Ermini Seiottosei pro Ženevu

 

Italové se snaží oživit další značku, která patřila v dobách své největší slávy ke špičce motoristického sportu.

Italské Ermini nikdy nepatřilo k velkosériovým výrobcům a největších úspěchů i popularity dosáhlo v druhé polovině čtyřicátých a během padesátých let dvacátého století.

Tehdy byly vozy této značky vybaveny nejčastěji motory Fiat 1100, na které Pasqual Ermini montoval hlavy válců své vlastní konstrukce. Tyto motory byly většinou spojeny s pětistupňovou manuální převodovkou a namontovány do závodních vozů s trubkovým prostorovým rámem, jehož konstruktérem byl samozřejmě samotný Ermini.

Malá firma dosáhla největších úspěchů na italské půdě a především mezi maloobjemovými vozy patřila k favoritům startovního pole. Například v roce 1950 její automobily vybojovaly vítězství ve třídě na Targa Florio a Giro Sicilia. Velmi dobrých výsledků Ermini dosahovalo i na Mille Miglia. Historie této značky se ovšem uzavřela v roce 1962.

Zhruba od roku 2007 se začíná psát novodobá historie značky Ermini, za níž stojí mnohem známější italská společnost Osella. První informace o připravovaném voze pojmenovaném 686, resp. Seiottosei byly zveřejněny na podzim roku 2012. Od té doby o sobě Ermini nedávalo příliš vědět, ale nyní oficiálně oznámilo, že svůj první nový vůz v podobě modelu Seiottosei představí ve světové výstavní premiéře na letošním autosalonu v Ženevě.

Ermini Seiottosei se do jisté míry pokusí navázat na své předky a má představovat lehký a výkonný sportovní vůz. Jeho základem je monokok z kompozitních materiálů, tvořící prostor pro posádku. K němu jsou pak vpředu i vzadu přimontovány pomocné rámy. Před zadní nápravou je uložen přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec Renault, který důvěrně znají majitelé Mégane RS. V případě Ermini je ovšem naladěn na výkon okolo 235 kW a pohání zadní kola prostřednictvím šestistupňové sekvenční převodovky SADEV.

Dvoumístný sportovec dlouhý 4,1 m má rozvor 2,6 m a jeho hmotnost se má pohybovat okolo 686 kg. Právě díky své muší váze a výkonu motoru má zvládat akceleraci z 0 na 100 km/h za méně než 3,5 s a jeho maximální rychlost je elektronicky omezena na 270 km/h.

Kontakt s asfaltem zajistí 17-palcová kola OZ Racing, za nimiž se ukrývají brzdové kotouče s vnitřním chlazením od společnosti Brembo.

Pod designem karbonové karoserie, jejíž přední partie odkazují svými liniemi na obliny sportovních vozů padesátých let, je podepsán Giulio Cappellini, šéf stejnojmenného stylistického studia.

Spolupracujeme s TipCars.com
V Česku stagnuje. Hamé nahnalo rekordní tržby v zahraničí V Česku stagnuje. Hamé nahnalo rekordní tržby v zahraničí

Jedna z největších potravinářských firem rostla nejen na…

Další pokus o útok. V Antverpách někdo najel autem do nákupní zóny Další pokus o útok. V Antverpách někdo najel autem do nákupní zóny

V Antverpách se někdo pokusil autem najet vysokou…

Finanční divize Volkswagenu navzdory dieselgate zaznamenala rekordní zisky Finanční divize Volkswagenu navzdory dieselgate zaznamenala rekordní zisky

Finanční divize německé automobilové skupiny Volkswagen…

Trumpovo kouzlo vyprchává. Wall Street slábne nejvíce od jeho nástupu do úřadu Trumpovo kouzlo vyprchává. Wall Street slábne nejvíce od jeho nástupu do úřadu

Investoři přestávají věřit v růstovou hospodářskou…

 
 

Přidat názorDiskuse: Ermini Seiottosei pro Ženevu

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.






Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Zničili jsme pneumatiku a vydali se na cestu. Test nového výrobku Bridgestone Zničili jsme pneumatiku a vydali se na cestu. Test nového výrobku Bridgestone

Nový typ pneumatiky umožní motoristům ujet i po velkém…

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty…

 






 
Je toto první škodovácký elektromobil? Škoda představuje novou studii…

Je toto první škodovácký elektromobil? Škoda představuje novou studii…

Dnes 13:31

Dostali jsme tiskovou zprávu od Škodovky. O vývoji krystalického designu. Úplně na konci se ale našla jedna hodně zajímavá zmínka!




Blesk.cz

Piloti kroužili nad letištěm, dispečer spal: Ve Vietnamu nikdo nepřistál

Piloti kroužili nad letištěm, dispečer spal: Ve…

Letový dispečer mezinárodního vietnamského letiště Cat Bi ve městě Hai Phong zkomplikoval situaci celému letišti…

Nové české rekordy: Socha Hortenzie z 1,5 kilometru papíru a obraz Slunce z 940 okvětních lístků

Nové české rekordy: Socha Hortenzie z 1,5 kilometru…

Novými exponáty Muzea rekordů a kuriozit v Pelhřimově jsou od čtvrtka 23. března 2017 socha Hortenzie oblečená…

 

iSport.cz

Leguán na kurtu! Veselý odmítl hrát, veterán ulovil unikátní selfíčko

Leguán na kurtu! Veselý odmítl hrát, veterán ulovil…

Existuje spousta důvodů, proč přerušit tenisový zápas. Tma, déšť, třeba i chování soupeře… Ale přestat hrát…

Všichni se diví mé odvaze. Do Ruska příště nepojedu, slíbila Koukalová

Všichni se diví mé odvaze. Do Ruska příště nepojedu,…

Biatlonovou exhibici na závěr sezony proměnila Gabriela Koukalová ve svou show, když suverénně ovládla…

 

Reflex.cz

Můj heterosexuální coming out

Můj heterosexuální coming out

Minulý týden měl pro mě, stejně asi jako pro ostatní podobně smýšlející lidi, zásadní význam. Nejprve jsem si…

Seriál ČT o české šlechtě: Alespoň pár kapek „modré“ krve bychom tu potřebovali jako sůl

Seriál ČT o české šlechtě: Alespoň pár kapek „modré“…

Minulý týden na televizních obrazovkách doběhl dokumentární cyklus „Modrá krev“ mapující minulost a především…