Diskuse

Dodrží konečně Alfa Romeo své sliby? Chystá kladivo na BMW M4 s technikou Formule 1!

5.4.2018

Had a kříž se po letech vrátil do Formule 1 a technické know-how hodlá využít i v sériových vozech. A to již brzy!

 

  • 510 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 05.04.  10:15

    Prohlášení Alfy jsou mi stejně odporné

    jako reklamy Hyudai. Kombík není, benzín v manuálu není, ale kupé 500 koní chtějí asi všichni.
    • 20 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 05.04.  10:29

      « Prohlášení Alfy jsou mi stejně odporné

      Nebyl bych tak příkrý, ale popravdě taky počínání alfy nechápu. Zaměření se na vysokovýkonné modely a odkazy na F1 ještě nikomu z konfekce prodeje nezlepšily, a právě ty jsou problémem alfy. Také bych čekal, že cuore sportivo budou ukazovat v dostupných modelech, důraz na váhu, i ten manuál může být, bezninový dvoulitr jako odkaz na čtyřválcovou historii nejúspěšnějších modelů alf, k tomu cenový jemnocit, a další generace julče se může postavit D3 i cenově. Tím, že předvedou superkupé, ničemu nepomůžou, pár redaktorů se povozí, napíšou oslavné články, ale alfa se díky tomu masově prodávat nezačne.
      • 14 Reagovat !

        foto limach

        limach 05.04.  10:38

        « Re: Prohlášení Alfy jsou mi stejně odporné

        No jo, a proto taky po 17 letech spokojeného soužití s hadem a křížem u značky končím :'-(
        • 10 Reagovat !

          foto St-

          St. 05.04.  10:46

          « Re: Re: Prohlášení Alfy jsou mi stejně odporné

          Takže Alfa přichází u Vás s křížkem po funuse. Jsou to hadí!
        • 50 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 05.04.  11:03

          « Re: Re: Prohlášení Alfy jsou mi stejně odporné

          ja som iba teraz začal žiť s AR :-)
          • 10 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 05.04.  11:04

            « Re: Re: Re: Prohlášení Alfy jsou mi stejně odporné

            A spokojený ne? ;-)
            • 20 Reagovat !

              foto speedfred

              speedfred 05.04.  11:06

              « Re: Re: Re: Re: Prohlášení Alfy jsou mi stejně odporné

              zatial áno,a veľmi :-) :yes: , ak by prišlo ale kupé tak by ma celkom nasr.li !
              • 10 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 05.04.  11:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Prohlášení Alfy jsou mi stejně odporné

                Kupé QV.................SEX NA KOLECH............ :-) Jo, přesně tak bych si představoval M3 kupátko.... :-!
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 05.04.  23:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Prohlášení Alfy jsou mi stejně odporné

                Neboj, to už by v manuálu stejně nebylo... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Machyrek

            Machýrek 05.04.  17:28

            « Re: Re: Re: Prohlášení Alfy jsou mi stejně odporné

            Wow a s jakou?
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 05.04.  11:59

      « Re: Prohlášení Alfy jsou mi stejně odporné

      alfa bohuzial zije poslednych 10 rokov akoby kdesi vo vlastnom svete... a poslednu dobu mam taky citak ze tam stiahla uz aj fiat .... ;-\

      velmi by som chcel aby prislo uz nove punto aj bravo od fiatu alebo aj croma ( kdeze su tie stare dobre casy ked punto si predajmi v eu aj golfa davalo ako jednohubku ) ... rovnako by alfe asi hodne pomohlo 5 dverove MiTo aj kombik od giulie ( aj ten zvyseny po vzore niekdajsieho crosswagonu v 4x4 ) ... ale jak vravim... akoby v alfe zili sami pre seba... len potom sa nie je comu cudovat ze ich auta moc na cestach dnes uz ani nevidno... stelvio by ale mohlo pomoct ale cuduj sa svete tiez ich moc na cestach zatial nevidim a pritom SUV vsetkych velkosti a ceny sa aj u nas zvyknu predavat uz celkom dobre... bud je problem kdesi hlbsie ( servis, predajcovia, slabe povedomie, povest znacky ) alebo fakt neviem... ja ked vidim alfu tak vacsinoiu dnes uz len nejake starsie 159tky a 156tky inak nic... giuliu som videl dodnes asi 3-4 krat a kolko ze sa to u nas predava.. 2 roky uz alebo aj viac? pritom povedzme arteon sa predaval snad este len mesiac dva minuly rok na jesen ked prisiel a uz som ho 3 krat videl do konca roka ... a dodnes mozno aj 20 krat... alfa ma problem kdesi hlbsie zakoreneny.. lebo auta ma pekne... ale nieco hlbsie tu bude pricina ( samozrejme okrem spominanych chybajucich karosarskych variant uz spominanych modelov .. a povedal by som ze to chce aj dalsie nove modely .. nejake kompaktnejsie SUV na urovni sportagu/tigiho ktore by predajmi urcite frcalo lepsie ako nabombovane stelvio pre hornych 10 tisic )
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 05.04.  12:27

