Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čeští majitelé elektromobilů se mohou těšit na další dobíječky. Postaví je Lidl

První nabíjecí stanici Lidl instaloval u nově otevřeného supermarketu na Barrandově. Dalších pět bude následovat do konce roku.
Zpět na článek
13. 8. 2017 17:26
13. 8. 2017 18:00
Avatar - Ada je zase tady
13. 8. 2017 12:42
Auta na baterky jsou úplná blbost
Vlastnictví auta je svoboda. Když se seberu a nastartuji svůj diesel, můžu ujet třeba tisíc km s jediným 2 minutovým tankováním. U auta na baterky k tomu budu potřebovat týden a 5 noclehů... :no:

Za pár let budou auta na baterky spolu s parními stroji a zážehovými motory na benzín ležet vedle sebe na smetišti dějin! [odkaz]
Rozbalit vlákno
25
Avatar - eLzyx
13. 8. 2017 12:52
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
a jak často to praktikuješ?
13. 8. 2017 13:11
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Zasa si si nevzal tabletky a poplietol benzin s dieslom...
13. 8. 2017 13:18
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Zaae si nezobral tabletky a šiel na acz >:D
13. 8. 2017 13:20
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Vidíš to čiernobieko, nemám problém s takým auto ako mestkým posúvadlom do školy, práce, do obchodu a podobne. Cez noc sa môže v garáži nabíjať ;)
13. 8. 2017 13:56
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Uf,už jsem Ado myslel,že s tebou něco je..no podle mě máš pravdu tak na půl.Ale ono se to asi bude postupně zlepšovat a i to dobíjení zabere jen pár minut.A nebo se uchytí ten vodík..kdo ví.No tak asi všichni nějak vnímáme, že se doba rychle mění a třeba ten nafťák v os autě bude postupně mizet.Nic není na věky.Bohužel, bohudík..
13. 8. 2017 14:05
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Elekroauta jsou zbytečná. Se zdokonalovaným spalovákem se vydrží v poho těch 20-30let, než bude vodík dotaženej k použitelnosti. A narozdíl od elektro uveze i kiamiony a další velký znečišťovače. Pokud teda nechceme kamion, kterej má plnej návěs svejch vlastních baterek. :-)
13. 8. 2017 14:14
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
ja si pod pojmem "svoboda" predstavuju asi neco jineho, urcite ne zavislost na statu a palivu ktere si jinde nez u cerpaci stanice neporidim :-!

holt nekteri jsou svobodni i v zajeti vid Ado, predpokladam ze kdybys jezdil ve vezeni s naftonou jesterkou nebo jinym vozikem, tak bys byl taky "svobodnej" >:D
13. 8. 2017 17:53
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Tak cyklotura na 130 km naozaj nebavi kazdeho... lebo tvoja definicia slobody popisuje cyklistiku. Vlastnu vyrobu elektriny stat zdani, zatial u nas prebytok odovzdavas zadarmo. Beda, ked budes vlastnou elektrinou krmit vlastny elektromobil a stat pride o spotrebnu dan, vraj vyberanu na budovanie a udrzbu ciest...
Avatar - SelskyRozum
13. 8. 2017 21:47
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Stat o dan neprijde. Vybere si pausalni dan z kazdeho elektromobilu, jakmile se dostatecne jejich pocet zvysi.
14. 8. 2017 13:07
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
stat nema duvod neco jako danit vlastni zdroj elektriny, stat ma mnohem snazsi a primejsi cestu jak ziskat penize za provoz vozidla ;-) silnicni dan ti nic nerika? no prozatim to vypada ze ne, tak si pockej par let a pak ti to stat vysvetli ;-)

lidi proc mate porad potrebu vypisovat blaboly o daneni elektriny, zamystelete se aspon nad tim co za blbosti pisete

ac se nam motoristum zda spotrebni dan na paliva velika, tak veskutecnosti na ni stat zas tak moc nevybere, je to jedna z nejmin efektivnich spotrebnich dani
14. 8. 2017 16:21
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Cestnu dan platim za vozidla, ktore po ceste nejazdia, paradox, takze ma netreba skolit z cestnej dane. Spotrebne dane a DPH su hlavnym prijmom rozpoctu. Nejakych 50 centov z litra znamena, ze rocne dam statu 250.000 EUR za nic, viem, z tvojho "elektromobilu" neplatis nic, tak ti to nevadi.
14. 8. 2017 16:58
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
za 2016 se v CR vybralo na spotrebni dani na vsech palivech 82 miliard korun, u verejnych benzinek pak bylo vybrano cca 42 miliard, zbytek pripada na lodni, leteckou a zeleznicni dopravu

