Vis jaky je rozdil mezi pekacem vw a Hondou? zivotnost >:D
Tohle je problem softu a ne zivotnosti pekacu DSG a retezu TSI >:D
Soft se u vw delal kolikrat, o tom se ani nepise, pac je to u vw pekacu bezna vec, ktera se u nich ladila nekolik let a jeste nevyladila >:D
Vidím, že tě ten článek pěkně sebral a plácáním a smajlíky to maskuješ marně. :*)
To víš, tebou dětinsky nenáviděný koncern měl poměrně velmi dobře fungující dvojspojku v hh už před deseti lety, takže se nediv, že to "u vás" nejde hned stylem: "hop na krávu a je tele".
P.S. Samozřejmě přeju Hondě, ať se s případnými problémy vypořádá co nejdříve... i díky koncernu VW mají dnes (v tomto ohledu) z čeho vycházet.
Takže hlavu vzhůru, chce to "jen" čas... ;-)
Dovol, abych tě opravil. Bez smajlíků, pokud jsou problém.
DSG od VW kloudně nefungují dodnes, o čemž vypovídá mj i hromadná žaloba v Číně z loňského roku, nehledě na to, že verzím se suchou spojkou stále chybí kultivovanost.
Na druhou stranu se Choochoovi nediv. Tohle je opravdu velký fail, příznivci Hondy nejsou, na rozdíl od klientely evropských značek (pokud ti vadí zmiňování VW nebo ostatních z D) zvyklí na to, že by se nová technika zkoušela na nich.
Naštěstí jde po zadní nápravě EU Civicu 8G teprve od druhý takový případ, takže zatím není nutné páchat hromadné obřadné sebevraždy.
BTW - co má co dělat DSG s DCT od Hondy, že by z ní měla Honda vycházet? Co jsem tak zaznamenal, u Hondy funguje technicky poněkud jinak, nebo se pletu? Ostatně - to by si dala...
Komiku. >:D je tu drobný rozdíl. DSG je očividně šrot, protože to VW opravdu bude svolávat (holt pro blbé Číňany se to už asi víc odrbat nepovedlo a dostalo se to za hranici), mimochodem tady máš hezký exkurz do kvality produktů VW [odkaz] , zatímco domnělý "problém" u Hondy je průvodní jev motorů s deaktivací válců, který se u některého motoru může objevit ve větší míře. Už z principu - něco totiž ty válce mazat musí, víme? :-) Ale neboj, nejde o žádnou zásadní komplikaci, Honda to u 3G VCM vyřešila, ostatně tento "problém" nebyl u 1. generace VCM. Záleží prostě, jestli dá výrobce přednost kompromisu v jedné nebo druhé oblasti. Ostatně jak ses mohl dočíst, recall nebude, protože nehrozí žádná bezpečnostní rizika. Což musí být pravda, jinak by NHTSA Honda zakroutila krkem. :-)
...domnělý "problém" u Hondy je průvodní jev motorů s deaktivací válců, který se u některého motoru může objevit ve větší míře. Už z principu - něco totiž ty válce mazat musí, víme?...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
TESLA MODEL S 4x4 Září 2014 USA / 2015 EU CHINA [odkaz] [odkaz] [odkaz]
a představte si to že spolupráce s IZRAELSKO-AMERICKOU PHINERGY ALCOA to vypadá na 1600 km [odkaz] [odkaz] na jednu nádrž soudruzi, no to je průšvih jak BRNOLE ;-):-) >:D >:D >:D
1. NEJLEPŠÍ = ELEKTROMOBIL Z BOLESLAVI (čistý) [odkaz]
2. LEPŠÍ = LPG / CNG (trochu CO2 a plynů) [odkaz]
3. ostatní ŠPATNÝ !!
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Ked sa pokazi motor Hondy, uz je to velka vec a pise sa o tom. Daktore znacky sa kazia rad radom, tak nema zmysel pravidelne o tom pisat.
1.6miliona motorov neskoncilo s vadou, len podla clanku, co sam posielas, zeru olej viac ako su majitelia zvyknuti (1.1L/1600km), nez je bezne a likviduju sviecky, cuduj sa svete s nutnou vymenou az 2x za 88tis.km.
Jo jo, to este nemali motory konkurencie, ktore maju v serviske uvedene, ze mozu zrat 1L oleja/1000km....Ale to si zvyknu, ked kupia take mnozstvo aut s takymi motormi.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Osobně bych chtěl vidět, jak s tím ti Číňani jezdí, jestli řadí manuálně jak tam je zvykem v cca 950 otáčkách, tak se nedivím, že to cuká a kazí se.
Osobně bych do provozu v jakémkoliv čínském velkoměstě volil HDM a pokud možno z Japonska, ty jsou naladěné právě na tento druh provozu, případně CVT.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Makovníku, když nevíš, tak nereaguj.
Zkus si zaletět do Šanghaje třeba, nebo do libovolného jiného čínského velkoměsta a podívej se, jak tam s auty jezdí. Motory typicky 1,6 - 2,0 benzín bez turba, rozjezd z volnoběhu bez plynu a do 30km/h je tam pětka, pokud ji maj, tak i šestka. Ti, co mají automaty, s nimi řadí manuálně (ano manuálně, pokud to jde) a tak samo tam kopou kvalty v neskutečně nízkých otáčkách jakoby to měli nějak ústředně nařízeno. Jenže HDM tyhle excesy vykryje prokluzem, kdežto dvojspojka musí trpět.
Je to každopádně jen můj názor, může to být klidně i tím, že ty převodovky pro asijský trh se vyrábí jinde a jinak, nebo něčím úplně jiným...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Je mi to sumak, len ma udivuje, ako moze byt dakto tak psycho, ze sa opakovane prihlasi cez viac uctov a vyhladava moje prispevky.
To je pravy psychopat.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
OK, hádat se s tebou nebudu, ty máš vždy svoji pravdu,ale věz, že v Číně jsem strávil dost času a jel s mnoha auty a mnoha řidiči a všichni jezdili stejně, nešlo to poznat jen uvnitř auta, ale i zvuk motoru, nuceného zabírat z 600 otáček byl slyšet i zvenku.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
DSG dovolí tak brutální podtáčení? Že tě nepustí do vysokých, když to tam před zatáčkou na brzdách nakopeš, to je jasné, ale nikdy jsem nezkoušel, jestli mi dovolí jet 40tkou na 7čku.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Jízdní režim může zlikvidovat každé auto, ale že by měli Číňané obecně až tak mizerné řidičské návyky?
Velkoměsta, to je jiná, cukat se tam s DCT určitě žádná výhra, tam bych naopak upřednostnil CVT i před HDM, už proto, že nežere výkon a reaguje rychleji.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
CVT že nežere výkon?!
Edit: Jo, proti HDM může bejt.
K tomu jízdnímu stylu viz výše, co jsem psal Makovníkovi, Číňani jezdí na co nejnižší otáčky, jako by jim to někdo nařídil.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Nevím jak Číňani, ale co jsem byl v Indii, tak tam Ind, který nás vozil, šel přes cca 1500 otáček jen tehdy, když už neměl vyšší stupeň na zařazení a potřeboval jet rychleji (např. na dálnici). Obvykle se mohl pohybovat tak možná někde okolo 1200. Bylo to nějaké Suzuki (tuším Wagon R nějakých novějších generací) a byli jsme naloženi až po střechu.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
dsg nefunguje dodnes? A na tos přišel kde, v Číně? Takže všichni ti co si dsg koupili, kupují, nebo koupí jsou buď masochisté, nebo nechodí pravidelně do Hondaclubu, kde by jim řekli, že dsg jim nikdy fungovat nemůže a musí minimálně deset let čekat s čím konečně přijde Honda.
Samozřejmě, že měla Honda (a nejen Honda) z čeho vycházet, nebo si vážně myslíš, že si v tom r. 2003 nerozebrali nějaké to dsgéčko a neškrábali se za uchem, stejně jako to dělali s čímkoli před tím, včetně někdejší motocyklů JAWA, nebo "revolučním" variabilním časováním ventilů, nad kterým se tvářili jako při objevení Ameriky a někteří týpci jim to baští dodnes. Ano v některých případech byli mistry aplikace, ale ve kterých případech sami objevili samotný prvotní princip funkce daného systému?
Cos čekal, že Honda přijde s absolutním plagiáten dsg? dct je taky dvojspojka pracuje na témže základním principu, což logicky neznamená, že musí být "identická".
Nejpodstatnější rozdíl je zatím v tom, že dsg funguje už deset! let, kdežto dct dodnes ne.
Nejsem zrovna fanda suchých dsg, ale dnešním suchým verzím dsg (běž se svézt) už kultivovanost zdaleka tolik nechybí, pracují s větším prokluzem.
P.S. Např. tady se můžeš podívat jak dsg dodnes "nefunguje", až se Koubek (rozhodně žádný fanda koncernu, spíš naopak) podobně vyjádří o dct, pak můžeš napsat, že dct už funguje taky.
