Opravdových premiér bylo v Essenu jako šafránu. Stánky automobilek se však od těch běžných autosalonových lišily. Každý výrobce se v Essenu chtěl blýsknout sportovní úpravou nebo úspěchy v různých motoristických disciplínách.
Mam takovy neblahy pocit, ze to s tou germanofilii v auto.cz prehanite. V soucastnosti probihaji takrka soubezne dva pomerne velke autosalony - v nemeckem Essenu a v italske Bologni. A zatimco "opravdových premiér bylo v Essenu jako šafránu" (4 oproti 9 v Bologni) a pocet vystavujicich automobilek v Essenu byl mensi nez v Bologni (17 oproti 35 v Bologni), tak na news.auto.cz jsou 4 clanky venovane vyhradne Essenu a zadny venovany Bologni (fakt ze Bologna je zminena v jednom clanku venovanem Fiatu). Opravdu vyvazeny pristup!!! Jakoby nestacilo, ze Nemci skoupili a ridi temer vsechny ceské noviny (a motoristicke casopisy a ...), taky na auto.cz to vypada, ze jsme nemecka "kolonie" :-(((
Aby bylo jasno - nejsem zaslepeny fanda italskych aut ani zaryty odpurce nemeckych. Jen mi vadi, jak se (vedeni nasimi cackymi novinari) stavame nemeckym ocaskem, se vsim co k tomu patri. Jeste ze exituje ten internet a dalsi informacni kanaly. Jinak bych mel tezkou depku z toho, jak jsme z ruske sfery vlivu (a pro-ruske propagandy) sklouzli do nemecke sfery vlivu (a pro-nemecke propagandy).
Z autosalonů se snažíme informovat co nejlépe, dle našich možností. Pravidelně už 6 let navštěvujeme Ženevu, Frankfurt a Paříž (a samozřejmě Brno). Ostatní autosalony děláme nepravidelně.