Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën DS5 vs. Lancia Delta: Srovnání techniky a rozměrů

Na mainstreamovém základě vybudovat prémiový produkt – Fiat i PSA začaly ze stejného výchozího bodu.
Zpět na článek
24. 4. 2011 09:22
24. 4. 2011 13:17
neregistrovaný "metropolis"
24. 4. 2011 09:53
24. 4. 2011 10:21
24. 4. 2011 21:50
24. 4. 2011 22:02
24. 4. 2011 23:06
24. 4. 2011 23:09
24. 4. 2011 23:24
25. 4. 2011 00:22
26. 4. 2011 15:12
24. 4. 2011 23:11
24. 4. 2011 06:46
Design: Pro mě Delta, ale DS5 nezatracuju
Delta na mě působí čistějším, vyhlazenějším dojmem. DS5 má víc takových, jak bych to řekl, kudrlinek, zlomů. Není to špatný. ale design působí prvoplánovitě, jakoby upoceně za každou cenu hezky. Asi se tu přeci jen projevuje italský design, viz markantní srovnání čistoty linií je u Alfy 159 vs. BMW3, MB C (nárazník, plocha dveří), Zkrátka se mi líbí, jak Itallové umí pracovat s velkými rovnými plochami a úsporně jen jemnými hranami. Technika je srovnatelná. Benzínová turba podobná, diesly jsou vždy eklhaft.
No snad jste pochopili, co jsem měl na mysli. :-)
Rozbalit vlákno
0
24. 4. 2011 08:40
obě jsou pěkné
ta DS5 je nádherná, ale Delta je taky nádherná,kdybych si měl vybrat tak se jen tak nerozhodnu, obě auta jsou bezva :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CHerokee
24. 4. 2011 09:40
Re: obě jsou pěkné
Souhlasím, obě jsou poměrně originální a přitažlivá!
24. 4. 2011 09:22
nádhera
jedny z nejhezcich, ne-li nejhezci auta s cenou pod milion.
Oboje designove skvosty.
Tezko rict co se mi libi vic. DS5 ma hezci zakladni tvar a linie, jenze proti takrka dokonalemu konceptu C-SportLounge je DS5 dosti prekomplikovana v detailech. Ma zbytecne mnoho ruznych hran a kudrlinek, co srazi celkovy vzhled o neco niz. Pritom stacilo zachovat cistotu konceptu. Interier je v zakladnim pojeti hezci nez u Delty ktera ho ma dost konvencni. Z meho pohledu ho ale srazi dnes moderni stribrne "kelimky", zde ve tvaru sisatych bramboroidu.
Lancia je perfektni predevsim s dvoubarevnym lakem, Zakladni tvar sice neni tak dynamicky jako u DS5, ale aspon je svym pojetim velmi cisty. Skoda, ze s novou maskou chladice, prisla Delta o velkou cast sve identity, proste Delta s maskou Chrysleru uz neni to ono.
Technika je +- podobna, dost ovsem zalezi jak bude mit DS5 nastaveny podvozek. Za to totiz byva delta dosti kritizovana. I tato jednoducha konstrukce pdovozku se da naladit skvele a nebo zcela naopak. Na skodu je take absence hydropneumatickeho odpruzeni u DS5, k luxusni DS by to mela byt samozrejmost. Bohuzel pouzita platforma to nedovoluje.
Dalsim minusem citroenu bude jednoznance robotizovana prevodovka.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - sgt
24. 4. 2011 11:13
Re: Načančaná nádhera
