Elektrický Morgan EV3 zamíří příští rok do prodeje
29.6.2015Tříkolový Morgan EV3 nebude pouhých vývojovým prototypem, ale již v roce 2016 se z něj stane sériový model.
-
elektrický 29.06.2015 13:12
Magister
-
Re: elektrický 29.06.2015 13:17
SamanAR
-
Re: Re: elektrický 29.06.2015 13:48
Magister
- Re: Re: Re: elektrický 29.06.2015 14:45 Barry Lyndon
-
Re: Re: Re: elektrický 29.06.2015 14:49
SamanAR
- Re: Re: Re: Re: elektrický 29.06.2015 16:16 CHerokee
-
Re: Re: elektrický 29.06.2015 13:48
Magister
-
Re: elektrický 29.06.2015 13:17
SamanAR
- "Elektromobil je s celkovou hmotností 450 km/h" 29.06.2015 13:51 topten
-
Magister 29.06.2015 13:12
elektrický
Morgany se mi líbí, nicméně toto je další nesmyslný výsledek ekofašismu. 8-s-
-
Magister 29.06.2015 13:48
« Re: Re: elektrický
No to nenapadlo. Emisní normy se totiž vztahují i na ně, stejně jako pokuty za objem atd. Navíc zásluhou nesmyslných nařízení jsou pak jejich vozy třeba v Dánsku skoro neprodejné.
Je to stejný nesmysl jako u nás pole pokrytá solárními panely. Ekologické šílenství které je navíc úplně slepé - bez úvahy, kde a jak tu elektřinu vyrobí.-
Barry Lyndon 29.06.2015 14:45
« Re: Re: Re: elektrický
pánové nehádejte se - podle mě je to jen krásně nesmyslná hračka, stejně jako ta tříkolka se spalovacím motorem.
Jen teda nevím, co dají té elektrické verzi do čumáku. Nic? -
SamanAR 29.06.2015 14:49
« Re: Re: Re: elektrický
a proc te trapi Dansko? ty tam kupujes auta?
emisni limity se na ne vztahuji, ale automobilka jako Morgan nemaji vetsinou vlastni motory a sazi na motory jinych znacek ktere jim je dodavaji, takze emise plni, navic maloseriovy vyrobce nemusi splnovat flotilove emise ;-)
Morgan elektromobili jiz nabizel i v minulosti, neni to u nich nic noveho ;-) \
proste jen si jen dalsi v rade co nesnasi elektromobily a musis to dat najevo kdykoli je moznost vid?-
CHerokee 29.06.2015 16:16
« Re: Re: Re: Re: elektrický
Emisní normy a objemové penále se vztahují na všechny značky, i na Morgan. Elektromobily jsou jen dekadentní slepou větví, alespoň v té baterkové podobě a k ekologii mají stejně daleko, jako ty spalovací. Tedy alespoň do té doby, než budeme schopni vyrábět elektřinu bez spalování a štěpení.
Elektromobil popírá vše, co mám na motorismu i já rád, takže souhlasím s názorem, že elektrospotřebiče patří do kuchyně. A ta zelená eko bláznivá vlna, co je podporuje a ničí evropský automobilismus mě taky vytáčí.-
252kW 29.06.2015 17:12
« Re: Re: Re: Re: Re: elektrický
Evropský průmysl poškodily hlavně vznětové motory. Když člověk jede v elektromobilu nebo hybridu s benzíňákem, tak si pak v dieselové popelnici připadá jako po cestě v čase někam do období před druhou světovou válku. Naštěstí na to Evropa už přišla a minimálně němci mají opravdu velký potenciál v elektromotorech. Označovat elektromobily za dekadentní slepou větev je jen projevem naprosté technické nevzdělanosti.
K té ekologii. Je mnohonásobně jednodušší očistit jeden obrovský zdroj znečištění než tisíce malých v těsné blízkosti lidí. To sis mohl odvodit už když kolem tebe projel trolejbus místo díesel busu a tys byl rád, že nemusíš nic čuchat.-
CHerokee 29.06.2015 19:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: elektrický
Technická nevzdělanost, doba před světovou válkou....ale to jsou dnešní elektromobily. Baterie se nikam dál nevyvíjejí už hodně dlouho. Pobav se s fyziky...slepá větev. Narážíme tam už dávno na technické hranice. A to ani ty pidimalé - proto mobil musí člověk skoro každý den nabíjet, tak ani ty velké.
