Tak toto by som doma nechcel, ani keby to predávali ešte lacnejšie. Tento novodobý americký štýl je totál nechutný. Hranatá hrča na kolesách bez štipky alebo len náznaku automobilovaj krásy a elegancie. Prisámfakt, to už tá Fabia II vyzerá lepšie. Kto vie, ako sa táto príšera v Európe predáva?
Hare Kryshna, už jsem tu! Válel sem si šunky ve Žlutejch lázních, ale do toho začalo chcát, tak jsem zavítal na Auto.cz a konečně pořádněj článek, kterej mě zajímá... Caliber super cára (pro mě-za ty prachy), samozřejmě to nikomu necpu. Stejně jako, když pomlouvám Dacii, tak čekám, že mi jí nebude někdo cpát... 8-s
mě taky to auto ze začátku nenadchlo, ale potom si ho pořídil kámoš, párkrát mě v něm svezl a musím přiznat, že sem změnil názor, je to úplně něco jinýho než to, co jezdí u nás dal bych mu 1- :-)
Vidim to presne opacne... Ameriky mam rad, hranate robustni tvary delaji z techto aut respektovani hodne selmy.Skoda jen, ze v evrope je pouze s konzervativnimi motory...takova verze SRT4 tu k dostani neni...
Kazdopadne se nemeni nic na tom, ze v USA je to lowend model za cenu od 15 tis dolaru, tak jako napr. korejska auta ;-) ... (ehm, faceliftovana Spectra/Cerato za 16,650 ;-) )
Mam rad trh USA, auta jsou spotrebnim zbozim, nikdo neresi kvalitu plastu a ceny jsou nesrovnatelne nizsi...
Trocha OT:
Ona zminovana "kvalita" plastu me v testech dokaze vzdy rozesmat, ale alespon maji majitele Fobii cim argumentovat - co se kvality/ceny vyrobku Skody tyka :-! Aneb kupujeme Skodovku, pze ma kvalitni plasty a levny servis a samozrejme bezkonkurencni motory - predevsim ty zname trhace asfaltu HTP >:-[]
TO JE V POŘÁDKU, ŽE BYS TOHLE AUTO DOMA NECHTĚL, ČÍM MÍŇ LIDÍ HO BUDE MÍT DOMA V GARÁŽI, TIM LÍP, NEMUSEL BYCH CALIBRA POTKÁVAT NA KAŽDYM ROHU JAKO OCTÁVKU... JINAK SAMOZŘEJMĚ KAŽDEJ MÁME JINEJ STYL, TAKŽE NĚKOMU SE LÍBÍ LOGAN JINÝMU CALIBER. TYHLE ZPRÁVY ALE RÁD NEČTU, SAMÝ SLEVY, PÁR DESÍTEK TISÍC BYCH UŠETŘIL, ALE COŽ, STEJNĚ TO VŠICHNI PROJEZDÍME ZA TYHLE NEHORÁZNÝ CENY BEZNINU A NAFTY! >:-[]
vľavo nad shiftom máš také magické tlačítko zvané caps lock..
a btw, caliber nenávidím už len preto že ním jazdí môj šéf >:D ale žiadne strachy, pozícia passatu ako fleetového kráľa nie je ohrozená, firma ich fasovala zadarmo :-)
Bože, GLD, nestraš! Ještě, aby byl Caliber ve fleetu! To bych ho viděl na každým rohu, jak ten vojetej Passat! Ufff, to jsem si oddych! Já Calibera miluju, kromě toho, že ho vlastním mi další důvod přidává to, že ho má tvůj šéf! Doufám, že ti dá pořádně za uši!!!! >:-[]
Mam to auto uz pol roka a zatial na neho nemozem povedat kriveho slova. Nie je to prepchate zbytocnostami, nema "makcene plasty", zato vsetko v nom je urobene pre pohodlie posadky a intuitivnost ovladania. Skvele sedadla, koberce, audiosustava. Kopa miesta, specialne vzadu. V Bratislave na autosalone som si skusal kopu aut a jedine co sa dalo porovnavat priestorom vpredu aj vzadu bola Toyota Land Cruiser a Dacia Logan MCV :-) Diesel verzia ktoru mam ma dostatok vykonu, 0-100km/h za 9,3, 80-120 da za 6s. Pritom spotrebu podla blockov za pol roka a 14000 km mam 6,2l/100km. Ma to genialny podvozok, nerovnosti na ceste to prakticky ignoruje, ten isty podvozok je v Jeepe Compass, Mitsubishi Outlander, Citroen C Croser, Peugeot 4007. Nenaklana sa to, horske cesty sa nim daju prechadzat vysokou priemernou rychlostou s uzasnym komfortom. Ak by som chcel v podobnej vybave Octaviu s 2.0 TDI motorom, tak si mozem prichystat milion SK, toto stoji takmer polovicu. A ked sa to postavi vedla Octavky tak ta vyzera ako chudobny pribuzny. Jedina Octavka ktora ako tak znesie porovnanie je Scout, ale aj ta sa nechyta. Proste mate vo vybave veci ktore Skoda nema: vyssi podvozok, vacsie kolesa, vacsiu sirku, viac miesta v interieri a neokukany dizajn.