Mimochodem Autocar už v dobách G5GTI vybral dsg jako převodovku pro ideální mix aktuálního hh.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Trošku mi uniká pointa. Myslíš, že 80 tisíc hybridů se kvůli softwaru není schopné rozjet a brázdí teď japonské silnice na podvalech? Recally ty jsou od toho, aby se zabránilo možným problémům, které se v určitém množství vyskytly. Stejně tak se určitě najde pár DSG, které fungují. ;-) Možná tu nebylo použito to správné slovo, nicméně je tu spousta indicií že to DSG není ani po těch 10 nebo 15 letech vychytané, nebo je prostě ošizené (jako u VW skoro všechno, s vzácnou výjimkou gumy na palubce). Na druhou stranu bych řekl, že o problémech DCT od Hondy jsi včera slyšel naposled. To bude ten rozdíl.
Řečičky o kopírování toho či onoho jsou k smíchu. Japonsko bylo ještě před 100 lety feudální monarchie, tam asi technický rozvoj úplně nekvetl. Něco vymyslet a něco dostat na potřebnou technickou úroveň není úplně to samé.
Co to je - Koubek? Nějaký český Harris? Nepostradatelný konzultant všech slovutných automobilek nebo cinta ze Zelenče? >:D
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
S jednostrannou stupiditou, typickou pro hondafans, je třeba sfouknout DSG jako svíčku a adorovat hondí převodovku jako tu nejlepší na světě, byť se ještě pořádně neprodává. :no:
Osobně si nemyslím, že by DCT byl křáp, stjně tak si nemyslím, že by byl připraven pro celosvětové prodeje, takže jakési beta-testování doma a na hybridech je podle mého správně. Otázka je, jestli zákazníky Honda informovala, že budou betatestovacím týmem, ale pokud ne, není třeba ji zatracovat, ostatní výrobci to taky dělají celkem běžně.
Jesli tu DCT uvedou na trh a bude fungovat tak dobře, jako funguje na Honda motorkách, tak to bude jasná volba - tedy pokud pro ni Honda postaví i stejně dobré auto. ;-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
DSG už se stačilo sfouknout samo, takže jen udržujeme status quo.
Ale jak správně píšeš, je poměrně velký fail, že se jinak přepečlivé Hondě nepovedlo problém odhalit při vývojové a testovací fázi a odhalili to až majitelé. Tyhle evropské manýry vidíme opravdu neradi. Ostatně v tomto duchu se nesla i hodně pokorná omluva Hondy majitelům.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
DSG bylo především první - v době, kdy Honda neuměla dát do auta ani obyčejný palubní počítač, sis mohl koupit u VW v podstatě jakékoliv auto s DSG převodovkou, která proti jiným automatům umožnila lepší zrychlení a nižší spotřebu.
Problémy s vývojem nemá jen Honda a VW, mají je všichni - podívej se s kolika motory a v jakých autech dělá dvojspojku Ford, Fiat (+AR, Lancia), nebo Renault. S velkou slávou dvojspojky uvedli na trh - a nic. VW je dál o světelné roky, ostatní jen ty jejich stále novější verze DSG rozebírají a snaží se přijít na to, jak jim vypálit rybník, na DSG se realizuje zatraceně velkej zisk, neboť proti klasickému HDM ústrojí je to zázrak jednoduchosti a přitom je VW dává za sejnou cenu (= sakra draho), každý výrobce by chtěl mít v portfoliu takovou komponentu, money talks a vývoj se dotáhne časem. Je fajn, že Honda neriskuje, v jejím případě už ani není kam spěchat, vlak jim ujel už dávno a mohou (respektive MUSÍ) jedině překvapit.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Být tebou, tak bych s těmi exkurzy do minulosti moc neoperoval. Víš, co je to Hondamatic? Abych použil invektivy ve tvém stylu - HDM automat na principu DSG s spojkou pro každý rychlostní stupeň, který Honda dávala do aut už v době, kdy VW zjistil, že motor nemusí být chlazený jen vzduchem. >:D
Takže problematika prostorově nenáročných, výrobně laciných (a spolehlivých!) více-spojek je Hondě už několik dekád známa, není tedy třeba nic rozebírat, byť nepochybuju o tom, že rozebírají všichni všechno všem.
Ba co víc, i novou 8DCT Honda zkombinuje s měničem, takže zase jedno docela zajímavé řešení převodovky.
Možná je lepší počkat na určitou úroveň techniky a pak jí teprve komerčně nabízet, než na trh posílat nedodělky. Mercedes by mohl vyprávět... ;-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Dobrá invektiva >:D
Ten měnič mi tam právě hapruje - cílem DSG bylo odbourat právě měnič, takže proč ho tam přidávat zpátky a dělat to celé složitější?
Počkejme, co Honda předvede, pak se zase můžem e-porvat >:D
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Převodovka má pracovat v rámci IDS ve 4 režimech, takže počítám, že klasický Comfort bude s měničem pracovat jako dosud a postará se o kultivovanost řazení podle standardů HDM, zatímco Sport+ měnič od transmise úplně odpojí. A to mezi bude něco mezi. ;-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Jo, já chápu užitečnost HDM z pohledu uživatele, ale ne z pohledu výrobce - pro něj je to vlastně ještě složitější, než klasický HDM, nebo klasické DSG, neboť jsou v tom obě mašiny dokupy = vyšší cena, náročnější obsluha a k výhodám i nevýhody obou systémů.
DSG vznikla proto, aby se zbavilo právě toho HDM, cílem pak jsou dvě suché spojky koaxiálně v jedné skříni a pokud možno na maximálně dvou hřídelích = nejnižší výrobní náročnost.
Ta Hondí cesta jde proti tomu.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Týýý jooo, jeden by řekl, že koncern je v tom z části "nevinně", že za jejich dvouspojkou stojí také myslím BorgWarner ... A koukám, že cokoli je od koncernu, je zde doslova kánonizováno... V čem ještě vlastně nejsou o ty světelné roky napřed ??? Panebože... Problémy s dsg jsou, ne že ne, a kupodivu ne u každého kusu, což zde koncern fans ad absurdum používají jako zesměšnění kritiky. A Čínu vynechávám, je specifická.
Nicméně po zametání mnoha průšvihů koncernem pod koberec je docela úsměvné neustále se ohánět "technologickou převahou" a neustále vykřikovat do prostoru něco o celosvětovém spiknutí a nepřátelích těch "úspěšných", kteří cokoli koncernového podpalují na barikádách, což se objevilo jak tady, tak kdekoli, kde se objeví zmínka nebo polemika se zde až rektálně alpinisticky adorovanou "kvalitou" koncernu jako takového ... Princip smečky se tomu říká ...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Popravdě se půtek zde docela dlouho neúčastním Labele, dá se říci, že už jsem mimo, nicméně si za tím, co jsem napsal stojím , nepsal bych to. A masívní masáž Labele není - pokud budeme i kvantitativně objektní, problém zrovna honda fans ... Zrovna Ty reaguješ s téměř 100 % pravděpodobností na jakoukoli zmínku o koncernu docela podrážděně ...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Co kdybys zkusil odpovědět něco věcného přímo k mé reakci, klidně i "podrážděně", ale hlavně věcně. Nic co by se týkalo toho o čem jsem tam psal ve tvé reakci nevidím, čili odpověď hodná politika.
Psal jsem především o tom co tady tradičně nevidíš, vidět nechceš a o čem zásadně nepíšeš. Tvá jednostrannost je čím dál hlubší, sám už ani nevíš kdy jsi tu naposledy napsal něco bez antikoncernovwého patosu, nebo bez ohledu na to, na které straně barikády je pisatel původního příspěvku.
Je tady článek o problémech dct, přesto je tradičně ústředním motivem diskuse pod ním většinou velmi "konstruktivní" kritika koncernu, kterou jako "přirozenou" obranu vytáhli (místy velmi primitivním způsobem) někteří ultrafuns Hondy. Ovšem to jsou přesně ty příspěvky, kterých si programově nevšímáš, protože pro tebe je i primitivní antivwfuns mnohem užitečnější, než věcně argumentující nick na straně koncernu. Osobně se snažím reagovat především věcně, ovšem pokud to není proti "družstvu" kterému tak okatě nefandíš, těžko můžu čekat, že tam nějakou věcnost budeš vůbec hledat, pro tebe je mnohem snadnější (i alibističtější) napsat, že to jsou reakce "podrážděné".
Nemusíš zrovna mě přesvědčovat o tom, že si za tím, co tu znovu a znovu (a vždy do stejného typu diskusí) píšeš, opravdu stojíš. Opakuji, že problém vidím především v tom, co tady a komu naopak vědomě nikdy nenapíšeš.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Rád se čteš, co? :-)
Nechápu, co to tady meleš o barikádách, o kánonizování a ty hovadiny kolem, ale tenhle projev je ti vlastní.
Já píšu, že DSG bylo první dvojspojkovou převodovkou na trhu, kterou navíc VW nabízel skoro v jakékoliv kombinaci modelu a motoru a to kdekoliv na světě - tolik k technologické převaze, kterou klidně můžeš ignorovat, nebo se jí tady trapasnicky vysmívat, což je ti rovněž vlastní.
