Enjoy Sprinter: Obojživelník
11
/
30
Prohlédnout znovu
Enjoy Sprinter: Obojživelník
Enjoy Sprinter: Obojživelník
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Kondenzátor klimatizace byl umístěný nad řidičem, takže i během plavby za letního horka lze ochlazovat vzduch
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Zesílené dveře slouží k vytvoření výtlaku, který celkem dosahuje 5,6 tuny
|
acz
Podvozkové části byly vodotěsně uzavřeny, veškeré volné prostory vyplňovalo vypěnění nastříkané nepromokavým polyuretanem
|
acz
Vodní trysky se nacházejí v rozích upraveného zadního nárazníku
|
acz
Skoro dvojnásobný dojezd. Firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel
Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion
Co dělají blázni v pondělí večer? Sledují, jak se točí kardan
Novou Dacii Duster čekají první jízdy. Zeptejte se, co vás zajímá
Nové Porsche Cayenne GTS: 500 koní a podvozek s technikou Turbo GT