byl by to hezkej japonec/korejec. Ale amerika to není ani omylem. Splácanina s italskou technikou a asijským designem, čemuž svědčí prachmizerné prodeje (navíc po skončení Avengeru nahrazuje hned dva modely - Avenger a Caliber)
měsíčně by se tedy mělo prodáva 17-25 tis kusů . Realita? >:D >:D >:D >:D
Faktem je, že avengeru se prodávalo víc. Caliber nebyl úplně přímý přeechůdce, nebo jo? Přičti prodeje Fiatu Viaggio nebo jak se ten klon jmenuje v Číně a zlepší se to :-)
Američani Dart staví na úroveň civicu a spol., design k tomu dost svádí - souhlas.
Caliber byl prave primo predchudce a predchudce Caliberu byl zas Neon. Naopak Avenger a pred nim Stratus sou modely ovtridu vys. Ale FCA ho zrusila aby oomogla prodejum Dartu a Chrysleru 200. Ovsem u Dartu to nefunguje....a prodava se snad hur nez Caliber