Možná by nebylo špatné třeba na jeden víkend nechat všechna auta stát a procvičit si nohy. Příští týden už má být hezky, tak budu většinu pojížděk absolvovat na kole ;-)
Ale kdepak. To o čem píšu, jsou nákupy a tak podobně. Jezdím do školy do Budějc autem, ale až bude lépe, tak vyrazím na kole, i když to mám přes 20 km ;-) V říjnu jsem se přestěhoval a musím uznat, že v Brandýse nad Labem se dá opravdu jezdit skoro celou zimu, kdežto v mém rodišti, to občas opravdu chce nechat kolo odpočinout a jít si protáhnout nohy chůzí.
stoupají, to je divné... Máme přeci spoustu těch úžasných litrových spasitelů..
Jo, ale taky jsou auta stále větší. Tam, kde byly sedany a hatchbacky jsou najednou SUV. Co jiného se dalo čekat?
"Německo se už muselo vzdát vlastního cíle snížit roční emise do roku 2020 o 40 procent z úrovně roku 1990. Dodnes se podařilo omezit je pouze o 27,7 procenta. Vláda nyní chce emise srazit o 55 procent, ale termín prodloužila do roku 2030. Přislíbila, že příští rok připraví zákon o klimatu..."
No tak hlavní je, aby měli dostatečně naslibováno na 50 let dopředu, to pak půjde samo. Asi jako Angelin plán na milion elektromobilů do 2020. A to ještě neví, jak s jejich plány zamíchá kampaň "benzín do každého dvoutunového gazíku."
podle me tech necelych 30% super vysledek
a kdyz zohlednis, ze OZE se vyrazneji uplatnuji teprve 10 let, tak bych se nedivil, ze za 10 let bude podil OZE dvojnasobny
k tomu usporne technologie, zateplovani budov, tepelny cerpadla atd.
je otazka, jestli zaostalost tehdejsi NDR ma na tech necelych 30% kladny nebo zaporny vliv.
směšné je, že odstavili jádro a nahradilo ho uhlí, některé uhelné elektrárny spalují uhlí, aniž by něco vyrobily, jsou jen připraveny výkrývat špičku, nebo když nesvítí a nefouká
Ale taky musí nově vytápět ubytování hromadám afričanů, kterým by - kdyby zůstali v Africe a necpali se do chladné Evropy - bylo dostatečné teplo i bez topení. A ti si budou chtit z dávek taky nakoupit spoustu vlastních aut místo aby používali ekologické velbloudy.