Enjoy Sprinter: Obojživelník
19
/
30
Prohlédnout znovu
Enjoy Sprinter: Obojživelník
Enjoy Sprinter: Obojživelník
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Kondenzátor klimatizace byl umístěný nad řidičem, takže i během plavby za letního horka lze ochlazovat vzduch
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Zesílené dveře slouží k vytvoření výtlaku, který celkem dosahuje 5,6 tuny
|
acz
Podvozkové části byly vodotěsně uzavřeny, veškeré volné prostory vyplňovalo vypěnění nastříkané nepromokavým polyuretanem
|
acz
Vodní trysky se nacházejí v rozích upraveného zadního nárazníku
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší