Nový crossover značky DS sází na luxusní materiály, řemeslné zpracování a nabídne širokou škálu pohonných jednotek. V nejvyšší specifikaci půjde o hybridní čtyřkolku.
s trojvalcom 1,2 ??? Ostatní konkurenti z D3 sa musia chcechtať od ucha k uchu. To by ma fakt zaujímalo kto si toto kúpi. Predpokladám, že pri tej kope kože to lacné veru nebude.
hra na efekt, pozlatko, pripomina mi to vianocne kolekcie, lepsie vyzeraju ako chutia. Grafika interieru je inspirovana starou Nokia Prism liniou.
PS - Cinania to urcite na vystave uslintaju, takze zameranie na cielovku chapeme.
Uvnitř všude oblé tvary a uprostřed trůní hranatý displej, jak pěst na oko
A auta co mají takový brutální gril chladiče mi vždy působí pocitem, že musí mít obrovské problémy s chlazením. Proč by tam jinak konstruktéři takovou příšernost dávali, tohle se přece ani jim samotným nemůže líbit
Design je pěkný...pokud se někdo potřebuje dost lišit , může to být trefa.
Citroen si ale řadou DS na premii jen hraje.. ;-)
Jestliže cena bude francouská a nikoli premiová , tak má šanci na úspěch.
Jinak jich v ČR moc neuvidíme.
4*4 hybrid nemusí být špatná volba..aspon že ta čtyřkolka tam je !
Narozdíl nesmyslně od nové 5008..
Argumentovat zakladni 1,2 ma smysl jen kdyby slo o jediny motor v nabidce. Trivalec nabizi i BMW 3.
Silnejsi varianty thp jsou v pohode, mam ji ve slabsi variante 115 kw a i ta dokaaze jet..
Jinak auto nevypada spatne - designem dava najevo ze neni bezny mainstream a pritom nepusobi jako kopie nekoho z D3.
Design a materialy v kabine nezaostavaji..
Me tam chybi hydra,ale to uz je jina pisnicka...nakonec zbytek svetove produkce ji nema taky..
Vypadá parádně, jak zvenku tak uvnitř :yes: Ty staré známé argumenty, že základní motor blablabla... to víš. Socky čumí po nejlevnějším provedení a když zjistí, že ani na to nemají, tak plivou... Neřešit, nereagovat - zbytečnost ;-) Moudrý člověk se kouká na opačnou stranu tabulky - aneb co nejlepšího mi to auto umí nabídnout ;-):yes:
ak si si nevšimol k ostatným motorizáciám či designu sa nevyjadrujem. Ale 1,2 s turbom ako základ v prémii ? Keby to bol YETI či QQ nepoviem ani ň. Prémia od mainstreamu by sa mala odlišovať nielen kopou kože v interiéri nemyslíš? A som stráášne zvedavý ako to nacenia a asi nebudem ďaleko od pravdy keď ten opačný koniec ponuky bude na úrovni D3, Lexusu či Jaguaru s trošku inými motormi a samozrejmým pohonom 4x4.
Tak zaklad je zakladom, vacsinou pre krajiny, kde je to nakladovo vyhodne. Na rozvazanie deti do skoly niekde v Holandsku to bude stacit.
Je proste rovnake ako 3 valcove Mondeo, BMW 316d atd.
tak ale to 3-valcové Mondeo sa nehrá na prémiu ani cenou nie? A to čo u zákazníka prejde u zavedenej značky (Bmw) podľa mňa u DS sláviť úspech nebude. Na rozvážanie detí do školy niekde v Holandsku ti bude stačiť aj Kadjar zhruba (tipujem) za polovicu. :-)
Tak zakaznik ma na vyber, nemusi ten slaby motor kupit, ja problem nevidim. Argument s inym modelom nefunguje ak chces tento, ale silnejsi motor nevyuzijes resp. nechces kvoli zdaneniu.
V UK je dost nechutna dan pre zamestnancov ak pouzivaju sluzobne auto na sukromne ucely. Ak je vsak nizkoemisne, tak ju nemusia platit. Clovek by neveril ake oblubene tam su rozne zdochliny ako Superb II 1.6d, len preto, ze sa dani vyhnu...
Tak hybridní 4kolka bude dobrá a tipnu si že na tom bude podobně jako haldex. V téhle kategorii o off road moc nejde, pokud zvládne hory s rakví na střeše, tak fajn. THP se 132/165kw je v pohodě, hybrid s 221kw taky. Chybí ale silnější 2.0 diesel kolem 160kW a 2l benzín PSA nemá vůbec :-)
Zatím je jen na papíře. V prodeji bude až na jaře 2019. To je za 2 roky. Skoro to vypadá, že je tam teď jen proto, aby se dalo napsat, že DS má hybridní čtyřkolku. I v nadpisu tohoto článku se to píše. Žádná hybridní čtyřkolka však není. Asi je teprve u dodavatele ve vývoji.
citace: "Peugeot je pak poháněn oběma motory, a to i v situacích, kdy jsou baterie vybité. V rychlostech do 70 km/h totiž dokáže zesílený alternátor generovat dostatek elektřiny k tomu, aby mohl napájet elektromotor."
No buďme realisti, ten zesílený alternátor má 8 kW což je nejspíše špičkový výkon v max.otáčkách. Započtěme ztráty a budeme rádi když z toho zadního elektromotoru dostaneme trvalých 4-5 kW mechanického výkonu. Což je jak když plivne
to bylo u RXH, kdo ví jak to je u DS.... pro pohon zadních kol to každopádně bude stačit i se scénářem vybitých baterií.
Mně osobně tam chybí ta hydropneumatika, to je něco co ostatní nemají a byla by to přidaná hodnota k tomu autu.
Co se dieselů týče, jak někdo psal, že chybí silnější než těch 132kW: to je pravda, ale platí to jen dnes. Do budoucna to mají diesely spočítané, takže vyvíjet něco silnějšího nemá v tuhle chvíli žádný význam ani perspektivu.
Tak bavíme se o tom, jak velký výkon bude dostupný vzadu při vybitých baterkách. Pokud jen těch 8 kW nebo ještě míň, tak to nebude téměř poznat. Nula prd
Tenhle diamant spolu s 3008 a 5008 oživí zanedlouho naše silnice. V koncernu se budou divit a konečně ořezávat ty jejich "ostré hrany". Těším se na cenu.
Trochu doufám, že je to jen autorův pohled- to "vyfoukávání" zákazníků D3.
Jinak nezbývá, než popřát hodně štěstí. Už ostatní modely DS toho hodně vyfoukly. Hotový uragán.
Jinak- zvenku pěkné, interiér (volant, budíky) dost úlet.
Tak je fakt, že mluvit o prémii nelze... ikdyž se tak tváří a zpracování bude na velmi dobré úrovni, nicméně mi tahle DS7 dává větší smysl než DS4 a DS5 dobromady ;-)
Jak píšeš zvenku paráda, zevnitř to prostě není ono, zvlášť ten volant mě děsí ;-)
Je to spravne Citroenovsky uchylny. Od dob BX je to asi poprve, co me vnitrek Citroenu znovu zaujal. Ty debi.lni vnitrky se mi prave vzdycky libily. Jenze pak je prestali delat. ZX, Xantia... uz se nijak nelisily od tehdejsiho mainstreamu. Takze za me palecek nahoru. A to je asi tak vsechno, nekoupil bych to ani nahodou. DS je jen nalestena bida. Citroen byla pro me velka znacka, 2CV, DS, CX, GSA, BX, AX, Visa jsou legendy. Vsechno potom je upadek.
ale na našeho medvěda Kodiaka a nebo Jeťáka to nemá ani náhodou, hlavně ve zpracování a detailech je to úplně ble :-( , navíc s jednadvojkou to bude jasná brzda provozu :no:
Ironie (řec. eironeia, zastírání, předstíraná nevědomost) je literární nebo řečnická forma, která dosahuje zvláštní, často humorný účinek tím, že vyslovuje něco podstatně jiného než skutečně míní: může přehánět, zastírat nebo říkat přímý opak. Je na posluchači nebo čtenáři, aby si toho všiml a rozuměl podle toho. (Zdroj: Wikipedia)
Žádnou diskusi jsem nevyvolával, jen jsem se s použitím předstírané nevědomosti doslovně vyjádřil. Na to mám dle LZPS plné právo. Je hloupostí toto mé právo jakkoli hodnotit, protože stejné má každý.
Pokud k diskusi nevybídnu sám, což jsem neučinil, vyvolává diskusi až ten, kdo zareaguje. Nikdo ho nenutil reagovat. Je tedy zbytečné označovat mé vyjádření názoru za úchylku, spíše to odpovídá tomu, že ničemu z toho o čem píšu nerozumíš. Tím vůbec nevyvolávám diskusi s tebou, jen chci říci, aby jsi se zamyslel.
Nepobavil jsem se vůbec, názor mne nebaví, ten zkrátka mám. Ahoj.
Řadu Q tam také vidím a je to pěkný mastodont (což je asi účel), ale koukat se na to dá a interiéru nelze upřít originalitu a nádech luxusu...Jen už člověk tak nějak přirozeně čeká, čím to zase celé zabijí. Adeptem č. 1 je stále výhradně pohon předních kol.
Venek mi nic neříká, ale ten interiér trefili. Zavolejte někdo do Mnichova a prozraďte jim to sladké tajemství, že tablety vypyčené z palubovky byly in v dřevních dobách roku 2015, dneska letí televize přilípnuté k palubovce zádama. :yes:
...no to je prémiové SUV. V základu i highendové verzi dvoukolka. Jistě, za dva roky prý bude pohon druhé nápravy, přes elektromotor. Jak fungují tahle šidítka vím.
Asi máme na sebe smůlu, ale tohle naopak zajímá mne:
Můžeš mi prosím nebo možná nám všem co to tady čtou říci, jak fungují elektrická šidítka o výkonu 2*80kw a jakou konkrétní, zřejmě negativní, zkušenost máš s hybridem 4x4 o kombinovaném výkonu 221kw? Chtěl bych se poučit a nedělat stejné chyby, když už si tím někdo prošel, protože jinak se mi právě ta vrcholná hybridní verze zamlouvá moc a moc.