S kritikou absencie hydropneumatického podvozku môžem len súhlasiť. Na to, že DS5 má byť niečo exkluzívne v porovnaní s C5, tak je okrem dizajnu skoro vo všetkom horšia ako C5. Prečo nepoužili platformu z novej C5? Tá má výborný podvozok (dvojitý lichobežník v predu, multilink vzadu) navyše s možnosťou výberu klasického alebo hydropneumatického pruženia. A pri použití pohonu oboch náprav by malo hydropneumatické pruženie neskutočnú konkurenčnú výhodu v nastavovaní rôznej svetlej výšky vozidla.
Pre drtivú väčšinu fanúšikov hydraliky v citroënoch je toto zákerná rana pod pás. Lepšie by bolo, keby to premenovali na DS4 a urobili skutočnú DS5 ;-\
24. 4. 2011 12:18
Re: Načančaná nádhera
Přesně tak, vypadá hezky, ale není žádný důvod za ní dát podstatně víc než za C5. Kromě toho, co píšeš, to navíc bude podstatně menší, než C5. Dávalo by to smysl, kdyby to auto mělo "sportovní" charakter oproti C5, ale to zjevně mít nebude.
Avatar - sgt
24. 4. 2011 12:41
Re: Načančaná nádhera
Vnútorný priestor menší asi bude, rozvor má skoro o 9cm menší ako C5. A keby tam bol podvozok z C5 aj s možnosťou voľby pruženia, mohli mať záujemcovia na výber ako športový, tak aj komfortný podvozok. Toto jednoducho nechápem. 8-s
neregistrovaný "metropolis"
24. 4. 2011 13:17
Re: Načančaná nádhera
Fakt je ten ,že DS5-e ubrali na exkluzivite absenciou hydropneumatického podvozku ,to je pravda. Zas na druhej strane to bol podľa mňa aj zámer,lebo väčšina ľudí nemôže poznať tento druh podvozka a koncern sa chce otvoriť väčším masám ľudí v tejto triede, tento podvozok
pozná len citroeňák ,ktorému doma parkuje "húpačka"... ;-)
Podľa mňa sa s hydraulikou určite stretneme vo vyšších radách DS o tom niet pochýb. Tiež sa tu potom naskytuje otázka prečo dali tomuto modelu do znaku názov DS5 ,každý automaticky má na mysli derivát C5-y, čo celkom spolu nekorešponduje.
:-! :-!
Suma sumárum celá rada DS je veľmi vydarená čo sa týka dizajnu a určite aj kvality, celkovo si myslím ,že Citroen sa vydal na správnu cestu jedinečného dizajnu a kvality a to nie len v prípade rady DS, ale celkovo!!! :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ricardo
24. 4. 2011 16:41
Re: Načančaná nádhera
V čem je výhoda hydropneumatického podvozku? Teda kromě většího rizika poruchy? :-)
24. 4. 2011 20:00
Re: Načančaná nádhera
Nastaveni vysky podvozku?
Lepsi zehleni nerovnosti na ceskych silnicich?
Avatar - del42sa
25. 4. 2011 09:44
Re: Načančaná nádhera
Největší výhodou hydropneumatického odpružení je možnost udržování světlé výšky nezávisle na zatížení a to jak ve předu tak i v zadu. Každý kdo někdy řídil nějaké auto, které prázné předvádělo docela slušné jízní vlastnosti by si měl to samé auto projet s kufrem zatíženým 8 pytlema cementu >:-[] Klasická vinutá pružina nedokáže na takovou situaci adekvátně reagovat, protože na rozdíl od Pružící koule nemá progresívní pružící charakteristiku. Jízdní vlastnosti se tím pádem dramaticky zhorší...

Toto se u vozu s hydropneumatikou nestane, vůz si stále uchovává stejnou světlou výšku a stejnou polohu karoserie, jako při prázdném voze.

Verze Hydractive navíc umožňuje lepší kontrolu nad chováním vozu při dynmické jízdě nebo při projíždění zatáček změnou tuhosti odpružení.

Třešničkou na dortu je pak možnost manuálně regulovat světlou výšku podle potřeby a tím třeba umožnit automobilu projet jinak neprůjezdným terénem nebo překonat konkrétní překážku ;-)

Citroen garantuje bezúdržbový provoz po dobu 5ti let nebo do ujetí 200.000 Km (podle toho co nastane dříve)

PS: uplným vrcholem je pak verze s aktvní regulací naklánění , která umožňuje vozu s pohodlným podvozkem na úrovni Mercedesu S classe projet zatáčku s téměř nulovým
náklonem,jako Ferrari :yes:

Tato verze se od ukončení výroby Citroenu Xantia Activa v roce 2OOO zatím v nabídce neobjevuje....

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Flai
24. 4. 2011 18:10
Re: Načančaná nádhera
ano taky mne zarezi ze ds5 nema hydrauliku :no: :no: :no:
24. 4. 2011 19:59
Re: Načančaná nádhera
Já zase třeba nechápu v čem je DS5 prémiová - design a plasty ?
Avatar - Ronault.
24. 4. 2011 20:34
Re: Načančaná nádhera
A v čem je prémiová A3?
24. 4. 2011 09:53
Jednoznačně
DS5. Nádherný, originální a nezaměnitelný design, detaily inovativní, ale dotažené, není to prostě to neustále opakované, co vidíme u italských aut, zejména v poslední době. Lancie není nic než tvarová modifikace standartního hatche ve své třídě, vydávat jí za střední třídu mně přijde směšné. Z okna se koukám na jednu, za ní stojí mondeo a ten rozdíl třídy tam je. Když jsme na "autosalonu" (formát okresní výstavy...) v Praze viděli loni na stánku prodejce FIATu Alfu, Bravo a Lancii, uvědomil jsem si, jak jsou ta auta vlastně stejná. Lancie je samozřejmně zajímavější než Bravo a designově vyváženější než Guilietta, ale ve srovnání s DS5 je to chudý příbuzný, hrající si na něco, co není. Je to ten zadlužený aristokrat, který zámek pronajal a stěhuje se do vilky na předměstí, sluhu už má posledního, ale běda, kdyby ho ten sluhu neoslovil Vaše Excelence.....

No, DSka možná může na někoho působit překombinovaným dojmem, ale je třeba vidět, jak jsou ty detaily dotažené a jak spolu navzájem "mluví". Když to porovnám s novým Focusem, tak tam bych viděl překombinovanost a nevyváženost, tady ne. Na tomhle autě je prostě vidět, že je exkluzivní a že to jenom nepředstírá. Pravda, onen Focus je mainstream, nesporně má své kvality, ale design hatche to rozhodně není.

Nicméně, Lancie mi parkuje pod oknem, DSku jsem naživo neviděl, otázka je jaka bude live. Na fotkách řada aut vypadá super, naživo je to trochu horší. Na druhou stranu Citroen v posledních pár letech dělá samá nádherná auta, takže myslím, že i tady to bude potěšení pro zrak.

Jinak, právě tohle srovnání dvou typů dvou značek ukazuje, kde je ona hravost a exkluzivita. Už třeba DS3 je hodně atraktivní a vydařené auto, jehož design je zcela originální a nevaří z vody (a nežije z pověsti). Když je auto jednoduchých tvarů, je nudné, nenápadité a dokonce hloupé, když je propracované, originální a neotřelé je překombinované - ovšem tohle nikdy neplatí, je-li to něco z Apeninského polosotrova. Pro fandy FIATu a spol. je jakýkoliv italský výrobek dokonalost sama a to ve všech směrech, zatímco ti druzí (Němci počínaje a Japonci konče) mají své mouchy.

Myslím, že Lancii Delta současné generace prostě s DS pětkou nelze srovnávat, Citroen je někde jinde, někde, kam už se Lancie nikdy nedostane......
Rozbalit vlákno
8
24. 4. 2011 10:59
Re: Jednoznačně
Italská auta jsou stále stejná, ty si komediant. Za každou cenu pohanit italský vůz, protože je nesnášíš, tohle dělaj pubertální děti a ty k nim s názorama patříš. Beránku, Beránku, nech se léčit.