Že nebude na 100% vychytaná se dalo čekat, proti HDM je její vývoj podstatně kratší, takže dětské nemoci můžeme čekat i nadále a to nejen u VW, ale i u FPT, Fordu a Renaultu a nakonec i u té Hondy.
Rozdíl je v tom, že politika VW je dotáhout to do produkce a pak to během času vychytávat - aby ne, když je to jeden z největších světových výrobců, kdežto jak Honda, tak Ford a Renault, tak Fiat (+ AR + Lancia) si nemohli dovolit udělat kiks, takže vyvíjejí a debugují.
Edit:
Dvojspojke je rovněž ideální řešení pro hybridy, ostatně Honda ji debuguje právě v hybridech,a třeba oyota ji klidně mohla použít do Priusu, ale použili jednoduché a léty již vychytané CVT. Být tam dvojspojka s jejími dětskými nemocemi, nebyl by Prius etelonem spolehlivosti, takto jím je a lidé se snadněji zbavují strachu z nové technologie. V další generaci hybridů už ale bude kombinace malý turbomotor + elktromotor + dvojspojková převodovka s minimálně 7 stupni.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Další, co mne rozesmál ... Vzhledem k počtu a frekvenci mých vstupů jsi nemohl zvolit "přesnější zásah" >:-[] . Logika řve, že u toho nebyla ... K té dvouspojce - koncern ji první hromadně nasadil, to ano, a až potud ok. Nicméně ony dětské nemoci trvají i u "na světelné roky vzdáleného" výrobce, ne že ne. Že to hnedle ze siláckých oslavných obratů otáčíš do běžné roviny běžné argumentace je taky fakt. Že až tak nesdílím svwaté nadšení z technologické převwahy je taky fakt, a že se nesměji koncernu, ale adorantům je nezpochybnitelný fakt.
Navíc si myslím, že koncern "novinky" testuje stylem "průzkum bojem" na evropském trhu, a kdyby byl stejně poctivý jako ti japončíci doma, tak se dozvíme jiné reálie, než oslavné bezduché ódy na technologickou převahu. Aneb pro ty koncernově nadšené - koncern zatlouká mnohem více než Japonci na vlastním trhu, kde domácí výrobci testují také, a smát se s historií řetězů, dieselů, htp, atd. v zádech ostatním, je výrazem "jisté převahy koncern fans", ne výrobce.
To, že vývoj a výroba HDMI je mnohem staršího data je známý fakt, že se jisté nedostatky budou projevovat i v budoucnu ( jako u manuálu, který je na světě opravdu dlouho ) je také fakt , a nikdo při smyslech by to nekomentoval. A nemusel by se spotřebovávat strojový čas všeobecnými pravdami, které zdržují.
To, jakým způsobem výrobce nasazuje novinky do výroby, výbavy, je jeho věc, a kupodivu se najde dost těch, kteří budou mít malinko jiný názor na ono uvedení a vychytávání.
Ve zkratce by jsi ušetřil dost času, kdyby jsi napsal, že se ztotožňuješ s politikou, stylem onoho výrobce, a ušetřil mne školení o ničem. Na webu, o němž prodejci koncernu mluví jako o spřáteleném ( to jsem diplomat ) nic nečekaného.
Ford, Rencek, volily Getrag, a je otázkou, proč nereagovaly rychleji, nebo masivněji, ale to je otázka na ně. Honda šla a jde vlastní cestou ( Japonci jsou takoví ) ať to stojí co to stojí , a je čistě jejich záležitostí, jak se s tím poperou.
Nicméně jsou dle mne otevřenější v momentě problémů. Celé tohle masivní extempore na účet Hondy je příznačné trapáckému stylu mnohých vw fans ...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
No aspoň že jsem tě rozesmál...
V podstatě jsi napsal úplně to samé, co já - dětské nemoci, průzkum bojem... Jen to moje ztotožnění sis domyslel, ale co, když tu hůl neumíš najít, tak si ji nějak pokoutně vytvoříš, viď?
Můžeš mi ukázat ty moje silácké, oslavné, obraty?
Ale bacha, ať nezjistíš, že jsi vedle jak ta jedle, i když ty bys na to mohl být už zvyklý...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Silácký a oslavný obrat je: ''technologická převaha'' VW :-)
Honda je největší výrobce spalovacích motorů, největší výrobce motocyklů, dělá motory do letadel, staví roboty, vyrobila první komerční auto s palivovými články, je mnohonásobný vítěz F1 atd.
Dej si to dohromady, Mariachi, s technologickou převahou VW >:D
[odkaz]
PS Než napíšeš nějakou siláckou reakci, tak si otevři ten odkaz :-)
PPS Z jaké reklamy jsi pochytil technologickou převahu, Mariachi? Mám dojem, že marketing VW funguje opravdu dobře.
Bohužel v té naší mladé republice spousta lidí ještě nedokáže rozeznat fakta od proklamací.
Jinými slovy se tomu říká analytické myšlení.
A to chybí spoustě lidí a podle toho vypadají zdejší diskuze.
Co na tom, že VW vychází nejhůře v testech na 100tis. km Autobild, vždyť má technologickou převahu :-) [odkaz] Projdi si v tom odkazu kolik z nejhorších 7 je z koncernu. Správná odpověď je 5!
Ale ve statistikách ADAC VW vychází výborně.
Co na tom, že VW nabízí jen 5 rychlostí, zatímco všichni konkurenti mají rychlostí 6, za nižší cenu, vždyť VW má technologickou převahu.
Za technologickou převahu se vyplatí si i připlatit.
Co na tom, že si koupím prašivé HTP, GTI je stejně nejlepší.
Co na tom, že GTI stojí jako 3er od BMW, technologická převaha musí převážit.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Motory do letadel, roboty, formule1, palivové články...neber to, prosím, jako siláckou a oslavnou reakci, ale marně přemýšlím, co to všechno má společného s dvojspojkovými převodovkami, o kterých je v tomhle vlákně řeč?
P.S.
Odkaz jsem si otevřel a ano, vím, že Honda není žádné ořezávátko, ostatně jsem to nikdy netvrdil, tady ani nikde jinde.
P.P.S.
A čo si vy, Kefalín, predstavujetě pod takýmto slovom "marketing"?
P.P.P.S.
Dělat mluvčího grafomanovi ála andromeda se holt nevyplácí >:D
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Co to má společného? No minimálně to, že Honda je schopna zvládnout letecké motory. Takže nejspíš zvládne i dvouspojkové převodovky :-)
Narozdíl od VW, kde dvouspojka není vzorem ani komfortu ani spolehlivosti (to samozřejmě neznamená, že je úplně špatná nepoužitelná a rozbije se každá :-) ).
Ty letecké motory, F1 atd. to je skutečná Image!
VW má marketingovou vylhanou image. No bohužel to funguje, ty s technologickou převahou jsi příkladem, Mariachi.
P.S.
Díky.
P.P.S.
Marketingem v tvém případě myslím reklamu a sponzoring médií.
P.P.P.S.
Neodpovídal jsem Andromedě, ale tobě na nezodpovězenou otázku: Můžeš mi ukázat ty moje silácké, oslavné, obraty?
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Áá, tys to ještě rozšířil.
Tak si ten dauertest odkaz projdem.
Tak schválně mi zkus mezi těmi posledními deseti auty nají pět...ne, počkej...tři...anebo ne, hele aspoň jedno - jedno jediné, které je testováno ve své současné generaci.
Fajn, na dalších pár hodin, možná i let tu bude klid, nejnovější je tam Passat z rouku 2006, testován 2008, což je...ano momentálně 6 (slovy šest) let.
Z novějších aut hledám VW a co to?
O deváté místo se dělí Golf, Touran a Ibiza, no je to vůbec možné?!
Asi nějakej podvod a spiknutí koncernistů, viď?
Nebo vlastně nééé, už vím, to je tenhlecten...ééé - MARKETING!
VW nabízí 5 kvaltů tam, kde to dává smysl z hlediska konfigurace, zkus mi popsat v čem konkrétně je to tak výrazné omezení, ale bacha, ať se do toho nezamotáš, už tak ti argumenty stojí na nožkách z papíru.
GTi sice stojí jako BMW3, ale jde o to, jestli chceš jezdit jednu z top verzí Golfu, nebo základ od BMW - mimochodem ceníková cena Golfu GTi je 617 000,-, cena základního BMW3 316i na plecháčích je 757 000,-, pokud je to podle tebe stejně, tak mi ten cenový rozdíl pošli na konto, koupím malýmu nějakou hračku.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Díky za otázku.
5 kvaltů je VÝRAZNÉ omezení ve městě. 3ka je moc lehká a 4ka těžká.
Snad jsem se do toho moc nezamotal :-)
Myslím, že není problém se s GTI dostat na 757 tis. Kč.
Jinak tady máš odkaz na Golf VI a výměnu turba při 71.511km:
[odkaz]
Marketing VW ale dokáže to, že ty tomu nevěříš a myslíš si, že VW je stejně nejlepší. A navíc tím pádem Honda i s její dvouspojkou se naopak rozsype :-)
To zní logicky, ne?
