncernovýho mainstreamu spolu s příbuznými na občasný tahání něčeho těžšího jako jedinej doporučil.
Z čeho mám radost je to, že 2,0 TSI zvládá soupravy kolem 4t úplně s přehledem. Čekal jsem trošku, že bude chybět krouťák, ale je to úplně na pohodu. A ani to nijak nadstandartně nežere. Určitě je to podstatně lepší než opravdu extramizerně sladěný 140kW TDI s DSG.
29. 9. 2018 20:16
Re: Ehm
Predpokladam, ze v DSG je jednotka/spiatocka asi o trochu "lahsia". Napokon, sucha DSG v Rapide ma tusim 7 prevodov (?). Navyse automat sa predsa len da naprogramovat tak, aby ovladal plyn/spojku pri rozjazde co najlepsie...
29. 9. 2018 14:47
Das Problem
Odpalit spojku v 50tis.km je naozaj umenie, ale asi nebude az tak obrovska chyba v soferovi, ked uspesne zvladol s inym autom viac km bez vymeny.

Rovnako je pravdiva blbost s citlivym plynom, stacila by aj polovicna draha pedalu, kedze uz vtedy ma plny vykon. Efekt "rychleho" vozidla, ktore nonstop ide takmer na plny plyn, ale zato uspesne klame redaktorov, ako skvele taha!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - twistedTSD
29. 9. 2018 23:15
Re: Das Problem
Šoférů se na tom autě střídalo hodně.
Avatar - Hammunasakra
29. 9. 2018 23:46
Re: Das Problem
NeuVWěřitelný = odpor k realitě ;-)

No naštěstí víme = že výrobce nedal na místní = a tu spojku upravil :yes: :-)
Avatar - Blue Sun
30. 9. 2018 07:50
Re: Das Problem
Zjevně moc neupravil, když mají problémy i s tou novou...
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 09:24
Re: Das Problem
No upravil + fakt zlepšil. Že je celkově skříň poddimenzovaná a to je fakt hrubá chyba = to je jiná ;-)

Že tuhle tuhle tvrdou splašku Škodovky a koncernu = část diskutujících považuje za PR článek = je takovej hodně černej humor >:-[]
30. 9. 2018 11:33
Re: Das Problem
Ano, je to predsa jedine auto siroko daleko, kde sa striedaju. Inak auta jazdi a kazi vzdy iba jeden sofer.
Avatar - twistedTSD
30. 9. 2018 13:46
Re: Das Problem
Myslel jsem, že mluvíš o řidiči, který spojku odpálil při porovnávání Rapidu s letitou Octavií. Ten ji pouze dorazil.
29. 9. 2018 19:22
Pekný test
Dúfam, že sa tu dočítame, ak odopadlo rozobratie po 100 000km. Škoda tej prevodovky, inak motor naozaj vyzerá zatiaľ podarený, čo sa pomeru spotreba/výkon týka.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JohnST
29. 9. 2018 21:10
TSI 1,0
Tak tento clanok Skodovke moc neprospel, lebo vidiet, ze tam opat porobila par ,,blbosti" na co doplati zakaznik.
A pisat este o uspornosti toho vyhoneneho motorceka do stieracov je fakt smiesne. >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
1
29. 9. 2018 21:43
Re: TSI 1,0
Mám s tím motorem průměrnou spotřebu 5,6l/100km při běžném stylu jízdy (žádná snaha o eko rekord) takže si troufám tvrdit, že úsporný je.
29. 9. 2018 23:25
Zabedněnec
Dobrovolně se mezi ně hlásím. Měl jsem tu čest s 1.2/63 kW. Ve Fabii. Hrůza. Na dálnici je to lemra líná, rozjezdy ve městě s touhle parodií na motor hrůza. Kufr prázdnej a jen řidič. Ani se nedivím tý spojce. S litrem, v Rapidovi a navíc ještě s přívesem to musí být slušný dobrodružtví. Že vám to není trapný pane Vaculíku. Takové prozření, stačilo pár let a krach AMS a Auto Diesel co? Ale tak hlavně, že to sype prachy >:D To by jeden blil.

