Diskuse

DS 3 Crossback: Luxusní značka PSA se pouští do městských SUV

13.9.2018

Dražší odnož PSA, potažmo Citroënu vstupuje na pole malých crossoverů. DS 3 Crossback je menším bráškou obdobného modelu se sedmičkou v názvu a bude se mu líbit hlavně ve městě.

 

  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 13.09.  20:36

    Well

    Ta zmuchlaná světla jsou...zvláštní. Interiér originálně a na pohled luxusně pojatý, akorát ovládání oken á la Felicia a klima v infotainmentu jsou klasické Francouzoviny, co už. Trochu to kazí pěžoťácky ošklivá šaltpáka, pro DS mohli vymyslet něco na úrovni.
    • 10 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 13.09.  21:37

      « Re: Well

      Tak doteraz asi každé DS bol len iný kabát a kopa bižutérie, technika skôr štandard. Ale toto vyzerá o čosi viac šik.
  • 13 Reagovat !

    foto Well-being

    Well-being 13.09.  21:05

    Ošklivé

    zvenku, ještě ošklivější zevnitř ... :no:
    • 13 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 13.09.  21:51

      « Re: Ošklivé

      Přesně, vypadá to, jako Citroën křížený se Ssang-Yongem! >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 13.09.  21:10

    Úlet

    jak má být. Design je docela divoký, uvnitř dvakrát tolik. Přesto se mi to nějakým zvláštním způsobem líbí. Nejsem si ovšem jistý, zda bych se na takové řešení chtěl dívat každý den, každou jízdu. Tohle bude chtít osobní setkání.
    • 00 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 13.09.  21:34

      « Re: Úlet

      Ale je to fakt vcelku dobré, je to iné ako všetko ostatné, takže za mňa tentokrát celkom hej. Má to niečo do seba. Akurát by to mal byť Citroen, nie nejaké pofidérne DS...
      • 00 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 13.09.  22:07

        « Re: Re: Úlet

        To ano. Bohužel se zdá, že ze značek PSA bude Citroën ten levný... Designově jiný, výrazný, ale levný.
  • 11 Reagovat !

    foto CHerokee

    CHerokee 13.09.  21:12

    DS

    Nevypadá to úplně špatně, extravagantní, odvážné, ale proč do toho nedají normální benzínový motor?
    • 30 Reagovat !

      foto pendoch

      pendoch 13.09.  21:22

      « Re: DS

      No zrovna puretech je jeden z těch lepších tříválců a do města to v praxi stačí. A i kdyby ne, tak 1.6 THP/PureTech je nádherný kurvítko...
      • 00 Reagovat !

        foto Reco

        Reco 13.09.  21:55

        « Re: Re: DS

        Porozpravaj nam skusenosti s 1.6 Puretech, ktory bude este len o mesiac dodany ...
      • 02 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 14.09.  05:31

        « Re: Re: DS

        Ne, po roce co si ho kolegyně vybrala do města jsem jel minulý týden s ní na servis a řešil výpadky v tahu, obrovské kolísání otáček na volnoběh, nerovnoměrné a občas silné vibrace. Nic z toho není závadou, jde o vlastnosti.
        Tedy motor horší původního HTP, o Toyotě se ani nebavím.

        Po záběhu se mi při občasném projetí zdálo, že se to zlepšuje, ale není tomu tak.
        • 20 Reagovat !

          foto Reco

          Reco 14.09.  06:05

          « Re: Re: Re: DS

          Tvoja kolegyna ma problem a preto je to horsi motor.... Nekomentujem. 3 z mojho blizkeho okolia - vratane mojho, takyto problem nemaju a to maju za sebou desiatky tisic km.
          • 00 Reagovat !

            foto Nonsens

            Nonsens 14.09.  09:10

            « Re: Re: Re: DS

            tak minimálne ti posunul svoju priamu skúsenosť a ty mu nasjato odvrkneš, čo tie pury vyrábaš ty?
            • 30 Reagovat !

              foto Reco

              Reco 14.09.  09:29

              « Re: Re: Re: Re: DS

              On nepopisuje len "priamu" skusenost, on tvrdi, ze ten motor je na zaklade tejto skusenosti ovela horsi ako ...
              Ty si jeho hovorca?
              • 00 Reagovat !

                foto Nonsens

                Nonsens 14.09.  10:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: DS

                to nie, ale je fajn ak sem ľudia dávajú skúsenosti a môžeš si z toho skladať mozaiku, ktorá ti pomôže pri výbere, preto netreba hneď každému klepnúť po prstoch, koniec koncov ty si zas pridal dobrú skúsenosť s viacerými, takže neboj sa, každý si to vie zrátať.
                • 00 Reagovat !

                  foto Reco

                  Reco 14.09.  11:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: DS

                  Beriem to tak, ze ty si to tiez tak nemyslel ako to vyznelo a ja som to zobral viac osobne ;) A ano, chcel som poukazat na to iste.
    • 00 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 13.09.  22:07

      « Re: DS

      Že jsem tak smělý, co je pro malé auto "normální motor"?
      • 24 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 13.09.  23:36

        « Re: Re: DS

        4 válcový benzín. Kdo má řidičák, by to měl vědět.... s výjimkou některých ženských.
  • 13 Reagovat !

    foto planeta

    planeta 13.09.  21:27

    Tak toto je úlet

    hlavne interiér ale pre aziatov ideál
  • 30 Reagovat !

    foto honzaHK

    honzaHK 13.09.  21:46

    Překvapení

    Tak přesně tohle bych si od značky DS představoval, aby to nebyl jen předražený rebranding - originál každým coulem (samozřejmě vyjma koncepce karoserie). Ničemu se to výrazně nepodobá (sporné tvrzení v případě zádě) na rozdíl od nedávné DS7, kde je jasně vidět předloha v Q5. Největším překvapením je však interiér, jehož ostře řezané rysy jsou velmi odvážné a libé - o to větší fail je ale nepochopitelné vycentrování nápadité skupiny tlačítek a výdechů klimatizace doleva mimo středovou osu centrální konzole a displeje, přímo to bije do očí. Jinak je mi to asi nejblíže ze současné francouzské produkce.
  • 14 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 13.09.  21:53

    Prémiová D3 může být i nadále v naprostém klidu...

    Asi je to určené hlavně pro Čínský trh, nebo designéři PSA v tomto případě jeli na nějakém hodně hustém matroši... :-O
    • 22 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 13.09.  22:08

      « Re: Prémiová D3 může být i nadále v naprostém klidu...

      V kontextu "prémiové" D3 a čínsky designovaných Mercedesů má tvůj komentář vpravdě velkou váhu...
      • 03 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 13.09.  22:40

        « Re: Re: Prémiová D3 může být i nadále v naprostém klidu...

        O jakémsi příklonu k čínskému vkusu lze v případě MB jistě hovořit v případě jejich sedanů, u mercedesovských SUV ale tento trend příliš nepociťuji. :-! A navíc přece nejde jen o Mercedes. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 14.09.  11:10

      « Re: Prémiová D3 může být i nadále v naprostém klidu...

      inak nepride mi ze GLA je krajsie... ani Q2 ...a X2 uz vobec .. tento D3 premiovy dizajn aky dnes v tychto vodach nemci maju za mna dnes uz nic moc... akoze fakt.. ale inak Q2 sa mi zacina pacit.. tento hranac ma za mna svoje caro... len to chce peknu farbu aby ten sivy zadny stlpik ladil so zbytkom vozu

      DS3 crossback by uz mohla byt cesta aka by tu mohla fungovat ... aj interier mi sedi... teda nemusim zrovna vsetky tie supermoderne displeje ale chapeme sa... dnes to inak uz nejde je mi jasne.. a tu je to v kabine spravene velmi svojsky a zaroven mi to pasuje k looku auta a charizme daneho vozu ... zaroven sa to nepodoba ani na range ani jag a pod... ved uvidime .. ale toto by uz mohlo fungovat.. k tomu mas tu aj elektroverziu :yes:
  • 01 Reagovat !

