Enjoy Sprinter: Obojživelník
7
/
30
Prohlédnout znovu
Enjoy Sprinter: Obojživelník
Enjoy Sprinter: Obojživelník
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Kondenzátor klimatizace byl umístěný nad řidičem, takže i během plavby za letního horka lze ochlazovat vzduch
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Zesílené dveře slouží k vytvoření výtlaku, který celkem dosahuje 5,6 tuny
|
acz
Podvozkové části byly vodotěsně uzavřeny, veškeré volné prostory vyplňovalo vypěnění nastříkané nepromokavým polyuretanem
|
acz
Vodní trysky se nacházejí v rozích upraveného zadního nárazníku
|
acz
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy
Kdy se mění čas v roce 2024? Dejte si pozor na zvýšené riziko nehody
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?