Dovolím si připomenout jeden článek >:D

[odkaz]
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 01:13
Re: Zabedněnec
Podepisuji !!!

Jo a ten článek je legendární. A bohužel ukazuje, že i pan Vaculík když býval nezávislý, psal pravdu. Ale teď, přikrytý pod křídly Světa motorů musí psát jak ti nahoře přikážou, tedy asertivně, na objednávku, proškodovácky. A zřejmě mu ani nevadí (nebo možná vadí, ale co má dělat), že při tom otočil svoje názory o 180°. Říká se tomu síla peněz. Tfuj...
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 01:24
Re: Zabedněnec
Pozdravuje tě jamp v 9:33 v úvodu diskuze = sem si kdysi myslel že si maličko bystřejší :-)

Než Karel >:-[]

Ale jak voba víte = takhle škodovku nikdo jinej nezkritizoval = myslim tuhle ;-)

Tfuj? Tak co víc kritickýho bys napsal ty? Když už sis na ty vidle naběh? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
30. 9. 2018 09:36
Re: Zabedněnec
Tak som precital ten legendarny clanok o HTP a na strane 21 vpravo v tom sedom stlpceku som cital znovu hluposti . On Vaculik hlavne vela chodi do par servisov , kde zbera informacie a tie potom neznalym preda ako fakt. Hodne z toho je pravda.
A pravda je aj to, ze na vysokej sa ziadny konstrukter motora nedocita, ze piliny z katalyzatoru putuju proti prudu vyfukovych plynov. To nie je fyzikalne mozne, lebo tie piliny nemaju kazda svoj pohon, vdaka ktoremu by prekonali prud spalin vo vyfukovom potrubi. Taka blbost nemoze byt pravda ani ked ju pise Vaculik.
Oni sa ti buduci inzinieri motorari ucia pocitat tzv vyplach motora. To boli pokusy dostat do spalovacieho priestoru co najviac kyslika u atmosfericky plneneho motora s vyuzitim pulzovania spalin pri vyfuku spalin z valca. To znamena, ze spaliny idu vyfukom von ale vdaka vznikajucim tlakovym vlnam v urcitych casoch prudia spaliny vo faze vyfuku nie von, ale dnu. Cast spalin je uz ale vonku a pri pohybe spalin do valca by muselo na konci stlpca zostat vakuum. Nastastie pri usti vyfuku je vzduch obsahujuci kyslik a tak ten je vtiahnuty do vyfuku a ide vyfukom do valca. Toto sa moze udiat poicas vyfuku niekolko krat ( u vyfuku bez katu, dpf viackrat ako u vyfuku s tymto pokrokom ) a tak pri zatvoreni vyfukovych ventilov na konci vyfuku spalin z valca je aj kompresny priestor naplneny zmesou vzduchu a spalin v zavislosti od aktualnych otacok, ak by tento jav nebol, tak by v kompresnom priestore na konci vyfukoveho taktu zostali len spaliny bez kyslika. Tieto vypocty sa robia myslim v 9tom semestri co je uz po 4tom rocniku, prvy semester 5teho rocnika. Toto je tzv ladenie vyfuku, pocita sa vyfukove potrubie tak, aby tento jav bol najintenzivnejsi v urcitom rozsahu otacok ( dost uzkom ). Bezne sa tak pocitali vyfuky sportovych motorov alebo upravovanych pre zavody. No a u dvojtaktu bola tato udajne inzinierom neznama vec bezne pouzivana. Mozno aj Vaculik rozmyslal, preco ma vyfuk dvojtaktnej motorky banaty uplne iny tvar ako u stvortaktu, ved na pretekoch bolo kazde kilo navyse prekazkou. Keby bol inzinier, nemusel by rozmyslat, naucil by sa to v skole.
Ale ku cti mu sluzi, ze ako laik sa aspon snazi, ale preco sa tzv. natahuje retaz, sa este nedozvedel. Tak mu to teda prezradim ? Nie je to predlzovanie clanku prekrocenim medze klzu, ale trenim, zodratim capu a clanku a tieto male vole v sucte vacsieho poctu clankov sa tvaria ako natiahnutie ale je to iba obycajne predlzenie. Ako na bicykli.
Ale Vaculikovi patri chvala zato, ze ako technik vstupil do medii so snahou pisat o veciach technickych popri roznych absolventoch humanitnych smerov a na rozdiel od nich v ramci moznosti kritizuje dosledky nariadeni, ktore pre techniku schvaluju rozni EU knihovnici, medici, pravnici ...Takze vzduch iduci do motora filtrujeme, aby neobsahoival necistoty a potom aby bolo vyhovene prianiu EU a inych ....donho miesame cez EGR spaliny obsahujuce sadze ...
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 09:47
Re: Zabedněnec
To s těma pilinama = se na webech důsledně opakuje = už roky ;-)

Dneska Culda píše z Freiem = ten má ČVUT :-)

Mimochodem = tos opsal někde na webu = nebo se ti Vaculíkovo vysvětlení, že se to děje a proč se to děje = nelíbí na základě znalostí?
30. 9. 2018 11:15
Re: Zabedněnec
Nieco malo o tom viem, minimalne to, ze to v tych skriptach je ;-) . Studoval som este v dobe, ked zil Ing. Mackerle a a do vcalca nesmel ziaden bordel , ani keby sa EU na hlavu postavilo. A ten bordel z katu sa dostava do valca prave tym spetnym prudenim spalin.
Na webe sa moc toho nedocitas a ked, tak jeden neznaly podporuje dalsieho. Asi ako ked Giordano Bruno vysvetloval kleru, ze nama pravdu , lebo s tym Slnkom a Zemou je to presne naopak :-(
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 10:11
Re: Zabedněnec
To je děsný = jak vždycky dostanu :no: než stihnu editovat >:D

Jen abych se ujistil = s podstatou = že motor HTP konstrukovali marťani = to asi spíš souhlasíš žejo? ;-)
30. 9. 2018 11:33
Re: Zabedněnec
Nie martani, ale chudaci, ktori museli zapriet to co vedia. Mozno lahko pod vplyvom etanolu, ale urcite nie martani. Ono sa na tej skole pocitaju aj frekvencie krutu klukaca a unava, a u trojvalca to nie je to iste ako u 6valca.
30. 9. 2018 18:55
Re: Zabedněnec
Nevím, co proti tomu HTP všichni máte. Je to motor určený pro "jízdu kolem komína" a ne na dálnice. Máme stále ještě ve firmě Fabii 1 combi s 1,4 motorem a Fabii 1 Junior právě s HTP. A když mám pojížďky po městě nebo po okreskách, tak si beru raději toho Juniora. Akceleruje lépe jak kombík. Jet s ním ale po dálnici je tak maximálně od jednoho sjezdu ke druhému. Zato kombík má dálnici docela rád a na těch okreskách a po městě to není zrovna na pochvalu. Máme ještě Hyundai i20 a kromě toho, že to je modernější auto, tak dálnice také není zrovna jeho parketa. Max 120 a dost, pak to řve a je vír v nádrži. Stejně jak je to u Juniora.
30. 9. 2018 09:35
Re: Zabedněnec
Stále mám 1,2tsi (tú slabšiu verziu) ako služobák, problémy s rozjazdom som si nevšimol. Pokiaľ s tým máš problém, tak sa si skús zaplatiť kondičné jazdy. ˇTen motor likvidujú dlhé prevody 5 st manuálu, takže hitparáda to nie je
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 09:40
Re: Zabedněnec
Nevšimol? Takže = bez citu tzv. typ řidič buran ;-)

No a pro takový = VW vyrábí přeVWodovky = aby to k vašemu stylu jízdy ladilo :-)
30. 9. 2018 11:45
Re: Zabedněnec
Rozpíš sa a zdôvodni mi to moje buranstvo. Rozbieham sa len chlp nad voľnobehom, skáčem po precpanej bratislave a čuduj sa svete , spojka je pôvodná. Tých vozidiel máme v zamestnaní dosť a spojky nie sú problémom. Mimochodom, zrejme postupne nafasujeme litrové eb. Som celkom zvedavý na tie eb aj ne tvoje zdôvodnenie mojho buranstva
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 10:00
Re: Zabedněnec
Když by si Sakru chtěl proplesknout, poradím ti , kde ho najdeš ;)
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 10:05
Re: Zabedněnec
Převčírem nebo kdy si slíbil.. = takže přiďte oba = ty potřebuješ sakra proplesk = opakovanej >:-[]

