...zase kopec chyb 8-s
Za toto sice nemoze nikto z redakcie ACZ, ale z platku Profi-Auto, takze nebudem tu nejako riesit kritiku, vypisem len par veci, ktore mi na 1. pohlad prastili do oci:
..."najsilnejsi motor BiTDi 120 kW"... - a pritom je jasne, ze jeho najsilnejsia verzia v uzitkovych variantach je ako sa aj nizsie uvadza 132kW... 8-s
..."posledna generacia spojky Haldex 4. generacie..." - no, tak pani budicek, uz je tu s nami nejaky ten piatok PIATA ... ;-) ( aj ked prave vdaka technickemu rieseniu 4.g. ju povazujem za lepsi system ! )
Takze az na tieto detaily, dakujeme za clanok, ktory by mohol potencialnym zaujemcom dat nejake to voditko pri vybere podobneho auta s pohonom 4x4...
Článek dobrý, ale motor VW BiTDI 2.0 je čistá tragédie. Do 150.000 km celkem OK, pak ale začne stoupat spotřeba oleje, klesat výkon a ve 180.000 je zralý na výměnu. Moje zkušenost je z Multivanu, rodinné auto, žádné velké honění, jízda většinou v rámci limitů. Za 4 roky motor kaput. Bohužel se pak i blbě prodává. V těžkém Crafteru musí jít do kytek ještě dřív. S tímhle motorem se koncern fakt nevyznamenal. :-( Jinak terénní schopnosti právě Multivanu (měl jsem 4Motion s uzávěrkou) bych nepřeceňoval. Hlavní jsou pneu a s běžnými zimními či nedejbože letními to na žádné velké skotačení, ať už ve sněhu nebo v blátě opravdu není. I když vždycky lepší než jen předokolka.