Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: DS: Nová značka chce s německým luxusem bojovat francouzskými zbraněmi

Luxusní značka koncernu PSA chce vsadit na eleganci nebo kultivovanost. Na techniku tolik myslet nebude.
Zpět na článek
18. 11. 2014 17:06
18. 11. 2014 19:16
18. 11. 2014 20:05
18. 11. 2014 20:26
18. 11. 2014 23:57
19. 11. 2014 08:45
Avatar - Ham.
18. 11. 2014 17:06
To je ovšem cesta
jak z DS udělat běžný mainstream a z Citroenu něco jako Dacii.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Uživatel_5340709
18. 11. 2014 17:48
Re: To je ovšem cesta
Ona už někdy DS byla považována za reálnou konkurenci např. německé D3, kdy? Něco mi uniklo?
Avatar - Ham.
18. 11. 2014 17:57
Re: To je ovšem cesta
No nebyla, ale mohla k tomu nějak směřovat a step by step se posouvat nahoru. To co je v článku popsáno je cesta opačným směrem.
Avatar - maros
18. 11. 2014 19:09
Re: To je ovšem cesta
To jo. Jestli si u DS opravdu pohlídají kvalitu. Tak budou konečně na urovni běžného mainstreamu >:D

Ale upřímně, protože většina dílů, kromě šlupky, bude Citróó, tak si myslím, že majitel se častým návštěvám servisu nevyhne.
18. 11. 2014 19:23
Re: To je ovšem cesta
He, to jsou ale kecy... Mám 6 let Citroena a kromě brzdových destiček, baterky a pár žároviček je to auto tak, jak vyjelo z fabriky. To věhlasná Škoda, kterou jsem měl předtím, byla jiné kafe. Každý rok neplánovaně do servisu, dvakrát dokonce asistence na cestě... A po pár letech v kabině plastový koncert. No nekupte to :-/
Avatar - Uživatel_5340709
19. 11. 2014 07:46
Re: To je ovšem cesta
Upřímnou soustrast. :-)
Avatar - maros
18. 11. 2014 19:09
Re: To je ovšem cesta
Dacia je před PSA světelné roky daleko.
18. 11. 2014 19:45
Re: To je ovšem cesta
Pravdu máš. Dodneška třeba nechápu, proč DS5 nedostal hydractive, když to je třeba zrovna věc, kterou by řada DS mohla oslovovat premiové zákazníky i po technické stránce.

Prémiový DS model si představuju právě jako auto které má francouzský lehce výstřední design, kvalitní interiér, hydractive, slušný automat a ty nejlepší motorizace co je PSA schopné nabídnout. Pak by podle mě měli šanci oslovovat část premiové klientely zaměřené na pohodlí a luxus.
Avatar - grifith
18. 11. 2014 19:58
Re: To je ovšem cesta
DS5 nemá hydractive zejména z toho důvodu, že podvozkově vychází z Citroenu C4.
18. 11. 2014 20:00
Re: To je ovšem cesta
Jasně, to vím. Tak měli udělat podvozek vycházející z C5. Ale DS5 za 700t prostě měl mít hydractive. Tím spíš, když chce být prémií.
Avatar - grifith
18. 11. 2014 20:13
Re: To je ovšem cesta
Jo s tím bych i souhlasil ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2014 11:01
Re: To je ovšem cesta
Myslim že v autě za 700 t. prostě Hydractiv nedáš. Proto ho taky v poslední generaci C5 v levnějších verzích zrušilil. A článek je jak je tady zvykem trochu mimo, část že v novejch DS budou 8stupńový automaty atd. autorovi nějak vypadla >:-[]
Avatar - jeylkey
19. 11. 2014 11:26
Re: To je ovšem cesta
Hydractiv chybel v levnych verzich i u predesle generace, jestli se nemylim.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2014 11:33
Re: To je ovšem cesta
Myslim že poprvý až v týhle poslední [odkaz] vyráběný někdy vod 2007/2008. A lepší to asi už nebude
20. 11. 2014 11:43
Re: To je ovšem cesta
Předešlá generace na smotaných drátech neexistovala. Rozdíl mezi levnější a dražší verzí byl H3 vs H3+. Dnes je smotaný drát vs H3+ a podle prosakujících informací jestli vůbec nástupce C5 bude, tak asi jen na drátech. Škoda.....
Avatar - Martin911Turbo
20. 11. 2014 11:49
Re: To je ovšem cesta
Protože DS5 není postavená na podvozku C5, ale C4 Grand Picasso
Avatar - Mrakoplas
18. 11. 2014 18:00
Vidím to přesně obráceně ...
... než pan Tavares.
Zatím každý kdo se pokoušel prodávat převlečený mainstream jako prémii pohořel. SAAB, Lancia, Jaguary z dob Fordu... a další buď pochopili, že tudy cesta nevede nebo skončili (či v případě Lancie živoří). Prémiový zákazníci jsou pěkně rozmlsaná banda. Za své peníze nechtějí jen design, ale také prémiovou techniku. Pochybuji že začnou kupovat převlečené Citroeny jen proto, že lépe vypadají.
Rozbalit vlákno
6
18. 11. 2014 18:09
Re: Vidím to přesně obráceně ...
tak je
18. 11. 2014 18:59
Re: Vidím to přesně obráceně ...
Tak ono těžko říci co znamená soupeření v technice. Dnes i neprémie má třeba head up display, ledky, chytré rozhraní palubního počítač, dobrou kůži, promyšlenou 4x4, habaděj asistentů... Jsem z rozmlsané bandy a kdybych prošel tuctovky a vybral to, co požaduji tak nepotřebuji D3. Tedy teď nemluvím o autech nad 2 M Pokud se budou pohybovat v této cenové kategorii tak nemají problém.
Avatar - maros
18. 11. 2014 19:11
Re: Vidím to přesně obráceně ...
Přesně tak :yes:
18. 11. 2014 19:31
Re: Vidím to přesně obráceně ...
Jenže SAAB, Jaguar nebo Lancia se snažily oslovit petrolheady. Zatímco DS má být značka pro bohaté paničky a metrosexuály. Kterým zatím nikdo kromě Mini a malých Mercedesů nemá co nabidnout.
18. 11. 2014 19:49
Re: Vidím to přesně obráceně ...
No tak Lancia se snažila oslovovat petrolheady naposledy někdy začátkem 90tých let. Od té doby se zaměřuje právě na paničky a metrosexuály, což ji taky zabilo.
Avatar - Mrakoplas
19. 11. 2014 06:10
Re: Vidím to přesně obráceně ...
Z těch tří na petrolheady mířil ještě tak SAAB. Jinak potvrzuješ to co jsem napsal. Nebo myslíš, že Mini a malé Mercedesy mají, například, vlečenou zadní nápravu?
Avatar - maros
18. 11. 2014 19:16
Tak to shrneme
Za prémiovou cenu, chce soudruh Tavares prodávat převlečené a jinak čalouněné Citróny. Budou to dělat proto, aby na tom vyrýžovali co nejvíce prachů na úkor zákazníka. Protože jinak jim ty nekvalitní provařené popelnice nikdo nekupuje.