        « Re: Re: Prohlášení Alfy jsou mi stejně odporné

        musíš to vidieť pozitívne,keď vidíš raz za čas Alfu tak je to pre oko také pohladenie.
        • 00 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 05.04.  12:40

          « Re: Re: Re: Prohlášení Alfy jsou mi stejně odporné

          V po a út jsem Stelvií potkal poměrně dost a Giulie asi tři. ;-)
  • 20 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 05.04.  16:15

    Je to prosté...

    Pokud by Účetní opravdu chtěl razantně zvýšit evropské (ale i americké) prodeje AR, musí učinit toto:
    1) Nabídnout Giulii s dvoulitrovým benzínem a MANUÁLNÍ PŘEVODOVKOU (!!!)
    2) Nabídnout Giulii Sportwagon (v Evropě nezbytné pro výrazné navýšení prodejů)
    3) Skomírající výrobu MiTa a Giulietty nahradit novým hatchbackem nižší střední třídy na zmenšené platformě Giulie (je prý variabilní, takže žádný problém). Tento model by se dobře prodával i mimo Evropu vč. Asie. Po ukončení výroby současné generace BMW 1er by se stala jedinou ZADOKOLKOU v segmentu (!!!)
    Giulia Coupé je jistě fajn nápad, ale přavděpodobně s dost malou prodejností.... :-O
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 05.04.  23:17

      « Je to prosté...

      :yes: Mimochodem, kdyby současné Mito a Giuliettu aspoň nějak normálně nacenili, možná by i něco prodali. Ale oni je snad každý rok ještě zdražují.
  • 10 Reagovat !

    foto whatever

    whatever 05.04.  18:36

    Podľa mňa to robia dobre

    Ja si na rozdiel od väčšiny ľudí myslím, že sa to robia dobre.
    Hoci je Alfa Romeo automobilka s dlhou históriou, žiaľ, svoje miesto na trhu už dávno stratila a teraz si ho musí vybudovať znova. A nikto nikdy netvrdil, že musí byť rovnaké ako to predchádzajúce. Ako sám najvyšší nedávno povedal, vyrábať autá s nízkou maržou už proste nedáva zmysel. Alfy chcú zrejme pozicionovať ako luxusné štýlovky, čiže autá, ktorých plagáty si zas budú ľudia lepiť na steny svojich garáží, autá, po ktorých budú mnohí priahnuť (hoci si ju len málo ľudí kúpi). A to s talianskou alternatívou k Octavii, ba ani k Passatu nedosiahnu.
    Získať si osobitnú pozíciu na trhu dlho trvá a stojí veľa. Fiat si to však môže dovoliť - prachy ani čas ich príliš netlačia, cieľom je tlačiť na trh autá, pri ktorých ľuďom - aj tým v Monacu - zvlhnú oči, nie osloviť českého (či slovenského) chalupára.

    Tým, že by spravili Giuliu v kombíku alebo splnili iný vlhký sen pupkatého otca veľkej rodiny by získali pramálo, len by si sťažili cestu za svojim cieľom (a zrejme to nie je ani technicky jednoduché).

