Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Doporučujeme: Hity týdne 33/2014

redakce AUTO.CZ
Diskuze (0)
Které články a videa se vám minulý týden líbily nejvíce? Zde je přehled tří nejčtenějších a nejsledovanějších.

Přinášíme přehled článků a videí, které minulý týden vzbudily největší zájem. Které novinky a videa oslovily největší počet čtenářů? Podívejte se na krátkou rekapitulaci.

Škodovka se rozhodla postupně zveřejňovat části nové Fabie, a to na svém facebookovém profilu. Začala právě nyní a to se světlometem. Můžeme tak vidět alespoň první linky v Česku mnoha lidmi očekávaného vozidla. Tvar světlometu je podobný tomu u Octavie, akorát mezi ním a maskou chladiče není mezera. Vidět můžeme rovněž tmavé pozadí či diody pro denní svícení.

Začátkem letošního srpna začal Hyundai s odhalování druhé generace i20 prostřednictvím skic a videa. Nyní se korejský konkurent nové Fabie představuje prostřednictvím první série fotografií, na nichž je zachycen jeho exteriér.

Po levém předním světlometu, který jsme vám ukázali včera, zde máme další část nové Fabie, a to kus kapoty, blatníku, masky a k tomu i pravý světlomet. Automobil na špionážních fotografiích měl pečlivě zamaskovanou kapotu vozu, protože nyní vidíme, že na ní u masky začíná linie, která tvoří výrazný prolis. Další linka pak láme blatník na dvě části a navazuje na čelní světlomet. Ten má strukturu spodního dílu podobnou, jako kupříkladu Octavia. Nárazník má pak na svém spodku podobný lomený výběžek, jako má dvojková Fabia RS.

Daniel Jovanov se poprvé proslavil před dvěma lety v talentové soutěži Austrálie má talent, kde realisticky předváděl zvuky různých vozidel. Nyní svoje umění předvedl jezdcům rallye z týmu Volkswagen Motorsport.

Honda patřila k průkopníkům kategorie malých SUV, ale její stylové "Joy Machine" HR-V skončilo v půlce minulé dekády bez nástupce. Ten přichází až nyní, se zcela novým designem i technikou, aby si ukousl díl ve stále populárnějším segmentu.

Aktivní tempomat a funkce automatického brzdění, která může odvrátit nehodu ve městě či významně snížit následky mimo něj – to jsou systémy, se kterými se v dnešních automobilech setkáváme prakticky denně. Většina z nich však využívá služeb radaru, což ale není příklad systému EyeSight automobilky Subaru. Přestože se systém na evropském trhu představí až v první polovině příštího roku, v rámci školení českých servisních techniků a dealerů jsme jej vyzkoušeli již nyní.

redakce AUTO.CZ
Diskuze (0)