to je rozhodně pozitivní věc. Škoda že asi nebude 300C SRT8 Hellcat ale co se dá dělat no. Charger je taky fajn. To bude hodně burtální věc a za tu cenu nemá konkurenci na celém světě. :yes:
Ááááá, pán snídal vtipnou kaši. Prej za 15 let......
Mě všechny ameriky co sem měl zatáčely a brzdily špičkově. Narozdíl od milého Jaguaru, kde kotouče po 6tis začly vibrovat a trhat volantem jsem tenhle problém u amerik nikdy neměl....
A narozdíl od BMW a Jaguaru jim fungovalo i topení a klimatizace bez oprav v hodnotách 15-20 tis >:D >:D >:D
pohlad na americka auta sa uz podla mna za posledne desatrocie hodne zmenil.... aj u nas v europe..... casy kraksni ake sme vidali aj vo filmoch ako je napr. seria policajnych akademiii su predsa len uz davno prec..... je na case zmenit pohlad na americke auta...... dnes maju amici lepsie a sofistikovanejsie bezpecnostne normy ako my v europe... maju auta ktore su do detailov premakane v oblasti bezpecnosti aj ekologie...
mne sa paci corvette aj camaro... ocenujem schopnosti GCH a wranglera ...paci sa mi aj novy chrysler 200 uzasne vyzera hlavne ten interier... krasny sedan :yes:
No ja myslim, ze sedany z 80. let usly i kdyz houpave podvozky, piskajici gumy a tristupnove automaty by u nas asi nefungovaly. Nejvetsi prusvih je podle me obdobi od devadesatek do cca 2010. I kdyz ameriky z 90. maji neco do sebe.
1. Korejce mozna, ale korea neni v evrope (btw zeme s obrovskou automobilocou tradici a porazili korejce, kteri teprve zacinali, bravo). Peugeot mel tehdy 406ku, ktera byla o tridu nize, mondeo to same. Srovnatelne bylo scorpio, coz byl krap, nebo odchazejici 605ka.
2. Jo chci. Kdybys prijel s autem z policejni akademie za majitelem soudobeho evropskeho auta, tak by tristupnovy automat za manualni petistupen nevymenil.
Nevidím nic špatnýho na tom si kupovat 5-7 let starý auta.
Ideální poměr cena/výkon a užitná hodnota. Zejména v aktegori aut co kupuju já.
chápu že oktávek a fabií je to trochu jiná liga, ale auta co sem měl já stály nový 1,5 mega (300C), 3,4 mega (jaguar), 2,5 mega (bmw) ; 950 táců (sebring) a 880 táců (stratus).
Mě se toho z nových aut už moc nelíbí. A rozhodně do toho nemímním vrážet 2 mega a za 3 roky na tom tratit 700 litrů
A na servis je to úplná tragédie, ošizený kudy to jde, šáhneš do 5 let starý káry a plasty praskaj, nejdou rozpojit věci....všechno se nastavuje a nahrává sw...
No pokud si budeš u svých evropských aut škodolibě přát, ať se něco rozbije, tak věz, že se tomu tak dřív nebo později stane. Ale nám je nakonec docela jedno, že si lžeš do šrajtofle. ;-)