Dvě novinky pod kapotou Phaetonů

Dvě novinky pod kapotou Phaetonů

 

Volkswagen rozšiřuje nabídku pohonných jednotek pro luxusní limuzínu Phaeton. Zájemcům o tento prestižní vůz jsou nyní k dispozici dva nové agregáty - 4,2 V8 a 5,0 V10 TDI.

Volkswagen rozšiřuje nabídku pohonných jednotek pro luxusní limuzínu Phaeton. Zájemcům o tento prestižní vůz jsou nyní k dispozici dva nové agregáty. Zastánce výkonných zážehových motorů jistě potěší možnost osazení vozu osmiválcem 4,2 V8 a pro příznivce turbodieselů je nově v nabídce desetiválec 5,0 V10 TDI.

Uvedením motoru 4,2 V8 reaguje Volkswagen na silnou poptávku po zážehových osmiválcích (v Německu byla v minulém roce více než polovina všech prodaných limuzín nejvyšší třídy poháněna právě tímto typem motoru). Volkswagen Phaeton osazený zážehovým vidlicovým osmiválcem objemu 4,2 litru dosahuje výkonu 246 kW (335 k) a jeho točivý moment je 430 Nm při 3500 ot/min. S tímto motorem dokáže Phaeton zrychlit z 0 na 100 km/h za 6,9 s a jeho maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Cena Volkswagenu Phaeton 4,2 V8 byla stanovena na 2.383.900 Kč.

Pro příznivce výkonných turbodieselů je v nabídce Phaetonu nově připraven desetiválec 5,0 V10 TDI. Moderní pětilitrový turbodiesel s přímím vstřikováním „čerpadlo-tryska“ je důkazem, že vznětové motory se stále více uplatňují i v segmentu luxusních vozů. Tento motor má zaujmout kultivovaným chodem, úsporností a především svými parametry. Phaeton osazený tímto motorem dosahuje výkonu 230 kW (313 k) při 3750 ot/min. Jeho maximální rychlost je 250 km/h ve které zasáhne elektronický omezovač otáček. S touto dosažitelnou maximální rychlostí je Phaeton v současné době nejrychlejším sériově vyráběným automobilem poháněným vznětovým motorem. Mohutný točivý moment má již od volnoběžných otáček strmou charakteristiku a vrcholí už při 2000 ot/min. hodnotou 750 Nm! Mimořádný zátah tohoto turbodieselu dokazuje i schopnost zrychlení Phaetonu s tímto motorem z 0 na 100 km/h za 6,9 s. Výkonové možnosti Phaetonu poháněného motorem V10 TDI vyniknou ještě více při zohlednění spotřeby, která činí v průměru solidních 11,4 l/100 km! Výkon turbodieselu 5,0 V10 TDI je přenášen na všechna kola prostřednictvím nově vyvinuté šestistupňové automatické převodovky, která umožňuje i manuální řazení. Cena Volkswagenu Phaeton 5,0 V10 TDI je 2.700.400 Kč (o 316.500 Kč více než u 4,2 V8 však poněkud degraduje jeho úspornost).

Spolupracujeme s TipCars.com
Výrobce espézetek čeká horká valná hromada, v bývalém Neographu se bojí podpásovek Výrobce espézetek čeká horká valná hromada, v bývalém Neographu se bojí podpásovek

Spletitá kauza bývalé papírny Neograph se může ještě více…

Tillerson: Trump podporuje alianční princip Tillerson: Trump podporuje alianční princip "jeden za všechny"

Americký prezident Donald Trump podporuje pátý článek…

Senátoři brání zařazení tradiční čínské medicíny do běžného zdravotnictví Senátoři brání zařazení tradiční čínské medicíny do běžného zdravotnictví

Přes senátní výbor pro zdravotnictví a sociální politiku…

Median: Krize ovlivnila preference, ČSSD ztrácela více než ANO Median: Krize ovlivnila preference, ČSSD ztrácela více než ANO

Vládní krize, která oslabila jmenováním nového ministra…

 
 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Škoda chystá sportovní elektromobil odkazující na slavný model 110 R Škoda chystá sportovní elektromobil odkazující na slavný model 110 R

Hodně nenápadně potvrdila mladoboleslavská automobilka…

Legendární Lancia opouští svět aut. 7 milníků, které stojí za připomenutí Legendární Lancia opouští svět aut. 7 milníků, které stojí za připomenutí

Není žádným tajemstvím, že dříve slavná italská…

 




Nástupce Volkswagenu Phaeton se musí radikálně změnit, kvůli Tesle Nástupce Volkswagenu Phaeton se musí radikálně změnit, kvůli Tesle

Velký elektromobil z dílny americké značky nedá…

VW má nové využití pro skleněnou továrnu v Drážďanech. Co s ní? VW má nové využití pro skleněnou továrnu v Drážďanech. Co s ní?

Poté, co ve skleněné továrně v Drážďanech skončila výroba…

 



 
Převodovky: Čeká nás trojspojkový automat? A dvourychlostní zpátečka?

Převodovky: Čeká nás trojspojkový automat? A dvourychlostní zpátečka?

Dnes 18:53

V blízké budoucnosti nabídnou automobilové převodovky ještě více převodů. S jejich rostoucím počtem už dvě spojky stačit nebudou. Víte proč?




Blesk.cz

Kajínek na svobodě: Falšovali moje zdravotní záznamy! Proč?

Kajínek na svobodě: Falšovali moje zdravotní záznamy! Proč?

Jiří Kajínek je na svobodě. Jeho doživotní trest ukončila prezidentská milost a v úterý ve 13:40 opustil…

Obezita i únava: Lidé netuší, že je za tím štítná žláza. Jak to zjistila Marie?

Obezita i únava: Lidé netuší, že je za tím štítná…

Příznaky špatně fungující štítné žlázy mohou být nenápadné, podle celosvětového průzkumu téměř polovina lidí o…

 

iSport.cz

CHAT: Věří Slavii, nebo Plzni? A jaké má plány? Ptejte se Martina Vaniaka

CHAT: Věří Slavii, nebo Plzni? A jaké má plány?…

Ve Slavii ho fanoušci milovali a přezdívali ho „čaroděj“. Když se ale stal z Martina Vaniaka trenér brankářů,…

Co změní italský kouč ve Spartě: Čistka, zlepší vztahy i tvrdší tréninky

Co změní italský kouč ve Spartě: Čistka, zlepší…

Od chvíle, kdy vyšlo najevo, že si Sparta plácla s italským trenérem Andreou Stramaccionim (41), jsou všichni na…

 

Reflex.cz

Nejslavnější český kuřák Jiří Bartoška: Cigareta byla láska na první pohled

Nejslavnější český kuřák Jiří Bartoška: Cigareta…

Víte, jak to chodí v kavárnách. Někoho tam potkáte, chvíli se s ním pobavíte, pak se zas přidá někdo jiný, kdo…

Čeští fotografové: Zdeněk Thoma a osudová Asie aneb Cesta dobrodruhů do Japonska

Čeští fotografové: Zdeněk Thoma a osudová Asie aneb…

Jeho první velká cesta stopem do Japonska nebyla ani přímočará, ani lehká. Zdeňka Thomu ale definitivně…