v CR je registrovano 7.2 milionu vozidel (motorky, osobaky, autobusy, uzitkove automobily, traktory a dlasi technika ktera muze jet po silnici), cos dela z onech 42 miliard nejakych 5834 korun na kazde to vozidlo, takze co, co by podle tebe belo lepsi, aby kazdy za vozidlo platil rocne treba 6-7 tisic korun, nebo aby se platila spotrebni dan z litru paliva >:D

podle toho co pises si za rok vyjezdil 125 tisic litru paliva, a jak si to delate u vas na Slovensku je me tak nejak sumak, me zajima jak to dela a bude delat dobudoucna Ceska Republika ;-)

pro me nejferovejsi by bylo satelitni mytne, takze kazdy zaplati tolik kolik najezdi km, bez ohledu na spotrebu nebo typ paliva jaky jeho auto sporada
Avatar - honzaHK
13. 8. 2017 21:30
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Tento problém lze řešit několikaminutovým "tankováním" již nabitých baterií, rozumějte výměnou celé vybité baterie za nabitou, v určité síti pronajímatelů. Pokud se nad dílčími problémy jednotlivých druhů pohonů alespoň trochu zamyslíte, vždy se nějaké více či méně lepší řešení najde a ono se tomu v posledních letech i děje. Ve světle řečeného si tedy osobně netroufám spolehlivě tipnou, která z technologií přežije jako dominantní.
13. 8. 2017 22:11
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Jé, to bude breku, až někdo vyfasuje opotřebovanější baterku než měl. Celkově to není tak jednoduché, už kvůli bezpečnosti, složitosti, rozdílných modulů (kdo to asi tak bude chtít držet skladem?) a hmotnosti - i v prťavé i3 mají baterky 250 kg. S tím se manipuluje jedna radost...
Avatar - honzaHK
13. 8. 2017 22:37
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Na všechny uvedené výtky si dokážu představit řešení, pochopitelně realizovaných v průběhu dekád (z Vašeho příspěvku to vypadá, že to chcete do týdne...to samozřejmě jednoduché není):
- nabíjet, skladovat a měnit to budou sítě soukromníku, kteří to samozřejmě nebudou
dělat zadarmo, přičemž určitou rentabilitu lze předpokládat, vždyť kolik dnes
čerpací stanice vydělá na litru paliva - téměř kulové,
- nějaká kapacita baterie bude garantovaná, slabé kusy recyklovatelné,
- vymyslet v průběhu dekády kompartment v autě pro vyndání a zandání baterie
by také neměl být problém, to spíš unifikace mezi značkami, ale tam to lze přikázat,
- manipulaci s 250kg předmětem při dodržení bezpečnostních pravidel snad
už inženýři umí.
14. 8. 2017 06:13
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Ano a to je přesně ono. Takhle je to se vším kolem elektromobilů - teoreticky je všechno dokonalé, praxe někde jinde. Máte to moc růžové a zabalit to "na dekády že nějak a kdyžtak se to přikáže" reálně nejde, když chtějí zakazovat spalováky už za 20 let. Musíte to brát víc z pohledu blbuvzdornosti, tak se dnes konstruuje. Natankovat umí cvičená opice, nic složitějšího být nesmí. BTW u propatentovaných baterek tedy hodně štěstí s nějakou unifikací.
Avatar - honzaHK
14. 8. 2017 07:49
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Ano, růžově to vidím, to mi upřít nemůžete. Nedokážu si představit nic méně blbuvzdorného, než zůstat sedět v autě a pouze najet na určitý bod - jste nad středem baterie? zasvítí zelená - nejste? svítí červená. Já vím, vidím to růžově, jen se snažím demonstrovat, že to není zcela nemožné. To, co jsem jmenoval výše, nejsou nijak extrémně nemožné technologické postupy. Problémem je pouze ona snaha o unifikaci.

