Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: DS 7 Crossback oficiálně: Do Ženevy zamíří i jako plug-in hybridní čtyřkolka

Nový crossover značky DS sází na luxusní materiály, řemeslné zpracování a nabídne širokou škálu pohonných jednotek. V nejvyšší specifikaci půjde o hybridní čtyřkolku.
Zpět na článek
28. 2. 2017 19:37
28. 2. 2017 19:47
28. 2. 2017 19:50
28. 2. 2017 20:02
28. 2. 2017 22:01
28. 2. 2017 21:15
28. 2. 2017 19:42
1. 3. 2017 05:21
Avatar - wakantanka
28. 2. 2017 16:19
Prémiové stredné SUV
s trojvalcom 1,2 ??? Ostatní konkurenti z D3 sa musia chcechtať od ucha k uchu. To by ma fakt zaujímalo kto si toto kúpi. Predpokladám, že pri tej kope kože to lacné veru nebude.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - sargis
28. 2. 2017 16:27
Re: Prémiové stredné SUV
hra na efekt, pozlatko, pripomina mi to vianocne kolekcie, lepsie vyzeraju ako chutia. Grafika interieru je inspirovana starou Nokia Prism liniou.
PS - Cinania to urcite na vystave uslintaju, takze zameranie na cielovku chapeme.
28. 2. 2017 16:35
Re: Prémiové stredné SUV
Uvnitř všude oblé tvary a uprostřed trůní hranatý displej, jak pěst na oko
A auta co mají takový brutální gril chladiče mi vždy působí pocitem, že musí mít obrovské problémy s chlazením. Proč by tam jinak konstruktéři takovou příšernost dávali, tohle se přece ani jim samotným nemůže líbit
Avatar - Jaros71
28. 2. 2017 21:58
Re: Prémiové stredné SUV
Design je pěkný...pokud se někdo potřebuje dost lišit , může to být trefa.
Citroen si ale řadou DS na premii jen hraje.. ;-)
Jestliže cena bude francouská a nikoli premiová , tak má šanci na úspěch.
Jinak jich v ČR moc neuvidíme.
4*4 hybrid nemusí být špatná volba..aspon že ta čtyřkolka tam je !
Narozdíl nesmyslně od nové 5008..
28. 2. 2017 18:01
Re: Prémiové stredné SUV
Argumentovat zakladni 1,2 ma smysl jen kdyby slo o jediny motor v nabidce. Trivalec nabizi i BMW 3.
Silnejsi varianty thp jsou v pohode, mam ji ve slabsi variante 115 kw a i ta dokaaze jet..
Jinak auto nevypada spatne - designem dava najevo ze neni bezny mainstream a pritom nepusobi jako kopie nekoho z D3.
Design a materialy v kabine nezaostavaji..
Me tam chybi hydra,ale to uz je jina pisnicka...nakonec zbytek svetove produkce ji nema taky..
Avatar - Rubb
28. 2. 2017 18:14
Re: Prémiové stredné SUV
Vypadá parádně, jak zvenku tak uvnitř :yes: Ty staré známé argumenty, že základní motor blablabla... to víš. Socky čumí po nejlevnějším provedení a když zjistí, že ani na to nemají, tak plivou... Neřešit, nereagovat - zbytečnost ;-) Moudrý člověk se kouká na opačnou stranu tabulky - aneb co nejlepšího mi to auto umí nabídnout ;-) :yes:
Avatar - wakantanka
1. 3. 2017 08:49
Re: Prémiové stredné SUV
ak si si nevšimol k ostatným motorizáciám či designu sa nevyjadrujem. Ale 1,2 s turbom ako základ v prémii ? Keby to bol YETI či QQ nepoviem ani ň. Prémia od mainstreamu by sa mala odlišovať nielen kopou kože v interiéri nemyslíš? A som stráášne zvedavý ako to nacenia a asi nebudem ďaleko od pravdy keď ten opačný koniec ponuky bude na úrovni D3, Lexusu či Jaguaru s trošku inými motormi a samozrejmým pohonom 4x4.
1. 3. 2017 10:04
Re: Prémiové stredné SUV
Tak zaklad je zakladom, vacsinou pre krajiny, kde je to nakladovo vyhodne. Na rozvazanie deti do skoly niekde v Holandsku to bude stacit.
Je proste rovnake ako 3 valcove Mondeo, BMW 316d atd.
Avatar - wakantanka
1. 3. 2017 12:13
Re: Prémiové stredné SUV
tak ale to 3-valcové Mondeo sa nehrá na prémiu ani cenou nie? A to čo u zákazníka prejde u zavedenej značky (Bmw) podľa mňa u DS sláviť úspech nebude. Na rozvážanie detí do školy niekde v Holandsku ti bude stačiť aj Kadjar zhruba (tipujem) za polovicu. :-)
1. 3. 2017 14:14
Re: Prémiové stredné SUV
Tak zakaznik ma na vyber, nemusi ten slaby motor kupit, ja problem nevidim. Argument s inym modelom nefunguje ak chces tento, ale silnejsi motor nevyuzijes resp. nechces kvoli zdaneniu.
V UK je dost nechutna dan pre zamestnancov ak pouzivaju sluzobne auto na sukromne ucely. Ak je vsak nizkoemisne, tak ju nemusia platit. Clovek by neveril ake oblubene tam su rozne zdochliny ako Superb II 1.6d, len preto, ze sa dani vyhnu...
28. 2. 2017 19:58
Re: Prémiové stredné SUV
A 4x4 u prémiového SUV ti nechybí? Benzínová 1.6 ti taky stačí?
28. 2. 2017 20:08
Re: Prémiové stredné SUV
Tak hybridní 4kolka bude dobrá a tipnu si že na tom bude podobně jako haldex. V téhle kategorii o off road moc nejde, pokud zvládne hory s rakví na střeše, tak fajn. THP se 132/165kw je v pohodě, hybrid s 221kw taky. Chybí ale silnější 2.0 diesel kolem 160kW a 2l benzín PSA nemá vůbec :-)
28. 2. 2017 20:12
Re: Prémiové stredné SUV
Zatím je jen na papíře. V prodeji bude až na jaře 2019. To je za 2 roky. Skoro to vypadá, že je tam teď jen proto, aby se dalo napsat, že DS má hybridní čtyřkolku. I v nadpisu tohoto článku se to píše. Žádná hybridní čtyřkolka však není. Asi je teprve u dodavatele ve vývoji.
Avatar - _Karel_
28. 2. 2017 20:29
Re: Prémiové stredné SUV
Hybridní čtyřkolka bude dobrá jen dokud nevybiješ baterky, ne?
28. 2. 2017 20:43
Re: Prémiové stredné SUV
No je fakt, že kdyby to mysleli se 4kolkou vážně, zajdou k Dangelu ;-)
1. 3. 2017 05:22
Re: Prémiové stredné SUV
Řek bych že kdo to myslí se čtyřkolkou vážně, určitě nechodí k Dangelu
Avatar - del42sa
28. 2. 2017 20:54
Re: Prémiové stredné SUV
citace: "Peugeot je pak poháněn oběma motory, a to i v situacích, kdy jsou baterie vybité. V rychlostech do 70 km/h totiž dokáže zesílený alternátor generovat dostatek elektřiny k tomu, aby mohl napájet elektromotor."

