Jasně měl jsem to napsat spíše s úvozovkama, ale je to fuk, protože to stejně nebudou vyrábět a nemá to žádný reálný základ. ;-)
Citroen nepředstavil opravdovou reálnou a pojízdnou studii už pěknou řádku let. Dříve se ty koncepční automobily stavěly jako plně funkční a sloužily jak pojizdné laboratoře, jenže PSA už nějakou dobu hodně šetří a tak vystavuje jen "kulisy" na kolech, mnohdy i bez interiéru, natož podvozku nebo motorů. Jednim z posledních takových opravdu komplexně propracovaných konceptů byl C-Metisse [odkaz] 2006) a Hypnos (2008)
Tenhle DS má úplně stejně vymyšlené pouze papírové specifikace jako měl Metropolis, je to snaha ukázat, že se něco děje, bohužel zatím je to jen divadlo naoko a PSA má před sebou ještě několik let (minimálně 5), kdy musí dohánět chyby, které udělalo předchozí vedení. Bohužel to dělají dost blbě. Nejdříve si mysleli že se jim podaří všechno vytáhnout "zdarma a bez práce" z GM, ale tohle spojení šlo do kopru rychleji než mysleli. >:-[] Frantíci nevytáhli z GM ani jeden motor, ani platformu ani převodovku, nic. Jediné co zůstalo je společný nákup dílů a malé MPV, které ale bude na platformě PSA.
S Citroenem udělali velikou chybu a během následujících let se jim to pěkně vymstí. Bohužel ve vedení Citroenu jsou nyní lidé, kteří mají k autům podobný vztah jako Marchionne k Lancii, myslí si že autům a trhu rozumí, ale ve skutečnosti škodí.....
Souhlas minulý vedení to totálně podělalo. Smutný že i tak odešli s mega zlatejma padákama
Jako krizovej management je tohle vedení dobrý = už sou v plusu a i při silnym omezení modelů vzrostla výroba. Teď by to chtělo zase někoho na vývoj aut jak říkáš :-)
Mě to přijde nereálné i jen při pohledu na ten design. Zatímco Tesla zapouští i kliky aby omezili ztráty spojené s odporem vzduchu, tak tady je těch rádoby sportovních prvků, které u čistého elektromobilu nemají opodstatnění a kde to bude vířit spousta.