Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dodge Caliber v USA: pro teenagery i důchodce

V Evropě se prodej Dodge Caliber rozjíždí pozvolna, ale v USA už běží na plné obrátky. Dealeři mají dokonce jasno v tom, komu se bude caliber nejvíce zamlouvat. Vypadá to na úspěch napříč věkovými skupinami.
Zpět na článek
24. 3. 2006 14:53
neregistrovaný "Essesant"
18. 7. 2006 23:10
neregistrovaný "eXosk"
24. 3. 2006 14:54
neregistrovaný "RS"
24. 3. 2006 15:41
neregistrovaný "anonym"
24. 3. 2006 16:57
neregistrovaný "ericn"
18. 7. 2006 23:11
neregistrovaný "eXosk"
24. 3. 2006 15:20
neregistrovaný "GTI"
24. 3. 2006 15:23
neregistrovaný "MadPete"
24. 3. 2006 15:28
neregistrovaný "GTI"
25. 3. 2006 06:48
neregistrovaný "Petr"
27. 3. 2006 16:01
neregistrovaný "Essesant"
24. 3. 2006 15:51
neregistrovaný "Tomáš"
7. 4. 2006 02:40
neregistrovaný "miro"
18. 7. 2006 23:12
neregistrovaný "eXosk"
24. 3. 2006 16:20
neregistrovaný "anonym"
24. 3. 2006 16:40
neregistrovaný "Marek"
24. 3. 2006 17:55
neregistrovaný "Peter"
24. 3. 2006 18:10
neregistrovaný "ericn"
24. 3. 2006 19:51
neregistrovaný "Lubosh"
24. 3. 2006 20:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 3. 2006 23:10
neregistrovaný "Andrew"
24. 3. 2006 23:20
neregistrovaný "Andrew"
25. 3. 2006 06:57
neregistrovaný "Petr"
25. 3. 2006 09:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2006 15:06
neregistrovaný "Lubosh"
27. 3. 2006 17:52
neregistrovaný "tomcat1"
3. 10. 2007 17:31
anonym
neregistrovaný "Essesant"
24. 3. 2006 14:53
amerika
Hnus zevnitr, hnus zvenci :no: V evrope si povede urcite VYBORNE >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "eXosk"
18. 7. 2006 23:10
Re: amerika
nahodou je skvely. stoji mi pod domom a som nad mieru spokojny. naozaj vela skvelych prvkov a hlavne prakticnost. samozrejme doticny asi rad umyva lebo na sto pro by ofrflal aj ten moderny plast co tam je...
neregistrovaný "RS"
24. 3. 2006 14:54
matchbox
vypadá to jak obří angličák :-) Mě se to teda nelíbí, ale stoletá babička bude mít učtiě radost >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "anonym"
24. 3. 2006 15:41
Re: matchbox
Angličák souhlas, jinak nesouhlas. Mně se líbí. Teda až na tu palubku. Středovej panel vypadá hrozně - jako umělá hmota, která si hraje na kov.
neregistrovaný "ericn"
24. 3. 2006 16:57
Re: matchbox
Jo vevnitř je to pěknej plasták haha jak z angličáku haha >:D
neregistrovaný "eXosk"
18. 7. 2006 23:11
Re: matchbox
ale treba si uvedomit vyhody, ktore plast prinasa. nie nadarmo tam je
neregistrovaný "GTI"
24. 3. 2006 15:20
KALIBR PEKLO (repete)
Nic moc mě v tomhle červencovým dusnu nerajcuje zvuk plácačky na mouchy, když to pleskne o okno mý mansardy v pátým patře za rohem pětatřicátý, a to i přesto, že v zájmu pudu sebezáchovy, dosahuju letos v týhle disciplíně poměrně slušnejch výsledků. Jo, na rohu pětatřicátý, přesně v tom oprejskaným, rohovým baráku, v němž sídlí i Armáda spásy. Lépe jsem si vybrat nemohl. Zato když vezmu do pravačky svou slušně zajetou Berretu, mod. 92 a lehce ji vykloním k levačce v níž mám už přichystaný plný zásobník, pak grifem zautomatizovaným kdysi v Kongu za obdobně dlouhejch dusnejch nocí ho vsunu dovnitř a rázným úderem jej nechám zaskočit, pleskne to jako tři kila hovězího o pult. Tak ten zvuk, vedro nevedro, miluju. Ten zvuk mě uklidní. Ten zvuk mě dostane do stavu, v jakém se čas od času nacházím ve svém DODGE CALIBER. Berretu v něm parkuju vpravo vedle středového tunelu. Jsme dobrá trojka, Caliber, Berreta a já. Caliber má prostřelenej blatník - honička na jižním předměstí Miami s králem pekařů místní perníkárny. Dostal ji vějš než Caliber, umím se nachomejtat