Kéž bych od tebe někdy viděl objektivní příspěvek, ze kterého nesrší ta nenávist k italskému koncernu.
Avatar - WinDiesel
24. 4. 2011 11:15
Re: Jednoznačně
Reakci na tlak nemecke a korejske konkurence je ze strany PSA mimo jine rada DS Citroenu, u Fiatu je to prevlekani nekterych modelu skupiny Chrysler za "nove"Lancie.
Vic myslim neni treba dodat.
Fiat ze jasne snazi prezit pomoci parazitovani na Chrysleru a dost mozna se mu to i podari. Ale vice uz svetu asi neda, kdyz nepocitam planovany crossover, jehoz uspech je ve hvezdach.
24. 4. 2011 11:30
Re: Jednoznačně
OK, souhlas s tím že lancie je převlečený Chrysler. Ale tím přeci nehážu celou automobilku do žita, ne?

Mě je uplně jedno, co a jak si stojí jaká automobilka, mam doma německou produkci, ale tyhle nenávisté řeči.. Vždyť je to k smíchu. Navíc opakování designu řekl o italských autech, chápu tedy, že to bral celkově od Alfy, přes Fiat, Lancii, Ferrari. Nevidí si do huby, VW opakuje svuj design naprosto všude a na všech modelech. U italů mu to vadí, protože je nesnáší. Takhle uvažuje rozumný člověk? Ne, takhle uvažuje puberťák.
Avatar - Krispos
24. 4. 2011 13:33
Re: Jednoznačně
On jenom použil slova cuoresportistů proti nim.... není to příjemné, viď? >:-[] Představ si, že někomu se může líbit i ten design Golfu, Pola, Scirocca... přečti si, co tady píšeš ty o designu VW, pane objektivní. Jako odpověď vytáhnout Ferrari ve článku o Lancii Deltě? Mě se třeba design Delty taky nelíbí, ten čumák prostě nezkousnu... už proto bych asi zvolil ten Citroen (teda já bych volil Scirocco:)). Dělá to snad ze mě puberťáka?
24. 4. 2011 13:44
Re: Jednoznačně
Ty pane objektivní, jednoho Golfa mam doma ;-)

A když jsme u toho, kde sem psal co o Golfu? Copak si to vymýšlíš, urazilo tě snad něco? Bereš si něco moc k srdci, že jsem napsal něco o VW? >:-[]
Avatar - Krispos
24. 4. 2011 14:45
Re: Jednoznačně
Mě nic neurazilo, jenom mě pobavilo jak jsi v jedné větě vytknul Beranovi, že hází celou značku do jednoho pytle (tedy od Lancie přes Fiat až po Ferrari) a ve druhé jsi napsal, že VW opakuje svůj design naprosto všude - taky jsi to bral celkově od VW přes Audi a Lambo po Bugatti? Sám děláš přesně to, co Beranovi vyčítáš a proto se ti směju :-)
24. 4. 2011 16:02
Re: Jednoznačně
Ale já s ničim nezačal, jen sem mu odpověděl stejným způsobem jako začal psát on. Máš s tím problém? Nedokážeš to pochopit? To je mi líto ;-)
Avatar - pelikoš
24. 4. 2011 12:35
Re: Jednoznačně
neviděl bych to až tak tvrdě,dsko je úplná novinka,lancia je na trhu už nějaký rok.uvidíme tak za rok,jak rozhodnou zákazníci,ale jinde,nežli v ilálii,nebo ve francii ;-)
Avatar - Rojin
24. 4. 2011 10:21
asi jsem jediný
Tohle přirovnání se mi moc nelíbí. Je to ošklivé káčátko vs Labuť.
Jedno z nejhezčích aut značky Citroen proti, pro mě jedno z nejmíň povedených aut značky Lancia... ;-\