S tym nemam problem, mozem vyratat: prilis siroke dvere, ked je zaparkovane tesne vedla ineho auta takmer sa neda vystupit, VW motor ma obrovsku turbodieru, casto sa stava, ze zosliapnem plyn a proste to nejde. Nabehne to az ked sa roztoci turbo. Motor je vo vyssich otackach dost hlucny. Vrzga tapacir lavych dveri. Ale pocet vyhod aj tak obrovsky prevazuje. A za pol mega som mohol mat tak akurat Fabiu II v takej vybave a porovnavat Caliber a Fabiu II nema zmysel.
Musim oponovat ;) mohl jsi mit jednoho pekneho Korejce v plne palbe a dovolim si rict - s lepsim motorem ;)
O Schadovkach se vazne nema cenu bavit ;) nadhodnocene (predrazene)jak akcie nekterych podniku :-)
Mal som moznost soferovat v US Hyunday Elantra + Dodge Stratus, potom doma Kia Rio, v Ceede som sedel na autosalone, vysledok - korejca by som nebral. Ten Hyundai a Kia mali ako keby rovnaky plavajuci podvozok. V Ceede sa mi velmi zle sedelo, proste to auto mi nesadlo na prvy krat narozdiel od Calibra. Chvilu som rozmyslal o Kia Carens, ale odradila ma ta spotreba cez 8 litrov a "antisportovy podvozok". Dodge som si vybral lebo sa mi pacil, nie pre cenu.
Milý GLD, bo je kurs český a slovenský koruny bratru 1:0,75 tak si to přepočti, jo? V Čechách ho za ten půl milion opravdu seženeš! Mějte pořádnou měnu, pak pyskuj! :no:
ty zamindrákovaný chlap v sukni! Píšem niekde o českých korunách!? Najprv sa nauč chápať písanému textu a potom vytiahni jeden z tvojich dušu oblažujúcich príspevkov
Nový caliber s TDi stojí 700 slovenských tácov a mimochodom keď sa s tebou nebavím tak nereaguj
Myslím, že by byl dobrý nápad vyzkoušet onu vrcholnou verzi SRT4. Vůbec se o tomto autě nemluví, přitom je to né-li nejvýkonnější auto danné třídy vůbec.
O SR4T jsem se zminoval... na ceskem trhu a tusim i celkove Evropskem neni k dostani... ale varianta by to byla zajimava, uzasne ze v Ameru stoji tahle verze 25tis dolaru... pri dnesnim kurzu dolaru... boze, kdyby to bylo tak jednoduche :-!
a neni ? , koupis, nechas to tam pul roku stat, za 15k dovezes na lodi do Nemec, na vleku do CR za dalsich 10k a lup, mas to za skoro stejny prachy jako za louzej
Tohle auto bych si nikdy nekoupil kvůli jeho interiéru. Kdo tam seděl, musí uznat, že šedá kůže plus šedé plasty jsou opravdu hroznou kombinací. Americké produkce si prostě vzala do hlavy, že na té šedi něco bude. To platí hlavně pro GM...
