Enjoy Sprinter: Obojživelník
16
/
30
Prohlédnout znovu
Enjoy Sprinter: Obojživelník
Enjoy Sprinter: Obojživelník
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Kondenzátor klimatizace byl umístěný nad řidičem, takže i během plavby za letního horka lze ochlazovat vzduch
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Zesílené dveře slouží k vytvoření výtlaku, který celkem dosahuje 5,6 tuny
|
acz
Podvozkové části byly vodotěsně uzavřeny, veškeré volné prostory vyplňovalo vypěnění nastříkané nepromokavým polyuretanem
|
acz
Vodní trysky se nacházejí v rozích upraveného zadního nárazníku
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz