Diskuse

Dlouhodobý test Škoda Octavia Combi 1.4 TSI G-Tec – Proč tak žere pneumatiky?

29.4.2017

Dlouhodobé octavii na zemní plyn jsme se podívali na zoubek z hlediska spotřeby, dynamiky a jízdních vlastností. Specifik skýtá více, než se na první pohled zdá.

 

  • 85 Reagovat !

    foto Blatouch

    Blatouch 29.04.  08:25

    Zvednuta kola

    To se pri testu skutecne obe vnitrni kola takhle zvednou ? Je to normalni ? To se deje i u jinych znacek / modelu ? Mne to pripada trochu divne . Mozna to souvisi s prilis tvrdym podvozkem nebo posunem teziste doyadu. Ale to zvednuti predniho kola mi pripada dost divoke.
    • 119 Reagovat !

      foto holden2

      holden2 29.04.  08:37

      « Zvednuta kola

      je to naprosto normalni u spatne postaveneho auta
      • 97 Reagovat !

        foto Blatouch

        Blatouch 29.04.  08:51

        « Re: Zvednuta kola

        Ze by der Konzern postavil spatne das Auto ? To se mi nechce verit, vzdyt delaji tak skvele ekologicke diesely .
        • 314 Reagovat !

          foto Ada-je-zase-tady

          Ada je zase tady 29.04.  10:17

          « Re: Re: Zvednuta kola

          Každý diesel je ekologický v porovnání se zastaralým zážehovým motorem, protože generuje mnohem méně CO2, který je fatální příčinou globálního oteplování.
          • 34 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 29.04.  10:29

            « Re: Re: Re: Zvednuta kola

            Tak s timhle přístupem musíš mít rád Peugeot, Citroen a Renault [odkaz] žejo ;-)
          • 13 Reagovat !

            foto Blatouch

            Blatouch 29.04.  10:42

            « Re: Re: Re: Zvednuta kola

            To ano, ale ja jsem tady narazel na podovody VW v oblasti dieselu, ketere pachali na Evropanech, kterym zadne odskodneni nedali a naopak jim ted nici motory novym SW. VW vyvojari jsou nejak stale mene vyvojovi.
            • 21 Reagovat !

              foto Ada-je-zase-tady

              Ada je zase tady 29.04.  11:53

              « Re: Re: Re: Re: Zvednuta kola

              Bohužel. Když vývojáře řídí ekonomové, je to vždy špatné.
              • 10 Reagovat !

                foto CommonUser

                CommonUser 29.04.  13:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Zvednuta kola

                To ano, takze by sa mala platit CO2 dan - mnozstvo CO2 od kazdeho litra paliva. Alebo predavat palivo na vahu.
          • 23 Reagovat !

            foto CommonUser

            CommonUser 29.04.  11:18

            « Re: Re: Re: Zvednuta kola

            Ty mas problem pochopit zaklady fyziky. Fakt by ti prospel vnutorny EGR okruh - z motora do kabiny.

            [odkaz]
          • 23 Reagovat !

            foto SamanAR

            SamanAR 29.04.  11:38

            « Re: Re: Re: Zvednuta kola

            omyl, to ty jsi fatalni pricinou globalniho oteplovani ;-)
          • 61 Reagovat !

            foto Hruskyn

            Hruškyn 29.04.  13:21

            « Re: Re: Re: Zvednuta kola

            Tak se Ádo podívej, kolik se ve světovém měřítku podílí osobní auta na vzniku CO2. Je to úplně zanedbatelný číslo. Ale pak si taky zjisti, co všechno vypouští ty tvoje slavný diesely.... Oxidy dusíku a podobný lahůdky. Kdyby měly nafťáky takový emisní normy co benzin, tak je nedaj ani do traktoru... 8-s
        • 00 Reagovat !

          foto MOJE-JMENO

          MOJE JMÉNO 01.05.  20:30

          « Re: Re: Zvednuta kola

          Pokud ostře "říznete" auto do vinglu kvůli podobně efektní fotografii, tak to, zda-li se Vám vnitřní kolo zvedne víc nebo méně, rozhoduje hlavně přilnavost pneu a druh vozovky. Kvalita vozu je v tomto případě až na druhém místě. Z té fotky je zřejmé, že guma to prostě důsledně podržela a odstředivá síla je prostě tak veliká, že nadzvedla vůz na vnitřku. Je jasné, že nějaké prémiové, či sportovní auto má tuto hranici o kus dál, ale nějak zapomínáte na to, že zde je řeč o běžném rodinném voze... :-!
          Co myslíte, že by se stalo, kdyby byla rychlost ještě o cca 30km vyšší a vingl shodný ? Povolila by pneumatika, nebo by si kola prohlédly nebe zblízka ?
          • 00 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 02.05.  12:59

            « Re: Re: Re: Zvednuta kola

            Tipujem to na uz pretacavy smyk a mozno aj rafik by do toho nieco povedal :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Googlit

            Googlit 02.05.  20:23

            « Re: Re: Re: Zvednuta kola

            Takže se vlastně nemusí dělat losí testy [odkaz] když záleží jen na pneu a vozovce >:D >:D
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 29.04.  11:34

      « Re: Zvednuta kola

      Tipl bych si, že to budou stabilizátory.
    • 20 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 29.04.  11:53

      « Re: Zvednuta kola

      Divne je hlave to, ze sa to stane u nizkeho auta s minimalnym profilom gum.
      • 10 Reagovat !

        foto Frantizsekk

        Frantizsekk 30.04.  13:05

        « Re: Re: Zvednuta kola

        Ja za tim vidim veliky grip pneumatik, jeste k tomu zvetseny suchym betonem. Tuzsi stabilizatory a tlumice by pomohly, ale to by pak bylo auto na okruh a ne na silnici.
  • 42 Reagovat !

    foto T-Y-N-G-

    T.Y.N.G. 29.04.  09:16

    Tlakové láhve

    Nezmínili jste se, kde jsou umístěny tlakové láhve. A proč vzadu vozíte bomby? Není to nebezpečné? >:-[]
  • 82 Reagovat !

    foto Mr-Murphy

    Mr.Murphy 29.04.  09:16

    zkušenost po 75tkm

    tohle auto máme ve firmě, dokončuje pomalu druhý rok služby a bude mít najeto 75.000km.

    Plusy:
    - spotřeba kolem 4,3kg CNG na 100
    - kultura chodu motoru i podvozku, obojí bez výhrad (ticho, pohodlí)
    - spolehlivost - za těch 75tkm se na autě kromě kapalin a filtrů nedělalo vůbec nic (nepočítám stěrače ta takové blbosti)

    Mínusy:
    - vysoká pořizovací cena
    - trakce při naloženém kufru
    - dojezd na CNG cca 350km.... jako není to špatné, ale nějakých 100km navíc by se hodilo (proč to má nádrž na benzín na 55L nebo na kolik.... mohlo ji to mít čtvrtinovou a ušetřenou váhu a prostor přepustit CNG....)

    Tahle Octa je skvělé auto pro klidného řidiče co hodně najezdí..... šetří peníze, je ekologická a pohodlná. Za 1.6TDi s pětikvaltem bych to nevyměnil ani za zlaté prase....

    Není to auto pro někoho kdo chce denně nalítat 500km po dálnici ve vysokém tempu.... tam už to víc žere a ztráty času tankováním jsou pak otravné....

    Co se té trakce a jízdních vlastností týče, ano, hrabe to, při plném naložení (zejména "sám řidič + 150kg v kufru") to je schopné klouzat v zatáčce v kopci i na trojku, ale defenzivní normální řidič se tomu úplně v klidu přizpůsobí a nemá problém. S prázdným autem naopak při normálním využití nemáte moc šancí poznat že pod kufrem vezete ty kila navíc....

    Ještě k té "spotřebě pneumatik" - to naše auto má najeto 75tkm, z toho asi 40-50 (knihu jízd tu fakt nemám) na Michelin Energy Saver 205/55 R16 na kterých jsme to auto přebírali. A ještě mají nějaké 3mm.... takže je to fakt jen o tom hlídaní prokluzu a normálním ježdění.....

    Nejsem vůbec fanda Škodovky a VW, ale zrovna tohle auto se z mého pohledu hodně povedlo (holt až na tu cenu, ale to je u Škodovky klasika).... Kdyby po městech místo smradlavých dieselů jezdily auta jako toto, myslím by to na ovzduší tam bylo dost poznat....
    • 22 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 29.04.  11:17

      « Re: zkušenost po 75tkm

      Ahoj, najel jsem s tím autem jen pár kilometrů, takže rozhodně zkušenost nemohu rovnat s tou tvou, ale víceméně souhlas, je to auto pro klidného řidiče. Mně asi nejvíce zklamal motor a jeho letargicka charakteristika a pružnost . Skoro bych řekl, že 1.2 Tsi, to silnější, jede lépe :-)
      • 42 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 29.04.  11:40

        « Re: Re: zkušenost po 75tkm

        No mám s tímhle autem najeto za 1.5 roku 66tis km a právě motor a 6st převodovka je důvod, proč se k dieselu nevrátit. Btw nevím kolik najeto mělo auto, se kterým si jel, ale motor je tichý a pružný a jede rozhodně líp než 1.2TSi. Pravda je, že si musí sednout, tak po 10-15tis km teprve jede (stejně je na tom i Leon TGi).

        K článku, ano je pravda, že má auto horší trakci hlavně při rozjezdech na mokru a sněhu. Předek je prostě lehčí, ty lahve vzadu přecejen něco váží. Sem tam, tak 2-3x ročně těch chybějících 100l kufru chybí, nicméně to není katastrofa...

        Spotřeba plynu je velmi dobrá v létě 3.8-4.3kg/100km v zimě 4.5 - 5kg/100km, dojezd na plyn podle stylu jízdy 300-350km. Na benzin jezdí průměrně za 6,5-7l a dojezd je kolem 700km...

        Ohledně zrychlování nad 160km/h problém nenastává, až nad 180.. tam se jí už opravdu nechce. Na německé dálnici jsem z ní vytahl tachometrových 210km/h, ale na dlooouhé rovince ;-)
        • 30 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 29.04.  11:59

          « Re: Re: Re: zkušenost po 75tkm

          Ahoj, ano to jsem měl asi uvést, auto mělo tak 500lm :-) Vím, že u menších turbobenzinu, ale to asi u všech motoru , to chce pár tisíc km, než se rozhýbe :-)
          • 10 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 29.04.  14:00

            « Re: Re: Re: Re: zkušenost po 75tkm

            Jo, s nezajetým motorem to je lenoch. Koukám hned jsem vyfasoval 2 mínusy. Asi od lidí, co s tímhle autem mají najeto víc než já >:D >:D
            • 01 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 29.04.  14:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: zkušenost po 75tkm

              :yes: :no: se dává za to jestli má dávač těch palců stejnej nebo jinej názor případně jestli mu seš nejseš sympatickej. V žádnym ale opravdu v žádnym případě to nemá souvislost s tim jak co je, má bejt apod. :-)
              • 41 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 29.04.  14:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: zkušenost po 75tkm

                Jo ... to ses pěkně udal :-) sympatie rozhodují a je jedno, co člověk napsal :-) Proto mám permanentně jeden palec dolů :-)
                • 20 Reagovat !

                  foto ericn

                  ericn 29.04.  14:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zkušenost po 75tkm

                  Dám ti jeden nahoru, ať máš radost :yes:
                • 14 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 29.04.  14:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zkušenost po 75tkm

                  Jj = ozzyq jako obvykle >:D

                  Projdi si naše diskuze = hlavně se specializuju na dávání :yes: tobě a Karlovi, samozřejmě pod mnoha nickama co tu mám = a :no: dávám sobě >:-[]

                  Tys si fakt bez hranic :yes: >:D >:-[]
                  • 30 Reagovat !

                    foto Blue-Sun

                    Blue Sun 30.04.  09:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zkušenost po 75tkm

                    On bez hranic a ty neskutečně omezený... radši být bez hranic.
            • 10 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 29.04.  21:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: zkušenost po 75tkm

              Minusy sa tu neoplati riesit ;)
      • 10 Reagovat !

        foto unicorn64

        unicorn64 29.04.  12:08

        « ... ADAC spotreba a emisie - vyborne vysledky

        ADAC spotreba (kompletny test [odkaz] ):
        mesto - 4.6 kg
        okolie - 3.6 kg
        dialnica - 4.6 kg
        kombi - 4.2 kg

        ADAC emisie:
        exhalaty - 50 bodov (max.50)
        CO2 - 43 bodov (max.50)
        celkovo - 93 bodov (max.100), 4. miesto(!) zo 45 aut
        emisne vysledky 45 aut [odkaz] , tabulka [odkaz]
        • 13 Reagovat !

          foto Somewhere-je-uz-prec

          Somewhere je už preč 29.04.  20:48

          « Re: ... ADAC spotreba a emisie - vyborne vysledky

          ADACu ešte niekto verí? Za čo si zaplatíš, to napíšu...
          • 10 Reagovat !

            foto unicorn64

            unicorn64 29.04.  23:50

            « Re: Re: ... ADAC spotreba a emisie - vyborne vysledky

            "Za čo si zaplatíš, to napíšu..." -> zial, to plati pre vacsinu testov v sucasnosti, autori totiz takmer nic nemeraju, len pisu svoje "subjektivne pocity".
            Preto som vybral ADAC testy, kde su len vysledky merania realnych emisii priamo z prevadzky auta. Z nameraneho CO2 sa vypocitava realna spotreba (vysledky vacsinou sedia s vysledkami zo spritmonitor.de).
    • 20 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 29.04.  12:41

      « Re: zkušenost po 75tkm

      Preklz na trojku s brutalnym 81kW/200Nm motorom ???
      Daj si tam normalne gumy a nie nejaky Energy Saver nezmysel, co su tvrde gumy, optimalizovane na min. hlucnost a opotrebenie.
      • 20 Reagovat !

        foto Somewhere-je-uz-prec

        Somewhere je už preč 29.04.  20:55

        « Re: Re: zkušenost po 75tkm

        Energy Saver sú otrasné gumy. Ale s tým opotrebením a hlukom trochu kecáš. Energy Saver sú gumy s nízkym valivým odporom, robené kvôli čo najnižšej spotrebe, preto sú tvrdé a menej sa opotrebovávajú. Hlučnosť až tak nízka nie je, skôr naopak, s rastúcou rýchlosťou hluk rastie dosť značne. Ale hlavne nemajú žiadne bočné vedenie a stabilitu, zatáčať s tým, nedajbože ešte na vode alebo šotoline, strach a des.
        • 10 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 29.04.  22:00

          « Re: Re: Re: zkušenost po 75tkm

          Tak si skrtni ten hluk , neviem, preco som to mal tak zafixovane, podla podrobnejsich recenzii su naozaj o cosi hlucnejsie:-) Ze su na spotrebu, taku samozrejmost som nepisal, kedze to vyplyva rovno z ich nazvu.
      • 01 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 29.04.  21:43

        « Re: Re: zkušenost po 75tkm

        Na dvojke sa "palia" gumy na roomsteri so slabsim tsi, staci vyjazd zo zakruty a trochu viac pridat plyn...
        • 10 Reagovat !

          foto Somewhere-je-uz-prec

          Somewhere je už preč 29.04.  22:34

          « Re: Re: Re: zkušenost po 75tkm

          Tak na škodovke je obvykle medzi dvojkou a trojkou pekný skok...hrabanie na trojke asi nebude príliš reálne, ako spomenul Beefcake.
          • 10 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 30.04.  08:53

            « Re: Re: Re: Re: zkušenost po 75tkm

            To uz by bolo pri tych vykonoch dost spatne
      • 00 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 30.04.  17:08

        « Re: Re: zkušenost po 75tkm

        Tvrde gumy optimalizovane na minimalnu hlucnost???
    • 00 Reagovat !

      foto nasua23

      nasua23 30.04.  23:03

      « Re: zkušenost po 75tkm

      Musím souhlasit.
      Tahle škodovka mi jako jedna z mála dáva smysl.
      Při výběru jsem u ní taky uvažoval.

      Jinak ta nádrž: zajímavý je sledovat, jak i "nezávislá" redakce přebírá PR kecy o dojezdu (i když všichni víme, že jen chtěli šetřit na zákaznících)
    • 00 Reagovat !

      foto MOJE-JMENO

      MOJE JMÉNO 01.05.  20:36

      « Re: zkušenost po 75tkm

      Měl jsem přesně toto půjčené při garančce své služební Octy 1.2TSI 77kW. Byl jsem celkem nemile překvapen tím, že jsem nepoci´toval vůbec žádný rozdíl ve výkonu oproti té 1.2. A to ani na při provozu na benzin. Nicméně, velmi mne překvapily jízdní vlastnosti, které byly o hodně lepší než u verze Octy II. Ale jinak - velmi příjemné svezení. :-!
  • 52 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 29.04.  09:42

    Rozevlátý zadek

    Teda třeba jsem úplně vedle, ale opravdu za běžných podmínek bude s menším vzorkem na zadních gumách ještě horší přetáčivost? Naivně si myslím, že snad kromě sněhu půjde o směs gum, a výška vzorku nebude mít citelný vliv na utrhnutí zádě...
    Stejně tak se mi moc nezdá, že bomby za zadní nápravou způsobí, že je auto v zatáčkách "obratnější a rychlejší" než čtyřkolka, která má přece jen váhu navíc mezi nápravami.
    • 31 Reagovat !

      foto Blatouch

      Blatouch 29.04.  09:54

      « Re: Rozevlátý zadek

      Plynova verze je o 50 tis. drazsi, nakladove to rozhodne 50 tis. neni, takze je to o propagaci jak pomoci Skodovce zvysit profit.
    • 04 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 29.04.  10:31

      « Re: Rozevlátý zadek

      Napovim = sou ty bomby uložený na střeše nebo spíš tam co baterky v hybridech? ;-)
      Téma důležitosti a vlivu těžiště sme diskutovali naposled myslim v souvislosti s SUV. Nechci se hádat takže rovnou připomenu že to psal i MT :-)
      • 40 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 29.04.  10:38

        « Re: Re: Rozevlátý zadek

        Napovím- balast navíc u čtyřkolek je na střeše nebo spíš na podvozku?
        • 16 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 29.04.  10:44

          « Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

          Vim že si info odolnej = ale to že si znova a znova myslíš prostě to svý = v tomhle případě že čtyřkolky sou skvělý..

          Nic proti pohonu všech kol v autech a místech kam patří = ale na běžný silnici sou šíleně přeceňovaný přeceňovaný přeceňovaný = asi tolik ve zkratce

          Bohužel často negativně ovlivňujou jízdní pocity a dojmy i reálný chování vozu. To nejspíš chtěl autor tohohle textu naznačit. Zatimco závaží vzadu paradoxně až tak ne

          • 32 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 29.04.  10:48

            « Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

            Rozumím, tvrdíš, že předokolka s balastem ZA zadní nápravou projede zatáčku líp, než čtyřkolka. Tak jo.
            • 15 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 29.04.  10:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

              Tak jo = je to spiknutí nějakýho redaktora ze SM a mě co se proti tobě spikli = dobře sme to naplánovali ale ty ses nedal :yes: :-)

              Víš že některý 4kolky před zatáčkou respektive na začátku zatáčky vypnou? Že většina jich vypíná ve vyšší rychlosti? Že maj vpodstatě nulovej vliv na mokru? Atd. atp. ;-)

              Už sem dřív párkrát dával odkaz na slušnej obsáhlejší přehlednej materiál k tématu na auto foru a od tý doby co je zablokovaný aspoň název článku = přečet sis ho někdy? Nebo jakejkoli podobnej?
              Nebo to prostě máš za spiknutí všech Vaculíků Dusilů a jim podobnejch proti tobě? :-)
              • 72 Reagovat !

                foto Odan

                Odan 29.04.  11:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                Ad nulovej vliv na mokru - opakuju ti to po desátý.
                0) Přestaň se ohánět znalostli tety Kajlí a texty ze Světa Notorů
                1) Půjč si silnou zadokolku a silnou čtyřkolku
                2) Počkej až víc zaprší
                3) Vypni ESP, ASR apod.
                4) Zařaď za dva a dej tomu plnej
                5) Vyměň si trenky nebo kalhotky
                6) Přijď se omluvit
                • 06 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 29.04.  11:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                  Máš tam tak obrovský množství blbostí že se mi na to nechce ani odpovídat a zbytečně vysvětlovat = prostě je to spiknutí a ty a Karel ste to prokoukli :-)
                • 40 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 29.04.  11:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                  Kdyby jen na mokru ;-)
                  Já tu napsal, že čtyřkolku oceňuju na sněhu a břečce, a bylo mi vysvětleno, že je to taky nesmysl.
                  • 06 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 29.04.  11:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                    Hele bacha! 8-s

                    Ozzyq by ti vysvětlil že tohle je lež a za tu se musíš omluvit >:-[]

                    Hele a víš že to spiknutí redakcí je celosvětový? >:D >:-[]
                    • 30 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 29.04.  11:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                      Jj, celosvětový spiknutí, viz má citace Autofora, na který se odvoláváš, a která tvrdí opak co ty - což je u tvých odkazů standardní.
                      • 05 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 29.04.  11:39

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                        Nemel kraviny >:-[]

                        Tohle je oblíbená metoda komanče Andreje eSTBáka = vytrhne něco z kontextu co samo o sobě je pravda a všechno ostatní vynechá = tvuj vzor? >:D

                        Tak co to spiknutí Vaculíků a Dusilů a jim podobnejch po celym světě = seš na sebe pyšnej že ste je s ozzym odhalili? >:D >:-[]
                        • 40 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 29.04.  12:32

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                          Mě je úplně jedno, k čemu je ctyrkolka, jezdím FWD a nemám problém. Že Karel preferuje 4*4 je jeho věc a hlavně jeho volba, do které mně a hlavně ani tobě nic není , tak mě do tvého boje a spiknutí netahej, mě je to úplně u....;)
                          • 05 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 29.04.  12:33

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                            Taky jezdím FWD a taky neni problém = no tu a tam někdo s tim trochu problém má :-)
                          • 30 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 29.04.  12:52

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                            Já jezdím celý život hlavně předokolkama. Ale do A6 mi Quattro přišlo logická volba, a tuto zimu jsem si ho užil, protože jsem najezdil opravdu hodně na sněhu a v sněhové břečce. Takže jsem nakonec za tu spíš trochu náhodnou (určitě jsem neměl jako prioritu auto s 4x4) volbu rád a asi jsem trochu změnil pohled. Určitě jde bez toho žít, a je jen otázkou, jestli je člověk ochotný si připlatit za malinko vyšší spotřebu a trochu dražší auto. Úplně stejně jako si někdo rád připlatí za silnější motor, kožená sedadla nebo head-up display. Nic z toho taky nutně na běžné ježdění nepotřebuješ, ale můžeš to chtít. ;-)
                            • 30 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 29.04.  12:55

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                              :yes:
                              • 05 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 29.04.  13:29

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                Tvoje preference [odkaz] [odkaz] [odkaz] sou tvoje věc do těch ti nikdo nekecá. Moje sou zas moje [odkaz] [odkaz] = do těch trochu kecáš ale to nic, já se ukecat nedám

                                Něco jinýho je ale zpochybňovat každej trochu odbornej článek co tu vyjde = uzavírám téma :-!
                                • 40 Reagovat !

                                  foto -Karel-

                                  _Karel_ 29.04.  13:46

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                  Už tady proboha přestaň vysírat! Jenom se snažíš vyprovokovat hádku. Potřeboval bys před držku jak prase drbání.
                                  • 04 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 29.04.  13:50

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                    Potřebuješ léčení :-!

                                    Ty si začal = jako obvykle si zpochybnil text. Velmi slušně sem ti řek že se mýlíš. Tentokrát si tak rozjetej že si nevzal ani když ti to vysvětlil MT

                                    Hádáš se urážíš a napadáš jen ty. No a když se přidá ozzyq je na malér zaděláno

                                    Autor textu má samozřejmě pravdu, MT má pravdu a já s nima souhlasim :-!
                                    • 40 Reagovat !

                                      foto -Karel-

                                      _Karel_ 29.04.  13:56

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                      Jestli má autor textu pravdu - o tom jsem zapochyboval.
                                      Nevšiml jsem si, že by někde _MT_ prohlásil, že má autor pravdu, neboli že bude G-tec rychlejší v zatáčkách.
                                      Tvoje sračka s tlustýma ženskýma byla fakt k věci a vůbec ne urážlivá.
                                      8-s :no:
                                      • 05 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 29.04.  14:02

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                        Chronologicky bratře chronologicky = Ozzy předtim lhal jak když tiskne

                                        Plus má odpověď byla na jeho posunutí diskuze na preference = o preferencích žádná

                                        Tvý přání abych trvale držel kušnu zatimco vy budete řikat co chcete je takový = no takovej systém tu už byl a myslim že se moc neosvědčil

                                        MT to jako vždy nebo aspoň v totální většině případů napsal kulatně a správně
                                    • 40 Reagovat !

                                      foto Ozzman

                                      Ozzman 29.04.  14:31

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                      Jestli sis všiml, tak si začal tahat do tvých příspěvků ty mne ;) Já se bavil s Karlem... tak si nekálej do úst ano? Pokud sennou máš problém , můžeš mi napsat SZ , rád se s tebou i sejdu zas osobně jak pořád vykrikuješ :-) A tentokráte na sebe upozorním :-)
                                      • 06 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 29.04.  14:57

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                        Jako obvykle kecáš = vzal sis mě do [odkaz] [odkaz] [odkaz] v 11:31 11:30 = to si navíc dost pitomě lhal a začal si v 11:21 = co na to hrdino? >:-[]

                                        A zajímavě si navýšil počet lží co chrlíš = vysvětlíš nějakou? Třeba jen to blábolení o garáži? :-)
                                        • 40 Reagovat !

                                          foto Ozzman

                                          Ozzman 29.04.  15:13

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                          Zformuluj dotazy do SZ, rád odpovím:)
                                          • 05 Reagovat !

                                            foto Hammunasakra

                                            Hammunasakra 29.04.  15:15

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                            Nechci rozebírat všechny tvoje výplody = ale třeba to s tou garáží prostě nechápu = vysvětli tuhle jednu lež
                                  • 40 Reagovat !

                                    foto Mig-35

                                    Mig_35 29.04.  16:18

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                    nemohl jsem si pomoct:)
                                    potřeboval bys před držku:)))
                                    • 20 Reagovat !

                                      foto -Karel-

                                      _Karel_ 29.04.  17:10

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                      Já vím, ale ono to po jakýmkoliv palci nejde zeditovat ;-)
                                      • 03 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 29.04.  17:17

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                        Já fakt nevim = kde bereš tu drzost že potom co se do mě 3x po sobě nasere ozzy a já poprvý reaguju = ty napíšeš mě co si to dovoluju :yes: :yes: >:D

                                        Slušná nesoudnost >:-[]

                                        A nestoudnost >:D
                                        • 40 Reagovat !