    Ja som si, vďakabohu, mohol prednedávnom dovoliť kúpiť Giuliu (v benzíne a s AUTOMATOM) a ak to má byť budúcnosť Alfy, tak za mňa: Áno, prosím!
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 05.04.  20:24

      « Re: Podľa mňa to robia dobre

      Sorry, ale jsi úplně vedle. U žádné automobilky typu AR nemůžeš jen tak přebudovat její image. U "instantních" značek typu Lexus nebo Hyundai možná ano, ale rozhodně ne u automobilky, která byla založena roku 1910 a která se celosvětově proslavila skvělými sportovními úspěchy a jedinečnými sportovně laděnými sériovými modely. Naopak, právě slavná a neopakovatelná tradice ve sportu i legendární dřívější modely je ten hlavní a jediný kapitál, který tato značka má. A je to kapitál, který si žádná jiná automobilka nemůže někde, koupit, i kdyby na to měla miliardy! A považovat případnou Giulii Sportwagon za něco pdobného jako Octavii Combi (pro pupkatou hlavu rodiny), to je prostě úplně debilní myšlenka, kterou urážíš každého příznivce milánského klenotu! 8-s Nabídka Giulie Sportwagon by image AR nijak nepoškodila, ale přinesla by to hlavní - razantní nárůst evropských prodejí a tedy tolik potřebné peníze do pokladny značky (pro přípravu dalších modelů). Toto konec konců plně potvrdily i prodejní úspěchy předešlých 156 Sportwagon a 159 Sportwagon. Proč tyto řady kombík měly (s prodejně velmi úspěšný, hlavně u 159) a Giulia je nemá a proč 156 a 159 mohly mít benzínové čtyřválce s manuální převodovkou a Gilia je nemá?!!! Nepochopitelné, neomluvitelné... 8-s 8-s 8-s :no:
      • 10 Reagovat !

        foto whatever

        whatever 05.04.  20:57

        « Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

        Ty si ma úplne nepochopil, možno je to jazykovou bariérou. :-)
        Skúsim teda inak: ľudí, ktorí si pamätajú slávnu históriu značky, žije už pramálo. Dnes AR chce iba pár "srdciarov", a iba málo z nich si ju skutočne môže dovoliť.

        Keď som si teraz kúpil Giuliu, mnohí moji známi sa chytali za hlavu, lebo, priznajme si, v súčasnosti AR nemá práve najlepšie meno (za posledných cca 20 rokov). Možno to nie je úplne odôvodnené, ale je tomu tak. Ľudia si nepamätajú to, čo bolo pred 50, 70, 100 rokmi, nepamätajú si slávnu históriu ani kedysi prelomové technológie, ktoré nikto iný nemal odvahu zaviesť do série, pamätajú si ale, že twinsparky sa srali, keď sa o ne človek nestaral a lial do nich olej z Tesca, že občas sa nejaký konektor rozpadol, atď.
        A za tým chce AR/Fiat spraviť hrubú čiaru - nie zachovať kontinuitu, ale začať si budovať renomé znova (Marchionne spomínal "reštart" značky).
        Cesta k tomu reštartu nevedie cez autá, ktoré ľudia budú chcieť alebo potrebovať, ale cez také, po ktorých budú túžiť... Chcú dosiahnuť to, že kúpou Alfy sa zaradíš do skupinky privilegovaných, lebo máš auto od značky, ktorá vyrába len obdivuhodné autá...

        Proste, nehovorím, že Sportwagony nie, len hovorím, že dáva zmysel, že ich ešte nerobia. Lebo kombík nie je až tak sexy ako 630-koňové dvojdverové kupé a byť sexy je teraz pre nich dôležitejšie ako predať o 20000 áut viac. Pretože keď zas raz budú sexy, predajú ich omnoho viac - a za omnoho viac.
        • 10 Reagovat !

          foto Korendir

          Korendir 05.04.  21:09

          « Re: Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

          Plně souhlasím. Kombajnama v naftě si nikdo renomé uznávané, sportovní značky nevydobije. Není to cesta na krátkou trať a nemusí se povést, ale cíl už je holt takový a dle mého správný. Teď to není jen o prodejích.
          • 00 Reagovat !

            foto whatever

            whatever 05.04.  21:10

            « Re: Re: Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

            Konečne ma niekto pochopil! :yes: Ukážem žene, nech vidí, že to nie je nemožné. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 05.04.  21:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

              Ale já jsem přece neříkal, že by Giulia Sprint (kupé) bylo něco špatného či nežádoucího. Ale ten kombík už tady měl dávno být a už řadu měsíců by na to kupátko vydělával! :-O
              • 00 Reagovat !