k povzbudivejm věcem. Já mám jeden čistej průstřel srdcem - dlouhá, temná historie, kdy jsem jedinkrát ve svým životě zaváhal, zda by nebyla vhodnější manželská postel, namísto sítě, co ji mám tady zavěšenou mezi stěnama. Ta síť se tu se mnou pohupuje naštěstí dodnes. A ten stav? Za rohem je pumpa. Určitě starší, než pupmař, co ji obsluhuje, takže soudě podle jeho znavenejch očí, by ji mohli brzy prohlásit za památku na časy prohibice. Ale možná tu v okolí žije víc těch, co by v zájmu svejch precizně zastřiženejch plotů na tuhle dobu raději v klidu zapomněli. Sesednu z Calibera, mrknu na pumpaře, beru čerpací pistoli podobným grifem, jako Berretu, zasouvám ji do hrdla nádrže, a v ten okamžik se mi pravidelně vybavuje ten průstřel levý srdeční komory... ani vlastně nevím proč. Pak cvaknu a beru plnou. Nevzít plnou, to je jako nechat nad ránem na pultě posledního panáka skotský, zpoloviny nedopitého. Na tohle jsmem už roky dost silně pověrčivej a tak vždycky beru plnou. Hadice sebou lehce poškubává, přesně tak, jako sebou škubali hadi za těch dlouhejch dusnejch nocí tam v Kongu. Prostě, jak vám říkám, jsme dobrá trojka, Caliber, Berreta a já. Ten pumpař má znavený oči a ještě znavenější chůzi. Šikmo přes čelo se mu táhne dlouhá tmavá jizva ve tvaru Amazonky, zařezávající se do džungle přesně, jako ta jizva do jeho vrásek. Jednou vám jeho historku budu vyprávět. Nic pro plácačky na mouchy. :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "MadPete"
24. 3. 2006 15:23
Re: KALIBR PEKLO (repete)
To je zpověd teenagera nebo důchodce?
neregistrovaný "GTI"
24. 3. 2006 15:28
Re: KALIBR PEKLO (repete)
Důchodce se srdcem teenagera... :-)
neregistrovaný "Petr"
25. 3. 2006 06:48
Re: KALIBR PEKLO (repete)
Super, konecne zase hodnotnejsi story :-) :yes: Jen s tim prustrelem srdce mi to moc nesedi. Nejsem sice zadny doktor, ale mam pocit, ze uz by o tom ten manik mohl tezko vypravet ;-)
25. 3. 2006 08:24
Re: KALIBR PEKLO (repete)
:-) Díky... P.S. ten průstřel srdce... láskou ;-) :yes:
neregistrovaný "Essesant"
27. 3. 2006 16:01
Re: KALIBR PEKLO (repete)
"Berreta" je nejaka parodie na zbrane znacky Beretta? :-| Jinak dobra trojka... V tobe DODGE CALIBER vyvolava tak zive pocity? Waw! Kdybys to psal o Defenderu, tak to uplne vidim. Ale o tehle ameranske zrudicce - mozna je inspirativnejsi nez si myslim...
neregistrovaný "Tomáš"
24. 3. 2006 15:51
bez titulku
Mně se líbí! Co se týká jízdních vlastností, tak to určitě nebude žádná špička (i tak už o tom třeba v Caurautu psali), ale je to prostě jiný auto v nižší střední třídě! Akorát jsem naštvanej když si přepočtu za kolik to prodávají v USA a za kolik to budou prodávat u nás (17tis. dolarů = 400tis.Kč). Za tolik to tady určitě prodávat nebudou :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "miro"
7. 4. 2006 02:40
Re: Ja som to videl tu v Amerike
Ak chce dodge prerazit s tymto auto dokaze to ale podla mna iba za jedinej podmienky a tou je cena ako v USA. Totizto Caliber v USA zacina na 13 900 dolaroch, cca 420 tis. SK a je to fakt skvela cena
neregistrovaný "eXosk"
18. 7. 2006 23:12
Re: Ja som to videl tu v Amerike
ale tak prepocitavat sa neda. z usa dovezies aj pontiaca noveho za jake peniaze. a dodge charger napriklad? 720 000 a to uz je 250 koni pod kapotou v zaklade
neregistrovaný "anonym"
24. 3. 2006 16:20
bez titulku
Jako vzdycky...US auta nezklamou a Dodge uz vubec ne...ma styl, je originalni a vypada dobre. Hlavne se srovnani s tema evropaskyma vyblitinama (napr.peugeot, renault...)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marek"
24. 3. 2006 16:40
Co to znamena v Evrope se rozjizdi prodej pozvolna???