PS Jinak s tím podvodem koncernistů to bylo vážně nebo ironicky? Já vím, ironicky. Ty ani nevěříš tomu, že Golf dostal v anketě oblíbenosti ve skutečnosti desetkrát míň hlasů. A už vůbec nevěříš, že by za tím mohl stát koncern >:D
PPS Víš jak se pozná marketing v tom odkazu na Golf VI?
Tak, že úvodní otázka zní, zda vydrží moderní pohon. A odpověď je, že na sobě nenechal nic znát.
Normální (nezaujatý) člověk by napsal - nevydrží!
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Myslíš, že není problém se s GTI dostat na 757 tis. Kč, ale zřejmě netušíš na kolik se lze dostat s 3er se stejně výkonou motorizací a srovnatelnou výbavou. Svatá prostoto... 8-s
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Oujé, no, večer ti ta argumentace moc nešla, i můj kocour by to zvládl líp, tak to zkusíme zrána trochu narovnat:
Už jen to tvoje porovnání cen Golfu GTI a BMW 3 jasně napovídá, že plácáš páté přes deváté a nevíš ani pořádně o čem píšeš, jinak bys těžko mohl vedle sebe postavit jednu z nejvyšších konfigurací Golfu a základ od BMW - ostatně to ti psal už níže white label.
Zkus mi nějak konkrétně uvést, kde jsem psal, že je VW nejlepší a že se Honda se svojí dvojspojkou rozsype. Stejně tak mi sem nalinkuj diskusi, nebo koment, ve kterém jsem tvrdil, že nevěřím podvodu ADACu s anketou oblíbenosti, nebo že věřím, že je Golf nejlepší!
To jsou všechno kecy, které sis vycucal z prstu, nemáš pro ně žádný důkaz a píšeš je jen proto, abys ze mně udělal VW fanatika a důrazně tě proto žádám, abys sem dal na ně link, nebo se mi omluvil a víc si mně už nebral do huby!
Celé téma je o dvojspojkové převodovce, jež VW už dávno prodává a za běhu léčí její dětské nemoci, kdežto Honda ji zatím vyvíjí a nevyladěnou ji na celosvětový trh uvést (pravděpodobně) nechce - a jak za ten přístup, tak za tu převodovku jsem Hondu rozhodně nekritizoval. Jestli v souvislosti s dvojspojkovou převodovkou píšu, že má VW technologickou převahu, tak to je neodiskutovatelný fakt - uvedl ji na trh a prodává ji v kvantitách, o kterých se jiným výrobcům ani nezdá a s konfiguracemi model/motor, jaké jiní ani nenabízí. To, že VW testuje bojem, jak psal andromeda je fakt, jestli se mi to líbí, nebo ne je věc jiná a záleží na přístupu ke koupi a vlastnictví nového vozu, to jsem popsal níže pod komentem andromedy.
Pokud ti to nedochází, tak vyješ na úplně špatný měsíc a navíc naprosto zcestným způsobem, když se ze mně snažíš dělat něco, co nejsem a co hůř - snažíš se mi podsouvat texty a výroky a názory, které jsem nepsal! :no:
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Ahoj Mariachi,
nic z tebe nedělám, buď v klidu. Reagoval jsem především na tvojí větu ze včera 22:23:
,,Asi nějakej podvod a spiknutí koncernistů, viď?''
Tato věta zní v kontextu ADAC aféry poněkud nemístně.
Jinými slovy to zní tak, jako bys zfalšování ankety nevěřil.
Potažmo jako bys nevěřil kdo za tím falšováním stojí.
Abychom nechodili kolem horké kaše. Kdo jiný by chtěl zfalšovat takto výsledky než koncern?
Jinak k VW GTI a 3er BMW - postavil jsem proti sobě auta se stejnou cenou.
To je celé.
Komentuj si to jak chceš, udělej ze mě pitomce :-)
Hlavně jsem rád, žes mi objasnil o jaká auta se vlastně jedná ;-)
Každý kdo má jiný názor než ty, je asi pod úrovní tvého ko***..
Cena testovaného GTI na auto.cz byla: 812 700Kč.
[odkaz]
Snažil jsem se ti odpovědět na všechny otázky. A nebylo to myšleno špatně.
Špatně si to jen ty vykládáš..
A ještě jednou k té technologické převaze. Až teď jsem pochopil, že to myslíš jen na dvouspojkové převodovky. Já jsem se o to doteď tolik nezajímal, ale základní fakta jsou zde: [odkaz]
Podle toho jsem se dočetl, že DSG vymysleli u BorgWarner a licencovali ji pro VW s nějakou další firmičkou.
Prvnenství VW se v tomto ale upřít asi nedá! Uvidíme co ukáže budoucnost.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Už mně to s tebou nebaví, ale ještě naposled:
Tu větu sis do kontextu s ADACem dal sám, bezdůvodně (chci tomu věřit) a zbytečně.
Dauertesty nedělá ADAC, nicméně se klidně může časem ukázat, že i tam mohl někdo falšovat data - to je ale jen zbytečná spekulace.
Zbytek toho, cos o mně napsal byl naprosto účelově vykonstruovaný tebou s úmyslem udělat ze mně VW fanatika, všechno jsem ti několikrát vyvrátil a pořád čekám na omluvu.
Ad cena Golfu GTI a BMW řady 3:
Ano, jednoduše řečeno se může stát, že ta auta stojí stejně, ale pokud ze sebe nechceš dělat pitomce sám, tak musíš srovnat srovnatelné - tedy vedle Golfu GTi za 812 700,- postavit BMW 3 se stejnou dynamikou a výbavou a pak porovnat ceny. Máš tedy k 220-ti koňovému GTi (0-100 6,5, max 245 km/h) postavit buď BMW 320i (o 40 koní slabší, 0-100 7,3s), nebo BMW 328i (o 20 koní výkonnější 0-100 6,1s), případně BMW 325d (+- stejný výkon 0-100 6,8s, ale diesel). 320i - základní cena (bez výbavy ála Golf GTI) = 872 500,- 328i (opět základ) = 980 000,- 325d = 1 010 000,- (to je mimochodem aspoň dynamikou Golfu GTI nejblíže, 0-100 6,8 / max 245 km/h). O výbavě raději nepíšu - takový M sport paket je za cca 150 000,- napříč verzemi, aktivní diff je jen pro některé a o ceně raději psát ani nebudu, ale počíte, že dovybavení BMW3 v základu na úroveň Golfu GTi tě vyjde na minimálně 200 000,- navrch.
Můžeš mi už konečně napsat, které z nich "stojí stejně jako Golf GTi"?
Abych ti z té šlamastyky trochu pomohl, tak proti Golfu GTi můžeš postavit od BMW řadu 1 a konkrétně model 125i se 160 kW za cca 757 000,- (3 dvéř) byť po dovybavení na úroveň GTi jsi zase s cenou podstatně výše.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Tak naposled Mariachi :-) :
ve svém příspěvku 11.2. 20:59 jsem napsal:
,,GTI stojí jako 3er od BMW''
Třeba o Fabii nic takového napsat nemůžeš..
Jinak ty sám píšeš:
,,večer ti ta argumentace moc nešla, i můj kocour by to zvládl líp''
nebo:
,,plácáš páté přes deváté a nevíš ani pořádně o čem píšeš''
ale po mně chceš omluvu?
Rozdíl mezi námi je jen ten, že já mám blíže k Hondě.
A VW naopak moc nemusím.
Na tobě jsem jen demostroval většinové mínění - VW pozitivní.
Nikde jsem nepsal, že jsi VW fanatik a vzhledem k tomu, že ti to tak vadí, tak asi ani VW fanatik nebudeš :-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Že ti nejde argumentace a pleteš páté přes deváté je fakt, jak jinak je možné, že jsi teď to toho nesmyslného srovnání BMW3 GTI zatáhl i Fabii?
Kroutíš se jak had, než abys uznal, žes napsal hloupost.
Takže:
- Pokud vedle sebe postavíš VW Golf GTI a stejně vybavené a stejně výkonné BMW3, budou stát stejně?
- Žádal jsem tě, ať mi odsud: [odkaz] vypíšeš z deseti nejhorších aspoň jedno jediné auto, které je testované ve své současné verzi. Pořád jsi ho nenapsal.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Stejně vybavená a výkonná trojka bude, Mariachi, každopádně dražší ;-) To je na zdejší diskuzi doufám jasné každému.
Já jsem nikdy nic jiného netvrdil a vysvětluji ti to pořád dokola. Psal jsem jen o cenách. Nepsal jsem nic o odpovídajících výbavách nebo výkonech!
Z deseti nejhorších, žádné od VW není v současné generaci. Také možná proto, že v současné generaci ani testováno radši nebylo (Passat).
Ale dlouhodobé testy ti ukazují minimálně dvě věci. Za prvé to, jak je povedený ten či onen model. Za druhé jakou stabilitu vykazuje ve spolehlivosti automobilka. A minimálně v tom druhém prostě VW nedůvěřuji. Viz první obrázek v tom odkazu - postavený stan před dílnou kde opravují asi nejhorší auto všech dob - Touran se známkou 6 :-)
Vím, že od té doby ho testovali ještě jednou, ale to mně rozhodně nestačí.