Co je to propatentovaná baterka?
14. 8. 2017 10:52
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Řešitelné to je, to říkám i jako konstruktér, ale za obludné peníze. Střed baterky je fajn představa, ale bodem polohu neurčíte... Celkově to je tak složité a drahé, že si to víc než jako demo nedokážu představit (a že mám představivost velkou). Pohled na elektromobilitu je hrozně zkreslenej tím, že se diskuze nepřipouští (konference nadšenců není diskuze), jejich malým počtem a Muskem, který klidně prodělává cizí peníze. Automobilky ale nic prodělečného dělat nebudou.


Propatentování je o tom, že má každý na něco patent, i na úplné prkotiny, takže unifikace nehrozí. On o ni ani nikdo nestojí, nemohl by prodávat to svoje. Vždyť se nedohodli ani na stěračích...
Avatar - honzaHK
14. 8. 2017 12:46
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Rozumím tomu, co tvrdíte, ani já neříkám, že to je nebo bude sranda, jen to nevidím tak černě, jako Vy. Že si to jako konstruktér nedokážete představit Vy ještě neznamená, že to nezvládne jiný konstruktér (nic ve zlém) - mrkněte na BattSwap pana Janků, rychlá výměna baterie možná a funkční tedy je. Shodneme se na tom, že bude problém unifikace a masové zavádění, viz Váš příklad stěračů (i když zde není nutnost unifikace tak urgentní a spíše proto se neděje).
14. 8. 2017 11:48
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Základem takového systému je, že baterii ani nevlastníš. Pronajímáš si ji. Lze garantovat určité minimální parametry a je na poskytovateli opotřebované baterie vyřadit a recyklovat. To není takový problém. Dokonce to může automobilce umožnit srazit cenu, protože baterie tvoří značnou část. Ty náklady můžou přenést do nájmu.

Problém je samozřejmě standardizace. V rámci automobilky/ skupiny by se to ještě jakž takž dalo. Každá by ale musela vybudovat síť výměnných stanic (spolupráci a vznik nějakých univerzálnějších stanic by to nevylučovalo, ale každá automobilka/ skupina by nejspíš měla několik různých baterií). To je ohromná investice. Ta logistika, aby baterie byly dostupné (můžou se ti někde hromadit a jinde chybět). To množství (aby lidé nečekali na nabíjení, ale nabité baterie byly k dispozici). A co takhle nějaká garance - odškodnění v případě, že baterie není připravená? Oproti tomu si myslím, že je robot na výměnu relativně jednoduchý.

Nabíjení je realističtější. Investice je to nižší, není třeba taková míra spolupráce (až na standardizovaný konektor a komunikační protokol se stanicí není třeba snad žádná spolupráce). Při migracích pomůže chaos - lidé budou naprosto přirozeně nabíjet v různých místech. Ano, podél tahů by do budoucna byla potřeba značná nabíjecí kapacita. Ale ta může postupně vyrůst (cítím, že největší problém může být prostor, protože se kapacita bude odvíjet od vytížení). Případně vyřešit napájení za jízdy, minimálně na dálnicích (což by bylo třeba pro dálkovou nákladní dopravu, tam snad o bateriích nemá smysl uvažovat).
Avatar - removed
14. 8. 2017 14:44
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Je to řada zajímavých myšlenek, co zde píšeš a s většinou lze souhlasit.
Logisticky není nastíněná situace neřešitelná, naopak, mnoho podobných služeb či procesů už takto funguje. Problém bude standartizace baterií (vzpomenu třeba jen takovou banalitu, jakou byly dlouhou dobu nabíječky mobilních telefonů, respektive koncovky kabelu, než nastoupilo micro usb.)

Já si myslím, že spousta lidí opomíjí možnost napájení z lokálních zdrojů, ale vzhledem k cílenému nezájmu ze strany států o podporu těchto zdrojů se ani moc nedivím. Jak už někdo ve zdejší diskusi poznamenal, nebezpečí lokálních (privátních) zdrojů elektřiny spočívá ve snížené možnosti jejich zdanění, respektive v možnosti donutit majitele danit dle představ garnitury aniž by ta zasahovala do občanských práv.
14. 8. 2017 17:09
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
danit lokalni zdroje by slo jen v pripade napojeni na verejnou rozvodnou sit, a jak vime takove zdaneni se nepovedlo prosadit, je to totiz nesmysl :-! existuji efektnejsi a primejsi zpusoby jak danit neco jako elektromobil, neni treba vymejslet dalsi nesmyslne dane ktere by lidi jen nasrali a odradili od daneho politickeho uskupeni v dane chvili, protoze lokalni ziskavani elektriny bude v budoucnu jiste velmi oblibene, aneb cena elektriny pomalu stoupa a cena tech instalaci vlastni vyroby pomalu klesa, co myslis co se stane ve chvili kdy elektrina od nekoho bude drazsi nez si postavit vlastni zdroj?