Ocekaval bych informaci jestli uz se v Evrope prodava pripadne kolik a kde a kdy bude v Cesku?????
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Peter"
24. 3. 2006 17:55
Re: Co to znamena v Evrope se rozjizdi prodej pozvolna???
Vcera som bol na Autosalone v Ba a tam to predvadzali. Jednou vetou zvonka pekne z vnutra Korejec z 90-tych rokov. Cena od 670 000,- SK. Skoro ma zhodilo z noh. Staci si pomysliet na Hondu Civic a Ford Focus ....atd. ktore su lacnejsie a daleko kvalitnejsie.
Myslim ze Dodge opat dieru v europe neurobi....
neregistrovaný "ericn"
24. 3. 2006 18:10
Re: Co to znamena v Evrope se rozjizdi prodej pozvolna???
Hele ani se ti nedivim, už na fotkách je vidět, že kvalita vnitřku dost pokulhává :-(
neregistrovaný "Lubosh"
24. 3. 2006 19:51
Re: Co to znamena v Evrope se rozjizdi prodej pozvolna???
presne tak, ja som si ho dnes takisto na autosalone prezrel - zo vsetkych stran, vsetky plasty si obchytkal, vyskusal, pohybal a je to jednym slovom hrozne. Vsetko je ladene do cudnych svetlosedobielych farieb, plasty maju ostre hrany, nie su nejako vyhladane nic.. A k tomu este tie absolutne nesediace biele budiky. Skutocne som sa citil ako v Korei pred par rokmi.. Zato je pravda, ze priestorovo je na tom Caliber velmi dobre, no s interierom takych "kvalit" nema v Europe velku sancu...
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 3. 2006 20:03
EverGrey
Evergreen na auto.cz diskusích. Proboha šedivý interiér se šedivými plasty! Jak nečekané. >:-[] Vsadím se, že černá varianta interiéru bude mít černé plasty. A nahoře čtu, že prý dokonce imitace kovu. Co jste čekali v týhle třídě? Koženou přístrojovku? Pravý dřevo? Pravý kov? I evropský auta v týhle třídě mají falešný dřevo a stříbrný lak místo kovu. A bezpochyby na fotce vypadá každý šedivý interiér ohavně, stejně jako ten v Dodge. A i mnohem dražších aut. Co je proboha tohle?: [odkaz] A co je probůh tohle?: [odkaz] To jsou korejci z devadesátých let? >:-[] A co tohle?: [odkaz] Já to shrnu, neexistuje šedivý interiér, který vypadá na fotce dobře. A bezpochyby má i v reálu vady na kráse. Je to auto, který začíná na 14 tisících dolarech. To je nějakých 330 tisíc. No nižší střední nikdy nebyla a nebude nic pro mě, ale na danou třídu vypadá celkem fešně. :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Andrew"
24. 3. 2006 23:10
Re: EverGrey
A jé, někdo si dovolil nebýt nadšenej z americkýho auta ;-\
Za prvé laskavě nesrovnávej oficiální fotky s nějakejma rozmazanejma pidifotkama, který někdo udělal krz dveře/ze zadní sedačky. Ukaž oficiální fotku MB R, Focuse, ... a můžem sorvnávat.
Za druhé tu píšou lidi, který v tom autě seděli. Řadíš se taky mezi ně nebo seš fotkovej kovboj - teoretik?
Za třetí to možné stojí 330 kilokurun v přepočtu. Ale tady to bude za jiný peníze (viz výše).
Za čtvrtý je mi dost divný, že by nikoho, kdo automobilkám auta fotí, nenapadlo, že "neexistuje šedivý interiér, který vypadá na fotce dobře". Proč teda nevyfotěj černej?