Co mate porad s tim interierem a kvalitou plastu? Kvalitu materialu a dilenskeho zpracovani bych hodnotil az od stredni tridy... jak uz jsem psal, tohle auto je z US, kde patri do LOWENDU, podle toho taky vypadaji plasty...to, ze je v evrope o 100% drazsi nic nemeni na faktu, ze je to levne auto a navic mam pocit, ze v Ameru to nikdo neresi.
Interier je v pohode, ked soferujem, tak uroven mojho pohodlia urcuje v poradi, sedacka, priestor, spotreba, riadenie, odozva a vykon auta, vyhlad z auta, volant, opierky na lakte, kvalita audia. To vsetko ma Caliber na spickovej urovni. Takze ta akoze "slaba kvalita" interieru mi je v celku ukradnuta. Okrem toho mam dve deti, ktore kvalitu potahov a interieru vcelku dobre skusaju a zatial obstal na vybornu. Ja by som v zivote nevymenil nejaky "cool" interier za jazdne vlastnosti.
Nic proti - každý má jiné priority, já se potřebuju v autě cítit příjemně :-) Stačilo by, aby vynechali šedou barvu a hned by bylo líp. Pokud bych si chtěl koupit verzi SXT za 534.750,-, očekával bych lepší interiér...A před slevou nebyl právě nejlevnější
To je fakt, vyměním paulubku a sedadla a bude :-) No každopádně Caliber nebyl zase tak levný. Např Civic je na tom s kvalitou jízdy uplně někde jinde a intriér je taky lepší. Na druhou stranu ne každému se líbí, ale to samé lze říct o Caliberu. Caliber SE 2.0 CRD stál před slevou 549 tisíc, Civic 539 tisíc...
Postav si Civica a Calibera vedle sebe (sousedka má civica) a uvidíš ten rozdíl... Jinak Caliber v téměř plný (bez kůže, kde bych se upotil a navigace) s 1.8 benzínem mě vyšel na bratru 550.000 Kč. Civic je při týhle ceně jen chudej příbuznej. :no:
Jestli se ti líbí Civic, ´di do něj! Mně se například vůbec nelíbí a takový prachy bych za něj nedal! Chápu, že ty to máš opačně s Calibrem, to je ta krása svobodnýho rozhodnutí! Kup si, co uznáš, že stojí, za tvoje vydřený peníze-mám to stejně! ;-)
VŠECHNO ŠPATNĚ, CALIBER 08, KTERÝHO MÁM I JÁ UŽ MÁ INTERIÉR V ČERNÝ BARVĚ, TA ŠEDÁ BYLA ODPUDIVÁ, TO JO. TAKŽE TENHLE DŮVOD PADÁ, MÁŠ TAM NĚCO DÁL? >:-[]
Komos mi vypravel jak jeho dobrej znamej byl menit zarovku v prednim svetle. Prej mu museli rozebrat pul auta, vyndat tlumic, ...nez se k tomu dostali. vymena zarovky stala pak 3500Kc. Nevim co je na tom pravdy, ale sleva 200 000, se asi za chvilku smazne >:-[]
Hej v manuali je pisane, ze pri vymene prednej ziarovky navstivte vas servis a pocul som, ze musi ist dole blatnik a tak. Ale na druhej strane 6 rokov pravidelneho servisu zadarmo to bohate vynahradi.
Bojím se, že prasklá žárovka nespadá pod akci "6 let servis zdarma", jedná se o opotřebení ... alespoň takhle to před 14ti dny prezentovali v MB na Chodově v Praze.
zarovka je dil, ne servisni ukon, takze zaplatis zarovku jako u kazde jine znacky a prace je zdarma, nebo si snad myslis ze ti u jine znacky daj zadarmo zarovku ? , jak v Renaultu, tak v Audi sem vzdy platil dily a praci nikoliv a ze treba mlhovky u A6 sem menil za ty cca 2 roky 3x a pritom sem je pouzil snad jen 10x na par minut jizdy 8-s
Samozřejmě, já si jezdím do servisu i kvůli tý pitomý žárovce, těch pár stovek mě mrzet nemusí, od toho to je. Ale je to tím, že po jižní spojce tam sem za 10 min, kdybych se musel plahočit do jinýho města, tak by mě to asi sralo. A pro rejpaly další "znepokojivá" zpráva. Benzín 1.8 má servisní intervaly jen 12.000 km! :no:
Cho cho cho! Dovol mi se zasmát. Určitě si nemyslel (nebo tvůj kámoš) vážně, že při výměně žárovky v předním světle museli rozebrat půlku auta?! 100 let ´sem fáral v šachtě, kde jsem to jen slyšel... Tak zase spadni na zem, jo? Takovýhle velkohubý kecy typu: To auto bych nechtěl ani zadarmo fuckt miluju! Já si taky myslím, že Logan je sráč, ale zadarmo bych ho bral, bo bych ho prodal obratem ruky za nějakejch 150 papírů... :-!