Pro mě má přesvědčivé výsledky především Toyota. Např. 1. auto (v testu na 100tis. AMS) bez jediné závady. Narozdíl od toho Passatu (2008 Autobild [odkaz] ) se známkou 5 !!! a mimo jiné závadami:
mehrmaliges Sofware-Update für das verzögert ansprechende DSG-Getriebe
vícekrát SW update zpomaleně reagující DSG převodovky >:D
A jsme zpět u technologické převahy ;-)
Pro tvojí informaci nadpis toho článku o Passatu (jj, já vím, v minulé generaci..) zněl: Der ewige Patient - Věčný pacient :-) [odkaz]
PS Ještě něco z toho samého článku: DSG-Getriebe nervte über die gesamte Testdistanz
DSG převodovka otravovala po celou dobu testu
[odkaz]
PPS Porovnej si ten předchozí odkaz (Passat známka 5) s přímou konkurencí - pekáčem od Hondy známka 1- :-) [odkaz]
Kompliment, Honda: Die Qualität dieses Accord ist beeindruckend
Kompliment Hondě: Kvalita tohoto Accordu je působivá
[odkaz]
Nech si to projít hlavou a možná mně budeš víc rozumět.
A hlavně už nepiš nic o GTI ani o trojce BMW. Myslím, že oba víme co je to za auta, kolik stojí atd.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Jen ta samotná poslední věta bohatě stačí k tomu, abys si dokázal jaký jsi brouk Pytlík.
Nakonfiguruj si jakoukoli novou 3er (s obdobně výkonou benzínovou motorizací) s výbavou na úrovní základu nového G7GTI a pak si klidně můžeš dát třeba facku za tvrzení, že stojí stejně. ;-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Koubek je "pouze" nadprůměrný český motoristický novinář, fandící (s mírou) spíš japoncům a RenaultSportu a k "Harrisům" má rozhodně nesrovnatelně blíž, než zcela zabedněný/zaslepený Hondafuns. Chápu, že pro takové jako ty, je "cinta ze Zelenče" každý (včetně toho Harrise), kdo se vyjádří pochvalně o čemkoli koncernovém. Bohužel pro tebe, tyhle "cinty" vypovídají především o tobě samém.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Soft je soft, nic co by me melo sebrat ;-)
Ja vam taky preju at se dari, ale po tolika letech to bude asi marny, kor kdyz vas sef tlaci porad na naklady ;-)
Jinak si zapomnel zminit ze DSG je taky plagiat, kdy jste to vobtahli za valky od frantiku. No jo valecna korist ;-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
První patenty spojené s dvojspojkou mají sice spojitost se dvěma muži, francouzským vynálezcem německého původu (Adolf Kegresse) a německým profesorem z Darmstadtu (Rudolf Franke), ale na základě nich se nikomu nepodařilo sestrojit ani funkční model. To (a nejen to) se postupně podařilo až inženýrům (Imre Szodfridt) pracujícím na tom pro Porsche od r. 1969
Koncern VW byl "pouze" tím kdo úspěšně uvedl dvojspojku do sériové produkce, kdyby se tehdy něco podobného povedlo třeba Hondě, bylo by to pochopitelně nekonečně geniální..., ale vydrž, jednou se určitě taky dočkáš, na dvou kolech už to jde Hondě delší dobu, prostě je vidět, že v jednostopých vozidlech mají japončíci podstatně větší tradici. ;-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
No pokud se bavíme o životnosti, tak není nic jednoduššího než se podívat na bazarová auta s dsg. Např. Passatu s více než 300 tisíci km najdeš velké množství a převodovky stále fungují... ;-)
Kolik najdeš podobných Hond? >:D
Navíc jak můžeš vůbec psát o životnosti, když to Honda ani nedováží do Evropy? Jistě jsi s tím již jel a máš hodně najeto... >:-[]
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Mistři informací s Hondaclubu nepotřebují žádné osobní zkušenosti ani s dsg, ani s dct, ti mají naprosto jasno i bez podobně "zbytečných" zkušeností. Všechny zaručeně objektivní informace si (nejen) o tom přečtou na "Hondafórech". ;-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Nenech se vysmat >:D
Staci se podivat pod nejakou diskuzi na auto.cz a je tam spousta prispevku, kde se uvadi ze ta slavna DSG neujede nekde ani 100tis bez vymeny >:D
Tu kvalitu doklada i test po 100tis Autobildu.
Proste neni snad mene spolehliva prevodovka na trhu. Uznavam ale ze jich vyrabi spoustu a to tu preci jde, o kvantitu, ale ne o kvalitu >:D
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Jak dole píše asysy - ta na dálnicích provozovaná auta toho moc nenařadí.
Na druhou stranu bych byl opatrný s tím "tichem po pěšině". Podívej se, kde se ve spolehlivosti nachází Audi, stačí projet pár grafů googlu pod heslem reliability car brands nebo se podívat na reliability index. Jasně že to není čistě záležitost DSG, ale jako dílek do skládačky docela ...zajímavé. ;-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Tady si skoro každý vytahuje to, co se mu hodí. Což mě jako příznivce Hondy mrzí, jak se tu King a Choochoo prezentují.
Každopádně to jde dobře vidět, příznivci VW obejdou mnoho rozsypaných DSG převodovek tím, že přece mnoho jiných VW zvládlo najet 300 tkm a je to jen jehla v kupce sena, problém v podstatě neexistuje, ale stačí jim jedna rozsypaná Honda, aby všechny Hondy stály za prd a problém byl přímo galaktický. Jenže opačně to funguje jakbysmet...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Nafukování problémů koncernu VW, je již koloritem zdejších diskuzí.
Člověk nabyde dojmu, že když půjde kolem servisu škodovky, kontejnery s odpadem musí být přeplněny TSIčkama, převodovkama DSG a dalšími díly, když se jich přece tolik posere. Jaká je ovšem realita, to snad nemusím psát.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Nafukování problém Hondy ale jakbysmet :-) Problém je v tom, že když je někde problém, neznamená to, že se to týká všech aut a většina jezdí bez potíží. To, že někdo má "poruchový" model a problém se u něj neprojevil, přeci neznamená, že problém neexistuje (protože já jsem v pohodě), stejně jako pokud mám "bezporuchový" model a nějaký problém se projeví, neznamená, že problém existuje (protože já v pohodě nejsem). To paušalizování byste si už všichni mohli odpustit.
Vezměme třeba řetězy u TSI. Já mám třeba v okolí (z lidí, které znám) jen jednoho šťastlivce s TSI a ve 28tkm se mu ten motor vysypal. Ale netvrdím, že když u 100% lidí, které znám s TSI, se jim ten motor vysypal, že se to musí stát každému při necelých třiceti tisících. Nicméně už jsem také slyšel startoval TSI, které chrastilo tak, že jsem si původně myslel, že je to TDI... Takže třeba na tomhle problému asi něco bude. Neříkám, že to je celoplošný problém, ale očividně to TSI nějaký výrobní problém mělo. Neznamená to, že to postihuje 100% TSI, ale očividně je to více chybový motor, než by bylo normální. Jenže podobné chyby se najdou všude, včetně Hondy. Jen z toho, co čtu, se mi zdá, že u VW jsou různé problémy dost časté.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
TSI problém mělo. Jenže to už je několik (!) let!
Pokud jsi viděl novou rozvodovou sadu, tak ti musí být jasné, že na to, aby tam řetěz preskočil, tak by musel zlikvidovat ocelové nálitky, nebo totálně ohoblovat ozubený kola, či se rovnou přervat.
Tady na diskuzích je to ovšem o lidech, co osobně nic neví, ale kdysi něco někde slyšeli. Stejně jako donedávna omílanej článek o HTP, který platil pouze pro první generaci, která se vyráběla někdy před 12 lety.
No, aspoň jde jasně identifikovat toho, kdo ví a zná, a diskuzního plácala bez špetky znalostí. ;-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Skvěle, takže jsme se dobrali k tomu, že připouštíš, že problém u TSI opravdu byl. Samozřejmě to, že se to pak setrvačností mezi lidmi bere až do současnosti, je jiný problém.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Hlavně jsou to jiné převodovky. Co si koupíš v Passatu, nebo v Golfu, v A4 nenajdeš. Možná je tam nějaká spojitost s novější převodovkou, kterou montují myslím například do Tiguanu, DQ500. Ale DQ200 (sedmistupňová suchá) a DQ250 (šestistupňová mokrá) Audi u MLB nepoužívá (pomíjím, že jsou to převodovky pro příčnou zástavbu a musela by tedy existovat jejich podélná verze).