zdejší test Peugeotu 508 RXH [odkaz]

u té DS to nejspíš bude podobné
Avatar - _Karel_
28. 2. 2017 20:59
Re: Prémiové stredné SUV
Možná ano.
1. 3. 2017 05:27
Re: Prémiové stredné SUV
No buďme realisti, ten zesílený alternátor má 8 kW což je nejspíše špičkový výkon v max.otáčkách. Započtěme ztráty a budeme rádi když z toho zadního elektromotoru dostaneme trvalých 4-5 kW mechanického výkonu. Což je jak když plivne
Avatar - del42sa
1. 3. 2017 07:38
Re: Prémiové stredné SUV
to bylo u RXH, kdo ví jak to je u DS.... pro pohon zadních kol to každopádně bude stačit i se scénářem vybitých baterií.

Mně osobně tam chybí ta hydropneumatika, to je něco co ostatní nemají a byla by to přidaná hodnota k tomu autu.

Co se dieselů týče, jak někdo psal, že chybí silnější než těch 132kW: to je pravda, ale platí to jen dnes. Do budoucna to mají diesely spočítané, takže vyvíjet něco silnějšího nemá v tuhle chvíli žádný význam ani perspektivu.
Avatar - wakantanka
1. 3. 2017 08:51
Re: Prémiové stredné SUV
Hydropneumatika bol základný plus prvok pôvodnej DS. Táto súčasná odkazuje na pôvodnú leda tak názvom. Bohužiaľ.
1. 3. 2017 14:12
Re: Prémiové stredné SUV
del42: pro pohon jen zadních kol těch 8kW určitě stačit bude. Pro pohon auta to už ale nebude nic moc
Avatar - del42sa
1. 3. 2017 14:28
Re: Prémiové stredné SUV
A proc by to melo pohanet cele auto ? Nejak nechapu smysl tveho komentare... Celou dobu se tu bavime o pouzitelnosti 4x4 v pripade vybitych baterii.