Nevim proc by si nekdo neco vymyslel, nerikam ze je to pravda na 100%. Nikde jsem nerkl ze bych ho nechtel ani zadarmo, ale pokud bych si mel vybrat, tak asi toho Logane nez to hranaty Kalimero s prisernyma plastama :-!
kamos bud keca, alebo ho poraiadne natiahli...ja som si dal menit ziatovku pred par mesiacmi v motor-car BA (autorizovany servis), vyslo ma to na 270 Skk (dvestosedemdesiat slovenskych korun) aj s dph vratane materialu...praca bola uctovana ako 0.2xhodinova sadzba
Jasný, to ´sou jen velkohubý kecy, že ho oprava žárovky vyjde na majland a ještě rozebíraj pulku auta... Jestli to nebylo tak, že to povídala přítelkyně kámošova kamaráda mojeho kamaráda... Tomu bych pak i věřil. >:-[]
Jojo je to krása. Boužel nedokáže je přenést přes přední nápravu. Něco jsem četl v AutoBildu a původně to měla být 4-kolka. Během vývoje ale seškrtali finace. Motor i podvozek byl upraven pro AWD, který ale nakonec nebyl nepoužit...
koukám dodge se snaží ... i když boj s šedýi dovozy má hodně těžký a rozhodně jim po několika rozhovorech s jejich pracovníky nezávidím .... každopádně caliber je zajímavý ale mě se teď tuze začalo líbit journey ... ale je mi moc sympatické že jdou na věc trochu jinak než ostatní ... :yes:
SPECIELNĚ PRO GLD: "ináč caliber s turbodieslom stojí cez 700tisíc SK takže aký pol milión? :-)..." REAGOVAL JSEM NA TVOU POZNÁMKU S TIM PŮL MEGA. TAKŽE SPEC. PRO TEBE ZNOVA: ZA PŮL MEGA NOVÝHO CALIBERA SEŽENEŠ. V ČECHÁCH. TEČKA. TODA.
A K TĚM EURŮM, HODNĚ KOLEGŮ V PRÁCI JE ZO SLOVENSKA A NADŠENÝ NEJSOU. PRŮMĚRNEJ PLAT U VÁS BUDE BRATRU 650 EURO. A CENY JAK V NĚMECKU, AKORÁT NĚMEC V PRŮMĚRU BERE 3 TÁCY. ALE JO, NEJDŘÍV TEN EXPERIMENT PROBĚHNE VE FICOVSKÝM STÁTĚ, MY SE PAK PONAUČÍME, TAKŽE VĎAKA, BRATIA!!! >:-[]
znova si kladiem otázku či máš skutočne problém s písaným textom alebo si len blbý....majiteľ caliberu hovoril že ho kúpil za pol mega..bol to slovák..pýtal som sa ho ako je to možné keď nový stojí vyše 700tis. SK (čítaj es ká, rozumej slovenských korún)...normálne mi odpovedal že to bola predvádzačka zo zľavou...a potom si prišiel ty, génius našich časov a začal si tu prdieť že caliber stojí XY...mám f pyči koľko stojí v česku alebo bangladéši to ti hovorím rovno :-!
jeden malý detail, TY sa tu s nikým nebavíš, do každého čo nesúhlasí s tvojimi extrémistickými názormi sa len navážaš a obťažuješ inak s výnimkami normálnu diskusiu..
a s tým že na auto.cz chodia slováci sa obráť na redakciu, keď slušne poprosíš určite zabanujú všetky slovenské IP >:D
tu si na internete letuška, nie v miestnej krčme kde sa perete nožem anebo sekerou..