Tak to vypadá, ze kto bude chciet ako-tak slusne vyzerajucu Fabiu, bude si musiet priplatit spominany paket. Ale neviem, na tych nizkych profiloch a s pritvrdenym pruzenim by som sa do mesta velmi netesil...
...se snad stane z kachnovité Fobie auto, které bude trochu lépe držet v zatáčkách. Skoro si myslím, že jsou pružiny Eibach nutnou podmínkou pro pořízení fobie. >:D
Koukám, že máte novou Fabii docela v palci, kolik jste s ní už najel? Docela by mě zajímala recenze někoho, kdo jí používá v běžném provoze...
Z Vašeho příspěvku jsem pochopil, že nová asi špatně drží v zatáčkách - je to pro mne trochu zarážející, neboť stará držela v zatáčkách velice dobře (byla na špici segmentu) a o nové se říká, že má ještě lepší podvozek... V jaké motorizaci to bylo? Na jakých pneumatikách? Jel jste danou trasu i s jiným vozem? Jakým? Předem děkuji za upřesnění.
Mě by zase zajímalo, jestli jsi jel tou starou Fabií, když tvrdíš, že měla dobrý podvozek! Nebo zda jsi to své tvrzení vyčetl někde v časáku. A když tvrdíš, že to má dobrý podvozek, jestli jsi tu trasu jel i s jinými auty daného segmentu? Jaké ta auta měla pneumatiky? Děkuji ti rovněž za upřesnění, Heyde.
Starou Fabií jsem jel 1,4 MPi 8V i 16V variantou. V Dieselu jsem se bohužel jen spoluvezl. Bylo to na pneumatikách Barum Brilantis (8V verze) a Continental Eco 3 (16V verze).
Danou trasu jsem jel i s mnoha jinými vozidly (od Škodovky všechno, dále Renaulty, Peugeoty, Fordy, Oply atd. atd.).
Abych vybral z daného segmentu, tak docela obstojný podvozek měl Hyundai Getz a Honda Jazz, špatné nebylo ani nové Clio. Na chvostu se držel Peugeot 206 jak 1,1 (Michelin Energy), tak 1,9 diesel(na univerzálech, nevím jakých), který tak nějak divně poskakoval, "povlával" a nořil se.
Je mi jasné, že je to hodně pocitová věc, ale myslím si, že podvozek staré Fabie opravdu "podrží".
Rád bych dodal, že můj názor o kvalitách podvozku Fabie zastává i většina motoristické veřejnosti.
Taky bych rád poznamenal, že není slušné odpovídat na otázku otázkou a už vůbec se nehodí, aby se někdo navážel do nového výrobku, když v něm ještě ani neseděl, natožpak jel...
Zároveň mne zajímají vaše zkušenosti :o)
Heyde, já tu ale nepsal o svých zkušenostech s novou fabií, takže tě svou zkušeností nemohu obšťastnit. Jednoduše jsem novou fabií nejel. A vůbec mě to nemrzí. Jel jsem ale tou starou a její podvozek mi nepřišel žádná sláva a už vůbec ne jako nadprůměrný v dané třídě. A že to tvrdí novináři mi je celkem šumák, já na to mám jiný názor. Porovnej ho s dekádu starší Hondou Civic nebo Roverem 200 a jsem zvědavý na tvůj verdikt.
Ani jsem si nevšiml, že by ses mě něco ptal, takže to tvé "není slušné odpovídat na otázku otázkou" jsi asi nemířil na mě, že?
Závěrem mě zajímá, jak víš, že King novou F nejel nebo v ní neseděl, že o tom píšeš. Díky
Na to, že je to hnus, jich potkávám docela dost v soukromých rukou. Kde jsou ty "designově dokonalé" Corsy, dvěstěsedmičky, clia a grande punta? Vždyť jsou přeci levnější, krásnější a lepší než Fabia II, proč tedy tu nejezdí?
Jazdia na Slovensku....aj ked aj tu je dost ludi so zastaranym myslenim, predsa len mnohi zacinaju pri kupe auta viac rozmyslat a odzrkadluje sa to aj na ich vybere...
zahradkari na slovensku sa orientuju na cenovo vyhodne nakupy,,, su zu kiii, kiaááá, hjundooooj .... stale im vyhovuje reparovat na jar zhnitu karoseriu. Fabia je hnus, ale jablko nepada daleko od stromu, a co sme tu mali 40 rokov ..to bude pokracovat az kym nevymru sviatocni....
to by som tak presvedcivo netvrdil...dnesne nove auta akejkolvek znaky nehniju, to si musis pamatat este z cias, ked na kazdej Felicii po par rokoch zhnili piate dvere... Kto si spocita priamu investiciu a prevadzkove naklady, pomer vybavy a ceny a pomer vykonov a ceny, tak casto zvoli inu znacku ako Skoda.
K vám se podívám taky letos, tak to můžu porovnat se situací v ČR. Ale co vídám v Brně, tak Fabií je tu (na tu krátkou dobu, co se prodávají) stejně jako všech ostatních jmenovaných dohromady. A Roomsterů asi stejně tak.
U nas je toho poriedko, jak Fabii (uvidime casom), tak Roomsterov, ktore stale nejak neprerazili. Vidim to aj v predajni, okolo ktorej chodim denne - vsetky auta v roome sa striedaju, kazdu chvilku je tam vystavena nova Octavka, menia sa aj starsie Fabie, dokonca aj Superb tak raz za msiac je tam iny. Roomster vo svetlomodrej metalize je tam stale ten isty, snad uz od zaciatku roka. Je to docela slusne vybavene TDI-cko, ale za cenu vyrazne presahujucu 600 tisic Sk je zrejme trochu problem ho predat...
Já jsem teda ještě ani jednu novou Fabku na silnici neviděl. Pažouty, Clia i Punta potkávám celkem běžně.
Jo a ty pružiny jsou ještě dlouhý, aby to vypadalo trošku k světu, tak to potřebuje ještě tak o tři centimetry zkrátit, jenže to už asi nepoberou sériové tlumiče :-! .
No já Opla Corsu, GP, P 207 potkávám teda více než Fábie 2 a spíš bych posuzoval podle celkové evropy než jen podle ČR, kde automobilový trh nepatří mezi nejvýznamější.
...snížit F2 potřebuje jako sůl ;-) lepší podvozek taky.. možná ještě trochu roztáhnout, vyměnit htp za tsi, odstranit interiér z Raum-Sternu a bude z ní řidičsky zábavné auto :-O;-) (myslím tím, že se bude bavit ten kdo jí řídí a ne ti okolo) >:-[]