na tohle jsou jiz roky delane studie ruzne po svete, ktere predpokladaji, ze do 50 let bude mit vlastni zdroj elektriny i kdejaka vyskova budova, natoz pak budovy nizsi
15. 8. 2017 08:30
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
V rámci automobilky budou ke standardizaci tlačit náklady. Jako je to u jiných komponent. Nicméně nabídka aut je široká, takže jedna baterie stačit nebude.

Samotný převoz je celkem jednoduchý, jsou horší případy. Ale musíš mít nějaký proces řekněme vyvažování (centrálně tedy sledovat stav, předvídat, plánovat převozy). A znamená to, že stanice musí mít nějakou extra skladovací kapacitu, aby pojaly nadbytečné baterie. Ztěžuje to budování nezávislých stanic. Ani provozovateli takové stanice ty baterie patřit nemůžou. Mohl by akorát koupit odpovídající podíl ve společném podniku, který by ty baterie vlastnil. Jak se říká, všechno jde, když se chce. Ale tohle by byl ohromný podnik.

Ani bych neřekl. Je to otázka nákladů. Já do toho třeba šel, protože jsem chtěl být nezávislý na síti. To má pro mne hodnotu. A elektromobily zdaní jednoduše (silniční daň, mýtné).
Avatar - removed
15. 8. 2017 09:05
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Tak já už jsem do získávání "vlastní" energie také šel. Sice nejsem (zatím) úplně nezávislý(fotovoltaika), ale poměrem spotřeba versus výroba se pohybuji +- na 96%. Ovšem i na tom se pracuje v rámci rodinného projektu (malá vodní elektrárna). Problémem takových projektů ani není realizace samotná (pokud nemáš hluboko do kapsy), ale spíše legislativa a v případě vodní elektrárny je to tedy opravdu na předčasné šediny. A protože turbínu instaluji do bývalého mlýnského náhonu, musel jsem projít i bitvou s památkáři... atd, atd... Jinými slovy, nebýt podpory rodiny, sousedů a známých, asi bych do toho znovu nešel. Jenom příprava projektu zabrala téměř tři roky a během takové doby se některé předpisy mění a mění... Nicméně, až bude hotovo, naše soukromá auta na pojíždění po okolí už rozhodně spalovací motor mít nebudou. A to nikoliv kvůli neo-ekologii, ale kvůli nehorázným spotřebním daním za pohonné hmoty, které jsou v současnosti už spíše státní lichvou, než daní v pravém slova smyslu.
14. 8. 2017 17:03
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
vymenu baterii zamitli jiz vsichni vyrobci, neni pruchodna ani z jedne strany, zaprve jednotna baterie neni vpodstate mozna, takze by jako na takovem miste meli tisice ruznych baterii? a zadruhe zakaznici by to odmitali, ty bys dal z ruky baterii o ktere vis ze se o ni staras a mas ji v pohode za baterii ktera je v nejakem stavu? to bys rovnou mohl na miste misto vymeny baterie presednout do jineho nabiteho elektromobilu >:D