Nejhorší je, že to ani nesrývá a normálně to ventiluje. Nechápu, čim kupci PSA přemýšlí.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
18. 11. 2014 19:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
18. 11. 2014 20:00
Re: Tak to shrneme
"Nechápu, čim kupci PSA přemýšlí."

A přesně toto napíše kupec PSA. Hlavně je potřeba ocenit sebereflexi.
Avatar - maros
18. 11. 2014 20:05
Re: Tak to shrneme
:yes: Ano, udělal jsem chybu. Teď už mě PSA nesmí do baráku 8-s
Avatar - grifith
18. 11. 2014 20:11
Re: Tak to shrneme
On je základ koupit auto od nova, u ojetiny nikdy nevíš, co za vrak koupíš...
Avatar - Ada je zase tady
18. 11. 2014 20:15
Čiré zoufalství
francouzský průmysl se již potápí, i když na dno ještě nedosedl. :-!
Rozbalit vlákno
2
18. 11. 2014 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
18. 11. 2014 20:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2014 20:17
Já to ale neudělám, protože bychom prohráli...
Do pr.....!

Kolik může takovýhle imbecil brát roční plat?
To půlku pracovní doby tráví na 4ech s otevřenou pusou, nebo jak se dostal na takové místo?

????

Koncekonců, dobře majitelům PSA tak. Když jsou schopný zaměstnat takový individuum, zřejmě jim je osud značky ukradený.
Rozbalit vlákno
1
18. 11. 2014 20:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
18. 11. 2014 20:26
v prvom rade
ak by som mohol tak by som zrusil extravagantny dizajn a stavil na elegantne a ciste linie ( a kludne aj hranate tvary .. ako z cias XM ) ... snazil by som sa urobit elegantne stihle citroeny ( DSka) s velkym logom dvojiteho ozubenia a krasne plavnym podvozkom a extremnym razvorom ...... proste vsadil by som na to co citroeny zdobilo kedysi....

ale ked citam nadpis tohto clanku [odkaz] tak sa obavam ze moje prosby vyslysane nebudu.... a osobne si myslim ze prave dizajnova extravagancia ( s mainstreamovou technikou ) nie je to po com tuzia zakaznici premie....
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2014 23:26
"Geniální" strategie
To, co ten pán v rozhovoru přiznal, je neuvěřitelný lapsus. Prostě přiznal, že DS bude i nadále nabízet zákazníkům navoněnou bídu, nebo-li "navrh huj, technicky vespod fuj". To bych rád věděl, kdo si za podobné peníze takového "prémiového" Francouze místo D3 koupí. Možná tak někteří neznalí Číňani, ale za chvíli už ani on ne...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - chup44
18. 11. 2014 23:57
Prečo nie
Ale veď o tom vždy francúzske autá boli. O pohodlí. A prečo si myslíte,že sa DSka predávajú ? Ľudia o tom vedia, že sú to iba luxusnejšie verzie obyčajných áut a hlavne nie sú tuctové. Predstavte si čo by stál vývoj takej techniky a ako by sa to odrazilo na cene. Stačí sa pozrieť na Genesis napr.,ktoré je parádne auto a za cenu necelých 60 000€ má skoro všetko čo konkurencia za dvojnásobok. Kvalita taktiež perfektná ale 60 000 za Hyundai ? Ja osobne by sm ho kúpil ale aký bude mať úspech u nás si predstaviť neviem. Áno, je pravda že Hyundai nie je už ten čo pred 10 rokmi ale možno budeme za 10 rokov hovoriť to isté o DS.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
19. 11. 2014 06:43
Namísto techniky a inženýrství budeme mít leštěné prdy
Prémie je prémie, protože má prvotřídní techniku a ne chromy.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
19. 11. 2014 08:45
No
právě prémie je prémie nejen k vůli designu (i když dnes to nestojí za moc), ale hlavně z důvodu použité techniky a vývoje. To si můžu koupit O3 ve výbavě L+K a tvářit se, že mám také prémii >:-[]
Rozbalit vlákno
0