Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Eibach Fiat Bravo: nový podvozek pro italský hatchback

Fiat Bravo je na trhu už nějaký ten pátek a sbírá řadu ocenění za design. Ladičská firma Eibach pro italský hatchback připravila nová kola a modifikovala podvozek.
Zpět na článek
25. 6. 2007 09:19
neregistrovaný "Janik"
25. 6. 2007 11:13
neregistrovaný "A2"
25. 6. 2007 12:06
25. 6. 2007 12:59
neregistrovaný "A2"
25. 6. 2007 14:05
25. 6. 2007 14:32
neregistrovaný "A2"
25. 6. 2007 14:38
25. 6. 2007 16:29
neregistrovaný "A1"
26. 6. 2007 07:21
26. 6. 2007 08:02
neregistrovaný "Donar"
26. 6. 2007 08:35
anonym
26. 6. 2007 08:35
anonym
26. 6. 2007 09:15
neregistrovaný "Donar"
25. 6. 2007 14:25
25. 6. 2007 15:59
25. 6. 2007 21:26
25. 6. 2007 14:41
neregistrovaný "A2"
15. 7. 2007 13:54
neregistrovaný "max"
neregistrovaný "Janik"
25. 6. 2007 09:19
Noo...
Bravo je rozhodne Fiat,za ktory sa clovek nemusi hanbit.Bol som sa previezt,solidne spracovanie,nikde nic nevrze a hlavne bez nemeckeho priplatku...
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "A2"
25. 6. 2007 11:13
Re: Noo...
..a ty už si snad viděl, že by se někdo styděl v nejkrásnějším autě na trhu? To neni studenej německej ingot.., ..spolu s ještě jedním modelem této značky se stačí project po ulici a lidi se zastavujou a otáčí.. už si někdy viděl, aby se někdo styděl za ferrari? Tak to je něco podobnýho. (a to vrzání, to si nech taky do jiný diskuze, tady je řeč o novejch autech)
25. 6. 2007 12:06
Re: Noo...
uz si nekde videl aby se nekdo stydel za porsche? ;-) Co ma fiat spolecneho s ferari...nemyslim automobilku ale auta jako takova...teda, krome ruznejch nalepek s konikem ktere si fiatisti moc radi lepi na auta.
neregistrovaný "A2"
25. 6. 2007 12:59
Re: Noo...
Asi moc nechápeš, já neporovnávám auta, ale pocity.. :-( >:D
Avatar - Dinar
25. 6. 2007 14:05
Re: Noo...
To je asi ta hlavní chyba. Ony totiž ty německé studené ingoty (myslím konkurenty ve třídě) vesměs nabízejí lepší svezení, tedy z hlediska jízdních vlastností, toho co bych čekal, že bude motoristického nadšence uchvacovat asi více, než oblost zadního víka. Stilo je v tomto ohledu velmi průměrné auto, Eibach mu snad trochu pomůže.
neregistrovaný "A2"
25. 6. 2007 14:32
Re: Noo...
Bavíme se o Bravu, sice má v podstatě stejný podvozek, ale ne horší než konkurence, víceprvkový nezaručuje lepší jízdní vlastnosti, vsadím se, že bys rozdíl ani nepoznal. Spíš sis někde přečetl německý časopis.
Avatar - Dinar
25. 6. 2007 14:38
Re: Noo...
:-) Raději se nesázej, Bravem jsem jel ještě před jeho prezentací v ČR, pokud jde o cokoliv z nižší střední, není auto, kterým bych nejel vč. sportovních verzí na silnici i okruzích. Jízdní vlastnosti Brava zaostávají celkem výrazně (můžem to i detailně probrat) za širší špičkou třídy, i auta s pevnou zadní nápravou např. Astra, Civic jsou na to výrazně lépe. Ale ty přece hodnotíš to "krásno", ne?... pak ti to opravdu nemůže vadit. ;-)
neregistrovaný "A1"
25. 6. 2007 16:29
Re: Noo...
Já s nim taky jezdil, sice jsem nezkoušel žádný mezní situace, ale tvrdit, že zaostává za konkurencí je nepodložený nesmysl. Vlastně podložený jen tvým subjektivním dojmem, a to se na mě nezlob, na to já nemohu reflektovat. Běžná sportovní jízda nevyžaduje víceprvek,(jak uvádím výše) dokonce je tyč v některých případech lepší.
Avatar - Dinar
26. 6. 2007 07:21
Re: Noo...
>:D tak nereflektuj. Prostě se ti Bravo líbí, tak si jej kup a buď spokojený. Pro lidi, kteří dokáží posoudit kvalitu podvozku je projetí Bravem zklamáním, výborné odhlučnění vnitřku a komfortní naladění nekoresponduje s ránami od podvozku na každém hrbu, co se agility týká, bravo se naklání, sice drží stopu statečně, ale zaklekává na přední kolo a stačí na něj jen mírně zatlačit, abys vyloudil okamžitě nedotáčivost. Tenhle projev se násobně zhoršuje se zhoršujícím se povrchem. Pár hrbů v zatáčce rozhodí podvozek Brava tak jako žádného z německých konkurentů, zadek v zatáčkách poskakuje, tlumiče chodí až na dorazy. A znova říkám, i auta vzadu s tyčí jsou na tom lépe. Nemluvě o přeposilovaném naprosto necitlivém řízení. Jízdními vlastnostmi bych Bravo srovnal tak s golfem IV, a to nebyl žádný zázrak ani ve své době.
neregistrovaný "Donar"
26. 6. 2007 08:02
Re: Noo...
