Koncern Fiat Chrysler Automobiles se připravuje na důkladnou modernizaci modelů značky Dodge v čele s jejími nejatraktivnějšími zástupci. V plánu je ještě masivnější sdílení techniky s evropskými značkami Maserati a Alfa Romeo.
ještě si to neviděl, nejásej předčasně. Aby to nedopadlo jako prodejní bestsellery Chrysler 200 a Dodge Dart nebo designová perla Jeep Cherokee (kterému mimochodem spadly prodeje už taky o dobrých 20-35% dolů).
Navíc jak známo u FCA sou termíny jen plácnutí do větru, za pár měsíců napíšou že místo 2021 to bude 2024 >:D
a je ti jasne ze nova Massarati Ghigli (pristi generace) maji FCA slouzit dobudoucna jako snizovaci emisi, a maji byt minimalne plug-in hybridni, ostatne plug-in ma dostat jiz i soucasne Ghibli ;-) porad to tedy podle tebe zni zajimave?
Taky se obávám, že HEMI už v tom nebude.... FCA nemá děngy na vývoj motorů, jedou ve všem staré motory od Daimleru nebo vlastní fiatácká prdítka + diesly od VM Motory nebo kupované Cumminsy.
Urcite budu.To si nezobere ziadny amik na triko,ze tam neosadia HEMI motor,ktory ziaden vyvoj nepotrebuje a bude fungovat na rovnakom principe do doby kym bude benzin.Mozno casom dostane kvoli emisiam elektromotor,ale stale to bude dobry HEMI.
Ale konecne pre teba by to mohla byt zaujimava sprava kedze mas rad ameriky s V8 a zaroven je v tebe aj irsky zeleny ekomuzicek >:-[]
..nakoniec si splnis sen a kupis dva v jednom ;-)
ja si splnim sen az udelaj F150 Raptor jako plug-in hybrid, a navic v SuperCrew provedeni, takze myslim ze v pristi generaci si tu radost udelam, ale V8 tam urcite nebude kdys tam neni jiz ani ted, ovsem pokud by udelali takove F150 s V8 a pluginem v klasicke F150 a SuperCrew boudou, tak bych asi ozelel i to ze to nebude raptor :-) motor (ten na benzin)je potreba potrapit jen tam kde nesmrdi lidem pod nos jejich domovu, takze ve meste proste s bzucakem na baterky :-)
Nehovorim,ze to bude Raptor,ale "obycajna" verzia F150 podla mna dostane to iste co ma dostat Mustang a tym padom by si sa mohol dockat ;-)
Mne ososbne by sa tiez pacila pick up verzia V8 s Pluginom aspon na 50-60km..
A proč by Challenger nebo Charger měl být hybrid? Hybridy jsou pro hybridy. Tohle jsou auta pro lidi, které mají rádi poctivou klasiku, sílu a pohodlí. Věřím, že to tak zůstane.
v cem je hybrid nepohodlnej a slabej? nejaky cas jsem jezdil s RX450h a to auto bylo silne, extra pohodlne, a s klasickym atmosferickym benzinovym 6 valcem ktery je dlouhodobe overenej
je videt ze ty hybrid a elektrinu odmitas jiz jen kvuli nejakemu svemu vnitrnimu postoji, a jsi totalne slepej k necemu treba i lepsimu ;-) jeste stesti ze lidi jako ty neurcuji budoucnost ale spise jen zapomenutou minulost, s takovima jako ty dnes nejezdime ani autama, ale mozna ani nemame neco jako ohen protoze lidi jako ty by se toho ohne lekli, utekli a dal ho ani nezkoumali jestli nejde jejak vyuzit :-! se divim ze vubec pouzivas internet a pises do diskuzi, neni lepsi ty tve narzory spis posilat postovnim holubem, nebo mozna v lepsim pripade napsane v dopise na papire a beznou postou?