proste nesmysl a vsechny automobilky ktere o tom uvazovali a testovali to, to stoply jako slepou vetev vyvoje :-!
Avatar - WinDiesel
13. 8. 2017 12:45
To bude dobré pro penzisty ....
... koupí si BEV aby mohli mít elektriku zdarma .......... :-) a ještě so o to porvou.
Rád bych viděl ten ekologický filtr který oddělí elektrony z "neekologických" zdrojů od těch "ekologických. Toto mne vždycky rozesměje.
Asi jako pražská voda, ze 2/3 z Vltavy, z 1/3 z Káraného, z podzemních zdrojů.
Určitý dodavatel vody prohlásí, "ekologická voda kterou máte ode mne ve Vaší rozvodné síti pochází pouze z Káraného." >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
14
13. 8. 2017 12:54
Re: To bude dobré pro penzisty ....
Jenom technickou - voda z Káraného není z podzemních zdrojů, ale taky z řeky (Jizera).
Avatar - Stephen
13. 8. 2017 13:12
Re: To bude dobré pro penzisty ....
A proto vodárna v Káraném stojí u Labe poměrně daleko před soutokem s Jizerou >:D .
Avatar - Emel
14. 8. 2017 11:19
Re: To bude dobré pro penzisty ....
Máš pravdu, jsou tam studny, není to voda z Jizery... ale vodárna je od Jizery cca. 500m.
15. 8. 2017 10:41
Re: To bude dobré pro penzisty ....
V těch studnách je voda z Jizery, jenom přefiltrovaná přes písek ... Oni tam mají i artézské vrty, ale mají stejný problém jako my všichni okolo, že podzemní voda je tady nahnědlá díky vyššímu obsahu sloučenin obsahujících železo.
15. 8. 2017 10:39
Re: To bude dobré pro penzisty ....
No pokud bys stejné studny udělal u vodárny, tak bys tam měl pískem přefiltrovanou vodu z Labe, tady je celý pravý břeh jenom písek ...
Avatar - WinDiesel
13. 8. 2017 18:41
Re: To bude dobré pro penzisty ....
tato voda se nasává přes stovky metrů písku z podzemí, svrchní voda projde do podzemí a odsud je nasávána - je potřeba ještě nějaké další důkladnější vysvětlení?
15. 8. 2017 08:38
Re: To bude dobré pro penzisty ....
Důkladnější vysvětlení není potřeba. Na webu vodárny je to napsané jasně : " Jedná se o využití přirozené infiltrace jizerské vody do štěrkopískových náplavů a její čerpání prostřednictvím mnoha vrtů podél řeky Jizery. Druhý způsobem je umělé obohacování podzemních zdrojů vody, tzv. umělou infiltrací. Povrchová voda z Jizery se pouze po mechanickém přečištění uměle vsakuje pomocí zasakovacích van do horninového prostředí, tam se jednak zbaví zejména nepřípustných organických látek a na druhou stranu se obohatí o potřebné minerály. "
13. 8. 2017 13:12
Re: To bude dobré pro penzisty ....
A dalsi technicka - voda z Vltavy je ve skutecnosti voda ze Zelivky.

Ale jinak s temi elektrony je to presne.

EU narizuje snizovani prikonu vysavacu kvuli snizeni vyroby el. energie a tim k ochrane ziv. prostredi, na druhe strane nuti lidi kupovat elektrohracky a tim zvysovat spotrebu el. energie. Fakt na palici.
13. 8. 2017 13:21
Re: To bude dobré pro penzisty ....
Nikdy nešlo o ekologii ale jde o prachy, o naše prachy ty je zajímají
13. 8. 2017 13:20
Re: To bude dobré pro penzisty ....
Trochu prehnané , ale ako píšem vyššie, ako mestké približovadlo si to viem predstaviť ;)
13. 8. 2017 14:16
Re: To bude dobré pro penzisty ....
na oodelovani elektronu je nejlepsi nafta, ta je v CR ze 100% rafinovana z hnedeho uhli :-!

a je videt ze vubec nechapes jak funguje nakup elektriny, ale to nevadi, nastesti lidi jako ty je naprosta minorita
13. 8. 2017 14:34
Re: To bude dobré pro penzisty ....
To je zas hovadina..
Voda do Prahy je z 75% z Želivky a z 25% z Káraného (studny). Žádná voda z Jizery ani Vltavy upravována není. Respektive voda z Jizery je brána infiltrací a není to čerpání z řeky. Ostatní jsou studny, respektive vrty.
ostatně tady je popis:
[odkaz]