To co předvádí Citroen se mi opravdu moc líbí, nečekal bych od nich takovou preciznost a detailnost. Je to vážně hodně povedené. Řady ds :yes: - jen ten znak na volantu :-( ten je prostě otřesnej a trošku mi připomíná jednu veleslavnou značku z Ruska :-(
Jinak DS5 nebo DS3, C3 .. jsou právě ta auta, která popírají slavnou větu z TopGearu, že frantíci ještě neudělali auto. Protože právě teď ho udělali a navíc je takové :yes: alespoň vzhledově.
Rozbalit vlákno
0
24. 4. 2011 11:28
Nádherná DS5
Tá DS5 je proste skvost aký som už dávno nevidel skôr to vyzerá ako štúdia, ale fakt nádherné auto, tá Lancia pri tomto aute pôsobí tak úplne bežne. Klobúk dole pred citroenom a ich dizajnom najmä u rady DS. Uvidíme aká to bude aj technika. Čo som teraz čítal o novej C4 tak tá ich robotizovaná prevodovka je zato pekný *. Zase dizajn nie je všetko a u francúzov to platí asi viac :-|
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
24. 4. 2011 12:00
U mě jasně Citroen,
myslím, že citroni pochopili, že cestou je dodržování určité linie její cizelování, zdokolování určitých markantů které se opakují třeba po generace až vznikne pan dokonalý, něco se dá jistě vždy vytknout ale naznačené směrování je u C jasné a zaslouží si 1, prostě tah na bránu který má jasnou budoucnost. Lancia je pokus ale krečovitý a křížením medvěda s žirafou nikdy nic rozumného nevzniklo a hlavně celkové směřování a vytváření určité identity značky je pohřbeno.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - delphino
24. 4. 2011 14:50
Lancie vs Citroen
Já se klaním k Deltě, která je tu už několik let a pořád mě jímá za srdce (co se týče designu, techniku v malíku nemám) A DS5? je prostě extra nová a momentálně inovativní, ale bude nás přitahovat i za 5 let? Nevím, teď je sice na tom nejlépe v současném designovém směru který se hodně prosazuje, ale Lancie je podle mě nadčasová. Chtěla by po tech letech poladit pár detailů, třebas propracovat světla s pomocí LED, tu a tam některá křivka, ale nic dramatického.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
24. 4. 2011 18:00
debakl pro Deltu
Marchionne, tady to vidíš. Už i ty blbý francouzi umí udělat lepší auto, než ty! Delta už od svého představení měla jen dvě věci, kterými mohla zaujmout. Design a motory. Technika je na prémiovku značně podprůměrná, o podvozku z Brava se nemá ani cenu rozepisovat. Sedačky v Deltě taky nepatří zrovna k nejpohodlnějšim. Problém je v tom, že s vyjímkou 1,9 TwinTurbo M-Jet můžete mít stejný motory (maximálně s trochu jinym naladěním nebo převodovkou) i v levnějšim Bravu nebo technicky podstatně lepší Giuliettě. A design vzal za svý při faceliftu, když na Lancii plácli masku z Chrysleru. :no: Takže proč se teď vlastně rozhodnout pro Deltu? Oproti tomu DS5 je mnohem zajímavější auto. Za palubní desku musim dát všem novym Citroënům :yes: :yes: V autě jsem ještě neseděl, ale z fotek to vypadá, že tam budou stejný sedačky jako v DS4 a ty jsou luxusní a nesrovnatelně pohodlněší, než ty v Deltě. A díky motoru 1,6 THP už francouzi nezaostávaj ani v tý nejdůležitější části - tedy pod kapotou. Je to hodně smutný a nikdy jsem nevěřil, že to řeknu, ale Citroën udělal lepší auto, než Lancia (nepochopitelný!). :-!