                foto whatever

                whatever 05.04.  21:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

                Určite by sa ich predalo viac ako sedanov, o tom niet pochýb, ale podľa mňa by boli v priamom protiklade s dlhodobou stratégiou.
                • 00 Reagovat !

                  foto limach

                  limach 06.04.  18:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

                  Promiň, ale tato bohulibá strategie naši oblíbenou značku pošle v budoucnu tam, kde je dnes Lancia. Ať dělají kupátka atd., ale peníze jim přinese prodej standardnějších modelů, např. kombi. Jsem velký fanda značky, i když nikoliv fanatický, poslední 147 a 159 SW jsem kupoval nové, ale současnost značky mě nutí udržovat nynější 159SW už 10. rok, protože nemám u Alfy náhradu. Současná Giulia je pro mě absencí SW a cenou 1,3M za benzínový Veloce prostě neakceptovatelná, S těžkým srdcem budu brzy řešit náhradu a to jinde, sám nevím, u které značky skončím. Ještě že je současná 159 držák bez investicí a pořád skvěle jezdí i vypadá. Loučit se s ní budu asi se slzou v oku.
                  • 00 Reagovat !

                    foto speedfred

                    speedfred 07.04.  12:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

                    a za koľko si kupoval novú 159 pred 10 rokmi ? Nechce sa mi hľadať nejaký starý cenník.
                    Giulii sa až tak moc nepredáva aby sa im zaplatil vývoj SW verzie,toť môj názor. Namiesto kombika práskli Stelvio a majú hotovo. Cenniková cena je jedna vec a predajná cena je druhá vec.
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 05.04.  21:15

            « Re: Re: Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

            Hmm, zajímvé je, že 3er Touring nikdy nikoho neurážela. Přitom v D (největší evropský trh) se sportovně luxusních kombíků (Audi, BMW, MB, Jaguar) prodá mnohem víc, než výchozích sedanů! A díky tomu pak nemají problém s investicemi do dalších modelů, třeba i do těch kupátek a kabrioletů!
            • 00 Reagovat !

              foto Korendir

              Korendir 05.04.  21:30

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

              Tady nejde o to, že někoho uráží, ale o znovunabytí nějaké image značky. Chce to trpělivost.
            • 00 Reagovat !

              foto whatever

              whatever 05.04.  21:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

              Tak do tretice a teda konkrétne:
              BMW má všeobecne dobré renomé, nepotrebuje si okolo seba budovať nejakú auru jedinečnosti, lebo ju má. Preto si môže robiť, čo len chce. Môže si vyrábať praktické autá, môže pokojne vyrábať aj nie príliš pekné autá (pre mňa posledné generácie 3-ky a všetky X-y) a ľudia ich budú kupovať v státisícoch. LEBO JE TO BMW.
              A tam sa presne AR chce dostať. Na to si však musí vybudovať tú "auru jedinečnosti" a najskôr si ju vybuduje výnimočnými autami, ktorými sa budeš chcieť kochať, ktorými sa budeš chcieť chváliť, pri ktorých ti poskočí srdce... Nie kombíkom v nafte. A preto aj bola "ľudová" Giulia odvodená z QV a nie naopak, preto v nej nechali karbónový kardan a nenahradili ho lacnejším...
              Z nejakej úzkej perspektívy to vyzerá ako ekonomický nezmysel, ale to, čo teraz robia, je dlhodobá investícia do jedinečnosti. Snáď sa im vyplatí (ja verím, že áno).
              • 00 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 06.04.  00:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

                Nevím, proč pořád mluvíš o "kombících v naftě", vždyť Giulii Sportwagon by si klidně mohli kupovat i v benzínu (zvláště když diesely dnes mají v D takový popkles prodejů). A krásné, sportovně tvarované kombi už přece dávno, dávno (hlavně u prémiových značek) není bráno jako něco nesportovního či něco, co by kazilo prémiový image. To platilo naposled někdy v první polovině 80. let! Alfa hlavně potřebuje co nejdříve vydělávat, nebo je Alfa vážně odepsaná (a Fiat taky)! :-( :-( :-(
        • 00 Reagovat !