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Já nevím, jak bys to nazval ty: [odkaz] . Politováníhodné nedopatření, které se možná podaří napravit po více než dvou letech, které dokonce vede čínské úřady k názoru, že potřeba více kontrolovat, co si v Číně, zemi proslavené levným šmejdem, dovolí prodávat renomovaná západní automobilka? Řekl bych, že to, že ty bez problémů jezdíš, ty stovky tisíc zákazníků v Číně moc nezajímá. Ostatně už jsem to psal na jiném místě - opravdu si myslím, že standardní DSG, které řekněme není bez poskvrnky, ještě spořivý VW pro Čínu "poladil" a ono to nevyšlo. Pokud se pletu, tím hůř. ;-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Jezdím převodovky od ZF. Nemusím si lámat hlavu s tím, jestli a kde udělali lidé od BorgWarner, LuK, popřípadě VW chybu. Má zkušenost je taková, že tu bude hrát roli lidský faktor. Jmenovitě řidič. I když automobilky někdy hloupé chování podporují. Mám nějakou představu, co autu vadí, a nedělám to, pokud to jde. Pokud to nejde... už jsem přehřál i dvouspojku od ZF. Došlo to tak daleko, že jsem musel zastavit a nechat ji vychladnout. Mé auto to nebylo, neměl jsem tedy tolik slitování.
Je to podobné, jako když se mě někdo ptá, proč měním olej po pěti tisících, když nemusím. On se totiž servisní plán má přizpůsobit použití. Pak se nemůžou divit, že jim upadne kolo na dálnici u auta, které drtí na okruzích, ale jezdí s ním do servisu, jako kdyby ho měli na kochání se krajinou o víkendech.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Zde bude platit stejné pravidlo jako s motory... Passat, který za 4 roky najede 300 000 km, ráno najede na dálnici, zařadí šestku a valí 200 km v kuse. Zde si řidič absolvuje obchodní jednání a jede 150 km do dalšího města, kde se potká s dalším řidičem Passatu a poté jede domů zpět 250 km. Jak známo, tyto auto budou vždy méně opotřebená než ta, co najedou 150 000km v městském provozu. A právě tam se projeví spolehlivost aut.
Když už tady kydáte na Hondu a zastáváte se slavného VW... kolik Hond mělo potkané rozvody? Kolik Hond se zadřelo díky "vyžvýkanému" pohonu olejového čerpadla? Člověk nemusí dlouho pátrat aby si našel další příklady příkladné "spolehlivosti" koncernu VW. Už mě unavuje že VW žije pořád z pověsti starých rotaček 1.9 TDI a z dob, kdy auta neměly žádné technické vychytávky, které by se mohli pokazit. Takový starý Golf 1.9 TDI najede plácnu 500 000 "bez závady", protože se na něm prostě nemá co podělat. Dneska jsou si už ale všichni po technické stránce rovni, avšak někteří jsou si rovnější, což myslím dokazují právě auta původem z Japonska... a zvláště ty co byly vyrobeny přímo v Japonsku.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Trošku to zní, jako bys chtěl napsat něco jiného, ale na poslední chvíli si to rozmyslel. Protože až na tu poslední větu to vypadalo, že se chystáš říct, že Hondu čekají úplně stejné problémy jako VW, jen se zpožděním daným její... hm, opožděnou reakcí na éru turbomotorů a dvouspojkových převodovek.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Ne přesně tahkle jsem to chtěl napsat.Tebou zmiňovaná éra turbomotorů mi nepřipadá jako šťastná pokud si nese daň v podobě nižší spolehlivosti.
Hlavní důvod proč se začali dělat maloobjemové turba jsou emise a spotřeba - především pak ta normovaná. Pokud mi dá na výběr někdo s 1.4 turbo a 2.0 atmo, vezmu 2.0 atmo... těch kurvítek navíc které to turbo má je zbytečně moc.
A to prosím zastávám názor, že turba si lidé ničí sami svojim přístupem... ráno nadládbnout a jet... a nebo druhej extrém kdy se lidé řídi rádcem řazení a drží motor v nesmyslně nizkých otáčkách, kde pak trpí rozvody, klika případně dvouhmota...
Je tedy na úhlu pohledu a na zvážení každého, zda bude např. hondu považovat za zaostalou, protože nemá turbo, a nebo absenci turba a i s tím související spolehlivost brát jako plus. Jak jsem řekl výše... klanim se na stranu atmosferických Japonců. Ostatně to nám ukáže aktuální generace Mazdy.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
To nevím, ale vím docela jistě, že jakékoliv firemní auto dostává daleko více zabrat než jakékoliv soukromé auto bez ohledu zda jezdí po městě nebo po dálnici. Firemní auto je u nás, ale třeba i v Německu něco co musí plnit zároveň úlohu rychlostního speciálu schopného jet na dálnici trvale v levém 200 (což znamená při výskytu překážky ostře na brzdy a okamžité zase zrychlování pod plným plynem a tedy i řazení pod plným plynem), na okresce se s ním také nikdo nemazlí, po městě se do něj prostě hupsne a taví se hned od startu studený motor nestudený motor a když je potřeba odvést almaru nebo pět metráků cementu na horskou chatu tak musí zvládnout jednu etapu rallye Dakar. Gumy se dofukují až když je něco divně, olej snad vymění někdo po 30tkm ale možná po 50tkm nebo je správce autoparku lempl a zjistí se, že nikdy, na výměnu filtrů a tak se raději vzhledem ke kvalitě českých servisů a jejich „péči“ o firemní auta nebudeme ptát vůbec. Prostě péče se firemnímu vozu věnuje jenom tehdy, když se zastaví a to jen taková aby zase jelo. Sám používám firemní auta a doma mám soukromé a aniž bych byl nějaký pečlivka na svá auta, tak přesně vím jaké auto bych si třeba v bazaru koupil (to své soukromé) a které bych si nikdy nekoupil (to své služební). To co píši, samozřejmě neplatí jen pro Passaty, ale pro všechny značky, které musí sloužit v nějaké flotile větší firmy. Jinak řečeno, když auto ve firmě vydrží 150tkm tak je to stejná zátěž jako u běžného soukromníka 300tkm, možná i více.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Možná přestaň pozorovat kolegy, dostaň se ke služebnímu autu a zkus si odpovědět, jestli by si se stejně choval ke svému. A pak se na stejnou otázku zeptej i kolegů. Ale hlavně jen nepozoruj.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Zvláštní, já se nikdy ani k půjčenému autu nechoval jako prase a co jsem měl pár zkušeností s fleety, tak manažer po uživatelích sakra dupal, aby auta byla v cajku. Také jsem nikdy v půjčovně nedostal nikdy žádný vrak, i když je pravda, že jsem neměl odvahu si půjčit něco ve Středomoří. Takže jsem tohle vždycky považoval spíš za motoristickou latinu. Buď jsem prase a všechna auta ničím, nebo se chovám ke všem slušně. No a nebo jsem zakomplexovaný idiot, který si doma hýčká to svoje a vypůjčené rasí. O něčem to vypovídá...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Proč hned vše ženeš do extrému. V "cajku" u firemního či služebního auta znamená hlavně reprezentativní. Když je někdo jezdecky neohleduplný a nevydrží třeba turbo, je to "jedno". V rámci záruky a operativních leasingů 2x jedno. Neznamená to ale, že se někdo hned musí k autu chovat jako smyslů zbavený.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Pak ti budiž čest a jsi výjimka potvrzující pravidlo. To, co píšeš, může platit v malé firmě, kde si majitel ohlídá deset auťáků, ve velkých firmách je moje zkušenost tak, jak jsem ji popsal (velké pojišťovny, banky, energetické společnosti, telco etc.). Netvrdím, že tam všichni auta záměrně huntují, ale ekonomové tlačí na náklady, takže na servisu se škrtá, autoprovoz je v zásadě jenom úředník, který se stará o vyúčtování, lidé se střídají, u aut které jsou v osobním užívání se sice nestřídají, ale každý ví, že tři nebo čtyři roky auto vydrží a pak stejně dostanu nové, nasmlouvané servisy na to dlabou. Určitě bych z toho nevyvozoval nějaké psychologické závěry o zakomplexovaných ***ch, někdo mlátí doma ženu a k autům se chová hezky, někdo holt když se vrací v osm večer ze služebky, tak to valí co to dá.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Já už nevím, jak velké to byly fleety, ale řadově spíše desítky, než stovky aut, ale v prvním případě mě pobavilo, že uživatel služebáku den před nějakou kontrolou pígloval a luxoval celé auto a byl vyklepaný z toho, aby se nenašlo, kvůli čemu by dostal kartáč. V druhém případě mě překvapila kontrola spotřeby, která je tak nějak obrazem prasácké jízdy a byly z toho vyvozovány následky v podobě pokut, hrazení paliva z vlastního apod. Takže docela tuhý režim.
Reaguju, jak reaguju hlavně proto, že jsem hlavně tedy v případě aut z půjčoven už slyšel těžko uvěřitelné věci a to i od lidí, o kterých jsem si myslel, že je dobře znám a měl jsem o nich dobré mínění.