Rozbalit vlákno
7
24. 4. 2011 20:41
Re: debakl pro Deltu
ty děláš, jak kdyby to bylo poprvé v historii, co Citroen udělal lepší auto než Lancia >:D >:D >:D (jo já zapomněl, vlastně Lančka byla nej značka na světě, tak sorry....)
Všechno skazil zlý Sergio >:D
Avatar - euro89
24. 4. 2011 20:56
Re: debakl pro Deltu
No poprvé... Dá se říct, že poslední dobou je to pravidlem. Ale myslim, že minimálně do takových 90. let Citroën nikdy neměl lepší auto, než Lancia, pokud nebudu počítat na půl italský model SM. U tebe jsem si už zvykl, že současný směr Fiatu (jako celýho koncernu)obhajuješ, ale já když se podívám, jaký auta dělal Fiat a Lancia v minulosti a co dělá dnes, tak se nemůžu ubránit přesvědčení, že to jde s Fiatem od 10 k 5! :no: :-( Nutno dodat, že všechno neni jen vina vedení Fiatu, ale z části i italský vlády. V Itálii maj odbory obrovskou moc a je problém ty nemakačenka donutit, aby dělali kvalitně a efektivně. Fiat i Lancia uměli v minulosti vymyslet ty nejlepší auta v rámci svojí třídy, ale už je neuměli nejlíp vyrobit. A donutit italskýho odboráře dělat pořádně je věc opravdu nadlidská... Výsledem je dodnes trvající ztráta důvěry v italský auta, z toho plynoucí nízký prodeje a z toho plynoucí nedostatek financí na výrobu pořádnejch aut.
24. 4. 2011 21:59
Re: debakl pro Deltu
Debakl pro Deltu? Velmi ubohy a povrchni prispevek. Euro89 nepis cemu nerozumis. Delta je na minimalne stejne urovni jako ds5 akorat o 2-3 roky starsi, tedy prvni. 99% lidi neresi podvozek, to je akorat problematika recenzentu automagazinu a par mene smyslejicich pisalku jako jses ty. Ty v zivote bys nepoznal jestli Delty podvozek je horsi nebo lepsi oproti ds5. Je to smutny ze pises takove nesmysly, ne ze Lancie udelala Deltu!!!
Avatar - Ronault.
24. 4. 2011 22:04
Re: debakl pro Deltu
Smutné je, že přes dle tebe skvělou Deltu, se Lancie ne a ne uchytit. S tím podvozkem máš možná částečně pravdu, ale Lancia byla trochu víc, trochu víc úspěšnější. Kde je ona skvělá Delta? Hmmm?
Avatar - euro89
24. 4. 2011 22:59
Re: debakl pro Deltu
Podle sebe, soudím tebe, že? >:D Že nepoznáš kvalitu podvozku ty, neznamená, že jí nepoznají ostatní.
24. 4. 2011 23:19
Re: debakl pro Deltu
No tak o skvele Delte nic nepisu, trochu lepe cist priste!
24. 4. 2011 23:21
Re: debakl pro Deltu
Vzdyt rikam ze si napsal akorat blbosti....
24. 4. 2011 21:50
DUELANTI
Prvoplánová přeslazená snaha vyrobit hezké auto. Na tohle přesně dojíždí lancia - kýč, kýč, kýč.