                                          foto Ozzman

                                          Ozzman 29.04.  19:22

                                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                          Prosimte nebreč pořád tady a napiš mi ty křivdy, co jsem údajně spáchal do SZ, já ti na to rád odpovím :-)
                                          • 03 Reagovat !

                                            foto Hammunasakra

                                            Hammunasakra 29.04.  20:26

                                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                            Vlákno si trefil ale příspěvek ne = máš odpovídat na 15:15

                                            Tady ses přimíchal do cizí diskuze = citoval sem tě dost přesně? :-)

                                            Nech odpovědět Karla = nejsi zvědavej jak se z toho dostane? >:-[]
                                      • 03 Reagovat !

                                        foto Hammunasakra

                                        Hammunasakra 29.04.  18:06

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                        A protože si mi okamžitě střelil :no: už sem nemoh dopsat

                                        A nestydatost ;-)

                                        A nemravnost :-)

                                        Anebo ozzyq může 3x po sobě = a já ani reagovat?
                                  • 40 Reagovat !

                                    foto kyklop

                                    kyklop 29.04.  21:47

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                    Zmlatis d€bila, zavru ta ako za zdraveho. Skuste sa na neho vykaslat, mozno ho to prestane bavit. Inac bude kazdy piaty prispevok v diskusii priblbly odkaz bohvie na co
                            • 03 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 29.04.  13:17

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                              Na tom neni co zpochybňovat
                              • 41 Reagovat !

                                foto HoIden-holden

                                HoIden_holden 29.04.  17:34

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                Tvoje preferencie vsetci na ACZ velice dobre poznaju "povolanim dcera" svojich rodicov.
                                Je to hlboke strkanie sa do kANALU intelektualom (Gilgit),prezliekanie sa za transku (Kylie),pisanie sem zenske nazory na auta (Kylie zmyslanie),milenecky vztah s Vaculikom.(nespomenut ho zakazdym v kazdej diskusii tak by sa asi urazil..chapem..laska je laska)

                                To ,ze obiehas na obeznej drahe kam ta vystrelila tvoja sprostost a IQ hupacieho detskeho konika (vid tvoje = v nazoroch) nam krasne dokazujes kazdym dalsim napisanim zvastom a zasieranim diskusii spolocne s prezliekacom kabatov bez cti.
                                • 04 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 29.04.  17:54

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                  Tak sem si prošel všecky tvoje příspěvky = a bez výjímky všechny sou nadávky: čobole, teplouši hnoji atd. :yes: >:-[]
                                  Nenašel sem jedinej normální příspěvek!

                                  Hele Gilgite tohle je tvuj nick pro nadávky? >:D

                                  A dávej si bacha = jednou píšeš česky jednou slovensky = navíc blbě :-)

                                  Vaculíka rád čtu = zkus to někdy ;-)

                                  [odkaz] >:-[]
                                  • 50 Reagovat !

                                    foto Somewhere-je-uz-prec

                                    Somewhere je už preč 29.04.  22:37

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                    Už sklapni. Toľko sprostostí jak ty nepíše do diskusie nikto. Hneváš sa, že sa do teba ľudia navážajú, ale pozrieť sa do zrkadla alebo prejaviť trocha sebareflexie, na to gule nemáš. :no:
                                    • 04 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 29.04.  22:45

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                      Hele sebereflexe = zklidni hormon! Podívej se co napsal nizmo. A projdi si diskuzi Vždycky jen reguju = tuhle docela zásadní drobnost sis nevšim? >:D

                                      Nedělám si [odkaz] ;-)

                                      Co si představuješ pod sebereflexí? Nereagovat? :-)
                                      Projdi si Nizmovy příspěvky = neni tam jedinej normální! Všechno jen výpady na různý lidi = nic k věci ve všech diskuzích jen výpady. Máš koule si to projít a vyjádřit se k tomu? :-!
                                      • 50 Reagovat !

                                        foto HoIden-holden

                                        HoIden_holden 30.04.  01:08

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                        Song cisto o tebe "povolanim transka"

                                        [odkaz]
              • 40 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 29.04.  11:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                Autoforum tvrdí: "Na kvalitním podkladu se to většinou příliš neprojeví, v horších podmínkách už ale ROZDÍL MŮŽE BÝT VÝRAZNÝ. A nejde jen o schopnost vyjet zasněžený kopec, přínosem je celkově lepší chování auta, stabilita i bezpečnost. Když se tažná síla dvou hnacích kol přerozdělí na čtyři kola, zbude větší rezerva pro zachycení bočních sil například v zatáčkách, při poryvech větru nebo ve vyjetých kolejích a směrová stabilita auta se zákonitě zlepší.
                • 06 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 29.04.  11:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                  A proto opakovaně a víš to píšu že do hor a sněhu AWD má smysl. Tam RWD ne ;-)

                  Pár lidí mi to vyvracelo a samozřejmě i na sněhu se s RWD dá narozdíl jezdit bez problémů ale do těch hor atp.

                  No a pak se podívám po naší zemi a řikám si po který asi tak jezdíš ty >:-[]

                  Jestli si ze zapadlý vesničky v horách v Norsku jestli si tam byl kde se čeká na pluh a auta pak jedou za nim = tak to beru. Ale bacha = i tam jezděj zadokolky a je tam míň 4kolek než bys čekal! >:D

                  Možná seš jen ten typ co pro jistotu pásek i šle [odkaz] :-)
                  • 60 Reagovat !

                    foto Beefcake

                    Beefcake 29.04.  12:11

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                    Pan chytry: "horších podmínkách" neznamena automaticky "hory a sneh".
                    • 07 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 29.04.  12:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                      Pan sečtělý si asi chtěl říct ;-)

                      Hory a sníh = tam je to rozdíl kterej stojí za zmínku. S tim Norskem je to realita = je tam míň 4kolek než by člověk čekal. Karla by z toho kleplo :-)

                      Subaru je fajn = díky nízkýmu těžišti a symetrickýmu uspořádání. Ten pohon všech kol k tomu logicky pasuje.

                      Jinak viz všechny odborný materiály na tohle téma :-!
                      • 50 Reagovat !

                        foto Beefcake

                        Beefcake 29.04.  14:35

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                        Ja som Subaru nikde nespominal.
                        • 07 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 29.04.  14:42

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                          Nemusíš máš ho v avataru :-)

                          Viz konstrukce Subaru tam to 4x4 má svou logickou souvislost. Přes nesčetnej počet takovejhle vysvětlení [odkaz] je současnej prodej skoro komedie. Naprostá většina lidí si 4x4 verzi kupuje tak nějak pro jistotu = že to bude lepší. Realita je zmíněná i v tom odkazu a třeba i v tomhle článku = většinou je to dokonce horší ;-)

                          • 70 Reagovat !

                            foto Beefcake

                            Beefcake 29.04.  16:11

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                            Kolkokrat sem das este ten 7 rokov stary amatersky clanok, co je zakonceny "Moderní systémy asistující trakci a kvalitní zimní pneumatiky s dostatečným vzorkem o hloubce aspoň 4 mm prokáží mnohem lepší službu než pohon všech kol, který se musí prát se špatnými pneumatikami a často i neschopností řidiče. Raději si místo nákupu čtyřkolky přečtěte článek Pět pravidel pro jízdu ve sněhu." ???
                            Tym tendencne napisanym clankom by som sa vobec neohanal.
                          • 40 Reagovat !

                            foto kyklop

                            kyklop 29.04.  21:50

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                            Zase si odhalil dovody nakupu stvorkolky vacsiny ludi. Je to moderne, preto polozili x penazi a nieco co vlastne ani nepotrebuju. Mali by povinne clhodit na acz, aby si to pred kupou auta poriadne rozmysleli
              • 50 Reagovat !

                foto Beefcake

                Beefcake 29.04.  14:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                Uz prosim ta prestan do tvojich fantazmagorii tahat nejake teorie o okriplenych 4x4 a ber do uvahy seriozne riesenia awd, rovnako ako pri rwd, ci fwd. Daj nejake podklady, ako pri vjazde do beznej zatacky sa zadok uplne odpoji. Co sa tyka odpajania pri vyssich rychlostiach, u niekoho som videl spominat 160km/h, to nie je bezna jazda v zatackach. Aj to nie som si isty, ci ak aky Haldex to bolo a ci si to dobre pamatam. "Nektery", "vetsina", "v podstate" - fakt exaktne vysvetlenie.
                Mokro zase raz skoda komentovat.

                Lebo to uz mozes rovno davat za priklad jazdnych vlastnosti v zatackach Nivu alebo nejaky offroad s locknutymi diferencialmi alebo obstarozny muscle RWD ustrelujuci zadok bez podpory elektroniky.
                Zase ta ista debata.
                Kto je to preboha ten Vaculik ? Stale o nom citam - niekto ako Colombova zena ?
                • 42 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 29.04.  14:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                  Martin Vaculík : "Zaměřuje se na problematiku životnosti a spolehlivosti vozidel, platí za odborníka na vznětové motory. Světu motorů přispívá technickými radami i celými materiály od roku 2010."