Jak moc dlabou na tahle a fleetová auta servisy nejsem schopný odpovědět a současně si nemyslím, že hnát se dvoustovkou po dálnici = ničení auta. ;-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
No první DSG v kombinaci s 2.0 Tdi, byl koncernový propadák a noční můra všech servisů. Možná ani tak nejde o to, kdo má lepší techniku apod. . Ale u VW se hrozně často stává, že technologie testují zákazníci. - Multitronik audi, 2,5 tdi V6 + multilink tamtéž , V 10 diesel, DSG prvních generací, Tsi motory - to jen co jsem si vzpoměl. Asiati prostě mají lepší výstupní kontroly a jsou schopni se problému postavit prostřednictvím svolávaček. Kdežto koncern to většinou zamete pod stůl ...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Ale to je presne ono, jak ma majitel poznat, ze ma motor problem ? Ze je po nastartovani hlasity ? Nekdo na to kasle nebo ma spatny sluch atd. Vyrobce je ten, kdo ma zakrocit a svolat postizena auta a necekat, az se majitel ozve.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Chápu, tady všeci rozumí autům, všeci ví, jak je DSG/TSI na prda, ale jak dojde na lámání chleba a maj poznat, že je něco s autem v nepořádku (a ono to slyšet opravdu jde a to hodně), tak najednou nic neví, neznají a neumí. >:D
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Nejsem žádný zákazník VW. Ale dovedu poznat, když auto začne při startu tak hlučet, že to nerozezná fakt jen naprostý technický antitalent nebo hluchý člověk. Omlouvám se, myslel jsem, že se tu bavím s lidmi, kteří to poznají. :-!
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
hmm... souhlas. Proč si ale pořád lidi stojí za tvrzením že VW je spolehlivý? Není o nic víc spolehlivý než renault, peugeot, citroen, fiat a další čechami tolik nenáviděné automobilky.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Jistě... proč jinak by si lidi kupovali v bazarech "Oktávku 1.9 TDI na hlínách"? Protože Franta se kterým se o tom bavili se zaseknul před 20 lety a žije ze zkušeností nabraných v té době kdy skutečně mohlo platit že 1.9 TDI je super motor se spotřebou 5 na 100 a minimálními servisními náklady... navíc je to český, takže levné díly... A když řeknu kup si francouze, tak mi každej řekne že se to sere, protože před 20 lety to byly sráče...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Cha chá, Ty jsi ale komik ... Na to, kolikrát jsi tady utrpěl doslova argumentační výprask , jsi docela omyvatelný ... Ale o to více odstavců plodný, to ano ... V soutěži o kvantum příspěvků se ale počítá cokoli ...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Tak nějak. VW má punc spolehlivosti ( stejně jako všechny ty fámy o autech ) z let kdy neexistoval internet, nějaké nezávislé testy apod. a jediný zdroj informací byl pepa říkal. Zároveň s tím, že němci jsou super vznikalo to jak japonci mají drahý náhradní díly ( tehdá to tak skutečně bylo kvůli nedostatku dílů z japonska ) a italové se kazí - páč je tady nikdo neuměl servisovat a kvalitní olej aby člověk pohledal.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Kdepak. Koncern má pověst kvality. A až konečně ty a podobní pochopíte, že kvalita auta vnímaná zákazníkem nemusí mít vůbec nic co do činění se spolehlivostí, bude se dát diskutovat. :-!
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
No jo Kingu, jenže ona to pro někoho třeba právě ta guma na palubce být může. Dokud se tady pořád někdo bude snažit vše zaškatulkovat do nějakého šuplíčku vlastní pokřivené představivosti na základě dojmů a nebude ochoten připustit si pohled a vnímání někoho jiného, budou tu padat stále stejné s odpuštěním de*ilní komentáře.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
No pozor, pro mě je taky důležitý vzhled interiéru, takže jsem logicky rád, že teď už nemusím dělat kompromisy, jestli mít útulnou kabinu nebo dobrou techniku, ale v době, kdy tohle rozhodnutí bylo nutné dělat, jsem vždy upřednostnil to druhé a od té doby asi vnímám kvalitu více technicky. :-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Tak stačí se podívat do ceníku VW... tam hned člověk zjistí že je "auto v nekuřácké úpravě"... způsob jakým to VW prezentuje dává zákazníkovi pocit, že je to něco extra... No a když vezmu zásadnější příklad z techniky tak jsou to třeba rozvody. V okamžiku kdy přišlo TSI s řetězem, všichni se radovali a všude se hlásalo jak je to super bezúdržbové... Nakonec se zjistilo že to zas taková sláva není a poslední verze 1.2 už má zase řemen... a co se nestalo. Všude se dozvídáme, že je to lepší, tišší s hladším chodem...
Tohodle jsem si u žádné jiné automobilky nevšiml.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Asi proto, že o jiných automobilkách se v podstatě nepíše. Podívej se na články o jiných značkách, něco se prakticky nekomentuje. Ale jakmile je článek o koncernu, každej se může doslova podělat.
Rozvody tady probírali především novináři a diskutéři. Sama automobilka se k tomu nikterak sama od sebe nevyjadřovala.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
To je místní kolorit - rozhoduje kolego asysy, jestli se k tomu vyjádřila automobilka, a pokud ne, tak přece ruku v ruce s logikou se NIC NEDĚJE, problém NEEXISTUJE, to jen pár křiklounů a nýmandů kafrá ( tedy až do doby, než se namíchl německý spotřebitel a media přestala jít na ruku ) ... Popravdě existuje ještě jeden motor, který má obdobné problémy , a to společný produkt PSA a BMW, nebo BMW a PSA ( pořadí zvolí každý sám ) THP, dokonce byl svého času stažen z nabídky místního exportéra Peugeotu... Kupodivu i jeho atmosferický spřízněnec trpí dost zvýšenou "ztrátou imunity", častou poruchovostí oproti minulým generacím také ...
Ano, VW byl první, komu se podařilo masově nabořit vžitý názor o bezúdržbovosti hnacích řetězů... Jen aby se z toho nestalo pravidlo ...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Jo, ty problémy s řetězem u TSI musely být pro hromadu lidí jako rána baseballkou do hlavy, kolikrát já jen slyšel kecy typu: "To má řetěz, to vdrží navěky, ty máš řemen, tak budeš co dva tejdny v servisu..." :-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Zde bych si dovolil argumentovat tím, že pokud si koupím kvalitní a dražší věc, tak nějak bych čekal že bude i spolehlivější... Pravidlo aplikovatelné na jakékoliv zboží.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
A což je tvůj zcela mylný dojem.
Vysvětlím: Když si koupím třeba jednoduchý stůl, bude levnější protože to bude jen a pouze stůl. Naproti tomu si mohu také koupit rozkládací stůl, který bude sám o sobě kvalitnější, protože mi poskytne v případě nutnosti větší plochu. Ale mechanismus, který rozložení umožňuje (a vyrábí se opravdu zajímavé), je sám ze své podstaty potenciálním zdrojem poruchy. Aplikuj akmkoliv. ;-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Určitě bude, ale kde žádný mechanismus není, tam se ani žádný pokazit nemůže. Viz i mé srovnání levnějších, ale přesnějších bateriových hodinek vs dražších mechanických.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Tak jasně... to je to o čem jsem zmiňoval dříve... že VW si u Čechů pověst spolehlivosti získal v době kdy jezdil golf 1.9 TDI ze švihadlama a jako luxusní prvek výbavy se považovalo rádio.... Nicméně když to vezmu z druhého extrému...
letecké turbovrtulové motory... jsou tak složité, mají spoustu kurvítek, ale nikdo si nedovolí o***... teď plácnu... např. ložiska, protože by to mohlo znamenat pád letadla. Když přeskočí rozvody, v podstatě se nic nestane... Myslím že takhle by se nechalo diskutovat do nekonečna...
Ještě taky nesmíme zapomínat, že výrobce dost pravděpodobně snižuje spolehlivost záměrně aby si tak zajistil budoucí odbyt. Bohužel to občas přežene a daná součástka v reálu vydrží řádově méně než výrobce zamýšlel...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
však jsem psal že se jedná o extrémní příklad... zkrátka šlo mi o to říct že kvalitní věc je spolehlivá... otázkou je zda výrobce o absolutní spolehlivost stojí...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Ale to nemusí být, a vtšinou ani nemůže být, pravda. A to bys měl pochopit.
Když si pořídíš trakař, tak ten ti může sloužit desítky let s žádným nebo minimálním servisem - super spolehlivost. A o ničem technicky složitějším, už to tvrdit z podstaty konstrukce, nemůžeš. ;-)
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Nikdy ovšem nebude tak spolehlivý, jako obyčejný pevný stůl. ;-)
Japonci na tomhle jedou pořád. Minimální nabídka všeho možného, minimální konfigurovatelnost. Neb když tam něco není, logicky se to nemůže pokazit. Čím méně toho nabídneme, tím méně se toho může pokazit. Čím méně verzí, tím menší riziko možných chyb při montáži. atd.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Pak se ale opět nabízí zda je výhodnější nakonfigurovat si auto přesně podle toho jak chci já a nebo tak jak mi řekne výrobce s tím, že auto bude spolehlivější... U nového auta je to jasné... když pominu ty nepříjemnosti spojené s reklamacemi... zásadní zvrat nastává u ojetin, kde si už uživatel vše hradí sám a je pro něj tedy prioritní spolehlivost... To už ale výrobci může být u *...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Psal jsem pouze o puncu spolehlivosti, jak chceš objektivně/absolutně poměřit/porovnat spolehlivost? To je především o co nejpřesnějších statistikách závad, které mohou mít pouze samotní výrobci, kteří je nezveřejňují. Podobné diskuse jsou toho nesporným důkazem. Až se u nás bude prodávat tolik koncernu, jako se tady teď prodává Hond a naopak, budou i int. diskuse o případných problémech vypadat logicky jinak.
