Dodge se velmi zvedlo uz pick up Ram byl minuly rok hezke prekvapeni at novou zadni napravou ktera poskytuje nevyslovny komfort zpracovanim interieru a novym hemi se 390 PS akorat 6 kvalt neni ale treba pristi rok dnes nej pick up ve statech.
Durango je dalsim potvrzenim ze krize z minulych let dodge velmi zvedla a pomohla mu k tvoreni hezkych aut.
Durango je paradni auto povedlo se.
Explorer není konkurentem pro Durango. Durango je full-size SUV, což Explorer při vší úctě není. Konkurentem pro Explorer je JGC a tam si troufám tvrdit, že jsou šance vyrovnané. V něčem je lepší Jeep, v něčem Ford, přičemž osobně za povedenější (po vzhledové stránce) považuji osobně ten Jeep. Je to klasika a povedená, ten Ford je zbytečečně na tuto kategorii aut až příliš futuristický (o dobrých prodejích nepochybuji, ale jestli bude premiantem nevím - s tím zjevem yb mi to spíš paslo na Mercury, které je však pasé). Ten Jeep se svým pojetím více blíží prémiové třídě (byť jí cenově není).
Durango je jiné kafé. To je plnohodnotná mašina, cenově jistě nad výše zmíněnými. Tam kde Esplorer končí Durango začíná. Mimochodem i podlě mě hodně povedená a o dobré prodeje se fakt v případě tohoto auta nebojím. Chrysler a Dodge mají dobře našlápnuto.
P.S. Objeví se v Jeepu také 1,8 TBi???? toť otázka... Bylo by to zajímavé a v Evropě pravděpodobně úspěšné. Dočkáme se toho v ALFě ROMEO?
Ano, však pikapy RAM dosahují slušných prodejních úspěchů.
Bohužel to jsou jediná užitková vozidla koncernu Chrysler, neb Sprintery se jaksi doprodali a Dakoty končí příští rok.
Fiat jaksi nebyl dosud schopen přivést ZA CELY ROK na us trh dodávky Iveco či Ducata a prodávat je pod zančkou RAM. Nic nensvědčuje ani tomu, že se objeví v roce 2011. Zatím byl tedy dodávkový trh předán konkurentům jako Mercedes, Nissan, Ford a GM s poplácáním zad...
Nu když má Fiat dost peněz :-)
Co se týče duranga, myslím že je to zdařilý vůz a po neúspěchu druhé generace snad opět dokáže navázat na velmi dobrá prodejní čísla Duranga první generace.