    foto coubes

    coubes 14.09.  02:18

    šarmantní bizár

    Zvenčí to pořád není ono. O dost lepší než DS7, ale pořád to není ono. Vnitřek je super, pro holku. Tyhle auta budou největší slávu zažívat jako ojetiny. Je to francouz, takže cena půjde dolů rychleji, než u konkurence, ale zároveň je tak praštěný a unikátní, že bude dělat mnohem větší parádu, než stejně staré Audi, Mercedes, BMW,... protože na nich bude vidět, že jsou jen stará. Tohle bude vždycky praštěná volba.
    • 00 Reagovat !

      foto pendoch

      pendoch 16.09.  00:06

      « Re: šarmantní bizár

      Ve výsledku to je účel toho auta a v dalším výsledku, lidi jsou praštění, koupěj si to :-)
  • 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 14.09.  05:29

    Tak to je nářez!

    >:D Nevím jak zevrubně popsat co ve mě DS3 vyvolává, ale designový orgasmus to tedy není ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 14.09.  12:23

      « Re: Tak to je nářez!

      Je to něco mezi tím, když jsem poprvé uviděl Countach a říkal jsem si... ty vole, ty se snad zbláznili... a když jsem poprvé viděl Mirai a říkal si to samé :-) . Vlastně jsem asi něco takového zažil s Multiplou nebo Avantimem... což je svým způsobem kompliment :-)
  • 00 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 14.09.  07:48

    DS

    Aktuální crossbacky mi přijdou designově super, ale tady se už kluci francouzský odvázali na můj vkus trochu moc. Celkově se mi to pořád moc líbí, ale detaily to kazí.
    Zbytečný přílepek na bočních zadních dveřích zasahující do skla - nechápu.
    Středová konzola totálně hranatá vůbec k oblému autu nepasuje.
    Kdyby- podle mě- jen trochu přibrzdili a nesnažili se o úlet úplně za každou cenu, výsledku by to hodně prospělo.
    Stejně jako by rádoby luxusní odnoži prospělo dát do auta i jiné, než lowcostové motory. 1,6THP by byl důstojný vrchol.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 14.09.  15:49

      « Re: DS

      ale zase zober si kolko roznych hran mas tu a tam po kasni ( krasny je aj ten dlhy rovny predok )... takze interier je za mna fajn ze nie je ziadne same gulate ovalne kolecko a la meda [odkaz] ;-) ... :yes: ( no schvalne kolko je tam kdejakych kruhov.. ani to nespocitas.. samy kruh vsade .. akoze pekne to uz tiez moc nie je toto ) ..

      k tomu ta svetlost [odkaz] ... ach jo... moc sikovne :yes:

      pasovalo by mi tam nejake to 1,6 turbo z 508... ved mozno casom... ale aj to elekro vyzera zaujimavo :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto MichalKE

    MichalKE 14.09.  08:54

    Konečne

    Konečne ďalší model od DS. Podľa diskusie sa viac páči ako nepáči. No ale podľa mna je to ďalšie auto s unikátnym dizajnom na trhu. DS5 a DS7 sa vydarili tiez, i keď v prípade DS7 tam jemná podoba s Q5 v prednej maske je. Ale ani to neubližuje ich unikátnosti, nápaditosti a kvalitou spracovania (v kvalite sa PSA posunulo nesmierne v pred a nakoľko som pracoval pre viacerých výrobcov komponentov tak to viem potvrdiť).

    Stále to je skvelá voľba pre ľudí ktorých nebaví už Nemecké trio/ Audi , BMW,Mercedes alebo JLR. Pre ktorých sú tieto autá rovnaké a chcú niečo iné. Niečo neštandardné a nápadité. Pre nich je DS ako stvorená.

    • 12 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 14.09.  08:58

      « Re: Konečne

      Nic proti tvýmu názoru, ale s s prémií bych to zcela jistě nesrovnával. Jsou to čistě mainstreamová auta s maximálně průměrnou technikou a snad kvalitním interiérem. Interiér z toho konkurenta prémie neudělá. :-)
      • 10 Reagovat !

        foto comper

        comper 14.09.  09:50

        « Re: Re: Konečne

        Takto ako pises zacinalo aj Audi, a pozri kam to dotiahli ;)
        • 00 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 14.09.  10:09