Zajímavý jaký kraviny projdou = a pro pravdu se člověk zlobí = zajímavý žejo? ;-)

Sakra jak víš kde sem? Mám zapnutý AVG Secure VPN >:D
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 10:31
Re: Zabedněnec
Ok, ja přijdu když si mne veřejné vyzval, napis kdy a kde ;) Doufám, že svůj slib splnis, kecale.

Já to nabízel kyklopovi za to, jak se do něj navazis.. ale když si mne do toho takhle zatáhl, moc se těším ;)
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 10:36
Re: Zabedněnec
Ty = si svuj slib nesplnil = už zase machruješ vyhrožuješ = a tvrdíš že si vyšmíroval kde sem :-)

Já se navážim do kyklopa? Nezačal = on? Nebo to fakt vidíš důsledně jednosměrně >:D

Ty máš hysterii = já jen souhlasim s textem. A směju se žvástum že tohle je PR text = a Floydovi kterej napsal obojí = teda že je i málo kritickej :yes: >:-[]

Ty = prostě jen děláš co vždycky ;-)
Avatar - Ozzman
30. 9. 2018 10:48
Re: Zabedněnec
Já jen kyklopovi nabídl pomoc...;) No já hysterii nemám, já totiž i když si to nepochopil, taky s textem souhlasil a dokonce jsem velebil pana Foldynu, že si vybral nakonec správné auto pro jeho potreby.
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 23:33
Re: Zabedněnec
A já tě nechápu a neřeším, jsi mi úplně free.
Jo já vím = nápodobně = odpovím si sám >:D
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2018 00:02
Re: Zabedněnec
Taky dobrý :yes: >:D
Avatar - Floyd
30. 9. 2018 23:38
Re: Zabedněnec
Ty kecale všech kecalů (abych tě neurazil), můžeš mi sem nakopírovat, kde jsem v týhle diskuzi napsal, že ten text je málo kritickej?!? Pominu že téma PR textu jsem nekonetoval vůbec. Můžeš?!? Udělej to prosím, protože já o tom nic nevím. A to jsem si všechny svoje komenty četl třikrát.

Takže čekám!!!
Avatar - Hammunasakra
1. 10. 2018 00:02
Re: Zabedněnec
Včera v 01:13 kecale kecalů :-)

Takže čekám = jak se k tomu postavíš!!!
Avatar - Floyd
2. 10. 2018 22:20
Re: Zabedněnec
Promiň, ale jsi úplně mimo, nee, jsi úplně na palici. Ten comment co zmiňuješ se týkal článku o HTP, který tam byl linkován, takže nechápu proč to spojuješ s tažením přívěsu. Fakt ne.
Avatar - Hammunasakra
3. 10. 2018 07:53
Re: Zabedněnec
Tažení přívěsu? Tady je fakt někdo na palici >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Ptal ses = kde si napsal že tenhle Vaculíkův text je málo kritickej = napsal si to 30.9. v 01:13 ;-)

Si neuvěřitelnej kecal :-)

A tenhle poslední příspěvek = to má bejt od Pána chaosu nebo co? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Floyd
3. 10. 2018 19:15
Re: Zabedněnec
Nerozumím řeči tvého kmene aneb spojuješ jabka s hruškama.

1. Diskuze zde je o tom, jak pan Foldyna zapřáhnul obytný PŘÍVĚS (nechápu co na významu toho slova nechápeš) a vyrazil směr Chorvatsko. No a tato cesta ho vyléčila. Nebo to chceš popřít?

2. Máme tu odkaz na konkrétní článek o motoru HTP od téhož autora z dob jeho útlého novinářského mládí, kdy psal nezávisle, po svém, pro lidi. Nebo to chceš popřít?