Podolí je již mnoho let pouze muzeum/záložní zdroj.
viz: [odkaz]
Voda z Káraného je hlavně pro severní část města.
13. 8. 2017 16:09
Re: To bude dobré pro penzisty ....
V těch studnách (přirozená infiltrace) je voda z Jizery, jsou po levém břehu u řeky před soutokem s Labem. Do umělé infiltrace se to čerpá z řeky.
14. 8. 2017 09:10
Re: To bude dobré pro penzisty ....
Jo jo, Podolí jednou za měsíc na tejden vodu dodává. To proto, aby ten záložní zdroj mohl být stále záložním => plně funkčním. Stačí si zajít do muzea, tam se to člověk dozví.... :-!
Avatar - Ada je zase tady
13. 8. 2017 13:26
Auta na baterky jsou úplná blbost
Tak ještě jednou:

www.osel.cz/…ne-objeveny-nano… [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
13. 8. 2017 14:17
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
jj jsi osel, a je jedno s jakou priponou, klidne i .com :yes:
Avatar - SelskyRozum
13. 8. 2017 21:55
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Takze objevena "hlinikova slitina" rozklada vodu na vodik a kyslik. Vodik muzeme pouzit na pohon aut a vzniklou vodu chytat do nadob a znovu pouzit. Dostavame tak perpetuum mobile. Kde se podla vas dodava chybejici energie a v jake forme?
Z vas by meli smejdi radost, kdyz verite kazdemu nesmyslu. Takovym lidem se dobre prodava, protoze nepoznaji evidentni nesmysly.
14. 8. 2017 09:12
Re: Auta na baterky jsou úplná blbost
Jestli to nebude fungovat tak, že ta hliníková slitina je během procesu znehodnocena. Tedy to "žere" jak tu vstupní vodu, tak hliníkový prášek....
13. 8. 2017 13:51
Čeští majitelé elektromobilů
se mohou těšit....bl bla
Ta partička pozérů se může těšit, že důchodci, co vyčuchali slevu v letáku, jim zaplatěj jejich somrácký dobití.
Tohle je vytírání vočí. Po pár letech, až bude elektomobilů víc, to bude paráda. Napřed tlačenice, potom hádky a nakonec trapné tiskové prohlášení ve stylu "jsme nuceni opustit koncepci nabíjení zdarma...blaa bla" Pitchusové :-)
Rozbalit vlákno
5
13. 8. 2017 14:18
Re: Čeští majitelé elektromobilů
do budoucna bude kazde misto na parkovisti nabijeci, proc myslis ze automobilky zkousi indukcni nabijeni? aby si lidi na parkovisti indukcne nabijeli telefon? kompletne iindukcni parkoviste jiz dokonce vznika, jedno v Emiratech v Abu Dhabi a jedno v Japonsku u tovarny PJ+
13. 8. 2017 14:57
Re: Čeští majitelé elektromobilů
JJ, to buse supr.
a určitě zadarmo
a vůbec to nebude humus, když tam bude pako stát, dávno nakoupeno, a bude čekat, až se nabije
a výborně, trefils to. V AbuDhabi...zaplacený z peněz za ropu. Teď ses torpédoval sám. Není co dodat.
To mluví za vše a perfektně illustruje celou situaci, kdy dotace a nabíječky "zadarmo" platěj petroprachy. :-! :-! :-!
14. 8. 2017 09:18
Re: Čeští majitelé elektromobilů
je videt ze ti to dochazi, ale hodne blbe >:D to neni vlastni torpedovani, to je neco co tu pisu jiz nekolik let ;-) spis ty sis toho az ted vsim

ano staty ktere vydelavaji na rope maji jasno v tom jaka je jejich budoucnost, bez ropy u nich doma ;-) to jen nacichani jedinci porad nechapou a snazi se v diskuzich zuby nehty obhajovat ten svuj nafto benzinovej poklad, tak treba taky jednou dospejes a docvakne ti, jak s tebou vyjebavaj tim ze si te jak narkomana drzi na nafte nebo benzinu a ty tu drogu jeste obhajujes ;-)

nastesti zadne diskutovani jeste smer nezmenilo, takze at si budete panove diskutovat jak chcete, tak v nejblizsich desetiletich proste bude elektromobilita pribejvat na ukor nafty a nasledne na ukor benzinu :-!
Avatar - WinDiesel
13. 8. 2017 18:48
Re: Čeští majitelé elektromobilů
a ono na indukční nabíjení bude ten vůz lítat? bude zabírat stejný počet míst s velice složitou infrastrukturou, akorát ten kabel bude chybět
něco Ti řeknu - dnes se řeší vyzařování mobilních telefonů, tato indukční nabíjedla budou z hlediska elektrického smogu horší než dnešní NOx
14. 8. 2017 09:36
Re: Čeští majitelé elektromobilů
asi sis nevsiml kde zijes vid? o elektromagnetickem poly ktere generuje pazdy drat s elektrinou jsem tu psal jiz nekolikrat a primo i tobe ;-) okolo tebe lita tolik mG a V/m a z tolika zdroju ktere povazujes za bezpecne, ze par milionu indukcnich mist ktere budou tak jako treba anteny smerove vpodstate nijak zasadne nezhorsi to co tu je dnes ;-)

