Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dohoda s EU může zlevnit korejská auta v Evropě až o 1500 eur

Zhruba o 1000 až 1500 eur (25.000,- až 38.000,- Kč) by mohly po podpisu dohody o volném obchodu mezi EU a Koreou zlevnit korejské osobní vozy dovážené do Evropy.
Zpět na článek
24. 9. 2009 07:52
Rovnakým metrom.
Rozhodne by sa výhody mali zavádzať aj recipročne, nie len pre jednu stranu. Navyše kórejský trh by sa mal zohľadniť rozdiel medzi veľkosťou týchto trhov.
Tiež by ma zaujímali pádne argumenty tých, ktorí sú za. Prečo sú niektorí proti, je jasné.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Falco
24. 9. 2009 08:40
Re: Rovnakým metrom.
Dohoda počítá se zrušením cel na obou stranách, ale automobilkám se nezamlouvá například neuznávání evropských homologací, tedy další prodražení vývozu.
Avatar - JFK
24. 9. 2009 08:58
Re: Rovnakým metrom.
a jak velkej trh je v Korei a v EU.. to se teda fakt vyplatí. Korejci jsou houževnatý a vychcaný.
Avatar - R32
24. 9. 2009 09:04
Re: Rovnakým metrom.
Ak by sa jednalo iba o Kóreu tak tam by som až taký problém nevidel, nosné modely sa "zatiaľ" vyrábajú v EU no Čína a India to je iná káva... Pre mnoho firiem a to nemám na mysli len autopriemysel by to bolo likvidačné. Možno má niekto záujem vyvolať ešte väčšiu krízu v EU a toto je určite jedna z možností...
24. 9. 2009 10:11
Re: Rovnakým metrom.
Protekcionizmom krízu nezaženieš.

Každopádne v prvom rade by som odstránil kvóty a výkupné ceny v rámci samotnej EÚ. A to neplatí len pre poľnohospodárstvo.
25. 9. 2009 06:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 9. 2009 07:03
Re: Rovnakým metrom.
Ne..ale proces Evropské homologace byl podstatně jednoduší pro importéry než v KR.
24. 9. 2009 10:12
argumentace?!
Samozřejmě že smlouva je reciproční a samozřejmě upravuje doposud velmi těžko prostupné homologační proces v Koreji. Celé je to o Evropské automobilové loby. Navíc celní tarify na celé auta poklesnou až za 3 respektive 5 let (dle kubatury) Okamžitě budou zrušeny tarify na zhruba 98% dílů. Takto dovezené díly musí splňovat podmínku minimálně 50% původu v Koreji. Kde jsou tedy ty bezcelní dovozy z Číny a Indie?

Tvrdím že celá argumentace je směsicí polopravd a vyslovených keců ze strany eu. automobilové loby. Holt, konkurence bolí.
Rozbalit vlákno
0