Predni kola bude totiz stale pohanet spalovaci motor a auto tedy pravdepodobne zustane ve funkcnim 4x4 rezimu i kdyz budes mit vybite baterie.....
1. 3. 2017 17:05
Re: Prémiové stredné SUV
Tak bavíme se o tom, jak velký výkon bude dostupný vzadu při vybitých baterkách. Pokud jen těch 8 kW nebo ještě míň, tak to nebude téměř poznat. Nula prd
Avatar - del42sa
1. 3. 2017 19:16
Re: Prémiové stredné SUV
Ani jeden z nas nevime jak se to bude v realu chovat, takze je uplne zbytecne o tom ted teoretizovat ;-)
28. 2. 2017 18:28
Ještě že máme Francouze
Tenhle diamant spolu s 3008 a 5008 oživí zanedlouho naše silnice. V koncernu se budou divit a konečně ořezávat ty jejich "ostré hrany". Těším se na cenu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hittman
28. 2. 2017 19:23
Re: Ještě že máme Francouze
To vlevo pod volantem je nastavování zrcátek??? Trochu ergo přešlap...
Avatar - _Karel_
28. 2. 2017 19:37
Prémie?
Trochu doufám, že je to jen autorův pohled- to "vyfoukávání" zákazníků D3.
Jinak nezbývá, než popřát hodně štěstí. Už ostatní modely DS toho hodně vyfoukly. Hotový uragán.

Jinak- zvenku pěkné, interiér (volant, budíky) dost úlet.
Rozbalit vlákno
5
28. 2. 2017 19:47
Re: Prémie?
Tak je fakt, že mluvit o prémii nelze... ikdyž se tak tváří a zpracování bude na velmi dobré úrovni, nicméně mi tahle DS7 dává větší smysl než DS4 a DS5 dobromady ;-)

Jak píšeš zvenku paráda, zevnitř to prostě není ono, zvlášť ten volant mě děsí ;-)
Avatar - _Karel_
28. 2. 2017 19:50
Re: Prémie?
Jj, volant dělá interiér tak, jako kola dělají auto. A tady v mých očích volant ničí jinak vcelku slušný interiér. ;-)
28. 2. 2017 20:02
Re: Prémie?
Souhlas, hlavně ten spodek volantu s těmi zakroucenými hokejkami ... brrr
Avatar - Machýrek
28. 2. 2017 22:01
Re: Prémie?
Je to spravne Citroenovsky uchylny. Od dob BX je to asi poprve, co me vnitrek Citroenu znovu zaujal. Ty debi.lni vnitrky se mi prave vzdycky libily. Jenze pak je prestali delat. ZX, Xantia... uz se nijak nelisily od tehdejsiho mainstreamu. Takze za me palecek nahoru. A to je asi tak vsechno, nekoupil bych to ani nahodou. DS je jen nalestena bida. Citroen byla pro me velka znacka, 2CV, DS, CX, GSA, BX, AX, Visa jsou legendy. Vsechno potom je upadek.
28. 2. 2017 21:15
Re: Prémie?
Tá DS4 je len také nasilu zbúchané auto.
Toto však vyzerá fajn. Bohužiaľ, cena bude vysoká a predaje nízke.
28. 2. 2017 19:42
Docela to ujde,
ale na našeho medvěda Kodiaka a nebo Jeťáka to nemá ani náhodou, hlavně ve zpracování a detailech je to úplně ble :-( , navíc s jednadvojkou to bude jasná brzda provozu :no:
Rozbalit vlákno
5
28. 2. 2017 19:47
Re: Docela to ujde,
Vyčistit zuby a spát. A zítra žádný internet.
Avatar - _Karel_
28. 2. 2017 19:48
Re: Docela to ujde,
>:-[] :yes:
28. 2. 2017 22:17
Re: Docela to ujde,
Ale tak chlapi, pokusil jsem se o ironii a vy takhle? >:D
1. 3. 2017 05:19
Re: Docela to ujde,
Ironie? Co to je za úchylku vyvolávat podobné diskuze?