staci se podivat na draty jakehokoliv napeti ktere v CR mame instalovane, a mnohdy jen par metru od obytnych mistnosti kde lidi treba spi, asi nejcastesti vedeni elektriny v CR tedy 22kV ma sice na vzdalenost 20 metru nula mG ale zato tam je treba 30-35 V/m ikdys limit je dle norem 0V/m ;-) i domaci zasuvky ktere jsou vpodstate jen rozptylovej konec vodice maj nadlimitni jak V/m tak mG ;-)

lidi se kuprikladu bojej vysilacu na jejich strechach, pritom to jsou smerove anteny do horizovtalu, takze lidem primo pod nima vpodstate ublizej min nez lidem co se na ne divaj z okna sousedniho domu ;-) a totez plati o indukcnim nabijeni, a to jakehokoliv, tam se jedna o smerovou antenu navic s regulaci ve frekvenci, takze zaprve se elektrosmog bude generovat primarne vzhuru a zadruhe na frekvencne danou vzdalenost, takze i 100kW indukcni zareni muze bejt z pohledu elektrosmogu mnohem mensim zdrojem nez 3kW obycejna domaci zasuvka, ale to ty jiste jako strasne znalej vseho urcite vis a jen si z nas delas * a porad dokola tu pises o tech blbostech co pises vid >:D

pokud mas doma kde bydlis udelanou elektrinu podle norem a nemas vodice kuprikladu navic jeste odyzolovane nad ramec norem, a zasuvky doma nemas prekryte dalsi izolaci, tak mas doma vic elektrosmogu nez kolik vyprodukuje treba indukcni parkoviste o 100 indukcnich stanich ;-)
Avatar - Katikakus
13. 8. 2017 16:55
S krizkem po funuse...
Ja myslel, ze dnes uz je i nejvetsim zabednencum jasne, ze elektromobil s bateriemi nabijenymi ze site je neperspektivni slepa vetev vyvoje. Jak vidim, jeste to bude chvilku trvat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
13. 8. 2017 17:26
A naftoví
maločeši zase brečí... >:D >:D
Přidejte, zpátečníci, s takovou ten dehtový kapitálizmus neubráníte...
Rozbalit vlákno
3
13. 8. 2017 18:00
Re: A naftoví
Slinty slinty...aby ses nezakuckal
>:D :-!
Avatar - WinDiesel
13. 8. 2017 18:45
Re: A naftoví
a bezmozci velkočeši plkají kraviny >:-[] >:-[] jen tak dál dělej ze sebe trotla jde to to náramně dobře
Avatar - Blue Sun
14. 8. 2017 07:14
Re: A naftoví
To víš, jsi dobrý učitel a vzor, tak se taky snažím...
Avatar - WinDiesel
13. 8. 2017 18:50
jak budou řešit elekrický a elektronický smog
to je mi záhadou, když bude tolika nabíječek na každém kroku ať už s drátem nebo bez
až bude elektromobilů víc budou to muset začít měřit a řešit
řešením je asi skutečně jen ten vodík
Rozbalit vlákno
2
14. 8. 2017 09:14
Re: jak budou řešit elekrický a elektronický smog
A na nočním stolku máš Qi nábíječku na mobil.....
14. 8. 2017 09:45
Re: jak budou řešit elekrický a elektronický smog
vite co je nejvtipnejsi na WinDieselovi? vzdycky kdys mu dojde nejake dalsi tema ohledne elektromobility ktere mu nekdo rozcupuje, tak si nekde na netu najde dalsi o kterem vi naproto kulove a zase o tom napise jak se to bude resit? aby mu ho nasledne zase nekdo rozcupoval a ukazal jen je v danem tematu totalni looser a troll >:D takze ted pocitam ze tak mesic az dva se WinDiesel bude drzet tematu elektrosmog aby az mu na to diskutujici odvpovi po desate stejnym znenim zase nasel nejake dalsi tema ohledne elktromobility kde ukaza jak strasne chytrej je :-!