          foto Simpanz

          Šimpanz 05.04.  22:42

          « Re: Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

          "Fiat si to však môže dovoliť - prachy ani čas ich príliš netlačia" tak s tím by Marchionne zcela určitě nesouhlasil. FCA nutně potřebuje snížit své zadlužení a k tomu potřebuje profitabilní značky. V roce 2015 dal Marchionne Alfě cíl prodávat v letošním roce (2018) 400 000 aut.
          [odkaz]
          Zatím je od tohoto cíle Alfa sakra daleko (2017 prodala 151 000) a Marchionne je netrpělivý, klidně ji může potkat osud Lancie, pokud zásadně nezvedne prodeje.
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 06.04.  00:04

            « Re: Re: Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

            Bohužel máš úplnou pravdu! ;-\ :'-( :-(
          • 00 Reagovat !

            foto whatever

            whatever 06.04.  08:50

            « Re: Re: Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

            Vy si skutočne všetci myslíte, že Marchionne je až taký idiot, že očakával, že predá 400 000 Giulií a Stelvií, keď napr. ani BMW nepredá toľko 3 ani X3 globálne dokopy? To, že ich predala tých 150 000 (tipujem, že predaje Giulietty a MiTa sú patetické), je skutočne veľká vec.
            Tie predaje môžu prísť, keď príde nová Giulietta a MiTo, ale najskôr si treba získať potenciálnu klientelu.
            • 00 Reagovat !

              foto Python4

              Python4 11.04.  11:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

              Normalne na diskusie nereagujem, ale neda mi to:
              “Vy si skutočne všetci myslíte, že Marchionne je až taký idiot, že očakával, že predá 400 000 Giulií a Stelvií, keď napr. ani BMW nepredá toľko 3 ani X3 globálne dokopy?“

              Len x3 sa preda 150K rocne, predaj 3-ky a x3 dokopy za 2016 - 568 861 ;-)
              [odkaz]

              FIAT potrebuje aby sa cisla Alfy priblizili k 400k. Drzim im palce, Giulia je pekne auto, a som zvedavy na coupe.
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 06.04.  09:02

            « Re: Re: Re: Re: Podľa mňa to robia dobre

            Stelvio sa predáva na úrovni Jagu F-Pace , čo si myslím že nie ja až tak zlé.
            Samozrejme že D3 sa nevyrovnajú nikdy.
  • 00 Reagovat !

    foto jam2015

    jam2015 06.04.  07:02

    Alfa a Sergio sa zamotali v dvoch modeloch ...

    ... Gulia a Stelvio, ktoré sa aj tak nepredávajú ;-\
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Šokující záběry útoku na BMW: Seděl v něm i pětiletý chlapeček!

Šokující záběry útoku na BMW: Seděl v něm i pětiletý…

Šokující záběry pochází z anglického Blackburne. Tam se na BMW vrhlo pět mužů s baseballovými pálkami a běsnili,…

Módní policie: Frajer Kanyza, humus nevkusu Štik, proměny Štěpánové

Módní policie: Frajer Kanyza, humus nevkusu Štik,…

Spousta party, komerčních prezentací, tiskovek. Také filmové a divadelní premiéry. Občas velkého gala hodný…

 

iSport.cz

Plíšková ukončila spolupráci s koučem Krupou. Pomůže jí Australanka

Plíšková ukončila spolupráci s koučem Krupou. Pomůže…

Když měl během Wimbledonu zhodnotit Tomáš Krupa sezonu Karolíny Plíškové, raději opáčil: bez komentáře. Dnes již…

Slavia chce obrátit scénář: Trpišovský v odvetě zřejmě vsadí na Tecla

Slavia chce obrátit scénář: Trpišovský v odvetě…

PŘÍMO Z KYJEVA | V poslední půl hodině se zápas diametrálně proměnil. Do té doby klidné Dynamo utkání hlídalo,…

 

Reflex.cz

The Economist: žebříček nejlepších a nejhorších měst pro život. Nejlepší místo máme kousek od hranic

The Economist: žebříček nejlepších a nejhorších měst…

Rakouské hlavní město Vídeň letos obsadilo podle prestižního žebříčku nejlepších měst pro život, který tradičně…

Politici a bankéři poslali Turecko do výprodeje. Nejvyšší čas vyrazit na dovolenou! Sleva je 40 procent

Politici a bankéři poslali Turecko do výprodeje.…

Pokud jste ještě letos nebyli u moře a přemýšlíte nad tím, zauvažujte nad Tureckem. Nejenže je to krásná země a…