                  Je třeba komentář ? ;-)
                • 05 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 29.04.  14:25

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                  Ne = ten ke kterýmu chodí Colombo pro rady když neví :-)
            • 50 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 29.04.  11:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

              Tohle neřekl, nebo alespoň ne teď, jen vlastně uvedl úplně jiný případ a bude se přetahovat o jeho tvrzení, které moc s tvým původním dotazem nemá pranic společného :-) Vždyť ho znáš :-) P.s. až ho pojedeš do Prahy nakopat , tak tě k němu rád zavedu :-)
              • 40 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 29.04.  11:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                Já tvrdím, že to řekl. Protože když napíšu, že se mi nezdá, že G-tec projede zatáčku rychleji něž 4x4, a on mi oponuje, tak tvrdí, že ano - že je v pořádku, že G-tec.....
                • 40 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 29.04.  11:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                  On Gtec nikdy nejel , takže zase dostanem školení o hybridnim Aurisu :-) Uvidíš jak se začne kroutit a slovickarit a taky editovat příspěvky :-) Včera mi napsal že parkuje v garáži a pak tu lež změnil:)

                  Já gtec jel a rozhodně mi přišel měkčí a méně řidičský, než běžná Oktavka... je to auto pro klidného řidiče, jak psal výše Murphy :-) Takže samozřejmě souhlasím s tím co píšeš :-)
                  • 06 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 29.04.  11:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                    Takže další lež? Chlapi vy zase oba perlíte :yes: >:D

                    Tak omluva = za poslední dva dny 2 prokazatelný lži :-!

              • 30 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 29.04.  11:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                Já do "redakce" hi-hi trefím, ale klidně můžeš se mnou, kdyby ses chtěl dívat ;-)
                • 30 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 29.04.  11:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                  Já už tam byl včera :-) Ale mám to cca 4 km od práce, tak tě rád doprovodim :-)
                  • 04 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 29.04.  11:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                    Nebuďte sračky a přiďte = konečně se dozvíme kterej ste kterej [odkaz] >:D

                    • 40 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 29.04.  12:06

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                      My už jsme se ale viděli :-) Jen ty to nevíš :-) A pokud něco chces tak piš SZ, bavil jsem se s Karlem :-)
                  • 04 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 29.04.  11:50

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                    Jj ozzyq zná dobrou zkratku [odkaz] :-)

                    Koukal sem co asi myslel tou Rokycanovou = je tam soud, tak možná stál před nim :yes: >:D >:-[]
          • 60 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 29.04.  12:03

            « Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

            OMG, toho som sa obaval, ze niekto skoci na spek redakcii, ked tam umyselne/nezmyselne spomenula stvorkolku a zase sa to tu zacne riesit.
    • 20 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 29.04.  11:50

      « Re: Rozevlátý zadek

      Jde o moment, tedy rameno, na které to "závaží" působí. Když předek zatočí, zadku se chce pokračovat ven ze zatáčky. Čím dál ta hmota je, tím větší rameno má, tím víc bude působit. Když se to nepřežene, tak zadek bude vlastně stáčet předek do zatáčky, bude pomáhat auto otočit. Klasické kyvadlo a dvousečná zbraň. Blíž středu bude neutrálnější, tenhle efekt tedy nepřinese (ne do takové míry).
      • 04 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 29.04.  11:52

        « Re: Re: Rozevlátý zadek

        Řeči tvého kmene Karel rozumí = zajímavý že všem ostatnim včetně originálů článků je odolnej :-)
      • 02 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 29.04.  11:58

        « Re: Re: Rozevlátý zadek

        Takže si myslíš, že bude rychlejší, než oktávka 4x4? Protože - jak píšeš - "když se to nepřežene". Věřím, že může daleko před limitem pomáhat zatáčet, ale že projede zatáčku rychleji - o tom pochybuju.
        • 04 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 29.04.  11:59

          « Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

          Sakra to už nebereš ani když ti to vysvětlí MT? ;-)

          No tak to sme v [odkaz]
        • 21 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 29.04.  12:34

          « Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

          Poznáš, když to přeženou. :-) Daleko před limitem by to nemělo mít vliv, protože zadní kola pojedou "jak po kolejích," tedy se povlečou za předkem.

          K rychlejší se nebudu vyjadřovat. V teoretické rovině bude nepochybně záležet na tom, jak ten pohon všech kol funguje. A co udělá stabilizace, protože té se nějaký rozevlátý zadek líbit nebude. Pokud jde konkrétně o Octavii, i kdybych ji měl najetou, víš co se říká o pojmech a dojmech. Jedna věc je pocit a myslím si, že mám představu o tom, co se děje (proč cítím, co cítím). Druhá věc je měření, realita.
          • 20 Reagovat !

            foto Somewhere-je-uz-prec

            Somewhere je už preč 29.04.  22:46

            « Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

            Hlavne bude vo veľkej miere záležať na tom, kto bude sedieť za volantom. Stále je tu jeden dôležitý aspekt - ak sa to nepreženie. V zásade má Karel pravdu, väčšina by tú zákrutu zvládla rýchlejšie so štvorkolkou, predsa len trakcia a stabilita budú niekde inde a u spomínanej Octavie. S tou by mohol všetkým vytrieť zrak nejaký "pán šofér", ale neviem, či by sa medzi tunajšími kovbojmi taký šikulák našiel.
            • 04 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 29.04.  23:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

              Velmi pravděpodobně Karel pravdu nemá = s vysokou pravděpodobností má pravdu MT a autor článku. A nesčíslně materiálů na tohle téma = proč to lidi odmítaj přijmout a spíš daj na PR kecy automobilek, to sem zatim nepochopil

              Vpodstatě stejná finta je použitá u poslední generace Priusu a auto jezdí jako po kolejích. Tady je to teda souhrou okolností, tam je to úmysl :-)
              Je to složitý a problém s tim maj i lidi vystudovaný v oboru. Nicméně ti chápou a vědi že: Čtyřkolka neni všemocná, překvapivě často dokonce horší

              Přeceňování reálnýho fungování 4kolek ale nabejvá skoro komickejch rozměrů. Větší vliv než pohon má ve většině případů spíš stav a kvalita pneu [odkaz]

              Tohle zná každej profík = tady na jednom z nejnavštěvovanějších webů o autech = webu pro fandy do aut = to je spíš na [odkaz] :-)
              • 30 Reagovat !

                foto Beefcake

                Beefcake 30.04.  00:10

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                Omg, ty si fakt totalny tupolev 8-s
                "Přeceňování reálnýho fungování 4kolek ale nabejvá skoro komickejch rozměrů. Větší vliv než pohon má ve většině případů spíš stav a kvalita pneu [odkaz]" - uz som sa nad takymito porovnanimi viackrat tuto bavil a aj ich spominal. Najlepsie je vytiahnut nejake stupidne porovnanie, ktore 1. spravi len idiot a 2. je pritozakonne a zakazane. A to by som povedal, ze na tych letnych bola akceleracia este vyborna. Brzdenie je druha vec.
                Je komicka ta tvoja zufala snaha za kazdu cenu, hoci aj spravenim magora zo seba, obhajovat neobhajitelne.
                Este daj nejaky test 2 kolka na letnych versus 4kolka na rafikoch. Pripadne s jednym kolesom odpadnutym.
                Este ti mozem pripadne prezradit, ze na snehu/lade do kopca som isiel na celorocnych bez problemov tam, kde predokolky na zimnych mali velke problemy. Aby si mal svoje "testy" kompletne.
                • 03 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 30.04.  00:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                  Nech si ty tupolevy pro někoho sobě rovnýmu 8-s

                  Místo žvástů si radši něco k tématu přečti. To otrocký opakování PR keců a žvástů si nech do party žvanilů v hospodě

                  Jaký obhajovat neobhajitelné? Ty seš sjetej? To ty tvrdíš že blbost sou články k tématu a to včetně tohohle pod kterym diskutujem! >:D
                  Došlo ti to vůbec? To ty si musíš vymejšlet že popis chování vozu v tomhle článku je blbě >:-[]

                  Můžete dát s Karlem hlavy dohromady a vymejšlet co to je za celosvětový spiknutí novinářů který sem vám snažej ty PR blbiny dostat z hlavy >:D >:-[]

                  Velmi pravděpodobně je text článku v pořádku = napsal sem to slušně = zkus to příště taky :-!
                  • 20 Reagovat !

                    foto Beefcake

                    Beefcake 30.04.  09:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                    Ty fakt nechapes a neuvedomujes si, aky si komicky ?
                    Mas pravdu, nenecham sa stiahnut na tvoj uroven.
                    • 01 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 30.04.  09:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                      Ty si vytasil úroveň tupolev

                      Ty tvrdíš že popis v tomhle článku i dalších je blbost = ale vysvětlit to narozdíl od MT neumíš

                      A seš fakt vtipnej s úrovní = maximálně opakuješ propagační PR kecy a řikáš že do vyšší úrovně ty nepudeš ;-)

                      Vynech teď další články k tématu který ti taky neseděj a jen řekni proč to je tady napsaný takhle? Sem zvědavej
                      • 20 Reagovat !

                        foto Beefcake

                        Beefcake 30.04.  10:39

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                        Myslel som hlavne "argumentacnu uroven". Ak ti stale nedochadza, co tym myslim, precitaj si svoje prispevky este raz a moje reakcie na ne, co mi na tom vadilo. A co si odignoroval.
                        MT ma v tych 2-3 prispevkoch pravdu, napisal by som to rovnako, rovnako ako ma pravdu "_Karel_ 29.04. 13:56".
                        "Přeceňování reálnýho fungování 4kolek ale nabejvá skoro komickejch rozměrů." to by som v tvojom pripade zmenil na "Podceňování reálnýho fungování 4kolek ale nabejvá skoro komickejch rozměrů.".
                        Musim ist teraz zabijat cas zmysluplnejsie, napriklad vysavanim ...
                        Zatial mozes dat nejaky priklad PR kecov, co som sem napisal, cakam. Skusime to porovnat s argumentacnou hodnotou porovnania 4x2 na zimnych pneu vs 4x4 na letnych pneu na snehu.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 30.04.  11:00

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                          Ok = takovejhle přístup beru

                          Argumentační úroveň je fakt problém. Podívej se třeba na včera 23:00 = a tvou reakci dnes 0:10 = drsný :-!

                          Budeš se možná divit ale ten absurdní test letní zimní a 4x4 je pro spoustu PR kecama postiženejch šok = až tak daleko to zašlo. Že se to tebe netýká je fajn

                          Karlovi se nelíbila formulace v článku = bohužel je nejspíš pravdivá. Se domnívám já a proč to tak je vysvětlil MT. A víceméně takhle je udělanej poslední Prius = funguje to tak jak popisuje autor v článku

                          Takže zbejvá jediný: Proč myslíš že to autor takhle popsal = protože to tak je nebo..?

                          Dle nejen mejch znalostí to tak formuloval protože to tak fakt nejspíš je
                          • 10 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 30.04.  11:14

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                            Vkládáš jiným do úst co nikdy neřekli (MT, Vaculík, Dusli......), argumentuješ celosvětovými články, z nichž doložíš jediný, který tvrdí něco jiného než ty, ale sám na svoje argumenty se nikdy nezmůžeš. Hlavně, že to do jedné diskuze na.sereš 100x dokola.
                            • 11 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 30.04.  11:29

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                              Ne = ale tys mi v týhle diskuzi vložil do úst věci co sem nikdy neřek = proč?

                              Bohužel řekli = jen ty před tim [odkaz] [odkaz]

                              Argumentuju ne celosvětovými články = ale článkama po celym světě ve všech možnejch jazycích = to je rozdíl

                              Autor napsal to co je známo = sice ne tobě, ty to dokonce odmítáš = ale známo to je. Proto je víceméně podobně postavenej poslední Prius

                              MT ti vysvětlil proč to tak je. Ty hledáš jen argumenty že aspoň v extrémních případech by to tak nemuselo bejt atd. Proto na to rozumnej MT taky nereagoval

                              Vaculík, Dusil a tisíc dalších to napsali = jen ty to znova a znova rozporuješ, pod článkama se hádáš. Je to furt o jednom = nechceš si připustit nebo spíš dokonce odmítáš že by pohon 4x4 moh ve skutečnosti fungovat spíš tak jak píšou oni = a ne PR texty automobilek

                              Jestli de o preference jak psal tvuj věrnej spojenec ozzyq = měj jaký chceš. Jestli se chceš hádat že seš odborně nad autorama těch textů = nejsem rozumnej jako MT
                              • 20 Reagovat !

                                foto Ozzman

                                Ozzman 30.04.  11:53

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                Alespoň má Karel nějaké spojence, ty jsi jak Severní Korea, nikdo tě nemá rád a jsi všem jen pro smích ;-)
                                • 01 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 30.04.  12:02

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                  Už zase odpovídáš za něj? Už zase vstupuješ do cizí diskuze? Jakže to píšeš když to je naopak? >:D
                                  Tehle komoušskej přístup fakt žeru :yes: >:-[]

                                  Ne všem ne = jen tobě a Karlovi a vám 2ma podobnejm = to je velkej ale sakra velkej rozdíl ;-)

                                  Tady vyrušuješ = místo abys odpovídal tam kde máš a na co máš? Ozzí klasika :-)
                                  Nějaký tvoje bláboly snad chápu = prostě tě to baví [odkaz] = našel ses v tom. Spíš smutný ale pochopitelný

                                  Ale některý jako tu garáž ne. To bylo co? Prostě jen žvást výmysl další tisícá lež?
                                  Seber aspoň tu svou jednu [odkaz] a odpověz jako chlap = pro jednou ;-)
                                  To dáš >:-[]
                                  • 20 Reagovat !

                                    foto Ozzman

                                    Ozzman 30.04.  12:36

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                    Napiš mi SZ a rád to s tebou rozeberu :-) Ovšem jestli ty seberes tu odvahu a hned se tam můžeš vyjádřit k tvé lži, kde jsem se hádal, že je R3 lepší, než R4 hybrid :-) Ale to ty taktně přejdeš , jako si to dělal v minule diskuzi :-) Takže, čekám SZ....
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Hammunasakra

                                      Hammunasakra 30.04.  13:07

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                                      Víš co to je [odkaz]

                                      Tak odpověz konečně = na to nepotřebuješ aby ti někdo psal SZ
                          • 10 Reagovat !

                            foto Beefcake

                            Beefcake 30.04.  16:52

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                            00:10 som bol este mierny, nakolko si opat raz vytiahol svoje genericke mantry o nejakom PR, o pneumatikach, daval odkazy na testy 4x4 na letnych gumach na snehu ako argument, preco je 4x4 zbytocne. Predtym to boli teorie o okriplenej vacsine AWD, odpajani zadku pri vacsine AWD (budu k tomu nejake odkazy?), odkazy na stare tendencne clanky.

                            Inak neviem, pre koho mal byt inak ten "test" sok. Tu niekto pochybuje, ze v zime sa jazdi na snehu na zimnych gumach ? Skor mi ukazal, ze aj AWD pohon, co je v Yetim, sa dokaze velmi dobre pri trakcii vysporiadat z letnymi gumami. Ze letne gumy v zime nebrzdia je snad jasne vsetkym.
                            "Karlovi se nelíbila formulace v článku" - netusim o co ide.
                            Stale cakam na nejaky citat mojich "PR kecov automobiliek".
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 30.04.  16:59

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                              No tak to si hodně nerozumíme. Na slušnej příspěvek s jinym názorem byla tvoje "argumentační úroveň" totální katastrofa :-!

                              Na základě čeho jinýho než reklamních oblbování bys s textem nesouhlasil? V tom je zásadní rozdíl mezi PR a odbornym textem. Já oblbovací reklamnu fakt nerad = místní opisování PR textů bez jasnýho označení tuplem

                              Já se na základě svejch znalostí narozdíl od tebe domnívám že text je v pořádku = tupolevy pro ty který nesdílej tvuj názor si nech pro sobě rovný

            • 20 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 30.04.  14:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

              Tak na tom záleží vždy. Ale z hlediska schopností auta by mě, podotýkám na suchém a pevném povrchu, nepřekvapilo, kdyby to nejlépe zajela předokolka (ne na plyn a samozřejmě s odpovídajícím podvozkem). Jsou tu lidé, kteří sledují dynamická měření, takže budou vědět, jaký rozdíl udělá Haldex například ve slalomu (když budu na chvíli předpokládat, že autoři ví, co dělají). Mezinápravová spojka s pohonem primárně předních kol nemá dobré předpoklady pro tuhle disciplínu. Což neznamená, že to nemůže fungovat.

              V praxi mi tu přijde hlavně problematické, že je to praktické auto. Ve chvíli, kdy budeš využívat jeho přepravních kapacit, bude těžiště víc vzadu, což pro předokolku není dobře, a ty nádrže se nejspíš projeví (omezí, jak můžeš zatížit zadek). Osobně bych tedy koukal na čtyřkolku jako nejlepší volbu (v rámci nabídky Octavie), byť spojka není ideální. To je pořád jen můj odhad. Která z nich zvládne nejrychleji projet zatáčku s jedním člověkem, je vedlejší.

              A aby bylo jasno, tím přehnáním jsem myslel, že to auto bude těžko ovladatelné, když zadek zatížíš příliš, respektive dáš tu zátěž příliš daleko. Tedy by to (relativně běžný) člověk nevnímal jako něco pozitivního. Nenarážel jsem na to, že řidič nemůže být pitomec.
              • 10 Reagovat !

                foto Beefcake

                Beefcake 30.04.  17:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                "kdyby to nejlépe zajela předokolka (ne na plyn a samozře Aj pri tejto celej debate.jmě s odpovídajícím podvozkem)." - ta poznamka o plyne je tu najpodstatnejsia. Aj pri tejto celej debate. Pretoze aj tie AWD systemy, co su defaultne s vyraznou preferenciou FWD (95:5-90:10), pri akceleracii posielaju citelne viac dozadu + dnes uz cim dalej tym viac systemov aj pribrzdi jedno, ci dve vnutorne kolesa. Potom je to uz cele o "programatoroch" a testovacich jazdcoch, aky je vysledny efekt.
                Ak je to bez plynu, je jasne, ze tam pojde primarne o rozlozenie hmotnosti/pneu/podvozok a tam ma sancu akekolvek auto.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 30.04.  17:05

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                  Kde si to čet že to je o programátorech? ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Beefcake

                    Beefcake 30.04.  17:09

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                    To som naschval pouzil, aby si vedel, o com je rec. Preto je to aj v uvodzovkach. Musel som trochu prisposobit slovnik...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 30.04.  17:18

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                      Proti tomuhle přizpůsobení nic nemám
                • 10 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 30.04.  19:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                  Plynem jsem myslel ten zemní. Tedy klasické TSI, ne TGI. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Beefcake

                    Beefcake 30.04.  21:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rozevlátý zadek

                    Lol , to sadlo :-)
                    Pretoze ten plyn, co som zase myslel ja, robi najvacsi rozdiel pri tych rozdielnych koncepciach.
  • 25 Reagovat !

    foto flyboyeda

    flyboyeda 29.04.  09:50

    Nebudete tomu věřit

    Ale po hrozně dlouhé době tu máme další test smůly, teda pardón škody, teda abych byl přesný Volkswágenu s nálepkou škoda, tak to je ono
  • 03 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 29.04.  11:34

    Zadní náprava?

    Je zadní víceprvek totožný s těmi co jsou v RS/1.8 TSI? Protože zadní tlumič je hodně šikmý a pružiny umístěny docela blízko středu... Přijde mi že je na G-Tecu jiná, ale nevím.
  • 20 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 29.04.  11:52

    Moose test

    Tak co ten ISO3888-2 test ? Nejake cisla , ci video ? Super vysledok testu - "zad je rozevlata"...
    [odkaz]
  • 30 Reagovat !

    foto Ja-Prvni-123

    Ja Prvni 123 29.04.  12:16

    Tak bi-xenony teď svítí špatně?

    Když se v nabídce objevila možnost si připlatit za ledky...?

    To je ale náhoda.

    Jinak proti plynu nic nemám. Do města dobrý, pořád lepší než na baterky.
    • 05 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 29.04.  12:19

      « Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

      LEDky sou fajn neporuchovostí. A do městskýho auta kde nevim proč je lepší plyn než baterky sou celkově asi lepší

      Furt lepší plyn než nafta = o tom žádná. Ale 1 litr do 3 válců = to fakt nebere v žádný verzi = zlatý baterky :-)
      • 20 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 29.04.  12:33

        « Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

        No, neporuchovostí...Až se jednou porouchají, budou velice "nefajn."
        • 13 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 29.04.  12:35

          « Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

          V čem v tom vidíš rozdíl od bi-xenon?
          Kterej nevydrží to co LED a u hodně auto ho musíš někdy během životnosti vozu vyměnit. Což u LED který maj i menší spotřebu asi nehrozí
          Už aby se u dražších aut víc rozšířil laser :yes:
          • 30 Reagovat !

            foto gil54

            gil54 29.04.  12:52

            « Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

            Mám xenon 13 let a 250tkm. Zatím pořád svítí.
            • 13 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 29.04.  13:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

              Jo sou asi takový = a sou takový který v polovině týhle doby odešly
              • 30 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 29.04.  13:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

                xenonovou výbojku vyměníš. LED vyměníš tak, že vyměníš celý světlo. Což při těch cenách určitě vykouzlí nejednomu majiteli tak 10 vrásek hlubokých jak studna na karlštejně >:-[]
                • 04 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 29.04.  13:36

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

                  Bi-xenon aspoň u auta co má kolega se měnil celej = taky ne moc veselá cena a 10 to nebylo, nechci kecat myslim 12 + práce :-)
                  LED je levný, levnej provoz = žádná spotřeba a spíš vydrží navěky. Obecně víc než ty xenony. První období kdy některý svítily fakt tristně je snad už pryč = takže proč ne
                  Teď eště větší rozšíření laseru ve vyšších třídách
                  • 30 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 29.04.  13:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

                    Ne, xenonové výbojky obecně vyměníš. A cena předních LED světel? No, podívej se sám... A to nehovořím o tom, když to jsou navíc matrixy...
                    • 05 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 29.04.  13:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

                      To ano ale LED spíš měnit neni třeba. Xenony naopak z velký části jo

                      Cenová výhoda LED kombinovaná s výrazně menší spotřebou a hlavně tou vyšší životností zařídí že se nejspíš masově rozšíří = no to už vlastně skoro je

                      Teď je ve vyšší kategorii nahradit tim laserem = aby trochu zlevnil a byl i v dostupnějších modelech :-)
                      • 40 Reagovat !

                        foto twistedTSD

                        twistedTSD 29.04.  15:40

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

                        O reálné životnosti výkonných LED zdrojů toho moc známo nebude, takže těžko hodnotit, diodky v koncových světlech nebo DRL zas tak nesmrtelné nejsou. A jak ti jakákoli dioda odejde, jediným oficiálním postupem je výměna drahého světlometu. A že v takovém matrix LED je diod dost...Navíc světelné zdroje LED zdaleka nejsou nějaká jednoduchá a nenáročná technika, musí se na příklad složitě chladit, pokud nemají být jen na okrasu.
                        • 04 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 29.04.  15:59

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

                          Já je teda mám i doma a už docela dlouho ;-)

                          V autech se možná nakonec víc rozšířej OLED = i díky tomu chlazení, ve vyšší kategorii věřim na laser = ten bere mě
                          Viděl sem teď nedávno [odkaz] a je to hodně zajímavá cesta :yes:

                          Trend měnit celý díly místo součástek už dávno běží = znám m audio-video techniky. Pro chudší státy plný chudejch obyvatel jako sme my nic moc ale je to zřejmě nezvratnej trend. Ale [odkaz] navíc [odkaz] takže jednou to Rakousko co sme slavně opustili zase doženem = teď mluvim o platech :-)

                          Je fakt že opravy skoro čehokoli ne v servisech budou čim dál problematičtější

                          • 30 Reagovat !

                            foto Somewhere-je-uz-prec

                            Somewhere je už preč 29.04.  22:49

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

                            A v servisoch ešte niečo opravujú? To už nie sú servisáci, to sú meniči dielov, resp. poslednou dobou skôr meniči celkov a skupín. Napichnúť to na počítač, vymeniť nefunkčnú časť a hotovo...
                            • 01 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 29.04.  22:52

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

                              V autorizovanejch už ne :-)

                              Furt existujou opraváři = ale i ty to díky použitejm technologiim budou mít čim dál těžší :-|

                              • 10 Reagovat !

                                foto twistedTSD

                                twistedTSD 01.05.  10:26

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

                                Zrovna jsem bez auta a vypadá to, že jsem jednoho OPRAVÁŘE ze staré školy konečně v okolí našel. Vadný díl v hodnotě 7-10 tisíc pošle na repasi, wow. Při debatě o předchozích investicích se mi dokonce začal smát. >:-[]
                    • 20 Reagovat !

                      foto -Karel-

                      _Karel_ 29.04.  13:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

                      Přesně tak, 50+ tis. za světlomet není problém.
                  • 20 Reagovat !

                    foto Niemand

                    Niemand 29.04.  17:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

                    LED sa časom presadia, lebo ich výrobná cena môže klesať hlboko pod cenu HID. Ale Xenony rozhodne nie su taká tragédia. Ja som na aute bez denného svietenia vymenil výbojku po 9 rokoch a márne som sa snažil nájsť rozdiel v svietivosti novej a starej.
                    Podobne je to aj s poklesom svietivosti u LED, nič čo by malo predstavovať problém. Problém môže byť práve ošidená elektronika, čo s prestupom LED to lacnejších aut určite príde.
                    Čo sa spotreby týka tak testy ukazujú. že LED nespotrebujú menej. Na dlhých väčšinou viac ako HID. Ale rozdiely sú tak malé, že nemá cenu to riešiť.
                    • 03 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 29.04.  17:49

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

                      Ne úplně souhlasim [odkaz]

                      Tohle je navíc 3 roky starej text = cena LED díky masivnímu rozšířování hodně rychle klesá. Viz měření rozdíly mezi diodama xenonama a žárovkama sou naopak velký. Velkej rozdíl je třeba v automatickym přepínání dálkovejch = tam sou LED drtivě lepší = v levný Toyotě lepší než prémiový vozy s bi-xenonama před pár lety. Vývoj de strašně rychle dopředu

                      Laser si dá všechny ty 3 dneska používaný typy k svačině = na jeho větší rozšíření sem hodně zvědavej, to by moh bejt obří skok. Bohužel asi zůstane vyhrazenej jen pro dražší modely. Tipoval bych to na LED OLED v běžnejch vozech a laser v dražších = vůbec ne špatná budoucnost
                    • 30 Reagovat !

                      foto Odan

                      Odan 29.04.  17:52

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

                      Na autě z roku 2003 mám pořád ještě původní xenony - pravej už startuje trochu pomalejc, ale svítí pořád pěkně. Za mě dobrý, kéž by takhle držely i ostatní věci.
                      • 04 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 29.04.  17:56

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

                        To je dokonce hodně pěkný = nech si je změřit = nevim kolik máš najeto a nasvíceno ale na 99% budou mít už zhoršenou funkčnost. Jak to klesá postupně člověk to tak nevnímá
                        • 20 Reagovat !

