Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dodávková vozidla 4x4: Volkswagen

Nejvíce modelů s pohonem všech kol najdeme u značky Volkswagen. Jde o varianty pracovní i Life od 4,4 metru po Crafter s dvoumontáží zadních kol.
Zpět na článek
1. 6. 2015 12:18
Avatar - Ada je zase tady
1. 6. 2015 08:02
Dostatečný důvod
proč nekupovat vozy jiné značky. Ostatní mohou jen závidět ;-) >:D :-!
Rozbalit vlákno
1
1. 6. 2015 09:52
Re: Dostatečný důvod
je to zajímavé ale vetšina firem to asi vidí jinak
Avatar - AUDIRS6
1. 6. 2015 11:45
Dobry clanok, ale...
...zase kopec chyb 8-s
Za toto sice nemoze nikto z redakcie ACZ, ale z platku Profi-Auto, takze nebudem tu nejako riesit kritiku, vypisem len par veci, ktore mi na 1. pohlad prastili do oci:
..."najsilnejsi motor BiTDi 120 kW"... - a pritom je jasne, ze jeho najsilnejsia verzia v uzitkovych variantach je ako sa aj nizsie uvadza 132kW... 8-s
..."posledna generacia spojky Haldex 4. generacie..." - no, tak pani budicek, uz je tu s nami nejaky ten piatok PIATA ... ;-) ( aj ked prave vdaka technickemu rieseniu 4.g. ju povazujem za lepsi system ! )

Takze az na tieto detaily, dakujeme za clanok, ktory by mohol potencialnym zaujemcom dat nejake to voditko pri vybere podobneho auta s pohonom 4x4...
Rozbalit vlákno
0
1. 6. 2015 12:18
BiTDI 2.0
Článek dobrý, ale motor VW BiTDI 2.0 je čistá tragédie. Do 150.000 km celkem OK, pak ale začne stoupat spotřeba oleje, klesat výkon a ve 180.000 je zralý na výměnu. Moje zkušenost je z Multivanu, rodinné auto, žádné velké honění, jízda většinou v rámci limitů. Za 4 roky motor kaput. Bohužel se pak i blbě prodává. V těžkém Crafteru musí jít do kytek ještě dřív. S tímhle motorem se koncern fakt nevyznamenal. :-( Jinak terénní schopnosti právě Multivanu (měl jsem 4Motion s uzávěrkou) bych nepřeceňoval. Hlavní jsou pneu a s běžnými zimními či nedejbože letními to na žádné velké skotačení, ať už ve sněhu nebo v blátě opravdu není. I když vždycky lepší než jen předokolka.
Rozbalit vlákno
0