Tak čemu z těchto dvou věcí nerozumíš?!?
Avatar - Hammunasakra
3. 10. 2018 21:55
Re: Zabedněnec
Takže verze = úkrok stranou? :-)

Celkem rafinované = celkem nefunkční

To co sem napsal = prostě platí ;-)

Vaculík byl nadprůměrnej novinář tehdy = a je i dneska. VWfans ho nesnášeli tehdy = a viz diskuze.. >:-[]

Samozřejmě je lepší psát do svýho vlastního časopisu = ale lidi to tak nechtěli. Takže dneska píše = furt hodně nadstandardně = do Speciálu a občas i do běžnýho SM

Ale jinak viz já 7:53 = ptal ses kde = já odpověděl kde :-)
30. 9. 2018 11:46
Re: Zabedněnec
Ja ti túto radosť kĺudne prebechám :S
Avatar - vabis
30. 9. 2018 09:42
A co srovnat 1.2TSI a 1.0TSI
Zaver testu je jednoznacny. Pan Foldyna UPUSTIL od myslenky na Octaviu TSI ... :-|

Vzhledem k tomu, ze se panovi zcela zanovni auto pokazilo tak zasadnim zpusobem. Dokonce jeste na uzemi CR, tak se mu nedivim. Otacky hadicove spojky (rozumej TSI) nejsou problem. Kazdy po par km pozna, ze hadicova spojka taha priblizne mezi 1500 – 2300. Nad touto hranici akorat roste hluk, zatah pocitove moc ne. Proto se bude drzet v danem rozmezi ;-)

Nemoznosti brzdit motorem jsem si take vsiml. Zajimalo by mne, zda tomu prizpusobili brzdy, nebo jsou opet stejne. Nemusi jit o zadne Donovaly nebo Grossglockner. Ono 5 chlapu totiz musi z Jestedu take odjet >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 09:58
Re: A co srovnat 1.2TSI a 1.0TSI
Tuhle Vaculík srovnával Fabku 1.0TSI bez filtru a s filtrem = kdyby se podobně snažili = aspoň občas = i někteří ostatní

Nebo 2.3 a 5.0 v Mustangu = s trochou nadsázky kontumačka >:D

Ale v plný verzi to je jen jednou za čtvrt roku ve Speciálu SM = technický kecy a měření = pro menšinovýho čtenáře

Co to dělá když se Vaculíkův test dostane sem = víme a aktuálně vidíme :-)
30. 9. 2018 11:51
Re: A co srovnat 1.2TSI a 1.0TSI
K brzdeniu s karavanom len toľko, že 1. Je brzdený, 2. Hodne brzdí celú súpravu napríklad aerodynamický odpor. Keď si zoberieš dlhý kopec.
Donovaly nie sú kopec ale somáska lúka. Týka sa to cesty hore aj dole, samozrejme s karavanom. Grossglokner sem neťahaj, to je 12 percent a veľká vzdialenosť (tuším 17 km v kuse smerom k Zell am see)
Avatar - rokyta.p
30. 9. 2018 17:11
Re: A co srovnat 1.2TSI a 1.0TSI
Zase za to může Martin! S karavanem to bylo celkem v pohodě. Pokud by technik nejpovolanější necouval od závory. Kde jsi to viděl couvat s autem?! S Rapidem jen 20-60km/h popředu, max ve dvou osobách, no a je to. ;-)
neregistrovaný "SR20"
30. 9. 2018 17:54
Re: A co srovnat 1.2TSI a 1.0TSI
Brzdy:
Pokiaľ sa nemýlim, Fabia s rovnakým motorom má vpredu ventilované 288mm a vzadu okolo 250mm plné kotúče. Rapid je v podstate len tučná Fabia, takže bude mať to isté.
Avatar - twistedTSD
30. 9. 2018 14:21
Spojka
Jezdil jsem s Rapidy 1.0 TSI před modifikací spojky i po ní. Změny jsem nezaregistroval a nevzpomínám si ani na zápach. Jsem zvědav, jak se bude modifikovaná verze držet, ale předpokládám, že i ta původní by v normálním režimu 100 tisíc km vydržela, tak asi ok.