          « Re: Re: Re: Konečne

          Jestli to značka DS někam dotáhne, tak ať to dotáhnou, já jim v tom nebráním. ;-)
          Zatím v tom nic nic, co by se podobalo Audi nevidím. Z mýho pohledu je DS jen a jen o designu. Nic, než design. Někoho zaujme, někoho ne. Technická nadstavba nad mainstream nula. Nic proti tomu, jak jsem psal - mě se jejich crossbacky líbí.
          • 00 Reagovat !

            foto pendoch

            pendoch 16.09.  00:09

            « Re: Re: Re: Re: Konečne

            Francouzská auta byla většinou jenom o designu, proto jednoho z nic vlastním >:D
  • 10 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 14.09.  09:18

    podaril sa

    beriem s rezervou tie fotky či rendery, prax bude asi triezvejšia, ale dávam mu šancu. Je uletený, ale to musí byť, inak by to nikto nekupoval, napriek tomu je pekný, nápaditý a štýlový. Určite nie pre každého, ale ja by som s ním nemal problém.
  • 13 Reagovat !

    foto chytrak1

    chytrak1 14.09.  09:39

    kosočtverce

    Vypadá to že francouzští tvůrci automobilů mají neobvyklou zálibu v kosočtvercích. Jedni to dají do loga, druzí z toho vytvoří interiér. Asi si myslí že to udělá auto víc sexy. >:-[]

    Za mne tedy ale běs a hrůza, nechápu kdo si toto koupí. Premiový vůz musí nabízet nějaký status (ten DS 3 nemá), nebo když nemá odpovídající image tak krásu nesmírnou a luxusní, jak se o to třeba snaží volvo. Ale toto? Je to pouze jiné, ale kdo by po tom proboha toužil?
    Značkama co dělali jiná auta je dlážděna historie automobilového průmyslu - jako průkopníků cest co nefungují. Tak tady máme další no. Víc jak 10 let existence (1,5 životního cyklu modelů) jim nedávám. :no:
  • 03 Reagovat !

    foto chytrak1

    chytrak1 14.09.  09:43

    Opel

    Myslím, že než vytvářet prémiovou hrůzu z této značky mohly by frantíci vytáhnout výše opel. To že umí dělat zajímavý a přitom nikoli úplně levný auta ukazuje jak aktuální insignia tak i starší modely jako astra či adam. A mít tři značky v mainstreamu moc smyslu nedává. Lepší vytvářet hogo fogo ze solidního základu než z nápadů sjetého designéra co neví kudy kam.
  • 01 Reagovat !

    foto chalan66

    chalan66 14.09.  09:45

    svetla

    :yes: Auto ve+mi pekné, ale ako tu už niekto písal, radiaca páka , no neviem a hlavne tie divne tvarované predné svetlomety ! Hrúza . No a záleží na cenovke :-)
  • 20 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 14.09.  09:45

    nooo

    po vzore vacsieho DS7 sa mi aj toto opat zacina pozdavat... mohlo by aj toto uz fungovat... je to vlastne este "napaditejsie" a viac sa s tym na kasni pohrali ako to vacsie DS7 ... bocny profil pekny.... zadok doslova az premiovo minimalisticky ale zaroven elegantny jednoliaty ... predok trosku odvaznejsi ale nerozteka sa to a ladi to... auto velkosti vitary a aka to naloz tvarov a kriviek ... sila... pritom mne sa pacia prave kompaktnejsie SUV aj hatche pacia lebo su aj v praxi velmi pouzitelne na kazdy den... a aj toto DS3 nepochybne praktickost v sebe ma... priznavam ze paci sa mi to viac ako Q2 a kludne by som to zaradil svojim vyzarovanim az kdesi k evoque-u... ktory povazujem vo svojom segmente v podstate sa akysi etalon a vrchol :yes:
  • 02 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 14.09.  12:20

    Design vnějšku

    nesedí k vnitřku, pojetí naprosto odlišné. Vnitřek určitě zajímavý je, jak motivem kosočtverců tak i zjevně kvalitními materiály.

