Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dodge Nitro: americké SUV nyní od 692.250,- Kč

Diskuze (23)
Kompaktní agresivně tvarované SUV Dodge Nitro má od července nižší ceny. Základní provedení zlevnilo o 75 tisíc Kč a dostalo se pod hranici 700 tisíc Kč.

Pro Nitro je určen vidlicový šestiválec SOHC 3,7 litru o výkonu 151 kW nebo čtyřválcový turbodiesel 2,8 CRD o výkonu 130 kW. Pro benzinový motor je standardem čtyřstupňový automat, pro diesel šestistupňová manuální převodovka, za příplatek 31.250,- Kč (dříve rovných 50 tisíc) je pětistupňová automatická. Nápravy jsou poháněny skrze systém Part Time 4WD – přední náprava je manuálně přiřaditelná.

Základní výbava SE zlevnila o 75 tisíc Kč. Obsahuje klimatizaci, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, elektrické stahování oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, autorádio s CD/MP3 a 16palcová litá kola. Bezpečnostní výbava zahrnuje čelní a okenní airbagy, ABS, ESP, kontrolu trakce a brzdový asistent.

Verze SXT přidává palubní počítač, automatickou klimatizaci, měnič na 6 CD, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, kůží potažený volant a stříbrný dekor interiéru. Exteriér je doplněn o 17palcová litá kola, boční lemy lakované v barvě vozu, přední mlhovky a zadní parkovací senzory. SXT s motorem 3,7 V6 je levnější o 77 tisíc Kč, s motorem 2,8 CRD o 44 tisíc.

Vrcholné provedení R/T má proti SXT navíc například kožené čalounění, audiosystém Infinity s osmi reproduktory a subwooferem nebo vyhřívaná přední sedadla. Zvenku se odlišuje 20palcovými koly Platinum Clad a maskou chladiče v barvě vozu (místo chromované). Verze R/T je levnější o 17 tisíc Kč.

Dodge Nitro - nové ceny na českém trhu
Motor3,7 V6 4A2,8 CRD 6M2,8 CRD 5A
Zdvihový objem [cm3]370027772777
Válce/ventily6/24/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]151/5200130/3800130/3800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]314/4000410/2000-2800460/2000
Max. rychlost [km/h]190180182
Zrychlení 0-100 km/h [s]---
Komb. spotřeba [l/100 km]12,18,69,4
Cena SE [Kč]692.250,-722.250,-753.500,-
Cena SXT [Kč]778.750,-841.000,-872.250,-
Cena R/T [Kč]--982.250,-

Diskuze (23)

Doporučujeme

7. 7. 2008 07:51
Re: Krásavec
Hm, každý sme na niečo iné, zrovna hranatú horu plechu nemusím. A americké interiéry s drsnými plastami už vôbec nie. Nepochybujem, že sa dobre udržujú, ale pocit z nich nemám dobrý. U týchto áut ma udivuje najmä zvláštny pocit stiesnenosti v protiklade k vonkajším rozmerom a pocitu robustnosti.
7. 7. 2008 07:41
Re: Krásavec
Pozor, pred Horym žiadnu ameriku nekritizuj... ;-)
Avatar - Hory
6. 7. 2008 23:15
Re: Krásavec
Hm, ta věta od soudruhů z Německa (ikdyž zní až přeamerizovaně) se mi velice líbí. Možná si jí od tebe půjčím a nevrátím, tak se omlouvám... :-!
Avatar - shamal
6. 7. 2008 15:41
Re: Krásavec
Můj názor nebude objektivní, protože se mi tohle auto líbí od první chvíle co jsem ho viděl na fotkách tehdy ještě jako studii. Přijde mi skvělé, že v době kulaťoučkých aut si někdo dovolí vyrobit tohle, navíc je báječné, že se nelíbí všem. Nebude stát na každém rohu, takže člověk má v dnešní uniformní době šanci se odlišit. A došel jsem tak daleko, že jsem si 2,8 CRD i půjčil od dealera na svezení a je to moc pěkné povožení. A to přesto, že sám bych dal přednost benzínu. To auto vypadá zvenčí daleko dražší, zevnitř zase levnější ;-). Je prostorné a zdaleka ne tak veliké jak se může jevit na fotkách. Jako člověk, který měl Jeep XJ Cherokee 4.0 jsem se cítil hned doma. Plasty nic moc, ale vypadají robustně a že se budou dobře udržovat. Co bych mu vytkl je to přiřaditelné 4x4, vyřaditelný permanent jako má Cherokee by byl lepší. A co bylo mimo byla cena okolo 1 milionu. Teď je to lepší, ale v USA stojí bez daně 31.000 Dolarů v plné polní. Rok a půl staré ojetiny už se pohybují už pod dvaceti tisíci. A tomu bych pak řekl skvělá nabídka. A dodávám heslo jednoho prodejce amerik v SRN: Všichni lidé se narodili svobodní, u některých je to vidět už na jejich autě.
Avatar - Ricardo
5. 7. 2008 18:18
Re: Krásavec
A zrovna mě se líbí, jako jedno z mála současných amerických aut