Není. Moderní auta s katalyzátory dnes nejsou zdrojem znečištění ovzduší... To je fáma, kterou živí velké průmyslové podniky jako jsou Arcelor Mittal a spol. > tedy skuteční znečišťovatelé.-
SamanAR 29.06.2015 19:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: elektrický
no jestli jsou ti fyzici jako ty a neumej si najit pokrok v oblasti baterii ani na internetu, tak to jste opravdu nekde v dobe pred valkou >:D
to ze se nejaka baterie naziva vseobecnym nazvem Li-ion jeste neznamena ze je to porad ta sama baterie jako pred 10-15 lety, dnes se jiz do 1kg da nacpat asi 3x tolik energie co pred tema 10-15 lety, a samozrejme se za tu dobu i zlepsila moznost vyroby a co tenkrat bylo na vyrobu drahe tak se dnes da vyrobit podstatne levneji, ano zkouka se i moznost levnejsi vyroby ;-) -
252kW 29.06.2015 19:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: elektrický
„Moderní auta s katalyzátory dnes nejsou zdrojem znečištění ovzduší... To je fáma"
Sakra vem si někdy bicykl a jeď se projet po nějaké alespoň středně vytížené silnici. Katalyzátor toho moc neřeší, DPF taky ne, vykuchaný DPF už vůbec nic. Mě nezajímají marketingové blitky a papírové parametry, ale zdravý rozum a zkušenosti. Mně emise i moderních aut vadí. Dvoutakty a diesely mým plicím a dalším orgánům vadí citelně. Nemám silniční kolo, protože se v provozu dýchá velice špatně. Skončily karburátorové benzíny a srovnatelně je nahradily smradlavý „eko" diesely.
Tím nevyvracím, že průmysl nevypouští blivajzy, ale i tak mám raději důvěru v moderní uhelnou elektrárnu někde ze městem napájející elektromobily, než cokoliv spalovacího přímo v autě.
[odkaz]-
-
252kW 29.06.2015 22:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: elektrický
Nejsem si jistý těmi uhelnými elektrárnami. Kolem jedné uhelky jsem se dřív pohyboval a nebyla to žádná trága. Technologie pokročily. Ostrava je atypická, protože svinstvo z Polska atd. Ten Mordor pobavil :-) .
Důvod k optimismu. Ostrava narozdíl od jiných tlačí na pilu s autobusy na CNG i elektrobusy.-
Magister 30.06.2015 07:33
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: elektrický
Taky jsem od Ostravy synek. No Polsko je výmluva našeho hejtmana,aby nemusel tlačit právě na Mittal a Steel a další průmysl v zónách (např. Brembo taky pěkně smradí). Místo toho jim dává ekologická ocenění, což je pikantní.
Ano o dopravu se Ostrava stará - jízdenky zadarmo v zimě, vyhozené prachy. Místo aby třeba dotovali nebo kontrolovali čím lidé topí.
I když svinstvem topí někteří všude, auta jezdí všude, ale u nás je mordor....bo co, bo fabriky.
-
-
SamanAR 30.06.2015 07:59
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: elektrický
kolik ze elektraren okolo Mordoru mate?...dve? a schvalne si nekdy nafilmuj jejich kominy a co z nich po 24 hodin provozu vychazi.... odvazim se tvrdit ze asi tak 100x min svinstva nez kolik vyprodukuji vsechny auta v Mordoru za ten samej den ;-)
vis jaka je vyhoda elektrarny? ma jeden az dva kominy a na kazdem z tech kominu je tolik filtru a navic tak casto modernizovanych a cistenych, ze i auta s euro6 by bledli zavisti ;-)
vas Mordor nezamoruji elektrarny, ale jine vyrobni podniky ktere maji taktez kominy a kterym se jeste z radnice dostava podpora, tam hledej hlavni pricinu ;-), take neprizniva poloha kdy velkou cast "smogu" vam tam posilaj vzdusnymi proudy Polsti sousede, a o nemalou cast take blizke OKD kde si s emisema hlavu nelamou protoze to vlastne nejsou emise ani poletavej prach...podle nich , dopravni infrastruktura jejiz soucasti jsou i auta sice nepridaji mnoho, ale nejaka cast to bude
celkem pravidelne jezdim okolo Opatovicke elektrarny (mam dojem 8 nejvetsi tepelka v CR), a ze by v okoli meli problem jaky je v Mordoru, fakt jsem si toho nevsiml a pribuzny co tam kousek v Opatovicich bydli jaksi take ne
PS> podle tvich textu to tedy vypada jako by jsi elektromobili nesnasel na zaklade toho ze zijes v Mordoru kde za situaci elektrarny opravdu temer nemuzou, ale ty jim asi zrejme pripisujes nejvetsi vinu >:D
-
-
-
-
-
-
-
-