Ja by som tento golf uprednostnil v hociktory den v tyzdni pred obycajnym, tak moc sa mi lubi ta elektrina, skoda ta cena no... za to su dve 1,4ky TSI highline a jeste zbyde... a ozaj nie sme ako stat na tom tak dobre aby ludia vyplacli 2x tolko len aby boli ekologicki, jedine so statnymi dotaciami, ale na to u nas taktiez mozme zabudnut, takze jeden velky smutok :-/
Zajímalo by mě jak velkou uhlíkovou stopu za sebou zanechá výroba akumulátorů a elektromotorů a auta jako celku.Tohle je pseudoekologie a EU na to bohužel slyší...
I sebevíc neekologické,ale jednoduché auto má v konečném důsledku tu stopu menší než moderní hybrid,nebo elektromobil....
S EU na věčné časy :no:
Fluence Z.E. je tady od roku 2011, takže VW nepřichází s ničím novým. Podle mě je elektřina budoucnost (daleká), a hybridy jsou jen mezičlánek. Každopádně pokud by se vyřešil vyšší dojezd, popř. kratší doba nabíjení, bylo by to super. Takhle jsou Golf i Fluence za tu cenu neprodejný.
Škoda, že neobnovili označení CitySTROMer. Tak se jmenovaly elektromobily postavené na základě Golfu Mk1, 2 a 3 v 70.-90. letech (poslední vyjel z továrny v roce 1996). Líbí se mi mnohem víc než "E-Golf". Pokud se marketingu nehodí "City", stačil by jen STROMer, Golf STROMer. :-)