reklama


Ermini Seiottosei pro Ženevu

 

Italové se snaží oživit další značku, která patřila v dobách své největší slávy ke špičce motoristického sportu.

Italské Ermini nikdy nepatřilo k velkosériovým výrobcům a největších úspěchů i popularity dosáhlo v druhé polovině čtyřicátých a během padesátých let dvacátého století.

Tehdy byly vozy této značky vybaveny nejčastěji motory Fiat 1100, na které Pasqual Ermini montoval hlavy válců své vlastní konstrukce. Tyto motory byly většinou spojeny s pětistupňovou manuální převodovkou a namontovány do závodních vozů s trubkovým prostorovým rámem, jehož konstruktérem byl samozřejmě samotný Ermini.

Malá firma dosáhla největších úspěchů na italské půdě a především mezi maloobjemovými vozy patřila k favoritům startovního pole. Například v roce 1950 její automobily vybojovaly vítězství ve třídě na Targa Florio a Giro Sicilia. Velmi dobrých výsledků Ermini dosahovalo i na Mille Miglia. Historie této značky se ovšem uzavřela v roce 1962.

Zhruba od roku 2007 se začíná psát novodobá historie značky Ermini, za níž stojí mnohem známější italská společnost Osella. První informace o připravovaném voze pojmenovaném 686, resp. Seiottosei byly zveřejněny na podzim roku 2012. Od té doby o sobě Ermini nedávalo příliš vědět, ale nyní oficiálně oznámilo, že svůj první nový vůz v podobě modelu Seiottosei představí ve světové výstavní premiéře na letošním autosalonu v Ženevě.

Ermini Seiottosei se do jisté míry pokusí navázat na své předky a má představovat lehký a výkonný sportovní vůz. Jeho základem je monokok z kompozitních materiálů, tvořící prostor pro posádku. K němu jsou pak vpředu i vzadu přimontovány pomocné rámy. Před zadní nápravou je uložen přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec Renault, který důvěrně znají majitelé Mégane RS. V případě Ermini je ovšem naladěn na výkon okolo 235 kW a pohání zadní kola prostřednictvím šestistupňové sekvenční převodovky SADEV.

Dvoumístný sportovec dlouhý 4,1 m má rozvor 2,6 m a jeho hmotnost se má pohybovat okolo 686 kg. Právě díky své muší váze a výkonu motoru má zvládat akceleraci z 0 na 100 km/h za méně než 3,5 s a jeho maximální rychlost je elektronicky omezena na 270 km/h.

Kontakt s asfaltem zajistí 17-palcová kola OZ Racing, za nimiž se ukrývají brzdové kotouče s vnitřním chlazením od společnosti Brembo.

Pod designem karbonové karoserie, jejíž přední partie odkazují svými liniemi na obliny sportovních vozů padesátých let, je podepsán Giulio Cappellini, šéf stejnojmenného stylistického studia.

Rallye Dakar 2017
Spolupracujeme s TipCars.com
Největší výrobce dveří je kousek od pokoření miliardy. A skupuje prodejce Největší výrobce dveří je kousek od pokoření miliardy. A skupuje prodejce

Producenti dveří Sapeli z Vysočiny se vydaly na nákupy.…

Zaorálek: Británie musí počítat s odvetnými opatřeními unie Zaorálek: Británie musí počítat s odvetnými opatřeními unie

Pokud bude Velká Británie kontrolovat počet příchozích z…

Dopravní podnik nechá prověřit čtyři alternativní možnosti stavby metra D Dopravní podnik nechá prověřit čtyři alternativní možnosti stavby metra D

Pražský dopravní podnik (DPP) zadal firmě Metroprojekt…

Komentář Jiřího X. Doležala: Nechme Slovanskou epopej Američanům, je to propagandistické dílo! Komentář Jiřího X. Doležala: Nechme Slovanskou epopej Američanům, je to propagandistické dílo!

Realita přináší našemu národu příležitost, jak se zbavit…

 
 

Přidat názorDiskuse: Ermini Seiottosei pro Ženevu

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.


reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Aero Minor byla vlastně Jawa. Výroba začala před 70 lety Aero Minor byla vlastně Jawa. Výroba začala před 70 lety

Automobil Aero Minor mohl hrát roli lidového vozu v…

Test ojetiny: VW Tiguan je SUV s praktičností MPV. Slabá místa lze ohlídat. Test ojetiny: VW Tiguan je SUV s praktičností MPV. Slabá místa lze ohlídat.

Ceny ojetých Volkswagenů Tiguan klesají ke dvěma stům…

 






 
I tyhle podivnosti jely Dakar! Rolls-Royce, šestikolka, kačena i Lada...

I tyhle podivnosti jely Dakar! Rolls-Royce, šestikolka, kačena i Lada...

Dnes 18:50

Slavného vytrvalostního závodu se v minulosti zúčastnilo nepřeberné množství netradičních aut. Byly mezi nimi i sporťák nebo luxusní kupé.




Blesk.cz

Krásná Michaela Kuklová dál žije v celibátu a odmítá televizi. Proč?

Krásná Michaela Kuklová dál žije v celibátu a odmítá…

Michaela Kuklová (48) je momentálně pracovně velmi vytížená, a tak jí ani na chlapy nezbývá čas. Sympatické…

„Neříkejte rodičům, co smí děti jíst.“ Padne po pamlskovém křiku celá vyhláška?

„Neříkejte rodičům, co smí děti jíst.“ Padne po…

Ministryně školství Kateřina Valachová (ČSSD) ve Sněmovně hájila pamlskovou vyhlášku, která školním bufetům…

 

iSport.cz

Z Mičoly je v šoku. Maká, až jsem z toho vykulený, říká Petržela

Z Mičoly je v šoku. Maká, až jsem z toho vykulený,…

Připravil svým hráčům mimořádně hořké kapky. Ostatně, dělá to tak každou zimu. Trenér Vlastimil Petržela je na…

Tenisty v Austrálii ničí vedro! Vypadám jako rajče, řekla Hlaváčková

Tenisty v Austrálii ničí vedro! Vypadám jako rajče,…

Zatímco lidé v Evropě mrznou, tenisty v lednu tradičně trápí v Austrálii opačný problém. Česká hráčka Andrea…

 

Reflex.cz

Děti opuštěné kvůli tradici: V Indii stále přežívá starobylý zvyk

Děti opuštěné kvůli tradici: V Indii stále přežívá…

Nata Pratha, starobylý zvyk, který v komunitě Bhilů na severozápadu Indie povoluje muži zaplatit peníze za…

Potomci herce Zdeňka Štěpánka zuří! Budou žalovat tvůrce seriálu Bohéma?

Potomci herce Zdeňka Štěpánka zuří! Budou žalovat…

V neděli večer odvysílala Česká televize první díl seriálu Bohéma. Bohužel sklidil spíše negativní ohlasy a…

 
 
reklama