Terénní automobil Lada Niva (VAZ 2121) s pohonem všech kol představoval v době svého vzniku výraznou změnu v tradici konstrukce sovětských vozidel obdobného určení a vlastností.
Pred chvíľou pidi článoček s videom o výrobe Nivy, teraz "test" zo SM... Vážne musíte z každej témy, čo vás napadne, nabúchať hneď niekoľko článkov? Čo tak spracovať tému poctivejšie a spraviť z toho kvalitný článok, nabitý zaujímavými informáciami, technickými a histrickými faktami, doplnenými solídnou galériou s popismi a nejakým tým videom? Bolo by čo čítať, o čom diskutovať a reputácia ACZ by namiesto neustáleho poklesu mohla konečne nabrať správnejší smer.
"Změnilo se od té doby vůbec něco?" - bohuzial zmenilo.
Vsimnite si, akym sposobom su veci v tom teste merane. Napr.aj ako merali spotrebu paliva.
Dnes su tieto veci total odflaknute, lebo staci olizat plasty a dat do kufra kocik. K tomu nagenerovat nejake z polovice subjektivne body a test je na svete. Kvantita nad kvalitou, nasekat clankov plnu zadel je primarny ciel.
Změnilo se toho asi milion, jenom redakce je bud slepá, nebo bl*a :o))
Původní Niva z prvního roku výroby měla: jiná zadní světla, motor 1,6 karbec místo 1,7 stříkačka, jinou přední masku, jiné blinkry a parkovačky, jinou palubku , (jiné nárazníky - verze Urban), nebyla 5dvéřová, neměla klimu, el okna (Urban), měla jinou převodovku, chlazení, nápravy atd
Se Vam zde s Nivou v poslednich tydnech nejak roztrhl pytel. >:D Vsimntete si prosim jak Vasi predchudci na posledni strane udelali tabulku technickych udaju. Za me chybi pilovy diagram, jinak to neni spatne. Skoda, ze se takto nedari i dnes ;-\