Hlavně, jestli jsi se skvěle pobavil :yes:
1. 3. 2017 08:33
Re: Docela to ujde,
Pájo, ironie je bezesporu výrazový prostředek:

Ironie (řec. eironeia, zastírání, předstíraná nevědomost) je literární nebo řečnická forma, která dosahuje zvláštní, často humorný účinek tím, že vyslovuje něco podstatně jiného než skutečně míní: může přehánět, zastírat nebo říkat přímý opak. Je na posluchači nebo čtenáři, aby si toho všiml a rozuměl podle toho. (Zdroj: Wikipedia)

Žádnou diskusi jsem nevyvolával, jen jsem se s použitím předstírané nevědomosti doslovně vyjádřil. Na to mám dle LZPS plné právo. Je hloupostí toto mé právo jakkoli hodnotit, protože stejné má každý.

Pokud k diskusi nevybídnu sám, což jsem neučinil, vyvolává diskusi až ten, kdo zareaguje. Nikdo ho nenutil reagovat. Je tedy zbytečné označovat mé vyjádření názoru za úchylku, spíše to odpovídá tomu, že ničemu z toho o čem píšu nerozumíš. Tím vůbec nevyvolávám diskusi s tebou, jen chci říci, aby jsi se zamyslel.

Nepobavil jsem se vůbec, názor mne nebaví, ten zkrátka mám. Ahoj.
28. 2. 2017 19:48
Nuda, nuda, nuda
Taky předek, protiaerodynamická tlama a k ní šikmá světla jako má i Hyundai, Audi, ...
Uvnitř taky tablet.

tedy taky nuda.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
28. 2. 2017 21:59
Re: Nuda, nuda, nuda
To bych netvrdil..vypadá to pěkně.
Trošku víc extravagantní..ale u Citroenu se to čeká.
Avatar - rohYpnol
28. 2. 2017 21:38
Kde je francouzská originalita?
Q5/Q7 + RX450h + Edge + FX 35 = DS7 crossback

Citroen a DS především nikdy nemělo být o matematice, ale o pocitech. originalitě a expresivním vyjádření.

Za mě zklamání, tedy přinejmenším z prvních foto... :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
28. 2. 2017 21:52
Re: Kde je francouzská originalita?
Řadu Q tam také vidím a je to pěkný mastodont (což je asi účel), ale koukat se na to dá a interiéru nelze upřít originalitu a nádech luxusu...Jen už člověk tak nějak přirozeně čeká, čím to zase celé zabijí. Adeptem č. 1 je stále výhradně pohon předních kol.
28. 2. 2017 23:41
Doba tabletová
Venek mi nic neříká, ale ten interiér trefili. Zavolejte někdo do Mnichova a prozraďte jim to sladké tajemství, že tablety vypyčené z palubovky byly in v dřevních dobách roku 2015, dneska letí televize přilípnuté k palubovce zádama. :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 3. 2017 05:21
Dvoukolák...
...no to je prémiové SUV. V základu i highendové verzi dvoukolka. Jistě, za dva roky prý bude pohon druhé nápravy, přes elektromotor. Jak fungují tahle šidítka vím.

Frantíku, co s těmi citrony děláš?
Rozbalit vlákno
3
1. 3. 2017 11:33
Re: Dvoukolák...
Asi máme na sebe smůlu, ale tohle naopak zajímá mne:

Můžeš mi prosím nebo možná nám všem co to tady čtou říci, jak fungují elektrická šidítka o výkonu 2*80kw a jakou konkrétní, zřejmě negativní, zkušenost máš s hybridem 4x4 o kombinovaném výkonu 221kw? Chtěl bych se poučit a nedělat stejné chyby, když už si tím někdo prošel, protože jinak se mi právě ta vrcholná hybridní verze zamlouvá moc a moc.

Díky za odpověď a dobrou radu!
1. 3. 2017 15:11
Re: Dvoukolák...
A jakou máš ty zkušenost s hybridem 4x4 o kombinovaném výkonu 221kw, který ještě nikdo neviděl. Proč se o něm píše už teď, když bude až za 2 roky?
2. 3. 2017 01:02
Re: Dvoukolák...
Pogo, no právě že žádnou, proto jsem se zeptal odborníka, který soudě dle odpovědi asi zkušenost má.

Takže ti vůbec nerozumím, proč máš potřebu vážně míněný dotaz na vážnou poznámku znevažovat.

Proč se o něm píše se prosím zeptej autora, mně pak ponech právo se zeptat toho, kdo se sám projevil jako znalý věci. Díky, Pogo.