A pokud jde o kvalitu, vezmi si značkové hodinky stejné značky. Jedny mechanické a druhé bateriové. Srovnej si jejich kvalitu/cenu, přesnost a spolehlivost. Kvalita/cena nemusí být vůbec přímo úměrná spolehlivosti...
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Kvalita není zrovna jednoznačně definovaná. Když pomineme význam v technickém světě, tak by to měly být věci, které zvládneš posoudit smysly (mezi ně spolehlivost nepatří). Takže třeba u stolu bude ke kvalitě patřit bytelnost, že se neviklá, nevrže.
Z technického hlediska pak záleží, jaký má daná věc účel. V autě trávíš čas, lze se tedy na něj dívat jako na jiné obytné prostory. Ale je to i dopravní prostředek, tedy ke kvalitě by mělo patřit, že tě dopraví, kam má. Klidně může vyžadovat pečlivější servis.
Jiné měřítko bude existovat pro záložní generátor v nemocnici a pro špičkový audio systém. Když vezmu audio, pro někoho může být důležitější kvalita reprodukce než bezproblémová funkce. Stejné je to u aut. Někomu záleží na tom, jak se v autě cítí, protože v něm tráví hodně času. Někdo potřebuje neprůstřelnou spolehlivost. A pravděpodobně na každého z nich míří jiné produkty.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
Ty seš taky propadák, ty DSG naopak nikdy neměly žádné problémy, kromě toho že když je někdo pra.se a nemění olej jak se má po 60tkm tak se upeče mechatronika, ale to je problém majitele/servisu. Sám mam ted 270tkm a bez problému.
Re: A JDETE UZ STÝMA NESMYSLNÝMA PREVODOVÝMA KOLECKAMA DOHAJ
To víš , my co ty dsgéčka reálně (a bez problémů) jezdíme, nemáme ty správné diskusní argumenty, jako zde zkušenostmi (s dsg) nabitý King, šušu apod. >:-[];-)
... auto se může rozjet se zpožděním, nebo také vůbec
Já tenhle problém pozoruji na semaforech i u jiných značek v kombinaci s některými typy řidičů resp. řidiček. Akorát nevím kdy by se dala sehnat příslušná aktualizace software. 8-s
Aha, už mi to došlo, zase jeden, který se informačně zasekl u spekulace, že CTR bude mít DCT. Tak otázka za dva bludišťáky - copak do dělá Gábin Tarquiniů v autíčku s pravou ručičkou [odkaz] ? Ne to, co by tě asi napadlo jako první... >:-[]
To je dobře, jednak by u 300 koňového CTR mohly být dětské nemoci dct větším problémem, ale hlavně by bylo škoda, kdyby CTR přišlo o perfektní manuál, který byl u poslední CTR možná vůbec tím nejlepším na celém voze, čímž samozřejmě neříkám, že zbytek stál za nic. Ideální by byla možnost volby mezi manuálem a už dobře odladěným dct.
Tak já pevně doufám, že manuál bude. A hlavně i s ohledem na psychickou pohodu Kinga a ostatních v budoucnu konvertujících atmosféristů k turbo víře. Představa, jak pod Eiffelem běží stopky a stojí Honda, na neutrálu s namotivovaným borcem v nomexu, je fatální. :-)
Vždyť víš, že tu Hondu mám rád. Teď přemýšlím, jestli bych měl tak nějak mít víc rád i tebe. Jako diskuzně, nebo i lidsky. Sakra nerad bych se do toho zamotal. >:D
Já měl od novoty G3 GT se stejnou motorizací a najel jsem s ním bez problémů 270 tis. km, jeho druhý majitel chtěl před koupí vidět turbo a k jeho překvapení se pouze vyčistilo a šlo zpět, protože byl naprosto v pořádku. Nechtěj tedy po nikom, aby hodnotil kvalitu obecně právě podle tvé zkušenosti, stejně jako to po nikom nevyžaduji třeba já.
zajímavé , můj kamarád má O1 TDI 81kw , má jí skoro od novoty řekněme že ze 400tis km najel 350tis km a už má 3. Turbo za těch 10 let . A např poslední servis nedávno ho stál 10tis kč (auto nejelo) . A to není žádná raritka takových případů znám spíš raritka bude tvůj G3 GT ;-)
To zním ovšem podstatně jinak, než tvé původní "...a uplne mi to stacilo. Zazitek na hodne dlouho."
A máš snad pocit, že si zrovna Octávku v TDIčku kupují petrolheadi?
Ale naprosto chápu lidi, kteří si ho pořídí. Auto je velké, jako kombík má ohromnej kufr. Náhradní díly i spotřebák je na něho velmi, velmi levný a všude dostupný. Provozní náklady jsou směšné. Opraví si to buď sám, nebo i Franta ve stodole. A navíc, auto docela dobře jede.
Tohle je soubor vlastností, které obyčejní lidé po automobilu denní potřeby požadují. A tohle nedovede ovšem pochopit dost lidí, pořád mají dojem, že auto musí umět řezat zatáčky, mít minimálně dvě stě koní, být nějaké super pohodlné a ještě tiché. ;-)
Zajímavé je hlavně to, že to funguje oběma směry. Vidíš třísku v oku druhého, ale břevno ve svém nevidíš. Směješ se tomu, co sám děláš. Problémy jsou na obou stranách a neříkej, že ne.
Já např. na DSG slyším chválu zejména od zanícených koncernistů a naopak co čtu, nemálo negativních ohlasů od běžných (nezanícených) majitelů koncernu. Upozorňuji, ne od fandů jiných značek, ale od majitelů DSG.
Stačí si pročíst tuto diskusi plnou negativních ohlasů zanícených antikoncernistů co v DSG vživotě nejeli, ale jsou nejchytřejší a nejfudovanější odborníci na problémy koncernu >:D >:D >:D
Naopak ve firmě jsme měli těch DSG at v Passatech nebo Oktávkách asi kolem 40ks a žádný problém, neříkám že je to nějaký reprezentativní vzorek, ale je to pořád lepší než žvanění nějakých individuí na zdejší diskusi.
Otázkou je, jaké DSG tam bylo. Já se v těch převodovkách moc nevyznám, ale je jich několik typů (suché, mokré, různé počty stupňů) a některé typy se podle toho, co jsem slyšel, kazily více, zatímco některé byly v pohodě. Pokud jste ve firmě chytli zrovna ty verze, které se povedly, tak to také nemusí zas tak moc vypovídat. Ono není DSG jako DSG a neházel bych je šmahem do jednoho pytle.
Tak schválně jaké motory měly tyhle auta. Ať už passaty a nebo oktávky. Třeba se dozvíš, že vůbec nešlo o DSG. A vsadím se, že ani passat a ani octávka první generace převodovky DSG neměla.
Přečti si celou diskusi a hlavně snadno zjistíš, že největší zkušenosti s nespolehlivostí koncernu mají antikoncernfuns, kteří by si logicky od koncernu nikdy nic nekoupili. ;-)
No samozřejmě, ten ďábelský marketing koncernu! Lidi jsou nespokojený, převodovky se serou, nefungují, furt se kazí a lidi jak stádo tupých ovcí příště zase jdou a zase koupí to DSG, které je opět na servisu bude stát desítky tisíc navíc. >:D
Ono to také záleží na tom, co který člověk považuje za spolehlivé a nespolehlivé auto. Už jsem četl názory lidí, kteří měli koncern, během nějakých 150-200 tkm se jim vysypalo turbo, dvakrát měnili převodovku a pár dalších docela zásadních "drobností", a protože jim toto stačilo a považovali to za OK, koupili si nový koncern. Já se občas skutečně nestačím divit, co někteří majitelé VW považují za spotřební materiál... Což ale nevylučuje to, že jsou kvanta lidí, kteří s koncernem jezdí naprosto bez problémů. Některým se se*e všecko od ventilku až po anténku na střeše a stejně to považují za OK.
Docela zajímavý postřeh na toto téma - proč zákazníci volí tak jak volí, demonstroval v době předsvětomotorové v tehdy svém plátku novinového formátu ( a vcelku slušném, lišící se od většiny i dnes ) Martin Vaculík ( otevřeně tehdy přiznal ne příliš dobré tehdejší vztahy jeho titulu s koncernem ), a bylo to česky řečeno příznačné ... Spolehlivost byla paradoxně jako sirota v koutě ... >:-[]
Otázka je, kdo ti to s*raní platí. Pokud se o tebe výrobce postará a svoje průšvihy - klidně třeba výměnou převodovky - řeší, pak OK, a klidně (možná i právě proto) půjdu do stejné značky znovu.
Pokud daj od řešení problému ruce pryč, třeba i v záruce, klidně i kvůli kravině ála zatékání do světla, tak je příště kašlu a už si od nich nekoupím ani podložku pod myš.