Převody určitě dlouhé jsou, ale zatím mi to vadí spíše kvůli vadnoucí dynamice na vyšší stupně a častému řazení jedničky (proto je na jednu stranu dobře, že je tak dlouhá). Jinak můžu jen zopakovat, že spotřeba i dynamika od dvou tisíc otáček velmi příjemná.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SR20"
30. 9. 2018 18:00
Stály prevod.
Nedal by sa urobiť "tuning" prevodovky stálym prevodom z Octavie? Predpokladám že tá bude mať stály prevod o niečo ľahší, keďže je to ťažšie auto.
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2018 18:14
Když vidím ty zelené blitky napříč celou diskusí...
...tak mě nemůže nenapadnout, má ten člověk vůbec nějaký osobní život, sakra? >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
30. 9. 2018 20:52
Re: Když vidím ty zelené blitky napříč celou diskusí...
To je [odkaz] konkrétního auta b l b e >:-[]
Avatar - holden2
1. 10. 2018 06:12
kurVWa to je zas diskuse o hoVWne
skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje alefasuje
Rozbalit vlákno
3
Avatar - bystron
1. 10. 2018 06:51
Re: kurVWa to je zas diskuse o hoVWne
Však jo a tys nenafasoval nic, woe? >:-[] To je pech že ;-\
1. 10. 2018 07:28
Re: kurVWa to je zas diskuse o hoVWne
To je len závisť z jeho strany, všetci niečo nafasovali, len jemu nevystalo. Mal sa lepšie učiť >:D :-!
Avatar - holden2
1. 10. 2018 19:39
Re: kurVWa to je zas diskuse o hoVWne
no na bl*becka co rozvazi letaky na vlozky a susenky se moc ucit nemusis. >:-[]
1. 10. 2018 20:43
Automat
No a to co tu popisují je důvod, proč jsem do rodiny pořídil klasický automat a druhé auto má CVT. Už žádné prokluzující a spálené spojky.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - mariov8
3. 10. 2018 13:59
Opravdu tristní kombinace
Měl jsem tu čest s touto kombinací hnacího řetězce a musím konstatovat, že nechápu prodeje škodovky v ČR. Protože převodovky ve všech modelech Škody pod Octavii 2,0TDI a 1,4TSI zabíjí jak potenciál těch motorů, tak trýzní řidiče. Já si to nekoupil, ale pořídila si to maminka. Nedokázala s tím ani zaparkovat u mne před barákem! Svah tam je, ale taková tragédie to není, si říkám. Inu vylezl jsem, že ji to zaparkuji... sem-tam jsem jezdil i soupravu C+E, i s manuálem, i s návěsem, i zacouval s návěsem mezi auta. Rozjedu vlak, přistanu s letadlem... Byl jsem zpocený až na zadku! Dole to motor nedával a pak spojka prudce spínala nebo hořela. Takže plná shoda se sdělením v článku. Ano, normální jízda po rovině a mimo jakýkoliv jenom trochu nestandardní režim je v pohodě, motor téměř příjemný (lepší tříválec je jenom ten PSA Pure Tech 1,2), ale ten nesmyslně dlouhý stálý převod a s ohledem na charakteristiku motoru naprostý nedostatek jízdních stupňů jak u manuálních, tak i automatizovaných převodovek u mně vystavilo stopku koncernu. Není jak řešit třeba popojíždění v zácpách, parkování ve svahu mezi auty a další nestandardní situace. Zajímavé je, že B 180CDI s mnou nenáviděným DCT (také dvouspojka) to parkování i popojíždění dává podstatně lépe, ale holt je tam o "kvalt" více, krátká jednička a rozumná zpátečka.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
28. 10. 2018 18:22
Hrdě se hlasim jako zapskly zabednenec!
Ze i Vy, pane Vaculiku, pristoupite na tuhle hru je pro me zklamáním.
Trivalce proste bajecne nejezdi. Muzete to poprit, ale to je tak asi vsechno, co s tim muzete delat.
Malolitrazni motor s preplnovanim proste vyzaduje otacky a cas na "naplneni"... a tedy je nekomfortni, a nici spojky.
Ze automobilka pusti do sveta auta se spatne zvolenou spojkou, a pak je meni v zaruce, vidim jako duvod ke kritice, nikoliv obdivu.
Rozbalit vlákno
0