    Jiná věc, na otázku čím jezdíš? Odpoví majitel, déeskem. Čím? To neznám... No, to je taková jako lux subznačka citroenu. Aha, tak citroenem jezdíš.
    Jinými slovy, DS je naprosto zbytečný brand, mezi lidmi jsou stále ještě zbytky povědomí o tom, že citroen byl kdysi etalonem extravagance, auta trochu jinak, u toho klidně mohlo zůstat, auta jako crossback by takovou image jen posílila. DS bude paběrkovat, jako premii ji nikdo vnímat nebude, cenově logicky bude stát na stejnou technikou v modelech citroenu, takže prodeje budou zanedbatelné.
    • 00 Reagovat !

      foto pendoch

      pendoch 16.09.  00:17

      « Re: Design vnějšku

      To máš teď jako se samostatnou značkou Cupra. Má to stejnou karoserii jak seat? Jisteže. Má stejné motory jak seat? Ano, opravdu. Vždycky to byl je bude seat, jen chtěli udělat něco strašně moc hustýho. „sportovní Seaty, pánejo to má přeplňovanej dvoulitr joo?” „luxusní citroeny, pánejo to už jsou DSka a ne citroeny?” Je to prostě marketing. A pro pořádek, obě značky mám rád, jenom jsem to chtěl vysvětlit. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto pendoch

        pendoch 16.09.  00:17

        « Re: Re: Design vnějšku

        I když DS už je trochu odlišnější od citroenu, než cupra od Seatu, ale podstata je víceméně stejná
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 16.09.  14:12

          « Re: Re: Re: Design vnějšku

          Na druhou stranu, Cupra si zřejmě pohlídá šipčkovou techniku... ale jinak jo, je to podobně zbytečná značka.
  • 00 Reagovat !

    foto del42sa

    del42sa 16.09.  10:37

    DS3 crossback

    Za mě musím říct, že výsledek je lepší než jsem myslel (dle původních skic).
    Na exteriér si člověk musí chvíli zvykat, hlavně na řešení přídě a předních světlometů, ale je to IMHO otázka času (jako nová světla u faceliftované Oktávie)

    Interiér mi přijde velice originální a nezaměnitelný, přehledný a hodnotně zpracovaný.Tohle se francouzům povedlo.

    Motoricky je na to segment do kterého míří vybaven dostatečně

    jeden z prvních DS po dlouhé době, který má IMHO stejnou naději na úspěch jako původní DS3 :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Ruská kapela projela celý svět, až v Ostravě je okradli: Kdo odjel s dodávkou a vybavením za 660 tisíc korun?

Ruská kapela projela celý svět, až v Ostravě je…

Na nepříjemnou zkušenost s Českou republikou určitě jen tak nezapomenou hudebníci ruské folk metalové kapely…

Máte problém s migrací? Postavte přes Saharu zeď, radil Trump španělskému ministrovi

Máte problém s migrací? Postavte přes Saharu zeď,…

Americký prezident Donald Trump nabídl španělskému ministru zahraničí Josepovi Borrellovi radu, jak zastavit…

 

iSport.cz

Celebrita! První kůň přiletí do Česka na dostihy letadlem, čeká ho luxus

Celebrita! První kůň přiletí do Česka na dostihy…

Při vší úctě k tradici Velké pardubické, dostihová událost desetiletí se chystá na sobotu do Velké Chuchle. Při…

ZNÁMKOVÁNÍ Plzně: Limberský á la Rosický, Hořava toho umí víc

ZNÁMKOVÁNÍ Plzně: Limberský á la Rosický, Hořava…

Viktoria byla blizoučko od vítězství ve vstupním zápase Ligy mistrů. Český mistr vedl 2:0, přežil dva infarkty,…

 

Reflex.cz

Feminista Fila: Češi jsou jako islám, znásilnění vidí stejně, spousta si ani nemyslí, že i ženy jsou lidi

Feminista Fila: Češi jsou jako islám, znásilnění…

Co to znamená být feminista? Pro filmového kritika a publicistu Kamila Filu je to závazek, snaha vyhnout se…

Antoine Roset z ikonické nábytkářské firmy Ligne Roset o designu, ekonomické krizi a životě v luxusu

Antoine Roset z ikonické nábytkářské firmy Ligne…

Francouzský šarm, americká přímost. A sebejistota muže, který stojí za více než stopadesátiletou rodinnou firmou…