A za poslední, podle fotek se mi to líbí moc. Zvenku. Zevnitř ani trochu. Ten středovej panel kolem šaltrpáky je katastrofa.
neregistrovaný "Andrew"
24. 3. 2006 23:20
Re: EverGrey
BTW V tmavý je to lepší [odkaz] ale naprosto to zazdili tou modrou. Kdo jim tohle poradil 8-s
neregistrovaný "Petr"
25. 3. 2006 06:57
Re: EverGrey
Dost mi to pripomina hranatou palubovku Fabky. Ta se mi taky extremne nelibi. Vsecko je to jeden levny hnus-plast. Ale ten dodge, to je fakt maso. Snad i Zigul ma rozumnejsi streovy panel nez tohle. Ameriky vetsinou neumim stravit z venku, ale vnitrek je ok. Tady je to vyjimecne naopak. Byt to za tech 330, tak drzim hubu, ale za 500+? To se s tim muzou jit tak leda vyfotit :no:
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 3. 2006 09:07
Re: EverGrey
Tvoje první věta je s prominutím totální nesmysl. Já jsem nenadšenej ze spousty amerických aut. A mimochodem pokud vzpomínám, tak před časem tu byla ofic. fotka Alfy 159 a taky dostala pořádný kapky za šedivý interiér. Ono je taky fotka oficiální a oficiální (což si ale sám už o příspěvek níže zjistil). Ten černobílý interiér vypadá na fotce mnohem líp. A nepochybuju, že ten modrý dekor určitě není povinný. Caliber sem ještě naživo neviděl, ale nejsem žádný fotkový kovboj, mírni se ve výrazech. U Chryslera sem byl naposledy tak před měsícem a ještě tam holt Caliber nebyl. A zkušenost mi říká nevěřit ani lidem, kteří v tom autě seděli. Navíc ani já netvrdím, že je ten interiér od pohledu bomba. To ti asi uniklo. Nelíbí se mi, jak to zhranatěli, poněmčili, zchladili....je na tom moooc vidět, že za to můžou Němci. Ale rozhodně to není taková katastrofa, jak tu skoro všichni tvrdí, na to dám krk. Prostě jen další německý hranatý interiér v nižší střední. Nic víc, nic míň. Tohle není klasická amerika a není to nic pro mne. A pokud to budou zase zkoušet prodávat za 700 tisíc jako Chrysler Neon, jakože to tak zase bohužel vypadá, tak si sami pod sebou řežou větev. ;-\ Ale reakce tady na diskusi byly s prominutím vážně dost mimo. Korejec 90.let to není v ničem. Obzvláště ne tvarama. Pokud má někdo jiný názor, ať mluví konkrétně a řekne jaký korejec. Hodíme fotku a uvidíme. :-) Tyhle obecný řeči o šedivosti a korejckosti jsou plácání prázdný slámy.
neregistrovaný "Lubosh"
25. 3. 2006 15:06
Re: EverGrey
Suhlasim, ze podla fotiek sa auto sudit neda.. V minulosti som sa uz niekolkokrat kvoli tomu poriadne okaslal a vzdy som to lutoval. Preto uz nikdy nehovorim nikdy a na auto, ktore sa mi nepaci na fotke poviem len - na fotke nevyzera dobre, ale pockame si nazivo. To iste som si povedal o najnovsom Dodge. Cakal som, ze to bude skutocne model hodny prieniku na europsky trh, ale hoci nepopieratelne ma mnozstvo kvalit, interier medzi ne rozhodne nepatri (pripominam, ze som v nom vcera stravil pomerne dost casu na bratislavskom autosalone). Interier aut (ktore bezne u nas vidime) a su o triedu-dve nizsie je paradoxne svojou kvalitou o jednu-dve triedy vyssie nez u Calibera. A to je obrovska skoda, pretoze toto auto ma mnozstvo dalsich kvalit a celkovo ma podla mojho nazoru na to, aby s nim Dodge a jeho nadradeny koncern prerazili. Bol by som aj uprimne rad a prajem im, aby sa to podarilo, ale velmi pochybujem, ze to bude prave tymto modelom... ;-\
neregistrovaný "tomcat1"
27. 3. 2006 17:52
bez titulku
Kazdy tu nadava na sedy interier, ale nikomu nevadi, ze v USA to predavaju ako stvorkolku a v Europe je to len predny nahon ...
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 10. 2007 17:31
dodge
tak ja som dnes v nom sedela.musim povedat ze sa mi paci, az na ten interier.ale farby interieru sa daju vybrat, takze...inak aj sedadla su mäksie ako u bežných europskych autách.ale v predajni nam vraveli, že asi tak o mesiac t.j. november2007,má príst nový model 2008,ktorý bude v čiernej farbe-interier.tak som zvedava,lebo ten svetlý je dost o ničom.ale niekde na zahranicných stránkach sa dá pozrieť už aj ten čierny a podla fotky vyzerá oveľa lepšie ako ten svetlý.ale počkám si a o mesiac si ho pozrem naživo.
Rozbalit vlákno
0