                          foto Odan

                          Odan 29.04.  21:27

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

                          Svítí blbě, protože už jsou vypálený paraboly a zakalený čočky :-)
                          Teď to není na pořadu dne, to auto nikdy nebude sloužit ke každodennímu provozu, ale výhledově nechám světla zrepasovat - když už, tak už.
          • 30 Reagovat !

            foto Ja-Prvni-123

            Ja Prvni 123 29.04.  13:51

            « Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

            Bohuzel mas pravdu... dneska auta vydrzej tak malo, ze to prezijou i ty ledky.
            ;-)

            Prirozene klesa jejich svitivost. Pomerne rychle.
            :-(
            • 05 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 29.04.  14:15

              « Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

              Přirozeně klesá svítivost xenonu = taky relativně rychle

              Druho třetimajitelé si prostě užívaj ;-)

              V tomhle byly samozřejmě starý H4 a H7 atd. nesrovnatelný

              Sem zvědavej na ty lasery = to by mohlo bejt při trochu většim rozšíření fantastický řešení :yes:

              No při nutný výměně asi míň >:-[]
          • 40 Reagovat !

            foto Ja-Prvni-123

            Ja Prvni 123 29.04.  14:02

            « Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

            Ano, dneska uz se delaji auta tak mizerny, ze vydrzi jeste min, nez ta ledka...
            ;-)
            Neprestane svitit - jen sviti min. Prirozena vlastnost ledky.
            ;-)

            A laser?!
            Pockej, jak se Ti to bude libit, az budes lasery potkavat... mit je zezadu v zrcatku... a tak.
      • 11 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 29.04.  13:59

        « Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

        Zlaty baterky?
        Extremne neekologicke - vyrobou, likvidaci a efektivitou zachazeni s energii...
        Uzivatelsky neprijemne omezenym dojezdem a tim nespolehlivosti...

        Plyn neni jedovatek a je tissi... takze se do mesta hodi.
        A kdyz vyjedes plyn, co mas s sebou, tak proste pokracujes na benzin.
        ;-)
        • 03 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 29.04.  14:19

          « Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

          Když vyjedeš co si zadarmo natankoval do baterek což se mi teda eště nestalo ale de to samozřejmě = tak taky prostě pokračuješ na benzín ;-)

          Rozdíl je že furt dál průběžně tankuješ = stání v kolonách, poskakování v koloně atd. sem zmiňoval v jiný diskuzi 9:58 a 10:11 [odkaz] :-)
          • 10 Reagovat !

            foto Ja-Prvni-123

            Ja Prvni 123 30.04.  11:31

            « Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

            Zadarmo?!

            To, že to možná zatím neplatíš ty fakt neznamená, že je to zadarmo... to je právě ta krátkozrakost.

            Elektřina je zadarmo... na elektroauto jsou masivní dotace... a jak se vyráběla bateka tě rači nezajímá... to je způsob uvažování současných "ekologů".

            Ptát se jich na to, jestli přemýšleli o tom, jak se ta baterka bude likvidovat už si ani netroufám.
            • 01 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 30.04.  11:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tak bi-xenony teď svítí špatně?

              Jo při jízdě z kopce a brždění tankuju zadarmo. Naprosto jednoznačně ;-)

              Jak se vyrábí hliník nebo cokoli dalšího na autě tě snad zajímá? Netahej mě mezi ekology = jen mě zaujal hybrid a zatim jen pozitiviní zkušenosti. Do velkoměst je lepší už jen elektroauto. Jo a třídim odpad = sem fakt asi ekolog :-)

              O tom jak se likvidujou baterky je docela dost článků = proč vytrhávat zatim velmi malej počet baterií z aut od ostatního zbavování se odpadu lidstva?

              Zrovna u těch baterek z aut je to spíš naopak = je to celkem sledovaná záležitost. To co se děje mimo tuhle sledovanou oblast = to sou občas fakt zrůdnosti
              Po nás potopa :-|
  • 42 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 29.04.  13:38

    Rozložení hmotnosti

    Zrovna Octavia G-Tec mohla projít měřením rozložení hmotnosti, že >:-[] >:-[] Ale to bychom se pak třeba něco dozvěděli...

    Octavia odpradávna trpí na rozložení hmotnosti a s ohledem na rozvor/převisy vždy byla extrémně citlivá na to, jestli je prázdná, naložená atp. Octavia III je sice výrazně jinde než Octavia I, která dokázala být až nebezpečná, ale přesto mi nikdo nevymluví opak.

    Prázdná Octavia G-Tec možná díky zatížení nad zadní nápravou může jet líp, ale náhlé změny směru ji podle mě rozhodí výrazně snadněji. Jenže stále tu je kapitola Octavia G-Tec + plný kufr, že... >:-[] >:-[]

    Za mě Octavia vždy byla, je a bude jízdně nezajímavé auto :-!
    • 03 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 29.04.  13:45

      « Re: Rozložení hmotnosti

      Ne že bych s tou Oktou nesouhlasil ale [odkaz] ;-)
      • 21 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 29.04.  13:52

        « Re: Re: Rozložení hmotnosti

        A co jsi tím chtěl říct?
        • 05 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 29.04.  14:09

          « Re: Re: Re: Rozložení hmotnosti

          Že člověk narazí na [odkaz] i daleko nicotnějšim uváděnim věci na pravou míru než je kritika nejoblíbenějšího auta v česku a masově prodávanýho modelu po celý evropě

          Jak sem řek: Ne že bych nesouhlasil = snažim se nebejt další cihla ve zdi masovejch smyšlenek = ale je to často [odkaz] těžký :-)
          • 50 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 29.04.  14:32

            « Re: Re: Re: Re: Rozložení hmotnosti

            Tebe uplne unikaju suvislosti, ci inde aj priciny/dosledky - na niecim odovodneny nazor na jazdne vlastnosti dat statistiku predaja :-O .
            Tie tvoje odkazy, to uz je diagnoza.
            • 03 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 29.04.  14:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Rozložení hmotnosti

              A proto se shoduju s lidma jako Vaculík = zatimco ti co chápou ve všech souvislostech napíšou třeba co ty teď ;-)

              Prosim tě cos na tom vysvětlení nepochopil?
    • 30 Reagovat !

      foto michal-t

      michal.t 29.04.  22:20

      « Re: Rozložení hmotnosti

      Vidím to stejně… Více zatížený zadní převis sice napomůže rovnoměrnému rozložení hmotnosti na obě nápravy , což může přinést neutrálnější chování v táhlé dlouhé zatáčce… ale jinak naprostý souhlas s tím, že se to zároveň musí projevit zprzněným chováním při náhlých změnách směru (přesněji řečeno při změnách úhlové rychlosti okolo svislé osy auta). Co z toho, že je hmotnost na nápravy v hezkém poměru, když auto připomíná spíš činku s hmotností soustředěnou na obou koncích.

      Ono je toto nevýhodu většiny kombíků - zvlášť, když se pak do kufru ještě něco naloží… Osobně - když už jsem kombíka taky potřeboval, šel jsem aspoň do modelu s nádrží umístěnou uprostřed a ne až vzadu. Sice jen pár desítek kilo, ale aspoň to.
      • 00 Reagovat !

        foto rokyta-p

        rokyta.p 01.05.  02:27

        « Re: Re: Rozložení hmotnosti

        jj souhlas. Ale první fotka je akční. Takto prkenné auto a 2 kola hore >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Somperle

    Somperle 03.05.  23:41

    ?

    Nechápem prečo sa všetci vzrušujú keď sa dvíhajú kola... veď na fúriku (trakař) je to bežné...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Lucie Vondráčková si mne ruce: Další kšeft snů!

Lucie Vondráčková si mne ruce: Další kšeft snů!

Zpěvačce Lucii Vondráčkové (37) se v Kanadě, kde žije s manželem Tomášem Plekancem (34) a dvěma syny, daří čím…

Brambor bude letos méně. Úrodu poškodila jarní sucha

Brambor bude letos méně. Úrodu poškodila jarní sucha

Letošní úroda brambor nebude oproti loňsku příliš dobrá, způsobila to jarní sucha. Největší propad čeká rané…

 

iSport.cz

Monako bude žalovat. Kdo nelegálně jednal s Mbappém o přestupu?

Monako bude žalovat. Kdo nelegálně jednal s Mbappém…

Ajajaj, tady bude mít někdo průšvih. AS Monako vydalo prohlášení, ve kterém odsuzuje velké evropské týmy za to,…

Sparta hlásí devátou posilu. Přichází kamerunský záložník Mandjeck

Sparta hlásí devátou posilu. Přichází kamerunský…

Fotbalová Sparta hlásí svou devátou letní posilu, z francouzských Mét přichází střední záložník Georges…

 

Reflex.cz

Akty X 2017: Přihlaste své fotografie do soutěže a podívejte se na snímky z uplynulých let

Akty X 2017: Přihlaste své fotografie do soutěže a…

Akty X, dlouhodobě nejpopulárnější soutěž časopisu Reflex, které se každý rok účastní stovky profesionálních i…

Děs a hrůza v české literatuře: naše krvavé romány a lidové horůrky zmapoval Polák

Děs a hrůza v české literatuře: naše krvavé romány a…

První komplexní monografie věnovaná české hrůzostrašné literatuře! Na téměř pěti stech stránkách Hrůzy v české…