Auto musí mít koule, musí být trochu drsné, trochu něžné a musí mít špetku vizuální ... tajuplnosti. Přesně takový je horní citroen. Designově je tak o deset pater výše než lancia. Popravdě nelze nalézt jediný úhel z něhož by to citroenu neslušelo. Otázkou je zda tam těch designových fines není mnoho (nejvíce mě vytáčí "A" sloupek.). Ovšem abychom dodrželi zadání - Lancia je v tomto souboji dokonale (dokonale) Citroenem pokořená.

Upřesnit však musíme ten lehký diskuzní náznak jakési prémiové produkce se strany citroenu. Klid, klid, klid. Citroen není prémiový výrobce. Je tedy "pouze" možné, že vyrobí jen jaksi prémiové auto, tedy auto, které bude v souhrnu svých vlastností (v komplexním slova smyslu) vybočovat ze svého mainstriemového rodového základu. To jistě možné je. Ovšem pokud by však prémiovost modelu měla být stejně prémiová jako bratrský DS3, můžeme klidně spát.

Osobně bych to viděl spíše v rovině vyšperkovaného mainstreamu, což je myslím přijatelnější definice, než slepá jednosměrka v podobě nucené mainstreamové prémie.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ronault.
24. 4. 2011 22:02
Re: DUELANTI
Já bych se tedy v tom, jestli je řada DS prémií nebo není, moc nepitval. Ono DS3 např jízdně je opravdu podařené, interiérem taky, motory špičkové, od prémie jej dělí snad jen jméno. Ale jak říkáš, to je zatím málo.

Z mého pohledu jde jasně o to, že je nutno vyhovět trhu. Evropané jsou mlsní, to ukázala i krize. Zatímco mainstream paběrkoval, prémie se držela. Dalším důvodem je, že městský lid evropský je o kus dál než náš, čili chce opravdu malé auto, ale nechce přijít o nic z exklusivity velké prémie, takže i menší auta musí nabídnout něco navíc, něco prémiového, ať už design, ať už ten propracovaný pocit interiéru, ať už motor nebo jízdu. A proto PSA jde tím správným směrem.

A pokud se jedná o Lancii. Já osobně ji mám rád, ne na fotkách, to vůbec, ale v reálu to auto má takovou barokní honosnost a potkat ji např. v centru Florencie v kolébce renesance, jak se mi poštěstilo v létě, tak je to opravdu pěkný pohled.

Nicměně za mne souhlas tebou a beru Citroen.
24. 4. 2011 23:06
Re: DUELANTI
Jo, souhlas, rozhodnutí citroenu udělat vyšperkovanější řadu je jistě dobrej tah.
24. 4. 2011 22:03
Re: DUELANTI
Kyc, kyc, kyc je tvuj prispevek. Klid si naordinuj sam pisalku.
24. 4. 2011 23:09
Re: DUELANTI
Trochu se tu intelektuálně obnaž, vypiš se, vymrskej ze sebe trochu víc než ty holověté pokřiky.
24. 4. 2011 23:16
Re: DUELANTI
Napodobne, to si psal o sobe?
24. 4. 2011 23:24
Re: DUELANTI
To jsem psal tobě, podíval jsem se, co tu píšeš, jen kopeš do kolegů, aniž bys byl schopen napsat delší souvětí o autech, která jsou předmětem článku a též (asi ti to zatím nedošlo) i předmětem diskuze. Tak znovu - nepokřikuj tu ublíženě na diskusní kolegy a trochu se tu intelektuálně obnaž, předveď svojí úvahovou brilanci na téma citroen x lancia. Podle mého na to nemáš, leda tak přikopávat kotníky kolegům, to je tvá zdejší role, viď :no:
24. 4. 2011 23:48
Re: DUELANTI
Pri cteni tvych prispevku, sis posledni vetu opet napsal jak na sebe.... Ne duelanti, ale jeden diletant a to gti.
25. 4. 2011 00:22
Re: DUELANTI
Nech toho napadání, nepatří to sem.

Jak vnímáš design současné Lancie?
Avatar - Rojin
26. 4. 2011 15:12
Re: DUELANTI
A je klid :-) to se moc nevytáhl co? :-) stačí se zeptat na názor..
Pro mě jsou příspěvky od GTI (od Tebe) velmi zajímavé, sem tam poučné, vtipné a hodněkráte vnich shledávám svůj vlastní názor :yes:
Nenechej se rozhodit ;-)
Avatar - Amerika
24. 4. 2011 23:11
Zase jinak....
Tak při pohledu na obě auta si říkám: Mají to značky vůbec za potřebí? Jako nezlobte se na mě, ale DS5 je strašná obluda a Delta po Chryslerovském faceliftu vypadá taky jaksi zmasakrovaně....... Kdybych měl říct za sebe a nůž pod krkem, tak si z těchto dvou vyberu Deltu...... Jinak bych ale ty prachy radši vyhodil za nějakej sporťáček či sedan střední třídy, kterej vypadá trochu k světu..... :-!
Rozbalit vlákno
0