Dinare mas uplnu pravdu. Ja som sa vozil v Brave este nebolo ani len vyrobene, tak emam dobre kontakty. A poviem vam, tie tlmice chodia az za dorazy. Uplne vazne, nejaka Fobia HTP to tomuto talianskemu crepu da lavou zadnou hocikedy ...
anonym
26. 6. 2007 08:35
Re: Noo...
>:-[] tvé zoufalství je skutečně hluboké, črepe.
anonym
26. 6. 2007 08:35
Re: Noo...
Dinar.
neregistrovaný "Donar"
26. 6. 2007 09:15
Re: Noo...
máš pravdu, som zúfalý, úplne si ma presvedčil. dnes si dám ešte tú o kazisvetovi šiestom
25. 6. 2007 14:25
Re: Noo...
jo, ale problem je v tom, ze u italskych aut to vetsinou na tomhle argumentu konci. A kdyz vemes do uvahy to, ze libivost designu (neplest s kvalitou designu) je hodne hodne subjektivni, tak mi argument 'mam krasne italske auto plne emoci (pro mne)' oproti argumentu 'mam krasne nemecke auto plne emoci (pro mne) s vybornymi jizdnimy vlastostmi' prijde hodne nevyrovnany...v ci prospech asi nemusim zduraznovat.
25. 6. 2007 15:59
Re: Noo...
Mrkni mi na karu a pak zduraznuj to tve "v ci prospech". Pak si muzeme povykladat o tom, co to jsou spickove jizdni vlastnosti a co to jsou pocity. A ja se budu porad smat(nebo brecet)nad temi nemeckymi krabicemi. Chtel bych vedet u ceho podle tebe konci moje argumenty.

Problem je v tom, ze argumenty vetsiny konci u tohoto: 1) "Italska auta jsou smejdy" 2) "Ne, nikdy jsem zadnym nejel, jezdim tatovou Felicii". A tady pak vznikaji ty problemy o kterych mluvis, alespon z mych osobnich zkusenosti.
25. 6. 2007 21:26
Re: Noo...
ty dva body ktere uvadis...mam na to stejnej nazor jako ty. Jde ale spise o to, ze ja se na tu karu kouknul, a mne osobne vice sveci styl jinej. Italska auta a jejich design sice ocenuji, ale neni to me kafe, teda aspon ne v tech masovych tridach. Treba thesis nebo quatroporte se mi fakt moc libej. Nebo brera, ta mi fakt ucarovala, jak designem tak i svym specifickym ponetim. Ja sem ale narazel na to, ze podle hodne lidi jsou italska auta o emocich, jenomze o emocich je dneska uz fakt spousta aut.
neregistrovaný "A2"
25. 6. 2007 14:41
CrazyJester
Já myslím, že subjektivní je, když řekneš, že německý auto má kvalitnější design než italský, všeobecně je totiž známo, že je tomu právě naopak, takže tento názor nesdílím jen já. A kecy o lepších jízdních vlastnostech? To si snad děláš srandu, chceš říct, že třeba Golf má lepší jízdní vlastnosti než Alfa 147 nebo Bravo? Jak si na to přišel, spíš to máš v hlavě - německý auto rovná se modla, ale nevěř tomu, časem na to přijdeš.
Rozbalit vlákno
2
25. 6. 2007 21:55
Re: CrazyJester
Nem*** nesedlam, a v mainstreamu bych si fakt asi nic nevybral. Myslis ale ze treba Bravo je designem lepsi nez Golf nebo astra? V cem. Obe auta maji nejakej motiv, sve specificke krivky, promyslene linie, maji historickou navaznost (ci uz na temperament krajiny nebo predchozi modely,)maji jisty pomer modernosti a trvacnosti atd atd. Opakuji, neplet si osobni libivost a kvalitu. Ja sem vubec nerekl, ze nemcouri maji lepsi design nez italove. Treba drivejsi lexusy nebo hyundaie meli design odflaknuty, bez myslenky, hodne kopirovani, zadnou pointu atd. Ma druhou stranu soucasne alfy nebo bwm jsou promyslene, akorat kazdy sazi na jinou kartu...alfa spise na lasku na prvni pohled a bmw na hru hran a oblin a tvaru ktera se ti ukaze vzdy jinak pri jinem uhlu nebo svetle.
neregistrovaný "max"
15. 7. 2007 13:54
Re: CrazyJester
tiež by ma zaujímalo ako ste tu došli na to, že napr. Alfa 147 /čiže taliansky šrot/ má horšie jazdné vlastnosti ako Golf či Astra..?lebo je to holý nezmysel...kto z vás jazdil v Alfe 147??? tipujem, že nikto, lebo porovnávať jazdné vlastnosti tejto alfy a nafúknutej škatule Golf V sa ani nedá...a podobne je to s Focusom...môžem porovnávať...